Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Του Πόνου Χορηγός

       (1 κριτική)

    roberto30

     

    Του Πόνου Χορηγός

     

    (Verse1)
    Είμαι ο καθρέφτης σου,
    είδωλο στριφνό.
    Κάτσε εδώ στη θέση σου,
    να μιλάω εγώ.

     

    Άκου μόνο μη ρωτάς.
    Τα χρέη του καθενός,
    πόσα θες να κουβαλάς;


    Του πόνου χορηγός. 

     

    (Chorus 1)
    Φωνάζεις,
    ουρλιάζεις,
    μαρτύριο στο μυαλό.

     

    Μη νοιώσεις,
    Μη δώσεις,
    πόνο κρατάω εγώ.

     

    (Verse 2)
    Είμαι εγώ ο φταίχτης σου,
    σε εμένα να ξεσπάς
    Άσε με στη θέση σου,
    τον πόνο να ξεχνάς.

     

    Σώπα τώρα, μη μιλάς
    στα λόγια φειδωλός.
    Με δάκρυα να μη γελάς.


    Του πόνου χορηγός.

     

    (Chorus 1)
    Φωνάζεις,
    ουρλιάζεις,
    μαρτύριο στο μυαλό.

     

    Μη νοιώσεις,
    Μη δώσεις,
    πόνο κρατάω εγώ.

     

     

    Προσθέτω και τον αρχικό σχεδιασμό στο πιάνο


    • Like 15

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Η μουσική είναι στην λογική των pop hit, "ένα ρεφραίν και κάτι για κουπλέ", μάλλον αδιάφορη μου φάνηκε (αν και το ρεφραίν πάλι θυμίζει "επικίνδυνα" άλλα αντίστοιχα κομμάτια).

    Ο στίχος σκίζει.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    16 λεπτά πριν, Nestoras είπε

    Δεν θα σχολίαζα

    Εγώ πάντως περιμένω πως και πως τα σχόλια σου. Είτε Θετικά είτε αρνητικά, όλα καλοδεχούμενα!

    8 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Η μουσική είναι στην λογική των pop hit, "ένα ρεφραίν και κάτι για κουπλέ", μάλλον αδιάφορη μου φάνηκε.

     

    Συμφωνώ απόλυτα για την δομή Στράτο.

    Το κομμάτι είναι pop, σίγουρα θυμίζει πολλά άλλα που πατάνε στο ίδιο βασικό progression. 

    Σε ευχαριστώ πολύ!

    Επεξεργασμένο από roberto30
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Συμφωνώ απόλυτα για την δομή Στράτο.

    Σε ευχαριστώ πολύ!

     

    Βρε Απόστολέ μου, νομίζω ότι βρήκα το πιο αδύνατο σημείο σου.

    Αφήνεις αυτό που σε εμπνέει/επηρεάζει μουσικά, να εμποτίσει κάθε φορά την δημιουργία σου πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε, έτσι ώστε χάνεται η δική σου μουσική ταυτότητα.

     

    Εικασία είναι αυτό βέβαια.

     

    Ενώ ο στίχος σου κοφτερός, πνευματώδης και ποιητικός.

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Έχει πολύ ενδιαφέρον η ενορχήστρωση ειδικά σε σχέση με το contrast της μελωδίκής γραμμής με το ύφος και έχει patterns που δεν έχουμε συνηθίσει να ακούμε σε ελληνικά κομμάτια. Το ρεφρέν πολύ πολύ όμορφο έτσι όπως ξεδιπλώνεται. Είναι λίγο μικρό... περίμενα να ακούσω τουλάχιστον ακόμα μία επανάληψη του ρεφρέν. Μου άφησε πολύ ωραία αίσθηση. Μπράβο Απόστολε.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Βρε Απόστολέ μου, νομίζω ότι βρήκα το πιο αδύνατο σημείο σου.

    Αφήνεις αυτό που σε εμπνέει/επηρεάζει μουσικά, να εμποτίσει κάθε φορά την δημιουργία σου πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε, έτσι ώστε χάνεται η δική σου μουσική ταυτότητα.

     

    Εικασία είναι αυτό βέβαια.

     

    Ενώ ο στίχος σου κοφτερός, πνευματώδης και ποιητικός.

    Γι αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να δοκιμάσω να γράφω μαζί με κάποιο άλλο πρόσωπο. 

    Να μπούνε στόχοι/ αρχές και να επαναφέρει ο ένας τον άλλον όταν ξεφεύγει από αυτούς / Ες. 

    Δεν έχω δοκιμάσει να γράψω από κοινού με κάποιον, θέλω να το δοκιμάσω όμως (πλάκα θα έχει - την πλάκα μας κάνουμε άλλωστε:) )

    4 λεπτά πριν, PAL είπε

    Έχει πολύ ενδιαφέρον η ενορχήστρωση ειδικά σε σχέση με το contrast της μελωδίκής γραμμής με το ύφος και έχει patterns που δεν έχουμε συνηθίσει να ακούμε σε ελληνικά κομμάτια. Το ρεφρέν πολύ πολύ όμορφο έτσι όπως ξεδιπλώνεται. Είναι λίγο μικρό... περίμενα να ακούσω τουλάχιστον ακόμα μία επανάληψη του ρεφρέν. Μου άφησε πολύ ωραία αίσθηση. Μπράβο Απόστολε.

    Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο!

    Ναι θα μπορούσε σίγουρα να μπει μια γέφυρα και σίγουρα και μετατροπίες για την επανάληψη του ρεφρέν.

    Επεξεργασμένο από roberto30
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ωραίο Αποστολε.

     

    Μου δημιούργουσε μια αβεβαιότητα το βερς (η οποία δε μ'ενοχλουσε καθόλου) κ το κοντραστ αυτής με το πολύ όμορφο κ μελωδικό ρεφρέν λειτούργησε για εμένα πάρα πολύ.

     

    Οι στίχοι φοβεροί. Το μόνο που θα ήθελα ν'αλλαξει είναι....η διάρκεια. Θα ήθελα να είναι πιο μεγάλο. Κ όσο πλησιάζει στο τέλος να μεγαλώνει σαν ήχος . Θα μπορούσε να επαναλαμβάνεται το ρεφρέν στο τέλος κ κάθε φορά να μπαίνει μια ακόμα φωνή κ να τραγουδάει το ίδιο πράγμα μέχρι το τέλος. Ν'ανοιγει έτσι δηλαδή χωρίς να αλλάζει κάτι. Μόνο να προστίθεται

     

    Κ έτσι είναι πανέμορφο. Αλλά μικρο😚

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Κάποια samples είναι σίγουρα λίγο off και δεν πολυταιριάζουν μεταξύ τους, και η μείξη δε βοηθάει
    - αλλά -

    Το performance και οι στίχοι του Απόστολου μπορούν κυριολεκτικά να κάνουν τα πάντα ενδιαφέροντα.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 4

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 3

    Αλλοτινες μου εποχές.

    Η πρώτη μου προσπάθεια σε λαϊκό ρεπερτόριο. Ακούω απόψεις.Να το γυρίσω στο λαϊκό; Η μουσική είναι από καραοκε και έγραψα από πάνω τα φωνητικά. 

    Κβαντική Διεμπλοκή
    Κβαντική Διεμπλοκή
    Music 8
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου