Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
       (0 κριτικές)

    Ali Barout

    Ένα κομματάκι που προέκυψε από ένα ostinato που όλο μου ερχόταν και με ενοχλούσε. Μετά από πολλές παραλλαγές και προσπάθειες διασάφησής και αποτύπωσής του, κατέληξα σε αυτή την έκδοση, όπου είναι το βασικό ριφ με το οποίο ξεκινά το κομμάτι.

     

    Παρατηρήσεις:

     

    - Τα τύμπανα θέλουν χαμήλωμα στην ένταση, και ενανθρώπιση γιατί τα έχω απλά βάλει σημαδούρες και κουράζουν όλο το ίδιο και το ίδιο.

    - Τα βιολιά δεν έχουν όση σαφήνεια θα ήθελα, μου βγαίνουν "αραιά" ενώ τα ήθελα "πηχτά".

    - Εκρεμμεί πραγματικό τρομπόνι αλλά δεν αξιώνομαι.

    - Εκρεμμεί πραγματικό μπάσο αλλά δεν αξιώνομαι.

    - Η κιθάρα που ακούγεται σε κάτι δόσεις από πίσω είναι κοπτοραπτική από διάφορα γρατζουνίσματα επί του θέματος πριν αρχίσει καν το πρότζεκτ.

    - Όλα είναι ζωγραφιστά, σόλο παιγμένο είναι μόνο του πλήκτρου.

    - Η μελωδία είναι κλεμμένη κατά 99,3% από το First Light.

     

    Αυτά!


    • Like 11
    • Ευχαριστώ 1

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Δεν είναι καθόλου άσχημο! Αλλά ίσως είναι κάπως "άδειο". Εδώ η λύση είναι μία: Layering.

     

    Έτσι θα φτιάξουν και τα βιολιά. Εξαρτάται και το τι ακριβώς θες να κάνεις, γιατί γενικά με τα βιολιά μπορείς να κάνεις πολλά - από το να πειράξεις τα μικρόφωνα (αν γίνεται), μέχρι το να βάλεις περισσότερα samples να παίζουν το ίδιο. Ή έστω να κάνεις ντουμπλάρισμα σε οκτάβες.


    Τα τύμπανα είναι σχετικά οκ, ειδικά όσο προχωράει το κομμάτι και ανεβαίνουν οι εντάσεις. Το πρόβλημα νομίζω είναι περισσότερο στην μπότα και στις δυναμικές της. Ίσως φταίει και το συγκεκριμένο sample, δε ξέρω.

     

    Το First Light που αναφαίρεις δε το ξέρω, αλλά η μελωδία μια χαρά μου φάνηκε!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     

    Στο 2:31, βιολιά και θέμα. Καλά, βιολιά της CTI δεν περιμένω να βγάλω!😂 Κάτι με τα βάθια γίνεται, ίσως να πρέπει να ασχοληθώ λίγο να τα χωρίσω πιο έντονα στο πανόραμα, και να παίξω με automation το βάθος σε παράλληλη επεξεργασία. Αλλά είναι κάποιες νότες μουντρούχες και δεν μου κάθεται, όλο κάτι θα πετάει.

     

    8 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

    στην μπότα και στις δυναμικές της

    Δηλαδή; Είναι φλατ; Γενικά μου αρέσουν οι κλικαδόρες μπότες, δεν ξέρω μήπως το κλικ δημιουργεί αυτή την αίσθηση. Θα τα κάνω ένα πέρασμα έτσι κι αλλιώς τα τύμπανα κάποια στιγμή. Να κόψω και μερικά κολαγιουτέικα γιατί είναι πάρα πολλά.🤯

     

    Ευχαριστώ για το σχόλιο άλεξ!

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    38 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Δηλαδή; Είναι φλατ; Γενικά μου αρέσουν οι κλικαδόρες μπότες,


    Νομίζω το velocity είναι ψηλά (και πολύ στάσιμο) για το συγκεκριμένο feeling που θες να δώσεις. Θα έπαιζα με πολύ χαμηλότερο velocity και διαφοροποίηση, ανάλογα το ισχυρό/ασθενές μέτρο. Και εμένα μου αρέσουν οι κλικαδόρες μπότες αλλά έχω ακούσει hard rock κομμάτια με λιγότερο κλικ :P

    Είναι και το τι ταιριάζει σε αυτό που θες να κάνεις.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πάρα πολύ καλό και διαφορετικό απ' όσα έχουμε συνηθίσει. Πρέπει να ήταν πολύ απελευθερωτικό να βγάλεις από μεσα σου όλους αυτούς τους ήχους. Συγχαρητήρια.

     

    Στα τεχνικά δεν έχω πολλά να πω. Κάτι δεν μου πάει καλά στη μίξη, στο δέσιμο όλων. Ακούγοντας το βίντεο που παράθεσες, ώστε να μπορέσω να έχω ένα benchmark στα αυτιά μου, θα έλεγα ότι υστερεί στα τύμπανα λίγο. Είναι λίγο χαμηλά σε ένταση (το velocity δε με ενοχλησε), και δεν απλώνουν όσο θα ήθελα, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα όργανα να μην πλαισιώνονται τόσο καλά μεταξύ τους. Αυτή είναι η αίσθηση που αποκομίζω. Πιθανόν κάνω και λάθος. Μιλάμε για μικρές λεπτομέρειες.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πάρα πολύ καλό συνθετικά (με τα του ήχου δεν ασχολούμαι γιατί είναι πταίσματα).

    Όμως ενώ έχεις μια killer βάση, την άφησες χωρίς να χτίσεις πάνω της την μεζονέτα που της ταιριάζει.

    Ήθελε ανάπτυξη, και είναι κρίμα γιατί είναι πραγματικά killer.

    Και ρυθμικά, και μελωδικά και τα πάντα όλα.

    Μετά περίπου το 2ο λεπτό, θέλει μια ανάπτυξη, μια εξέλιξη.

     

    Αλί αλί και τρισαλί μου όρμα και φτιάξτο καλά, γιατί ΣΚΟΤΩ.

    Κι αν έχεις κι άλλα τέτοια, να τα βάλεις να τα ακούσουμε, γιατί μας φτιάχνουν άσχημα.

     

    Μπράβο σου.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Κατ’ αρχας μ’ άρεσε πολύ. Αν τώρα,  αν λέω τα τύμπανα ήταν πιο προσεγμένα, αν το σόλο δεν ξεκίναγε με αυτό το pitch δεν ξέρω πως το λένε και αν ήταν πιο Ali tabour θα ήταν εξαίσιο. 

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    16 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Ακούγοντας το βίντεο που παράθεσες, ώστε να μπορέσω να έχω ένα benchmark στα αυτιά μου

    ΩΠΑ ΩΠΑ ΩΠΑ! Αυτό είναι η έμπνευση. Αν πω ότι θέλω να προσεγγίσω τις παραγωγές της CTI έστω και στο 0,001% θα πέσει μετεωρίτης να με εξαϋλώσει. Παίζουνε μέσα η σάρα και η μάρα. Ντε Ζωνετ, Κάρτερ, κυρ Γιώργης Μπενσον, Αίρτο Μορέιρα, Χιούμπερτ Λωζ. Δηλαδή τι να πω με δαύτους.

     

    9 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Ήθελε ανάπτυξη, και είναι κρίμα γιατί είναι πραγματικά killer.

    Και ρυθμικά, και μελωδικά και τα πάντα όλα.

    Μετά περίπου το 2ο λεπτό, θέλει μια ανάπτυξη, μια εξέλιξη.

    Εδώ θα σε απογοητεύσω συμπαθέστατε fusion. Έχω αυτό το πρόβλημα συνθετικά, να θεωρώ τη σύνθεση μετρημένα κουκιά. Θα προσπαθήσω (όσο μπορώ) να αποτυπώσω στο DAW (ενορχηστρωτικά και ηχητικά) ένα Α, Β, Γ αμα πάμε και ρόντο (😁) ίιιιιισα ίιιισα να τρώγεται, να μην ενοχλεί, να μπορεί να μεταδώσει την ιδέα της σύνθεσης ως οδηγός. (Θα μου πεις δούλεψε Sibelius... στο αμήν είμαι)  Στο μυαλό μου μετά η εξέλιξη είναι... αυτοσχεδιασμοί. Κι αυτό, όσο διαλογισμό και κόλπα νεπαλέζικα να εφαρμόσω, δεν μπορώ να με ψήσω να κάτσω να το κάνω στο πρότζεκτ. Να γράφω δηλαδή μπάκινγκ για να κάτσει ένα σόλο από πάνω, αλλά να έχει αλληλεπίδραση και το σόλο με το μπάκινγκ, άρα πάμε πάλι άλλον ένα κύκλο βελτιωμένα μπάκινγκ Β σύμφωνα με το σόλο Β, και μετά σόλο Β αλλά κάτσε θέλουμε μπάκινγκ Γ κτπ κτπ. Αυτό το πράγμα με σκοτώνει. Γιατί πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει μια φωνή που μου λέει ότι το κομμάτι χωράει σε 1 σελίδα lead sheet, τη δίνεις σε μια μπάντα και παίζει έτσι απλά. Και εξελίσσεται το πράγμα σύμφωνα με τους παίκτες, τη στιγμή. (Βέβαια μπορεί απλά να είμαι τεμπέλης, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να κάθομαι να ψειρίζω τη μαϊμού σε τέτοια θέματα. Πάντα έχω την πεποίθηση ότι θα παιχτούν ζωντανά, γι' αυτό και οι ενορχηστρώσεις είναι λιτές. Θα μου πεις μια κουρτίνα εδώ ένα εφέ εκεί σε μάρανε να το βάλεις; Όχι, αλλά δεν πάει καν το μυαλό μου.) 

    21 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Κι αν έχεις κι άλλα τέτοια, να τα βάλεις να τα ακούσουμε, γιατί μας φτιάχνουν άσχημα.

    Θα ανεβάσω άλλο ένα, που κάπως μοιάζει ως προς την επαναληπτικότητα και την εξέλιξη. Και θα χαρώ πολύ να ακούσω κι εκεί τη γνώμη σου!👍

    16 λεπτά πριν, Nestoras είπε

    αν το σόλο δεν ξεκίναγε με αυτό το pitch δεν ξέρω πως το λένε

    Χαχαχαχα ΤΟ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΜΠΑΣΙΑ. "Ζητείται πληκτράς δια ερμηνείαν... κτπ κτπ".

     

    22 λεπτά πριν, Nestoras είπε

    αν ήταν πιο Ali tabour

    Κρατιέμαι... πώς κρατιέμαι να μην ανεβάσω "ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ".😂😂 (Έχουμε tag "humor" άραγε;)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    9 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

     

    Εδώ θα σε απογοητεύσω συμπαθέστατε fusion. Έχω αυτό το πρόβλημα συνθετικά, να θεωρώ τη σύνθεση μετρημένα κουκιά. Θα προσπαθήσω (όσο μπορώ) να αποτυπώσω στο DAW (ενορχηστρωτικά και ηχητικά) ένα Α, Β, Γ αμα πάμε και ρόντο (😁) ίιιιιισα ίιιισα να τρώγεται, να μην ενοχλεί, να μπορεί να μεταδώσει την ιδέα της σύνθεσης ως οδηγός. (Θα μου πεις δούλεψε Sibelius... στο αμήν είμαι)  Στο μυαλό μου μετά η εξέλιξη είναι... αυτοσχεδιασμοί. Κι αυτό, όσο διαλογισμό και κόλπα νεπαλέζικα να εφαρμόσω, δεν μπορώ να με ψήσω να κάτσω να το κάνω στο πρότζεκτ. Να γράφω δηλαδή μπάκινγκ για να κάτσει ένα σόλο από πάνω, αλλά να έχει αλληλεπίδραση και το σόλο με το μπάκινγκ, άρα πάμε πάλι άλλον ένα κύκλο βελτιωμένα μπάκινγκ Β σύμφωνα με το σόλο Β, και μετά σόλο Β αλλά κάτσε θέλουμε μπάκινγκ Γ κτπ κτπ. Αυτό το πράγμα με σκοτώνει. Γιατί πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει μια φωνή που μου λέει ότι το κομμάτι χωράει σε 1 σελίδα lead sheet, τη δίνεις σε μια μπάντα και παίζει έτσι απλά. Και εξελίσσεται το πράγμα σύμφωνα με τους παίκτες, τη στιγμή. (Βέβαια μπορεί απλά να είμαι τεμπέλης, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να κάθομαι να ψειρίζω τη μαϊμού σε τέτοια θέματα. Πάντα έχω την πεποίθηση ότι θα παιχτούν ζωντανά, γι' αυτό και οι ενορχηστρώσεις είναι λιτές

     

    Δεν έχεις καθόλου άδικο, μαζί σου κυρ Αλί μου.

    Έτσι είναι, όπως τα γράφεις.

    Εγώ το είπα για να ακουστεί "ολοκληρωμένο" ένα φοβερό κομμάτι.

    Εσύ βέβαια, το αντιλαμβάνεσαι απλά ως οδηγό, και καλά κάνεις.

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ωραίο κομμάτι και μια χαρά οδηγός, για να έρθουν άνθρωποι οργανοπαίχτες και να το κάνουν αυτό που του αξίζει. Πιστεύω οτι αν ασχοληθείς παραπάνω με εφφέ και ψηφιακίλες θα λασπώσει. Το προτιμώ έτσι, δίνει χώρο στον ανθρώπινο παράγοντα να ανθίσει. Με μπάντα σύντομα περικαλώ..

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εμένα μου άρεσε πολύ. Η συνθετική του βάση είναι αρμόζουσα, το ντύσιμο γύρω γύρω προσεγμένο, η αλλαγή στο 1.21 όλα τα λεφτά. Μου θυμίζει αρκετά τις γλυκερές ενορχηστρώσεις των 60-70 από Don Sebesky, Claus Ogerman, Oliver Nelson.

    Θα ήθελα άλλα 5-6 λεπτά για αυτοσχεδιασμό για 2-3 όργανα.

    Υπάρχει ένα θέμα με στάθμες οργάνων, ποια επιμένουν μπροστά και ποιά είναι θαμμένα, αλλά το θεωρώ δευτερεύον.

    Από αυτά που δεν ακούμε συχνά και θέλουμε να ακούμε

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Aornum - Chasm in Time (lyric video)

    Μια πρώτη απόπειρα σε ολοκληρωμένο heavy κομμάτι και παράλληλα το πρώτο basic lyric video που έχω προσπαθήσει.(Έχει ξανανέβει χωρίς το βίντεο) . Οποιοδήποτε feedback ευπρόσδεκτο 🍻    

    GMartin
    GMartin
    Music

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 2

    "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 2
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου