Προς το περιεχόμενο

Jazzjoker

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    5.208
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    32

Jazzjoker ήταν Μέλος της ημέρας 15 Απριλίου

Jazzjoker είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

4 Followers

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

9.448 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Jazzjoker

Noizholic

Noizholic (4/4)

  • Αξιόλογες συμμετοχές Rare
  • Συζητητής Rare

Badges

1,7k

Φήμη

Ενημέρωση δημοσίευσης

Προβολή όλων των ενημερώσεων από τον Jazzjoker

  1. Παρακολουθώ αρκετά συχνά το εξής χαρακτηριστικό σε γιουτιουμπικούς κιθαρίστες: Το παίξιμο είναι παντελώς "ανώδυνο". Με άλλα λόγια, τεχνικά μπορεί να είναι αψεγάδιαστοι, αλλά στην επιλογή των νοτών/συγχορδιών κλπ. σου δίνουν την εντύπωση ότι διαλέγουν επίτηδες να πατήσουν εκεί που δεν κοστίζει τίποτα, δεν διακυβεύεται τίποτα, δε γίνεται τίποτα γενικώς. Το παίξιμο έχει μηδενικό ρίσκο (μελωδικά/ρυθμικά/αρμονικά), είναι εντελώς safe, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω. 

     

    Αυτό που με προβληματίζει είναι αν όντως επιλέγουν να πάνε εκεί ή αυτό το "στείρο" παίξιμο τους έχει γίνει τελικά αυτοματισμός/μανιέρα. 

    1. Ali Barout

      Ali Barout

      100%. Και να ήταν μόνο στο tube. Το έχω παρατηρήσει και σε συναυλίες, που οι ενορχηστρώσεις είναι φασον, ακίνδυνες, να βγει η δουλίτσα πέρα και να μεταφερθεί αυτούσιο το στουντιακό προϊόν στο ζωντανό.

       

      Αλλά υπάρχει ζωντανό τελικά; Σήμερα το στουντιακό προϊόν ΕΙΝΑΙ η μουσική. Γιουτουμπ, τικτοκ, ινσταγκραμ, σποτιφαι, ιστορίες, η μουσική ακούγεται 100 φορές στουντιακή, και 1 ζωντανή. Άρα; Συνήθισαν κι οι μουσικοί; Εγινήκαμε κονφορμισταί;

    2. Προβολή επόμενων σχολίων  3 περισσότεροι
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου