Προς το περιεχόμενο

gkourmoul1

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    9.446
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    90

gkourmoul1 ήταν Μέλος της ημέρας 9 Ιουνίου

gkourmoul1 είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Alt. Rock
    Blues
    Classic Rock
    Hard Rock
    Rock
  • My Band(s)
    Triple Trouble
  • Day job
    Τουρισμός
  • Soundcloud
  • Τόπος
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

12.251 προβολές προφίλ

Συμμετοχή gkourmoul1

  1. Δεν το πολυκαταλαβαίνω αυτο, κατ’ αρχήν με τις les Paul. Το κάνει κάποιος για να κόβει ακόμα καλύτερα στο μιξ? Μήπως είναι για κάποιον που παίζει μόνιμα στο 7, και πάει στο 10 μόνο για ένα κοφτερό σόλο? Επειτα, οι JM έχουν παρά πολύ πριματους μαγνήτες, Ποιος ο λόγος να ρυθμίσεις στο 7 στη θέση neck? Δεν θα ξυρίζει μετά? Και επίσης, γιατί δεν το κάνουμε σε τελε, στρατ και λοιπές κιθάρες?
  2. gkourmoul1

    "Charis" - gkourmoul1

    πάω να το σφίξω να το ξαναηχογραφησω ευχαριστώ Αλεξ!
  3. gkourmoul1

    "Charis" - gkourmoul1

    Ευχαριστώ Απόστολε!
  4. Έχει μια βάση αυτό που λέει ο Νεκτάριος. Όταν πιάνω lp παίζω riffs, οταν πιάνω charvel ξεκινάω τα σόλο, όταν πιάνω ibanez κάνω ταρζανιές (καμία σχέση με μπλουζ). Όταν πιάνω στρατ, μόνο μπλουζ γουστάρω να παίζω, και αυτό εχει να κάνει με τον σκαστό, low gain ηχο που έχει, ο οποίος υποσυνείδητα με σπρώχνει να παίζω έτσι. Έχει να κάνει με το mojo κάθε οργάνου. Η telecaster δε μου το βγάζει αυτό, εκεί παίζω λίγο απ' όλα.
  5. Ωραίες αλλαγές στην αρμονία και ωραία παιξίματα. Εάν ήταν λίγο πιο μικρό και με καμία γεφυρουλα θα ήταν σούπερ.
  6. Σίγουρα κάνεις καλά και πειραματίζεσαι. Τα έτοιμα, κομμένα, nut θέλουν σίγουρα λιγότερη δουλειά. Και στην περίπτωση αυτή, θέλουν μάστορα που ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει, εάν θέλουμε να υπάρχει το μέγιστο αποτέλεσμα. Και υπάρχουν πολλά που μπορούν να πάνε στραβά, όπως το να θέλουν να το χαμηλώσουμε και μην πετύχουμε να δώσουμε την καμπύλη που έχει το μπράτσο κλπ.
  7. Χθες άλλαξα nut σε έναν κορυφαίο μάστορα στο Ηράκλειο. Του πήρε περίπου δυο ώρες να το φτιάξει. Μέχρι να του κάνει το σωστό σχήμα, να σημαδέψει και να δημιουργήσει τα slots, να το βάλει βάλει πάνω στην κιθάρα, να βάλει νέες χορδές, να ξαναμετρησει και να αρχίσει να βαθαίνει τα slots, να το βγάζει από την κιθάρα και να ξεκινά να το λιμάρει με διαφορά γυαλόχαρτα και λίμας για να του φέρει το τελικό σχήμα, να το βάζει πάνω, να ξανά τσεκάρει το σεταπ για να μην του φύγει ούτε δέκατο του χιλιοστού, και να μου την παραδίδει ξέροντας ότι δεν θα μπορούσε να γίνει αρτιότερη δουλειά. Μου ζήτησε να μην του μιλάω, ειδικά την πρώτη ώρα, διότι πρόκειται για εργασία που απαιτεί 100% συγκέντρωση. Μου πήρε 40 ευρώ. Εχω δει δουλειά των 10 ευρω και είναι ανάλογη της αξίας της. Πεταμένα λεφτά συνήθως. Δυστυχώς, λίγοι μάστορες είναι πραγματικοί γνωστες του αντικειμένου.
  8. δεν είναι ίδιας κατηγορίας και φιλοσοφίας. Και το ampero mini έχει ενισχυτές και ήχους, αλλά αυτό είναι modeler, πάλι διαφορετική κατηγορία.
  9. String Tension: Neck relief can affect the overall feel of the strings on the guitar. If there is too much relief (the neck is too bowed), it can make the strings feel looser and affect the tension, making it harder to play and causing buzzing on the frets. On the other hand, if there is too little relief (the neck is too straight), it can make the strings feel tighter and increase the tension, making it harder to press down the strings and play comfortably.
  10. Όταν είναι χαμηλά οι χορδές, πιέζονται ευκολότερα για να κάνεις μπαρέδια κλπ. Σύμφωνοί. Αυτό θα εννοείς εσύ "βούτερο". Να παίζει σαν καλοσεταρισμένη ακουστική. Για bend μίλησα και bend δεν μπορείς να κάνεις με χαμηλά τις χορδές, ειδικά με τίποτα vintage ταστα. Και φυσικά δεν είναι ιδέα μου, καθώς ΔΕΝ μπορώ να παίξω με χαμηλά τις χορδές. Αλίμονο....
  11. To relief δεν αυξάνει το tension. Ίσα ίσα ρε! Το λεει και το όνομά του.... Με μηδενικό relief, οι χορδες τεντώνονται περισσότερο. Κάνε bend σε μια κιθάρα με μηδενικο relief (πχ στο 5ο ταστο), και κάνε το ίδιο δίδοντας λίγο relief. Θα αλλάξεις άμεσα άποψη.
  12. H φυσική, όπως την αντιλαμβάνομαι, λέει ότι έαν έχει πχ μηδενικό relief μια κιθάρα, τότε έχουμε μεγαλύτερο μήκος μεταξύ γέφυρας και nut, σε σχέση με το να υπάρχει relief. Και όσο μεγαλύτερο το μήκος, τόσο περισσότερο τεντώνουν οι χορδές, τόσο λιγότερο βούτυρο είναι κιθάρα. Εάν υπάρχει relief και το μανίκι κάνει bow, τότε το μήκος μικραίνει, και η κιθάρα έχει πολύ μαλακότερη αίσθηση στα bends (άρα είναι και "βούτυρο"). Με τεντωμενο μανίκι χρειάζεται πολλή πολλή προσπάθεια για bending.
  13. Μια χαρά ακούγονται τα νούμερα. Εάν το ύψος ειναι άνετο σε όλη την ταστιέρα και παίζεις άνετα, έχεις βρει τη ρυθμισή σου. Στο εξής, θα πειράζεις μόνο το relief εάν το δεις και αλλάζει λόγω αλλαγής καιρού. Να σημειώσεις τις τιμές στο action, ώστε να έχεις έναν μπούσουλα. Καλά παίξίματα! Έκανες καλά και το παλεψες, διότι έτσι έμαθες καλύτερα την κιθάρα σου. Έχω και εγώ φάει ατελειώτες ώρες προσπαθώντας να κάνω το ίδιο πράγμα.
  14. τοσο δυνατά παίζεις και στην πραγματικότητα? Εάν ναι, τοτε αύξησε λιγο το relief ή/και δοκίμασε να αυξήσεις λίγο το action στις χοντρές χορδές.
  15. Συμφωνώ, χαλάει τον ήχο. Αλλα με μηδενικό relief, κάθε άλλο παρά βούτυρο είναι. Είναι λες και έχεις ανεβάσει το gauge. Κακή ιδέα για lead παίξιμο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου