Προς το περιεχόμενο

John Goumis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.939
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    8

John Goumis ήταν Μέλος της ημέρας 30 Απριλίου

John Goumis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Κιθάρες: Gibson Les Paul Traditional, Gibson Les Paul Studio, Gibson SG standard, Fender ''Lonestar'' Stratocaster, Fender Classic Player 50's Stratocaster, Fender ''Baja'' Telecaster, PRS Custom 22, PRS SE custom 24, Jackson king V KV5FR
    Eνισχυτές: Fender Bassman, Engl Fireball 60, Marshall JCM2000 DSL, Marshall JCM2000 401, BUGERA V22
  • My Band(s)
    Lethal Candy (https://www.facebook.com/lethal.candy/)
  • Day job
    Πολιτικός Μηχανικός
  • Τόπος
    Ρόδος

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.868 προβολές προφίλ

Συμμετοχή John Goumis

Noizholic

Noizholic (4/4)

  • Αξιόλογες συμμετοχές Rare

Badges

385

Φήμη

  1. Εχω τον 60αρη fireball τον παλιό αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτόν τον καινούργιο τον μικρό. Απλά αυτοί οι ενισχυτές είναι one trick pony, εξαιρετικοί για μέταλ αλλά με καθαρά που είναι κάπως πιο sterile τα οποία βέβαια ταιριάζουν σε μέταλ καταστάσεις που θες πιο ουδέτερα καθαρά (σκέψου καθαρά τύπου iced earth, αν βάλεις στην λουπα μπόλικο chorus και delay)....σαν πλατφόρμα πεταλιών δεν ξέρω τι λέει... Δεν έχω βάλει ποτέ πετάλια μπροστά (πέρα από booster), μιας και ο ενισχυτής έχει ήδη distortion να φάν και οι κότες
  2. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι το θες το attenuation εφόσον θες ο ενισχυτής να έχει καθαρά. Συνήθως το attenuator το έχουμε για να ''πουσάρουμε'' τον ενισχυτή πιο εύκολα, δηλαδή το εντελώς αντίθετο από το headroom που γράφεις ότι επιθυμείς. Ο Bassbreaker 45 που τον είχα είχε και headroom, και attenuator (από τα 45 στο 1 watt, αν ήθελες να πετύχεις break up ήχους που στα 45 watt αποκλείεται να πετύχεις αν δεν κουφαθείς γιατί όπως προείπα είχε άπειρο headroom) και έπαιρνε και πετάλια πολύ καλά. Δες επίσης κάτι σε Bugera V22 - V55 που βγαίνει και σε κεφαλές. Ο 22άρης πάντως και λάιβ μου έβγαζε μια χαρά και διατηρούσε το headroom στο καθαρό κανάλι του, παρά τα 22 watt του και τις el84 (o ''μεγάλος'' έχει 6L6)... δεν έχει attenuator αλλά έχει pentode-triode για να πέφτει στα μισά βαττ... αν και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Πάντως αυτοί οι δυο ενισχυτές που ανέφερα για βάση για πετάλια ήταν σούπερ
  3. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα το συγκρίνεις με τις υπόλοιπες σόλο δουλειές του συγκεκριμένου καλλιτέχνη και όχι με το συγκρότημα με το οποίο έγραψε ιστορία στο ένδοξο παρελθόν. Βέβαια ακόμα και αν το πάμε σε ''συγκροτήματα'', οι Stones και οι Priest (αλλά και άλλοι, πχ Saxon) έβγαλαν άλμπουμ πρόσφατα που είναι εξαιρετικά. Καλά των Priest σκοτώνει, μας κάνουνε μεγάλη πλάκα τα γερόντια...
  4. Α και αυτός PRS? Μπαίνει και αυτός στο club με τον Santana, τον Martin Barre (Jethro Tull), Rich Williams (Kansas), Neal Scon (Journey), Mike Oldfield, Howard Leese (Heart, Bad Company) κτλ κτλ... μέλι έχει αυτό το όργανο πια
  5. Όλες οι μεγάλες μπάντες με PRS καταλήγουν, τυχαίο ? Δεν νομίζω
  6. Προσωπικά είμαι 100% υπέρ της χρήσης solid state αν είναι ελαφρύς και δεν αξίζει τον κόπο το κουβάλημα και το στήσιμο. Επίσης εγώ:
  7. Εγώ θα σου πρότεινα να πουλήσεις ό,τι θεωρείς παραπανίσιο και να κρατήσεις ό,τι usa έχεις (δηλαδή την les paul και τον fender ενισχυτή, αν είναι usa) γιατί οι τιμές για αμερικάνικα όργανα έχουν ξεφύγει, και αν θελήσεις κάποια στιγμή να ξανα-αποκτήσεις θα την πληρώσεις πιο ακριβά (και με χειρότερο rosewood στην ταστιέρα) ή θα πληρώσεις υπερεκτιμημένα μια μεταχειρισμένη και ο πωλητής θα βγάλει και κέρδος σε σχέση με πόσο την πήρε γιατί όλοι πουλάνε με βάση τις τρέχουσες τιμές (βέβαια από την άλλη και εσύ μπορείς να βγάλεις κέρδος πουλώντας την LP)
  8. Μαόνι έχουν? Γιατί μαόνι=καλό για μέταλ
  9. Έχω το αντίθετο πρόβλημα νομίζω. Παρα-ειμαι γκαζωμενος-κομπρεσσαρισμενος. Έχω το gain ψιλά για να εξισορροπεί το καθαρό και το βρώμικο κανάλι. Θα λυθεί το πρόβλημα με ένα πιο κατάλληλο footswitch. Και εμένα μου αρέσει να παίρνω γκάζι από booster, ακούγεται το παίξιμο πιο φυσικό και όχι τόσο κομορεσσαρισμενο.
  10. Αυτά είναι καλό να ... Γίνονται! Τα άλλα μέλη της μπάντας είναι επίσης του ωδείου? Ωραίο αποτέλεσμα, επαγγελματικό. Θα είναι πολύ ωραίο λάιβ
  11. 10000000_8250565331627159_6165812965986278269_n.mp4 Εδώ και ενάμιση μήνα που πήρα την πρώτη μου μέταλ κιθάρα (Jackson) δεν έχω αγγίξει άλλη κιθάρα (καλά, για Τέλε δεν το συζητάμε, την έχω στην θήκη και έχω ξεχασει ακόμα και το σχημα της πως είναι ). Μου προτάθηκε για ανταλλαγή με μια αγγελία μου ένας Engl Fireball (ο παλιός), ήταν λες και ο Μεταλλικός Θεός μου έδειχνε οιωνούς.... ήρθε πραγματικά την κατάλληλη ώρα και στιγμή που περνάω την κρίση μέσης ηλικίας μου (και άρα επιστροφής μου στο μέταλ). Το απόσπασμα παραπάνω είναι με την κιθάρα αυτή καρφί στον συγκεκριμένο ενισχυτή χωρίς εφφέ. Ακόμα το ψάχνω με τις ρυθμίσεις. Αν σας αρέσει θα ανεβάσω και άλλα τέτοια μέταλ κλιπάκια στο παρόν thread (και φυσικά ανεβάστε και εσείς) Να μαζευτούμε να γίνουμε πολλοί και να ανατρέψουμε το ψευτό-τελεκαστερικό regime που διακατέχει το φόρουμ
  12. Δυνατό κόβερ! Περνάτε καλά και είσασταν διαβασμένοι και αυτό φαίνεται.
  13. Συμφωνώ, η λογική της CE δεν ήταν το κόστος, απλά ήθελαν να βγάλουν ένα bolt on μοντέλο με δικό του χαρακτήρα. Το CE είναι ακρωνύμιο του ''Classic Electric'' δηλαδή στυλ fender κατασκευής. Έχουν και αυτές τον χαρακτήρα τους. Αντίθετα SE βγαίνει από το ''Student edition'' που υπονοοεί ότι το κίνητρο της δημιουργίας της συγκεκριμένης σειράς ήταν να πουλήσουν κιθάρες σε χαμηλό κόστος -που πλέον αυτό δεν ισχύει ακριβώς μιας και έχουν αναβαθμιστεί πολύ από τότε που κυκλοφόρησαν αλλά λέμε τώρα-
  14. Μισό λεπτό, νομίζω ότι παρεξηγήθηκε αυτό που ήθελα να πω Δεν είπα ότι δεν αξίζουν οι εξ'ανατολάς κιθάρες, είτε κάνουν 1000 είτε κάνουν 580 είτε κάνουν 299 ευρώ κτλ Αυτό που εννοούσα είναι ότι πλέον, αν έχεις στην τσέπη 1000κάτι ευρώ, ΔΕΝ μπορείς να αγοράσεις πλέον τίποτε άλλο σε κιθάρα πέρα από το πολύ indonesia-mexico-korea. Παλιά μπορούσες. Έστω faded les paul-sg studio ή american special strat-tele κτλ και άλλες που δεν μου'ρχονται. Που πλέον όχι μόνο αυτές έχουν ξεφύγει του χιλιάρικου αλλά οι flagship κιθάρες έχουν ξεφύγει του διχίλιαρου. Αντίθετα με 1000κάτι ευρώ μπορείς να πάρεις (ακόμα) flagship ενισχυτές ευρωπαϊκούς (που φτιάχνονται στην χώρα προέλευσής τους, υπάρχουν και πιο φθηνά μοντέλα, επίσης καλά, σε Βιετνάμ και αλλού) πχ οι παρακάτω είναι 100στάρηδες ενισχυτές https://www.thomann.de/gr/marshall_2555x_silver_jubilee.htm?glp=1 https://www.thomann.de/gr/engl_fireball_100_e635.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwlZixBhCoARIsAIC745BOeaAYUIWWTW66GibA9buKnJOdPgmWXFQ0FuBvoedfp_rOxazFcY0aAmB4EALw_wcB (edit: έβαλα και Orange και Blackstar αλλά τους έσβησα γιατί οι συγκεκριμένοι 100ρηδες φτιάχνονται στην Κίνα τελικά) δηλαδή αυτό που ήθελα να πω είναι οτι οι ενισχυτές ακόμα διατηρούνται σε λογικά επίπεδα τιμών ακόμα και αν δεν είναι ασιατικοί (που και ασιατικές versions υπάρχουν όπως και στις κιθάρες, που είναι εξαιρετικοί, αλλά είναι ωραίο που ακόμα μπορείς με χιλια κάτι ευρώ πχ να αγοράσεις marshall made in the UK... ή πχ και την studio 20watt σειρά που και αυτή είναι φανταστική)
  15. Συμφωνώ. Οι κιθάρες έχουν γινει ασύμφορες πλέον, με ένα χιλιάρικο μπορείς να πάρεις μόνο ινδονησιακή - κινεζική και πλέον κάποια "high end" μοντέλα ξεπερνάνε και το χιλιάρικο. Αντίθετα ενισχυτές μπορείς ακόμα να πάρεις επώνυμους ευρωπαϊκούς πχ Marshall made in the UK σε πολύ νορμάλ τιμές. Ποιος ξέρει γιατί συμβαίνει αυτό. Ίσως λόγω του ότι πολλοί πλέον στρέφονται στο digital/modelling
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου