Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      2.626


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6.281


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/12/2018 σε όλα

  1. Τζακ με γωνία χρησιμοποιούμε μόνο σε γωνιακό καναπέ φίλε μου. :)
    4 βαθμοί
  2. Δώστου 2 χαρτονομίσματα των 10 ευρώ και δύο των πέντε και πες του..."τα διάλλεξα μόνος μου "
    3 βαθμοί
  3. @lgbesios Το μπάσο το είχα καιρό σε πανκ κατάσταση, πενταβρωμικο με 2 χορδές για να ψάχνω ιδέες. Όποτε το ηχογραφούσα jenerwna με το πόσο λάσπη ήταν. Αλλα το είχα συνηθίσει και για αυτό είπα να το φτιάξω. Τώρα με τους μαγνήτες και το vt deluxe είμαι σούπερ ικανοποιημένος. Και πάλι ευχαριστώ ολους για τη βοηθεια!
    3 βαθμοί
  4. 2 βαθμοί
  5. 2 βαθμοί
  6. ΟΚ συνεχιστε να κανετε δυσκολη τη ζωη σας
    2 βαθμοί
  7. Η Tonelab παραχώθηκε γιατί βαρέθηκα να τη κλωτσάω.
    2 βαθμοί
  8. Off topic: Έκανες λάθος στο όνομα, αλλά .... έπεσες μέσα.
    2 βαθμοί
  9. Ανοίγω το κλασικό Χριστουγεννιάτικο θέμα που είχα ανοίξει και χρόνια πριν. Υπερβολές και ακρότητες είναι απολύτως δεκτές. Αφού είμαστε σε μουσικό φόρουμ, θα έλεγα ότι μπορούμε να επικεντρωθούμε στα της μουσικής/εξοπλισμού ΑΛΛΑ άμα δε παίζει κάτι τέτοιο (όπως στη περίπτωσή μου) ας ποστάρουμε κατά βούληση. Καλές γιορτές σε όλους. Υγεία εύχομαι και ψυχική ηρεμία.
    1 βαθμός
  10. Ρε παιδάκι μου κι εσυ. Τσάμπα ειναι. Ζητά Gibson και soldano. Τι bugera και epiphone?
    1 βαθμός
  11. Με 2000 κυβικά μηχανή, θα σε έσκιζε η εφορία.
    1 βαθμός
  12. Είπαμε αν είναι να μπεί στον κόπο και περάσει απ τη Μεσα, ας φέρει κι ένα μπούγκι....
    1 βαθμός
  13. Τα έβλεπα τα γράμματά σου, αλλά νόμιζα ότι ήθελες combo, και δεν θα μπορούσα να σύρω το έλκυθρο. Αν είναι μόνο για κεφάλι, θα δούμε. ΡΟΥΝΤΟΛΦ
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. Δεν ξέρω βέβαια το στυλ του, αλλά μπορείς επίσης να του πάρεις κάποιο ενδυματολογικό αξεσουάρ πχ μπαντάνα που μπορεί να την δέσει ακόμα και στο καθρεφτάκι του αυτοκινήτου (αν δεν θέλει να την φοράει στο κεφάλι ή στο χέρι αλά Slash), (sorry LK ). Και ένα εισιτήριο για κάποιο live των ZZTop στην Γερμανία το καλοκαίρι (ξεκινάνε όμως από 50 €). Τώρα πώς θα πάει .... δικό του θέμα.
    1 βαθμός
  16. Ιts that time of the year! Χωρίς Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, we promise. Aνήμερα Αγίου Νικολάου, οι Near Mrs παίρνουν θέση στη σκηνή, κουμπώνουν όργανα, one-two check και ο χωροχρόνος θα στρεβλωθεί. Ένα event πέρα από τη Θεσσαλονίκη που θα διαρκέσει μόνο μερικά έτη φωτός. Στολιστείτε με dancing shoes και ελαφριά ρούχα.Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου @Δέντρο στο Bar, από τις 10:00μμ. Βασιλέως Γεωργίου 25, κρατήσεις 2310811885. (about the band) Νear Misses είναι κατά μια έννοια το “παρά λίγο”. Ένα εν δυνάμει ατύχημα. Όπως η παρ’ ολίγο μη-γνωριμία των μελών μιας μπάντας. Όπως τα λάθη ή τα παρά λίγο-σωστά, των μουσικών μιας μπάντας. Κι έγινε Near Mrs (mιsιz/) για ευνόητους λόγους, με την προσθήκη του πέμπτου μέλους. Κι όλοι μαζί παίζουν ισορροπώντας πάνω σε τεντωμένο σχοινί. Που από τη μια είναι δεμένο γερά στις rhythm and blues ρίζες του δέντρου που λέγεται rock ‘n’ roll, κι από την άλλη γαντζώνει και τυλίγεται γύρω από κλαδιά και παρακλάδια με σκοπό να τα κάνει να λυγίσουν, να αντισταθούν και να κουνηθούν. Rock, soul, garage, disco-reggae-punk, new wave, pop, alternative και πάλι rock. Δεν θα αφήσουν τίποτα ακούνητο. Δεν θα μείνει κανείς ακούνητος. Hail hail Rock ‘n’ Roll! https://www.facebook.com/nearmrs/?view_public_for=310618279721264 http://www.facebook.com/events/706859236353997/
    1 βαθμός
  17. 1 βαθμός
  18. http://www.e-pinokio.gr/eshop/diakosmitika/3519.html https://echodeco.gr/diakosmitikes-mpalarines/diakosmitiki-figoura-rok-star-kitharistas-8x6x17-ek. https://www.amazon.co.uk/Led-Zeppelin-DVD/dp/B00008PX8P/ref=sr_1_3?s=dvd&ie=UTF8&qid=1544107947&sr=1-3&keywords=Led+Zeppelin+Box
    1 βαθμός
  19. Απο Αθηνα θα παραγγειλεις? Στην Αθηνα στο Νακα ειναι ο Ταλιαδουρος που κανει τα σερβις. Πολυ καλος μαστορας. Παρε τηλεφωνο και μιλα του και πες οτι θα παρω μια κιθαρα το και το, σενιαρισε τη μου πριν τη στειλετε και οσο κανει να στο πληρωσω. Θα υπαρχει τροπος να γινει.
    1 βαθμός
  20. Αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και πατησεις το jack...το ισιο απλα θα βγει...το γωνιακο παιζει να ξηλωσει και τιποτα...
    1 βαθμός
  21. Τον ιδιο εχω σε ασπρο
    1 βαθμός
  22. Αμα ο καναπες ειναι αφρατος κι εχει χοντρες μαλακες μαξιλαρες μπαινει και πολυγωνικο χωρις προβλημα
    1 βαθμός
  23. Nα μας πεις πότε έρχεσαι να κανονίσουμε!!!! ...εν τω μεταξύ άρχισα σιγά-σιγά να στρώνω τάστα...
    1 βαθμός
  24. Ειπα να ανεβασω και εγω μια βλακειουλα που επαιξα πανω σε ενα texas boggie backing track. Κραξιμο ελευθερο
    1 βαθμός
  25. μάλλον έχετε πολύ μπροστά τα τύμπανα, αλλά αξίζει!
    1 βαθμός
  26. Γιατί όλοι πήγαν εξωτερικό τελικα;;; Πέρα από τη πλάκα, πολύ ωραίο!
    1 βαθμός
  27. Εγω πάλι δεν έχω ούτε ένα γωνιακό... Η λογική μου είναι ότι αφού στη συναυλία / πρόβα κλπ θα παίζω όρθιος, και στο σπίτι θα πρέπει να προβάρω όρθιος (έχετε παρατηρήσει βεβαίως ότι παίζεις διαφορετικά ή με άλλο βαθμό δυσκολίας όταν είσαι όρθιος απ' ότι όταν είσαι καθισμένος). Ετσι, προτιμώ τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας ώστε να είμαι σε θέση να ανταπεξέλθω συναυλιακά χωρίς να χρειάζεται να έχω ρυθμίσει τη ζωνη της κιθάρας... στο λαιμό. Η καρέκλα χρησιμεύει μόνο οταν καθομαι για να κάνω επισταμένες ρυθμίσεις σε κάποιο καινουριο πετάλι που δοκιμάζω - για να μη σκυβω διαρκώς δηλαδή. Αναγνωρίζω βέβαια ότι όταν μένεις σε ένα σπίτι με άλλον κόσμο, είναι πολύ πιο δύσκολο το να παίζεις όρθιος μες τη μέση (ή σε μια γωνία) ενώ κόσμος γυροφέρνει, μπαινοβγαίνει, θέλει να περάσει να ανοίξει το παράθυρο , να στρώσει το κρεβάτι , να βάλει σκούπα κλπ.
    1 βαθμός
  28. αν τα δείχνουν έτσι, που πιθανόν να είναι έτσι επειδή εστιάζουν στον μακαρίτη είναι καθαρή αδικία για τους άλλους όσο μεγάλος και να είναι. Οι queen ήταν 4 (4=τέσσερις) μεγάλοι μουσικοί, είχαν το αβαντάζ να τραγουδάνε όλοι (ακόμα και ο ντραμερ - και τι φωνή) και το ντουέτο May-Taylor το έψαξε πολύ για να καταλήξει ο Freddie. Τώρα για τον May, ό,τι να πεις λίγο είναι...τουλάχιστον είχε ήχο προσωπικό, που και σήμερα πολλοί ψάχνουν, και είναι στην άκρη, επειδή δεν είχε καβαλημένο καλάμι. Τώρα για τον Deacon μόνο και μόνο ότι έχει δυό από τα καλύτερα μπασοριφ στη ροκ μουσική και φυσικά ότι απείχε από όλη αυτή την ιστορία μετά τον χαμό του Freddie λέει πολλά. Δεν λέω ότι οι άλλοι δυό πήγαν στην αρπαχτή μετά το 1990, από μία πλευρά τους δικαιολογώ, διότι ο μακαρίτης είχε αφήσει εντολή να ολοκληρωθούν πράγματα....(όχι φυσικά με τον Paul Rogers), αλλά θα εκτιμούσα περισσότερο να φτιάχνανε κάτι με τα απομεινάρια του Innuendo και δατς ιτ, όπως έκανε ο τρίτος. (το κακό είναι ότι με σιγοψήνει αυτές τις μέρες η σύζυγος να το δούμε.....)
    1 βαθμός
  29. Φεντερακιας κι εγω αλλα για αυτους που δεν εχουν στρατ, υπαρχουν και τα πλαγια τζακ γιου νοου.
    1 βαθμός
  30. Φίλε Τζιμ συμφωνώ σε όλα. Πολλή εύστοχη αξιολόγηση της ταινίας. Κάποια από αυτά που λες τα είχα παρατηρήσει αλλά κάποια άλλα που ανέφερες τα είχα περάσει ντούκου και τώρα που τα διαβάζω τα επιβεβαιώνω. Ειδικά το υπερβολικό φόκους στον φρέντυ ήταν ενοχλητικό. Ο δόλιος ο μπασίστας πέρασε και δεν ακούμπησε.
    1 βαθμός
  31. η ΥΑΜΑΗΑ ειναι αξιοπρεπεστατη σαν κιθαρα ,το ιδιο και ο THR 5 σαν ενισχυτης. Αυτο δεν εχει σχεση με την κιθαρα αλλα με το setup που θα της κανει το μαγαζι (ΚΑΜΜΙΑ κιθαρα μεχρι και 1000 ευρω δεν εχει απο το εργοστασιο ΑΡΙΣΤΟ setup) . Οπότε απο οπουδήποτε και να την παρεις θα ΕΠΙΜΕΙΝΕΙΣ να ΣΕΤΑΡΙΣΤΕΙ σωστα με ΧΑΜΗΛΟ action,ΣΩΣΤΑ ΚΟΜΜΕΝΟ NUT και οσο πιο ΙΣΙΟ (χωρις relief) μπρατσο γινεται. ΜΟΝΟ ετσι δεν θα ταλαιπωρηθουν τα χερακια του μικρου. Αν δεν την παρεις απο Ελλαδα τα 20 ευρω που θα δωσεις σε εναν τεχνικο για να κανει τα παραπανω θα ειναι η καλυτερη επενδυση που θα εχεις κανει στο μουσικο μελλον του μικρου (δεν μπορεις να φανταστεις ΠΟΣΟΙ επιδοξοι κιθαριστες εχουν...εγκαταλειψει λογω κακα σεταρισμενων οργανων)
    1 βαθμός
  32. 1 βαθμός
  33. Να'μαι και γώ. Καλό μήνα νά'χουμε παίδες και με το καλό όλοι οι διαγωνιζόμενοι. Πραγματικά υπάρχουν πολλές πολύ καλές συμμετοχές! Να και η δική μου άποψη. https://soundcloud.com/mourkousis/the-opening-adamaudio-soundtrack
    1 βαθμός
  34. Τελικό αποτέλεσμα. Καλή επιτυχία σε όλους!
    1 βαθμός
  35. Τελική μορφή κι από μένα. λίγα μαζεματάκια στη μίξη, λίγο "ψευτοmastering" και βουρ επίσημα ! Πάντως το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό στον διαγωνισμό, κάποιες συμμέτοχες είναι πραγματικά εξαιρετικές, και δεν είναι λίγες.
    1 βαθμός
  36. Αν και η direct ηχογράφηση και η επεξεργασία μέσω προσομείωσης αποτελεί πλέον τεράστιο κεφάλαιο, εγώ θα το παρακάμψω προς το παρόν κάνοντας απλά ένα μικρό σχόλιο. Προσωπικά δεν μπορώ να πω πως θεωρώ τα έως τώρα αποτελέσματα αυτών των τεχνολογιών ικανοποιητικά, ίσως αυτό έχει να κάνει αφ'ενός με την εμμονή στην διαδικασία (it's not the killing, it's the thrill of the chase ;)) αλλά και με το γεγονός πως οι κιθαριστικοί ήχοι που πρωτίστως με ενδιαφέρουν (ως κιθαρίστα αλλά και μουσικό γενικότερα) βασίζονται σε τεράστιο βαθμό στην διαδραστικότητα ανάμεσα στον χειριστή και τον εξοπλισμό κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες (ξέρετε....τόνοι feedback και τρελά SPL, το απαραίτητο break up του ενισχυτή κλπ κλπ) και αυτά απλά δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή (αν και υπάρχουν κάποιες επιλογές που δείχνουν να παράγουν ενδιαφέροντα αποτελέσματα πχ softtube) Μετά λοιπόν την μικρή παρένθεση (προς το παρόν ;)) σχετικά με το "εικονικό περιβάλλον" θέλω να επιστρέψω στα μικρόφωνα και πιο πολύ στην άμεση σχέση που υπάρχει ανάμεσα στους overdriven & distorted κιθαριστικούς ήχους (κυρίως) και στα δυναμικά και ribbon μικρόφωνα (κυρίως όταν μιλάμε για close micing). Πολλοί πιστεύουν πως ο βασικός λόγος πίσω από την επιλογη των δυναμικών (τουλάχιστον) μικροφώνων σε αυτό τον ρόλο έχει να κάνει με την πολύ υψηλή αντοχή τους στην πίεση, δηλαδή σε πολύ υψηλές εντάσεις. Κάτι τέτοιο είναι μόνο κατά ένα μικρό μέρος πραγματικότητα καθώς τα περισσότερα σύγχρονα πυκνωτικά αλλά και ribbon μικρόφωνα έχουν εξαιρετικές αντοχές στην πίεση και θα πρέπει να φτάσουμε σε πραγματικά οριακές καταστάσεις για να αντιμετωπίσουμε προβλήματα. Ποιό είναι λοιπόν το κοινό χαρακτηριστικό που κάνει (ορισμένα) δυναμικά μικρόφωνα και (τα περισσότερα) ribbon ιδανική επιλογή γι'αυτό τον ρόλο? Εκτός βέβαια από το τρελό τρεντ της εποχής για τα ribbon ;) Προσωπικά πιστεύω απόλυτα πως υπέυθυνο είναι το "ιδιαίτερο" freq response.... και εξηγούμαι Και στις 2 κατηγορίες (επαναλαμβάνω όχι σε όλα τα δυναμικά - σε κάποια) έχουμε ένα εξαιρετικά flat response στην περιοχή που υπάρχει το κυρίως συχνοτικό περιεχόμενο της ηλ.κιθάρας (και τις πρώτες και δεύτερες αρμονικές) δηλαδή. Ταυτόχρονα και στις 2 κατηγορίες έχουμε ένα έντονο αλλά αρκετά ομαλό roll off και στα 2 άκρα του φάσματος. Αυτό ακριβώς το roll off είναι που δίνει την αίσθηση της φυσικής απόκρισης καθώς αφ'ενός μοιάζει πολύ με τον τρόπο που και τα αυτιά μας αντιλαμβάνοντε το συχνοτικό φάσμα αλλά και με τον τρόπο που ακούμε τον ενισχυτή σε σχέση μετο μικρόφωνο.....δηλαδή και εκτός αν ανάμεσα μας υπάρχουν θεόκουφοι συνήθως δεν χώνουμε το κεφάλι μας 2 εκ. από το μεγάφωνο αλλά αντίθετα ακούμε από μια σχετική απόσταση και υπό γωνία (off axxis) κάτι που φυσικά επηρεάζει το προσλαμβανώμενο συχνοτικό περιεχώμενο στην θέση ακρόασης σε σχέση με την πηγή (μεγάφωνο). Ουσιαστικά αυτή η διαφοροποίηση είναι αντίστοιχη με το roll off των συγκεκριμένων μικροφώνων αλλά και ανάλογα με τον χώρο μας ο τονισμός κάποιων περιοχών στο υψηλότερο ή χαμηλότερο μεσαίο τμήμα του φάσματος (ή και στα 2). έτσι σε αυτή την ομάδα μικροφώνων εκτός από τα κοινά χαρακτηριστικά έχουμε και κάποιες διαφοροποιήσεις σχεδόν πάντα όμως στα πλαίσια που ανέφερα, που καθιστούν κάθε φορά και κάποιο άλλο ως την πιθανότατα καταλληλότερη επιλογή. Παραθέτω λοιπόν τα freq charts από κάποιες αρκετά διαδεδομένες επιλογές αυτής της ομάδας (αν και λείπουν πολλές ακόμη προσωπικές μου "αγάπες"). To πρώτο είναι το Beta57 ενώ στην δεύτερη σειρά είναι τα PR-40 & R121 Έτσι λοιπόν και πέρα από τα κοινά χαρακτηριστικά τους έχουμε από την μία πλευρά το σχεδόν φλατ R121 ribbon της Royer και από την άλλη τα τονισμένα ψηλά και χαμηλά μεσαία του Woodpecker και ανάμεσα τους πολλές ακόμη επιλογές. Προσωπικά θεωρώ πραγματική αποκάλυψη το SM7b και τις δυνατότητες που δίνει το bass roll off & και το uppermidrange boost (αν προσέξετε θα δείτε ότι μπορεί να "ακούστεί" από σχεδόν 57άρι έως τελείως φλατ στα μεσαία) αλλά και το beta 57 το οποίο είναι τρομερά υποτιμημένο για τον συγκεκριμένο ρόλο (αλλά και γενικώς) και έχει τρομερά ευαίσθητο και χρηστικό proximity effect (ουσιαστικά μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα bass boost ή cut off). Από την άλλη πλευρά τα ribbon (και ειδικά τα royer) έχουν μια τρομερά "αληθινή" απεικόνιση της μεσαίας περιοχής και έχουν και εξαιρετικό transient response καταγράφωντας και την παραμικρή λεπτομέρεια χωρίς όμως να τονίζουν ή να αμβλύνουν τις άκρες από το ουσιαστικό κομμάτι - σώμα του ήχου. Σε ότι αφορά τα δυναμικά δεν είναι τυχαία η κοινή broadcast καταγωγή των πιο επιτυχημένων εξ'αυτών στον συγκεκριμένο ρόλο καθώς συνδυάζουν extended και σαφέστατα πιο ομαλή (στα μεσαία αλλά και σαν roll off) συχνοτική απόκριση. Κλασσικότατη εξαίρεση (ως προς την καταγωγή) βέβαια το αθάνατο 57άρι αλλά και το παρεξηγημένο beta.... Θέλω να πω δηλαδή πως κατά βάση είναι αυτή η "μη ισσοροπημένη" συχνοτική συμπεριφορά αυτών των μικροφώνων που τα κάνει να "ακούγονται" τόσο ισσοροπημένα στα αυτιά μας για τον συγκεκριμένο ρόλο....οξύμωρο αλλά πολύ κοντά στην πραγματικότητα και για εμένα αποτελεί ουσιαστικά την λογική πίσω από κάθε μου επιλογή στο συγκεκριμένο θέμα ;)
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου