Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.887


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.273


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.207


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/06/2019 σε όλα

  1. Freddo Cappuccino a studio casa perfetti auguri zesti ouf exo mesa fujitsu
    2 βαθμοί
  2. Ειναι απλο. Αν δεν ξερετε να παιζετε, μου δινετε την κιθαρα, την δοκιμαζω, κι αν μου αρεσει, την αγοραζετε.
    2 βαθμοί
  3. σίγουρα μπορεί να κάνεις την δουλειά σου και χωρίς αυτό, αλλά φρόντισε να μην χρησιμοποιήσεις κάποιο πολύ "λεπτό" ρικοφόν... δυο πολύ παλιές κοντές επιτραπέζιες βάσεις για μικρόφωνα με πολύ βαριά βάση (μαντέμι ή κάτι τέτοιο νομίζω ότι ήταν) που μου είχαν ξεμείνει από τον σταθμό fm που είχα κάποτε... θα βρεις όμως εύκολα στο εμπόριο κάποια βάση να σου κάνει... καλό είναι να χρησιμοποιήσεις και κάποιου είδους mic anti shock mount έστω και diy (επίσης "ακίδες" σαν αυτές που χρησιμοποιούμε για τις βάσεις ηχείων στις τέσσερις γωνίες του κουτιού, για να στηρίζεται αυτό με την ελάχιστη επαφή με το πάτωμα θα κάνουν πολύ καλή δουλειά)... το sm 57 χρησιμοποιούσα κι εγώ σαν σταθερά, αλλά το συνδύαζα και με διάφορα πυκνωτικά που έφερνα από το στούντιο... κυρίως όμως το beyerdynamic 740 που δεν ήταν "κλασική" λύση γι αυτή την χρήση αλλά εγώ το γούσταρα πολύ... . είναι σίγουρα η πιο εύκολη λύση και βατή σε diy απαιτήσεις... καλή τύχη...
    1 βαθμός
  4. Έχεις ένα κανάλι για μουσικό εξοπλίσμό, κάπως πρέπει να το γεμίζεις
    1 βαθμός
  5. Οποτε το σχεδιο πρεπει να αλλαξει. Θα πρεπει να βγαλω εξω το σταδιο της ενισχυσης. Το αντιθετο δηλαδη απο αυτο που κανει στο βιντεο ο τεχνικος. Το μηκος των καλωδιων ειναι ενα θεμα που πρεπει να κοιταξω και ισως καποιο diy κουτι για να μπει μεσα το γυμνο κεφαλι.
    1 βαθμός
  6. Η θερμοκρασίες μέσα στο κουτί θα ανεβαίνουν εκθετικά, θα χρειαστείς 2 ανεμιστήρες έναν για είσοδο κρύου και έναν για έξοδο θερμού αέρα. Η λογική του iso box πάει περίπατο, κανονικά θα πρέπει να είναι σφραγισμένο σαν να έβαζες νερό. Δε θα έβαζα τον αγαπημένο μου ενισχυτή μέσα σε τέτοιο πράγμα. Μόνο καμπίνα.
    1 βαθμός
  7. Dream Evil με Gus G, πόσο και γαμώ;!
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. Αγαπημενη συνθεση του Sting.. Ειναι νομιζω η 1η φορα που παρατηρησα το drumming του Manu Katche μεσα απο αυτο το κομματι. Ερωτας μεγαλος εκτοτε.
    1 βαθμός
  10. Το βιντεο δεν το ειδα, ομως εν γενει ακολουθω τη σειρα που ανεφερε ο Φανης (Πνοη), ματι, αισθηση, βαρος, μπρατσο, "βολεμα". Με τον plugged ηχο δεν πολυασχολουμαι (εκτος εξαιρεσεων) γιατι στο 99% των περιπτωσεων θα πειραξω/αλλαξω ηλεκτρικα - μαγνητες. Παρενθεση. Δεν ειναι ζητημα "σνομπισμου", ομως οταν διαβεις το κατωφλι των καλων/ακριβων/χειποποιητων μαγνητων και ξερεις τι γυρευεις, ειναι σχεδον αδυνατον να γυρισεις πισω. Κλεισιμο παρενθεσης. Εχω ακουσει κιθαρες που χωρις ενισχυτη ειχαν εξαιρετικο ηχο/αισθηση και ενισχυμενες χαλια - και τουμπαλιν. Δεν ειναι νομιζω και πολυ ασφαλες να πουμε το ενα η το αλλο, εξαρταται απο πολλους παραγοντες, το σημειωνουμε αλλα προχωραμε σε περαιτερω δοκιμες, στην τελικη μιλαμε για ηλεκτρικο οργανο, η πρωταρχικη unplugged αισθηση ομως μετραει. Ειμαι κι εγω θιασωτης του μηδενικου ρηλιφ, μου αρεσει και το χαμηλο σχετικα ακσιον, καποιες φορες με ενοχλει το μπαζαριζμα σε μερικα σημεια (και καποιες αλλες το απολαμβανω) αλλα ειναι κατι που "θυσιαζω" για χαρη του γενικοτερου βολεματος μου. Το φυσικο κομπρεσιον που προκυπτει απο τετοιες ρυθμισεις (οπως τονισε ο Σουπερφανκ), μπορει να ειναι και "χρησιμο" οχι μονον σε καθαρους ηχους αλλα και σε παραμορφωμενους. Τα τελευταια χρονια γενικα παιζω με πολυ γκεην απο ενισχυτη/πεταλια, το χαμηλο ακσιον ομως μαζι με το μηδενικο ρηλιφ "φρεναρουν" κατα καποιο τροπο την ανεξελεγκτη βρωμια και τον ογκο, με αποτελεσμα ο τελικος ηχος να δινει την ψευδαισθηση πως ειναι πιο καθαρος, κρατωντας ομως μεγαλο αποθεμα απο διαρκεια/αρμονικες κλπ.. Φυσικα χρησιμοποιω πολυ και το volume pot για καλυτερο ελεγχο. Ειναι ενδιαφερουσα προσεγγιση nevertheless.
    1 βαθμός
  11. εδώ τα λέει ο θείος περι ήχου unplugged
    1 βαθμός
  12. ούτε εγώ το ήξερα μέχρι το 2014, παίζοντας χρόνια μια vintage glossy. Νόμιζα ότι όλες έτσι θα είναι. Ήταν ένα από σημεία που με τράβηξαν στην πρώτη affinity. Επίσης εγώ επιμένω στον ήχο unplugged / plugged. Σίγουρα ο δεύτερος αλλάζει ανά πάσα στιγμή, αλλά ο πρώτος δείχνει τι μπορεί να βγάλει προς τα έξω η κιθάρα. Πολλές φορές κολλάω αυτί στο σώμα ή το πηγούνι να νιώσω τι βγάζει. Επίσης πάντα ψάχνω τι περιθώριο έχουν οι ακριανές χορδές μην σου πετάγονται έξω στα σηκώματα. Ιδίως η μπάσα μι, αν και πολλές φορές παίζω μ εκείνη και την ρίχνω επίτηδες έξω... Θεώρησα το όλο βίντεο πολύ εκλαϊκευμένο και πολύ..."wow"
    1 βαθμός
  13. Που το ακούς μωρέ το buzz στο power riff? Να μου 'λεγες ταστάρουν τα crystal clear αρπίσματα και alternate να πω οκ, δώσε λίγο ακόμη ρελιέφ, αν και , εξακολουθώ να προτιμώ το παχύ σαστέην στα ψιλάδια κι ας έχω και buzz και στα καθαρά. Βάλτε να ακούσετε ηχογραφήσεις isolated guitar ή bass από γνωστά κομμάτια και θα εκπλαγείτε από το μέγεθος του buzz
    1 βαθμός
  14. Mια χαρά εξαιρετικό video. Δεν είναι επιμορφωτικό, δηλ. δεν μας λέει τι "πρέπει να προσέξουμε" αλλά διαλέγει με βάση τη δική του θεώρηση. Διάλεξε με λογική σειρά (μάτι, feel-όχι setup, ψιλοχέστηκε για τον ήχο, αλλά ξέρει τι να περιμένει από μια βαριά ή μια ελαφριά κιθάρα). Επισήμανε τα βασικά σημεία τσεκαρίσματος, έδωσε ένα ωραίο tip για γλιστράδα σε gloss neck, για όποιον δεν θέλει να "ματάρει" με σύρματα. Εγώ δεν το ήξερα πάντως. Mπερδέυτηκα, τι εννοείς action στο μηδέν; Δεν χρειάζεται να αποδείχθεί κάτι. Η βέργα δεν αλλάζει τη γεωμετρία TOY MANIKIOY στα πρώτα και στα τελευταία τάστα είναι απλό. Αλλάζει όμως τη σχέση που έχει το μανίκι με την απόσταση χορδών. Case study: Μανίκι dead straight, action στο 12 1.5mm, στο 21 1.7mm. Xαλαρώνω βέργα/δίνω relief και επαναφέρω το action μέσω γέφυρας στο 1.5mm στο 12ο τάστο. Τώρα, ανάλογα το πόσο relief έχουμε, το action στο 21 θα είναι μικρότερο η το πολύ ίσο του 1.5mm. Σφίγγω βέργα δίνω ενα ελαφρύ αντισκέβρωμα, επαναφερω το action μέσω γέφυρας στο 1.5mm στο 12ο. Τώρα το action στο 21 έχει πάει στα 2mm. Όσον αφορά το setup, o Thorn εστίασε στο ότι εκ κατασκευής η CV δεν θα μπορούσε να ικανοποιήσει τη δική του θεώρηση για το ύψος χορδών λόγω fboard radius και ότι θα έπρεπε να σηκώσει action για να μην έχει θέματα και έτσι είναι. Προφανώς το relief που "βλέπει" δεν είναι τόξο και προφανώς ξέρει πως και μετά το tweak δεν θα του ρθει εκεί που θέλει ΑΥΤΟΣ. Επίσης, μια κιθάρα η οποία έχει κακό setup στο σημείο πώλησης, είναι πολύ πιθανόν να κρύβει πίσω της τυχόν προβλήματα (σε ταστοδουλειές, σε γεωμετρία ταστιέρας, σε ύψη nut κλπ.) Αυξάνω relief σημαίνει πνίξιμο στα ψηλά. Ισιώνω μανίκι σημαίνει έχω περισσότερο αέρα για τα σηκώματά μου και φυσικά περισσότερο σουστέην εκεί που το χρειάζομαι και περισσότερο. Η ρύθμιση του rod επηρεάζει το action και στο nut και στη μέση και στην άλλη άκρη της ταστιέρας (22-24 τάστο). Embrace the buzz, people, believe in zero relief! ΥΓ. Έλα δεν θέλω "δάσκαλε" και "master" και τέτοια χαζά. Δεν είναι αυτό που φαίνεται...εδώ μιλάμε για τηγάνια ας πούμε...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου