Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.887


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. stavros_d80

    stavros_d80

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.813


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 26/07/2019 σε όλα

  1. Ευχες σε ολες κ ολους για καλες διακοπες κ καλο υπολοιπο καλοκαιριου. Peace!
    2 βαθμοί
  2. θα ηθελα να δω κουβεντα κυρ στεφανου με nbampaliaris.... ω ρε γλεντια... μεχρι τα χριστουγενα εδω θα τη βγαζαμε αλλα ειστε τυχεροι...
    2 βαθμοί
  3. Το ζητήσατε, τό'χετε! Είχα να σολάρω έτσι χρόνια, σε δωδεκάμετρο ακόμα πιο πολλά!. Αλλά που πας ρε καραμήτρο σε ματζόρε και σε σαφλ.....; Ανίδεος και στα δυό.. One take και όποιον πάρει ο Χάρος.... Blues major Fotis.mp3
    2 βαθμοί
  4. fkhgfk enjoy - βάζω και την studio version για να κάνετε τις συγκρίσεις...
    1 βαθμός
  5. ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΧΟΜΠΥ.....
    1 βαθμός
  6. Μόλις μου έστειλε και καλά ένα τυπακι από Ρουμανία για έναν ενισχυτή που έχω βάλει και κλασικά ζήταγε στοιχεία τράπεζας για να μου βάλει λεφτά και διεύθυνση σπιτιού για να έρθει να το πάρει . γενικα μου έχουν στείλει πάντα σε τελειωμένα αγγλικά τύπου «is the amplifier is for sale ?» Η σπασμένα ελληνικά τύπου «θέλω να πάρω ενισχυτή ποσό money it costs». γενικα μπορούμε κάπως να κάνουμε report τέτοια shady email?
    1 βαθμός
  7. Δεν έχει καλό ήχο. Είναι διαμάντι όμως.
    1 βαθμός
  8. Η Μπιγιονσέ,δίνει δωρεάν εισιτήρια αν γίνεις βίγκαν. Άμα πας στη Φιλιώ Πυργάκη,σου δίνουν δυό κιλά προβατίνα,τζάμπα!
    1 βαθμός
  9. Παίζεις τα σηκώματα με λάθος δάχτυλο, αν κρίνω από την φωτογραφία. Αυτό το δάχτυλο δεν είναι συνηθισμένο σε βαριές δουλειές, λογικό είναι να κάνει φουσκάλα. Το άλλο, το μεσαίο όμως .....
    1 βαθμός
  10. σιγα μη σκίσεις κανα καλσόν έπαιξες 4 λεπτά 12μπαρο... να σε πάρω μπουζούκια σεζόν να βαράς 8ωρα να μείνεις χωρίς δάχτυλα
    1 βαθμός
  11. To 80 όμως ναι. Οσοι παρακολουθούσαμε και αγοράζαμε ευλαβώς, τα λίγα Guitar Player, Keyboard και Homestudio Recording απο το Πρακτορείο Ξένου Τύπου ή αργότερα τα περίπτερα του Συντάγματος, φτιάχναμε και partcaster το '81 συγκεκριμένα, με koa (!) μπράτσο και local κελεμπέκι σώμα φρομ δε ξυλέμπορα. Μαγνήτες DiMarzio, Gibson και S. Duncan SSL-1 αργότερα. Κι αυτό γιατί έπαιζα πάντα με Gibson και γεννήθηκε το πρόβλημα της κλίμακας όταν έπιανα Fender, που για μένα ήταν deal breaker. Πολλές δεκαετίες αργότερα το πρόβλημα μου λύθηκε με χορδές 9.5. Εξ άλλου τότε με αυτήν την κιθάρα ξεκίνησε να συναρμολογεί και ο Βαγγέλης Καγμάκης με τον οποίο δέσαμε την πρώτη μου partcaster. Κάθε φορά που συναντιόμαστε μου το θυμίζει αναπολώντας.
    1 βαθμός
  12. ρε σεις μήπως είναι ηθελημένο ;;; Σαν tribute;;; κάτι τεσπα ..... Είναι ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ομοιότητα ριφφ & μελωδιών από τουλαχ. 4-5 κομμάτια των Μεταλλικα που μου ρθαν επί τόπου Θα αρέσει στους λάτρεις του thrash . Και όχι δεν είναι ψαγμένη 80'ς πρόταση αλλά φετινό ντεμπούτο Χιλιανών τυπάδων
    1 βαθμός
  13. Εεεπ... Υπάρχουν και μεγαλύτεροι που σε διαβάζουν, φίλος.
    1 βαθμός
  14. στοργη και προδερμ
    1 βαθμός
  15. Και αυτά παθαίνει κάποιος με δεκάρες χορδές οχτάμηνου, που σολάρει εκεί στο 18ο με 22ο τάστο με action σαύρας, Στρατ που χρειάζεται "σέρβις" και με ψιλοευαίσθητο δέρμα.....
    1 βαθμός
  16. Ρε παιδιά χίλια συγνώμη αλλά αυτό το «duple» σπάει κόκκαλα. Απ’ το μεσημέρι που είδα το thread με πιάνει νευρικό γέλιο όταν το θυμηθώ. Σοβαρά τώρα προς τον op, φίλε μου πήγαινε σ’ ένα σοβαρό δάσκαλο κ να είσαι σίγουρος ότι τα χρήματα που θα δώσεις, θα είναι η πιο καλή επένδυση της ζωής σου
    1 βαθμός
  17. Πολυ ωραίο Σπϋρο. Σημεία μου θύμισαν Ennio Morricone. Τα αργα κομμάτια και σημεία τελικα σε μένα είναι πιο δϋσκολα γιατί οι νοτες "αναπνεουν" πιο αργα και θέλει προσοχή στο χρονο οταν τις τοποθετεϊ κάποιος. Καλή συνέχεια σε σένα και σε ολα τα παιδιά στο noiz που σέβομαι πολϋ ως μουσικοϋς γιατί γράφουν αβίαστα και με καθαρά συναισθήματα. Τα δε φράγκα άστα έξω απο την μουσική. "Παντελονιασέ" τα βέβαια άμα κάτσουν αλλά εκτός μουσικής. Εϋγε φίλε πάντως.
    1 βαθμός
  18. Μια χαρα δειχνει αυτο που ανεβασες. Ισχυροι - ασθενεις χρονοι {strong and weak beats} - απλα αυτο που εχω διδαχτει εγω ειναι οτι το 1 ειναι παντα ο ισχυροτερος χρονος. Αρα σε ενα μετρο 4/4 το 1 ειναι Ισχυρο - 2 ασθενες - 3 ισχυρο αλλα λιγοτερο ισχυρο απο 1 κ το 4 ασθενες. Βεβαια αυτος ο "κανονας" αποδιδεται περισσοτερο σε κλασσικα ακουσματα..κ φυσικα στην μουσικη καθε κανονας ειναι προαιρετικος κ πολυ συχνα καταργειται αναλογα με τα γουστα του συνθετη. https://www.pianotv.net/2016/05/strong-and-weak-beats-time-signatures/
    1 βαθμός
  19. Σίγουρα είναι στο προσωπικό top20 δίσκων που έχω ακούσει τις περισσότερες φορές στη ζωή μου. Πάντως δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο pattern ή αν κάποιος συνομήλικος (μικρά 40) ταυτίζεται, αλλά η "στροφή στη rock" για εμένα ήρθε με το MTV. Δηλ, γινόταν τα μάτια μας τετράγωνα, να βλέπουμε τον Axl, τον Curt, τα αδέρφια Gallagher, τον Kirk στα ΜΤV (εμείς οι βόρειοι είχαμε ΜΤV και RAI, SuperChannel-με Dr Who, SKY TV, SAT1 και αξέχαστο -και άχαστο μετά τις 12-RTL από το 1988) ελέω Κούβελα, . Mέχρι τότε ήμουν ταγμένος στον Jean Michel Jarre τους Αir Supply και στον Μichael Jackson. Aφού τους μαθαίναμε, έπειτα έπεφτε κασσετοαντιγραφή και αργότερα, όταν οι μπάντες που προβάλλονταν ήταν δεινόσαυροι, σκάβαμε και στο παρελθόν τους. Καπως έτσι έγινα οπαδός μπαντών. Το 91 με τους Queen και το θάνατο του Mercury. Kάπου εκεί γύρω με το Οn Every Street των Dire Straits, τα Use Your Illusion των GnR, το Razors Edge των ΑCDC κ.ο.κ. Κυρίως μέσω της επικαιρότητας από ονόματα ενεργά. Δεν ξέρω τώρα τι συμβαίνει. Αν δηλ. υπάρχει περίπτωση κάποιος να μαθαίνει τους Rolling Stones από τον τελευταίο τους δίσκο (και μετά να σκάβει πίσω). Και πώς αποκτάται το "οπαδιλίκι" σε συγκεκριμένα ονόματα ή είδη.
    1 βαθμός
  20. κακό πραμα η ζέστη.... κολλάει η κιθάρα στο χέρι και στο μπούτι, κολλάνε τα ακουστικά στ αυτιά, η καρέκλα στον κ@λο...γενικά μια uhu κατάσταση....
    1 βαθμός
  21. Τα ειπε ολα ο Κωστας. Να προσθεσω μονο ενα WOW...
    1 βαθμός
  22. Λιγο χαμηλότερα η lead κιθάρα, να τοποθετηθεί λιγο καλύτερα στο mix από εκεί και πέρα, είναι ΘΕΪΚΟ, και στα δικά μου γούστα ταιριάζει απόλυτα, από αυτά που ακούω ξανά και ξανά και γουστάρω το ύφος και φυσικά τα καλά ηλεκτικοκιθαριστικά σόλο στα οποία είσαι (και εσυ) μαιτρ. Μπράβο ΣΠΥΡΟ ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΑΣ!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  23. Εξαιρετικο! Τι ωραια που παιζεις 1_4_5 Alive. Και τα Fats μεσα στην εισαγωγη και τι ωραιο τα hideaway riffs στα breaks. Εισαι γιγας. Εβαλα δυο πενιες που σχετιζονται πιο πολυ με το νημα "γιατι δεν πρεπει να παιζεις οταν εισαι πιωμενος". Η καπως ετσι τεσπαντων. stavros mp3.mp3
    1 βαθμός
  24. Έγραψα 2 κιθάρες, μία ρυθμό και μία σόλο.Blues major_E_George.mp3 Καλή ακρόαση !
    1 βαθμός
  25. Χαίρετε παιχτούρες μου Πρώτο jam που ηχογράφησα σπίτι μου με το Pod πριν χρόνια. Με τον Keith στο μυαλό βγήκε αυτό. Enjoy
    1 βαθμός
  26. Γενικά πρέπει να γνωρίζουμε πως κανένα πιατίνι δεν είναι ακριβώς ίδιο με το αντίστοιχο της ίδιας σειράς του. Επίσης δεν σημαίνει πως αφού ακούσαμε κάποιο καλό ήχο από ένα συνάδελφο, και αποκτήσαμε τα ίδια πιατίνια, θα έχουμε κι εμείς τον ίδιο ήχο και αποτέλεσμα. Οπωσδήποτε θα πρέπει να έχουμε στο νου μας, κατά πόσο θα τα χρησιμοποιήσουμε με μικρόφωνα, το χώρο που θα στηθούνε, τη δυναμική στο παίξιμο, το σχήμα της κεφαλής της μπακέτας και γενικά χίλια δυο πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν τον ήχο. Ας αρχίσουμε με κάποιες γενικές γραμμές: Μπορούμε να χρησιμοποιούμε «γρήγορα» πιατίνια, όταν παίζουμε μουσική με πολλά στοιχεία instrumental, περίπλοκα patterns και γρήγορες αλλαγές. Αυτό βοηθάει στη μίξη του κομματιού και αναδεικνύει τη μουσική. Πιατίνια με μεγάλο pick και ποιο γεμάτο ήχο ταιριάζουν σε μουσικά κομμάτια με «κενά» από τα υπόλοιπα όργανα και φτωχές αλλαγές, αφού βοηθάνε καλλίτερα στο να γεμίσει ο κενός χώρος. 1ο βήμα : Αν ήδη έχουμε πιατίνια, καλό θα είναι να πάρουμε μαζί μας το hi-hat και ένα ride στο μαγαζί που θα επισκεφτούμε. Τα πιατίνια αυτά είναι και τα ποιο βασικά σε ένα set. Είναι αυτονόητο λοιπόν να αρχίζουμε την αναζήτηση μας με αυτά ως βάση. 2ο βήμα : Καλό θα είναι να μην επισκεφτούμε το μαγαζί σε ώρα αιχμής. 3ο βήμα : Πληροφορούμε ευγενικά το κατάστημα πως θα κάτσουμε αρκετή ώρα και θα δοκιμάσουμε πολλά από τα πιατίνια που διαθέτει. 4ο βήμα : Παίρνουμε μαζί τις δικές μας μπακέτες. Ο ήχος του πιατινιού που παράγεται από το χτύπημα της μπακέτας μπορεί να επηρεαστεί κατά πολύ, αν δοκιμάσουμε πιατίνια με μπακέτες που θα μας εφοδιάσει το κατάστημα. Επίσης προσωρινά ξεχνάμε το χρηματικό ποσό. 5ο βήμα : Σειρά δοκιμής: Πρώτα ξεκινάμε από το hi-hat, έπειτα από το βασικό crash, μετά από το δευτερεύον crash και τέλος τα special effect όπως china splash κ.λ.π. Αν σκοπεύουμε να αλλάξουμε όλη μας τη σειρά καλό θα είναι να ξεκινήσουμε από μια νέα ολοκληρωμένη σειρά πιατινιών ώστε να έχουμε μια βάση και σιγά-σιγά να αλλάζουμε ή να προσαρμόζουμε άλλα. 6ο βήμα : Σύγκριση: Παίζουμε το ride μας (ή το νέο ride που έχουμε διαλέξει) και το hi-hat κι έπειτα τα υπόλοιπα. Βασικό είναι η δοκιμή να γίνεται στον ίδιο χώρο και να μην μετακινούμαστε π.χ. σε άλλο δωμάτιο του μαγαζιού. Για παράδειγμα το γυαλί που πιθανώς να υπάρχει στο χώρο, κάνει τα πιατίνια να ακούγονται καθαρότερα, δυνατότερα. Ο ανοιχτός χώρος ή εκεί όπου έχει τοποθετηθεί μοκέτα, δίνει μια πιο ζεστή χροιά στον ήχο που παράγεται καθώς και λιγότερη λαμπρότητα. Επίσης μειώνεται και ο χαρακτηριστικός συριγμός. Τώρα αναφερόμενοι στο χρηματικό ποσό, πείτε πως έχουμε καταλήξει κάπου αλλά η τιμή είναι υψηλή. Κρατάμε ως σύγκριση το πιατίνι που μας άρεσε και ψάχνουμε να ακούσουμε κάτι οικονομικότερο που μοιάζει κατά πολύ στον ήχο που συμπαθήσαμε. 7ο βήμα : Απόσταση: Αφού καταλήξαμε στο set, ζητάμε από κάποιον άλλο να χτυπήσει τα πιατίνια για να τα ακούσουμε από απόσταση. Αυτός θα είναι κατά μεγάλη προσέγγιση και ο ήχος που θα ακούει και το κοινό μας. Εδώ είναι ένα κομμάτι που πολλοί ντράμερ το παρακάμπτουν. 8ο βήμα : Εμείς και μόνο εμείς είμαστε οι τελικοί κριτές για την αγορά μας. Ο καλύτερος σύμβουλος αγοράς πιατινιών είναι τα αφτιά μας. Άσχετα αν κάποιος δίνει συμβουλές να πάρουμε το X πιατίνι, αυτό που μετράει είναι η δική μας ευχαρίστηση. Πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι, να δοκιμάζουμε και να μην αγοράζουμε κάτι που δεν το έχουμε ακούσει. Δεχόμαστε τις γνώμες αλλά κυρίως σε ότι αφορά την ποιότητα του προϊόντος και την εξυπηρέτηση του καταστήματος. 9ο βήμα : Ηλικία: Όλα τα πιατίνια γίνονται ποιο μελωδικά και ζεστά με τον καιρό. Δεν παίζει ρόλο κατά πόσο τα καθαρίζεις ή πως το κάνεις, έτσι κι αλλιώς αυτό θα γίνει. Καλό θα είναι λοιπόν να αγοράζουμε κάτι ποιο καθαρό σε ήχο συνήθως από αυτό που μας αρέσει. Πολύ επαγγελματίες ψαγμένοι ντράμερ, ζητούν προς αγορά, μεταχειρισμένα πιατίνια γνωρίζοντας αυτή την ιδιότητα. 10ο βήμα : Προσοχή στη κούραση: Τα αφτιά κουράζονται εύκολα από το δυνατό ήχο και επηρεάζονται πολύ από τις υψηλές συχνότητες των πιατινιών. Μην πάμε να διαλέξουμε πιατίνια μετά από ασκήσεις που έχουμε κάνει, ή μετά από ένα μεγάλο νυχτερινό live! Πρέπει να δώσουμε την ευκαιρία στο αφτί να ξεκουραστεί. Ας μην παίξουμε για κάποιο μικρό διάστημα. Βασικά προσπαθούμε να μην επιμένουμε στις επιλογές και αφήνουμε το ένστικτο μας να μας καθοδηγήσει. Όσο ποιο λίγο επιμένουμε στις επιλογές πιατινιών τόσο περισσότερες θα έχουμε δοκιμάσει. Rockdrum
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου