Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/08/2019 σε όλα

  1. 3 points
    Ευχαριστω.Δεν ειναι παντα ευκολο....υπαρχουν περιοδοι που το πραγμα ρεει υπαρχει εμπνευση και υπαρχουν και περιοδοι που δεν τραβαει... Βασικα σε μενα καπως ετσι λειτουργει...η θα ρεει το πραγμα και θα εχω ατελειωτες ιδεες (σημασια εχει να εχεις πολλες ιδεες...δεν πειραζει οι δεκα να ειναι μετριες η κακες...καποια στιγμη θα ερθει η καλη και θα κουμπωσει...αλλα πρεπει να κατεβαζεις ιδεες)η δεν θα τσουλαει καθολου...θα κολλησω καπου και τελος αυτο ηταν...θα ανακυκλωνομαι γυρω απο τις ιδιες ιδεες που αποριπτω...δυστυχως η εμπνευση δεν ερχεται κατα παραγγελια...ερχεται εκει που δεν το περιμενεις (σαν το εγκεφαλικο ενα πραγμα)...εχω καταληξει να πεταω πολυ πραμα...οτιδηποτε θεωρω μετριο (για τα δικα μου αφτια παντα) το πεταω...κραταω κατι που πραγματικα μ αρεσει.Μπορει απο τα 10 ριφφ να κρατησω το 1.Γενικα μην απογοητευεσαι....γραφε γραφε γραφε....αβερτα...και μετα απο λιγο επεστρεφε σε οτι εχεις γραψει και κανε ξεσκαρταρισμα (δεν αντεχουν ολα στο χρονο...ειναι και ο αρχικος ενθουσιασμος καμια φορα οτι εχεις γραψει κατι καλο...μετα απο λιγο καιρο επιστρεφεις σε αυτο και...τελικα "δεν ηταν τοσο καλο" οσο νομιζες αρχικα...αυτο ομως που πραγματικα ειναι καλο θα σου αρεσει ακομα.Μην απογοητευεσαι επειδη ενα μηνα το παλευεις...πιθανοτατα θα ξυπνησεις ενα πρωι και θα το τελειωσεις μεσα σε 2 ωρες!
  2. 3 points
    Υπάρχει προσβλητικό παίξιμο. Είναι εκείνο που, όσο μεγάλος τεχνίτης κι αν είναι ο παίχτης, χρησιμοποιεί το όργανο για να ανέβει στα μάτια των άλλων και για να αποδείξει πράγματα. Και η προσβολή δεν αφορά τον ακροατή αλλά το όργανο το ίδιο που είναι το μέσον. Δηλαδή άμα το σκεφτείς ο ρόλος του οργάνου είναι απερίγραπτα σημαντικός. Είναι η οδός ή η πόρτα αν θες που επιτρέπει την είσοδο του κόσμου των ιδεών στον υλικό κόσμο. Το 'χουμε συνηθίσει γι' αυτό δεν μας φαίνεται μεγαλειώδες αλλά σκέψου ότι ο ρόλος που επιτελεί το μουσικό όργανο είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στη μαγεία. Μεταφράζει αυτό που δε λέγεται σε γλώσσα που καταλαβαίνουν οι πάντες. Οπότε ας μην το προσβάλλουμε με φλυαρίες, ανοησίες, κομπλεξισμούς και δηθενιές. Δηλαδή, τα "μπράβο" και τα χειροκροτήματα θα ξεχαστούν σε μερικές ώρες. Η μουσική που αφήνεις πίσω σου θα μείνει για πάντα.
  3. 2 points
    Kαλησπερα στο forum και χρονια πολλα στους εορταζοντες!Εδω ειναι ενα καινουριο κομματακι μου.H μουσικη ειναι τελειωμενη. Γραφω στιχους τωρα...μολις τελειωσουν θα τους περασω και θα το ξαναανεβασω τελειωμενο. Oποιαδηποτε παρατηρηση-συμβουλη...καλοδεχουμενη! Ελπιζω να σας αρεσει. Υγ.Ο τιτλος εχει να κανει με τους στιχους προφανως... Ειχα δει προσφατα την ταινια 'Eχθρος προ των πυλων" οποτε το θεμα μας ειναι απλο.... Sniper καμπερωμενος με τις ωρες...θεριζει κοσμο....oλα ωραια ολα καλα...στο τελος τον παιρνουν γραμμη και τον θεριζει αλλος sniper... No happy end here Τo be continued.... Angry Misery (alt version solo 4).mp3
  4. 2 points
    Αξιζει 1000% τα χρηματα του... Το εχω δυο χρονια Αμετρητα live's και σπίτι.... Τσεκαρισμένο με πανάκριβα καλώδια που είχα ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ
  5. 2 points
    Smooth as a baby's bottom, σκληρό σαν πάγκος κουζίνας. Είναι υλικό όνειρο, όποτε έχω refret σε ταστιέρα richlite όλα πηγαίνουν απίστευτα ρολόι (δεν θρυμματίζεται, δεν ξεφλουδίζει, έχει καλή αντίσταση σε κρούση, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες). Δεν επηρεάζεται από υγρασία/καιρικές συνθήκες, δεν συρρικνώνεται (όπως ο έβενος), δεν στραβώνει, δεν σκεβρώνει. Μπορεί να φινιριστεί ματ, σατινέ ή πιο λείο. Κολλάει όπως ακριβώς το ξύλο. Είναι φιλικό προς τα εργαλεία κοπής. Μπορεί να έχει αποχρώσεις ή απομιμήσεις επιφανειών. Μπορεί μέχρι και να εκτυπωθεί κάτι επάνω. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται δεκαετίες σε άλλες εφαρογές. Μη με ρωτήσεις για τον ήχο. Με όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι απολύτως ασήμαντη ανησυχία... Για τις συγκεκριμένες SG δεν έχω ιδία άποψη. Έχω άποψη για το "ρυθμιζόμενο" nut (από τιτάνιο) το οποίο είναι λίγο gimmick, δηλ. φαγώνεται το μηδενικό τάστο και αλλάζει η επιφάνειά του, με τη χρήση. + ότι το nut, όταν ρυθμίζεται, πατάει στον αέρα (στις δύο βίδες). Τα saddles από titanium επίσης δεν μου έδωσαν κάτι. Δηλ. άλλαξα τη γέφυρα (σε μια Les Paul) με μια των 5 ευρώ και δεν είδα διαφορά. Το είχα ηχογραφήσει κιόλας... Είναι πιο ελαφριά όμως, αν αυτό λέει κάτι. Όσον αφορά το neck dive, μαλλον θα έχει όσο έχει και μια standard (με slim taper neck) αφού και στις δύο το μανίκι ενωνεται με το σώμα στο 22 τάστο.
  6. 1 point
    Sommer XXL 6m >pedalboard>Sommer XXL 6m>amp (live) Sommer XXL 3m>pedalboard>George L 2 m>amp (recording) Τα έχω 17 χρόνια και δεν παθαίνουν τίποτα.
  7. 1 point
    Παιζετε ακομα με καλώδια??
  8. 1 point
    Μπιλ, το είπαμε πιο πάνω, δεν έχει compound radius. Επίσης, έχει maple top, έχει καλύτερο neck heel (σε σχέση με κλασική Gibson), 24 τάστα, saddles τιτανίου (είναι πανάκριβο, για να το πουλάνε μερικοί high-end custom - μικροί κατασκευαστές μπορεί και να αξίζει). Εννοείται οτι σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν απίστευτες κιθάρες.
  9. 1 point
  10. 1 point
  11. 1 point
    Χαιρετώ, Σε συνέχεια απο το θέμα που άνοιξα και τις συμβουλές απο τα μέλη του φόρουμ,σας παρουσιάζω την τελική μορφή του κομματιού σαν σόλο πιάνο. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Γιώργο που τόνισε το κακό 2ο μέρος και τον Φώτη που μου έδωσε την ιδεά για μικρά αρπίσματα και τον πανμέγιστο Στράτο που για να τον ξεγελάσω πέταξα κανα 2 διάφωνες νότες
  12. 1 point
    Μπορει στα δικα τους να μην ειναι ολοι του γουστου μου αλλα εδω δινουν ρεστα,ενας προς εναν. Δεν ξερεις ποιος παιζει πιο ομορφα,δεν εχει και σημασια στην τελικη.Σκοτωνουν.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.