Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      11.681


  2. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3.215


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9.353


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.273


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 31/03/2020 σε όλα

  1. Αποφάσισα να βάλω τραντίσιοναλ ροντ με maple καπάκι σε καμπύλη όπως κάναν παλιά. Πρώτα έκοψα τη βέργα στο σωστό μέγεθος και δημιούργησα τα πάσα με τη φιλιέρα. Έπειτα έσκαψα με το ρούτερ και τελικά με το σκαρπέλο σε βάθος 8 χιλ στις άκρες και 17 χιλ στο κέντρο του καναλιού. Δημιούργησα και ένα washer με φαγωμένη τη μία πλευρά για να κρατάει το nut της βέργας και να έχει καλύτερη δράση. Για το κανάλι έγινε πολλή δουλειά στο χέρι με μέτρηση και ξανά μανα μέτρηση με το παχύμετρο για το σωστό βάθος και το αποτέλεσμα ήταν ένα κοίλο κανάλι που δέχτηκε ωραία το truss rod. Αυτό όλο τώρα έπρεπε να καπακωθεί με maple και να πλανιστεί. Αντέγραψα την καμπύλη στο maple , το έβαλα στο spindle sander και με λίγη κόλλα το τοποθέτησα χωρίς να το σφίξω παραπάνω από κει που τερμάτιζε. Μετά με την πλάνη το έφερα στα ίσια με το μανίκι.
    4 βαθμοί
  2. O Αραβανής και εγώ σας παρουσιάζουμε τη "θάλασσα του αύριο". To ορχηστρικό, αυτό, κομμάτι συνοδεύεται, τιμητικά, από τους στίχους του Πάνου. "Μέσα σου μέσα σου στέκομαι, τα γαλάζια νερά η κρυστάλλινη άμμος, ζωντανές ομορφιές περπατάνε τριγύρω μου, και τα ψάρια πετούν σαν τα πουλιά. Έτσι βλέπω εγώ τη θάλασσα του αύριο, έτσι θέλω εγώ η ζωή να περνά. Μέσα σου, μέσα σου στέκομαι, τα γαλάζια νερά η κρυστάλλινη άμμος στην αυλή σου παιδια πολεμάνε στα κάστρα τους και οι γλάροι κοιτούν απο ψηλά. Έτσι βλέπω εγώ τη θάλασσα του αύριο. έτσι θέλω εγώ η ζωή να κυλά."
    3 βαθμοί
  3. μια εφαρμογη του thomann για να ακουμε τα πεταλια!!(λογικα ειναι καινουργια) https://www.thomann.de/gr/stompenberg_devices.html?fbclid=IwAR0zrHlK_CQd5KGeHB5_NlJBcy7fOCr7vRPp4gb9WjCpSgi_uHcBJyhq-Lk
    3 βαθμοί
  4. Καλημέρα αδέλφια! Ξεκινάω την ημέρα μου όμορφα μετά απο μια σκληρή νύχτα δουλειάς. Και ξεκίνησε πανέμορφα με το What you won't do for love του Bobby Caldwell, vintage 1978. Ωραίες εποχές.
    3 βαθμοί
  5. Καλησπέρα, αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια σε home recording, εγγραφή κιθάρας με μικρόφωνο και τα υπόλοιπα σε DAW (Cakewalk). Νομίζω σε κάποια σημεία είμαι εκτός ρυθμού ή δεν έχω κάνει καλό συγχρονισμό των οργάνων (πρώτα έγραψα την κιθάρα και μετά τα υπόλοιπα από πάνω). Κάθε σχόλιο και παρατήρηση δεκτή, ευχαριστώ. https://tasosfm.bandcamp.com/album/guitar-asmr
    2 βαθμοί
  6. ...#menoumespiti ..ακούμε μουσική, παίζουμε, γράφουμε..(όσοι γράφουν έχουν και ξενύχτι). Ένα διάλειμμα λοιπόν, με αυτό το "διαμαντάκι"...από τα χεράκια μας.
    2 βαθμοί
  7. Μπραβο για μια ακομη φορα γιγαντες. Φαινεται βεβαια λιγο σαν να σας εβαλαν στο στουδιο και ως ντιβες που ειστε να θεσατε βετο οτι "εμενα μη μου βαλεις να παιξω στα ιδια μερη με εκεινον". Θα ηταν πιο καλο δηλ να μπλεκατε πιοτερο τα μερη σας,να παιζατε πιο πολυ παρεα σα να λεμε. Δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος. Αλλα αυτα ειναι δικες μου γκρινιες και μην τις ακουτε. Μιλησαν ηδη αυτοι που ξερουν. Ουτως η αλλως δεν αναιρει το ωραιο του πραγματος. Παρεμπιπτοντως και μια και σωστα ειπε ο σοφος Φασιανος για τους UFO,η κιθαρα σαν παιξιμο-το βιμπρατο του Γιωργου-αλλα και σαν ηχος μου θυμισε σε σημεια Mick Box(Uriah Heep). Να βαρατε.
    2 βαθμοί
  8. Έφτιαξα ένα τεμπλεητ από πηχάκια και έσκαψα για τη βάση του control plate. Μετά έφτιαξα το control plate από πλέξιγκλας. Έπειτα άρχισα να περνάω σιγά-σιγά shellac sealer για να κλείσουν οι πόροι. Έκοψα αυλάκια στο κοκκάλινο nut με το jig του Χάρη. GMI Halon. Έκατσε πολύ καλά στο αυλάκι. Περισσότερο shellac και τελειωμένο νεκ προφίλ και βολούτι για σταθερότητα. ...τρύπησα για τα Steinberger κλειδιά. Τέλος, έκανα τα χαρακτηριστικά αυλάκια για να μοιάζει με firebird headstock χωρίς να είναι βέβαια ολόιδιο. Αυτά μέχρι στιγμής!! Ξεκινάω να τη βάφω σιγά- σιγά..
    2 βαθμοί
  9. Είναι τα σχόλια κάτω απο το βίντεο στο Youtube. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Epic!
    2 βαθμοί
  10. Αγγελίες 2020 version 1.1 απο σήμερα. Πέρα απο πολλές μικρές λεπτομέρειες που διορθώθηκαν, ακούγοντας τα σχόλια σας έχουμε και τα εξής: Hotlist στην σελίδα της αγγελίας - ΟΚ Κατηγορίες (menu) στο footer - OK Εσωτερικά μηνύματα σε λειτουργία ξανά - ΟΚ Βέβαια με τα ανενεργά μηνύματα φάνηκε πόσες άκυρες διευθύνσεις υπάρχουν ακόμα και χωρίς να έχουν δοθεί τηλέφωνα επικοινωνίας. Και μετά σου λέει δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τις αγγελίες... Τα μηνύματα βεβαια συνεχίζουν να πηγαίνουν και σαν email για όσους το προτιμούν. Νομίζω είμαστε σε πολύ καλή φάση, ενω θα ακολουθήσουν κάποια άλλα ωραία που θα κάνουν το shopping experience ακόμα πιο ενδιαφέρον.
    2 βαθμοί
  11. Παιδιά είναι πολύ καλό! Συμφωνώ με τον fusion για τα τύμπανα και το volume της κιθάρας. Τα τύμπανα δεν είναι άσχημα, αλλά θα κόλλαγαν πιο διακριτικά. Οι εισαγωγές του Αραβανή @!#!@#$
    2 βαθμοί
  12. 2 βαθμοί
  13. Μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά πολλά συγχαρητήρια.Έγραψα στίχους μόλις το ακουσα. Μεσα σου ,μεσα σου στεκομαι Τα γαλαζια νερα ,η κρυσταλλινη αμμος Ζωντανες ομορφιες περπατουνε τριγυρω μου και τα ψαρια πετουν σαν τα πουλια Ρεφρεν Ετσι βλεπω εγω τη θαλλασα του αυριο Ετσι θελω εγω η ζωη να περνα Μια βουτιά στα νερα σου και αισθάνομαι άνθρωπος Ετσι θελω εγω η ζωη να περνα
    2 βαθμοί
  14. Το γνωστό cantaloupe Island του Herbie Hancock απο το ireal pro σε ρυθμό montuno αυτοσχεδιασμός με την παλιά DIY les Paul μου ( με τρέμολο) καρφί στον koch studiotone το out of focus της κάμερας έγινε κατα λάθος.. αλλά το take βγήκε καλό και το κράτησα enjoy
    2 βαθμοί
  15. Καλησπέρα και καλό κουράγιο σε όλους με σύνεση γιατί έχουμε δρόμο μπροστά μας!! Αυτόν τον καιρό το τηλέφωνο σπάει αλλά οι μετακινήσεις μου έχουν ελαχιατοποιηθεί. Αυτό με έφερε πιο κοντά στο κιθαροεργαστήρι μου. Πριν την καραντίνα μια Τετάρτη πρωί πριν πάω στο ΑΧΕΠΑ πέρασα από Πνοή και Νύξη headquarters για γενικότερο κους κους και κιθαροκάψιμο. Ο Φάνης έβγαλε τη firebird VII που έχει και τζάμαρα θαυμάζοντας το σκάσιμο, το ωραίο μαέστρο τρέμολο και γενικότερα τον τρόπο που καθόταν πάνω μου αυτή η offset. Μετά απο λίγο, κλείσαν τα σχολεία και άρχισε να με τριβελίζει η σκέψη μιας ανάλογης κατασκευής, με κάποια δικά μου mods. O Reverend EZ έχει την one-piece Korina Special που είχα φτιάξει προ αμνημονεύτων (αν θυμάστε το thread θα έχει καμιά δεκαετία). Οπότε, μιας και οι firebird είναι neck through κατασκευές, είπα να την κάνω one-piece για να νιώσω ξανά αυτό το sustain. Δεν είχα Κορίνα στην άκρη όπως θα προτιμούσα, αλλά είχα αρκετό αγιούζ ή obeche οπότε άρχισε η κατασκευή σιγά- σιγά. Ήθελα να βάλω πάνω τον συνδυασμό του Neil Young στην old black, οπότε θα έχουμε έναν Nick Silver Blue Moonlight p90 alnico II στη neck θέση και στη bridge έναν Seymour Duncan SM2-B που πήρα σε άψογη τιμή από το noiz και καθόταν στην άκρη. Αυτός ο συνδυασμός μου αρέσει γιατί ο neck δεν μπουκώνει, βγάζει τη φεντερίλα που θέλω, η μεσαία θέση είναι να την πιεις στο ποτήρι για surf και ο bridge wide open θα δίνει από hard rock μέχρι heavy blues. (Johnny Winter - Allen Collins?) Μια άλλη αλλαγή που θα κάνω, γιατί μου δίνεται η δυνατότητα, είναι να κάνω πιο εύκολη την πρόσβαση στα τελευταία τάστα σχηματοποιώντας αναλόγως το σώμα. Επίσης διαφοροποίησα λίγο το headstock για να μην είναι εντελώς κλώνος Gibson. Θα βάλω τα steiberger tuners γιατί είναι πιο ελαφριά και θα αποφευχθεί έτσι το neck dive που όπως με πληροφόρησε ο Noe13 είναι ένα ξενερωτικό πρόβλημα. To χρώμα θα είναι πράσινο μεταλλιζέ για να είναι ακόμα πιο custom το πρότζεκτ. Όλο νίτρο. Ίσως συμβεί και κάποιο μικρό ρέλικ, θα δούμε. Τέλος θα βάλω πάνω το κομμένο Β5 Bigsby που είχα στη Danae αλλά έχω κρατήσει το bar που μπορώ πλέον να το τοποθετήσω βιδωτά όπου θέλω και σε όποιο ύψος θέλω ώστε να ρυθμίσω τη γωνία πίσω από την tune-o-matic και να έχω πιο σταθερό κούρδισμα και πιο μαλακό action στο τρέμολο... Ξεκινώντας λοιπόν, βρήκα το τεράστιο μαδέρι από πανάλαφρο και ξερό αγιούζ και με τη σέγα έκλεψα από κει μέσα ολόκληρη την κιθάρα με μια κοψιά! Το κσύλο αυτό είναι υπερπανάλφρο και υπολογίζω η κιθάρα να ζυγίζει περίπου 2700 , ούτε καν τρία κιλά με όλα πάνω!
    1 βαθμός
  16. Γεια χαρά! Είμαι ο Πάνος και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το αποτέλεσμα της έρευνας μου πάνω στις μικροτονικές μπλουζ κλίμακες. Για πολλά χρόνια έπαιζα Μπλουζ μουσική με το μυαλό ενός τζαζίστα, χρησιμοποιώντας μινόρε και ματζόρε πεντατονικές, τρόπους, και αρπέζ πάνω σε ματζόρε μπλουζ φόρμες, αλλά δεν κατάφερα να ακουστώ ποτέ “αυθεντικός”. Κάτι έλειπε… Πριν μερικά χρόνια γνώρισα τον Γιώργο Ζήκο (κιθαρίστα της μπάντας Zero Zero) ο οποίος με εισήγαγε σε έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης για τις μπλουζ κλίμακες που με οδήγησε σε αυτή την έρευνα και τελικά στη δημιουργία δυο σειρών από βίντεο (“Microtonal Blues Scales” & “Blues History”). Αν και κάποια από αυτά που θα παρουσιάσω για τις μπλουζ κλίμακες είναι γνωστά στους ακαδημαϊκούς, δεν έχουν ακόμα ενσωματωθεί στη διδασκαλία της Αμερικάνικης μουσικής. Οπότε, θα προσπαθήσω να κάνω ένα πρώτο βήμα με αυτά τα μαθήματα, όχι επειδή είμαι κάποιος ειδικός, αλλά για να ξεκινήσω μια συζήτηση πάνω σε αυτό το ευαίσθητο θέμα. Στη πρώτη σειρά από βίντεο που θα ανεβάζω κάθε εβδομάδα, ονόματι “Microtonal Blues Scales”, θα προσπαθήσω να αντιμετωπίσω το “πρόβλημα” πολλών μουσικών (συμπεριλαμβανομένου εμού) να αυτοσχεδιάσουν πάνω σε Blues ή Blues-based μουσική και να ακούγονται “πειστικοί”. Βέβαια ένας σημαντικός παράγοντας που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι οι κλίμακες που χρησιμοποιούμε. Πρέπει να παίξουμε μια ματζόρε κλίμακα? Μήπως πρέπει να παίξουμε μια μινόρε? Και αν ναι, γιατί να παίξουμε μια μινόρε κλίμακα πάνω από ματζόρε συγχορδίες? Όπως θα εξηγήσω σε αυτά τα βίντεο, οι μπλουζ κλίμακες ΔΕΝ είναι σαν τις κλασσικές κλίμακες, όπου οι νότες έχουν ένα συγκεκριμένο και σταθερό τονικό ύψος. Μια μπλουζ κλίμακα είναι πιο πολύ σαν ένα Αραβικό Maqam ή μια Ινδική Raga (όπου οι νότες παρεκκλίνουν από το Ευρωπαϊκό συγκερασμένο σύστημα). Ωστόσο οι Μπλουζ κλίμακες έχουν την ιδιαιτερότητα όχι μόνο να έχουν Δυτικά στοιχεία στο DNA τους (λόγω μουσικής ανταλλαγής μεταξύ Αφρο-αμερικάνων και Ευρω-αμερικάνων) αλλά επίσης να έχουν εξελιχθεί, εξηγηθεί και διδαχτεί σε μια κοινωνία λευκών. Ίσως ήταν η αναπόφευκτη ερμηνεία από τη οπτική ενός αφομοιωμένου τονικού συστήματος, ή ίσως ήταν απλά για παιδαγωγική διευκόλυνση, το αποτέλεσμα είναι ότι οι λευκοί υπεραπλούστευσαν την Αφροαμερικάνικη μουσική χρησιμοποιώντας Κλασσικά εργαλεία και έννοιες για να την εξηγήσουν (τουλάχιστον από τον 19ο αιώνα). Βέβαια πολλοί μελετητές έχουν προσπαθήσει να αναλύσουν τη φύση των μπλουζ κλιμάκων. Είναι σαφώς ένα δύσκολο έργο δεδομένου ότι οι μπλουζίστες παίζουν τις μπλουζ κλίμακες λίγο διαφορετικά ο ένας από τον άλλο, ανάλογα τις επιρροές τους, το όργανο που χρησιμοποιούν, και τη προσωπικότητα τους. Επίσης ερμηνεύουν τα τραγούδια διαφορετικά κάθε φορά. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να βρει κοινό έδαφος μεταξύ των πιο επιδραστικών μπλουζ μουσικών και να βγάλει κάποια άκρη μέσα σε αυτή τη πολύπλοκη παράδοση. Αυτό που θα παρουσιάσω είναι μια περιγραφή αυτών των μικροτονικών κλιμάκων (θεωρία) που πιστεύω ότι είναι αρκετά συνεπής με το πραγματικό μπλουζ παίξιμο, δηλαδή, εξηγεί τα περισσότερα πράγματα τις περισσότερες φορές. Κρατήστε στο νου σας ότι αυτή είναι η προσωπική μου ερμηνεία και η δικιά σας μελέτη μπορεί να παράξει διαφορετικά αποτελέσματα. Από την άλλη, κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι τα Μπλουζ είναι ένα στυλ που θα πρέπει να μαθαίνεται μόνο ακούγοντας δίσκους και δεν θα έπρεπε να προσπαθούμε να το εξηγήσουμε και να το περιγράψουμε, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις το “μπλουζ συναίσθημα” για να το ερμηνεύσεις πειστικά. Λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι αλήθεια για οποιοδήποτε είδος μουσικής, όχι μόνο για τα Μπλουζ. Κάποιος με μεγάλο ταλέντο θα μπορούσε να αποκωδικοποιήσει και να μάθει κάθε μουσική γλώσσα και τις προφορές της μόνο ακούγοντας τη, αλλά για μας τους υπολοίπους χρειάζεται μια κατευθυντήρια γραμμή (θεωρία) για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε που να δώσουμε προσοχή όταν μελετάμε τα Μπλουζ. Μη ξεχνάτε μόνο, ότι οι θεωρίες φτιάχνονται για να εξηγήσουν υπάρχουσες μουσικές πρακτικές, και επομένως δεν πρέπει να μας περιορίζουν στην έκφραση και τη δημιουργία νέας μουσικής. Στη μια δεύτερη σειρά από βίντεο θα προσπαθήσω να παρουσιάσω την “Ιστορία & Εξέλιξη των Μπλουζ” σε σχέση με άλλες Αμερικάνικες μουσικές και τις κοινωνικο-οικονομικές εξελίξεις μέσα στους αιώνες. Έχω δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη περίοδο πριν τη γέννηση των Μπλουζ (16ος-19ος αιώνας), αφού έχει ενδιαφέρον να δούμε πως διάφορα μουσικά στυλ εξελίχθηκαν μέσα στον χρόνο και επηρέασαν το ένα το άλλο, οδηγώντας στη δημιουργία νέων μουσικών ειδών. Θα δημοσιεύω αυτά τα μαθήματα Ιστορίας κάθε εβδομάδα παράλληλα με τα μουσικά. Ελπίζω να βρείτε κάτι χρήσιμο σε αυτή την εργασία! Πάνος Χαραλαμπίδης P.S. Το παραπάνω βίντεο είναι μια αναγκαία εισαγωγή σε αυτόν τον νέο τρόπο σκέψης. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι την επόμενη εβδομάδα για τη παρουσίαση της πρώτης κλίμακας P.S.2 Αγγλικοί και Ελληνικοί υπότλιτοι ειναι διαθέσιμοι
    1 βαθμός
  17. Μου αρεσει πολυ το αποτελεσμα! Καποιες λεπτομερειες τις βλεπουμε στην πορεια. Εχεις εξαιρετικη, πασπαρτου, χροια. Ταιριαζει πολυ στο κομματι. Θα το προχωρησουμε ευχαριστως. Προσπαθησε να μου στειλεις μια καλη ηχογραφηση με την πρωτη ευκαιρια.
    1 βαθμός
  18. Υπάρχουν αρκετοί που έρχονται και σου κάνουν σχόλια στο youtube,με τον σκοπό να τους επισκεφτείς και εσύ και να δεις τα δικά τους βίντεο.Συνήθως είναι διθυραμβικά σχόλια για το πόσο γαμάτος είσαι. Στην προκειμένη περίπτωση του βίντεο αυτού όμως είναι ειρωνικά και απέτυχα να το καταλάβω
    1 βαθμός
  19. Αργυρη τι να πω...Μπραβο σου και παλι για την λεπτομερη παρουσιαση και οχι μονο.
    1 βαθμός
  20. Αφου κλαίει η κιθάρα όταν την χτυπάς με το δεξί στο τρέμολο, δεν τη λυπάσαι; Ωραίο και laid back Νάσο μου, όπως πάντα. Ο ακέφαλος κιθαρίστας όμως; Τι πλάνο είναι αφτό. Ανέβασε κι άλλα να βλέπουμε.
    1 βαθμός
  21. Eεεετσι. Ποσο ωραια παιζεις ρε φιλε.
    1 βαθμός
  22. Μαριδα με φασολαδα, φετα κεφαλλονιας, ελιες καλαμων και μαυρο πολυσπορο ψωμι. Δεν περιγραφω αλλο.
    1 βαθμός
  23. Το παιδί έχει να ανεβάσει βίντεο πάνω από χρόνο οπότε ας ελπίσουμε κατ' αρχήν ότι είναι καλά. Το πιο πιθανό βέβαια είναι ότι απλά βρήκε γκόμενα ή/και αποφάσισε να παρατήσει τα uploads και καλά έκανε. Αυτό που βρίσκω πολύ ενδιαφέρον (είδα κι άλλο βιντεάκια του) είναι ότι μπορεί να μην έχει καμία αντίληψη της τονικότητας ΑΛΛΑ, στη φωνή δεν ακούγεται να το πολυψάχνει. Δηλαδή πιάνει μια νότα και την πάει ως το τέρμα ενώ η αρμονία της κιθάρας δεν την περιέχει ούτε σε επίπεδο κοντινών Hertz. Αυτό δεν είναι απλά αμπαλοσύνη, είναι ειδική ικανότητα. Να μπορείς να αγνοείς πλήρως την αρμονία δηλαδή και να μη σε επηρεάζει σχεδόν καθόλου στο τραγούδισμα της μελωδίας (του ξεφεύγουν βέβαια κάτι ξινές γκριμάτσες σε σημεία αλλά φαίνεται να το ξεπερνάει πολύ γρήγορα). Πιστεύω ότι με την κατάλληλη μελέτη, θα μπορούσε να κάνει σπουδαία πειραματικά πράγματα πάνω σε Στέλιο Ρόκκο, Σταμάτη Γονίδη κλπ.
    1 βαθμός
  24. Πανο, οποιαδηποτε ιδεα εχεις, στειλε τη και θα βρουμε τροπο. Μη κολλας στον τονο. Παντα υπαρχουν λυσεις.
    1 βαθμός
  25. Μονο με autotune θα φτασω εγω εκει ψηλα ετσι οπως το εχετε το κομματι και ετσι οπως το εχω σκεφτει.Αυριο θα κανω μια ηχογραφηση πανω στο κομματι οπως το εχετε τωρα να δουμε τι θα βγει Νικ σορρυ σου χρωστάω κατι φωνητικά εδω και καιρο,δε σε ξεχασα απλα η ζωη μου τον τελευταιο καιρο ειναι λιγο ρημαδιό και εγω ειμαι πολυ down και οταν ειμαι ετσι δεν μπορω να τραγουδήσω σωστα οχι οτι ειμαι και κανας τραγουδιστης της προκοπης
    1 βαθμός
  26. Να είσαι καλά Παναγιώτη και για τους στίχους ανέλαβε με τον Γιώργο να το φτιάξουμε
    1 βαθμός
  27. Τρομερό τραγούδι για τα γούστα μου.
    1 βαθμός
  28. Πανο εισαι ωραιος! Εγραψες, κυριολεκτικα! Και πριν λιγο συζητουσαμε με τον Νικο περι δεσευρετων στιχων κλπ. Οι στιχοι σου ταιριαζουν γαντι. Ειναι εξαιρετικοι! Αξιζει να το προσπαθησουμε, και θα το κανουμε. Επισης, χαιρομαι ιδιαιτερως που βλεπω οτι η δημιουργια μας σε "αγγιξε" και σου "μιλησε". Να 'σαι καλα!
    1 βαθμός
  29. Ωραϊα σϋνθεση Κώστα.Μπράβο.Αξιος.
    1 βαθμός
  30. Ο απόλυτος ΣοσιαλΗστικος υπέρ-ρεαλιΖμος σε ένα τέλειο μιξ με Star Wars και Van Halen. O αΝτρΕας θα ήταν υπερήφανος.
    1 βαθμός
  31. Ένας από τους κορυφαίους μας άφησε σήμερα. Το έργο που άφησε πίσω τεράστιο.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου