Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Μέλος


    • Πόντοι

      6

    • Αναρτήσεις

      11.217


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Πόντοι

      6

    • Αναρτήσεις

      8.284


  3. alderbody

    alderbody

    Μέλος


    • Πόντοι

      5

    • Αναρτήσεις

      3.954


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Πόντοι

      4

    • Αναρτήσεις

      10.216



Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/05/2020 σε όλα

  1. 4 πόντοι
    Καλή ακρόαση και ευχαριστώ.
  2. 3 πόντοι
    Να, εχθές άνοιξα το αγαπημένο μου V-Synth μαζί με κανά δυο άλλα VST να γρατζουνίσω λίγο πίνοντας και λίγο κρασάκι που μου έφεραν από το χωριό. Και πέρασε ωραία η ώρα, έφτιαξα ένα κομματάκι, παράλληλα χαζεύοντας στο διαδίκτυο, χαλαρά τελείως. Ότι βγει. Και βγήκε αυτό. By the way, Ωραίο το V-Synth και το Variphrase του για φωνές και όχι μόνο, σούπερ. Δεν νομίζω να το βαρεθώ ποτέ. Είναι ένα τόσο σοβαρό, όμως και παράλληλα διασκεδαστικό synthesizer, έχει πολύ πλάκα. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μακάρι να είχα και το χρόνο αλλά και τη διάθεση να δουλέψω πιο σοβαρά μαζί του. O cos_dr θα είναι εδώ!!!! Και αυτό το καλοκαίρι,. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Να μαστε καλά!!!! EDIT Λιγο τις εντάσεις στη φωνή και στην κιθάρα πιο χαμηλά, γιατί μου φαίνεται πως έβγαιναν ελάχιστα παραπάνω. Είναι πιο καλά έτσι νομίζω, πιο chill για τα αυτάκια. Τα αυτάκια..... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Τώρα είναι πιο τσίλικο, σούπερ. EDIT 2 Μια ακόμη διόρθωση στη φωνή και την κιθάρα.
  3. 2 πόντοι
    ΟΚ γνωστό κόλπο, αλλά δεν θα το έκανα ποτέ σ' ένα τέτοιο ...μνημείο (all original 1966 BF Vr). Το θεωρώ, να πούμε, σαν να περνάς ...κουφώματα αλουμινίου στον Παρθενώνα... :P Ο Τρισμέγιστος Leo και η παρέα του φρόντισαν να βάλουν μια 6Κ8 αντίσταση, που αντιστοιχεί περίπου στα μισά ενός Middle ρυθμιστικού (10Κ). Τώρα, αν βάλεις και το πιθανό(τατο) drift των carbon comps, τα μεσαία ψιλοανέβηκαν μανι μανι... ;)
  4. 2 πόντοι
    Αυτό ακριβώς έχω κάνει στην κεφαλή bassman που έχω επειδή δεν είχε mid απέκτησε με αυτόν τον τρόπο Κατάργησα ένα βίσμα input του δεύτερου καναλιού και μπήκε το mid pot
  5. 2 πόντοι
    maka'μ εύγε για το κουράγιο και την δουλειά σου! Λίγο-πολύ όλα τα δείγματα μου ακούστηκαν ευχάριστα (με ακουστικά), πλήν κάποιων εξαιρέσεων (δεν θυμάμαι). Απλά το μετάλιο το δίνω στον twin και _αν άκουγα τον χώρο_ και στον super. Ωραία σχόλια, ωραίες απόψεις, ωραία τιψ, πάντα όμως το πείραγμα των ρυθμιστικών πρέπει να γίνεται με γνώμωνα το τί μας γεμίζει την ψυχή τη δεδομένη στιγμή, στον χώρο και στις συνθήκες. Για παράδειγμα στον χώρο που έχω τον twin βολεύει το "όλα 10" και ένα τσικ στο volume, ίσα που να ξυπνάει το θηρίο. Σε έναν θεϊκό 66 BF Vibrolux Reverb που έπαιζα συχνά, μια και το volume ήταν πάντα ψηλά τα μπάσσα χαμήλωναν, αλλά όχι κατανάγκη στο 0 (...ακούς απο 'κει πάνω μπαρμπα-Roy?) για να πάρει και λίγο σώμα, λόγω by design έλλειψης low end power. Είναι στην ...μοίρα του κιθαρίστα (και του ...ηχολήπτη) να μάχεται με τα controls. Συμφωνώ όμως με την προδιαγραφή του τέστ "όλα στη μέση", γιατί έπρεπε κάπως να φανούν οι διαφορές σε χροιά/συμπεριφορά, κρατώντας ίσες αποστάσεις (που είναι και το Trend της εποχής...). Ίσως ένα μελλοντικό τέστ με ...sweet spots να βγάλει άλλα στη φόρα (πάντα με reference τις προτιμήσεις του παίκτη). Εύγε και πάλι, και πάντα τέτοια!
  6. 1 πόντος
    Mega Amp review (part 2) Ακούστε την κλασσική κιθάρα Fender Stratocaster, πως ακούγεται με 11 διαφορετικούς ενισχυτές και ψηφίστε αυτόν που κατά τη γνώμη σας της ταιριάζει καλύτερα! Ενα review με όσο το δυνατόν περισσότερους ενισχυτές κιθάρας και κάποιες εικονικές κιθάρες που θ' ακούγονταν μέσω αυτών. Το 2ο μέρος είναι λοιπόν έτοιμο και παρουσιάζεται εδώ, με πρωταγωνίστρια την Fender Stratocaster ! Η έμφαση εδώ έχει δωθεί στα καθαρά -πως αλλιώς- και όλοι οι ενισχυτές έχουν τα tone controls στο κέντρο, όπως επίσης τα volume και tone controls της κιθάρας είναι full open. Το μικρόφωνο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα SHURE sm57, τοποθετημένο off center δύο εκατοστά από την γρίλλια του ενισχυτή. Ανοίξτε ηχεία και monitors, φορέστε τα ακουστικά σας και κάνετε μια 1η ακρόαση. Φυσικά μια ακρόαση δεν φτάνει και θα παρατηρήσετε ότι σιγά σιγά ακούγοντας προσεκτικά, ο ενισχυτής είναι καθοριστικό στοιχείο του ήχου μας, τόσο όσο και η επιλογή της κιθάρας. Με χαρά περιμένω ν' ακούσω σχόλια και φυσικά μην ξεχάσετε να ψηφίσετε!
  7. 1 πόντος
    Ηχητικού τεστ συνέχεια.... Οι 4 tele που έχω αυτή τη στιγμή στην κατοχή μου ...κονταροχτυπιούνται σε έναν VOX AC4HW με Celestion GB ,ηχογραφημένο με ένα RODE NT1, 5 εκατοστά από τη γρίλια σε μια κάρτα Audient . πΓια σας αρέσει περισσότερο? Oι κιθάρες: -2011 American std ,alder/rw ,με aftermarket brass saddles,brass bridge plate,Q pickups A2 bridge pickup,stock neck pickup ,λεπτο c shape μπρατσο,9,5" radius & βαρος 7,8 pounds. -2004 Fender 8502 ,ash/maple ,all stock,medium U shape μπρατσο,9,5" radius, βαρος 7,4 pounds,steel bridge plate,brass saddles -MJT/WARMOTH thinline ,ash/rw, με παχυ (1") boatneck μπρατσο, 7,25" radius ,Tim Le Claire pickups,βαρος 6,8 pounds,Gotoh brass bridge plate/brass saddles -MJT/Musikraft ash/rw, με κτηνωδες (1,1") qs maple/rw μπρατσο,10" radius,SD Antiquity pickups,βαρος 7,2 pounds,Gotoh brass bridge plate/brass saddles Ολες φοράνε σχετικα παλιωμενες (εχουν σίγουρα πανω απο 8 ωρες παιξιμο) GHS BOOMERS 010-038 twang bridge.mp3 bridge.mp3 middle.mp3 neck.mp3 funk middle.mp3
  8. 1 πόντος
    Τα είπες όλα εδώ. Ένας άνθρωπας έχει συγκεκριμένα ακούσματα, ήχο στο μυαλό του, δάχτυλα που χτυπάνε την χορδή με τον ίδιο τρόπο, κλπ.
  9. 1 πόντος
    Μια λέξη χίλιες εικόνες, τα είπες όλα δεν χρειάζεται κάτι άλλο οταν αποφασίσεις ότι κάτι δεν θα το αποχωριστείς το ορίζεις διαφορετικά
  10. 1 πόντος
  11. 1 πόντος
    Και η μπλέ κατοχυρώνεται στον gkourmoul1. End of auction.
  12. 1 πόντος
    με πληκτρα και bending στο pitch bend και κάποια licks, slides, delays, τρεμολα κλπ. τα αναθέτεις ανάλογα. Πατώντας τα πλήκτρα είναι σαν να χτυπάς τις χορδές, μιας και χρησιμοποιείς έναν ήχο χορδής κιθάρας. Τα υπόλοιπα τα κάνουν τα effects που δεν είναι διαφορετικά από τα πετάλια, ενισχυτές κλπ που χρησιμοποιούν οι κιθαρίστες. Ε, θέλει και ένα skill στο παίξιμο. Στην περίπτωση του v-synth π.χ. υπάρχει section στα effects και τα φίλτρα που αφορά τις κιθάρες, δηλαδή την διαμόρφωση του ήχου για αυτές. Προσομοιώνει αντίστοιχα. Σαν να έχεις πεταλιέρες πως τα λέτε και καμπίνες.
  13. 1 πόντος
    Πολύ ωραίο αλλά πολύ μικρό. Πάνω που είχα αρχίσει να φτιάχνομαι .... τελείωσε.
  14. 1 πόντος
    Ρε φίλε εγώ δεν ακούω τέτοια. Πώς στο καλό μου αρέσουν τα δικά σου δεν ξέρω. Αλλά μου αρέσουν.
  15. 1 πόντος
    τελικά η πλε ποια ήτονε η 1 η 2 ή η 4?
  16. 1 πόντος
    Ευτυχως που εγω δεν εχω τετοια κολληματα. Ααα ξεχασα να πω και οτι εβγαλα τελειως απο το κυκλωμα, το normal καναλι (μαζι με το vibrato οπως ειπα). Δυναμιτης εγινε. Εβαλα μεχρι και send return, αλλα ηταν βλακεια ιδεα. Ολο το ζουμι ειναι στην προενισχυση και ηταν αχρηστο τελος παντως σε αυτον τον ενισχυτη. Φυσικα μπορει ανα πασα στιγμη να επανελθει εις την προτεραν κατασταση. Αλλα δεν θα επανελθει γιατι δεν τον πουλαω. .
  17. 1 πόντος
    απο πότε? το είπα πρώτος! φτου... πότε πρόλαβες βρε...
  18. 1 πόντος
    Κάποια μέρα θα μου δανείσεις τον κιθαρίστα σου. Με υποσχετική.
  19. 1 πόντος
    Λοιπόν, αποτελέσματα: Σε ΟΛΑ τα κλιπ (δηλαδή και στα 5 ηχητικά δείγματα που ανέβηκαν και στα οποία οι 4 κιθάρες έπαιξαν το ΙΔΙΟ θέμα από ΜΙΑ φορά η κάθε μία ) η σειρά που έπαιξαν οι κιθάρες ήταν: 1.Thinline MJT/Warmoth ash/rw 2. MJT/Musikraft ash/rw 3.Fender 8502 ash/maple 4.Fender Am std alder/rw Όλοι σας ακούσατε σωστά ότι η 4 ήταν πιο πρίμα από όλες ,εύγε! Τρανή απόδειξη ότι ο συνδυασμός ash/maple είναι όπως λένε όσοι κΣερουν από κΣυλα ο πιο πριμος ! Είπαμε γράψαμε καθαρά με distant miking και δεν βάλαμε εφέ,ούτε post production ,αυτό που λινκαρες έχει close miking και 4 κομπρεσορες και 7 eq
  20. 1 πόντος
    Κάτι πρέπει να κάνεις με το crash κύμβαλο,είναι αποπροσανατολιστικό. Δεν με άφηνε να συγκεντρωθώ στο πιάνο.
  21. 1 πόντος
    Φρουροί! Πάρτε τον!
  22. 1 πόντος
  23. 1 πόντος
  24. 1 πόντος
    Υπαρχει κι αλλη λυση για boost στα μεσαια του παλιου point to point vibrolux. (που δεν εχει middle knob για οσους δεν τον ξερουν) Δυσκολη μεν αλλα τελικη λυση. Επεμβαση στο κυκλωμα και με τοποθετηση knob μαλιστα για ρυθμιση τους (στη θεση του vibrato που δεν το χρησιμοποιω). Εγινε αλλο πραγμα.
  25. 1 πόντος
    Πετυχαίνει καλά την breakup-ιλα, αλλά το preamp raspyness του Deluxe στα δικά μου αυτιά δεν ηχεί καλά. Φαντάζομαι οτι σε twin ίσως κάθεται καλύτερα. Μου αρέσει πολύ στο παίξιμό σου που το "γαργαλάς" για να του βγάλεις δυναμικές. Ίσως να έκανες ένα κλιπάκι με το boost για να ...πυρακτώσεις τις 6V6... Ωραία πράματα anyway!
  26. 1 πόντος
    ενα punk alternative μικρο κοματακι δικο μου riff στοιχοι. περιμενω αποψης απο fusion dimsonic και τα παιδια που ξεχασα nestoras gkourmoul. στοιχοι, when i wake up this morning and my feelings are good when i wake up this morning play guitar this is cool so i waiting for the night for the show so i waiting for the night for the girls so i waiting for the night for the girls and a show and i said this girl taste like rock n roll, rock n roll taste like girl
  27. 1 πόντος
  28. 1 πόντος
    Μια που ηχογράφησα και κάτι μη αυτοσχεδιαστικό, το αφήνω εδώ:
  29. 1 πόντος
    Δημήτρη παιχταράδες και οι δύο, είναι πολύ ωραίο, αλλά τον χαρακτήρα αυτού δεν τον έχει. Είναι κι αυτή ρουφιάνα η ανατριχίλα που με πιάνει όταν ακούω αυτή την εκτέλεση.
  30. 1 πόντος
  31. 1 πόντος
    Μια και γίνεται κουβέντα για transparency, το Twimble δεν θα το κατέτασσα στην transparent κατηγορία overdrives. Προσωπικά έχω το BB preamp το οποίο ήταν για αρκετά χρόνια στο pedalbord μου και δοκιμάστηκε υπό διάφορες συνθήκες και ναι αυτό είναι πραγματικά transparent ακόμη και με το gain στο τέρμα. Τα transparent overdrives έγιναν λίγο μύθος imo τα τελευταία χρόνια με όλο το κύμα του home playing, youtube, video reviews κλπ. Είναι μια καλή λύση για τον κιθαρίστα που δεν μπορεί να ανοίξει πολύ το volume ενώ θέλει να ακούσει το break up του ενισχυτή του χωρίς επιπρόσθετο ηχόχρωμα. Στην πράξη και σύμφωνα πάντα με το προσωπικό μου γούστο, τα hardcore transparent πετάλια δε λειτουργούν καλά πάνω στη σκηνή αλλά μπορεί να αποδώσουν καταπληκτικά σε ελεγχόμενες συνθήκες ηχογράφησης.
  32. 1 πόντος
    Τα 'χουμε πει. Όλες οι κιθάρες είναι φέντερ απλά δεν το ξέρουν.
  33. 0 πόντοι
    Αυτός ο Koch πρέπει να είναι ο χειρότερος κιθαρίστας με τα πιο απίστευτα chops ever. Καλός για να πουλάει κιθάρες όταν παίζει χωρίς μπάντα, αλλά μόλις πέσουν ακόρντα από πίσω δεν το πολυέχει. Κι εδώ δηλαδή αυτά που έπαιξε ανάθεμα κι αν ήταν blues. Κι ένα κομμάτι της προκοπής από τα χεράκια του δεν έχω ακούσει
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.