Προς το περιεχόμενο

shelter

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    955
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

14 Neutral

Σχετικά με τον shelter

  • Rank
    Musician

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Εδώ και πολλά χρόνια αυτή. Την έχω ξαναποσταρει σε κάποιο θέμα για τελεκαστερ εδώ πριν χρόνια. Ένα πρότζεκτ που ξεκίνησε κάνοντας αλλαγές που προέκυπταν από ανάγκη πάνω σε μια fender am.standard του 1997. Φοράει μπράτσο allparts maple fat με 6150, γέφυρα JoeBarden και NickSilver pickups Django. Έχει παίξει σχεδόν σε ότι ηχογράφηση έχω κάνει, και στα περισσότερα live. Επίσης είναι η κιθάρα πάνω στην οποία αισθάνομαι καλύτερα. Η πρώτη επιλογή που σηκώνω από το stand με τις ηλεκτρικές.
  2. shelter

    The Blue Side Band - Still Life

    Να εισαι καλά Πάνο. Το μοντάζ έγινε απο τον Γιώργο Βορριά ο οποίος υλοποίησε με άριστη τεχνική μια ιδέα μου.
  3. shelter

    The Blue Side Band - Still Life

    Περίπου 10 χρόνια συμπληρώνονται από τη συγγραφή του τραγουδιού αυτού, αλλά ποτέ δε βρήκε το δρόμο του προς τα έξω. Όλα αυτά τα χρόνια συνόδευε εμάς ενώ το παίζαμε σε ένα σπίτι-ερείπιο που είχαμε τότε για αυτή τη δουλειά. Απο τότε συνέβησαν πολλά και διάφορα στις ζωές μας. Ανατροπές αρκετές και σημαντικές. Το τραγούδι όμως παρά το βαρύ του τέμπο πάντα μας έφτιαχνε τη διάθεση. Τελικά έγινε ένα soundtrack καλών και κακών αναμνήσεων θυμίζοντας μας πως διανύσαμε την απόσταση μέσα από όλα αυτά και τι μας έκανε να συνεχίζουμε. ακ.κιθάρα-μπασο-τραγούδι: Σωτήρης Νικολάου τύμπανα: Αντώ
  4. Πολύ ωραιο. Με pedal steele τι έκανες όμως?
  5. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ενδιαφερόμενων που απαντούν σε μια αγγελία (ακόμα και αν αυτή είναι ξεκάθαρη και αναλυτική μέχρι αηδίας και φυσικά υπάρχει πλήθος ηχογραφήσεων σαν σημείο αναφοράς), καταθέτει την αίτηση ενδιαφέροντος της χωρίς να έχει πολλές φορές ΚΑΝ διαβάσει το κείμενο της αγγελίας. Πολύ περισσότερο να έχει ξοδέψει χρόνο και να κάτσει να ακούσει το υλικό της μπάντας στην οποία αιτείται μια θέση. Απίστευτη σπατάλη χρόνου και για τον ίδιο και για την μπάντα. Επίσης πρέπει να είναι κατανοητό οτι όλα τα μουσικά στυλ έχουν δική τους κουλτούρα και ιστορία και η εμβ
  6. Ok. Οι κιθάρες μου φοράνε 6105 και ειμαι ευχαριστημένος απο αυτό το μέγεθος. Και με 6150 ευχαριστημένος ειμαι ομως.
  7. Ειμαι στη φάση του σχεδιασμού ενός προτζεκτ και σκέφτομαι να το κάνω total vintage (όσο μπορώ). Δηλαδή radius 7.25 με το αντίστοιχο πάχος στο μανίκι, 41mm nut και τάστα 6230. Έχει κανεις πείρα απο αυτές ακριβώς τις προδιαγραφές? Θα δουλέψει καλά το μηχάνημα ή θα μας φάει τα χέρια? Θα σετάρω με βαριές χορδές. Για να προλάβω ενδεχομένως κάποιον σε αντιστοιχη ερώτηση, ειμαι αρκετά συνηθισμένος σε ψηλά actions και σε βαριές χορδές.
  8. 1) Η οργανική μουσική και η τραγουδιστική ειναι ξεχωριστές περιπτώσεις γιατι στη δεύτερη περιπτωση η μουσική υπηρετεί το λόγο, ο οποίος ειναι στην κορυφή της ιεραρχίας. Αυτο επιφέρει αρκετές αλλαγες. 2) Η καλλιτεχνική αξία ειναι κατι που διόλου υποκειμενικό είναι ούτε ποτέ υπήρξε. Δυστύχημα να λέμε οτι ειναι υποκειμενικό. Ενα πράγμα σαν το προσωπικό γουστο ας πουμε. Επίσης η εμπορική επιτυχία δεν ειναι ενδειξη καλλιτεχνικής αξιας. Αλλα και φυσικά ούτε η καλιτεχνική αξία ειναι εγγυηση εμπορικής επιτυχιας. Αυτα τα δυο ειναι ξεχωριστοι στοχοι. Ασχετα που καποιοι τα συνδυασαν και ευτυχησαν. Α
  9. shelter

    beetroot-flame tree

    Πολύ ωραίο. Καλοτάξιδο παιδιά.
  10. shelter

    Les Paul.... (ο άνθρωπος)

    Χωρις υπερβολή, ο μοναδικός κιθαρίστας που όταν τον πρωτοάκουσα (στο ραδιο του αυτοκινήτου) έκανα δεξιά με αλάρμ και σταμάτησα μέχρι να τελειώσει το κομμάτι. Τόσο πολλή πλάκα δεν εχω ξαναπάθει. Πολύ βαθύ συναισθηματικό σκάψιμο η πένα του γέρου. (Και στα νιάτα του ήταν και shredder ;D)
  11. shelter

    Olympus guitars!

    Δεν μας ειπες και γιατί όμως αδυνατείς να πεις περισσοτερα?
  12. shelter

    Olympus guitars!

    Εγώ λέω πάντως αν ξέρεις πραγματι κάτι αξιο λογου που θεωρεις οτι πρεπει να το ξέρει ο κόσμος, να το πεις δημοσίως και επωνύμως. ;)
  13. shelter

    Rethink Lied

    Με ποιο τρόπο ο πυρηνας της σκεψης των συνθετων αυτων μπορει να βρει χώρο σε ενα συγχρονο τραγουδι, βελτιώνοντας το? να μας δωσει αλλες ενορχηστρωτικες τεχνικές? ενδεχομένως αλλους τροπους να σκεφτουμε αυτο που κάνουμε? Η βαθιά στο χρόνο ιστορια αυτου του μουσικού ειδους, κουβαλάει μαζι της εμπειρια και τεχνογνωσία πολύ μεγαλύτερη απο αλλα μουσικά ιδιώματα. Ειναι κριμα να μένει αναξιοποίητη. Αυτο γινεται. Ειναι δυσκολο αλλα εφικτό. Γιατι περαν της βαθιας γνωσης της φορμας και των δυο εποχων, οπως και αποστασιοποιηση που ειναι δυσκολη μετα απο χρονια μελέτη. Αλλο ενα παραδειγμα:
  14. shelter

    Rethink Lied

    Το 1989 ο Stephen Herek γυρίζει μια απίθανη επιστημονικής φαντασίας κινηματογραφική κωμωδία, με έναν νεαρό Keanu Reeves στο cast. Στο σενάριο, δυο ψιλο losers εφηβοι με ένα τηλεφωνικό θάλαμο-μηχανή χρόνου, γυρνάνε στις εποχές της ιστορίας και μαζεύουν διαφορες ιστορικες προσωπικότητες για να τους παρουσιασουν σε μια σχολικη εργασια ιστοριας! Μια απο αυτες ήταν ο L.V.Beethoven. Σε καποια φαση ολοι αυτοι τους ξεφευγουν και σκορπιζουν σε ενα εμπορικο κεντρο. Εκει ο Μπετοβεν κολλάει σε εναν μουσικο οικο και περιεργαζεται τα συνθεσαιζερ!!! Ακολουθει πανδαιμόνιο.... Σε ενα αλλο χρονικο πλαισιο
  15. Το να συνηθισεις τα νυχια ειναι κάτι που θα γινει με τον καιρο. ΤΑ αφήνεις και παυεις να το σκεφτεσαι. Εν αναγκη κατασκευασε πραγματα ωστε να απασχολουν τη σκεψη σου και να μην σκεφτεσαι οτι σε ενοχλουν. Σε μικρο χρονικο διαστημα δε θα το σκεφτεσαι καθολου. Ο ρυθμος με τον οποίο μακραινουν, ειναι διαφορετικος σε καθε ανθρωπο και συνδέεται με πολλους παραγοντες (απο τη διατροφή, μεχρι την εκθεση στον ηλιο). Με τον καιρό που θα τα εχεις, θα καταλήξεις στο σχήμα που θα θες να εχουν (επισης προσωπικο θεμα του καθε κιθαριστα) και το μήκος. Θα αποκτήσεις μια αισθηση του μήκος του νυχιού σου. Και οτα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.