Προς το περιεχόμενο

Miltos23

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.177
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

58 Excellent

Σχετικά με τον Miltos23

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    -
  • Τόπος
    Αθηνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Μας εκαψες με το ποστ σου βραδυατικα... Αν βρεις καποιο setting και έχεις την ευγενική καλοσύνη μοιράσου το μαζί μας..
  2. Τα καλύτερα floyd είναι: original floyd rose και Ibanez Edge (σκέτο) Μετά έρχεται το Ibanez edge pro (πάλι σκέτο) όλα τα υπόλοιπα είναι χαμηλότερης ποιότητας τα οποία σε βάθος χρόνου βγάζουν προβλήματα στα "μαχαίρια" που στηρίζεται το floyd και αυτό είναι κάτι που δεν σώζεται. Αν υποθέσουμε ότι θέλεις κάτι απλά για την κ@υλα σου, όποια και να πάρεις απο τις 2 κιθάρες είναι οκ. Κλείνω με ένα σχόλιο: να δοκιμάσεις πρωτα μια κιθάρα με floyd γιατί μπορεί να μη σε βολέψει καθόλου στη τοποθέτηση του δεξιού χεριού. Κατα βάση υπάρχουν δύο τύποι: 1. Κοντά στο original/edge που προσωπικα δεν με βολεύει γιατί εξέχει στο πίσω μέρος (φωτό 1) 2. Τα λεγόμενα low profile τα οποία προσπαθούν να διορθώσουν το πρόβλημα αλλά για μένα πάντα είναι άβολα γιατί αλλάζει η γωνία στήριξης (φωτό 2)
  3. Παιδιά το βλέπετε λίγο περίεργα το θέμα, εξηγώ: Ένας μπορεί να γουστάρει τη φτηνή του κιθάρα και απλά να θέλει να τη βελτιώσει, όχι να τη πουλήσει να πάρει άλλη κλπ Οι μαγνήτες που θα αγοράσει μπορούν κάλλιστα να μπουν και σε άλλη κιθάρα οπότε είναι μια γενική επένδυση και παίρνει κάτι που "θα μείνει"
  4. Καλησπέρα, Έχω μια 2570 με fernandes sustainer εδώ και 13-14 χρονια, οπότε θα γράψω την εμπειρία μου και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάποια ερωτήματα σου. 1. Το σύστημα δουλεύει καλύτερα στη neck θέση. Για τη middle θα χρειαστεί να αυξήσεις την ευαισθησία άρα η μπαταρία θα κρατάει αισθητά λιγότερο (5 ώρες) 2. Το split θα σου πρότεινα να είναι στο tone αν το εντάξεις κάπως στον επιλογέα μόνο θα μπλέξεις. Τα γούστα αλλάζουν οπότε κράτα το simple 3. Φυσικά το sustainer δουλεύει και με emg. Τώρα πόση ενέργεια τραβάνε δεν ξέρω.. 4. Μπορείς να βάλεις μόνο μαγνήτη sustainer και δίπλα έναν sa και καθάρισες. Υπάρχουν διάφορες παγίδες σχετικά με το sustainer: Θέλει καλά ρυθμισμένη κιθάρα και αν έχεις συνηθίσει χαμηλό action μάλλον θα απογοητευτείς, εδώ μπορεί να χτυπάς μια νότα και το επόμενο ταστο να είναι πιο ψηλό και να ακούγεται η αρμονική της. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά κόλπα με το floyd γιατί δεν έχεις buzz τριξιματα κλπ (ναι ξέρω όταν το κάνει ο Vai και ο Satriani γιατί ακούγεται γαμω;) Η μπαταρία δεν κρατάει τόσο πολύ όσο λένε και το τεσταρα με καινούργια αλκαλική σε real time: έπρεπε να γράψω οδηγούς για 10 κομμάτια και κράτησε η μπαταρία 8 ώρες. Μπορεί να φαίνεται ότι δεν είμαι ευχαριστημένος, κάθε άλλο, αλλά τελικα η 2570 δεν είναι η καθημερινή μου κιθάρα, είναι για καλά λαηβ και ηχογραφήσεις, αυτό το "βγάλε βύσμα, άλλαξε μπαταρία, τσεκαρε τη μπαταρία, ωχ τρίζει ένα ταστο και πετάει αρμονική σεταρε την παλι" με έχουν κουράσει.
  5. Η ύπαρξη χαμηλών επιτοκίων δεν θα οδηγήσει σε παγίδα ρευστότητας γιατί κανείς δεν θα θέλει να αποταμιεύσει τα χρήματα του, οι τράπεζες θα δίνουν μηδενικά επιτόκια, συνεπώς τα κεφάλαια θα στραφούν σε πιο κερδοφόρες επενδύσεις (αγορά ακινήτων, μετοχών, συναλλάγματος κλπ). Επίσης το χαμηλό κόστος του χρήματος θα αυξήσει τις επενδύσεις γιατί θα μειώσει το κόστος δανεισμού για τις επιχειρήσεις.
  6. Χαχαχαχαχαχα όχι δεν ασπάζομαι τις απόψεις του περί οικονομίας και οικονομικής πολιτικής!
  7. Παρόλο που το τόπικ έχει εκτροχιαστεί θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι συμβαίνει. Τα χρήματα είναι και αυτά ένα αγαθό με τιμή τα επιτόκια της αγοράς. Ένα χαρακτηριστικό αυτού του αγαθού είναι η ανταλλαξιμότητα του, δηλαδή κάθε αγοραπωλησία είναι μια ανταλλαγή ενός άλλου αγαθού με χρήματα. Εξαιτίας αυτής της ιδιότητας του χρησιμοποιείται σαν μονάδα μέτρησης της αξίας των αγαθών/ υπηρεσιών Πάμε στον πωλητή τώρα, η τιμή που θέλει να δώσει το αντικείμενο (κιθάρα, ενισχυτη κλπ) ΔΕΝ ειναι η τιμή πώλησης, είναι η τιμή ανταλλαγής, απλά δέχεται αν η ανταλλαγή γίνει με χρήματα να πα΄ρει λιγότερα από αυτά που θέλει. Αυτή η χαμηλότερη τιμή αντιπροσωπεύει την ευκολία που το παρέχει το χρήμα να το ξοδέψει σε οτιδήποτε. Με απλά λόγια, έστω ότι πουλάς κάτι 100 ευρώ, με αυτά αγοράζεις αγαθά αξίας 100 ευρώ. Έστω ότι το ανταλλάζεις με ένα πετάλι κιθάρας, τι αγοράζεις με αυτό; Τίποτα, θα πρέπει να μπεις στην διαδικασία να το μετατρέψεις σε χρήμα πουλώντας το. Άρα η διαφορά σε τιμή ανταλλαγής με χρήματα και ανταλλαγής σε είδος είναι το κόστος ρευστοποίησης. Μαθηματικά: Τιμή ανταλλαγής με χρήματα - Τιμή ανταλλαγής σε είδος = Κόστος μετατροπής του είδους σε χρήμα
  8. Πράγματι, οι περισσότεροι που shred-αρουν παίζουν με κιθάρες με τα specs που αναφέρεις γιατί απλά τους βολεύουν περισσότερο. Αν υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που βοηθάει πολύ αυτό είναι το χαμηλό action που συνήθως το πετυχαίνουν σε κιθάρες με μεγάλο radius. Όλα όμως είναι σχετικά όπως έχεις καταλάβει.
  9. Πράγματι η κιθάρα δεν είναι τέλειο όργανο και πράγματι πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος της μουσικής έχει γραφτεί με κιθάρες που δεν έχουν τέλειο intonation. Αυτό που υποστηρίζω όμως είναι ότι δεν μπορείς να φτιάξεις σωστό intonation με χρωματικό κουρδιστήρι. Και θα μου πείτε "να δώσω 200-300-400 ευρώ για strobe;" Προσωπικά, αν άλλαζα μεγέθη χορδών, μάρκες χορδών και είχα ΤΟΣΟ καλό αυτί, ναι θα τα έδινα, αλλά έχω καταλήξει στο ότι όταν κάνω μια σημαντική αλλαγή πάω την κιθάρα για σερβις και μου τη σετάρει σωστά. Βέβαια με ξέρει μετά απο τόσα χρόνια οπότε φεύγω πάντα ευχαριστημένος. θα μπορούσα να το κάνω μόνος μου; Φυσικά, αλλά θέλω οσο το δυνατόν καλύτερο intonation. Μια μικρή ιστορία: Άλλαξα μέγεθος χορδών από 9-42 σε 9-46, οι Ε, Α και D δεν ήταν σωστές στο 12ο τάστο με το χρωματικό κουρδιστήρι, τις έφερα απο το saddle. τσέκαρα από περιέργεια το 24 και στην Ε έχανε, τσέκαρα πάλι απο περιέργεια 15 - 17 - 21, φαινόταν ότι σιγά σιγά έχανε μέχρι το 24 που κορυφωνόταν, σιγουρεύτηκα ότι το 12 ήταν οκ και έκλεισε το θέμα. Αμ δε! Έχανε η λα 5ο τάστο στη Ε, πανικός, "γιατί χάνει;" και να πατάω ελαφριά, να τσεκάρω πάλι το 12 παντώντας πραγματικά ελαφρια, απλά συνέχιζε να χάνει. τσεκάρω όλα τα τάστα από 1 έως 12, από το 3 άρχιζαν οι νότες να γίνονται sharp, κορυφωνόταν στο 5 και επανερχόταν μέχρι το 12 σιγά σιγά. Όπως ήταν πάω το ίδιο απόγευμα στον τεχνικό τη τσεκάρουμε και δεν ήταν ποτέ σωστό το 12, διόρθωσε το saddle και η κιθάρα ήταν παντού σωστή στο χρωματικό κουρδιστήρι. Οπότε απλά κάθε φορά που κάνω μια σημαντική αλλαγή στο σεταπ της κιθάρας και έχω καινούργιες χορδές την πάω για σεταπ και είμαι οκ με το intonation
  10. Πάντως μετά από 15 χρόνια που σεταρω τις κιθάρες μου κατεληξα ότι αν θες σωστό intonation χρειάζεται να τα σκάσεις για ένα strobe κουρδιστήρι, αν πας να κάνεις τέτοια δουλειά με τα φτηνά δεν θα φτιάξεις σωστό intonation. ΒΕΒΑΙΑ αν δεν ακούς το λάθος intonation είσαι σε ακόμη καλύτερη μοίρα!
  11. Χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια το αγαπημένο μου amt ss 20 λαμπατο preamp που έχει και can emulator. Αυτό το κάνω για αρκετούς λόγους: Με ένα καθαρό ενισχυτή είναι σαν να έχω ένα τρικαναλο ενισχυτή στα πόδια μου. Μπορώ να ηχογραφήσω σπίτι άνετα ή/και να κάνω reamp. Αρκετές φορές ανάλογα τον ενισχυτή δουλεύει τέλεια στο input συν ότι έχεις και το eq του ενισχυτή Και ο κυριότερος λόγος: πολλές φορές παίζω λαηβ σε διάφορους χώρους μαγαζιά κλπ είτε με το δικό μου ενισχυτή είτε με άλλον, έχοντας το preamp στα πόδια μου, με τόσα ρυθμιστικά μπορώ σε 1-2 λεπτά να διορθώσω ή/και να φέρω τον ήχο μου εκεί που θέλω και από την εμπειρία μου ποτέ δεν είχα πρόβλημα με ότι ενισχυτή και να έβαλα το pedalboards
  12. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το θέμα καθώς και το παρόμοιο που τρέχει παράλληλα. Δυστυχώς η κατάσταση ειναι δυσκολη για την οικονομία και πολύπλοκη. Από τη μια το κράτος προσπαθεί να βοηθήσει με οποιο τρόπο κρίνει σωστό από την άλλη πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα διαμαρτύρονται (χωρίς να κρίνω αν έχουν δίκιο ή άδικο). Αυτή τη στιγμή πλήττονται οι περισσότεροι κλάδοι της οικονομίας, θα πάρει η μπάλα και τους καλλιτεχνες. όταν έχεις μια οικονομία που είναι "άρρωστη" εξαρχής θα έχεις τέτοια φαινόμενα. Αναφέρω και τους καλλιτέχνες του δρόμου, όλοι αυτοί περίμεναν τέτοια εποχή να βγάλουν κανα μεροκάματο, τώρα πήραν τα @@ τους. Δικαιούνται επίδομα; Φαίνονται πουθενά να δούλευαν κανονικά; Όχι. Είναι καλλιτέχνες; - Δεν έχω ιδέα τι είναι καλλιτέχνης. Αντίστοιχα ξέρω δικηγόρους στην ηλικιακή ομάδα 35-45 που για αυτούς είναι σημαντική βοήθεια τα 800 ευρώ, δεν είναι όλοι πλουσιοι μεγαλοδικηγόροι. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι όταν μια οικονομία πλήττεται σε τέτοιο βαθμό μας παίρνει όλους η μπάλα, άλλους περισσότερο άλλους λιγότερο. μην μένετε στο γιατί κάποιοι παίρνουν 800ευρα, έτσι κι αλλιώς δεν μπορείτε να αλλάξετε τις αποφάσεις της κυβέρνησης, απλά κοιτάξτε πως μπορείτε να βοηθήσετε αυτούς που έχουν ανάγκη, είτε τώρα είτε τους επόμενους μήνες.
  13. Δυστυχώς όλη η αλήθεια για τις εταιρείες courier βρίσκεται εδώ: https://www.liberal.gr/apopsi/i-koroidia-ton-etaireion-courier/281454?fbclid=IwAR1jAY0Icw523RQ8LCntssMvISETnxdpjQ5ocZiXEHglcdnl9T80j6pzSPo
  14. Σωστά έγραψες ανακλινόμενα, εγώ έκανα λάθος στη λέξη. ο λόγος που δεν θα εμπιστευόμουν μια φτηνή καρέκλα με ανακλινόμενα μπράτσα είναι ο εξής: Η πλάτη της καρέκλας δέχεται αρκετή πίεση απο το σώμα (φυσικά όχι όσο το κάθισμα). αυτή η πίεση μεγαλώνει αν είναι σε ανάκληση. Αν τα μπράτσα είναι όπως στη φωτό που έστειλες, τότε όλο τη πίεση την "τρώει" η ενωση καθίσματος - πλάτης. Εδώ είναι ο προβληματισμός μου, ότι η φτηνή καρέκλα θα χαλάσει πολύ γρήγορα. Ξέρω ότι φαίνεται ασήμαντο αυτό το που γράφω, αλλά παίζει το ρόλο του σε βάθος χρόνου. Εύλογα θα μου πεις "ωραία τα λες μαν μου, αλλά δεν έχω να σκάσω 300-400 για μια καρέκλα με ανακλινόμενα μπράτσα" Οπότε η αποψάρα μου είναι: 1. Οπωσδήποτε δοκιμασε τη καρέκλα που θα πάρεις ανεξαρτήτως τιμής και τσέκαρε το μέγιστο ύψος της 2. Αν θες με ανακλινόμενα μπράτσα (είναι κ@υλα εδώ που τα λέμε για εμάς τους κιθαρίστες) αλλά δεν μπορείς να ξεφύγεις στα χρήματα, τότε κινήσου σε πιο φτηνή λύση, ποιος ξέρει μπορεί να είναι σαν τις κιθαρες harley benton που κάποιες είναι εξαιρετικές..
  15. +1.000.000 Σχετικά με τη καρέκλα, επειδή έψαχνα παλιότερα: Πρέπει οπωσδηποτε να τη δοκιμάσεις και να ελέγξεις ποιο ύψος βολεύει τα πόδια σου* Ισχύει πάρα πολύ το ότι πληρώνεις παίρνεις, ακόμα και μια βολική φτηνή καρέκλα είναι πολύ πιθανόν: 1. Να χαλάσουν οι μηχανισμοί της 2. Να ξεφτύσουν/χαλάσουν τα υφάσματα της 3. Να σπάσει κάποιο μεταλλικό μέρος στη βάση γιατί θα είναι φτηνό/μη ανθεκτικό το μέταλλο 4. *Να μην έχει το σωστό ύψος και να το έχεις παραβλέψει όταν την αγόρασες Bonus: Ειδικά τα φτηνά μοντέλα, με αποσπώμενη χειρολαβή για να μπορείς να παίξεις κιθάρα, είναι τραγικά κακά. Οι χειρολαβές βοηθάνε στη "Σταθερότητα" (στατικότητα;) της καρέκλας, αν είναι αποσπώμενες τότε αυτό πάει περίπατο και σε συνδυασμό με τα 1 και 3 που έγραψα πριν, θα καταλήξεις να την πετάξεις μέσα σε 1-2 χρόνια. Για να κλείσω, υπολόγισε τουλάχιστον 200-300 ευρώ για μια σοβαρή καρέκλα που θα σε βγάλει πολλά χρόνια.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.