Προς το περιεχόμενο

Miltos23

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.159
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

43 Excellent

Σχετικά με τον Miltos23

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Επάγγελμα
    -
  • Τόπος
    Αθηνα
  1. Σε αυτό το θέμα κάτω κάτω θα δεις μια custom θήκη που παράγγειλα για ένα pedalboard, αν θες περισσότερες πληροφορίες για τον κατασκευαστή μου λες
  2. Επειδη καταναλώνω λιγότερες απο 1200ΚWh το 4 μηνο δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο να αλλάξω, κάποιος όμως που εχει οικογενεια τότε ναι μάλον αξίζει. Καλό θα ήταν όμως όποιος ενδιαφέρεται να βγάλει μια στατιστική πόσο ρεύμα καίει σε βάθος 2 ετίας (τουλάχιστον). Επίσης ένα διαφωτιστικό βίντεο https://youtu.be/P19ToAt4NK0
  3. Δεν είπα ότι δεν ειναι σημαντικό, είπα ότι το χαμηλό death rate ειναι μέχρι τώρα. πχ https://www.news247.gr/kosmos/koronaios-pos-exigeitai-i-ragdaia-ayxisi-kroysmaton-mesa-se-mia-mera.7582923.html?utm_source=Sport24&utm_medium=BestofNetwork_home&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos5
  4. Μια απλη απάντηση θα ήταν "οχι". Αλλά μια πιο αναλυτική πρέπει να λάβει υπόψιν της και άλλες παραμέτρους: 1. Ακουστική χώρου, αν δεν έχεις ένα δωμάτιο με καλή ακουστική τότε και τα καλύτερα μονιτορ να βάλεις δεν θα ακουστουν καλά. 2. Τι χρήση θα κάνεις, αν είναι να γράφεις μουσική για σένα, να μιξάρεις και να ανεβάζεις σε youtube κλπ πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις δουλεια, πάντα όμως συγκριτικά με τα ακουστικά και άλλες συσκευές αναπαραγωγής όπως έγραψε πιο πάνω ο KostasP. Αν είσαι επαγγελματιάς 'η/και θες να ασχοληθεις με το άθλημα της παραγωγής/ηχογραφησης/μιξης τότε θα χρειαστείς και δωμάτιο με καλή ακουστική και καλά μονιτορ. 3. Αν σου περισσεύουν χρήματα και γουστάρεις να βλέπεις και νέο gear στο χώρο σου πάρε κάποια με τιμή 400-500 το ζευγάρι.
  5. Μια χαρα τα λετε όλοι, δεν έχω παράπονο, αλλά μην εστιάζετε μόνο στα εργατικά, υπάρχουν τα υλικά και τα μηχανήματα στη μέση. Μερικά παραδείγματα: 1. Το hardware θα είναι όσο πιο φτηνο γίνεται από όσο πιο φτηνό μέταλλο γίνεται 2. Οι μαγνήτες, ποτενσιόμετρα θα είναι όσο πιο φτηνά γίνεται 3. Τα μηχανήματα που κόβουν τα ξύλα/κατασκευάζουν το hardware δεν θα είναι τα ακριβέστερα, που το στηρίζω: έστω ότι μια παρτίδα έχει ένα ελάττωμα, είτε θα τη πουλήσουν με έκπτωση και θα έχουν κέρδος είτε θα τη πετάξουν, με 10-15ευρώ κόστος ανα τεμάχιο σιγά μην ασχοληθεί κανένας 4. Τα ξύλα θα είναι ότι ναναι απο ποιότητα, υγρασία κλπ Στο κομμάτι της εργασίας μερικά σχόλια: 1. Αυτός που τοποθετεί τα τάστα σιγά μην ενδιαφερθεί να μπουν τέλεια, θα τα χτυπάει και όπως μπουν 2. Το ίδιο και το βάψιμο 3. Το ίδιο και οι κολλήσεις των ηλεκτρικών και το τελευταίο, αν υπαρχει αστοχία στην ένωση μπράτσου- σώματος σιγά μη νοιαστεί κανένας να την κλείσει να την ενώσει κλπ, αποτέλεσμα το όργανο να μη δονείται καλά άρα και να μην παίζει καλά.
  6. Δυστυχώς δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το κάνεις, μπορώ να σκεφτώ διάφορους τρόπους αλλά παιδιά παραπάνω με κάλυψαν. Θα σταθώ σε μερικά σημεία κλειδιά: 1. Κόστος - θα σου βγει παραπάνω 2. Όγκος - θα αυξηθεί αρκετα με τα καλώδια τροφοδοτικό κλπ 3. Βάρος - τα ίδια με παραπάνω 4. Αφου το κάνεις αυτό μετά το επόμενο λογικό βήμα είναι να θέλεις να έχεις και presets, οπότε πάλι στη πεταλιέρα καταλήγεις Δες όμως τι μπορείς να κάνεις για να μειώσεις την ανάγκη σου για tap tempo, νομίζω ότι είναι το πιο ρεαλιστικό σενάριο. Τέλος, αν πάθει κάτι η Line 6 θα πάρεις κάποιο άλλο μοντέλο της που θα έχει τα ίδια πολυεφε.
  7. Οι φτηνές έχουν διάφορα προβληματάκια που αργά ή γρήγορα πρέπει να τα φτιάξεις, ενδεικτικά: 1. Τα ξύλα είναι ότι ναναι και αυτό δημιουργεί πρόβλημα απο τη μηχανική του οργάνου μέχρι την αισθητική 2. Τα τάστα πολλές φορές δεν έχουν τοποθετηθεί μέχει μέσα, δεν έχουν τριφτει/λειανθεί στις ακρες κλπ Συνέπεια των παραπάνω είναι αρκετές φορές να εξέχουν και να κόβουν στις άκρες και να μην μπορείς να πετύχεις κανένα σωστό action. 3. Ηλεκτρικά, hardware, nut κλπ είναι της πλάκας Συνεπώς μια τέτοια κιθάρα θέλει άλλα 100-200 ευρώ να έρθει στα ίσα της. Αλλα και πάλι για όσους ακουν/πιστευουν στα ξύλα τότε θα καταλάβουν ότι και πάλι και δεν πάει καλά. προσωπικά θεωρώ ότι τα καλύτερα deal είναι οι μεταχειρισμένες κιθάρες με αρχική αξία κοντα στο 1000ρικο +/- με ποιοτικό hardware κλπ οι οποίες σε μεταχειρισμένες κινούνται στα 400-700. Και δεν μπορω να κρατηθω, θα το πω, με μεταλλο/ροκ/shredοκίθαρο αυτές οι Jackson DK2 που βρίσκεις με 300-400 ευρώ παίζει να είναι ότι πιο value for money υπαρχει. Ειναι off topic αλλα έπρεπε να το βγάλω απο μέσα μου
  8. Πράγματι το έχω διαβάσει και εγώ, οι πρώτες παρτίδες είχαν κάποιο θέμα, σαν μην ήταν γειωμένες και είχαν θόρυβο. Σε όλες τις περιπτώσεις διαβασα ότι το κατάστημα ή/και η Line 6 τα αντικατέστησαν άμεσα χωρίς πολλά πολλά. Το δικό μου δεν είχε κανένα πρόβλημα, το αγόρασα απο Thomann, ήρθε, υπήρξε ένα μικρό/ανούσιο θέμα με το τροφοδοτικό του εντελώς άκυρο πρόβλημα που το έλυνα μόνος μου, αλλα προτίμησα να στείλω ένα βιντεο στο thomann και μέσα σε 3 μέρες είχα νέο τροφοδοτικό. Άλλοι παραπονιούνται για θορύβους/προβληματα όταν το σεταρουν με 4 cable, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, οπότε δεν ξέρω τι παίζει. Για μένα είναι κορυφαίο πολυεφέ, έχει όλα τα παλιά εφέ της σειράς Μ και πολλά καινούργια. ίσως, το μόνο που υστερεί είναι ότι θέλει κόπο να φτιάξεις έναν πραγματικά καλό metal distortion, προσωπικά επειδή παίρνω τα γκάζια απο ξεχωριστό πετάλι αφιέρωσα 1 ώρα να βρω ενα heavy dist και το παράτησα, σίγουρα όμως θα υπάρχουν και έτοιμα patches. Τέλος θέλει λίγο διάβασμα το manual για να καταλάβεις πως το συνδέεις ανάλογα με τη χρήση και πως ρυθμίζεις τα ins/outs, απλά θέλει υπομονή.
  9. Κατα τη γνώμη μου πιστεύω ότι κάτι δεν κάνεις καλά. Εχω εμπειρια με πολλές πεταλιέρες και αρκετούς ενισχυτές και πάντα είχα καλό αποτέλεσμα. Μάλιστα σε ένα λαηβ δανεισα ενισχυτη/πεταλιέρα σε άλλο κιθαριστα που έπαιζαν mathcore και μπορεσα και ακουσα τους ήχους μου σαν ακροατής απο κάτω και ενιωσα περηφάνεια! Διόρθωση: Τα γκάζια ήταν απο πεταλιέρα και κουμπωμένα στο καθαρό κανάλι του ενισχυτή του μαγαζιού. Πάμε τώρα στο πως μπορώ να βοηθήσω: Καθε πεταλιέρα έχει διάφορα output settings αναλογα που κουμπώνεις, κονσόλα, input ενισχυτή, return κλπ Εκεί λοιπόν παίζει ρόλο το φορτίο που θα δει η αντίστοιχη εισοδος "line/instrument". Επίσης αν τα preset σου είναι πολύ δυνατά θα υπεροδηγούν οποιαδήποτε είσοδο. Δευτερο, πολλά έχουν να κάνουν με την γωνία που σε "κοιτάζει" το μεγάφωνο, ακριβώς όπως στη τοποθέτηση μικροφώνων παίζει ρόλο αν εισαι on/off axis. Διάβασε εδώ: Οπότε εσύ ρυθμίζεις τον ήχο σου όπως θα σε "κοιτάει" το μεγάφωνο και μετά το τι θα πάρει ο ηχολήπτης με το μικρόφωνο και τι διορθώσεις θα κάνει είναι δικό του θέμα. Το ίδιο παίζει αν θα σε βγάλει direct απο τη πεταλιέρα στα μόνιτορ. Τρίτο και για μένα σημαντικότερο: Παίζουμε σε διάφορα μαγαζιά με διάφορους ενισχυτές, PA, μεγάφωνα, καμπίνες κλπ Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να έχεις ένα preset (ή ένα πακέτο preset) το οποίο να ταιριάζει σε όλα, οπότε προσωπικά έχω τις εξής λύσεις: - Στο τέλος της αλυσίδας σε ξεχωριστά πετάλια: ένα cab emulator αν χρειαστεί να παίξω σε PA και πριν απο αυτό ενα EQ για να κάνω tone shaping. ΑΛΛΑ κυρίως έχω μάθει τι να περιμένω απο τα presets μου πχ "αυτό έχει πολλά μεσαία για ενισχυτή λίγα για PA. - Αν έχω τη δυνατότητα ξεχωριστό πετάλι προενισχυσης, πχ κανένα ΑΜΤ SS20 (πόσο κ@ύλα πετάλι) το οποίο είναι σαν τρικάναλος ενισχυτής, ανάλογα με το που κουμπώνω πειράζω το EQ του και τέλος. (Αυτή η λύση δουλεύει συνδυαστικά με τα παραπάνω) Με απλά λόγια με ένα γ@μάτο πολυεφέ και τρία πετάλια ακόμα έχω απόλυτο και άμεσο έλεγχο στον ήχο μου με την μέγιστη ευελιξία και προσαρμοστηκότητα στις συνθήκες.
  10. καλησπέρα, Αντικατέστησα την Μ9 με το Helix effects και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Α, και έχει πολλά πραγματάκια απάνω!
  11. Το λες και λίγο spam mail.. Αλλά και εσύ ρε παιδάκι μου δεν σκέφτηκες ότι και ο αλλος μπορεί να μην έχει κάρτα να σε καλέσει;
  12. 1. Paradise Lost - Draconian Times 2. Gluecifer - Automatic Thrill 3. Slipknot - Slipknot
  13. Καταρχάς να τονίσω ότι αν οι γρατσουνιες είναι στο βερνικι (που ειναι το πιο πιθανο) διορθώνονται, οπότε κανένα πρόβλημα. Προσωπικά όλα τα "παρασημα" που έχουν αποκτίσει οι κιθάρες μου, είτε κατά λάθος απο μένα είτε από άλλους δεν με απασχολούν, θα γινόντουσαν κάποια στιγμή. Ωστόσο οφείλω να τονίσω ότι είναι άσχημο να κατηγορούμε έναν μάστορα ότι προξένησε ζημιά σε κάποιο όργανο χωρίς αποδεικτικά στοιχεία. Σκέψου λίγο αν ήσουν στη θέση του και γινόταν αυτό πως θα αισθανόσουν, ειδικά αν δεν έφταιγες; Γρατσουνιές μπορούν να γίνουν με πολλούς τρόπους ακόμα και απο το φερμουάρ της θήκης όταν βαριόμαστε να το ανοίξουμε μέχρι το τέρμα για να βαλουμε τι κιθάρα μέσα. Άποψη μου παντα, μη στραβώσει κανείς. Λοβ
  14. Να πω την αλήθεια η αγγελία μου φαίνεται κομπλέ, είναι μια μπάντα που προσπαθεί να κάνει το επόμενο βήμα. Σίγουρα έχουν δώσει χρήματα και τώρα έχουν πρόβλημα με τον μπασίστα. Δεν μπορούν να πάρουν κάποιον session (πιθανότατα λόγω χρημάτων) και βάζουν μια τίμια αγγελία ότι δεν παίζουν φράγκα. Μπορούμε να φτιάξουμε ένα κάρο υποθετικά σενάρια για το τι συμβαίνει αλλά στο δικό μου μυαλό η φάση είναι ότι "ο μπασίστας που θα έρθει πρέπει να κάνει συγκεκριμένα πράγματα, θα πρέπει να έχει χρόνο και χρημαχαχαχα και μετά βλέπουμε" Όλες οι απορίες λύνονται με ένα τηλεφώνημα. Για τη μπάντα μια περιοδεία έχει ένα οικονομικό ρίσκο που δεν μπορούν να το σηκώσουν αυτή τη στιγμή, εκτιμώ όμως ότι αν όλα πάνε καλά θα υπάρξει μια σωστή διανομή των χρημάτων. Τέλος δεν βρίσκω καθόλου παράλογο το "να παίξει συγκεκριμένα πράγματα" διότι η μπάντα έχει μάθει συγκεκριμένες μπασογραμμες, αν αλλαχτούν θα πρέπει πάλι να προβαρουν ώρες για να συνηθίσουν τις αλλαγές. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το άτομο που έγραψε την αγγελία αν και θα μπορούσε να τη συντάξει πιο πιασαρικα για να τραβήξει κόσμο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.