Προς το περιεχόμενο

Miltos23

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.192
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

66 Neutral

Σχετικά με τον Miltos23

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    -
  • Τόπος
    Αθηνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Όταν διάβασα τον τίτλο σκέφτηκα "άσε τα βιβλία και πήγαινε σε δάσκαλο". Μετά κάθισα και διάβασα. Αγαπητέ, Αν θες να δεις γρηγορη βελτίωση και είσαι διατεθιμένος να κάνεις ένα μάθημα κάθε εβδομάδα, να μελετάς και να το παλέψεις με έναν δάσκαλο τότε θα πάρεις πραγματικά το μέγιστο. Αν θελεις όταν τελειώνει η μέρα να αράζεις, να βάζεις ένα ουισκάκι και να τζαμάρεις πάνω απο backing tracks τότε πάρε ένα βιβλίο. Έψαξα να βρω αυτό που είχα πριν 20 (!!) χρόνια αλλά δεν το βρήκα, οπότε κάνε μια βόλτα στον Νάκα ή στον Αρμάο και πάρε όποιο σου αρέσει. 20 ευρώ έχουν περίπου, αν δεν σου αρέσει το ένα, πάρε άλλο μετά απο λίγο καιρό. Και ένα τελευταίο σχόλιο: Πράγματι η καλύτερη λύση είναι ο δάσκαλος, στα 38 μου κάνω μάθημα για να διορθώσω παλιά λάθη στη τεχνική μου και ακούω και τα καντηλάκια μου όταν δεν παίζω σωστά. Αυτό στο έγραψα για να έχεις κατά νου ότι αν πορωθείς τότε ξεκίνα μαθήματα θα γλυτώσεις πολύ χρόνο και κόπο.
  2. Δεν είμαι σίγουρος αν εχω καταλάβει τι ακριβως ψάχνεις, αλλά πήρε το μάτι μου αυτο https://www.thomann.de/gr/harley_benton_luthier_repair_care_kit.htm
  3. Αυτά που σου έστειλε ο Σπύρος είναι μια χαρά. Προσοχή αν παίξεις μπάλα με xlr και αντάπτορα, ο αντάπτορας να είναι στερεο. Σπύρο σε ευχαριστούμε πολύ!
  4. Σε ευχαριστώ πολύ! Μου γεννήθηκε ακόμα μια απορία, τα stereo jack καλώδια, αν τα συνδέσεις μεταξύ δύο μονοφωνικών εισόδων (όπως τα μονιτορ και η κάρτα παραπάνω) είναι balanced;
  5. Καλημέρα σας! Έχω δύο απο αυτά: https://www.thomann.de/gr/jbl_lsr_305p_mkii.htm?glp=1&gclid=Cj0KCQjwtsv7BRCmARIsANu-CQe_EzqgbTAR6qFPUPasylagEVA3mbNvdeUShi-Sm4BU90QzMZ0NzvYaAjskEALw_wcB και θα μου δανείσουν αυτή https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_2i2_3rd_gen.htm Τα συνδέω μεταξύ τους με απλά καλώδια κιθάρας; Έχω και μερικά μέτρα sommer xxl και 4 neutrik βύσματα να μπω στο κόπο να φτιάξω καλώδια που θα είναι πιο "ποιοτικά"; Την Scarlett θα την χρησιμοποιήσω μόνο για ηχογράφηση μερικών κομματιών και όχι για μίξεις κλπ (έχω δικιά μου κάρτα ήχου που έχει έξοδο RCA και με αντάπτορα συνδέω τα JBL)
  6. Θα απαντήσω ως παθόν, μιας και κάποια χρόνια πίσω με είχε πιάσει η μανία να κάνω ebonize μια rosewood ταστιέρα και όλοι μου έλεγαν "οχι μην το κάνεις". Μίλησα με τον κ. Κακανιάρη ο οποίος είναι μαστερ στα βαψιματα, μου είχε απαντήσει ότι δεν βάφεται και τον αγνόησα. Μπορείς φυσικά να τον ρωτήσεις και εσύ, ίσως έχει βρει κάποιο τρόπο. Την έβαψα με διάφορους τρόπους, διάβασα ξένα φορουμ και το αποτέλεσμα ήταν να στραβώσει η ταστιέρα. Ναι να στραβώσει και μιλάμε για στράβωμα μετρημένο με όργανα, όχι με το μάτι. Το κόστος της επισκευής ήταν ακραίο, 200-300 ευρώ και αυτό γιατί ήταν με βιδωτό μπράτσο, με κολλητό ανέβαινε και άλλο. Ένας απο τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι γιατί το ξύλο έχει κάποιες φυσικές ιδιότητες, μια απο αυτή είναι η υγρασία του. επίσης έχει ξένα σώματα μέσα του (τα τάστα βρε!) οπότε αν πας να το βάψεις με οτιδήποτε διαταράσσεις αυτή τη φυσική κατάσταση και την ιδιότητα του να ανταλλάσσει υγρασία με την ατμόσφαιρα. πρακτικά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το περνάς 2 φορές το χρόνο με fretboard conditioner (dunlop 02 κλπ) και σιγά σιγά θα σκουρίνει. προσοχή, όχι πιο συχνά γιατί θα αυξήσεις υπερβολικά την υγρασία του ξύλου. Άλλη λύση είναι να πάρεις μια alpine white studio gold hardware που έχει εβενινη ταστιέρα. κλείνω με ένα τελευταίο σχόλιο το οποίο μπορεί να είναι άστοχο: Έχεις μπει στη "ζώνη" θέλεις να την αλλάξεις, αν σου πούμε 30 άτομα μη το κάνεις και βρεθεί ένας να σου πει "κάνε το έτσι" θα το κάνεις για να ικανοποιήσεις την κ@υλα σου. Συνηθισμένο, όλοι μας το έχουμε κάνει. προς θεού όμως άκου τις φωνές της λογικής που λένε ότι θα καταστρέψεις το όργανο...
  7. Είναι πιθανό να έμπλεξα τα μοντέλα, αλλά κοίταξα τα site των εταιρειών. Τέλοσπαντων, μικρό το κακό, σε ευχαριστώ πολύ για τη διόρθωση!
  8. Επαναφέρω το θέμα για να παρέχω κάποιες χρήσιμες πληροφορίες: 1. Εγραψα πιο πάνω ότι για χρόνια χρησιμοποιούσα Ghs, οι οποίες αν πάρεις 12 σετ βγαίνει σχεδόν η ίδια τιμή για το σετ (5,40) με το δεκάρι πακέτο των Daddario (5,30 το σετ) 2. Μου έκανε εντύπωση το Hex core σε σχέση με το round core ποου έγραψε πιο πάνω ο Superfunk οπότε έκανα μια έρευνα ποιες είναι round (πιο μαλακές σε αίσθηση) και ποιες hex. Λάβετε υπόψιν σας ότι αναφέρομαι στα φτηνά σετ και όχι σε κάποια ειδικά. Συχνά οι round core λανσάρονται ως vintage/old school/traditional/clasic tone χορδές ενώ οι Hex σαν modern Round core: GHS https://www.thomann.de/gr/ghs_gbcl_egitarresaiten.htm DR https://www.thomann.de/gr/dr_strings_tite_fit_lh_9_9_46.htm Fender https://www.thomann.de/gr/fender_250lr_guitar_strings.htm Pyramid https://www.thomann.de/gr/pyramid_e-gitarren_saiten.htm Hex core: Daddario https://www.thomann.de/gr/daddario_exl120.htm Ernie ball https://www.thomann.de/gr/ernie_ball_2222.htm
  9. Ακριβώς αυτό, είχα μια και μοναδική ευκαιρία να πάρω το πακέτο των 10 σετ χωρίς ΦΠΑ, οπότε αντί για 53 ευρώ που έχει βγηκε 43.
  10. Υπάρχει και ο Κουρμπής στα Εξάρχεια http://www.kourbismusic.com/page-44.html
  11. Μιας και είναι καλοκαιράκι και έχει πέσει η δουλειά είπα να γράψω την προσωπική μου άποψη γύρω από τις χορδές της ηλεκτρικής κιθάρας. Θα μου πείτε «σε ρώτησε κανείς ρε φίλε;», πράγματι δεν με ρώτησε κάποιος, αλλά πέρασα τον τελευταίο χρόνο μελετώντας 1-2 ώρες την ημέρα οπότε άδραξα αυτή την ευκαιρία για να δοκιμάσω διάφορες μάρκες χορδών, όλες τοποθετημένες σε superstrat κιθάρες και το μέγεθος είναι 9-46. Δεν αλλάζω χορδές κάθε 10 ώρες αλλά όταν τα καντίνια έχουν φθαρεί από την κάτω πλευρά και δεν είναι λεία χονδρικά στις 20 ώρες. Daddario: Δεν ήταν ποτέ η πρώτη μου επιλογή αλλά με τα πακέτα των 10 σετ στα 43 ευρώ (αντί για 53 γιατί γλύτωσα το ΦΠΑ) ψήθηκα αρκετά και τις αγόρασα με τη λογική «αγοράζω επώνυμες χορδές με λίγα χρήματα». Ωραίος ήχος σε καθαρά και γκάζια, ωραία αίσθηση, «γλιστράει» το χέρι με τη καλή έννοια μόνο αρνητικό ότι μαυρίζουν γρήγορα αλλά αυτό είναι καθαρά αισθητικό – δεν έχουν φθαρεί τα καντίνια από κάτω. – Είναι η βασική μου επιλογή για ηχογράφηση αλλά και για μελέτη, πρόβες και λάηβ. GHS: Παλιά αγάπη, τις απαρνήθηκα για μερικούς μήνες αλλά τις δοκίμασα πάλι. ‘Έχουν όλα τα θετικά των Daddario συν ότι μου φαίνονται πιο «μαλακές», το οποίο δεν το πίστευα και έκανα δοκιμή δίπλα διπλά με την άλλη κιθάρα που φόραγε Daddario και επαλήθεψα την αίσθηση μου. Να τονίσω ότι η διαφορά ήταν υπαρκτή αλλά μικρή. Επίσης δεν μαύρισαν τόσο γρήγορα. – Είναι η δεύτερη μου επιλογή για ηχογράφηση αλλά λόγω κόστους δεν τις χρησιμοποιώ πολύ. Pyramid (μπλε πακέτο): Έχουν μια πιο «συρμάτινη» αίσθηση η οποία συνηθίζεται μετά από λίγη ώρα παιξίματος. Καλός ήχος, δεν μπορώ να πω ότι παρατήρησα φοβερή διαφορά σε σχέση με τις Daddario και τις GHS αλλά η κάθε κιθάρα έχει διαφορετικούς μαγνήτες και δεν είχα την ευκαιρία για σύγκριση Α/Β με ίδιες συνθήκες. Αυτό όμως που με εντυπωσίασε είναι ότι μαύρισαν αυσθητά πιο αργά από τις δύο προηγούμενες μάρκες. – Τις χρησιμοποιώ για μελέτη, πρόβες και λάηβ. Βέβαια όσο έχω daddario θα παραμένουν σε ένα κουτί με ρύζι για την υγρασία μιας και δεν είναι αεροστεγώς κλεισμένες Harley Benton: Εδώ πήγα στο 9-42 γιατί δεν έχει 9-46. Είναι αυτές με την χειρότερη αίσθηση, εντελώς συρμάτινη και το χέρι κολλάει. Ήχος χειρότερος αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω ως προς κομμάτι, ίσως μουντός; Δεν ξέρω. Όμως θα αναφέρω κάτι που είναι σημαντικό: Οι χορδές αυτές δεν είναι «change and play», έχουν κάποια επίστρωση με κάποιο υγρό (αντισκουριακό;) το οποίο πρέπει να περάσει μια ημέρα για να στεγνώσει, άπαξ και γίνει αυτό βελτιώνεται η αίσθηση ως προς το πόσο «γλιστράνε». Φυσικά η «συρματίλα» συνηθίζεται. – Χρήση μόνο σε κιθάρα που κάθεται και την πιάνω που και που και φυσικά αν δεν έχω κάτι άλλο. Fame: Αντίστοιχο των Harley Benton αλλά για το musicstore. Είναι απορίας άξιο πως μπορεί κάποιος να φτιάξει χειρότερες χορδές από τις Harley Benton. Δοκίμασα ένα σετ 9 – 46 τους έδωσα μια τίμια ευκαιρία αλλά ήταν κακές. Ναι είμαι τόσο biased που δεν θα γράψω κατι παραπάνω.
  12. Πιθανολογώ ότι το πρόβλημα ήταν στα ΕΛΤΑ και εξηγώ: Τώρα με τον κορονοϊό, κάποια ΕΛΤΑ εκλεισαν για το κοινό αλλά οι υπάλληλοι πήγαιναν σε ομάδες, πχ αν το κατάστημα είχε 6 άτομα πήγαιναν 2 ανά ημέρα. Αυτό λοιπόν δημιούργησε καθυστερήσεις στην αποστολή των ειδοποιητηρίων. Επίσης τα δέματα, αντικαταβολές κλπ προωθώθηκαν απο τα τοπικά καταστήματα που ηταν κλειστά για το κοινό σε πιο κεντρικά, οπότε φανταστείτε ότι ένα κεντρικό κατάστημα που είχε μια Χ δουλειά πήρε και την δουλειά άλλων 2-3 τοπικών καταστημάτων και ταυτόχρονα οι υπάλληλοι ήταν λιγότεροι. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να υπάρχουν καθυστερήσεις στην αλληλογραφία, στη παράδοση δεμάτων. Όσον αφορά τους Γάλλους και γιατί δεν απάντησαν, εκτιμώ ότι ήταν σε φάση "αφού το στείλαμε θα φτάσει κάποτε, οπότε στα π@π@ρια μας". Προφανώς δεν συμφωνώ με αυτό, απλά παρέχω μια εξήγηση με το τι έγινε τελικά. Φυσικά η τράπεζα δεν έπαιξε κανένα ρόλο.
  13. Πράγματι το ξύλο ξασπρίζει και το έχω παρατηρήσει σε κιθάρες φίλων μου, στις 2 δικιές μου με rosewood μια χαρά ήταν μονο με lemon oil. Μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτό που είπε ο μάστορας "δεν αρκεί το lemon oil, πρέπει να το περνάς και conditioner" και φυσικά η επιμονή που έδειξε σε αυτό..
  14. Καλημέρα σε όλο το φορουμ! Πριν λίγο καιρό είχα πάει τη κιθάρα μου η οποία έχει rosewood ταστιέρα για setup σε έναν μάστορα που έχει καλές συστάσεις. Μου έκανε εντύπωση η επιμονή του για το πόσο χρήσιμο είναι το fretboard conditioner σε ταστιέρες με rosewood και ebony. Επειδή λοιπόν άκουσα πρώτη φορά για αυτό θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σας για αυτό και αν το χρησιμοποιείτε. Ευχαριστώ πολύ!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.