Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

Συζητήσεις

Forum


11 θέματα σε αυτό το forum

    • 58 απαντήσεις
    • 2,9k εμφανίσεις
  1. Samois-sur-Seine Festival

    • 0 απαντήσεις
    • 600 εμφανίσεις
  2. Joscho Stephan on Django

    • 0 απαντήσεις
    • 493 εμφανίσεις
  3. Oval hole vs D hole vs F holes 1 2 3 4

    • 31 απαντήσεις
    • 1,8k εμφανίσεις
  4. Paulus Schäfer

    • 0 απαντήσεις
    • 265 εμφανίσεις
  5. Rodolphe Rafalli - Seine Sessions

    • 0 απαντήσεις
    • 358 εμφανίσεις
  6. Lagrene - Dutronc

    • 1 απάντηση
    • 449 εμφανίσεις
  7. Fapy Lafertin - Carnation

    • 0 απαντήσεις
    • 319 εμφανίσεις
  8. η γενιά Django

    • 2 απαντήσεις
    • 326 εμφανίσεις
  9. Leveller guitars

    • 2 απαντήσεις
    • 643 εμφανίσεις
  10. Flambée montalbanaise (blue gifto) 1 2

    • 13 απαντήσεις
    • 2,2k εμφανίσεις
  • Αναρτήσεις

    • Τώρα που έφυγε ο Κανηθιώτης χαμουνδολόγος κάτσε να βάλουμε κανά σοβαρό άσθμα με μουυυυυυυυυυγκ  
    • H πρώτη signature του Delonge ήταν μια Strat με μόνο έναν διπλό πάνω, τον Invader. Made in Mexico και 1322 ευρώ στον Τόμαν https://www.thomann.de/gr/fender_ltd_tom_delonge_strat_db.htm   Αυτή η Starcaster έχει έναν SH5 και μπράτσο από Strat με το μεγάλο Headstock.   Λύση. Παίρνεις μια Squier Starcaster με 300 ευρώ επίσης Ινδονησία. Αν θέλεις βάζεις κι εκεί έναν sh5 (ή και τον Invader). Εν συνεχεία βάζεις άλλο μπράτσο από Strat/Tele με το μεγάλο headstock
    • Κάπως έτσι έγιναν κιθάρες οι διάφορες Tokai & Greco, την εποχή που η Norlin έβγαζε αυτά τα "κομψοτεχνήματα"...
    • Με αφορμή παρεμφερές νήμα του @Jazzjoker που αναφερόταν στα modes της ματζόρε κλίμακας και επιθυμίας που εκφράστηκε απο τον @kpeyos, παίρνω το θάρρος να ξεκινήσω αυτό το νήμα πιο πολύ σαν θέμα ανταλλαγής απόψεων και επ ουδενί σαν ειδικός, καθώς οι γνώσεις μου στο θέμα είναι εμπειρικές από όλα τα παιξίματα που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια και όχι θεωρητικές (βυζαντινή μουσική κλπ).   Θα επιχειρήσω να παραθέσω ηχητικά αποσπάσματα από κάποιους από τους λαϊκούς/παραδοσιακούς δρόμους σε ανιούσα και κατιούσα και για να βοηθήσω θα παραθέσω και παραδείγματα από κομμάτια που είναι γραμμένα σε αυτό το δρόμο. Προσωπικά όταν έφερνα στο μυαλό μου το κομμάτι και το θέμα του, θυμόμουν το δρόμο και τον αναγνώριζα ακουστικά.   Παίζοντας σε κιθάρα, και απευθυνόμενος κυρίως στον κιθαρίστα (αλλά όχι μόνο) έχω ανάγει όλα τα παραδείγματα σε τονικό κέντρο C. Επίσης σκόπιμα έχω αφήσει εκτός αρμονική και μελωδική μινόρε όπως και καθαρό ματζόρε καθώς θεωρώ ότι είναι γνωστές κλίμακες απο τη δυτική μουσική παρά το ότι χρησιμοποιούνται εκτενώς και στη λαική παράδοση μας, καθώς και συνδυασμούς δρόμων που παίζουν συχνά στο ρεπερτόριο (ειδικότερα δε κάποιοι δρόμοι απο μονοι τους είναι συνδυασμοί άλλων).   Δεκτή πιθανή διόρθωση όπως και οποιαδήποτε πιθανή συμπλήρωση από άλλο δρόμο καθώς δεν είναι όλα εδώ. Αλλά είναι μια αρχή.   Ελπίζω αυτό το νήμα να γίνει αφορμή για μια γόνιμη συζήτηση.   1) Ράστ rast 2.mp3 (Είναι μεγάλος ο καημός, Όλα είναι ένα ψέμα, Συννεφιασμένη Κυριακή)   2) Πειραιώτικος peiraiotikos 2.mp3 (Παραπονιάρικό μου, Το Χάρο τον αντάμωσαν, Ήθελα να σε αντάμωνα)   3) Χιτζάζ hijaz.mp3 (Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι, Παλιατζής, Δραπετσώνα)   4) Χιτζασκιάρ hitzaskiar.mp3 (Μάγια μου κανες κυρά μου, Όταν μπουκάρω στον τεκέ)   5) Χουζάμ Chuzam.mp3 (Κατω στα λεμονάδικα, Τα πήρες όλα, Απορώ)   6) Ταμπαχανιώτικος ταμπαχανιωτικος.mp3 (Μανές ταμπαχανιώτικος)   7) Ουσάκ ουσακ.mp3 (Αν κάνω άτακτη ζωή, Βάλε με στην αγκαλιά σου, άστρα μη με μαλώνετε)   8) Νιαβέντ νιαβεντ.mp3 (Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα, Πινω και μεθώ, Το άγαλμα)   9) Νικρίζ/Σουζινάκ nikriz.mp3 (Απάνω σε ψηλή ραχούλα, έμαθα πως εισαι μάγκας)   10) Σαμπάχ sabah.mp3 (Πότε βούδας ποτε κούδας, Γιατί καλέ γειτόνισσα, το βουνό)   11) Κιουρντί (Γκιουρντί)/Καρσιγάρ (καρτσιγάρ) karcigar-kurdi.mp3 (Τι σε μέλλει εσένανε, Το μπαγλαμαδάκι σπάσε)                
    • Οι indonesia έχουν καλή ποιότητα περα απο τη πλάκα.   Πολλές ειναι του χιλιάρικου ++   Πλέον δεν έχει νόημα να σκεφτόμαστε που φτιάχτηκε μια κιθάρα...   Ασε που οι ασιάτες δεν ανταγωνίζονται πλέον σε σχέση τιμή απόδοσης.   Ο Μουρικάνος δε μπορεί να φτιάξει τα ίδια όργανα με το ίδιο κόστος.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου