Προς το περιεχόμενο

Ταμπούρο και αρμονικές. Τι έπαθε το έρμο;


rockdrum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κουρδίζεις, buzz. Ξεκουρδίζεις buzz. Τι έπαθε το άτιμο το ταμπούρο; Είναι για τα buzzzza ή είναι φυσιολογικό; Τι έχετε κάνει εσείς; Πως λύσατε το πρόβλημα; (ή δεν είναι......)!?!

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε να χαλαρώσεις ή να τεντώσεις αν το χαλάρωμα αποτύχει το κάτω δέρμα του ταμπούρου και επίσης δοκίμασε να χαλαρώσεις η να σφήξεις τη σορτίνα προκειμένου να απαλαγείς από αυτόν τον συντονισμό.

 

Θα μπορούσανασε βοηθήσω καλύτερα αν μου έλεγες πότε κάνει buzz το ταμπούρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές και την ανταπόκριση. Είναι λίγο πολύ δοκιμασμένα αυτά. Αλλά γιατί να τεντώσω χορδιέρα; Γιατί να σφίξω δέρμα; Πως το τεκμηριώνετε; Εσείς αντιμετωπίζετε τα ίδια και το λύσατε με αυτούς τους τρόπους; Δηλαδή πειραματισμός;

Πότε παράγονται αυτές οι αμονικές, ρώτησες! Ας υποθέσουμε, όταν βρίσκεται κοντά ο ενισχυτής μπάσου και όταν παίζω τα τομ. Χμμμ. Σας δυσκόλεψα;

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μόλις περιέγραψες λέγεται συντονισμός. Δηλαδή το ταμπούρο σου συντονίζει με κάποια άλλη πηγή ήχου.

 

Για να αλλάξεις αυτό το πράγμα είτε θα αλλάξεις τις συχνώτητες των πηγών είτε την ιδιοσυχνότητα του ταμπούρου.

 

Τεντόνοντας το δέρμα ανεβαίνει η ιδιοσυχνόητα ενώ χαλαρόνωντας κατεβαίνει. Το ίδιο ισχύει και με τη σορτίνα.

 

Ετσι πειραματίσου αν συντονίζει με χαμηλές κατα μέσω όρο συχνώτητς να "διώξεις" το ταμπούρο απο εκεί.

 

Ολα αυτά είναι φυσική λυκείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή παραγωγή ήχου, μεσω συντονισμού. Ακριβώς έτσι δεν παράγεται ο ήχος από τα τύμπανα; Ναι, σύμφωνοι. Ας αλλάξω λοιπόν τέντωμα σε ένα από τα δύο δέρματα. Ξέχασε τη χορδιέρα. Δεν μου αλλάζει το ηχητικό αποτέλεσμα του κουρδίσματος που έχω κάνει; Και ας πούμε ότι το δοκίμασα κι αυτό και λειτούργησε μέσα σε studio. Το ταμπούρο πετάει ok! Μόλις βγεί σε live κι ενώ δεν έχει ξεκουρδιστεί, να τα πάλι. Τιιιιι κάνουμε;

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κουρδισμα αλλάζει αν αλλάξεις τέντωμα στο δέρμα. Απο εκεί και μετά στο live θα πρέπει να κάνεις άλλο κούρδισμα.

 

Εγώ αλλιώς κούρδιζα στο studio ( σηνήθως εκεί είχα πιο σφιχτό ήχο ) και στο live είχα μικρές ουρές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Studio, κούρδιζες σφιχτά κάπως dry υποθέτω. Ακουγότανε καλά σε σένα ξαναϋποθέτω και προφανώς σου έλυσε το πρόβλημα των αρμονικών. Εντάξει, αλλά στους άλλους τι αποτέλεσμα έδειχνες; Μήπως το ταμπούρο σου ακουγότανε κάπως tang-tang και δεν μιλάω για συνθήκες που μπορεί να σε διορθώσει ηχολήπτης ότι και να παίζεις, αλλά για ζωντανό ήχο.

Α! Παρεπιπτώντως, για να αλλάξω την πηγή που μου προκαλεί αρμονικές όπως π.χ. μπάσο δεν γίνεται. Ας αφήσουμε τα άλλα όργανα.

Επίσης sorry για τη διακοπή, θα ξανασυνδεθώ αύριο πρωί, να δω την απάντησή σου. (Αν γενικώς γουστάρεις το θέμα). Και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο studio κουρδίζω όπως το είπες πιο ξερά. Ο Ηχολήπτης μπορούσε να παρέμβει σε οποιαδήποτε στιγμή ήθελε.

 

Τώρα στο live μπορείς να κουρδίσεις με ουρές και μετά με moongel ή O rings ή χαρτοταινία να κόψεις την περιττή ουρά και να κρατήσεις αυτή που θέλεις.

 

Οσο για το ταμπούρο μπορείς να του βάλεις O ring και να ισυχασεις μια και καλή από το τενεκέδισμα.

 

Τα O rings είναι πλαστικά ασ το πούμε δαχτυλίδια από μεμβράνη που κόβουν τα overtones. Επίσης αν ψάξεις υπάρχουν και μεμβράνες που κάνουν αυτή τη δουλειά. Δηλαδή έχουνενσωματομένο O ring και θα τις βρείς με ονομασία self muffled.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, σχετικά με τους λόγους που προκαλούν το buzz, και τις πιθανές λύσεις. Θα πρόσθετα ότι το θόρυβο των χορδών του ταμπούρου από το συντονισμό είναι σχεδόν αδύνατο να τον κόψεις τελείως, και επιπλέον - αν δεν είναι υπερβολικός - δεν είναι απαραίτητα κακός. Για παράδειγμα, προσωπικά μου αρέσει ο ήχος της κάσας συνδυασμένος με το συντονισμό των χορδών, περισσότερο από ότι όταν οι χορδές είναι κατεβασμένες. Ακόμα, το buzz που ακούγεται όταν παίζει όλο το γκρουπ μαζί είναι ελάχιστο ή και ανύπαρκτο σε σχέση με αυτό που ακούς χωρίς τα υπόλοιπα όργανα.

 

Το drum set είναι ένα ολοκληρωμένο όργανο που λειτουργεί σαν σύνολο, και οι συντονισμοί μεταξύ των τυμπάνων (θα έχεις προσέξει ότι δεν συντονίζει μόνο το ταμπούρο αλλά και τα υπόλοιπα τύμπανα μεταξύ τους, απλά στο ταμπούρο είναι πιο εμφανές) είναι μέρος του ήχου και του χαρακτήρα του.

 

Όσο για τα pre-muffled δέρματα τύπου Remo Powerstroke 3, Evans Genera Dry κ.λπ., θα έλεγα να τα δοκιμάσεις αφού εξαντλήσεις όλες τις άλλες επιλογές (αλλαγές στο κούρδισμα και την τάση των χορδών, moongel, O-rings κ.λπ.). Πάντοτε μπορείς να κόψεις τους ανεπιθύμητους αρμονικούς σε ένα απλό δέρμα, αλλά με ένα pre-muffled δεν μπορείς να κάνεις τον ήχο πιο "ζωντανό" αν χρειαστεί.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου