Προς το περιεχόμενο

Καλο το shredding, οι νεοκλασσικοι αλλα αυτο.......


fenderiarhs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στα γρήγορα παιξίματα η δυσκολία είναι να ακούγονται όλα καθαρά και με definition.

και στα αργα να ακουγονται οι αξιες ακριβως οσο πρεπει 8)

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

To Mary Had A Little Lamb είναι εξαιρετικά δύσκολο κομμάτι. Πλην του SRV δε, ελάχιστους παίκτες έχω ακούσει να το παίζουν σωστά, ειδικά όσον αφορά το ρυθμό.

 

+1000000 ;).....και τα αργα κομματια εχουν αλλες απαιτησεις οι οποιες δεν τα κανουν ντε και καλα πιο ευκολα στο παιξιμο απο τα γρηγορα....αλλα πραγματα θελει το ενα αλλα το αλλο.

 

Αντε να βαλω και τον αγαπημενο μου παικτη να τα δινει χυμα :P

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω νομιζω οτι να παιζεις πιο αργα ειναι πιο δυσκολο απ το παιζεις πολυ γρηγορα.Γιατι αν παιξεις και μια λαθος νοτα οταν τρεχεις με την ταχυτητα του φωτος ποιος θα το παρει χαμπαρι τωρα και who gives a f@ck αφου στα επομενα δευτερολεπτα θα ακολουθησουν 556 νοτες.Αν κανεις ομως μια νοτα λαθος παιζοντας το σολο πχ του dont cry sister cry το φαλτσο θα ακουστει απο δω μεχρι την Καλιφορνια

 

Διαφωνώ απολύτως πάνω σε αυτό. Μάλλον, διαφωνώ με την πρώτη πρόταση και στις υπόλοιπες συμφωνώ (εν μέρει). Ναι, αν πατήσεις λάθος νότα παίζοντας γρήγορα πιθανόν να μην ακουστεί, σε σχέση με ένα αργό σόλο που θα ακουστεί άσχημα. Όμως το να παίζεις γρήγορα, καθαρά και σωστά στο χρόνο είναι πιο δύσκολο από το να παίξεις αργά, καθαρά και σωστά στο χρόνο...

 

και στα αργα να ακουγονται οι αξιες ακριβως οσο πρεπει 8)

 

Γιατί στα γρήγορα δεν πρέπει να ακούγονται οι αξίες όπως πρέπει? Όλοι οι μεγάλοι κιθαρίστες Petrucci, Malmsteen,Romeo είναι μεγάλοι κιθαρίστες επειδή ακριβώς παίζουν γρήγορα αλλά καθαρά, με τρομερό accuransy, note definition κ.τ.λ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Ναι η αληθεια ειναι οτι οι shredders δεν εχουν μουσικοτητα...για αυτους που δεν ακουν τη μουσικοτητα! Τα παραπανω κομματια οπως και να εχει, αποτελουν υποδειγματα συνθεσης και μουσικοτητας, παρότι οι συνθετες τους μπορει να εχουν και πολλες κακες στιγμες σε αλλα δημιουργηματα τους. Σιγουρα παντως, το να συγκρινουμε μια...κιθαριστικη εκδοση της Ευδοκιας με τα παραπανω και να λεμε οτι εχει και περισσοτερη...μουσικοτητα, μας καθιστα αυτοματως το λιγοτερο γραφικους !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιος θελει να δει αν ειναι δυσκολο να παιξει αργα ας δοκιμασει το εξης:

 

Να παιξει τρηιχα τεταρτων στο 100 και μετα να παει να τα παιξει στο 50.

 

 

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, τα περί μουσικότητας και συναισθήματος είναι από τα χειρότερα επειχηρήματα που χρησιμοποιούνται για να  ''μειώσουν'' τους σρέντερς.Είναι καθαρά υποκειμενικό ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά και ΠΟΤΕ δεν θα αποκτηθούν από κανέναν κοινες βάσεις για να συζητηθεί το θέμα με αντικειμενικά κριτήρια.Τώρα όσον αφορά το γρήγορο παίξιμο ότι είναι πιο εύκολο από το γρήγορο είναι απλά ΓΕΛΟΙΟ.Είναι δυνατόν να είναι δυσκολότερο να παίζεις διάφορες αξίες πιο εύκολα στα 80βπμ από ότι στα 180?Γελιόμαστε,πάμε καλά?Βάλτε κάτω μετρονόμο και παίξτε 16 στα 80 (ειλικρινά το κάνω τρώγοντας και σουβλάκι μαζί) και παίξτε το ίδιο στα 140-150-180 να ακούγονται καθαρά και χωρίς να μένετε μπροστά ή πίσω από το μετρονόμο.Εγώ πάντως μπορώ και ακούω τα φάλτσα στα γρήγορα μέρη.όχι τα αρμονικά (δηλαδή νότες πράσινες) αλλά πιο πολύ νότες που δεν ακούγονται καθαρά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιος θελει να δει αν ειναι δυσκολο να παιξει αργα ας δοκιμασει το εξης:

 

Να παιξει τρηιχα τεταρτων στο 100 και μετα να παει να τα παιξει στο 50.

 

 

 

Αυτό είναι δύσκολο σε όλες τις ταχύτητες ;)

Έστω ότι βαράμε την ίδια νότα.Είναι περίεργο σαν ρυθμός(δε λέω δύσκολο) θέλει λίγη συνήθεια.

 

Μy point is ότι όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες ανεβαίνουν και οι απαιτήσεις σε τεχνική.Όλα τα άλλα είναι να λέμε (το να παίξεις κάτι περίεργες αξίες πχ παρεστιγμένα κτλ απαιτεί εκτός από τεχνική και ρυθμική αγωγή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια ειναι πάντως όσο γρήγορα και να παίξετε σρέντερς και διάφοροι ταχυτητολάγνοι,

με όση  τεχνική και μουσικότητα διαθέτετε, δεν νομίζω να μπορεί κανείς να βγάλει τέτοια

ψυχή και συναίσθημα στο παίξιμο του , πιστεύω πως το πιο δύσκολο είναι να βγάλεις

συναίσθημα και όχι να έχεις ένα γυαλισμένο αψεγάδιαστο παίξιμο.

 

Camel - Ice (Live)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια ειναι πάντως όσο γρήγορα και να παίξετε σρέντερς και διάφοροι ταχυτητολάγνοι,

με όση  τεχνική και μουσικότητα διαθέτετε, δεν νομίζω να μπορεί κανείς να βγάλει τέτοια

ψυχή και συναίσθημα στο παίξιμο του , πιστεύω πως το πιο δύσκολο είναι να βγάλεις

συναίσθημα και όχι να έχεις ένα γυαλισμένο αψεγάδιαστο παίξιμο.

 

Camel - Ice (Live)

 

 

Τα περί συναισθήματος τα είπα,περί ορέξεως λοιπόν.

 

νομιζω πως οχι ... η μηπως ναι?

 

 

Δοκίμασε και θα δεις.Βάλε μετρονόμο και δοκίμασε ,τι άλλο να πω.

Κάνε αυτό

 

----15p12--------------------------- 1η χορδή

---------------14b16 (bend στο 14)

 

Στα 60 και στα 160 bpm(παίξτο σε ότι αξίες θες).Δεν έχω τι άλλο να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου