Προς το περιεχόμενο

Επιστροφη εισιτηριων Rolling Stones


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω ότι είχα διαβάσει ότι τα εισητήρια θα επιστραφούν τον Σεπτέμβριο :?:

 

Αλλά δεν νομίζω να γίνει καμιά στραβή, τόσος κόσμος έχει πάρει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παρει ειδοποιητηριο e-mail απο την Ticket Pro που λεει οτι η περιοδος επιστροφης εισιτηριων αρχιζει απο 5 Αυγουστου και τελειωνει στος 5 του Οκτωβρη.

 

Τα απαραιτητα που πρεπει να προσκομισεις για να παρεις τα χρηματα πισω ειναι τα εισιτηρια, οι αποδειξεις παροχης υπηρεσιων ( αποδειξεις για χρηματα που πληρωνες στον μεσαζοντα, δηλ. την DiDi, :roll: ) και για αυτους που τα ειχαν κλεισει απο τη σελιδα της TicketPro, οπως εγω, και το αποδεικτικό συναλλαγής της αγοράς (order transaction sheet).

 

Το θεμα ειναι πως αυτο το τελευταιο εγω δεν το εχω. Το πεταξα πολις πηρα στα χερια μου τα εισιτηρια. Το μονο που ελεγε πανω ηταν ο αριθμος συναλλαγης με τον οποιο επερνες τα εισιτηρια απο το Ticket House.

Φυσικα δεν μπορω να βρω κανενα απο το πρωι ουτε στο τηλ ουτε με e-mail.... :evil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mήπως είναι κλειστά λόγο διακοπών?

 

Γιατί μέχρι τους Placebo τον Σεπτέμβρη δεν έχουν άλλη συναυλία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις μιλησα με μια ευγενεστατη κοπελα στην Τicket House και μου ειπε πως μπορω με τα εισιτηρια μου και μονο να περασω απο το εκδοτηριο στην Πανεπιστημιου και να παρω τα λεφτα μετρητα. :wink:

 

Παρολο που στην ειδοποιηση ελεγε πως τα λεφτα θα επιστραφουν στην καρτα....

 

Παντως βγαλαμε ακρη... Ααα και δεν μπορουσα να τους βρω το πρωι γιατι.... ανοιγουν μεσημερι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουσα οτι δεν θα επιστραφει ολοκληρο το ποσο. Επισης ακουσα για μηνυσεις απο την ΙΝΚΑ(':roll:')

Ο ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ LARRY!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ένας φίλος είπε ότι του παρακρατήθηκε ένα 10% της αρχικής αξίας χωρίς να του διευκρινιστεί ο λόγος...το καταθέτω με επιφύλαξη...δεν το έχω διασταυρώσει αλλά θάθελα να μάθω -αν ισχύει- τον λόγο...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για δέστε και ένα σχετικό άρθρο από τη "Γαλέρα". Το αναδημοσιεύω αυτούσιο (δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό... ειδάλλως, υπάρχει και στη διεύθυνση http://galera.gr/magazine/modules/articles/article.php?id=288)

 

 

----------------------------------------------

 

 

Συναυλιοδάνεια

 

Και αν είµαι ροκ, το πληρώνω ακριβά...

 

Ψηλές τιµές, «ψιλά γράµµατα», καταχρηστικοί όροι. Στα µουσικά µας καλοκαίρια, οι διοργανωτές συναυλιών ευηµερούν καθώς εµείς οι υπόλοιποι πληρώνουµε το τίµηµα του... υγιούς ανταγωνισµού!

 

Μια µπίζνα για το καλοκαίρι, θα ΅µαι και ΅γω…

«Μαλακοαστοί, σας τα πήρανε πάλι»; Το σύνθηµα – ερώτηµα που βρίσκεται γραµµένο µε σπρέϋ σε τοίχο της οδού Λεπενιώτου στου Ψυρρή, λίγα µέτρα µακριά από το σταθµό ΗΣΑΠ του Θησείου, απευθύνεται προφανώς σε αυτούς που επέλεξαν τα µπαρ της περιοχής για την διασκέδασή τους, πληρώνοντας από οκτώ έως και δέκα ευρώ το ποτό.

Το «δηλητηριώδες» σύνθηµα – ερώτηµα, όµως, βρισκόταν το καλοκαίρι αυτό και σε έναν αόρατο τοίχο που υψωνόταν στις εξόδους των συναυλιακών χώρων: από το θέατρο Βράχων και το Λυκαβηττό µέχρι τη Μαλακάσα και το Ελληνικό. Το είδε κόσµος πολύς, που χρειάστηκε να πληρώσει 40, 50 και 60 ευρώ για να δει µία –ή περισσότερες- από τις συναυλίες του φετινού καλοκαιριού.

Το είδαν βέβαια, και µε απάντηση µάλιστα γραµµένο, και όσοι έσπευσαν να προµηθευτούν εισιτήρια για την –µαταιωθείσα τελικώς- συναυλία των Rolling Stones: «και µας τα πήραν χοντρά, και να δούµε πότε, πώς και πόσα θα µας γυρίσουν».

Πρωτόγνωρες, ροκ καταστάσεις, µε τους διοργανωτές των συναυλιών από τη µία πλευρά να προσπαθούν να δικαιολογήσουν τις πανάκριβες τιµές των εισιτηρίων και τις αιτίες της καθυστέρησης επιστροφής των χρηµάτων για τις ακυρωθείσες συναυλίες. Και από την άλλη, ανακοινώσεις του υπουργείου… Ανάπτυξης για το θέµα των ακυρώσεων και εξώδικο καταναλωτικής οργάνωσης κατά του διοργανωτή της συναυλίας των Stones.

Αλλά έτσι είναι: όταν µία µπίζνα είναι καλή και «ανοίγει», θα προκύψουν και µπάχαλα…

 

Μας τα πήραν…

 

Τρίτη 16 Μαΐου 2006, στο πολιτιστικό κέντρο «Δαΐς» των εκπαιδευτηρίων Δούκα. Το τηλεοπτικό κανάλι MAD διοργανώνει το δεύτερο “Athens Music Forum”, στο οποίο περιλαµβάνεται ειδική ενότητα µε τίτλο «Συναυλίες στην Ελλάδα». Στο πάνελ βρίσκονται εκπρόσωποι και ιδιοκτήτες των σηµαντικότερων εταιρειών που διοργανώνουν συναυλίες στην Ελλάδα: Δ. Ποτσολάκης (OnStage), Δ. Χατζόπουλος (Ερωδιός), Ν. Λώρης (Didi Music), Ν. Τριανταφυλλίδης (Astra), Μ. Κιλισµανής (¶νωση), Μ. Μιχαηλίδης (Max Real Events) και Μ. Χέλµης (Νέο Ρεύµα).

Αναπόφευκτο ήταν να µην αναφερθούν οι οµιλητές στο ανέκδοτο του καλοκαιριού, όπως οι ίδιοι χαρακτήρισαν το λεγόµενο «συναυλιοδάνειο»: τόσες πολλές συναυλίες αυτό το καλοκαίρι που πρέπει να πάρει δάνειο κάποιος για να τις δει. Όταν, όµως, ήρθε η ώρα του κοινού να ρωτήσει για το κόστος των εισιτηρίων, οι διοργανωτές έπαψαν νΆ αντιµετωπίζουν το θέµα ως ανέκδοτο.

Το γιατί τα εισιτήρια των συναυλιών στην Ελλάδα είναι σε πολλές περιπτώσεις από τα ακριβότερα στην Ευρώπη, ανέλαβε ο Ν. Λώρης να το απαντήσει: «Γιατί τα κόστη είναι διαφορετικά στην Ελλάδα. Έχει να κάνει µε τις προσφορές που υπάρχουν, τον εγχώριο ανταγωνισµό, να το πω πολύ απλά, και µε το πού φτάνει µία τιµή… Η τιµή του εισιτηρίου δεν παίρνει µία τιµή Χ, 50, 40 ή 100 ευρώ, για να γίνουµε πλούσιοι σΆ ένα βράδυ. Αλλά είναι συνισταµένη της χωρητικότητας και του κόστους».

Δεν έπεισε µε τα λεγόµενά του και το κοινό επέµενε: Πώς είναι δυνατόν µία συναυλία που στην Ισπανία έχει 30 ευρώ, εδώ να έχει 60; Απάντηση, πέραν της πολύ γενικής-αρχικής, δεν υπήρξε. Ούτε µπήκε κανείς από τους άλλους διοργανωτές στη διαδικασία να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις.

Στην απάντησή του, ωστόσο, κάτι πήγε «να πει» ο Λώρης, αλλά ήταν και οι εγχώριοι ανταγωνιστές εκεί και δεν το ολοκλήρωσε… Τι πήγε να πει; Μήπως αυτό που ακούγεται ως δεδοµένο στη συναυλιακή πιάτσα: όταν ένας διοργανωτής κλείνει µε µία τιµή ένα καλό και «πιασάρικο» συγκρότηµα, πάει ο ανταγωνιστής και προσφέρει µεγαλύτερη αµοιβή για να το «κερδίσει». Με άλλα λόγια, ότι οι ίδιοι οι διοργανωτές ανεβάζουν από µόνοι τους τα κόστη; Και µετά, όπως είναι αναµενόµενο, τα µετακυλύουν στους θεατές µέσω των εισιτηρίων. Εν ολίγοις, στο πρώτο σκέλος της απάντησής του φάνηκε να λέει ότι οι εγχώριοι διοργανωτές επιδίδονται σε µία ιδιότυπη «δηµοπρασία»!

Στη συνέχεια το θέµα «γύρισε» στη συνισταµένη χωρητικότητας και κόστους. Ποιο κόστος, όµως, αν αυτό συναρτάται τελικά από τον «εγχώριο ανταγωνισµό»; Και σε αντίθεση µε την θεωρία των αγορών όπου διδάσκεται ότι ο ανταγωνισµός λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή.

Από επιχειρηµατικής απόψεως δεν ακούγεται παράλογο. Ποιος από τους διοργανωτές δεν θα ήθελε να είναι εκείνος που θα φέρει, για παράδειγµα, τους Stones, τον Waters, τους Guns ΅nΆ Roses, τους Depeche Mode, τους Pearl Jam κ.ο.κ. (σ.σ. παραδόξως, οι εταιρείες του Λώρη, Didi Music και Big Star Promotion, ήταν αυτές που «έκλεισαν» φέτος µερικά από τα καλύτερα και εµπορικότερα ονόµατα).

Στον «εγχώριο» ανταγωνισµό λοιπόν, ίσως βρίσκεται και η απάντηση για τις υψηλές τιµές των εισιτηρίων στην Ελλάδα. Ενδεικτικά αναφέρουµε ότι:

-Οι Πορτογάλοι είδαν τους Depeche Mode µε 38 ευρώ. Στα 60 ευρώ, που είναι η τιµή του εισιτηρίου στην Ελλάδα, αντιστοιχούν οι θέσεις VIP του σταδίου Jose Alvalade, το οποίο κανονικά έχει χωρητικότητα 52.000 θεατών (ίσως και µεγαλύτερη για συναυλία), αλλά σίγουρα έχει και ακριβότερο ενοίκιο από το Terra Vibe στη Μαλακάσα. Στη γειτονική Σόφια, στο γήπεδο της Λοκοµοτίβ, το ακριβότερο εισιτήριο ήταν στα 25 ευρώ. Τιµή που συνέφερε ασφαλώς µία παρέα από τη Βόρεια Ελλάδα να πάει εκεί να τους δει, είτε µε αυτοκίνητο, είτε µε λεωφορείο.

 

-Για τους Pearl Jam που θα έρθουν στην Αθήνα στις 30 Σεπτεµβρίου, το εισιτήριο στο κλειστό του ΟΑΚΑ (µπάσκετ) είναι στα 52 ευρώ. Στις 11 Σεπτεµβρίου οι Παριζιάνοι θα τους δουν στο Bercy, ίδιας περίπου χωρητικότητας µε το ΟΑΚΑ (17.0000) και θα πληρώσουν 36 ευρώ για την αρένα και 42-48 ευρώ για την εξέδρα. Στα 38 ευρώ δε, είναι το εισιτήριο στην Πράγα για τη συναυλίας της 20ης Σεπτεµβρίου.

 

…και δε µας τα Άδώσαν!

Εκείνο όµως που σίγουρα κανείς δεν περίµενε ήταν ότι θα συζητάγαµε για καταχρηστικούς όρους, προµήθειες και «ψιλά γράµµατα» στα εισιτήρια των συναυλιών. Καλώς ή κακώς (κακώς δηλαδή) το φαινόµενο αποτελούσε µέχρι σήµερα «µονοπώλιο» των τραπεζών.

Να όµως που η ακύρωση της συναυλίας των Rolling Stones αναγκάζει για πρώτη φορά τις καταναλωτικές οργανώσεις να αναφερθούν στους καταχρηστικούς όρους που -για περισσότερο από δύο δεκαετίες- «δεσµεύουν» αυτούς που αγοράζουν τα εισιτήρια.

Η προπώληση των εισιτηρίων για την ακυρωθείσα συναυλία της 25ης Ιουνίου είχε αγγίξει –σύµφωνα µε δήλωση των διοργανωτών- τις 50.000. Τα εισιτήρια αυτά είχαν τιµές από 78 ευρώ έως 297 ευρώ. Για κάθε εισιτήριο ο αγοραστής έπαιρνε δύο αποκόµµατα. Για παράδειγµα, στο εισιτήριο των 78 ευρώ, τα 70 ευρώ αντιστοιχούσαν στο εισιτήριο της συναυλίας και τα 8 ευρώ στην παροχή υπηρεσιών για την έκδοση των εισιτηρίων.

Στο εισιτήριο των 70 ευρώ ως διοργανώτρια εταιρεία αναγραφόταν η Didi Music Α.Ε. συµφερόντων Ν. Λώρη. Στο απόκοµµα των 8 ευρώ διοργανώτρια φαινόταν η Big Star Promotion ΕΠΕ συµφερόντων…Λώρη.

Στις 16 Ιουλίου ο Ν. Λώρης δήλωσε στο «7» της Κυρ. Ελευθεροτυπίας ότι το 10% που εισπράχθηκε ως προµήθεια του εισιτηρίου (περί τα 400.000 ευρώ), δεν τα πήρε η Big Star Promotion, αλλά η Ticket Pro…Τσεχίας, εταιρεία «που ανέλαβε την αθηναϊκή και πολλές ακόµη συναυλίες τους».

Μία εβδοµάδα νωρίτερα, το Σάββατο 8 Ιουλίου ο ίδιος δήλωνε στην Ελευθεροτυπία ότι ούτε τα χρήµατα που αντιστοιχούσαν στο εισιτήριο της συναυλίας κρατούσε η εταιρεία του: «αυτοί (σ.σ. δηλαδή οι Stones) κρατούν σε δικό τους τραπεζικό λογαριασµό τα χρήµατα από τα εισιτήρια, που υπολογίζονται σε τέσσερα εκατοµµύρια ευρώ».

Στο ίδιο ρεπορτάζ δήλωνε πως η εταιρεία του (σ.σ. ποια από τις δύο;) απΆ όλη την παραγωγή θα κέρδιζε 22.000 ευρώ. Εν ολίγοις, ότι ανέλαβε να φέρει εις πέρας µία παραγωγή 4,5-5 εκατ. ευρώ για να πάρει αµοιβή µόλις 22 χιλιάδες. Έσπευσε βέβαια να δηλώσει ότι θα είχε και άλλα οικονοµικά οφέλη, καθώς το συγκρότηµα θα νοίκιαζε από την εταιρεία του «την τεχνική υποδοµή της συναυλίας».

Αυτοί πάντως που επί 4 µήνες κρατούσαν τα 4,5 εκατ. ευρώ, έβγαλαν και 50 χιλιάρικα από τόκους. Ενώ, τα χρήµατα θα επιστραφούν άτοκα. Δεν τους φτάνουν οι τόκοι ως αµοιβή για µία παροχή υπηρεσιών που ποτέ δεν έγινε;

Τι συµβαίνει στην πραγµατικότητα; H Didi Music ΑΕ τα τελευταία χρόνια εισπράττει κυρίως από τις ενοικιάσεις του εξοπλισµού. Αυτό φαίνεται και από τον ισολογισµό της για το 2005, στον οποίο φαίνεται ότι είχε τζίρο 509.000 ευρώ και κέρδη 56.000 ευρώ. Εάν όντως εισέπραττε χρήµατα από τα εισιτήρια, ο τζίρος θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον δεκαπλάσιος, αν αναλογιστεί κανείς ότι την περυσινή χρονιά είχε φέρει τους Black Sabbath, τον Moby, τους Cure κ.ά.

Η εταιρεία λοιπόν, που εισπράττει από τα εισιτήρια και αποδίδει τις αµοιβές στις µπάντες είναι η Big Star Promotion ΕΠΕ, τον ισολογισµό της οποίας δεν µπορέσαµε να εντοπίσουµε.

Ο Λώρης υποστηρίζει, δηλαδή, ότι το 10% που ήταν η αµοιβή για την «παροχή της υπηρεσίας» που λέγεται προµήθεια του εισιτηρίου, τα 400 χιλιάρικα, δηλαδή, ότι δεν πάνε µέσω της Ticket House (που επίσης του ανήκει) στην Big Star Promotion, αλλά στην Ticket Pro Τσεχίας. Μα, αφού η παροχή της υπηρεσίας, της προµήθειας του εισιτηρίου έγινε από την Ticket House, η τελευταία δεν κρατάει ούτε και αυτή αµοιβή; Τσάµπα το κάνει και η Ticket House;

Από την ιστοσελίδα πάντως ticketpro.gr προκύπτει ότι τα γραφεία της Ticket Pro βρίσκονται Πανεπιστηµίου 42 στον 2ο όροφο. Στο ισόγειο βρίσκεται η Ticket House. Η Ticket Pro στην ιστοσελίδα λέει µάλιστα ότι σε περίπτωση ακύρωσης εκδήλωσης ο κάτοχος του εισιτηρίου πρέπει να προσκοµίσει το εισιτήριο στην Ticket House Πανεπιστηµίου 42, ή να το στείλει ταχυδροµικώς στη Didi Music, Πανεπιστηµίου 42, 2ος όροφος…

Στις 30 Ιουνίου η καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ έστειλε εξώδικο στις εταιρείες Didi Music – Big Star Promotion µε το οποίο τις καλούσε να επιστρέψουν άµεσα τα χρήµατα στους κατόχους των εισιτηρίων και όχι από τις 5 Αυγούστου και έπειτα όπως είχαν ανακοινώσει οι εταιρείες, καθώς επίσης η επιστροφή των εισιτηρίων να γίνει στο ακέραιο, δηλαδή και για τα δύο αποκόµµατα.

Στις 12 Ιουλίου, η Γενική Γραµµατεία Καταναλωτή (υπουργείο Ανάπτυξης) εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι «ο διοργανωτής της εκδήλωσης υποχρεούται να επιστρέψει το αντίτιµο του εισιτηρίου στο ακέραιο».

Στην ίδια ανακοίνωση ο επικεφαλής της ΓΓΚ Θ. Σκορδάς επισηµαίνει στους καταναλωτές να ελέγχουν πριν αγοράσουν το εισιτήριο τούς αναγραφόµενους όρους στο πίσω µέρος του εισιτηρίου.

Τι ήθελε να το πει το τελευταίο, έγιναν «µπαρούτι» στην ΕΚΠΟΙΖΩ και φαίνεται ότι το θέµα θα διογκωθεί από τον Σεπτέµβριο. Όχι µόνο γιατί η εταιρεία δεν επέστρεψε άµεσα τα χρήµατα, αλλά γιατί πλέον µπαίνουν στο στόχαστρο ως «καταχρηστικοί» οι όροι στα εισιτήρια.

Ο Η. Κουκογιάννης, γραµµατέας της ΕΚΠΟΙΖΩ, αναφέρει ότι στο υπουργείο θα έπρεπε να ξέρουν πως αν δεν αγοράσεις το εισιτήριο δεν µπορείς να δεις τι γράφει στο πίσω µέρος. Επίσης, ότι είναι καταχρηστικοί οι όροι περί αναβολών των συναυλιών (σ.σ. αναβάλλεται µέχρι… νεωτέρας του διοργανωτή) και ότι δεν έχει κανένα δικαίωµα ο αγοραστής να πάρει πίσω τα λεφτά του σε περίπτωση αναβολής.

Κατόπιν όλων αυτών, πράγµατι το φετινό συναυλιακό καλοκαίρι θα µας µείνει αξέχαστο. Και απΆ ότι φαίνεται, θα το θυµόµαστε τους επόµενους µήνες και µέσα από τις αίθουσες των δικαστηρίων.

 

του Χ.Ε. Πολυχρονιάδη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου