Προς το περιεχόμενο

Επιλογή μαγνήτη για metal


grinder

Προτεινόμενες αναρτήσεις

φιλε randy_rhoads o συγκεκριμενος brigde ταιριαζει πολυ με τον seymour duncan 59...

 

το ξέρω και είναι το κλασσικό σετάκι dime ;) τους έχω και τους 2 πρόχειρους αλλα έλεγα μήπως ξέφευγα λίγο με τον neck! δηλαδή θα ήθελα κάτι λίγο ποιο high gain από τον 59 επίσης έλεγα να βάλω και το blackout "ποντεσιομετρο" στην θέση του volume αλλα δεν ξέρω αν θα ήταν too much! πχ με την dime μου με κράζουνε οι άλλοι επειδή ακούγεται κάπως τζιτζίκι (βεβαια το σπάω με το blackstar ht-dual) αλλα για να είμαι ειλικρινείς από τον neck μου θα ήθελα ποιο πολύ sustain-definition-gain το output του 59 με καλύπτει προσωπικά!επίσης δεν ξέρω πως γίνετε αλλα πάντα εσύ ρε blackie μου απαντάς εδώ μέσα :) και τespa ήθελα να πω ένα ευχαριστώ και ένα ωραίο nick ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

@RayDTutto, metalmike: Από τα ακούσματα του youtube πάρα πολύ μπασσαριστός μου φάνηκε ο SD Invader. Ο Dimarzio Tone Zone ποιο ωραίος, αλλά με ποιον για neck; Στο σιτε της η Dimarzio προτείνει Air Norton, PAF Joe ή PAF Pro

 

@chris gti: Bare Knuckle ήταν ο πρώτος που κοίταξα. Πολύ καλά προϊόντα, αλλά οι τιμές ξεφεύγουν. Νταξ για μαγνήτες κιθάρας μιλάμε, όχι για πυρινική φυσική. Bέβαια τα ίδια ισχύουν και για άλλα, πχ γέφυρες (Tonepros/Resomax vs απλές tune-o-matic), αλλά τεσπά. Αυτό είναι άλλη κουβέντα

 

@Dnightshade: Θα του ρίξω μια αυτιά :)

 

@droneblack, scofield, bouzoukleri:Ευχαριστώ

 

@Blackie: Όταν λέω τσάγκα, τσούγκα δεν εννοώ metalcore, drop tuning καταστάσεις, κτλ (δεν παίζω τέτοια, ούτε μου πολυαρέσουν). Εννοώ τον όγκο, το attack, το bite (πώς αλλιώς να το πω), τον τσαμπουκά στον ήχο που μου βγάζει η PRS με τους EMG, ακόμα και η Ibanez με τους στοκ V7/V8. Πχ παίζω Seek n Destroy και φχαριστιέμαι ν' ακούω το χτύπημα της πένας στα ρυθμικά ιδιαίτερα όταν βάζω και ελάχιστο palm muting. E, η Edwards με τους Blackouts δε μου το βγάζει αυτό τόσο. Άκουσα και τα βιντεάκια από Ola Englund και Keith Merrow που συγκρίνουν όλους τους high output της SD και πάλι οι Blackout δε με τρέλαναν, ούτε οι standard, ούτε οι metal. Του Gus G. όμως πιο πολύ. Όπως και ο Dimebucker στα συγκεκριμένα βίντεο. Με τους active δεν έχω τίποτα, απλώς είπα να απλοποιήσω τα πράγματα χωρίς μπαταρίες και τα ρέστα. Λες να πάω να πάρω ένα σετ EMG 81/85 ή 57/66 ή τους James Hetfield να τελειώνω;;;  ???

 

Να ένα παράδειγμα του τί ήχος μ' αρέσει

 

[flash=200,200]

 

Αυτό το «σκάσιμο» στα ρυθμικά είναι που ψάχνω (και το έχω με τις άλλες κιθάρες μου). Κατ'α τ' άλλα η Edwards μου αρέσει πολύ. Ο λαιμός της είναι ότι πρέπει για τα χέρια μου και γενικότερα μου κάθεται πολύ καλά :)

Alba gu bràth!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ στην Edwards LP μου έχω EMG 81/60, όσο κι αν μου έλεγε μια εποχή ο Blackie να μην τους βάλω στην κιθάρα ;D Και δεν το μετάνιωσα καθόλου, ειδικά για τα drop tunings με τα οποία παίζω (πριν είχε JB/59, καλό κλασσικό σετ αλλά ο JB σε drop δεν...)! Εγώ θα έλεγα να κάνεις μια δοκιμή, μπορείς να βρεις πανεύκολα κάποιο σετάκι μεταχειρισμένο και αν δε σου αρέσουν το πουλάς στα ίδια λεφτά! Αν πας προς Tonezone τότε για neck ένας Air Norton (πιο "ζεστός") ή Paf Pro (πιο "bright") είναι μια χαρά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mike, άσχετο αλλά ποια Edwards LP έχεις;; Το μπράτσο της είναι το τυπικό της ESP ή ποιο Gibson;

 

Επίσης αν και η απάντηση είναι ένα γούγλισμα μακριά ποια η διαφορά του EMG 85 με τον 60;; Κανείς που να έχει δοκιμάσει EMG 57/66 ή James Hetfield;;

Alba gu bràth!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αυτή --> http://www.ebay.com/itm/ESP-Edwards-E-LP-92CD-CUSTOM-DUNCAN-SWH-Long-tenon-Made-in-Japan-BRAND-NEW-/380841756178 Έχει όλα τα χαρακτηριστικά από κάτω οπότε θα σου λυθεί κάθε απορία! Το μπράτσο δεν το λες ούτε λεπτό, ούτε χοντρό, είναι κάτι στη μέση, όπως λέει και η περιγραφή! Το σώμα έχει τα άκρα των eclipse, που κάνουν μια κούρμπα πριν από την άκρη και πετάγονται κάπως πιο μυτερά προς τα πάνω στην άκρη!

 

O 60 είναι ο πιο πρίμος και "καθαρός" ενώ ο ο 85 πιο "γκαζιάρης" και "ζεστός", όπως αντίστοιχα είναι ο SD Jazz με τον SD 59 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 για τον EMG 81.

Είμαι σίγουρος ότι πολλοί τον έχουν απορρίψει πριν καν τον δοκιμάσουν επειδή είναι(άκουσον-άκουσον) active.Το ίδιο συνέβαινε και με μένα...Μέχρι που η τελευταία μου κιθάρα τον φορούσε εργοστάσιο.

Απίστευτο definition,τρελό σκάσιμο και κορυφαία lead χροιά.

Όσο για το ότι είναι κάπως πριμαριστός,ναι είναι.Ένα παιδί όμως έκανε το θεϊκό σχόλιο για εκείνο το knob που κανείς δεν θέλει να αγγίξει!

 

Υ.Γ.Την έχω ψάξει και εγώ αρκετά με κάθε είδους βιντεάκια στο youtube...Γιατί έχω μείνει με την εντύπωση ότι στα περισσότερα βάζει κάτω όλους τους κορυφαίους passive hi-gain;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2. Dimarzio Super Distortion, αλλά με ποιόν για neck;;  ???

 

Με Dimarzio PAF. Δεν έχω δοκιμάσει πολλούς μαγνήτες αλλά αυτόν τον συνδυασμό τον έχω και είμαι 100% ικανοποιημένος. Δες όμως μήπως είναι πολύ vintage για τα γούστα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Grey αναμεσα στους δυο στο βιντεο στα δικα μου αυτια ,που τους εχω και τους δυο,ο sh-6 ακουγεται καλυτερα .Στο βιντεακι παντως ο sh-6 χανει στη μιξη .ηθελε λιγο παραπανω ενταση κατα την ταπεινη μου γνωμη.

 

 

grinder σορυ για το off t.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου