Προς το περιεχόμενο

Motifades Help


Done

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου, τις γνώσεις σου και τις αναλυτικές οδηγίες... μόλις γύρισα σπίτι οπότε δεν έχω προλάβει να τα κοιτάξω στην πράξη αυτά που έγραψες αλλά είμαι σίγουρος πως θα λειτουργήσουν... αν προκύψει καμιά απορία (ελπίζω όχι... για να μη κουράζω)... θα ξαναενοχλήσω.

 

Όταν μπορέσεις θα ήθελα κάτι ακόμα... μου ζήτησαν σε ορισμένα κομμάτια για να ξεκουράζω τον ντράμερ να βάλω κάτι σαν τα arpeggio που έχει ήδη το motif.. αλλά θέλουν να φτιάξω κάτι δικό μου (πιο λιτό- πιο λίγα χτυπήματα γιατί θα είναι unplugged χρόνος). Ουσιαστικά θέλω αν υπάρχει τρόπος να δημιουργήσω ένα δικό μου ρυθμικό μοτίβο με κρουστά (1-2 μέτρα) το οποίο θα επαναλαμβάνει το όργανο και θα ενεργοποιήται με το αριστερό χέρι όπως στα ήδη υπάρχοντα (φαντάζομαι θα λειτουργεί και τότε το on/off Hold). Είμαι σπαστικός γιατί σίγουρα υπάρχουν στο manual αλλά τό πιο σχετικό με το παραπάνω που κατάφερα να εντοπίσω στο manual ήταν η δημιουργία δικού μου drum Kit το οποίο και βεβαίως δεν έχει σχέση με το ζητούμενο.. (αν είναι πολλά να εξηγήσεις πες σελίδες από το manual.. εχω το επίσημο αγγλικό και το download-ισμένο ελληνικό)

 

Thnx και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μπαίνεις στο pattern mode (χρησιμοποιώ το pattern αντι για το song γιατί επιλέγεις από την αρχή τα μέτρα και είναι πιο εύκολο να κάνεις μουσικά μέρη και φράσεις) βάζεις τη φωνή που θέλεις στο track1 και ρυθμίζεις στο mixing οτι παραμέτρους χρειάζεσαι. Επιλέγεις πόσα μέτρα θες να είναι η φράση που θα φτιάξεις (το tempo, σε τι μέτρο.. αυτά ρυθμίζονται στην αρχική καρτέλα που ανοίγει το pattern) και κάνεις record.

Στη συνέχεια επιλέγεις job->f5 όπου ανοίγει η καρτέλα track και με τα βελάκια πάς στο 06:Put Track To Arp

Εκεί σου βγάζει επιλογές για το όνομα του Arp, πως θες να αναπαράγεται κ.τ.λ. (λεπτομέρειες γιαυτά θα βρείς στο manual σε ότι έχει σχέση με το arpegiator δεν θυμάμαι να σου πω σελίδα γιατί έχω κάτι μήνες να δώ το manual και δεν ξέρω που το έχω :( )

Στη συνέχεια όταν θα φτιάξεις ενα performance ή ενα mix (σε pattern η song) και θα θες να χρησιμοποιήσεις το arp που έφτιαξες οταν θα κάνεις edit στη φωνή ή στο drumkit θα επιλέξεις arp bank usr και θα βρείς το όνομα από το arp που αποθήκευσες.

 

Αν θες για να είναι πιο ρεαλιστικό το μετρο με τα drum που θα κάνεις και επειδή έγραψες πως σου κάνουν τα preset αλλά τα θες πιο λιτά, μπορείς να μπείς σε pattern mode να επιλέξεις F4 (patch) και να βάλεις σε κάποιο track μια drum phrase από τις preset που έχει το motif. Επέλεξε Dr1:064 ας πούμε (είναι 1 μέτρο σε 4/4 NewR&B) αυτό θα ενεργοποιείται με το που θα πατάς play και θα επαναλαμβάνεται μέχρι να πατήσεις stop.

Το καλό είναι πως μπορείς να κάνεις copy αυτη την preset phrase σε μια user phrase (αυτό γίνεται με pattern->job->f4->01 ) και μετά να πας pattern->edit και να σβήσεις όποια σημεία δεν θες ή να τα αλλάξεις νότα-νότα. Στα άλλα track μπορείς να κάνεις συνδιασμούς όπως σου είπα στα προηγούμενα post και θα έχεις τη drum loop που έφτιαξες να επαναλαμβάνεται με το play και ότι άλλες φωνές θες στο κλαβιέ του motif σε layer ή split. Το καλό με αυτό είναι οτι σου μένει ελέυθερος ο arpegiator να τον βάλεις σε μια άλλη φωνή και έχεις και μια drum loop που είναι πιο καλά φτιαγμένη αφου είναι παραλαγή μιας preset.

 

(δεν τα γράφω μόνο για να σε βοηθήσω αλλά για να βλέπουν και οι korg-άκηδες τι χάνουν που δεν έχουν motifES :) anyway αφου έτυχε να έχω χρόνο είπα να προσπαθήσω να σε βοηθήσω.. σίγουρα κάποιος θα το κάνει και για μένα στο forum όταν χρειαστώ και πιο σίγουρα είδη κάποιος άλλος τό έχει κάνει ήδη. Αυτός δεν είναι και ο ρόλος του forum εξάλου; :wink: )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα καλά με τα όσα δοκίμασα με το mixing κτλ.. Πλέον το ζήτημα των καταλήξεων των φωνών τακτοποιήθηκε. Σχετικά με την δημιουργία του pattern-ρυθμού θα τη κοιτάξω το συντομότερο δυνατόν, αλλά νομίζω πως και πάλι όσα μου έγραψες θα λειτουργήσουν χωρίς απορίες.

 

Αν διαβάσεις το παρακάτω... μη σκεφτείς το.. ''βρήκαμε παπά να θάψουμε πέντε-έξι''

 

Λοιπόν.. Ένα άμεσο και τελευταίο που ψάχνω(ειλικρινά- αν χρειαστώ τίποτα άλλο πρώτα θα αλλάξω username και μετά θα ρωτήσω).. είναι η υλοποίηση του εξής : σε ένα solo που μου δόθηκε το τελείωμά του είναι μια ταχύτατη χρωματική κατιούσα (φαντάζομαι κατάλαβες.. αλλά αν τυχαίνει και είσαι της πρακτικής σχολής εννοώ να κατεβαίνεις ημιτόνιο-ημιτόνιο μια κλίμακα για δύο οκτάβες περίπου στη προκειμένη περίπτωση). Υπάρχει τρόπος (ενόσω δουλεύω τον pattern ή song τρόπο που με εξυπηρετούν τελικά) να είναι κάπου ηχογραφημένο, ή περασμένο σε κανένα πλήκτρο όλη η φράση που θέλω να ακουστεί και στο τελείωμα του solo απλά να πατήσω κανά κουμπί και να περιμένω τα χειροκροτήματα? Αν όχι.. έχεις καμια ιδέα για κανά σχετικό εφφε που να έχει το όργανο?

 

Και κλείνοντας... ΘΗΚΕΣ.. Θήκες μεταφοράς μαλακιές για λιγότερο βάρος αλλά κάπως ενισχυμένες που υπάρχουν? Ξέρω ότι έχουν τα γνωστά καταστήματα αλλά λόγω έλειψης χρόνου δεν έχω παέι να τις δώ από κοντά.. Κάποιος που να ξέρει κάτι για καλές θήκες Motif υπάρχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χρειαστείς τίποτε άλλο μην αλλάζεις user name.. πάρε με τηλέφωνο :D

 

Μπορείς να βάλεις σε ένα άλλο section στο pattern που θα βρίσκεσαι (αυτό είναι το έξτρα που κάνεις στο pattern σε σχέση με song mode) ένα ή δυο μέτρα όπου θα είναι γραμμένη από πριν η φράση που θές (η χρωματική κατιούσα στην προκειμένη περίπτωση) να έχεις σε όλα τα άλλα κανάλια όμως τις ίδιες φράσεις με το προηγούμενο section.

π.χ. στο A εχεις 4 μέτρα κάποια drum loop που επαναλαμβάνεται και κάποια strings και παίζεις εσύ live σε 1-2 άλλα track. Στο section B βάζεις την ίδια drum loop και τα strings αλλα σε ένα κανάλι προσθέτεις τη χρωματική. Μόλις πατήσεις το B κουμπακι θα πάιξει το B section. Αυτός ο τρόπος είναι αν δουλεύεις μέσα σε μια pattern.

¶λλος τρόπος ανεξέρτητος του pattern και ο πιό σωστός είναι να φτιάξεις ένα arp με τη χρωματική και να βάλεις να ενεργοποιείται όταν χτυπάς πολύ δυνατά το πλήκτρο. Πιστεύω είναι πολύ καλύτερο αυτο θα έχεις την χρωματική να ενεργοποιείτε σε κάθε πλήκτρο και θα μπορείς να την κόβεις αρκεί να σηκώνεις το δάχτυλο. Και θα το αποθηκεύσεις στη φωνή που θα χρησημοποιείς για το solo και θα φτιάξεις μια user voice. Όπως στη voice PRE4:003(A03) Gt:Santur αν δεν το δοκίμασες χτύπα δυνατά μια νότα και θα καταλάβεις τι εννοώ. (πρόσεξε το ARPEGGIO να είναι ON).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thnx και πάλι για τις οδηγίες x-pap... και για την κατανόηση που ρωτώ χωρίς να έχω διαβάσει καλά το manual.. είναι λίγο σπαστικό και το ξέρω.

 

Σχετικά με μαλακές θήκες μεταφοράς έχει εντοπίσει κανείς τίποτα καλό? Και για Korg ή Roland να έχει τσεκάρει κάποιος ας το γράψει αν θέλει, γιατί είναι πιθανόν το ίδιο μαγαζί να βολέψει και τα yamaha. Δε ξέρω κιόλας αν κάποια synths έχουν ούτος ή άλλος, παρόμοιες διαστάσεις. Anyway... Οποιος έχει βολευτεί με την θήκη του ας μας πεί τον τρόπο αν μπορεί..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω να πάρεις την original.Δεν θα βρείς καλύτερη και φτηνότερη. Με 150€ είναι στπίτι σου : http://www.thomann.de/gr/yamaha_motif_es_7_bag.htm

Οι proel δεν κάνουν πάντως.

 

Αφού με βρήκες σε περίοδο ανάρωσης και εφόσον ξέρω πόσο χρόνο θες για να κάνεις αυτά που γράφει το manual του motifES πράξη είπα να σου πώ όσα πιο πολλά γίνεται να προλάβεις να κάνεις και live (ή ηχογράφηση ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλη χρήση έχεις κατά νού..) :D .

Αν ανέβεις σε κανένα πάλκο πάντως για performance, ενημέρωσέ μας να ρθούμε να σε δούμε. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...

1. Ποιος με motif μπορεί να μου πεί πως κανω αυτά τα αναθεματισμένα Layers που το manual τα λέει αλλά εμένα δε μου κάθονται?ES έχω.

 

2. Γιατί όταν τρέξεις ένα midi αρχείο σε όλα τα άλλα synth τρέχουν πιο συμβατά και στο δικό μας υπάρχει μια ανακατωσούρα? Στο κανάλι των drums ας πούμε βάζει πιάνο συνήθως και γενικά ενώ στο PC είναι όλα δηλωμένα κανονικά, στο synth μπερδεύονται?Δοκίμασα και άλλα format του midi αρχείου, από το "save as" του sequencer program που έδινε σε cdακι μαζί με το όργανο η Yamaha, μήπως και βοηθούσε αλλά και πάλι τα ίδια.

 

3. Ήχοι από άλλο yamaha περνιούνται?πχ έχω γνωστό με Τyros. μπορώ να σώσω σε usb ήχους και να τους φορτώσω στο δικό μου? Θα έχει διαφορά και αν ναί για εξηγήστε πως λειτουργεί το θέμα. Ρυθμούς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

1. a. Σε perfomance mode. Έώς 4 φωνές. Δεν μπορεί να μην το καταφέρεις αν διαβάσεις το manual.

b. Σε mix στο song ή pattern mode εώς 16 φωνές.

 

(πήγαινε σε μια performance και βάλε 2-3 φωνές. θα είναι σε layer. Αν ρυθμίσεις την έκταση στο clavie κάνεις και split. Αν δεν το καταφέρεις εδώ είμαστε πάλι.)

 

2. Μεγάλο θέμα. Ίσως προλάβω άλλη μέρα. sorry.

3. Γενικά ήχους δεν περνάς από πουθενά αν δεν σαμπλαρεις. Οι φωνές έχουν να κάνουν με τα effect του καθε synth και το πως αναπαράγει τον ήχο. Ακόμα και ίδια samples να έχεις δεν θα ακουστούν το ίδιο σε διαφορετικές sound engines. Ρυθμούς έχουμε μόνο σε arranger προς το παρόν. Τα synth δεν έχουν. Είναι θέμα που έχει ξανασυζητηθεί στο forum για τη διαφορά synth και arranger.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks φιλε Pap και καλώς σε ξαναβρήκα. Για τα Layers πραγματικά το έχω κοιτάξει το manual αλλά θα το ξαναδώ και πάλι μόλις βρω χρόνο. Μπορεί και κάτι να μην πρόσεξα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Layers: Σε PATTERN MODE , στο MIX.

Με το που ανοίγεις σου βγάζει 16 κανάλια με το Πιάνο Full Grand.

Πήγαινε στο Track 2 και βάλε voice num:17 (017[Ap:80s Layer])

Πήγαινε στο Track 3 και βάλε voice num:37 (037[Kb:Sweetness])

Πάτα [EDIT] και επέλεξε Track 1 (από τα κουμπιά δεξιά που επιλέγεις Track).

Πάτα [sF2] και μπαίνεις στην καρτέλα MODE για της 4 πρώτες φωνές του MIX.

Εκεί θα δείς το ReceiveCh. Αν βάλεις και στα Part01 , Part 02, Part03 ReceiveCh=1 τότε σημαίνει πως όταν επιλέγεις Track 1 και παίζεις στα πλήκτρα του motifes θα ακούγονται και οι 3 φωνές.

Οπότε κάναμε ενα Layer με 3 φωνές. Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να βάλεις εως και 16 αρκεί να λαμβάνουν όλες από το ίδιο κανάλι. (16 δεν θα βάλεις ποτέ..κάποια στιγμή τελειώνει και η πολυφωνία, αλλά λέμε τώρα.)

Εκεί με το [sF3] μπαίνεις στην καρτέλα LIMIT.

Στην καρτέλα αυτή μπορείς να ρυθμίσεις την έκταση που θα έχει κάθε φωνή (PART του MIX) στο κλαβιέ. Με τα NoteLimitH και NoteLimitL επιλέγεις την χαμηλότερη και την ψηλότερη νότα (συχνοτικά) αντίστοιχα στην οποία θα ανταποκρίνεται το PART καθώς παίζεις.

Με τα VelLimitH και VelLimitL ρυθμίζεις από ποιό σημείο έντασης θες να ανταποκρίνεται η φωνή. Για παράδειγμα για να κάνεις κάτι όπως η PERFORMANCE USER:003(A03)-Co:Dynasty πού όταν παίζεις με μεγαλύτερη ένταση τα πλήκτρα ακούς τύμπανα και καμπάνες αριστερά στο κλαβιέ, ενώ όταν παίζεις μαλακά ακούς μόνο τα strings και τα πνευστά.

Μόλις φτιάξεις αυτά και τα καταφέρεις θα πούμε και για τα effect.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου