Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      47.140


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6.287


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.398


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 21/04/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Όχι ρε συ, αυτοί είναι οι κριτές στην Adam, τους μπέρδεψες. Να ευχαριστήσω τον admin που έδωσε στην δημοσιότητα τα ονόματά τους. Έτσι έχουμε δυο καλά. Πρώτον διασφαλίζεται η διαφάνεια της διαδικασίας, και δεύτερον και σημαντικότερον .... ψάχνω ήδη τις άκρες μου να βρω τα τηλέφωνά τους, τα mail τους και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας. Έχω κάτι λεφτουδάκια κάτω από το στρώμα που έχω μαζέψει με κόπο και βρήκα επιτέλους τι να τα κάμω, κι άμα δεν φτάσουνε ασούμε, στην τελική πουλάω και καμιά κιθάρα να συμπληρώσω. Τώρα θα μου πείτε, κομμάτι ανέβασες ρε φιόγκο? Όχι, θα είμαι ο πρώτος που θα κερδίσει χωρίς κομμάτι.
    7 βαθμοί
  2. PRS single cut είναι χειρότερη από Les Paul double cut.
    3 βαθμοί
  3. Μπερδευτηκα λιγο σημερα Πασχαλια με το τουρλου που ακουγα.
    2 βαθμοί
  4. Τι να τον κανεις τον ... "καλυτερο" ηχο, οταν δεν μπορεις να παιξεις? Ποιοι λεγανε εδω οτι ολη η δουλεια στον ηχο ειναι οι μαγνητες? Δεν μπαινουν στην Prs λοιπον μαγνητες gibson για να εχουμε ηχο gibson? Εγω φυσικα δεν το εκανα, γιατι και στην gibson (που δεν πηρα και πηρα Prs στη θεση της, για να εχω και μαονι με διπλους αλλα και tremolo που δεν ζω χωρις, αλλα και να μπορω να παιζω παντου στην ταστιερα και αερας), αλλους μαγνητες θα εβαζα. Και ποιος λεει οτι δεν εχει μεταπωλητικη αξια η Prs? Απο τα πιο boutique οργανα του εμποριου. Ααα πηρα τελικα μερικα χρονια μετα και μια lp, και την εχω σε μια θηκη και αραχνιαζει. Ωραια θηκη δε λεω. Βελουδα μεσα. Χλιδη. Πηρα τωρα να της βαλω κατι χορδες 12-60 για drop C κουρδισμα, μπας και τη χρησιμοποιησω καπου σε τιποτα metal power chords. Τις εχω βεβαια κανα τριμηνο, και ακομα δεν την εχω βγαλει την κιθαρα να τις βαλω. Τουλαχιστον θα δω τη θηκη μεσα, οταν την βγαλω. Μεγαλη λαχταρα την εχω την lp
    2 βαθμοί
  5. Τους θυμάμαι που ήταν δικαστές στη Δίκη της Νυρεμβέργης. Δεν χαρίζονται. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
    2 βαθμοί
  6. https://www.guitarworld.com/amp/features/fender-will-no-longer-use-ash-bodies-for-production-line-guitars-we-found-out-why-and-what-woods-will-be-used-instead
    1 βαθμός
  7. Εαν χορταινει το ματι και φτανει το χερι, ειναι αρκετο... Ειπα σημερα να σε τρελανω λιγο Οταν παιζεις σε καθαρο καναλι, συμφωνω. Οταν εχεις βρωμικο ηχο, το αποτελεσμα ειναι καλο. Δεν ειναι και για χορταση το παιξιμο εκει, βεβαιως βεβαιως...
    1 βαθμός
  8. Κάτσε γιατί θα ξεχάσουμε και αΦτα που κΣερουμε ΠΑΙΖΕΤΑΙ η κιθάρα και ΜΕΤΑ το 15ο τάστο; Έλα Χριστέ και Παναγιά... Γιατί δεν παίζεις ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ; Τον ίδιο ήχο έχει η κιθάρα μετά το 15ο...
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Prs=Η πιο gay κιθαρα ever. (Μην αρχισετε να φωναζετε για politically correctness). Les Paul κανονικη κιθαρα για κανονικους ανθρωπους και σιγα το προβλημα στα τελευταια ταστα. Δε βλεπω καποια διαφορα στο πως παιζω μετα το 12ο στις στρατ κ στη lp μου.
    1 βαθμός
  11. Στις κιθάρες μου δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Μια στροφή να δώσω, δεν ακούω καμία διαφορά, σχεδόν. Το λίγο που θέλει να έρθει, απαιτεί κάμποσες στροφές. Όταν λέω λίγο, εννοώ πολύ λιγότερο από ένα ημιτόνιο. Καλά τα λες εσύ. Εάν περάσουν τις 12 ώρες οι χορδές, δεν δουλεύει το Intonation....
    1 βαθμός
  12. Ρε παιδιά είχα γράψει ένα σεντόνι, και έκανα μια βλακεία και .... το 'χασα.
    1 βαθμός
  13. Sorry αρχηγέ μου αλλά αυτό δεν ισχύει. Τρεις ολόκληρες στροφές ανεβάζουν το ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ έναν ολόκληρο τόνο για πλάκα όχι κάποια σεντς που χρειάζεται το intonation... .
    1 βαθμός
  14. Συγνώμη για την παρέμβαση Για εμένα η απάντηση στο αρχικό ερώτημα είναι: Και τις δύο Μία παραπάνω κιθάρα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν
    1 βαθμός
  15. Αν πάρεις single cut PRS είναι σαν να ακυρώνεις τελείως τον λόγο που σκεφτόσουν να πάρεις PRS at the first place έναντι της Les Paul..... την εργονομία Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα, και οι δυο κιθάρες είναι εκπληκτικές. Αν ήμουν στην θέση σου θα σκεφτόμουν 1) ποια μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο 2) αν τα παίξιμό μου ήταν για classic ή για modern πράματα 3) ποια είναι πιο all around ειδικά σε συνδυασμό με άλλες κιθάρες που τυχόν έχεις Παντώς you can't go wrong με καμία από τις δυο. Επίσης, σκέψου το για SG, και σου μένουν και λεφτά για prs κορεάτικη
    1 βαθμός
  16. Για να ακουσεις διαφορα θα πρεπει να δωσεις 2-3 ολοκληρες στροφες και ανω. Στριβεις, κουρδιζεις χορδη, και μετα τσεκαρεις 12ατο ταστο. Και επαλαμβανεις, εφοσον χρειαστει. Και στις 6μηνες χορδες ισχυουν ακριβως τα ιδια. Στριβεις και αλλαζει το intonation. Κανουν καποια τρελα οι παλιες χορδες, αλλα intonation μπορεις να κανεις.
    1 βαθμός
  17. Αν οι χορδές σου έχουν πεθάνει (κάτι που πάντα συμβαίνει μετά από 8-12 ώρες παιξίματος) μην προσπαθείς να φτιάξεις intonation... χάνεις τον χρόνο σου.
    1 βαθμός
  18. Είχαν τους ίδιους μαγνήτες με αυτήν που κοιτάς; Αν ναι τότε οκ,αν όχι not ok Πάμε στην ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΗ ερώτηση τώρα: πΓια σου αρέσει ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ περισσότερο? αΦτην να πάρεις Ενα πρόβλημα που έχω προσωπικά με τις PRS είναι το ποσό ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΣΧΗΜΕΣ είναι με όλα αυτά τα κΣυλα τύπου σερβαντας & τα flame... Η μόνη που μου αρέσει είναι η DG που βγαίνει σε goldtop.
    1 βαθμός
  19. Οχι πως εχει καμμια ιδιαιτερη σημασια στον ΗΧΟ της κιθαρας αλλα και ΙΣΤΟΡΙΚΑ αν το δουμε με εξαιρεση τις early telecasters η Fender ΕΛΑΧΙΣΤΟ ash (southern ash οχι την ΓΚΟΥΜΟΥΤΣΑ το northern ash που χρησιμοποιουσε στα 70s) έχει χρησιμοποιησει... Η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαρωνΕ της alder ήταν και είναι....το δημοφιλεστερο μοντελο της δε (stratocaster) κατα 99% alder ηταν (με εξαιρεση καποιες λιγες πρωτες στα 50s που ηταν spruce & ash)...στα δε reissue & modern μοντελλα της απο το 85 και μετα που λειτουργει με το σημερινο ιδιοκτησιακο καθεστως συνηθως χρησιμοποιει ΒΑΡΥ και ΦΤΗΝΟ ash (northen ή χαμηλης ποιοτητας southern) που βγαζει κιθαρες ΑΓΚΥΡΕΣ.... Το premium southern light ash το χρησιμοποιει εκει που θα συνεχισει να το χρησιμοποιει ετσι κι αλλιως δηλ. στα CS μοντελλα και στα high priced production line.
    1 βαθμός
  20. Καλά όλοι αΦτοι που παίζουν με LP πως παίζουν δηλαδή; Ινι μαγκιες;
    1 βαθμός
  21. Ο ήχος είναι κάτι που το φέρνεις, κάπως, με αλλαγή μαγνητών και με το eq από τον ενισχυτή. Η εργονομία και η άνεση στο παίξιμο δεν είναι κάτι που αλλάζει σε μια κιθάρα. Εάν νομίζεις πως βάζοντας 2 paf στην prs, μπορείς να την φέρεις στα μετρα σου, με λίγο tweaking στον ενισχυτή, τότε πηγαινε για prs. Και εγώ προτιμώ τον ήχο από les paul, αλλα με βρίσκω να χρησιμοποιώ και να χαίρομαι περισσότερο την prs.
    1 βαθμός
  22. ωραία ανεβαίνει η αξία της δικιάς μου !
    1 βαθμός
  23. Εχασε η Βενετιά βελόνι....
    1 βαθμός
  24. Να ανακοινώσω την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού που αποτελείται απο τους: Σάμι Αμίρη (Phos Duo, NUKeLEUS, piano and current M.D. of Athens Big Band) Σπύρο Λευκοφρύδη (ιδιοκτήτη και άνθρωπο πίσω απο τον ήχο του The Zoo) Γιάννη Πετρογιάννη (ηχολήπτη/μουσικό και ιδιοκτήτη του Matrix studio) και εμένα.
    1 βαθμός
  25. Από κάπου στο FB: Απαγορεύονται συναθροίσεις άνω των 10 ατόμων. Οι συναυλίες τζαζ θα πραγματοποιούνται κανονικά.
    1 βαθμός
  26. κάποιο καιρό τώρα μερικοί φίλοι επικοινώνησαν μαζί μου όντας αρκετά μπερδεμένοι για τον πραγματικό ρόλο του DAW στην σύγχρονη μουσική παραγωγή... ζητώ συγνώμη που δεν μπόρεσα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά μια και δεν είχα καθόλου χρόνο και μυαλό λόγο ενός προβλήματος υγείας... ελπίζω να επανορθώσω τώρα έστω και αργά... σκέφτηκα λοιπόν τώρα που επιτέλους χαλάρωσα λίγο να επιχειρήσω να φτιάξω μια σχηματική αναπαράσταση της audio αλυσίδας στην απλούστερή της μορφή στο στυλ "Λόλα να ένα DAW", αλλά που θα περιλαμβάνει γραμμικά το "ταξίδι" του αρχικού σήματος μέχρι να φτάσει ολοκληρωμένο στα αυτιά μας με το οποιοδήποτε αναπαραγωγικό μέσο... με κοινά το μικρόφωνο και την κονσόλα μίξης με τα εξωτερικά effect και επεξεργαστές, στο πάνω μέρος είναι μια αμιγώς αναλογική αλυσίδα και στο κάτω μέρος μια ψηφιακή... ουσιαστικά αυτό που πρέπει να μείνει είναι ότι το DAW αντικατέστησε τον πολυκάναλο εγγραφέα του οποίου η "δουλειά" πλέον είναι και ο βασικός του ρόλος (ασχέτως των δεκάδων άλλων επεμβατικών "αποστολών" που του ανατέθηκαν να διεκπεραιώνει παράλληλα με αυτή στην πορεία των χρόνων)... επίσης στο ερώτημα στο οποίο υπήρξαν πολλές παρανοήσεις και παραπληροφόρηση, δηλαδή τελικά αν "έχει ήχο το DAW" (με το "όχι" να είναι η σωστή απάντηση), να ξεκαθαρίσω πλέον με την βοήθεια του παραπάνω ότι: στην αναλογική αλυσίδα όλοι οι κρίκοι με τον έλα ή άλλο τρόπο, συμμετέχουν στην αλλοίωση του φυσικού ακουστικού δρώμενου που επιχειρείται να καταγραφεί ώστε να αναπαραχθεί αργότερα το δυνατόν πιστότερα... όλα λοιπόν ανεξαιρέτως τα μέρη της προσθέτουν το καθένα στην σειρά του έναν ανάλογο της ποιότητας και της φύσης του ποσοστό ανεπιθύμητων artifacts (θόρυβο, αρμονικές και άλλων ειδών παραμορφώσεις, wow & fluter κλπ)... στην ψηφιακή από την άλλη, το σήμα αφού προενισχυθεί και μετατραπεί μέσω του Analog to Digital convertor σε ψηφία, παραμένει (εφόσον το επιθυμήσουμε και δεν του επιφυλάσσουμε περαιτέρω "δημιουργική" επεξεργασία μέσω συμπληρωματικών στο DAW αλγορίθμων) αναλλοίωτο (στο όποιο επίπεδο καταγράφηκε) μέχρι την φυσική αναπαραγωγή του μέσω του DAC που θα καλεστεί να το μετατρέψει ξανά σε αναλογικό και να το μεταδώσει σε κάποιο αναπαραγωγικό σύστημα (ενισχυτή-ηχεία) ώστε να φτάσει στα αυτιά μας... ελπίζω να είμαι κατανοητός αλλά αν παρ ελπίδα όχι, καταθέστε (παρακαλώ) εδώ όποιες απορίες τυχόν υπάρξουν (για το συγκεκριμένο θέμα) για να γίνουν κοινό κτήμα...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου