Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      47.142


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      1.426


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/06/2020 σε όλα

  1. Για του φίλους που ψάχνονται με τέτοια πράγματα-εσείς οι 3...4....ξέρετε ποιοι είστε .... ...Βρήκα αυτήν την καταπληκτική μελέτη-πρόκειται για διδακτορικό-πάνω σε αυτό που γενικά ονομάζεται outside παίξιμο. Είναι σε 3 μέρη. Στο πρώτο εξετάζονται και αναλύονται 20 παραδείγματα-από Bird και Benson μέχρι Sco και Jarrett. Στο δεύτερο,σε βάθος μελέτη του πρώτου μέρους του A Love Supreme, ειδικότερα του σημείου με τη μεταφορά του βασικού μοτίβου σε άλλες τονικότητες-και σύνδεση της σειράς των μεταφορών αυτών με τα Mother και Grandmother Chords από το βιβλίο του Slonimsky-καθώς επίσης και η σχέση του μοτίβου αυτού και των παραγώγων του με το παίξιμο του Dolphy. Στο ίδιο μέρος υπάρχει μια καταπληκτική μελέτη της αρμονίας του Miles στα ηλεκτρικά του 80, αναλύονται κομμάτια από το Man With A Horn, Decoy και You Are Under Arrest.Είναι η πρώτη φορά που βρίσκω κάτι τόσο εκτενές για αυτή την περίοδο, θυμάμαι μόνο μια αναφορά σε μια παλιά συνέντευξη του Roben Ford που μιλούσε για μια τεχνική που του είχε δείξει ο Miles. Η μελέτη αυτή πάει πολύ βαθιά. Το τρίτο μέρος ασχολείται αποκλειστικά με τις τεχνικές του Steve Coleman-και είναι ίσως το πιο δύσκολο, καθώς δεν έχει να κάνει τόσο με γνωστές σκάλες ή ακόρντα, αλλά διαστήματα, μορφές συμμετρίας κλπ κλπ. Συνολικά, πρόκειται για μια καταπληκτική εργασία-μιλάμε για περίπου 700 σελίδες, με πάρα πολλά μουσικά παραδείγματα. https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/8397/?fbclid=IwAR3GI2YGIZFCFsXsd9T67FFMRDN8zEv2bWETQopXXw2hSCl4wO-sUCyk1y0
    5 βαθμοί
  2. Πάει ο καφές, πάει το πληκτρολόγιο, πάω κι εγώ στο πάτωμα να κλαίω ..... Δεν ηπάρχης λαίμαι ....
    3 βαθμοί
  3. Πες της, σε παρακαλώ, ότι έχει πολύ καλό γούστο στην μουσική κι ότι την ευχαριστούμε!
    3 βαθμοί
  4. Τι ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ που ειναι ο κΗρατας.....
    2 βαθμοί
  5. Για κανενα 5λεπτο την ειχα καραβρει, καθως πατουσα το καλωδιο, και μπορουσα να ξυστω με το αριστερο...
    2 βαθμοί
  6. άλλος ένας που τον γελάσανε
    2 βαθμοί
  7. Αν και λείπει το ρεφραίν το κομμάτι είναι καλό. Άρεσε και στη γυναίκα μου που σχολίασε ευμενώς και την κιθάρα αλλά και τον τραγουδιστή. Μ' άρεσε και ο ήχος της κιθάρας.
    2 βαθμοί
  8. Oπως τα ειπε ο σοφος Φασιον. Η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι το περιμεναμε και νομιζω θα ταιριαζε. Επισης πολυ ωραιες πενιες στις κιθαρες. Μπραβο και στους τρεις σας, γιγαντες και φιλοι. Βαρουτε!
    2 βαθμοί
  9. Καταπληκτικός και εντυπωσιακός ο Trifonov με μια πολύ ιδιαίτερη ερμηνεία που σε καθηλώνει... Σχετικά με το άλλο, είναι από τα αγαπημένα θέματα συζήτησης με συναδέλφους και καθηγητές μου, το πώς θα ήταν η μουσική αν οι παλαιοί μεγάλοι συνθέτες είχαν τα σύγχρονα τεχνολογικά βοηθήματα στην κατοχή τους. Θα αναφέρω τον Beethoven (είναι και έτος Beethoven φέτος) που πριν συνθέσει, τον έβλεπε κανείς να περπατάει στην εξοχή, "όντας στον κόσμο του", μουρμουρίζοντας έντονα και κάνοντας απότομες χειρονομίες, σε σημείο που κάποιος που δεν τον γνώριζε, τον περνούσε για τρελό. Ο άνθρωπος απλά σχεδίαζε και άκουγε στο μυαλό την επόμενη σύνθεσή του, εκκεντρικά μεν, αποτελεσματικά δε. Προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα αυτό αποτελεί μειονότητα (δε θα πω ότι λείπει), η διάθεση χρόνου και το αποκλειστικό δόσιμο ψυχής στη σύνθεση. Αν βάλουμε στο παιχνίδι και τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής, δε θέλει πολύ να καταλάβουμε γιατί μεγάλο μέρος της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας είναι τύπου fast food. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, το μεγαλύτερο μέρος της EDM σήμερα απλά φτιάχνεται με το mouse στο laptop ίσως και όταν ο συνθέτης είναι εν κινήσει σε τουρνέ... Εννοείται εργαλεία όπως MIDI, Cubase, Finale κτλ. είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τον μουσικό σήμερα, κανείς δεν αμφιβάλει γι' αυτό, το ερώτημα είναι πώς ισορροπούμε την quality over quantity.
    2 βαθμοί
  10. Τί κάνατε εκεί βρε Γυμνασιόπαιδα , πρέπει να οργανώσουμε φιλικές επισκέψεις-Αρμένικες όπως είπες- και να παίζουμε με τα παιγνίδια των άλλων να πάρουμε πίσω τον χαμένο κορωνοχρόνο Να ξέρεις ότι η 335 σου με άναψε φωτιες θα καταλάβεις τι εννοώ όταν ανεβάσω το επόμενο thread, άσε που ο Rivera από το thread του Μάκη μου γυάλισε και αυτός που τώρα κακόκοιτάω τον studiotone Άβυσος η ψυχή του ανθρώπου
    2 βαθμοί
  11. Λοιπόν τα κατέβασα,αλλά το πιο πιθανό είναι είτε να πάθω εγκεφαλικό,είτε να νιώσω τέρμα βλάκας που δεν θα καταλαβαίνω τα περισσότερα,είτε να απογοητευτώ από τον όγκο της πληροφορίας και να τα παρατήσω....θα σας ενημερώσω σε λίγες μέρες
    2 βαθμοί
  12. Αν εχουν σπασμένο χέντζτοκ, ναι. Τις χορδες, Τις κολλάω απλά ενώνω την Α και τη D για να φτιανω μια κανονικιΑ E, γιατί οι 38άρες κάνουν για σφεντόνα.
    2 βαθμοί
  13. Γνωρίζω οτι τα ξέρουν αλλά πάντα υπ'αρχει ενδιαφέρον γι αυτά
    2 βαθμοί
  14. Μέσα σε αυτά έχει και το εξής McCoy Tyner, Modal Jazz, and the Dominant Chord Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτό τον ποταμό συνδεόμενων πεντατονικών που έπαιζε ο Mc Coy και λέω να ξεκινήσω απο αυτό
    2 βαθμοί
  15. Τι μας κάνεις τώρα ρε φίλε τώρα μετά από ΧΧ χρόνια αδυνατώ να γυρίσω σε τέτοιες βαθυστόχαστες μελέτες θα προσπαθήσω να το παρακολουθήσω
    2 βαθμοί
  16. Ναι γνωστα αυτα. Άλλωστε στη Φαντασια πρωτοπαιξε ο Jimi, στα Δειλινά ο Rory, στο Παγκοσμιο ο David, στο Εννατο ο Eric, στα Σοδομα ο Stevie και στη Νεραιδα ο Richie.
    2 βαθμοί
  17. Γιγαντας. Ίσως ο αγαπημένος μου κιθαρίστας. Τέρας ήχου, songwriter ολκής, anti-celebrity, γούστο στις κιθάρες, guitar layering σε ηχογραφήσεις για σεμινάριο, ευρηματικός σε licks και φωνητικά, βράχος ρυθμικά, χωρίς κιθαριστικά κλισέ. Η επιτομή του εύστοχου και περιεκτικού band member. Για χάρη του πήρα καποτε ένα EHX English Muffin' κι έψαχνα να βρω Ibanez Wah. To εδωσα σε μια εβδομάδα. Σταμάτησα να ψάχνω και το Ibanez και να τρέφω αυταπάτες ότι θα ακουστώ εστω και λιγο σαν κι αυτόν.
    2 βαθμοί
  18. εδω τωρα σοβαρευει το πραγμα!!
    2 βαθμοί
  19. Ένα κομματάκι μας.... Οι στίχοι είναι εμπνευσμένοι από εδώ...: https://www.thessalonikiartsandculture.gr/epilegmena-arthra/to-roloi-pou-stamatise-stis-efta-jorge-bucay/?fbclid=IwAR2KI_yxb49x-pWLFg2WJOG1f603yR7wUaGIGJLepxZunvQV2cIOXqZSoV4 Πάντως αυτές οι "συνεργασίες" είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί σε αυτό το σάιτ......
    1 βαθμός
  20. Καλά αυτό εννοείται. Αλλά και πάλι δεν θα είχε έστω ένα βασικό κομπρεσοράκι για να βγάλει τον ήχο του στούντιο; Από την άλλη θα μου πεις στα live σχεδόν ποτέ δεν παίζει με τα καθαρά που έχει στους δίσκους
    1 βαθμός
  21. https://equipboard.com/pros/john-frusciante/mxr-dyna-comp-compressor-m102
    1 βαθμός
  22. Μην μασάς, βιβλίο είναι αυτό. Πάρτο αργά και μαλακά, και όπου κολλήσεις, εδώ είμαστε.
    1 βαθμός
  23. Νιώθω ήδη το εγκεφαλικό να έρχεται,δεν κατάλαβα τίποτα
    1 βαθμός
  24. ... η οποία έχει ήδη κατεβεί από το απόγευμα. Σφυράω κλίμακες από το thesaurus of scales and melodic patterns.
    1 βαθμός
  25. Εννοείται και θα σας ενοχλήσω! Δεν γίνεται να μας πετάτε την καυτή πατάτα και μετά να σφυράτε κλέφτικα
    1 βαθμός
  26. Αν συμβεί κάτι από τα δύο στείλε pm. Για το δεύτερο σε βοηθάω άμεσα, για το πρώτο ... έμμεσα (θα στείλω το 166 για βοήθεια).
    1 βαθμός
  27. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ανέβαζε κάποιος ένα άρθρο με θέμα το outside playing στην jazz. Τι είναι, ιστορική αναδρομή, τρόποι χρήσης, τρόποι που μπορεί να επιτευχθεί, παραδείγματα (ηχητικά και γραπτά), και από εκεί και πέρα ... Τρόπους που χρησιμοποιεί ο ίδιος, γιατί τους επέλεξε, παραδείγματα, κλπ. Έτσι ώστε να μπορούμε όλοι (οι τρεις μας δηλαδή ) να πούμε πώς εμείς προσπαθούμε να το πετύχουμε, και γενικότερα την δική μας οπτική στο θέμα. Το outside παίξιμο, ήταν ο πρώτος λόγος που ήθελα κάποτες να μάθω να παίζω jazz. Πιστεύω ότι θα γινόταν μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με αφορμή ένα τέτοιο άρθρο. Σύμφωνοι, κι εμείς τα ξέρουμε. Δεν είναι εκεί το θέμα. Άλλο τι ξέρει κάποιος και άλλο πώς το σκέφτεται, πώς το αντιμετωπίζει, πώς το χρησιμοποιεί, κλπ. Πάντα είναι ενδιαφέρουσα μια τέτοια μελέτη που περιλαμβάνει και παιχτικές απόψεις μουσικών τεράτων.
    1 βαθμός
  28. 1 βαθμός
  29. Ξέρω και κανα δύο άλλους αλλά μπαίνουν ποιό σπάνια (Μάκης, Sami και λοιποί) Ρε σεις πωσ θα γίνει να ρίξουμε καμμιά πενιά βαρέθηκα την απομόνωση ας ειναι και ιντερνετική
    1 βαθμός
  30. Ωραία, οι τρεις μαζευτήκαμε. Που είναι οι άλλοι?
    1 βαθμός
  31. Εσύ είσαι μικρός ακόμα..., μη σου "χαλάσουμε" τα αθώα παιδικά σου χρόνια τόσο άτσαλα! Είσαι τεράστιος...
    1 βαθμός
  32. Κι εμένα. Που να το πάω βρε Φώτη ...
    1 βαθμός
  33. εγω γιατί διαβάζω Κολλάς και τις γκόμενες? (κάτι δεν πάει καλά σήμερα)
    1 βαθμός
  34. Εγώ πάντως, όταν σκέφτομαι Frusciante & RHCP τους ταυτιζω με την Stratocaster
    1 βαθμός
  35. cos_dr, dimsonic, Panos Kostagiannis Σας ευχαριστούμε και σας ασπαζόμαστε ποικιλοτρόπως... Έτσι είναι Στράτο μου... αυτή η πουτ@ν@ η δόξα και το άτιμο το χρήμα χαλάν' τον άνθρωπο! Όσο για την απαγγελία από μέρους μου, όχι ρε παιδιά δεν θα ταίριαζε μέσα σε ένα άσμα που από την αρχή μέχρι το τέλος ακούγετε μια φωνή... Ίσως εάν υπήρχαν κι άλλα μέρη απαγγελίας σε βάρος του τραγουδίσματος του Γιώργου και μέρη που εγώ να απαγγέλνω κι ο Γιώργος συγχρόνως να τραγουδάει, ίσως... αλλά τώρα, όχι.. με τίποτα!
    1 βαθμός
  36. Ότι χρησιμοποιήσεις που δεν έχεις δικαιώματα μπορεί να δώσει δικαίωμα να παίρνει ο δικαιούχος (οι) τις όποιες απολαβές από το youtube εάν το ζητήσει. Με απλά λόγια εάν το βίντεο φτάσει εκατομμύρια προβολές και βγάζει λεφτά εσύ δεν θα παίρνεις τίποτα ή λίγα. Μιλάμε πάντα για μικρά αποσπάσματα, στην περίπτωση που έχεις κάτι ολοκληρωμένο είναι πιθανό να κατέβει. Δεν είμαι δικηγόρος ή ειδικός απλά αναφέρω αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει από άλλους. Οι όροι χρήσης αλλάζουν οπότε δεν θα είναι κακό να τους διαβάσεις για να είσαι σίγουρος . Εδώ είναι αυτοί που είναι σε ισχύ. https://www.youtube.com/static?gl=GR&template=terms
    1 βαθμός
  37. Φίλος πάντως με Selmer Mark VI κλάφτα σόλο ο saxman. Εδώ θέλει Κeilwerth SX ή ένα Yanagisawa 992. Πού πας με το Cannonball, το κοκκόρι να ούμε. (Άραγε να κάνουν τέτοιες συζητήσεις σε φόρουμ άλλων οργάνων; "Είναι τα Powell τα καλύτερα φλάουτα για φρουλάντο;" "5 φαγκότα που με αναβάθμιση σε τάπες πατάνε κάτω τα Gebrüder Mönnig")
    1 βαθμός
  38. 1 βαθμός
  39. Τριχες. ΚΑΜΜΙΑ καινουργια strat δεν αξιζει 45.000 ευρω ,ακομα και αν συνοδευεται απο εναν handwired tweed twin οπως η λινκαρισμενη. Και την stock Eric Clapton να παρεις το ιδιο πραγμα θα ειναι. Ετσι κι αλλιως ΜΑΓΝΗΤΕΣ θα ΑΛΛΑΞΕΙΣ και στις 2 γιατι ειναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΑΠΑ .
    1 βαθμός
  40. Περαν απο το γεγονος οτι ο τυπος ειναι genius συνθετικα η ειρωνια ειναι οτι καποιοι πιστευουν οτι αυτα που παιζει ειναι ευκολα. Σαν και αυτο ενα πραγμα:
    1 βαθμός
  41. Συγχαρητήρια! Είναι καταπληκτικό το αποτέλεσμα! Για τον τόσο ακριβή συγχρονισμό στα αρχεία ήχου μεταξύ τους χρησιμοποιήσατε κάποιο plugin ή το κάνατε "χεράτα";
    1 βαθμός
  42. Πάντως πλάκα πλάκα εάν υπήρχαν τότενες αυτά τα: internet, email, skype, κάρτα ήχου, midi, looper, vst...., μάλλον δεν θα ακούγαμε αυτές τις μουσικές σήμερα.....
    1 βαθμός
  43. Εννοείται. Και κάποια δύσκολα μέρη τα είχαν κάνει midi από πριν. Τέτοιοι ήταν.
    1 βαθμός
  44. Άσχετο, ίσως, αλλά υπάρχει ένα γράμμα του Debussy προς στον Igor, όπου ο μνημονεύεται μια πρώτη παρουσίαση της Ιεροτελεστίας- σε κλειστό κύκλο-από τους δυο τους σε πιάνο για 4 χέρια. Όπου μάλλον ο Debussy το έπαιξε prima vista. Φρίκη!!!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου