Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Antonis Stanitsopoulos

    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      17


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.980


  3. Fanfan

    Fanfan

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      83


  4. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.887


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/03/2019 σε όλα

  1. Μια από τις συνθέσεις μου που ετοιμάζω και επεξεργάζομαι αυτήν την περίοδο ..
    5 βαθμοί
  2. https://www.youtube.com/watch?v=OhFFMYvqDO8
    3 βαθμοί
  3. Ναι από την έρευνα που έχω κάνει κ εγώ αυτή παίρνει καλά σχόλια όπως και μια Hotone Cybery . Τόσα χρόνια δεν είχα ασχοληθεί ποτέ switcher και τροφοδοσίες αλλά δεν πήγαινε άλλο η κατάσταση. Με το one spot είχα απογοητευτεί ( εντάξει τα έβγαλε τα λεφτά του δε μπορώ να πω) αλλά πάμε γι'αλλα.Μεγαλωσε και το gear σε αριθμό και όγκο οπότε έπρεπε να κάνω κάτι πέρα από μια καινούργια pedalboard
    2 βαθμοί
  4. Fulltone OCD = σταθερή αξία. Στακάρει μια χαρά με άλλα πετάλια και κάνει πολλά διαφορετικά και καλά πράγματα και από μόνο του. Επίσης, έχει προσιτή τιμή. Και η τελευταία βέρσιον του, κάθε άλλο παρά ξεπερασμένη είναι!
    2 βαθμοί
  5. Μία περίληψη του συμβολισμού των διαστημάτων που χρησιμοποιούνται στη jazz νομενκλατούρα, και οι πρώτες κλίμακες που μπορεί κανείς να ασχοληθεί στα πλαίσια μιας jazz μελέτης. Γλωσσάρι για τα διαστήματα με jazz συμβολισμόΟ πιο συνηθισμένος jazz συμβολισμός των διαστημάτων είναι ο εξής: Κύρια διαστήματα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους 8, 11, 12, 15 κτλ.): 1 (8, 15), 4 (11), 5 (12): Καθαρή 1η (ή 8η, 15η), Καθαρή 4η (ή 11η) και Καθαρή 5η (ή 12η) b1 (b8, b15), b4 (b11), b5 (b12) : Ελαττωμένη 1η (ή 8η ή 15η), ελαττωμένη 4η (ή 11η), ελαττωμένη 5η (ή 12η) #1 (#8, #15), #4 (#11), #5 (#12) : Αυξημένη 1η (ή 8η ή 15η), αυξημένη 4η (ή 11η), αυξημένη 5η (ή 12η). Δευτερεύοντα διαστήματα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους 9, 10, 13, 14 κτλ.): 2 (9), 3 (10), 6 (13), 7 (14): Μεγάλη 2α (ή 9η), Μεγάλη 3η (ή 10η), Μεγάλη 6η (ή 13η), Μεγάλη 7η (ή 14η) b2 (b9), b3 (b10), b6 (b13), b7 (b14): μικρή 2α (ή 9η), μικρή 3η (ή 10η), μικρή 6η (ή 13η), μικρή 7η (ή 14η) bb2 (bb9), bb3 (bb10), bb6 (bb13), bb7 (bb14): ελαττωμένη 2α (ή 9η), ελαττωμένη 3η (ή 10η), ελαττωμένη 6η (ή 13η), ελαττωμένη 7η (ή 14η) #2 (#9), #3 (#10), #6 (#13), #7 (#14): Αυξημένη 2α (ή 9η), Αυξημένη 3η (ή 10η), Αυξημένη 6η (ή 13η), Αυξημένη 7η (ή 14η) Άρα: Σκέτος αριθμός σημαίνει: Καθαρό κύριο διάστημα (1,4,5 και οι οκτάβες τους) ή Μεγάλο δευτερεύον διάστημα (2,3,6,7 και οι οκτάβες τους). "#" σημαίνει πάντοτε αυξημένο διάστημα. Μερικές φορές αντί για # κάποιοι βάζουν το σύμβολο "+", αλλά δεν είναι στάνταρ, καθώς για κάποιους άλλους το "+" σχετίζεται μόνο με την αυξημένη 5η, και όχι με κάθε αυξημένο διάστημα. Π.χ. 7#5#9 = 7+5+9 για κάποιους = 7+ (#9) για κάποιους άλλους. Στο τελευταίο, το "+" σημαίνει "#5". Αυτό για να είστε προετοιμασμένοι... "b" σημαίνει ελαττωμένο Κύριο διάστημα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους) ή μικρό δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). "bb" σημαίνει ελαττωμένο δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). Αν δείτε το σύμβολο "bb" σε κύριο διάστημα, τότε το διάστημα αυτό είναι δύο φορές ελαττωμένο, ή δισελαττωμένο. Αντίστοιχα, το σύμβολο "x" (x = ##) μπροστά από οποιοδήποτε διάστημα, αυτό θα είναι δισαυξημένο, κτλ. Αυτά θα τα συναντήσετε σχετικά σπάνια... Οι πρώτες κλίμακες του μουσικού που αγαπά τη jazz...Οι κλίμακες είναι ένα από τα αγκάθια της σύγχρονης jazz διδακτικής. Οι περισσότεροι τα έχουν ανάγει σε ιερό δισκοπότηρο του αυτοσχεδιασμού, λαθεμένα κατά τη γνώμη μου. Άλλοι πάλι, μάλλον αντιδρώντας στους πρώτους, τις υποβαθμίζουν περισσότερο από όσο χρειάζεται. Η πραγματικότητα είναι μάλλον κάπου στη μέση. Η bebop έχει να κάνει κάπως περισσότερο με chord tones, arpeggios, και όλα τα είδη αντιστικτικών φθόγγων σε μία αρμονία κατά βάσην αποτελούμενη από στιβαγμένες 3ες από ότι έχει να κάνει με κλίμακες. Επίσης, οι μεμονωμένες συγχορδίες πολλές φορές ξεφεύγουν από το στενό πλαίσιο της κλίμακας, με όλες τις δυνατότητες επεκτάσεων και αλλοιώσεων που μπορούν να έχουν. Παρόλα αυτά, η σημασία των κλιμάκων σε ότι έχει να κάνει με κάποιες αρμονικές συνδέσεις, μελωδικά περάσματα, καθώς βέβαια και σαν "δεξαμενές από νότες" για κάπως πιο "modal" θεώρηση των πραγμάτων, είναι αδιαμφισβήτητη. Για αυτό το λόγο, θεωρώ καλό να απαριθμήσω το "bare minimum" των κλιμάκων που πρέπει να κατέχει ο σύγχρονος μουσικός που ασχολείται με πράγματα σχετικά με jazz. Αυτές είναι οι εξής: Κλίμακες χωρίς τριημιτόνιο: Μείζων [Major]: 7 τρόποι. Μελωδική Ελάσσων [Melodic minor] (ανεβοκατεβαίνει ίδια) : 7 τρόποι Ελαττωμένη Κλίμακα ή Τόνος - Ημιτόνιο [Diminished Scale ή Whole step - Half Step ή Whole - Half] : 2 τρόποι Ολοτονική [Wholetone] : 1 τρόπος Κλίμακες με τριημιτόνιο: Αρμονική Μείζων [Harmonic Major]: 7 τρόποι Αρμονική Ελάσσων [Harmonic minor]: 7 τρόποι Aυξημένη κλίμακα ή Τριημιτόνιο - Ημιτόνιο [Augmented Scale ή trisemitone - half step ή 3 half steps - one half step]: 2 τρόποι Αυτές οι 7 κλίμακες, μαζί με τους τρόπους τους, φτιάχνουν ένα σύνολο από 33 τρόπους, που καλό είναι ο jazz μουσικός να ξέρει από κάθε τονικότητα. Τι κοινό έχουν αυτές οι 7 κλίμακες; Είναι λίγο δύσκολο να το δει κανείς, αλλά είναι πολύ συναρπαστικό: Οι 7 αυτές κλίμακες είναι τα μεγιστικά υποσύνολα της χρωματικής κλίμακας που δεν περιλαμβάνουν χρωματικό cluster*. [* Χρωματικό cluster: δύο ή περισσότερα διαδοχικά ημιτόνια, π.χ. Ντο-Ντο#-Ρε, Ρε#-Μι-Φα-Σολb κτλ.]Με άλλα λόγια: καμία από αυτές δεν είναι υποσύνολο κάποιας άλλης από αυτές, και επίσης αν ένα υποσύνολο της χρωματικής κλίμακας δεν έχει χρωματικό cluster, τότε είτε είναι υποσύνολο μίας από αυτές, είτε συμπίπτει με μία από αυτές. Δεδομένου ότι αυτές είναι οι πιο στάνταρ κλίμακες στα πιο "προηγμένα" βιβλία αυτοσχεδιασμού, εδώ έχουμε μία περίπτωση που η επιστήμη και το αισθητήριο της τέχνης συμπίπτουν περίφημα! Για τα παρακάτω: C = Nτο, D = Ρε, E = Μι, F = Φα, G = Σολ, A = Λα, B = Σι, οπότε π.χ. C D E F# G# A B = Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα Σι Οι παραπάνω κλίμακες αναλυτικά με τους τρόπους τους: A) Χωρίς τριημητόνιο: Μajor: Ionian : 1 2 3 4 5 6 7 (C D E F G A B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 13 = I Maj7 (9,11,13) ή Ι Μ13 (C E G B | D F A) Dorian: 1 2 b3 4 5 6 b7 (D E F G A B C, C D Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 13 = Ι m7 (9,11,13) ή Ιm13 (D F A C | E G B, C Eb G Bb | D F A από C) Phrygian: 1 b2 b3 4 5 b6 b7 (E F G A B C D, C Db Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 b13 = I m7 (b9,11,b13) ή Im11b9b13 (E G B D | F A C, C Eb G Bb | Db F Ab από C) Lydian: 1 2 3 #4 5 6 7 (F G A B C D E, C D E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 #11 13 = I Maj7(9,#11,13) = I M13#11 (F A C E | G B D, C E G B | D F# A από C) Myxolydian: 1 2 3 4 5 6 b7 (G A B C D E F, C D E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 13 = Ι 7 (9,11,13) = Ι 13 [ή I 13(11) μια που η 11η δεν εννοείται απαραίτητα σε συγχορδίες με Μεγάλη 3η] (G B D F | A C E, C E G Bb | D F A από C) Aeolian: 1 2 b3 4 5 b6 b7 (A B C D E F G, C D Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7(9,11,b13) = Im11b13 (A C E G | B D F, C Eb G Bb | D F Ab από C) Locrian: 1 b2 b3 4 b5 b6 b7 (B C D E F G A, C Db Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 b13 = Ι m7b5(b9,11,b13) = I m11b5b13b9 = I mb13b5b9 (B D F A | C E G, C Eb Gb Bb | Db F Ab από C) Melodic Minor: Melodic minor: 1 2 b3 4 5 6 7 (C D Eb F G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 13 = Ι m/M7 (9,11,13) ή Ιm/M13 (C Eb G Bb | D F A) Phrygian Natural 6: 1 b2 b3 4 5 6 b7 (D Eb F G A B, C Db Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 13 = I m7 (b9,11,13) ή Im13b9 (D F A C | Eb G B, C Eb G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented, ή Lydian #5: 1 2 3 #4 #5 6 7 (Eb F G A B C D E, C D E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 #11 13 = I Maj7#5(9,#11,13) = I M13+ #11 (Εb G B D | F A C, C E G# B | D F# A από C) Lydian dominant ή Lydian b7: 1 2 3 #4 5 6 b7 (F G A B C D Eb, C D E F# G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 #11 13 = I 7(9,#11,13) = I 13#11 (F A C Eb | G B D, C E G Bb | D F# A από C) Myxolydian b6: 1 2 3 4 5 b6 b7 (G A B C D Eb F, C D E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι 7 (9,11,b13) = Ι 11b13 (G B D F | A C Eb, C E G Bb | D F Ab από C) Half Diminished ή Locrian natural 2: 1 2 b3 4 b5 b6 b7 (A B C D Eb F G , C D Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7b5(9,11,b13) = I m11b5b13 = I mb13b5 (A C Eb G | B D F, C Eb Gb Bb | D F Ab από C) Altered ή Super Locrian: 1 b2 b3 b4 b5 b6 b7 (B C D Eb F G A, C Db Eb Fb Gb Ab Bb από C). Aυτή, ενώ βγάζει m7b5 ως βασική τετράδα, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C Db D# E Gb/F# G#/Ab Bb από C), δηλαδή η 1, 3 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και τις δύο αλλοιώσεις της 5ης. Εναλλακτικά, #11 και b13. Σε κάθε περίπτωση, είναι η κλίμακα επιλογής για οτιδήποτε dominant έχει τις συγκεκριμένες βαθμίδες με b13. Για αυτό δεν δίνεται σαν συγχορδία σε ανάπτυγμα 3ης, διότι αυτή είναι επέκταση του half diminished με ελαττωμένη 4η, και η συγκεκριμένη κλίμακα δεν πολυχρησιμοποιείται έτσι. Diminished: W - H (Whole-Half ή Whole Step - Half Step): 1 2 b3 4 b5 #5 6 7 (C D Eb F Gb G# A B). Μία ωραία ανάλυσή της είναι σαν δύο συγχορδίες ελαττωμένης 7ης μία Μεγάλη 7η διαφορά η μία από την άλλη, π.χ. Bo7/Cο7: C Eb Gb A | B D F Ab. (Επίσης φυσικά, έναν τόνο, Καθαρή 4η ή μικρή 6η πάνω η μία από την άλλη! Αν κουνηθεί μία ελαττωμένη τετράφωνη συγχορδία κατά 3ες μικρές και τα παράγωγά τους διαστήματα, όπως κάνουμε εδώ στην επάνω ελαττωμένη, δεν αλλάζει.) Σημαντική ιδιότητα: ό,τι παίζεται μέσα στην κλίμακα, μεταφέρεται και υπερτίθεται ανά 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες παντού ανά πάσα στιγμή. H - W (Half Step - Whole Step): 1 b2 #2 3 #4 5 6 b7 (C Db D# E F# G A Bb). Όμοια ιδιότητα με τις μεταφορές και υπερθέσεις σε 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες. Η κλίμακα επιλογής για dominant με b/#9 και 13. Wholetone: Wholetone: 1 2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C D E F#/Gb G#/Ab Bb). Μοναδική από τις απλές τριάδες που χωράει εδώ είναι η αυξημένη. Η ίδια η κλίμακα μπορεί να αναλυθεί σαν δύο αυξημένες συγχορδίες σε απόσταση μικρής 7ης, π.χ. Bb+/C+, ή τόνου, ή τριτόνου κτλ. Tα πάντα εδώ μεταφέρονται και υπερτίθενται κατά όλα τα σύμπλοκα από τόνους όπως τόνο, 3ες Μεγάλες, Τρίτονα, 6ες μικρές, 7ες μικρές κτλ. Τα βιβλία συνήθως την αναφέρουν σαν καλή επιλογή για τις συγχορδίες 7#5, αλλά στην πράξη έχει πολύ ισχυρό και χαρακτηριστικό χρώμα και χρησιμοποιείται μόνον όταν θέλουμε το συγκεκριμένο χρώμα. Β) Με τριημητόνιο: Harmonic Major: Harmonic Major ή Ionian b6 : 1 2 3 4 5 b6 7 (C D E F G Ab B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 b13 = I Maj7 (9,11,b13) ή Ι Μb13 (C E G B | D F bA). Μία από τις πιο όμορφες κλίμακες, χρησιμοποιήθηκε πολύ στο ρώσσικο ρομαντισμό. Ωραία ανάλυση: Do7/C: C E G | D F Ab B Half Diminished natural 6 ή Dorian b5: 1 2 b3 4 b5 6 b7 (D E F G Ab B C, C D Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 13 = Ι m7b5 (9,11,13) ή Ιm13b5 (D F Ab C | E G B, C Eb Gb Bb | D F A από C) Small Flamenco ή Super Locrian natural 5 ή Phrygian b4: 1 b2 b3 b4 5 b6 b7 (Ε F G Ab B C D, C Db Eb Fb G Ab Bb από C). Όπως και η Super Locrian, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4 5 b7 (C Db D# E F# G Bb από C), δηλαδή η 1, 3, 5 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και αυξημένη 11η. Σε καθοδικά περάσματα η #11 μπορεί να ερμηνευθεί σαν b5 -> b4 -> b3 -> b2 -> 1. Melodic minor #4: 1 2 b3 #4 5 6 7 (F G Ab B C D E, C D Eb F# G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 #11 13 = Ι m/M7 (9,#11,13) ή Ιm/M13 (F Ab C E | G B D, C Eb G B | D F# A από C). Υπέροχος τρόπος, που περιλαμβάνει και το συνδυασμό δύο ελάσσονων συγχορδιών σε απόσταση Μεγάλης 7ης, π.χ. Bm/Cm. Phrygian Major natural 6 ή Myxolydian b2: 1 b2 3 4 5 6 b7 (G Ab B C D E F, C Db E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 13 = Ι 7 (b9,11,13) = Ι 13b9(11)) (G B D F | Ab C E, C E G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented #2: 1 #2 3 #4 #5 6 7 (Ab B C D E F G, C D# E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | #9 #11 13 = I Maj7#5(#9,#11,13) = I M13+ #9#11 (Ab C E G | B D F, C E G# B | D# F# A από C) Harmonic Diminished natural 4 ή Locrian bb7: 1 b2 b3 4 b5 b6 bb7 (B C D E F G Ab, C Db Eb F Gb Ab Bbb από C). Μία υπέροχη κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες, χρησιμοποιήθηκε π.χ. από τον Rimsky-Korsakoff στο Song Of India. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Harmonic minor: Harmonic minor: 1 2 b3 4 5 b6 7 (C D Eb F G Ab B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 b13 = Ι m/M7 (9,11,b13) ή Ιm/Mb13 (C Eb G Bb | D F bA) Locrian natural 6: 1 b2 b3 4 b5 6 b7 (D Eb F G Ab B C, C Db Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 13 = Ι m7b5(b9,11,13) = I m13b5b9 = I m13b5b9 (D F Ab C | Eb G B, C Eb Gb Bb | Db F A από C) Ionian augmented ή Ionian #5: 1 2 3 4 #5 6 7 (Eb F G Ab B C D E, C D E F G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 11 13 = I Maj7#5(9,11,13) = I M13+ (Εb G B D | F Ab C, C E G# B | D F A από C) Dorian #4 ή Romanian: 1 2 b3 #4 5 6 b7 (C D Eb F# G A Bb), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 #11 13 = Ι m7 (9,#11,13) ή Ι m13#11 (C Eb G Bb | D F# A). Phrygian Major ή Phrygian Dominant: 1 b2 3 4 5 b6 b7 (G Ab B C D Eb F, C Db E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 b13 = Ι 7 (b9,11,b13) = Ι 11b13b9 (G B D F | Ab C Eb, C E G Bb | Db F Ab από C) Lydian #2: 1 #2 3 #4 5 6 7 (Ab B C D Eb F G, C D# E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | #9 #11 13 = I Maj7(#9,#11,13) = I M13#9#11 (Ab C Eb G | B D F, C E G B | D# F# A από C) Harmonic Diminished: 1 b2 b3 b4 b5 b6 bb7 (B C D Eb F G Ab, C Db Eb Fb Gb Ab Bbb από C). H κατεξοχήν κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες επι κλασσικισμού, χρησιμοποιήθηκε από τον Bach και πέρα συνέχεια. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Augmented Scale: Trisemitone - Half Step: 1 #2 3 5 b6 7 (C D# E G Ab B). Πολύ όμορφη κλίμακα, που μπορεί κανείς να τη δει και σαν δύο αυξημένες συγχορδίες που απέχουν Μεγάλη 7η, π.χ. B+/C+: C E G# | B D# G. Επίσης: 1 3 5 7 | #9 b13. Half Step - Trisemitone: 1 b2 3 4 #5 6 (C Db E F G# A). Αυτές είναι όλες. Μάθετέ τις όλες σε όλες τις τονικότητες, όπως τις κλίμακες που μελετούσατε στο Ωδείο. Εξερευνήστε τις αρμονικά, αναλύστε τις και μαθαίνετε να ξεχωρίζετε τα αρμονικά και μελωδικά τους χρώματα. Καλή τύχη!
    1 βαθμός
  6. Μπετον αρμε πραγματα!!! Ευγε φιλε μου!! 5 αστερια απο μενα!!
    1 βαθμός
  7. Το FULL MOON ειναι το πρωτο κομματι του δισκου μου με το ονομα Empathy.Το Empathy είναι ο πρώτος προσωπικός δίσκος του κιθαρίστα Δημήτρη Κοροντζή ,αποτελείται από οχτώ οργανικές συνθέσεις που κινούνται υφολογικά από την Jazz μέχρι το rock fusion και την κινηματογραφική μουσική , Empathy σημαίνει η ικανότητα να νοιώθεις τα συναισθήματα των άλλων, έτσι και αυτός ο δίσκος φιλοδοξεί να εκφράσει τις εικόνες και τα συναισθήματα ενός κοινού που δεν περιορίζεται από υφολογικούς μουσικούς διαχωρισμούς .Οι συνθέσεις είναι σφιχτές και προσεγμένες τόσο σαν φόρμες όσο και σαν ενορχηστρώσεις,η ποιότητα της παραγωγής είναι εξαιρετική και ο ήχος έχει όγκο και βάθος ,η ηλεκτρική κιθάρα συνομιλεί με το σαξόφωνο η με το ηλεκτρικό πιάνο ενώ το rhythm section, το μπάσο και τα τύμπανα προσφέρουν ένα χαλί για τα υπόλοιπα όργανα χωρίς όμως να περιορίζονται σε αυτό. Dimitris Korontzis guitar Stephan Tsapis keyboards Theodore Stavrianos electric bass Leandros Fratnik drums Vassilis Podaras Mix and Recording on V.A.P. Studio Mastering:Dimitris Bellos https://www.facebook.com/jimkorontzis... https://www.reverbnation.com/dimitris... Buy from here https://dimitriskorontzis.bandcamp.co...
    1 βαθμός
  8. Το octobus το είχα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα τον ένα χρόνο-περίπου αν θυμάμαι καλά-που το χρησιμοποιούσα. Το θέμα είναι να είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι switcher. Εκτός από το κόστος το οποίο ανεβαίνει, πολύ καλωδιομάνι όπως λέει και ο Σταύρος, τρώει ΠΟΛΥ χώρο από το board και ανεβάζει το βάρος.
    1 βαθμός
  9. Το όλα θέμα περί OCD και τακτοποίησης, για μένα προσωπικά έχει να κάνει με την αποφυγή σφάλματος. Όταν κάτι το κάνεις σωστά και τακτοποιημένα, εκτός από ένα όμορφο αποτέλεσμα (το οποίο στο μάτι μου μετράει) είναι και πιο σταθερό σε κακουχίες, αλλά και πιο εύκολο σε troubleshooting αν και εφόσον υπάρχει πρόβλημα. Για μένα το θέμα είναι και αισθητικό απλά πέρα από λειτουργικό, για άλλους όχι. Και φυσικά αυτό δεν σημαίνει συμμετρία, σημαίνει ότι τα φτιάχνω όπως με βολεύει και με εξυπηρετεί.
    1 βαθμός
  10. Ένα καλώδιο είναι μια παθητική συνιστώσα. Δεν μπορεί να προσθέσει τίποτα στον ήχο, και αυτό είναι γεγονός. Κάθε εταιρεία που διαφημίζει ότι το καλώδιο της αυξάνει την ανταπόκριση των μπάσων, τη σαφήνεια/ ευκρίνεια ή οτιδήποτε άλλο απλά διαστρεβλώνει την αλήθεια. Ένα καλώδιο μπορεί να μειώσει μόνο το σήμα και ο μόνος παράγοντας που τίθεται σε ενέργεια όταν αυτό συμβεί είναι η χωρητικότητα (capacitance) ενός καλωδίου. Η χωρητικότητα είναι, απλά, η ικανότητα ενός σώματος να κρατάει ένα ηλεκτρικό φορτίο. Eνα καλώδιο με υψηλή χωρητικότητα - θα "αποθηκεύσει" μέρος του ρεύματος που το όργανο σας "βγάζει έξω", το οποίο θα μειώσει τις υψηλές συχνότητες . Τα καλώδια που ισχυρίζονται ότι αυξάνουν την ανταπόκριση των μπάσων στην πραγματικότητα μειώνουν την απόκριση των πρίμων, για να ξεγελάσουν τα αυτιά σας ότι έχετε περισσότερο μπάσο. Αυτό είναι παρόμοιο με το αποτέλεσμα που παίρνετε όταν κόβετε πρίμα με το tone pot - η κιθάρα ακούγεται πιο μπάσα απλά αφαιρώντας τα πρίμα. Και εδώ ένα ωραίο άρθρο που εξηγεί το mumbo jumbo των καλωδίων https://www.coda-effects.com/2015/04/all-you-ever-wanted-to-know-about.html (το XXL έχει όντως capacitance μόλις 18 pf παραπάνω ανά μέτρο από το George L και κάνοντας ΤΩΡΑ ενα ΑΜΕΣΟ τεστ "καρφι" στον ενισχυτη ,εχω να παιξω καρφι 10 χρονια , οντως το GL ειναι πιο "πριμο" δηλ. κοβει λιγοτερα πριμα απο το XXL ,με το που τα βαζω μπροστα απο την πεταλιερα ομως δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ διαφορα ,πως να υπαρξει αλλωστε με 3 buffer στην πεταλιερα μου?)
    1 βαθμός
  11. Για αυτό θεωρώ ότι το πιο σωστό πριν ξεκινήσεις να κάνεις κάτι είναι το σωστό πλάνο. Όλα γίνονται αν τα έχεις προβλέψει σωστά. Αν θες να κάνει ένα Pedalboard με το οποίο θα κάνεις tour, θα το πετάς σε βαπόρια, τρέιλερ, θα πέφτουν πάνω μπύρες, θα το κλωτσάς, και ταυτόχρονα θα θες να αλλάζεις πετάλια εύκολα και γρήγορα, θα αλλάζεις σειρές κτλ. Δύσκολο το βλέπω, όχι στο να γίνει αλλά το να παραμείνει λειτουργικό. Ανέφερα νωρίτερα ένα board που έκανα για φίλο στον οποίο έφτιαξα ένα loop στο οποίο μπορούσε να παρεμβάλει πετάλια (κυρίως drives/distortions που είχε ένα σκάλωμα και αγόραζε συνέχεια) σε συγκεκριμένο σημείο του signal chain εξωτερικά. Χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεί κάτι. Όταν και αν ήθελε κάποια στιγμή να κάνει μία αλλαγή φτιάχναμε 2 νέα patch cables τα οποία ταίριαζαν με τις διαστάσεις του νέου πεταλιού τροποποιούσαμε το power path αν το jack ήταν σε διαφορετική μεριά και σε 10 λεπτά ήταν έτοιμο. Όλα είναι θέμα του πιες είναι οι πραγματικές ανάγκες, και τι συμβιβασμούς θες να κάνεις για να τα πετύχεις.
    1 βαθμός
  12. ocd = Obsessive Compulsive Disorder @dimsonic Με το OCD εννοούν τον ψυχαναγκασμό. Ψυχαναγκαστικοί είναι και όσοι προσπαθούν όλα να είναι και να φαίνονται τέλεια! Ο Μike Fuller της Fulltone, απλά "έπαιξε" με αυτό το αρκτικόλεξο όταν βάφτισε το πετάλι του
    1 βαθμός
  13. μας εξηγείτε αν θέλετε α. τι εννοεί ο ένας με το ocd εφ όσον δεν εννοεί το fulltone β. για ποιό fulltone εννοεί τελικά ο δεύτερος επίσης καλή η σωστή και εξασφαλισμένη τοποθέτηση με στηρίγματα κλπ... αλλά πόσες φορές δεν αλλάζουμε γνώμη για κάποιο πετάλι ή το αντικαθιστούμε... Συνεπώς όλα πάνε περίπατο καθώς δεν ταιριάζουν οι νέες τρύπες
    1 βαθμός
  14. Αν φτάσει ποτέ αυτή η στιγμή και μπλέξεις με αυτούς τους σατανάδες, κάντε ένα πακέτο και στείλ'τα να στo ετοιμάσω Btw και το Fulltone εξαιρετικο πετάλι...
    1 βαθμός
  15. Eγώ ένα Γεόργε Ελ που 'χω 6 χρόνια βάλε-βγάλε μέσο όρο 10φορές την ημέρα (το τραβάω από το καλώδιο, όχι από το βύσμα) δεν έχει μασήσει τίποτα. Παρομοίως, κολλημένα neutrik με έχουν απογοητεύσει παμπόλλως (βέβαια ομολογώ ότι ευθύνεται το είδος του καλωδίου κι όχι το βύσμα αυτό καθεαυτό). Πάντως @Fanfan ειλικρινά αν κάποια στιγμή ξαναμαζέψω πετάλια που θα βγουν για live, ξέρω ποιος θα μου κάνει pedalboard planning. Το ΟCD σου είναι για σεμινάριο (και δεν εννοώ το Fulltone)!
    1 βαθμός
  16. Απολύτως ακριβές, λιτό και to the point. Ό,τι χρειάζεται κανείς για να ξεκινήσει-και όχι μόνο-μαζεμένο σε ένα μέρος. Ευχαριστούμε.
    1 βαθμός
  17. Καποιες αλλαγες στο βασικο (πανω) pedalboard. Τωρα εχω ακριβως τους ηχους που θελω, με τα λιγοτερα δυνατα "συστατικα". Στο τελευταιο λαιβ δεν εσκυψα ουτε μια φορα για να αλλαξω καποια ρυθμιση. Δεν θα αλλαζα τιποτα αλλο, εκτος ισως το mxr που λειτουργει ως booster, οχι για κατι καλυτερο, αλλα για κατι διαφορετικο. Το μικρο pedalboard το εχω μονιμα plug n' play στο σπιτι και για κανα τζαμαρισμα εκτος. Το ts μαζι με το dark matter εχουν ενα απο τους πιο ολοκληρωμενους lead ηχους που διαθετω.
    1 βαθμός
  18. Ντάξει ρε, το κλαίει ο άνθρωπος το όργανο... @Αετός μιας και πιάσαμε τα του βιολιού να ακούσουμε και κάτι ππππολύ μεγάλο.
    1 βαθμός
  19. Kαι η συναρμολόγα συνεχίζει ελπίζω ως το βράδυ να έχω περάσει χορδές! Καινουριοι σπόγγοι για smooth action των μαγνητών. και βιδώθηκε και το γκαρντ με τους μαγνήτες Για να δούμε !!
    1 βαθμός
  20. Από ένα γρήγορο μάτι στο site warmanguitars.co.uk/ που έστειλες, μόνο από τις τιμές μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι μαγνήτες είναι εισαγωγής απλά με το logo της εταιρίας. Βέβαια αυτό δεν λέει τίποτα απολύτως για το αν είναι καλοί ή όχι. Ένας μαγνήτης, όσο απλή διαδικασία και αν είναι θεωρητικά να φτιαχτεί (ο οποίος γίνεται στο χέρι με συγκεκριμένα υλικά κτλ), δεν παύει να είναι μία μορφή τέχνης, όπως ακριβώς και η οργανοποιία, η ζωγραφική κτλ. Δεν σημαίνει από την άλλη ότι, επειδή φτιάχνεται στο χέρι είναι σώνει και καλά καλός. Το καλός βέβαια είναι υποκειμενικό. Άλλος ακούει ένα Duncan JB και γουστάρει και άλλος όχι, τον βρίσκει πολύ πρίμο κτλ (τώρα τι ακούει ο καθένας άλλη ιστορία χωρίς να θέλω να θίξω ούτε τη μία ούτε την άλλη πλευρά). Προσωπικά βλέπω το ηλεκτρικά σε ένα όργανο ως σύνολο και όχι επιμέρους (pots, μαγνήτες, πυκνωτές κτλ) παίζουν τεράστιο ρόλο σε αυτό που ακούμε. Όπως σε όλα τα πράγματα η τιμή ενός προϊόντος βγαίνει από πολλούς παράγοντες, όπως κόστος υλικών/κατασκευής, manhours, έξοδα επιχείρησης/προσωπικού, logistics, branding, marketing fees κτλ. Στο παράδειγμα των Gibson στα 2.000 ευρώ προφανώς και το κόστος που ζητάει ο πωλητής έχει να κάνει με το μυθική διάσταση του brand και σε καμία περίπτωση με το πραγματικό κόστος τους. Έχει τύχει να πιάσω φθηνές σειρές από όργανα με OEM κινέζικους μαγνήτες, και κάποιοι δεν είναι καθόλου άσχημοι, ίσα ίσα! Είμαι από αυτούς που "τρώω" και λίγο το mojo της φάσης, μου αρέσει ο x handwired/handmade μαγνήτης με τα τάδε specs από ένα αντίστοιχο Duncan ή Dimarzio. Αν βέβαια μου ακούγονται και οι 2 εξίσου καλά, και το επιτρέπει η τσέπη, θα πάω με τον χειροποίητο για πολλούς λόγους (mojo, στήριξη στον κατασκευαστή, ποιότητα υλικών, παρεχόμενες υπηρεσίες κτλ). Προσωπικά, δεν υπάρχουν Holy grails, ούτε ο τάδε μαγνήτης του 1960 με το τάδε σύρμα που είναι old style θα δώσει το αποτέλεσμα που κανένας άλλος μαγνήτης παραγωγής δεν μπορεί να δώσει. Αυτά τα "άσε μη το ψάχνεις, σαν τους PAF τους original δεν θα βρεις", ""μη ρωτάς τι και πώς απλά άκου", "κάτσε και ψάξου, Super 3 Νάξου" τα ακούω βερεσέ. Στην εποχή μας βγαίνουν τα καλύτερα όργανα ever, και μάλιστα σε μία γκάμα από τιμές ξεφτίλα μέχρι όπου μπορεί να φτάσει το μυαλό του καθενός. Στην vintage αγορά αγοράζεις την ιστορία, όχι απαραίτητα τον ήχο. Όπως σε όλα τα πράγματα έτσι και στα κιθαριστικά, ακόμη και στα πιο φθηνά το qc έχει ανέβει μέσα στα τελευταία 10-15 χρόνια εκθετικά. Αν υπήρχε η τεχνογνωσία που υπάρχει σήμερα στις τιμές που υπάρχει σήμερα και στην ποσότητα που υπάρχει σήμερα θα έκλαιγε από τη χαρά του Jimi Hendrix αλλά και ο κάθε άσημος Hendrix της εποχής που πλήρωνε μία περιουσία τότε για όργανα, μαγνήτες, αναλώσιμα (από τις 5 επιλογές που είχε έναντι χιλιάδων πλέον). Τέσπα επειδή εκτροχιάστηκα πολλάκις. Το αν είναι κινέζικος ή όχι ο μαγνήτες δεν λέει τίποτα στο αν είναι καλός ή όχι, το ίδιο και αν είναι χειροποίητος. Το αποτέλεσμα μετράει. Αν σου ακούγεται καλά εσένα και σου κουμπώνει ένα χαμόγελο, είναι τέλειος. Το ίδιο ισχύει και για κάποιον που μπορεί και τα σκάει τρελά για ένα σετ vintage 50s PAFs από εκείνους τους καλούς του originals. Μαγκιά του και μαζί του και τον γουστάρω το ίδιο αρκεί να δω το ίδιο χαμόγελο στα μούτρα του. Το θέμα είναι το ένα ή το άλλο, να μην γίνεται αυτοσκοπός της κιθαριστικής ζωής μας, να απολαμβάνουμε τη μουσική, να παίζουμε και να γουστάρουμε.
    1 βαθμός
  21. Προσπάθεια να παίξω ένα πολύ αγαπημένο κομμάτι
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου