Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      46.990


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      11.681


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/08/2019 σε Αναρτήσεις

  1. Για ποιον εξοπλισμό μιλάμε; Ακρόασης ή εγγραφής/επεξεργασίας; Γιατί δεν νομίζω να έχει βελτιωθεί η ποιότητα λόγω τεχνολογίας και στα δύο. Παλιά καλά βιντατζομηχανήματα δουλεύουν παντού. Αν σε μια παρέα ξαφνικά ένας αρχίσει να μιλάει δυνατότερα, τότε αυτομάτως ο συνομιλητής του θα αυξήσει την ένταση της φωνής του για να ακουστεί. Το ίδιο θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι. Δυστυχώς είναι θέμα ανταγωνισμού των εντάσεων στα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Δεν υπάρχει δαιμονοποίηση, αυτή η κατρακύλα είναι υπαρκτή και πλέον επηρεάζει ακόμη και τις δυναμικές στα παιξίματα των μουσικών όπου ολοένα και περισσότερο παίζουν για να ακουστούν και όχι για να εκφραστούν. Και στα ποπς και στα ροκς και στα ερμπιενμπι.
    4 βαθμοί
  2. Τον σιν μπόι τον εζήλεψες που χέστηκε στα φράγκα γράψε κι εσύ ένα "μαμά" άμα μπορείς ρε μάγκα να πίνεις τα χασίσια σου να δίνεις στα παιδιά κι αν σου ζητήσει η καψερή δώσε και στην γιαγιά να πιεί, να φάει κατραπακιά και να σε βλαστημήσει να ψάξει τον σιν μπόι να βρει για να τον εγαμ%σει χαρά στα σκέλια της να δει κι από την ζαβομάρα αυτός νομίζει τον γ@μεί καμιά δεκαοκτάρα κι από το μαμήσι το τρελό μετά από το "μαμά" το νέο του σιν μπόι χιτ θα λέγεται "γιαγιά".
    3 βαθμοί
  3. 3 βαθμοί
  4. 2 βαθμοί
  5. Παιδιά έχετε χάσει τη μπάλα. Άλλο πιστό και άλλο "μου αρέσει". Κι εγω με το Α-807 και το Sony APR-5003 έγραφα και μοντάριζα. Καλά κάνει και σας αρέσει. Τα νούμερα όμως λένε άλλα. Η δυναμική περιοχη της ταινίας περιορίζεται απο την ταχύτητα και το εύρος. Η μεταγραφή σε βινύλιο ακόμα περισσότερο λόγω μηχανικών λόγων. Εχω γράψει παλιότερα γι αυτό. Look it up. Το mastering αναπτύχθηκε για να ελέγξει τα μπασα και τις δυναμικές κορυφές κατα την μεταφορά στο βινύλιο για να μην πετάει την βελόνα κατα την ανάγνωση το βαθύ - φαρδύ αυλάκι. Εξ ου και τα 7ιντσα βινύλια με ένα τραγούδι hi end που βγήκαν αργότερα για όσους καταλαβαίνουν τι λέω. Τέτοιο πρόβλημα δυναμικής δεν υπάρχει στον ψηφιακό κόσμο. Ούτε και φάσματος. Φυσικά είναι αναφέρετο δικαίωμα να γουστάρει ο καθείς ότι θέλει και να εμπιστευεται τα αυτιά του. Δεν απάντησε όμως κανένας μουσικός: εσυ σαν μουσικός τι θες να αναπαραχθεί, αυτό που ακούς απο το όργανό σου ή μια πιο "ζεστή" εκδοχή του; Γιατί εδω μιλάμε μουσικοί και όχι χαϊεντάδες.
    2 βαθμοί
  6. Όταν μαζεύονται τα τέρατα να παίξουν για τον φίλο τους που είναι ένα ζωντανό θαύμα.
    2 βαθμοί
  7. Σημερα είπα να δοκιμασω να φτιαξω στην παραπανω κουκλα knobs και switch tip απο κατι παλιους καλυκες...εφτιαξα ενα δοκιμαστικό για αρχή... Ψιλοκαλα πηγε. Μόλις τα τελειώσω όλα θα αναβασω φωτος... Φορεμενα.
    2 βαθμοί
  8. Τι εννοεις "ξεπεραστει"? Η ψηφιακη εγγραφη δηλ. η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του μπομπινοφωνου απο το DAW η οποιονδηποτε άλλο μεσα καταγραφης ειναι γεγονος εδω και δεκαετιες και ΦΥΣΙΚΑ και δεν συγκρινεται η ηχητικη ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ψηφιακης εγγραφης με αυτην της αναλογικης....αλλωστε ολο η ιστορια της ψηφιακης εγγραφης ξεκινησε απο την ηχογραφηση της ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ μουσικης οπου ετσι και τους πεις οτι θες να γραψεις σε...μπομπινοφωνο βγαζουν τους ζουρλομανδιες απο την ντουλαπα Το signal chain στο οποιο αναφερεσαι ναι παραμένει το "ιδιο" ειδικα αν αναφερεσαι σε προ-ενισχυτες (αν και μετα την εισαγωγη των πΣηφιακων Modeling pre-amps κανεις δεν ξερει τι επιφυλάσει το μελλον) ....αλλα οι δυνατότητες που σου δινουν το ψηφιακο περιβαλλον,τα Plug ins & τα daw ειναι πλεον εξωφρενικες. Οι ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ οσον αφορα το ΤΕΧΝΙΚΟ κομματι ειναι ΟΝΤΩΣ καλυτερες σημερα (οπως αλλωστε και οτιδηποτε αλλο απο φωτογραφια μεχρι σινεμα) δεν ειναι δυνατον άλλωστε να μην συμβαινει αυτο λογω του νομου της εξέλιξης και φυσικα οτι και σημερα μπορεις ,για πλακα,να εφαρμοσεις τις "παλιες" τεχνικες για να εχεις και old school ηχο αν το θες.
    2 βαθμοί
  9. Εσυ εισαι ενα λαγνος Sir Και τον Sinboy ταπωνεις Με ευκολια φοβερη Χωρις καν να ιδρωνεις Τι να σου πει βρε ο Sinboy Τον κοβω λιγο βλαχο πατατες μαλλον φύτευε στο μακρινο Αϊντάχο Αριστοκράτες σαν και σε μονο στη ΣΟΥΗΔΙΑ εχουνε δει τα ματια μου και οχι στην Αλβανια Μαγος της strat εισαι βρε Sir και σκιζεις στο τραγούδι μα και τους κώλους του Sinboy στα βιντεοΖ στο γιουτιουμπι Δεν χρειάζεσαι τις ρίμες μου για να κατατροπώσεις τον κακομοιρη τον Sinboy και εμας να μας γλυτωσεις
    2 βαθμοί
  10. Έχω πέρασει και από τα τύμπανα παλιότερα, δεν θεωρώ σωστό το διαχωρισμό και τις ταμπέλες όλοι μπορούμε να κάνουμε ένα σχόλιο οχι για την τεχνική αλλά για την αισθητική σίγουρα τώρα ειναι γνωστή η λατρεία μου για τα Paiste οι παλιες αγάπες δεν ξεχνιούνται, όλες οι εταιρείες έχουν να επιδείξουν απίστευτες σειρές πιατινιών για κάθε γούστο και στύλ να είστε καλά
    2 βαθμοί
  11. Μ' αυτό σου το πεντάστροφο μας κόλλησες στο τοίχο άλλαξε από το nick το gtr κάντο fusionστίχο.
    2 βαθμοί
  12. Και όχι μόνο το volume να προσθέσω εδώ. Το compression είναι στο Θεό. Όλα ίσια, ακόμα και παλαιότερες μπάντες, έχουν "ισιώσει"/"σιδερώσει" τον ήχο τους. Γιατί? - Γιατί τώρα μπορούν - Γιατί η mainstream μουσική γράφεται έτσι, και ο κόσμος το συνήθισε και σχεδόν πλέον το ζητάει - Γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες και τα μέσα ακρόασης - Γιατί έχουν αλλάξει οι συνθήκες και τα μέσα ηχογράφησης - Γιατί το πιο "ίσιο" και πιο "δυνατό" "κολακεύει" σχεδόν οτιδήποτε - Γιατί, κλπ Πάνε οι υπέροχες δυναμικές, είδος προς εξαφάνιση πλέον.
    2 βαθμοί
  13. Ο Νάσος ξέρεις είναι και ντράμερ, και καλός μάλιστα. Τα "σωστό" hi-hat, το είπε με το πνεύμα που θα έλεγε πχ ο SF ότι είναι "σωστή" η 24άρα κάσα (θεωρεί ότι είναι καλύτερη για τα γούστα του). Ας μην μεγενθύνουμε λεπτομέρειες. EDIT: Η χρήση της λέξης "σωστός", "καλός" σε κάποια μουσικά πράγματα (ειδικά σ' αυτά που άπτονται του γούστου) είναι καθαρά υποκειμενική.
    2 βαθμοί
  14. Μιας που πιάσαμε ΤΟΝ Moore τις προάλλες, πετάω και έναν άλλο Moore.
    2 βαθμοί
  15. Όπως λέει κι ο τίτλος, λόγω της ημέρας. https://www.roland.com/global/promos/roland_tr-808/
    1 βαθμός
  16. Σου λέω το άκουσα,και δεν καταλαβαίνω ΤΙ σχέση έχει με το debate ψηφιακό vs αναλογικό μέσο καταγραφής. Multitracking γίνεται εδώ και 50 χρόνια και με μπομπίνες... Νομίζω έχετε μπερδέψει τα πράγματα.... Το να κΣερεις ηχοληψία,να παίζεις μουσική,να μιξαρεις,να ενορχήστρωνεις ,να τοποθετεις μικρόφωνα και να κάνεις παραγωγή μετράει...όχι το αν καταγράψεις τον ήχο σε μπομπίνες η σε daw ... Είναι σαν να μου λες ότι ο Ντοστογιέφσκι είναι καλύτερος συγγραφέας από τον Dan Brown γιατί έγραφε με φτερό χήνας και όχι με word και όχι γιατί ο Brown γράφει λαλακιες και ο Φιοντόρ τις.. κάλτσες του
    1 βαθμός
  17. Στο έχουν ήδη πει στο συγκεκριμένο νήμα τουλάχιστον 5 άτομα Ειναι απλά μέρα με τη νύχτα ,υπέρ του πΣηφιακου... εκτός απ'το ακατανόητο "μουσικότητα" το οποίο αν μου πεις με ποια ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ μετριέται δεν έχω καμία αντίρρηση να το ψάξω. Edit με κάλυψε και .... επιστημονικά ο μαέστρος... ούτε καν μέρα με τη νύχτα...Ρεάλ Μαδρίτης - Πανελευσινιακός μοιάζει περισσότερο Προσωπικά αν και έχω φάει τη μισή μου,ποια μισή μου τα 3/4,με μπομπίνες και ταινίες,μέχρι και δικό μου Studer portable είχα αγοράσει για mixdown,ούτε ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ δεν θέλω να τα βλέπω.
    1 βαθμός
  18. Εγώ τα έχω χαρίσει όλα πλέον, και κάφρικα και κλασσικά. Όσο για τα περί μετρήσιμων: Studer A80 vs Babyface RME Studer: Frequency Response 30Hz- 18kHz +- 2 db Signal to Noise 62 dB Crosstalk 40db Distortion 1% RME: Frequency Response 18Hz- 20.8 kHz 0.1 db Signal to Noise 113 dB Crosstalk 110dB Distortion 0.00032% Τώρα ξέρουμε γιατί οι κλασσικοί γράφουν ψηφιακά (και μόνο η δυναμική περιοχή αρκεί )
    1 βαθμός
  19. Τελικά όταν μπήκε η 20ρα στην κιθαρα ηταν γκουμουτσα...χοντροκοψια τελειως... Τζάμπα κόπος τορνος κτλ... Έβαλα απο καραμπίνα 12ρες και για switch tip 22ρα μικρούλα... Πολύ καλυτερα...
    1 βαθμός
  20. το θέμα είναι το loudness war και έχει ξεφύγει ήδη.
    1 βαθμός
  21. Καντάτα 105 Ιωάννη Σεβαστιανού Μπαχ. "Κύριε, μην εισέλθεις εις κρίσην μετά του δούλου σου." Αριστούργημα πέραν πάσης περιγραφής. Εδώ η εκτέλεση του 76 του τεράστιου και αξεπέραστου Karl Richter. Η τυραννία του αναλογικού μας στερεί τον ήχο που του αρμόζει Και εδώ μια πολύ καλή εκτέλεση στη σημερινή εποχή. Τι να λέμε τώρα, γάμησέ τα. Βέβαια είναι τεράστιο το θέμα, μιλάμε άλλωστε για άλλες εκτελέσεις, youtube αναπαραγωγή κλπ κλπ αλλά όπως και να έχει, η διαφορά είναι χαοτική, και σε συστήματα καλά, σε CD κλπ που τα βάζω και μερακλώνω τέτοια διαφορά έχουν. Τώρα αν θέλει κάποιος μπομπινίλα για να παίζει τις ροκ καφρίλες του δικαίωμά του, αλλά από άποψη πιστότητας είναι μέρα με νύχτα, φως με σκότος, over and out.
    1 βαθμός
  22. Ο Μιδας ο Ίδιος να το άγγιζε, τόσα λεφτά δεν θα άξιζε. Χαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  23. λυπάμαι φίλοι μου καλοί θα σας στεναχωρήσω αλλά την αλήθεια μέσα μου δεν θε την κρατήσω καλλιο απο πουλί που κελαηδεί δεν έχει άλλο στην κτιση αηδόνια παραδέισια πουλιά πόσ' ομορφη είν η φύση! για το σασταίιν είναι αυτό που κάνει το κιθαρόνι να κηλαηδεί σαν το πουλί το ξακουστό αηδόνι ακουω επιχειρήματα οτι στην τζαζ πρέπει λέει η νότα να είναι σύντομη μην την ακούς να κλαίει τα κΖύλα σου λέει ο φίλΩους καθόλου δεν αξίζουν βάλε μαγνητες φίλε εσύ DMZ, SD, EMG να θησαυρίζουν πολλάκις αυτά έχουν καταριφθεί και απο πολλούς mythbuster σιγά μην έχει sustain ποτέ μια ψωρο telecaster για γέλια και για κλάματα όλα είναι αυτά @α@αρια όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια
    1 βαθμός
  24. Φιλος Απο την σκηνη (stage) το παω μεχρι την κονσολα μονιτορ και μετα στην P.A. Ειναι συνολικα καμμια 100στη μετρα. Θα μεινει σημα να ακουσουν οι ακροατες η θα χαθει στο δρομο. Αυτα τα διυλιζω τον κωνωπα σπανε καρυδια
    1 βαθμός
  25. Το soundtrack της ταινίας Kickboxer, σημαίνει πολλά για εμένα. Το είχα ξεχωρίσει από τότε που είδα την ταινία στο cinema πιτσιρικάς μιας και πάντα ενδιαφερόμουν για τα sountrack και ιδιαίτερα άμα άκουγα synth μέσα σε αυτά. Το είχα γράψει από την βιντεοταινία μετά σε κασέτα για να το μελετάω. Δυσεύρετα κάποια soundtrack τοτε να τα αγοράσεις, πολλές φορές καταφεύγαμε όλοι φαντάζομαι σε πατέντες όπως εγώ. Με τα χρόνια και ιδιαίτερα με το διαδίκτυο μου ήρθε και στο πιάτο καλύτερα Δεν κρύβω πως όντας παιδί των αθλημάτων και δη των μαχητικών το άκουγα και για να πορώνομαι, ήταν ανέκαθεν μέσα στο playlist για τις προπονήσεις. Επικεντρωνόμουν στα πάρα πολύ ωραία και ιδιαίτερα θέματα και στις υπέροχες επιλογές ήχων που έδεναν πολύ και εντυπωσίαζαν τα αυτιά μου και επίσης στον πολύ καλό προγραμματισμό. Το ακούω ανά καιρούς και πιστεύω αξίζει να το ακούσει κάποιος, ακόμα και σήμερα, ακούγεται ιδιαίτερο, νοσταλγικό και ροκάρει μάλιστα σε πολλά σημεία Εδώ είναι μια συγκεντρωτική απόπειρα στο youtube των καλύτερων κομματιών, αν και όλο το sountrack μου αρέσει τα άκουγα σήμερα και θυμήθηκα πως όταν έψαχνα να βρω στοιχεία γι αυτό κάποια στιγμή, δεν έβρισκα τίποτα και λέω τότε, δεν ψάχνω στο facebook μπας και τον βρω τον ίδιο να τον ρωτήσω κάποια πράγματα. Τον βρήκα και μου απάντησε. Δεν περίμενα τότε να έχουν βγει πολλοί από τους ήχους από το D50 που το κατέχω μάλιστα τώρα ως επέκταση του V-Synth με την ανάλογη κάρτα. Τα παραπάνω κομμάτια αναδεικνύουν τις γνωστές δυνατότητες προγραμματισμού αυτού του θρυλικού οργάνου, που βέβαια είναι μακράν των δικών μου δυνατοτήτων προγραμματισμού για τέτοιο ποιοτικό επίπεδο που ξεφεύγει από τις φαινομενικές του δυνατότητες όσων αφορά τα factory patch. Παραθέτω το σχετικό μήνυμα για όσους το ακούσουν και θέλουν να μάθουν με τι φτιάχτηκε λοιπόν, όπως μου είπε ο ίδιος ο Paul (αποκλειστικότητα) "....... You ask about the synths on Kickboxer: I used mainly a Roland d-50 for the pads, but I also added some real strings to several of the cues to warm them up. I also used a Yamaha DX7, Ensoniq Mirage, Oberheim OBX, and for the drums, an Alesis HR16. I also added a lot of real percussion. Most of the weird sounds were programmed by me on the D-50. Also the main wooden flute sound. Glad you enjoy the music. Hard to believe it's more than 20 years ago............................." Να τα ακούσετε όσοι δεν το ξέρετε και αγαπάτε τα synth. αξίζει. Εγώ χ..... όποτε τα ακούω και δεν τα βαρέθηκα ποτέ και μάλιστα έμαθα από αυτά. χαχαχαχααχαχαχαχαχα Ο Paul Hertzog έγραψε κυρίως για τις δυο ταινίες του van damme και κανά δύο άλλες. Μετά το γύρισε στην διδασκαλία κυρίως. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  26. Δυσκολεύομαι να καταλάβω. Αν εννοείς "Η πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα με την οποία καταγράφει ένα studer ή ένα otari δεν έχει ξεπεραστεί από κανένα DAW," με τι στοιχεία το λες αυτό; Πιστότητα είναι να δίνεις 1,013475 και να καταγράφεις 1,013475 και όχι 1,013333 που ακούγεται όμως "καλύτερο". Αν λοιπόν έχεις σοβαρό hardware Α to D και D to A η πιστότητα του DAW είναι μη συγκρίσιμη, σε θόρυβο, δυναμική περιοχή και bandwidth απο της μπομπίνας.
    1 βαθμός
  27. Δεν μιλάω για ευκολία ή κόστος. Μιλάω για πιστότητα εγγραφής και αναπαραγωγής αποκλειστικά. Η πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα με την οποία καταγράφει ένα studer ή ένα otari δεν έχει ξεπεραστεί από κανένα DAW από κανέναν επεξεργαστή. Οπότε τεχνολογικά μιλώντας, όχι δεν είναι καλύτερο το μέσο. Μπορεί να έχει εξισωθεί, μπορεί να μην έχει σημασία για τον τελικό ακροατή ή τον μουσικό ή τον παραγωγό, για μένα δεν έχει. Το ποιος και γιατί δεν χρησιμοποιεί μαγνητικό μέσο πλέον, δεν έχει σημασία. Εκλίπουν οι χειριστές/συντηρητές τους και η απίστευτη ταλαιπώρεια δεν δικαιολογεί την προτίμησή του έναντι ψηφιακών μέσων. Και το ίδιο συμβαίνει και με πολλά plug-in preamps και modules. Βελτιώθηκαν. Αλλά μη λέμε ότι ξεπεράστηκε εκείνη η τεχνολογία. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι στην πλευρά του καταναλωτή μουσικής και του καταναλωτή παραγωγής μουσικής (ερασιτέχνες-ημιεπαγγελματίες-μέσος όρος) η τεχνολογία έχει κάνει άλματα. Από την πλευρά του επαγγελματία-με όλη τη σημασία της λέξης- τα πράγματα έχουν μείνει μερικές δεκαετίες πίσω, γιατί δεν επιδέχονται βελτίωσης άλλωστε. Επαγγελματίας-συμπαθάτε με- δεν είναι ο κάτοχος hi-end studio με δεκάδες vintage pre-amps κλπ. Για εμένα, δεν νοείται να είσαι τεχνικός ήχου και να μη γνωρίζεις πώς (πόσο δύσκολο και χρονοβόρο είναι) συντηρείται ένα μπομπινόφωνο. Ή πώς να λύσεις την κονσόλα σου-να τη διαλύσεις, να την επισκευάσεις ο ίδιος και να την ξαναβάλεις σε λειτουργία. Να γνωρίζεις να διαβάσεις κυκλώματα. Και να ξέρεις τι κάνει ο συγκεκριμένος πυκνωτής ή η αντίσταση στον ήχο του pre-amp σου για να το δουλέψεις ή να το μοντάρεις ανάλογα. Αυτή είναι η τεχνολογία. Ηχολήπτες κρεβατοκάμαρας εύκολα είμαστε όλοι. Στο επαγγελματικό studio ηχογραφησης/mastering όμως τα πράγματα δεν είναι και τόσο καινούργια και δεν θα είναι για πολλά χρόνια ακόμη. Και καλώς. Kαι η μουσική είναι τέχνη, η οποία βασίζεται στο εξαιρετικόν. Και καλώς.
    1 βαθμός
  28. Διευκρίνηση στην εξέλιξη της "ποιότητας" διαχρονικά: Σε ότι αφορά το hardware δεν υπάρχουν σοβαρές εξελίξεις. Μικρόφωνα, μεγάφωνα, προενισχύσεις, EQ, Compressors, ακολουθούν ακόμα τα σχέδια των 60'ς. Υπάρχουν όμως software πλέον που καταγράφουν πιστότερα ενω οι hardware εγγραφείς (μπομπίνα) χρησιμοποιούνται απο καθαρά υποκειμενική επιλογή και άποψη. Σε τεχνικές προδιαγραφές υπολείπονται του software που δεν έχει κινητά μέρη. Εχω επίσης γράψει: Άλλες σχετικές συζητήσεις:
    1 βαθμός
  29. Σε τι όμως έχει βελτιωθεί; Kαλύτερα ηχεία; Καλύτερα μικρόφωνα; Καλύτερα preamps και επεξεργαστές; Δεν έχω καταλάβει. Καλύτερα format ήχου; Αποκωδικοποιήσεις; Αν πας σε οποιαδήποτε ΣΟΒΑΡΗ παραγωγή, εγχωρια και παγκόσμια, neumann, neve, telefunken, universal audio, tubetech κλπ state-of-the art μηχανήματα δεκαετίας 70 και 80 βρίσκεις. Δεν παρακολουθώ τα του ήχου εδώ και 15 χρόνια αλλά δεν ξέρω αν έχει ξεπεραστεί πχ, η εγγραφή σε μπομπίνα, έναντι των pro-tools. Eιναι μήπως καλύτερα τα ηχεία που καταναλώνουμε μουσική; Έχουν μεγαλύτερη ευκρίνεια από ηχεία του '80; Τα πικάπ; Το CD player; Δεν ακούω σύγχρονες παραγωγές που να είναι καλλίτερες (LK-style), πλουσιότερες, ωραιότερες, ευκρινέστερες, αρτιότερες, από άποψη τεχνολογίας ήχου, απ' ό,τι οι "παλιές καλές". Αυτό στο οποίο έχει βοηθήσει η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι στην από κάτω προς τα πάνω βελτίωση της εμπειρίας παραγωγής και ακρόασης, δηλ. τα εργαλεία που έχει στα χέρια του ο μέσος μουσικός και ο μέσος ακροατής. Στην κορυφή όμως της αλυσίδας, δηλ. το pro studio και τον ενθουσιώδη ακροατή μουσικής δεν νομίζω ότι άλλαξαν πολλά. Μπορεί και να κάνω λάθος.
    1 βαθμός
  30. Τέτοιο στιχούργημα για με είναι ικανό να πείσει ακόμη και τον Μάντζαρο να το μελοποιήσει.
    1 βαθμός
  31. Ασε...υπαρχουν ακόμα πολλοί τέτοιοι.......ανάθεμα αν εστω και ΕΝΑΣ στους 1000 κΣερει ΓΙΑΤΙ θέλει να το κάνει...
    1 βαθμός
  32. Σε όλα έχει βελτιωθεί ακόμη και στη 5ετία μπορεί κάποιος να δει βελτιώσεις-διαφορές στον ήχο αλλά στη δεκαετία είναι τεράστιες οι διαφορές στην εγγραφή-production και μίξη, εγώ καταλαβαίνω διαφορές από 2010 εώς τώρα. σαφώς παλιά καλά βινταζομηχανήματα δουλευουν ακόμη αλλά πρέπει να ακολουθουνται και τα industry standards ποιός θα πάει να γράψει σε μπομπίνα το 2019? μή μπερδευεις την οργανοποιία με τη μουσική παραγωγή μια gibson του 77 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια παραγωγή του 2019 αλλά μια gibson του 2019 με μηχανήματα του 1977 δεν πάει πουθενά....
    1 βαθμός
  33. Και ενα πολυ ωραιο αρθρο που εξηγει τα πως και τα γιατι https://www.soundonsound.com/techniques/end-loudness-war και ακομα ενα για οσους ενδιαφερονται να ανεβασουν την μουσικη τους στις διαφορες Online platforms (ΟΛΟΥΣ δηλαδη ) https://www.masteringthemix.com/blogs/learn/76296773-mastering-audio-for-soundcloud-itunes-spotify-and-youtube Βασικά πλέον το loudness war ανηκει και επισημα στην κατηγορια "περσινα ξινα σταφυλια"
    1 βαθμός
  34. Πωπω τα λέει ΟΛΑ μέσα ο τύπος. Σεμινάριο.
    1 βαθμός
  35. Γιατί ΜΠΟΡΕΙ. Ανάλογα με το είδος της μουσικής αυτό είναι καλό η κακό,στα ποπακια της σειράς και στο hip hop που είναι και το 90% της mainstream μουσικής ΚΑΛΑ κάνει και μπορεί.Εχασε η Βενετιά βελόνι έτσι κι αλλιώς όσον αφορά τις.... δυναμικές σε αυτά τα είδη...όπως και στο metal (ακόμα γελάω με την... δραματοποιημένη... απώλεια των .... δυναμικών του ΤΖΑΖ άλμπουμ των Metallica ) Σε ΑΛΛΑ είδη μουσικής δεν παρατηρείται πάντως μια και όσοι ασχολούνται με το mastering κΣερουν πολύ καλά τι κάνουν.. Γενικά υπάρχει πολύ ΜΥΘΟΛΟΓΊΑ γύρω απ'το θέμα και τεράστια ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ενός θέματος που,όπως συνήθως συμβαίνει με τα θέματα που δαιμονοποιουνται,ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ γνωρίζουν σε βάθος.
    1 βαθμός
  36. Hμουν ετοιμος να κλεισω και να παω για υπνο. (εχει τρελλο τρεξιμο αυριο) Τωρα θα αναψω τσιγαρο. γ@μημενε
    1 βαθμός
  37. Όχι ρε συ. Ο Σαστέην έχει τους Σέγαδεθ.
    1 βαθμός
  38. Τεραστιος,τι να λεμε. Και η ταμπουρια του ειναι,κατσε καλα. Που σαι ρε Νασαρε? Καιρο εχουμε να σε ακουσουμε. Βαλε κανα κομματι να γουσταρουμε.
    1 βαθμός
  39. Η κατάρα του Loudness War. Αν ανέβαινε απλά το volume θα ήταν καλά, αλλά δυστυχώς η καταστροφή είναι ανεπίστρεπτη. Ακολουθεί ένα ενδεικτικό βίντεο.
    1 βαθμός
  40. Μετα την ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΗ αποφαση του Βρεττανικου λαΓου για Brexit ολες οι εταιρειες βαζουν αυτο το clause στις συναλλαγες τους. Μεχρι ο ΜΠΟΖΟ που εξελεξαν οι Βρεττανοι ως πρωθυπουργο πραγματοποιησει την παρανοϊκη απειλη του για hard Brexit στα τελη ΟΧτωΒρη δεν εχεις να φοβασαι ουσιαστικα κατι. Πληροφοριακα ΔΕΝ εχει γινει Brexit ακομα...(ειναι κατι σαν το δικο μας "σΚισιμοτονμνιμονιον" τον ΙουνΗ του '15 και το δημοψΩφισμα)
    1 βαθμός
  41. Εκείνη την εποχή αν ήσουν ένας μέσος Ευρωπαίος συνθέτης - studio owner, με αυτά τα σύνθια δούλευες. Ηταν σχετικά προσιτά και μπορούσες να έχεις ένα αναλογικό (Oberheim OBX), ένα sampler (Ensoniq Mirage) και ένα ψηφιακό (Yamaha DX7 ή Roland d-50). Το δε Alesis HR16 ήταν το φτηνότερο και πιο overhyped ντραμοκούτι. Ολοι το πήραμε. Μουσικά το soundtrack πάντως δεν με τρελαίνει καθως είναι μια απ' όλα τα νεωτεριστικά κόλπα που ακούγονταν εκείνη την εποχή, βλέπε φλάουτο που το διαφήμιζε η Roland και το είχε σαν preset με μια φράση σαν του Sledgehammer καθως και όλοι αυτοί οι χαμηλοσαμπλαρισμένοι ήχοι αν εξαιρέσεις τα pads. To sountrack πάντως είναι του 89 και όλη αυτη η εποχή του συγκεκριμένου ήχου έληγε κάπου εκεί. Μάλλον ήσουν πιτσιρικάς και εντυπωσιάστηκες και με την ταινία τότε. Αν θες να ακούσεις την επιτομή παραγωγής των συνθ και sampler των 80'ς άκου το άλμπουμ So του Peter Gabriel.
    1 βαθμός
  42. Ρε παιδιά κάτσε, γιατί θα με τρελάνετε Μι ύφεση πάει να πει το παλικάρι, τρίτη μεγάλη κάτω από το όριο του βαρύτονου, για να το πεις εκεί πρέπει να είσαι μπάσος, πιο εκουαλάιζερ τώρα, δηλαδή θα βάλουμε εκουαλάιζερ στην κιθάρα για να την κάνουμε μπάσο; Ο Γιωργάκης Μιχαλάκης το λέει το κομμάτι μια οκτάβα πάνω. Έχω άδικο; Έτσι το πιάνω ακουστικά.
    1 βαθμός
  43. Μεχρι +12 μια χαρα ειναι Παραδειγμα Βασιλακης Καρρας (με το Transcribe ομως) Minions - Poia me katarastike.mp3
    1 βαθμός
  44. Το βράδυ στην προσευχή μου κάνω και μια αναφορά στο midi να το έχει καλά ο θεούλης
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου