Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.681


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.887


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.979


  4. gskar

    gskar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      410


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/09/2019 σε όλα

  1. Εγω πάντως θα επιμείνω στο ότι το πρόβλημα δεν είναι καινούργιο. Ανέκαθεν η πλειονότητα των Ελλήνων μουσικών δεν έπαιζε για το τραγούδι. Επίσης δύσκολα βρίσκεις κόσμο που εμβαθύνει στα "εύκολα" είδη. Το band coaching είναι το σημαντικότερο μάθημα που πρέπει να παρακολουθήσει ο μέσος ερασιτέχνης μουσικός. Διότι ο καθένας ακούει τον εαυτό του και όχι τι παίζουν οι γύρω του. Να προσθέσω όμως πως αν και το παικτικό-σολιστικό επίπεδο έχει ανέβει πολύ, η επιδειξιομανία δεν είναι νέο σπορ. Σόρι αν είμαι off topic ή ακούγεται επιφανειακή τοποθέτηση αλλά δεν είμαι σίγουρος πως φταίει το Youtube.
    5 βαθμοί
  2. Το επίπεδο πάντως παιχτικά έχει ανέβει πολλά επίπεδα. Όταν ήμουν πιτσιρικάς ήξερα 10 παίχτες ερασιτέχνες, που δεν ήταν σαν αυτούς που άκουγα στους δίσκους και τους θεοποιούσα κατά κάποιο τρόπο. Τώρα "ξέρεις" εκατοντάδες παιχτούρες, πολύ ανώτερους τεχνικά από τους "θεούς" στην αφίσα! Σκέψεις τύπου, "δε θα χω ποτέ τέτοια ηχάρα", "δε θα παίξω ποτέ τέτοια licks" etc etc, λύνονται πλέον με πέντε κλικ. Ατελείωτα tutorials, instructionals αναλύσεις επί αναλύσεων στα πόδια σου. Τι να λέμε κάποτε με πέντε ακόρντα το παίζανε κιθαρίστες το home recording σε συνδυασμό με τα social media ανέβασαν τον πήχη πολύ ψηλά.
    4 βαθμοί
  3. Καλησπέρα. Η νέα μου διασκευή στο γνωστό hit που αγαπώ πολύ. Ευχαριστώ για την ακρόαση
    4 βαθμοί
  4. Μόλις σήμερα έμαθα την ύπαρξή τους. Διάβασα ότι κατάφεραν να τα ελέγξουν και ότι τα αποτελέσματα είναι πολλά και υποσχόμενα, ειδικά σε ότι αφορά τους κβαντικούς υπολογιστές. Το φωνόνιο είναι το μικρότερο πακέτο ενέργειας, με μορφή κύματος, που προστίθεται ή αφαιρείται για να μορφώσει έναν ήχο που ταξιδεύει μέσα σε ένα στερεό. Ο ήχος είναι αποτέλεσμα της επαλληλίας κυμάτων που μπορούν και αναπτύσσονται στο στερεό ως «κανονικοί τρόποι» ταλάντωσής του. https://www.scientificamerican.com/article/trapping-the-tiniest-sound/ https://science.fandom.com/el/wiki/Φωνόνιο Και τι ωραίο όνομα για μπάντα ε;
    2 βαθμοί
  5. Αν ένας μουσικός δεν μπορεί να καταλάβει τι ζητάς σαν band leader απλά δεν κάνει για την μπάντα σου. Πρέπει φυσικά και ΕΣΥ σαν band leader να το ξεκαθαρίσεις 100% ώστε να είναι crystal clear. Αν εγώ ας πούμε ζητούσα ντράμερ και έγραφα στην αγγελία μου ''ζητειται ντράμερ που να παίζει μόνο γκρουβ και να είναι ΣΚΛΑΒΟΣ στο τραγούδι , χωρίς υπερβολές και πολλά fills και με ελάχιστα break" και μου έστελνε κάποιος ενα βίντεο που παίζει τις κάλτσες του μιμούμενος τον Billy Cobham απλά θα τον αγνοούσα. Η κοινή ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ και ο κοινός τόπος είναι πολύ σημαντικότερα από το ποσο παιχταρας είναι κάποιος .
    2 βαθμοί
  6. Τώρα που πιάσαμε τις 80ίλες. Κρίμα που διαλύθηκε το χέρι του Vito, ήταν φοβερός.
    1 βαθμός
  7. Πείτε τους φλωρο-αμερικανο-ποπ-ροκάδες, AOR, 80-ίλα του κερατά, η Pat Benatar του φτωχού, "ποιοι είναι αυτοί ρε;", "πού τους θυμήθηκες τώρα;" κ.λπ. Προσωπικά τους θεωρώ μία από τις δύο καλύτερες μπάντες που βγήκαν απ' το Portland τη δεκαετία του '80 (η άλλη είναι οι Wipers - ναι είμαι σχιζοφρενής). Ειδικά ο πρώτος τους δίσκος σπέρνει.
    1 βαθμός
  8. Να ηρεμήσουν λίγο τα αυτιά...
    1 βαθμός
  9. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο ανάμεσα στα τραγούδια, μιας και οι φωνές-ομιλίες περιέχουν συχνότητες τις οποίες αν κόψεις, θα χαλάσει ο ήχος. Θυμάμαι ότι στο Cool Edit παλιά υπήρχε ένα noise reduction που στην αρχή διάλεγες δείγμα του "θορύβου", το καθόριζε συχνοτικά και μετά το εφάρμοζες σε ολόκληρο το τραγούδι. Κάτι τέτοιο λογικά θα υπάρχει και σύγχρονα προγράμματα. Αυτό δούλευε κάπως με φυσήματα και όχι με φωνές. Οι φωνές είναι μεσαίες συχνοτικά, οπότε θα χάσεις αρκετά από τα τραγούδια. Μπορείς βέβαια να πειραματιστείς σε σημεία και όχι σε ολόκληρο τραγούδι. Ή μπορείς να κάνεις τον ήχο να χαλάει ή να κόβεται σε στυλ bootleg
    1 βαθμός
  10. Γεια χαρά παιδιά. Καινούριος μήνας, καινούριο playthrough! Αυτή τη φορά είπα να ξεφύγω από την πεπατημένη και τραγούδια που γνωρίζω και να κάνω cover το συγκεκριμένο που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Α! Επίσης τέρμα πια και το σκηνικό με την ντουλάπα από πίσω Προτάσεις - παρατηρήσεις - κριτική, όπως πάντα καλοδεχούμενες.
    1 βαθμός
  11. Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω ελάχιστα βίντεο έχουν κάτι να πούνε (για μένα). Βίντεο με mini-lessons, τρόπους να παίξεις κάποια κομμάτια και καμία φορά παρουσίαση εξοπλισμού (αν και σχεδόν πάντα δεν καταλαβαίνω αν μου κάνει ή όχι αφού οι περισσότεροι θεοποιούν τα πάντα) έχουν ενδιαφέρον. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι σταδιακά αρκετοί που ασχολούνται μετατρέπονται σε περσόνες: τα βίντεο που μας δείχνουν το νέο πετάλι της MXR αντικαθίστανται με βίντεο για αποψάρες, για την προσωπική τους ζωή, vlogs (δεν υπάρχει πιο ανούσιο πράγμα). Αλλοι κάνουν καριέρα με διασκευές γνωστών τραγουδιών. Τώρα ώρα σε φάση μπάντα, φαντάζομαι ότι θα ισχύει ότι ισχύει και με αρκετές δισκογραφικές: το ουσιαστικό ντέμο αντικαθίσταται με το "έχω 20.000 likes και endorsement από τον ταδε" καθώς επίσης και με μια υπερ-προβολή του "εγώ". Σίγουρα βοήθησε το youtube (δημιούργησε ένα ολόκληρο κλάδο DIY celebrities) αλλά δεν είναι το Α και το Ω.
    1 βαθμός
  12. η νέα γενιά μουσικών, όπως και κάθε νέα γενιά οποιασδήποτε ειδικότητας, χρειάζεται καθοδήγηση για να αποφεύγει τέτοιου είδους "λάθη" που αναφέρατε. δύο είναι η τρόποι για να μάθει κανείς η ίδια εμπειρία (που απαιτεί πολλά λάθη μέχρι να βρεις τι πρέπει να κάνεις) και η μάθηση (που είναι ευθύνη των παλαιότερων) λίγο πολύ νομίζω ότι όλοι έχουν κάνει τέτοιου είδους "λάθη" ή αστοχίες μέχρι να βρουν τον δρόμο τους και να ωριμάσουν βιώνοντας την πραγματικότητα. ένας νεαρός μπασιστας πχ δεν θα προσπαθήσει να μιμηθεί τον flea πχ;;; τι θα προσπαθήσει να κάνει; να παίξει σαν τον σεσιονά που έχει γράψει 100 δίσκους και είναι άγνωστος στο ευρύ κοινό και γκρουβάρει δίχως αύριο; αυτό θα προσπάθήσει να το κάνει στο μέλλον όταν εμβαθύνει στην τέχνη του και όταν φάει αρκετές φορές τα μούτρα του παίζοντας λάθος. νομίζω ότι τα σόσιαλ μίντια δεν παίζουν και τόσο ρόλο στη συζήτηση
    1 βαθμός
  13. Απο την Wikipedia. Ο άνθρωπος εκμεταλλεύτηκε την προβολή στο Youtube σαν παρουσιαστής και την εμπορική του σχέση με το Anderton's και "δημιούργησε" μια σειρά απο κιθάρες απο Άπω Ανατολή με τα θετικά και τα αρνητικά της. Και καλά έκανε. Το αν έχει την εμπειρία και την τεχνογνωσία να ελέγξει τη γραμμή παραγωγής του προιόντος και να το κατευθύνει μελλοντικά με επιτυχία, θα φανεί. Προσωπικά θα επέλεγα κάτι απο πιο έμπειρους κατασκευαστες που προσφέρουν και αντίστοιχης αξίας κιθάρες πέραν των κύριων γραμμών παραγωγής.
    1 βαθμός
  14. Εκτός και αν έχεις σοβαρότατο πρόβλημα ακοής δεν ΥΠΑΡΧΕΙ ενισχυτής λυχνίας πάνω από 4 βαττ που αν τον βάλεις στο διαμέρισμα σου στο 10 να μην έρθει η αστυνομία σε 3 λεπτά...αν έχεις .... επιζήσει της έντασης το επόμενο λογικό βήμα είναι να σε κλείσουν στο Δαφνί γιατί μόνο ένας παλαβός θα έβαζε στο δέκα λαμπατο ενισχυτή 20 βαττ σε διαμερισμα Εν κατακλείδι... φτιάξε την κιθάρα σου... αφού πρώτα από όλα αγοράσεις καλώδια της προκοπής και διαπιστώσεις ότι και με αυτά ο 200ρης Orange rockerverb που έχεις στο δέκα στο υπνοδωμάτιο σου παίζει χαμηλότερα από το λάπτοπ σου
    1 βαθμός
  15. Εγώ πιστεύω Γιάννη ότι δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο. Οι νέες γενιές αντιλαμβάνονται τα πράγματα με άλλους όρους. Η έννοια του "καλός μουσικός", στην προκειμένη περίπτωση, έχει άλλη χροιά γιατί μεγάλωσα με youtube και βομβαρδίστηκα με ανθρώπους που κάνουν επίδειξη δυνατοτήτων σε ένα διαγωνισμό που έχει περισσότερη σχέση με σπορ παρά με μουσική. Αυτό είναι το point μου. Θεωρώ ότι αρχίζει να υπάρχει χάσμα συνεννόησης σε βασικές αρχές της αντίληψης. Το like είναι πλέον νόμισμα από μόνο του. Αναγνώριση (έστω εξαιρετικά εφήμερη γιατί ο κόσμος σε έχει ξεχάσει σε 5 λεπτά και κοιτάζει κάποιον άλλο) και οικονομικό όφελος αν μιλάμε για ανθρώπους που έχουν κανάλια με σοβαρό αριθμό views. Και φυσικά να πω ότι το παιδί που μας έστειλε το βίντεο, μπορεί τελικά να είναι εξαιρετικός μουσικός και να μας κάνει κι όλας. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως. Είναι το τι ο ίδιος θεωρεί ότι αντιπροσωπεύει και εξυπηρετεί την μουσική ιδιότητά του. Στον πραγματικό κόσμο της μουσικής εκτέλεσης, το skill set που μας παρουσίασε, είναι αρχικά άχρηστο για οποιοδήποτε είδος μουσικής. Εκτός κι αν μιλάμε για κανά ειδικό project του στυλ μπάντα με τρεις μπασίστες.
    1 βαθμός
  16. Ολοι οι παραπάνω έχουν το δίκιο τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Νομίζω όμως πως αυτός που δεν είναι σε θέση να κρίνει το ζητούμενο π.χ. blues bass (αν υπήρχε σαν προϋπόθεση στην αγγελία) είναι απλά φαιδρός και δεν θα μπορέσει να μπει στο κλίμα που του ζητείται καθως αυτός θεωρεί πως απο τη στιγμή που παίζω 32α στα 120bpm τι να μου κάνουν τα τριπλετς στα 80. Τα σκίζω. (εμ δεν είναι καλσόν...) Είναι γνωστό τοις πάσι δε πως η μπάντα εκεί κρίνεται. Στα 80bpm. Εκεί σέρνονται και διαλύονται. Το feel στο shuffle θα κάνει το blues. Η γνώμη μου είναι πως τετοιοι τύποι είναι απλά επιπόλαιοι και τίποτα βαθύτερο. Ουτε καν πέρασε απο τον νου του το ζητούμενο. Δεν είναι θέμα... τεχνολογίας. Απλά έχει άλλη εντύπωση για το τι κάνει λόγω like.
    1 βαθμός
  17. Χαζεύω στο instagram καθημερινά όσο κινούμαι με ΜΜΜ. Θα δω τα πάντα, από ζογκλερικά μέχρι "mini" lessons και inspirational quotes. Θα έλεγα πως 1 στα 10 βιντεάκια έχουν κάτι ουσιαστικό να μου πουν, δηλαδή να τα δω και να τα σκεφτώ έστω για όσο είμαι μέσα στο λεωφορείο. Δυστυχώς η ταχύτητα με την οποία μεταβάλλεται ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε κοινωνικά την πραγματικότητα έχει ξεφύγει και αυτό οφείλεται στην επίσης εξωφρενική ταχύτητα εξέλιξης της τεχνολογίας. Συμβαίνουν πράγματα καθημερινά που με οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο να χάσω επαφή με τις επόμενες γενιές πολύ άμεσα και είμαι γεννημένος το '95. Η ταχύτητα είναι η έννοια κλειδί της εποχής αυτής. Όλα πρέπει να γίνονται γρήγορα, ατομική εξέλιξη, σχέσεις, οικονομική εξέλιξη, κλπ. Όλα δουλεύουν ώστε να μπορούμε να κάνουμε ταχύτερα τα πάντα. Χάνεται η μπάλα, οι νέοι νιώθουμε μπερδεμένοι, οι μεγαλύτεροι φαντάζομαι τα κοιτούν όλα αυτά όπως κοιτούσε η γιαγιά μου το DVD player όταν το πρωτοφέραμε σπίτι και τα μικρά παιδιά προσαρμόζονται γιατί πολύ απλά δεν έχουν ζήσει την προηγούμενη κατάσταση. Όλο αυτό έχει αντίκτυπο και στη μουσική, όπως και στις σχέσεις ανάμεσα στους μουσικούς. Έχοντας δεχθεί ο εκάστοτε μπασίστας υπερπληροφορία με το τσουβάλι, αρχίζει να παπαγαλίζει ό,τι βλέπει μπας και βρει gig. Βάλε μέσα σε όλα αυτά τη γεωμετρική μείωση της κριτικής ικανότητας που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι (κι αυτό αποτέλεσμα της ταχύτητας που ζούμε) και συμπληρώνεις ένα μικρό παζλ πραγμάτων που οδηγούν σε όλο αυτό το χάος, όπου άπειρες μονάδες προσπαθούν να γίνουν ομάδες με τον λάθος τρόπο και τα λάθος κίνητρα.
    1 βαθμός
  18. Έχω δοκιμάσει μια online υπηρεσία. Την ανακάλυψα τυχαία πριν 2 περίπου χρόνια σε ένα newsletter με καινούργια startups (όχι αποκλειστικά για μουσική). Αγόρασα credits (δυστυχώς δεν είναι δωρεάν...) και έφτιαξα 10 περίπου τραγούδια για ένα φίλο μου. Τα περισσότερα ήταν πολύ παλιές ηχογραφήσεις που ίσως να μη ήταν καν stereo (π.χ. ηχογραφήσεις τραγουδιών του Τσιτσάνη του 1950). Το αποτέλεσμα ήταν (κατα τη γνώμη μου) εντυπωσιακό! Ακούγεται λίγο στο βάθος η φωνή, αλλά όταν "πέσει από πάνω" και ο επίδοξος "τροβαδούρος" είναι εξαιρετικά δύσκολο να καταλάβεις κάτι... Στις πιο καινούργιες ηχογραφήσεις (π.χ. επανεκδόσεις παλιών λαϊκών, ξανα-ηχογραφημένα το 90-00) τα αποτελέσματα ήταν ακόμα καλύτερα. Δεν κατάλαβα επίσης να "αδειάζουν" η ηχραφήσεις από άλλα όργανα ή συχνότητες. Σίγουρα κάτι θα λείπει αλλά η γενική αίσθηση είναι ότι δεν έχει αφαιρέσει κάτι άλλο εκτός από τη φωνή. Έχει ένα online demo οπότε πριν αγοράσεις μπορείς να δοκιμάσεις για τις συγκεκριμένες ηχογραφήσεις που σε ενδιαφέρουν. Δεν ξέρω τι αλγόριθμο έχει αναπτύξει ο τύπος αλλά τα αποτελέσματα εμένα με άφησαν πολύ ικανοποιημένο. Όποιος ενδιαφέρετε (σοβαρά, γιατί όπως ανέφερα δεν είναι free...) ας ρίξει μια ματιά https://phonicmind.com/ Υ.Γ. Κάνει και κάτι άλλο εντυπωσιακό (πάλι κατά τη γνώμη μου) και το κάνει καλά! Σου δίνει και δυνατότητα να κάνει το αντίστροφο, να κρατήσεις δηλ. ΜΟΝΟ τη φωνή χωρίς ορχήστρα! Καλό για remix....
    1 βαθμός
  19. Με μολις ..1,7 εκατομμυρια ....πιτσιρικαδες (1-19 ετων) και 5,5 εκατομμυρια (εκ των οποιων τα 3 εκ ειναι ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ) πανω απο τα 45......δεν νομιζω να εχει και ιδιαιτερη αξια το ΤΙ ακουν στην ΕΛΛΑΔΑ...οι....πιτσιρικαδες μια και ειναι ΙΣΧΝΗ μειοψηφία... Ετσι πως το παμε σε λιγα χρονια θα ακουμε ολοι ΑΤΤΙΚ και ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ...και το "Αν παρηλθον οι χρόνοι εκείνοι" θα ειναι καρφωμενο στο νο. 1...
    1 βαθμός
  20. αφού συνηγορήσω ότι μαγικές λύσεις στο θέμα "αφαίρεση φωνητικών" δεν υπάρχουν, να πω ότι οι καλύτερες απλές "επαγγελματικές" λύσεις (που προσωπικά γνωρίζω) αλλά παράλληλα και φοβερά εύκολες στη χρήση και για έναν ερασιτέχνη, είναι οι κάτωθι... χρησιμοποιώ ενδεικτικά το imagine όπως και ο Σταύρος για να είναι συγκρίσιμα τα δείγματα... δεν κάνω καμιά περαιτέρω επέμβαση - ρύθμιση... στο πρώτο ένα preset με κλειστό το center και στο δευτερο απλά mute το mid... εννοείται ότι "πειράζοντας" εκτενώς και με άλλα εργαλεία και τεχνικές όπως το eq, το plus midi tracking support κλπ (και ανάλογα το κομμάτι και τις επιλογές στο αρχικό του mix όπως έχουν επισημάνει οι φίλοι παραπάνω), μπορούν να βελτιωθούν "κάπως" τα πράγματα αλλά εδώ φαντάζομαι μιλάμε για λύσεις για όλους... εδώ το original sample original sample.mp3 πρώτα το plugin Center της Waves Waves Center sample.mp3 https://www.waves.com/plugins/center ακολουθεί η δωρεάν λύση, το MSED της Voxengo Voxengo MSΕD sample.mp3 https://www.voxengo.com/product/msed/ τέλος να πω ότι και τα διάφορα audio editors διαθέτουν ανάλογους αλγόριθμους... ακολουθεί ενδεικτικά ένα δείγμα με τον αλγόριθμο του Adobe Audition... Adobe Audition sample.mp3
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου