Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11.967


  2. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.411


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13.216


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/03/2020 σε όλα

  1. Όπως είπε και ο @panorios το Νοέμβριο του 2018: Τα έχουμε ξαναπεί. Φτιάχνουμε το soundtrack μας μέχρι μισό λεπτό με έμπνευση από την φωτογραφία που έχει στην σελίδα. Το ανεβάζουμε στο Soundcloud ή YouTube account μας και στον τίτλο βάζουμε #adamaudio και #soundtrack (χωρίς το και). Συμπληρώνουμε την φόρμα που υπάρχει στην σελίδα και πάμε ταμείο https://www.adam-audio.com/en/soundtrack-competition-2020/ Ο διαγωνισμός λήγει στις 15 Μαρτίου (δυστυχώς σήμερα έλαβα το ενημερωτικό και έσπευσα να το αναρτήσω). Πόση δουλειά να θέλουν πια 30" μουσικής...? Καλή επιτυχία εύχομαι σε όποιον στείλει!
    3 βαθμοί
  2. Σε πόσα κομμάτια που ξέρετε παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο τα τομ; Και ίσως μόνο τον Phil γνωρίζω να τα έχει κάνει μέρος της σύνθεσης. Και πως τα παίζει, τραγουδώντας άψογα παράλληλα. Είναι και ο Gadd βέβαια στο 50 ways to leave your lover. Απο κει και πέρα, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο που δεν θα παιζόταν αν δεν είχε τομ το κιτ.
    3 βαθμοί
  3. φετος τους μποϊκοταρω . Λόγο δεν έχω βρεί ακόμα, θα βρω βρω κατι και θα το αναφερω. χααχαχχαχαχα Καλη επιτυχια σε οσους συμμετάσχουν.
    3 βαθμοί
  4. Γεια χαρά! Είμαι ο Πάνος και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το αποτέλεσμα της έρευνας μου πάνω στις μικροτονικές μπλουζ κλίμακες. Για πολλά χρόνια έπαιζα Μπλουζ μουσική με το μυαλό ενός τζαζίστα, χρησιμοποιώντας μινόρε και ματζόρε πεντατονικές, τρόπους, και αρπέζ πάνω σε ματζόρε μπλουζ φόρμες, αλλά δεν κατάφερα να ακουστώ ποτέ “αυθεντικός”. Κάτι έλειπε… Πριν μερικά χρόνια γνώρισα τον Γιώργο Ζήκο (κιθαρίστα της μπάντας Zero Zero) ο οποίος με εισήγαγε σε έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης για τις μπλουζ κλίμακες που με οδήγησε σε αυτή την έρευνα και τελικά στη δημιουργία δυο σειρών από βίντεο (“Microtonal Blues Scales” & “Blues History”). Αν και κάποια από αυτά που θα παρουσιάσω για τις μπλουζ κλίμακες είναι γνωστά στους ακαδημαϊκούς, δεν έχουν ακόμα ενσωματωθεί στη διδασκαλία της Αμερικάνικης μουσικής. Οπότε, θα προσπαθήσω να κάνω ένα πρώτο βήμα με αυτά τα μαθήματα, όχι επειδή είμαι κάποιος ειδικός, αλλά για να ξεκινήσω μια συζήτηση πάνω σε αυτό το ευαίσθητο θέμα. Στη πρώτη σειρά από βίντεο που θα ανεβάζω κάθε εβδομάδα, ονόματι “Microtonal Blues Scales”, θα προσπαθήσω να αντιμετωπίσω το “πρόβλημα” πολλών μουσικών (συμπεριλαμβανομένου εμού) να αυτοσχεδιάσουν πάνω σε Blues ή Blues-based μουσική και να ακούγονται “πειστικοί”. Βέβαια ένας σημαντικός παράγοντας που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι οι κλίμακες που χρησιμοποιούμε. Πρέπει να παίξουμε μια ματζόρε κλίμακα? Μήπως πρέπει να παίξουμε μια μινόρε? Και αν ναι, γιατί να παίξουμε μια μινόρε κλίμακα πάνω από ματζόρε συγχορδίες? Όπως θα εξηγήσω σε αυτά τα βίντεο, οι μπλουζ κλίμακες ΔΕΝ είναι σαν τις κλασσικές κλίμακες, όπου οι νότες έχουν ένα συγκεκριμένο και σταθερό τονικό ύψος. Μια μπλουζ κλίμακα είναι πιο πολύ σαν ένα Αραβικό Maqam ή μια Ινδική Raga (όπου οι νότες παρεκκλίνουν από το Ευρωπαϊκό συγκερασμένο σύστημα). Ωστόσο οι Μπλουζ κλίμακες έχουν την ιδιαιτερότητα όχι μόνο να έχουν Δυτικά στοιχεία στο DNA τους (λόγω μουσικής ανταλλαγής μεταξύ Αφρο-αμερικάνων και Ευρω-αμερικάνων) αλλά επίσης να έχουν εξελιχθεί, εξηγηθεί και διδαχτεί σε μια κοινωνία λευκών. Ίσως ήταν η αναπόφευκτη ερμηνεία από τη οπτική ενός αφομοιωμένου τονικού συστήματος, ή ίσως ήταν απλά για παιδαγωγική διευκόλυνση, το αποτέλεσμα είναι ότι οι λευκοί υπεραπλούστευσαν την Αφροαμερικάνικη μουσική χρησιμοποιώντας Κλασσικά εργαλεία και έννοιες για να την εξηγήσουν (τουλάχιστον από τον 19ο αιώνα). Βέβαια πολλοί μελετητές έχουν προσπαθήσει να αναλύσουν τη φύση των μπλουζ κλιμάκων. Είναι σαφώς ένα δύσκολο έργο δεδομένου ότι οι μπλουζίστες παίζουν τις μπλουζ κλίμακες λίγο διαφορετικά ο ένας από τον άλλο, ανάλογα τις επιρροές τους, το όργανο που χρησιμοποιούν, και τη προσωπικότητα τους. Επίσης ερμηνεύουν τα τραγούδια διαφορετικά κάθε φορά. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να βρει κοινό έδαφος μεταξύ των πιο επιδραστικών μπλουζ μουσικών και να βγάλει κάποια άκρη μέσα σε αυτή τη πολύπλοκη παράδοση. Αυτό που θα παρουσιάσω είναι μια περιγραφή αυτών των μικροτονικών κλιμάκων (θεωρία) που πιστεύω ότι είναι αρκετά συνεπής με το πραγματικό μπλουζ παίξιμο, δηλαδή, εξηγεί τα περισσότερα πράγματα τις περισσότερες φορές. Κρατήστε στο νου σας ότι αυτή είναι η προσωπική μου ερμηνεία και η δικιά σας μελέτη μπορεί να παράξει διαφορετικά αποτελέσματα. Από την άλλη, κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι τα Μπλουζ είναι ένα στυλ που θα πρέπει να μαθαίνεται μόνο ακούγοντας δίσκους και δεν θα έπρεπε να προσπαθούμε να το εξηγήσουμε και να το περιγράψουμε, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις το “μπλουζ συναίσθημα” για να το ερμηνεύσεις πειστικά. Λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι αλήθεια για οποιοδήποτε είδος μουσικής, όχι μόνο για τα Μπλουζ. Κάποιος με μεγάλο ταλέντο θα μπορούσε να αποκωδικοποιήσει και να μάθει κάθε μουσική γλώσσα και τις προφορές της μόνο ακούγοντας τη, αλλά για μας τους υπολοίπους χρειάζεται μια κατευθυντήρια γραμμή (θεωρία) για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε που να δώσουμε προσοχή όταν μελετάμε τα Μπλουζ. Μη ξεχνάτε μόνο, ότι οι θεωρίες φτιάχνονται για να εξηγήσουν υπάρχουσες μουσικές πρακτικές, και επομένως δεν πρέπει να μας περιορίζουν στην έκφραση και τη δημιουργία νέας μουσικής. Στη μια δεύτερη σειρά από βίντεο θα προσπαθήσω να παρουσιάσω την “Ιστορία & Εξέλιξη των Μπλουζ” σε σχέση με άλλες Αμερικάνικες μουσικές και τις κοινωνικο-οικονομικές εξελίξεις μέσα στους αιώνες. Έχω δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη περίοδο πριν τη γέννηση των Μπλουζ (16ος-19ος αιώνας), αφού έχει ενδιαφέρον να δούμε πως διάφορα μουσικά στυλ εξελίχθηκαν μέσα στον χρόνο και επηρέασαν το ένα το άλλο, οδηγώντας στη δημιουργία νέων μουσικών ειδών. Θα δημοσιεύω αυτά τα μαθήματα Ιστορίας κάθε εβδομάδα παράλληλα με τα μουσικά. Ελπίζω να βρείτε κάτι χρήσιμο σε αυτή την εργασία! Πάνος Χαραλαμπίδης P.S. Το παραπάνω βίντεο είναι μια αναγκαία εισαγωγή σε αυτόν τον νέο τρόπο σκέψης. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι την επόμενη εβδομάδα για τη παρουσίαση της πρώτης κλίμακας P.S.2 Αγγλικοί και Ελληνικοί υπότλιτοι ειναι διαθέσιμοι
    1 βαθμός
  5. Εγω κατάλαβα τι εννοείς. Ας πουμε το τεμπο του Willey the wimp προσωπικά το τραγουδάω και το θεωρώ φράση......με μουσικότητα και μελωδία. Εσυ δεν το νοιώθεις έτσι. Και συτο το καταλαβαίνω.
    1 βαθμός
  6. Λοιπόν, ως γκρουβα που χωρις τα Tom......θα ταν μαπα, βαΝω αυτα τα δύο: Ως ΑΝΑΜONH, το ρεφρεν αυτου (όταν το παίζαμε εγω αυτό περίμενα πάντως )
    1 βαθμός
  7. Η ένσταση μου είναι ότι το σεταπ που έκανε ο Σπύρος στην κιθάρα του μαθητή του , δεν πρόκειται να στο κάνει κανείς σε μαγαζί , αν δεν το ζητήσεις Και ως αρχάριος δεν πρόκειται να το ζητήσεις Το βλέπω και από τον εαυτό μου αυτό . Αντιλαμβάνομαι ότι κάτι με ενοχλεί αλλά δεν θα μπορέσω μόνος μου να εντοπίσω το πρόβλημα ( αν με ενοχλούν τα τάστα , η γέφυρα το nut τα ελατήρια πίσω ) Νομίζω καλύτερα να πας σε μια κιθάρα που όπως πρότεινε και ο φίλος αποπανω να χρειάζεται μόνο ένα απλο βασικό σεταπ Και καλύτερα να πάρεις αυτή τη μεξικάνικη που σου άρεσε και έχεις παίξει
    1 βαθμός
  8. Και το αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  9. Σωστός. Ένα καλό όργανο εινα καλό. Ευχαριστώ.
    1 βαθμός
  10. Εκτός από τα άσχημα, να γράφουμε και τα καλά. Η Arturia σήμερα μου έστειλε ένα update μέσω του Software Center . Είχαμε επικοινωνία μέχρι σήμερα με πληροφορίες (βίντεο από μένα) και υπομονή. Με είχαν ενημερώσει ότι ετοιμάζουν ένα νέο update σχετικά με το κρασάρισμα στο multimode. Πλέον λειτουργεί σταθερά και απροβλημάτιστα. Ίσως οι χρήστες δουν κι εκείνοι το εν λόγω update. Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι οι άνθρωποι της εταιρίας δεν με άφησαν ξεκρέμαστο σε μαύρα μεσάνυχτα .
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Την φωτογραφία την είδατε? Έτοιμο το έχει από το 1975 ο Tom https://en.wikipedia.org/wiki/Nighthawks_at_the_Diner "The title was inspired by Edward Hopper's 1942 painting Nighthawks."
    1 βαθμός
  13. Βαριέμαι. Προτιμω να παιξω κανα παιχνιδάκι στην Sapphire 5700 XT NITRO + που πήρα. Ότι έγραψα έγραψα. Ενα άλλο γράφω τωρα και το έχω αφησει στα μισά. Δεν καθομαι να γράφω για τον διαγωνισμό. Τρεις φορες αν θυμαμαι καλα τον τιμησα. Τωρα θελω να παίξω. Εδω δεν βλέπεις τι γινεται εξω? Ασε να το ευχαριστηθώ να μην κουράζω το μυαλουδάκι μου. Θα καθομαι τωρα να σκεφτομαι, να μιξαρω να το βγαλω 30 δευτερολεπτα να το ταιριαξω με την εικονα. Ενω στο battlefield π.χ. μπαινω μεσα και σκοτωνω κατευθείαν. Δεν εχει τετοια. Κανα fortnite με τον μικρό τωρα που θα κλεισουν και τα σχολεία. ε? Ας γράψουν οι υπολοιποι και θα ακουσω τις συμμετοχές. Πιο διασκεδαστικό ειναι. θα το στειλω σε φιλους μου, να, εχθες συζηταγα με εναν φιλο που γραφει ωραια μουσικη και ψαχνεται, να βαλει αυτός. Τι δινει φέτος η ADAM. Δεν είδα. Θα το τσεκαρω μετά. Και θελω να παω και στην εκκλησια αυτες τις μερες να παρακολουθησω καμια λειτουργια. Η Γιαμαρέλου ειπε πως οι πιστοι δεν κινδυνευουν. Εγω ειμαι κομμουνιστης, αλλα στο Χριστο πιστεύω, τωρα ιδιαιτερα έτσι οπως τα λεει, με συμφέρει περισσότερο. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    1 βαθμός
  14. Το επόμενο step είναι λίγο πιο tricky. Κόψιμο binding σε archtop guitar... Για να το πετύχω χρειαζομουν ένα εξάρτημα που θα μπορούσα να προσαρμόσω στο ρούτερ μου και να ακολουθεί τις καμπύλες τις κιθάρας ενώ το ρούτερ θα μπορούσε με κάποιο τρόπο να ανεβοκατεβαίνει ελεύθερο πάνω σε μια βάση. Σχεδιασα λοιπον το εξαρτημα και το εκανα 3D print, ενω παραλληλα εφτιαξα με ραγες σαν αυτες που χρησιμοποιουμε στα συρταρια εναν καθετο ¨δρομεα¨ για το ρουτερ.
    1 βαθμός
  15. Με βάση την εμπειρία μου με φτηνές και ακριβές κιθάρες πάρε μια που θα σου κάτσει καλά. μην σκέφτεσαι αλλαγές μπράτσου, θα σου βγει παραπάνω. "Ενα καλό όργανο είναι ένα καλό όργανο, ένα φτηνό όργανο μόνο κατά τύχη μπορεί να είναι ένα καλό όργανο*" Μίλτος 2020μ.Χ. *καλό όργανο: να παιζει καλά με ένα απλό σετ απ
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. Αναμεσα σε made in mexico μεταχειρισμενη και vintage καινουργια, θα επαιρνα ευκολα vintage. Σε telecaster, τουλαχιστον, 100%, και αυτο για τεσσερις λογους: 1. Οι μεταχειρω mim φορανε χαλια κεραμικους μαγνητες που κανουν μονο για βρωμικους ηχους. Οι vintage φορανε εξαιρετικους μαγνητες. 2. Το μανικι vintage καθεται καλυτερα στο χερι μου. 3. Το σωμα της vintage ειναι 2/3 ελαφρυτερο. 4. Ο ηχος της vintage ειναι πιο "vintage" και παραδοσιακος σε σχεση με την πιο generic mim. Κυριως λογω γεφυρας και μαγνητων. Αυτα ισχυουν για τις tele. Και στρατ εχουν εξισου καλη φημη. Το ιδιο ισχυει και για τις squier classic vibe. Εξαιρετικες, εαν σε βολευει το μανικι.
    1 βαθμός
  18. Εκτός από το ότι είναι κομματάρα .... .... τι είναι αυτή εισαγωγή ρε παιδιά! Απίθανη! Στο repeat.
    1 βαθμός
  19. Μεχρι τωρα το ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ που μπορουσε να πληρωσει ένας Δικηγόρος ήταν 185,18 € ΕΦΚΑ Τωρα είναι 220,00 € ΕΦΚΑ. Αλλά εγινε διάκριση σε δικηγόρους μέχρι πενταετία , που πληρώνουν τωρα 126,00 €. Μπορούμε να πούμε ότι αυξήθηκε το κατωτατο για τους δικηγόρους (έναν που δεν έχει πολυ δουλειά) , αλλά έγινε διαχωρισμός κάτω της πενταετίας, που πριν δεν υπηρχε , και αυτοι πληρώνουν λιγότερα. Επίσης οι Δικηγόροι πληρώνουν ΕΤΕΑΕΠ (το χαμηλοτερο) 42,25 € / μήνα. (Δεν ξερω τι γινεται με το ΕΤΕΑΕΠ κατω της πενταετίας). Οπως και να έχει, είναι πολλά. Στην ουσία ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ είμαστε , και απο υγεία,, και συνταξη δεν θα παρουμε ΠΟΤΕ.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου