Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Γαβριηλ Καμπανταης

    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3


  3. Saturnus

    Saturnus

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      55


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47.055


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 29/04/2020 σε όλα

  1. Μοις κυκλοφορησε και με εκανε να θελω να το βγαλω αμεσως! Ηθελα να το μοιραστω μαζι σας! Φιλια πολλα καλα να περνατε με υγεια!
    6 βαθμοί
  2. 3 βαθμοί
  3. Καλησπέρα, τώρα με το lockdown κατάφερα να ολοκληρώσω ένα instrumental που είχα στα σκαριά πολύ καιρό. Έφτιαξα κι ένα γρήγορο μοντάζ με τις φτωχές μου γνώσεις και το ανέβασα. Ελπίζω να σας αρέσει, εάν πάλι είστε του πιο αργού μπορείτε να δείτε τις μπαλάντες στο κανάλι μου στο Youtube! Ευχαριστώ!
    2 βαθμοί
  4. Αυτη ειναι η ουσια. Μπορεις να παιξεις ακριβως τις ιδιες νοτες σε αλλες χορδες (αρα και σε αλλη θεση) και να εχεις διαφορετικο ηχο. Και με το διαφορετικο παιξιμο, επισης μπορει να δωσεις αλλη δυναμικη και αλλο ηχο. Και ειναι μαγικο το να μπορεις να παιξεις το ιδιο πραγματα με χιλιους διαφορετικους τροπους, οπου ο καθενας σε εμπνεει και διαφορετικα. Δεν υπαρχουν πολλα τετοια οργανα. Συνεχισε την μελετη.
    2 βαθμοί
  5. Άλλο υλικό, άλλο scale, άλλες ενέργειες στις διάφορες συχνότητες της ταλάντωσης και τελικά άλλο ηχόχρωμα (το οποίο προκύπτει ως "άθροισμα" των επιμέρους συχνοτήτων / αρμονικών). Χάος. Δεν χρειάζεται αρχικά να σε ταλαιπωρήσουν όμως αυτά, συνέχισε τη μελέτη σου κανονικά! To φαινόμενο που περιγράφεις φαίνεται αρχικά ενοχλητικό - σαν κάτι να μην πηγαίνει καλά. Ειδικά για τύπους σαν εμένα (που ξεκίνησαν από αρμονιοσύνθια και ήξεραν ότι με ένα απλό transpose "πας πάνω-κάτω τις νότες" χωρίς κανείς να ακούσει διαφορά) ήταν έως και αφόρητο. Στην πορεία θα δεις ότι είναι κάτι πολύ όμορφο. Είναι (άλλος) ένας τρόπος να βγάλεις διαφορετικά ηχοχρώματα από το ίδιο όργανο. ΥΓ κάποια στιγμή μπορεί όντως να ΜΗΝ έχεις ακριβώς την ίδια νότα (συχνότητα). Αυτό μπορεί να οφείλεται σε θέματα intonation και λοιπού σεταρίσματος της κιθάρας. Πιο απλά, μπορεί όντως η κιθάρα σου να ακούγεται ok σε απλά ακόρντα ή σόλο στα πρώτα τάστα αλλά αν παίξεις πχ ένα ΜΙ - ΦΑ# - ΣΟΛ στη μπασα ΜΙ στο 12ο να ακούσεις κάτι λίγο φάλτσο σε σχέση με αυτό που θα άκουγες αν ξεκίναγες από τη ΡΕ χορδή στο 2ο τάστο. Εκεί η κιθάρα σου θα σου μαρτυρήσει στα εύκολα ότι θέλει προσεκτικότερο κούρδισμα ή/και ρύθμιση. Κάπως έτσι κατάλαβα κάποτε τι ρόλο παίζουν τόσα βιδάκια στη γέφυρα της κιθάρας μου
    2 βαθμοί
  6. Βασικά το κυριότερο είναι οτι έχουν άλλο scale. Ακώμα και 2 ίδιες χορδές να βάλεις και την μια την κουρδίσεις σε άλλη νότα (πχ drop 1-2 τονους) και παίζεις την μια ανοιχτή και την άλλη σε όποιο τάστο πέφτει η αντίστοιχη,πάλι θα ακούγωντε αλλιώς. Scale DOES matter
    2 βαθμοί
  7. ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ!!!! Jason Becker, Paul Gilbert!!
    2 βαθμοί
  8. Ξεκίνησε ως "soundtrack" Μπήκε και στο Noiz lockdown . Ας ήταν έτσι η ζωή..στο σπίτι..στην ηρεμία μας..και στην δημιουργία μας. (Θα μου λείψει το μένουμε σπίτι). Κωνσταντίνος Σιαχάμης Music for Images and Arts April 2020
    2 βαθμοί
  9. 1 βαθμός
  10. Ευχαριστώ πολυ!!! ειμαι λιγο βραχνιασμενος και θα νομιζουν οτι εχω κορονοιο
    1 βαθμός
  11. Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι πως είναι αμερικάνικη και neck through. Τρομερά "κελαηδιστή" ειδικά μετά το δωδέκατο και με sustain για πάντα, πιο πολύ από την custom 22 μου. Τώρα για το headstock τι να σου πω...νόμιζα πως είναι όλες ίδιες
    1 βαθμός
  12. Ενα ηχείο μπορεί να λέει ότι παίζει απο 10Hz έως 666kHz. Πόσο πιστά όμως; Ιδανικά θα έπρεπε η απόδοση του να είναι μια ευθεία γραμμή που την ορίζουμε 0db. Ουτε να προσθέτει δηλαδή (+dB) ουτε να υπολείπεται (-dB). Επειδή όμως αυτό δεν συμβαίνει στον αναλογικά πλασμένο κόσμο μας, τα καλά ηχεία αναφέρουν την καμπύλη απόκρισης σε απόκλιση ±3dB ή και μικρότερη ±2 dB όπως στα παραπάνω Genelec για να δείξουν πόσο πιστα στο ιδεατό, αποδίδουν. Οταν λένε πχ Frequency Response (±3dB) 42Hz – 24kHz, αυτο δεν σημαίνει πως δεν παιζει πέραν αυτού του φάσματος. Λέει πως παίζει πιστά σε αυτό το φάσμα. Βέβαια μπορεί να παίζει και πιο χαμηλά και να χρωματίζει τονίζοντας κάτι που δεν είναι ζητούμενο σε ηχείο για χρήση monitoring, μιας και θέλουμε να ξέρουμε τι ακριβώς γράφουμε.Λιγο πολύ όμως τα ηχεία αυτά που ανέφερες κυμαίνονται στο ίδιο επιπεδο αν έχουν παρεμφερή διάσταση woofer.
    1 βαθμός
  13. Ετσι εμεις οι παλιοι ειμαστε αυτιστικοι τυποι χαχα ε αυτικοι ηθελα να πω! Φιλια Σπυρο μου Που εισαι εσυ ρε αγορινα σε εχασα!!
    1 βαθμός
  14. οι μουσικοί οι οποίοι ζουν αποκλειστικά από τα λάιβ και δεν έχουν κάποια άλλη σύμβαση είναι οι πιο αδικημένοι σε αυτή τη περίπτωση. αυτό γιατί σύμφωνα με την ΚΥΑ θα πρέπει για να πάρουν την ειδική αποζημίωση: 1. Μουσικοί-τραγουδιστές να είναι μέλη του οικείου επαγγελματικού σωματείου 2. και έλαβαν ειδικό εποχικό βοήθημα του άρθρου 22 του ν. 1836/1989 κατά το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου 2019 - Νοεμβρίου 2019 δηλαδή εξαρτάται με εισοδηματικά κριτήρια του 2018 αν θα πάρει κάποιος την ενίσχυση το 2020. για να πάρει κάποιος το εποχιακό βοήθημα θα πρέπει να έχει όχι λιγότερα απο 50 ένσημα και όχι περισότερα απο 210, αλλά αυτό δεν εξαρτάται πόσο δούλεψε φέτος αλλά το 2018!!!
    1 βαθμός
  15. είσαι ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΤΡΟ !!!! Χαιρετισμούς στέλνω.
    1 βαθμός
  16. με το αυτι?? respect
    1 βαθμός
  17. Ωραίες μελωδϊες και παραγωγή. Πολϋ καλά στημένο το όλο project. Μπράβο Κώστα.
    1 βαθμός
  18. Ακριβως. Εχουν αλλο παχος, αλλο τεντωμα και πολλες φορες αλλο υλικο.
    1 βαθμός
  19. Κι εγώ μόνο κάτι τρελούς έχω για γείτονες πανάθεμα.....
    1 βαθμός
  20. Τι τρελό κιθαρόνι είν' τούτο; (η Jackson) πολύ ωραία σύνθεση, είχες στο youtube θυμάμαι ανεβάσει και μία εξαιρετική μπλουζο-μπαλάντα instrumental, εύγε πολύ ωραίος!
    1 βαθμός
  21. Μπράβο φίλε πολύ ωραίο, ρέγκε! Δηλ φανταστικο..
    1 βαθμός
  22. Η μαύρη εργασία στον συγκεκριμένο χώρο δεν ήταν ποτέ επιλογή των μουσικών, το αντίθετο ισχύει, και έχει υποχρεώσει τους περισσότερους να δουλεύουν ακόμη και για δεκαετίες ανασφάλιστοι. Είναι ένας κλάδος ο οποίος (όπως αρκετοί άλλοι) ξαφνικά εξαφανίστηκε εντελώς, με τη μουσική εκπαίδευση επίσης να κλείνει (τη δεύτερη πηγή εισοδήματος για τους μουσικούς δηλαδή). Φυσικά μπορούμε να δουλέψουμε delivery (που δε μπορούμε βέβαια, για δοκιμάστε να βρείτε δουλειά delivery σήμερα), αλλά η όλη ουσία της κρατικής ενίσχυσης σε οποιοδήποτε κλάδο είναι η βοήθεια ώστε να μην καταρρεύσει. Η απαξίωση των τεχνών αποτελεί μια σταθερά στην ελληνική κοινωνία. Και έχει πολλή μεγαλύτερη σχέση με την κατάντια μας σαν χώρα από ότι φαίνεται με πρώτη ματιά. Συγκεκριμένα η μουσική ήταν πάντα στην χειρότερη θέση (πλην πιθανότατα του χορού). Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες, αλλά οι απαξιωτικές απόψεις που διαβάζει κανείς κατά καιρούς, ακόμη και σε φόρουμ μουσικής, είναι διαφωτιστικές. Ο επόμενος χρόνος πιθανότατα θα φέρει πλήρη οικονομική κατάρρευση και καταστροφή σε μουσικούς, ωδεία, θέατρα, χώρους πολιτισμού και μουσικής κτλ. Και θα είναι από τους τελευταίους χώρους που θα ανακάμψουν.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου