Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      46.990


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      6.279


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.375


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/08/2020 σε όλα

  1. Άλλο "παίζει καλα καθαρά και σε χαμηλή ένταση ένας λαμπατος" κι άλλο "παίζει τα καλύτερα του καθαρά και σε χαμηλή ένταση ένας λαμπατος". Ποιος ο λόγος να δώσει κάποιος ένα κάρο λεφτά για λαμπατο, και να μην παίρνει από αυτόν το 100% παίζοντας χαμηλά, εφόσον μπορεί να έχει ιδια καθαρά και με ένα οικονομικο μη λαμπατο. Αιτιολογω άποψη: Έχω ένα Koch studiotone 20, ένα deluxe rev, ένα vibrolux, όλοι ως γνωστόν με καλά καθαρά, όμως όλοι θέλουν συγκεκριμένη ένταση, ούτε μικρότερη ούτε μεγαλυτερη, για να αποδώσουν αυτό που μπορούν. Σπίτι τη βρήκα την άκρη με ένα katana 50 combo, με επιλογή στα 25watt (στο 1watt δεν παίζει) και το μάστερ στο 2-3. Δεν ακούγεται πολύ χειρότερα από τους λαμπατους παίζουμενους στην ίδια ένταση χαμηλά. Σίγουρα δεν αξίζει να πληρώσει κανείς τόσα λεφτά παραπανω, για τόσο μικρή διαφορά στην απόδοση. Δλδ βάζω χαμηλά σπιτική ενταση (στο 1) τον Koch που έχει ένα χιλιάρικο και παίζω χαμηλά στην ίδια σπιτική ενταση και με τον katana που κάνει πόσο; 250Ε; Ε οχι, δεν έχει 750 ευρώ διαφορά αυτό που ακούω. Αν βάλω στο 4 τον Koch και στην ίδια ένταση τον katana, τότε ναι δικαιολογείται και με το παραπάνω η διαφορά στην τιμη. Τον πετάω και από το μπαλκόνι τον katana. Δεν αναφέρομαι καν στους deluxe και vibrolux (πάντα παίζουμενους σε σπιτική ενταση) γιατί τα ποσά αποκτησης τους ξεφεύγουν και δεν δικαιολογουνται οι διαφορές τιμή προς απόδοση ούτε με λοβοτομή.
    4 βαθμοί
  2. Γιατί δεν ΥΠΆΡΧΕΙ sweet spot...έτσι κι αλλιώς τα μισά βαττ θα κοψουν μόλις ΤΡΙΑ db. Οι περισσότεροι κιθαρίστες που αναφέρω βέβαια ΔΕΝ παίζουν μπλουζ και hard rock. Άρα θέλουν αυτό που θέλω και εγώ: έναν ωραίο και γεμάτο καθαρό ήχο πάνω στον οποίο βαζουν ΕΦΕ. Εξάλλου το "δυνατά" είναι ... σχετικό. Στο καινούργιο στούντιο που έχω σπίτι ,και είναι μονωμένο, με τους ίδιους ενισχυτές στην ίδια ένταση ο @yameth κόντευε να λυποθυμΙσει από τον.... τρόμο και ο @Nestoras μου έλεγε "καλά τώρα θα ακούσουμε καμμιά κιθάρα ή θα παίξουμε τσι κουμπαΡες;". Στο κάτω κάτω της γραφής στο τέλος αΦτο μου μετρΑ ινε το ποσό αΝΤρας ισε
    3 βαθμοί
  3. Πείτε μου που μένετε ρε σεις, να έρθω στο διπλανό διαμέρισμα να πάρω λαμπάτο να φχαριστηθώ ένταση ασούμε .... Πάντως θυμάμαι, όταν είχα τον 50άρη ampeg r12r (τι ενισχυτάρα ρε παιδιά ... dim αν τον βρεις, τον αγοράζεις χθες με κλειστά μάτια) τον άνοιγα στο 2 άνετα, και άκουγα ηχάρα. Δεν ξέρω αν άκουγα την λάμπα ή όχι, αλλά ο ήχος μου άρεσε πολύ. Μια φορά είχαν έρθει δυο παλικάρια να τον δοκιμάσουν, και τον άνοιξαν περίπου στο 7. Δίπλα υπήρχε σχολείο, και θυμάμαι τα παιδιά στο προαύλιο, να τρέχουν τρομαγμένα να κρυφτούν.
    3 βαθμοί
  4. Καλά εδώ επέζησα από τη συναυλία των Ramones στο CBGB στον Μαρσαλακο θα κολλήσω; Ε; Ε; ΔΕΝ ΑΚΟΥγΩ. ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΗΔΕΝ!
    3 βαθμοί
  5. Άλλο "παίζει καλα καθαρά και σε χαμηλή ένταση ένας λαμπατος" κι άλλο "παίζει τα καλύτερα του καθαρά και σε χαμηλή ένταση ένας λαμπατος". Ποιος ο λόγος να δώσει κάποιος ένα κάρο λεφτά για λαμπατο, και να μην παίρνει από αυτόν το 100% παίζοντας χαμηλά, εφόσον μπορεί να έχει ιδια καθαρά και με ένα οικονομικο μη λαμπατο. Αιτιολογω άποψη: Έχω ένα Koch studiotone 20, ένα deluxe rev, ένα vibrolux, όλοι ως γνωστόν με καλά καθαρά, όμως όλοι θέλουν συγκεκριμένη ένταση, ούτε μικρότερη ούτε μεγαλυτερη, για να αποδώσουν αυτό που μπορούν. Σπίτι τη βρήκα την άκρη με ένα katana 50 combo, με επιλογή στα 25watt (στο 1watt δεν παίζει) και το μάστερ στο 2-3. Δεν ακούγεται πολύ χειρότερα από τους λαμπατους παίζουμενους στην ίδια ένταση χαμηλά. Σίγουρα δεν αξίζει να πληρώσει κανείς τόσα λεφτά παραπανω, για τόσο μικρή διαφορά στην απόδοση. Δλδ βάζω χαμηλά σπιτική ενταση (στο 1) τον Koch που έχει ένα χιλιάρικο και παίζω χαμηλά στην ίδια σπιτική ενταση και με τον katana που κάνει πόσο; 250Ε; Ε οχι, δεν έχει 750 ευρώ διαφορά αυτό που ακούω. Αν βάλω στο 4 τον Koch και στην ίδια ένταση τον katana, τότε ναι δικαιολογείται και με το παραπάνω η διαφορά στην τιμη. Τον πετάω και από το μπαλκόνι τον katana. Δεν αναφέρομαι καν στους deluxe και vibrolux (πάντα παίζουμενους σε σπιτική ενταση) γιατί τα ποσά αποκτησης τους ξεφεύγουν και δεν δικαιολογουνται οι διαφορές τιμή προς απόδοση ούτε με λοβοτομή.
    3 βαθμοί
  6. Για τα γουστα μου, πανω απο 15 κιλα combo, ειναι βαρυ και μη βολικο για σουλτα φερτα. 10-12 κιλα ειναι πολυ ανετο.
    2 βαθμοί
  7. Είχα την ευκαιρία να είμαι πάνω σε αρκετές σκηνές μεγάλων ονομάτων που έχουν έρθει στο Greece. Από μνήμης το επιβεβαιώνω αυτό που λες. βαρΓια βαρΓια στο 2,5 τους είχαν οι περισσότεροι που έχω δει έχω (Peter Buck,The Edge, Johnny Marr,Stones,οι κιθαρίστες της Shakira και του James Brown,οι Bad Seeds,τα Κρίνα κ.ο.κ) Αν δεις και στο γιουτιουμπι rig run downs μεταξύ 2-3 παίζουν οι περισσότεροι. Το Woodstock ήταν πενήντα χρόνια πριν
    2 βαθμοί
  8. Η γιαγιά μου τα έλεγε ''σκατολοήματα'' (δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η σωστή ορθογραφία του...)
    2 βαθμοί
  9. Εγώ πάλι νομίζω ότι λόγω του PA, οι λαμπάτοι ενισχυτές δεν χρησιμοποιούνται δα και σε ΤΟΣΟ υψηλές εντάσεις όσο φαντάζονται κάποιοι. Ειδικά από την στιγμή που τα περισσότερα gigs πλέον γίνονται σε pubs/bars σχετικά μικρά σε μέγεθος, το να ανοίξεις πολύ έναν μέσου wattage λαμπάτο θα έχει μάλλον ως αποτέλεσμα να μην ακούς καν τι παίζουν οι συμπαίκτες σου (και να διώξεις όλους του θαμώνες που κάθονται κοντά στο stage). Αλλά ακόμα και σε ανοικτούς χώρους, ποτέ δεν χρειάστηκε να ανοίξω τον ενισχυτή πολύ παραπάνω από ότι σε μια pub κτλ. Δηλαδή νομίζω ότι είναι λίγο μύθος πλέον το ''αυτός ο λαμπάτος είναι για το σπίτι, αυτός για το stage'' κτλ. ΔΕΝ μπορείς να ανοίξεις έναν λαμπάτο, ακόμα και σε stage (χτες έπαιζα σε ανοιχτό χώρο με τον 45άρη Bassbreaker στα μισά βαττ και το volume λιγότερο από το 2, και πάλι ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑ τους άλλους, είχα όμως headroom βέβαια). Με αυτή την λογική νομίζω ότι δεν τίθεται και ιδιαίτερη σύγκριση μεταξύ solid state και λαμπάτου. Λαμπάτος και καθάρισες, αν θες το καλύτερο. Το ότι υπάρχουν ss που είναι μια χαρά, εξυπακούεται. Τώρα αν μιλάμε για εντάσεις ψιθύρου, ε δεν ξέρω, εγώ προτιμώ να παίξω unplugged παρά να ακούω πιο δυνατά τις χορδές από τον amp.
    2 βαθμοί
  10. Τι λες ρε φίλε και τα αυτιά σου ζούνε από τότε? φαντάζομαι είχες βάλει ωτοασπίδες..
    2 βαθμοί
  11. +1 για το musescore. Εγώ, που γράφω και πολυ σύγχρονα πράγματα συχνα, αυτό χρησιμοποιώ για να αποδώσω παρτιτούρα με μεγάλη επιτυχία. Στην αναπαραγωγή midi, στα βασικά, είναι εξισου αρκετά καλό.
    2 βαθμοί
  12. Αν - λέω, αν - κατάλαβα καλά, θέλεις στη μίξη σου να βάλεις πραγματικές εκτελέσεις από ανθρώπους δίνοντάς τους τη μορφή της μουσικής σε παρτιτούρες αφού τις περάσεις από το πρόγραμμα που ακούει την ηχογράφηση και βγάζει γραμμένες νότες, σωστά; Στη θέση σου θα έκανα το εξής: - Βάλε τον εκτελεστή σου να ακούσει το track που θα παίξει έτσι όπως το έχεις γράψει εσύ στο DAW. Πιθανότατα θα το παίξει το ίδιο καλά - αν όχι καλύτερα - απλά καταλαβαίνοντας τί ακριβώς θέλεις να κάνει μέσα στο σύνολο.. - Γράψε την παρτιτούρα μόνος σου (αν μπορείς). Πρέπει να είναι πολύ πιο γρήγορο από το να μπεις σε όλη αυτή τη διαδικασία με τέτοιες εφαρμογές. Αφού τη μουσική περίπου την ξέρεις θα την γράψεις εύκολα και όπως πρέπει (με τα έξτρα σημάδια που πρέπει και που ο Η/Υ δεν θα σκεφτεί ποτέ να βάλει), αντί να προσπαθείς επί ώρες να κάνεις edit το χαζό output που θα βγάλει μια τέτοια εφαρμογή (και σιγά μην υπάρχει τσάμπα - αυτό έχει μέσα σοβαρό κώδικα AI και είναι δύσκολο να γραφτεί τέτοιο πρόγραμμα για να δίνεται δωρεάν). Για αυτό που ζητάς στο αρχικό post: - Υπάρχουν αρκετά προγράμματα που παίζουν κάπως αξιοπρεπώς είτε midi files, είτε κάποια ενορχήστρωση που έχεις φτιάξει (ή εισάγεις μέσω import) μέσα στο ίδιο το πρόγραμμα.. Και το muse καλούτσικο είναι (όσον αφορά την αναπαραγωγή midi) και δωρεάν.. Πάλι το να παίξει τέτοιο λογισμικό περίπλοκες συνδέσεις νοτών όπως λεγκάτο, πορτάτο κλπ. είναι δύσκολο γιατί πάλι είναι εφαρμογή που έχει μέσα ανθρώπινη νοημοσύνη. Γενικά ο δημιουργικός άνθρωπος με το μυαλό του καταφέρνει πράγματα που είναι έτη φωτός μπροστά από οτιδήποτε μπορεί να καταφέρει ένας έξυπνος αλγόριθμος Η/Υ. Στη μουσική φαίνεται αυτό ξεκάθαρα.
    2 βαθμοί
  13. Χαρά είσαι και ωραίο κορίτσι και καλά τραγουδάς με πολύ πειστική προφορά. (Εδώ μεγάλωσες ή έξω;). Το τραγούδι που διάλεξες όμως είναι στη καλύτερη μέτριο. Να κάνεις καλύτερες επιλογές. Υ.Γ. Να προσέχεις με τα αγκάθια των 30φυλλων, πολλές φορές εμφωλεύει το βακτηρίδιο του τετάνου εκεί.
    1 βαθμός
  14. Υπάρχουν και λαμπάτοι με ''κανονικά'' watt (όχι 1, 5 κτλ) που κυμαίνονται στο 350άρι.... η βάση νομίζω είναι ο Bugera V22 (μια χαρά ενισχυτής if you ask me) στα 330ευρώ (καινούργιος). Και εσύ μιλάς για μεγάλα ονόματα, που έπαιζαν σε κανονικά stage ή και γήπεδα, και όχι στο ροκόμπαρο ''route 55, πλάτωνος και μιλτιάδη γωνία'' ή δίπλα από το pool bar ενός ξενοδοχείου.... Στις δεύτερες περιπτώσεις, όπου έχεις και τον ενισχυτή κυριολεκτικά στα μούτρα σου αφού χώρος στην σκηνή δεν υπάρχει, θα ήθελα πολύ να γνωρίσω κάποιον που έχει άνω των 15watt λαμπάτο ενισχυτή να τον έχει σε volume πάνω από το 4.... και να μην είναι στην ίδια κατάσταση η ακοή του με του Pete Townsend. Δεν νομίζω ότι στο σπίτι οι λαμπάτοι παίζονται και ΤΟΣΟ πολύ πιο χαμηλά.... εκτός αν θες τον τζιτζίκα έξω στον κήπο να ακούγεται πιο δυνατά από την κιθάρα....
    1 βαθμός
  15. Έλα ρε συ, δεν το ήξερα. Έτσι εξηγείται ότι έχει τους καλύτερους τραπεζοειδείς ever στο bodybuilding. Σήκωνε κάθε μέρα τον Vibrolux, και έφτιαξε πλάτη σούπερ.
    1 βαθμός
  16. Vibrolux ειχε και ο δυσμοιρος ο Coleman και επαθε η μεση του ανθρωπου... Λεγεται οτι θα ξεκινησει εντατικη θεραπεια με χρηση katana mini. (Μακαρι να αναρωσει γρηγορα. Θρυλος του bodybuilding)
    1 βαθμός
  17. Εννοείς δηλαδή ότι είναι βαρύς?
    1 βαθμός
  18. 1 βαθμός
  19. - Last hope - Paramore cover - ΓΝΩΜΕΣ!
    1 βαθμός
  20. Στο 8,5m2 μίνι στούντιο μου ανοίγω ότι θέλω και όσο θέλω τις ώρες κοινής ησυχίας απο τότε που το έφτιαξα ησύχασαν οι γείτονες κάποτε έπαιζα τύμπανα και Ακουγόταν από την γωνία του στενού ( τι εποχές τότε, έτσι γνωριζόμασταν με τους συμπαίκτες) τώρα όλοι στη μούγγα Επι του θέματος σε πραγματικά χαμηλές εντάσεις δεν υπάρχει διαφορά , από κεί και πέρα μόνο λάμπα και καλή, παθαίνω αλλεργία σε οτιδήποτε άλλο
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Ναι το guitar pro είναι φοβερό γι'αυτή τη δουλίτσα
    1 βαθμός
  23. Μια χαρά είναι, ... άμα είσαι ο Τόφαλος και μπορείς να τον κουβαλάς. https://el.wikipedia.org/wiki/Δημήτριος_Τόφαλος
    1 βαθμός
  24. Μου έρχονται πολλά παραδείγματα στο μυαλό που αποδεικνύουν ότι αυτό που λες δεν ισχύει, και για να μην μείνει thread που άνοιξα χωρίς flame μπαίνεις σε αυτή τη σελίδα https://scorecloud.com/ και βλέπεις στην κορυφή σαν παραδείγματα συσκευών ένα tablet και ένα κινητό σημεία των καιρών λες δεν πειράζει ας συνεχίσω παρακάτω βλέπεις ύστερα στο βίντεο όπου γίνεται η παρουσίαση του προγράμματος (στο πρώτο frame δεν χρειάζεται να πατήσεις play) τις τρεις χαρακτηριστικές χρωματιστές τελείες του mac... στο σημείο αυτό θα μπορούσες να κλείσεις την καρτέλα αλλά συνεχίζεις από μαζοχισμό για να αποκτήσεις μερικές ακόμα άχριστες πληροφορίες και φτάνεις τελικά στα τρία πακέτα στον πάτο της σελίδας (free, plus, pro) (free-lefta-lefta) και μόνο κάτω από το pro που λέει ''Local saving'' διαπιστώνεις ότι τα άλλα δυο ''πακέτα'' σώνουν στο cloud!! Ας αναρωτηθούμε μια στιγμή γιατί το πιο απλό και εύκολο από πλευράς προγραμματισμού, πωλείται ως premium option? και γιατί αυτό δεν χτυπάει καμπανάκι ώστε να μην εμπιστευτούμε ούτε το pro πακέτο? στην εποχή λοιπόν που η σαχλαμάρα πάει σύννεφο ελάτε να δημιουργήσουμε αποδεικτικά για πνευματική ιδιοκτησία στο σύννεφο... πάμε όλοι μαζί! (παιδιά αστειεύομαι, όλα καλά είναι μη παρεξηγατε)
    1 βαθμός
  25. ΣΤΑ 70 ΔΒ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΛΑΜΒΑ. E; TI EΙΠΕΣ; ΔΕΝ ΑκΟΥΩ κάτσε να ΔΥΝΑΜΩΣΩ (Είμαι υπέρ της λάμβας, αλλά και υπέρ της _άποψεις_ ότι χαμηλά η λάμβα δεν λαμβάνει ό,τι χρειάζεται για να δώσει πίσω, πάντα μιλώντας για πχιότητα ήχου που βολεύει εμένα. Όταν θέλω να ακούσω χαρακτηριστικά ενός οργάνου και ενισχυτή χρειάζομαι ένταση η οποία κυμαίνεται εκεί που είπα και στο άλλο ποστ, δηλ. να μην ακούω το ζινγκι ζινγκι-να το πω επιστημονικώς- των χορδών. Φυσικά εξαρτάται από το χώρο και το σημειο που είναι ο ενισχυτής για το πόσο δυνατά εκλαμβάνουμε τον ήχο που έρχεται. Αλλά εκεί κάτω από τα 70db τις ακούω. To κακό είναι ότι πάνω από τα 70db if you can't hear the zingy-zingy then you are already too loud for an appartment. Loud is more good που λεει κι ο JHS. Aν έμενα σε σπίτι μαζί με άλλους και ήθελα να καραγουστάρω παίζοντας, μάλλον ένα Guitar Rig με καλά ακουστικά θα χρησιμοποιούσα ή κάτι τέτοιο τελωσπάντων. Που θεωρώ ότι και σε οικογενειακό περιβάλλον ακόμη και αυτό το ζίνγκι-ζινγκι, ειδικά νυχτερινές ώρες, είναι αφόρητο. Προσωπικά δεν μου έχει αρέσει κανένας λαμπάτος κάτω των 5W (από όσους έχω ακούσει). Το κακό είναι ότι τα 5W είναι και too much και too little ταυτόχρονα, αν μπορώ να το περιγράψω. Ο καθένας φυσικά έχει τα δικά του standards και τη δική του θεώρηση για τη χρήση εντός οικίας.
    1 βαθμός
  26. Εξω από την πλάκα μετρημένος με κανονικό ντεσιμπελομετρο ο 100αρης Plexi του 70 που είχα με καμπίνα με 4 fane alnico (100 watt το κάθε ένα ,101db sens.) μου είχε βγάλει με όλα τα κοντρόλ στο τερμα 125 db σε δύο μέτρα απόσταση , ήταν σίγουρα το πΓιο δυνατό πράμα που έχω ακούσει ποτέ μου από ενισχυτή.
    1 βαθμός
  27. 1 βαθμός
  28. Πάντως η LG δεν είναι ντεσιμπελόμετρο. Υπάρχουν LG 27άρες, 32ρες (η δική μου - ψίθυρος) και 65άρες... Δεν έχουν τα ίδια μεγάφωνα ούτε τους ίδιους ενισχυτές.
    1 βαθμός
  29. Αν μιλάμε για κάτω από 70 db άστο. Πάρε μπαγλαμά (70 db είναι περίπου ένα ακουστικό πιάνο όρθιο που το παίζει πολιτιΖμενος ανθρωπΑς,με εμένα πάει για πλάκα στα 75)
    1 βαθμός
  30. Εγω γειτονες δεν εχω, αλλα δεν μπορω τις εντασεις. Μου προκαλουν υπερενταση και εγω θελω να χαλαρωνω με την κιθαρα. Ενταση LG στο 15-20 οταν ειμαι μονος, και ενταση LG στο 7-8 ηταν η φαμιλια κοιμαται.
    1 βαθμός
  31. Εγώ μένω σε ένα σπίτι του 61 (από τις λεγόμενες "αρχοντικες πολυκατοικίες" που έφτιαχναν αρχιτέκτονες και οχι μπετατζιδες πριν πλακώσει όλη η Ελλάδα στην Αθήνα και αρχίσει η αντιπαροχή ) με σχεδόν 80 πόντους πάχος τοίχο. Ο γείτονας δεν ακούει μια ακόμα και με την LG στο 35.
    1 βαθμός
  32. Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποια είναι η "ένταση σπιτιού". Για ποσά db μιλάμε ακριβώς; 80,85,90? Και το δωμάτιο πόσα τ.μ. ειναι; 10,15,20? Και τι έχει μέσα; Καναπέ,κουρτίνες ; Και τι πάχος έχουν οι τοίχοι; Και τη μόνωση το κτίριο; Το "ένταση σπιτιού" δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
    1 βαθμός
  33. Δεν θα άντεχα κι άλλη αναισθησία από τον SS. Ήδη δεν ακούει καθόλου... Αυτό που κάνω με τον κομπρέσσορα είναι όταν παίζω σε χαμηλή ένταση έναν λαμπάτο, όπου δεν υπάρχει το φυσικό κομπρεσάρισμα, να τον χρησιμοποιώ και ο ήχος να θυμίζει λίγο τον ενισχυτή σε ψηλή ένταση, όπου κομπρεσάρει, γεμιζει μπασο κλπ. Ο κομπρέσσορας σε χαμηλές εντάσεις μεταμορφώνει τον ήχο προς το καλύτερο. Και μιλώ για cleanish, bluesy και ροκ ήχο.
    1 βαθμός
  34. Πιστεύω ότι είναι για καλό. Η δική μου άποψη πάνω στο θέμα, είναι ότι οι solid state έχουν πολύ πιο γραμμική απόκριση στην ένταση, πράγμα που τους κάνει πολύ πιο προβλέψιμους στις αλλαγές έντασης. Σε κάποια είδη μουσικής αυτό είναι ζητούμενο. Για τέτοια κατάσταση (σπιτική) λοιπόν, εγώ είμαι μάλλον υπέρ των solid state, εκτός και αν το ζητούμενο, είναι το φυσικό κομπρεσάρισμα/παραμόρφωση ενός λαμπάτου. Γιατί υπάρχουν καθαρά και καθαρά. Δεν ξέρω τι εννοεί κάποιος όταν λέει "καθαρά". Ακόμα και στην κλασσική jazz πχ, τα καθαρά .... δεν είναι πραγματικά "καθαρά". Ένα κλικ (ίσως και περισσότερο) breakup το έχουν.
    1 βαθμός
  35. Στο 2 δεν παίζουν σπίτι εκτός κι αν μένεις σε εξοχική μονοκατοικία και εργένης. Ιδίως ο vibrolux ανασταίνει πεθαμένους.
    1 βαθμός
  36. Τιτανοτεραστιος ,ως συνήθως https://www.oneman.gr/synentefxeis/to-vromiko-psomi-i-sinantisi-me-ton-lennon-kai-to-lsd-o-dionisis-savvopoulos-sto-oneman/
    1 βαθμός
  37. Θα σου προτείνω μία ποιοτική λύση, είναι περίπου στο budget σου και πληρεί όλα σου τα κριτήρια. 1) 5w, 6v6 λάμπες, 1 καθαρό κανάλι με footswitchable επιλογές για boost ή περισσότερο gain. 2) Μικρός, πάααρα πολύ μικρός για το πόσο καλός είναι. 3) 10άρι ηχείο αρκετά ποιοτικό, το αλλάζεις όμως άμα λάχει στο μέλλον. 4) Έχει και reverb και DI Out. Voila! https://www.thomann.de/gb/supro_blues_king_10_combo.htm Αν μου λέγανε να πάρω ενισχυτή για τα πάντα εκτός metal, αυτόν θα έπαιρνα με κλειστά μάτια. Αν ήμουν και του live θα έπαιρνα τον 15άρι (σε watt) και τέλος. Βγάζει τα πάντα με 2-3 πετάλια. EDIT: Μεγάλο αρνητικό ότι δεν έχει FX Loop, o 15άρης έχει. Διαφορά στην τιμή δεν έχουν. Δες κι αυτόν. https://www.thomann.de/gb/supro_blues_king_bk_combo.htm
    1 βαθμός
  38. Σε παιρνει μονοτερμα,τον ακους και προσπαθεις να του πεις ομορφα και ωραια οτι δεν εχει δικιο. Αλλα δε σταματαει με τιποτα,συνεχιζει. Σκεφτεσαι να του δωσεις μπουνια. Τελικα τον διακοπτεις αποτομα και του λες,"η σειρα μου τωρα" και τον αρχιζεις και εσυ χωρις σταματημο. Ξερεις οτι δε βγαζει καπου,ετσι ειναι και το αποκατω. Δεν εχει νοημα και σταματημο. Απο το να τον βαρεσεις ομως.....καλυτερα.
    1 βαθμός
  39. Γεια σας αυτό ειναι το καινούργιο μας κομματι ! Ριξτε μια ματια και μετα ριξτε γνωμες !!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου