Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      24

    • Αναρτήσεις

      46.976


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13.210


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/09/2020 σε όλα

  1. Οι TWANG ATTACK χτυπάνε ξανά! Μετά την διεθνή επιτυχία “La Luna En Tu Mirada” που ξετινακΣε τα τσαρτ(Σ) σε όλη την νοτιοανατολική Ασία (θα την βρειτε στο soundcloud page μας) επιστρέφουν με μία ακόμα διασκευή στο αριστούργημα του γίγαντα Γιάννη Σπανού «Σ’αναζητώ». Οι ηχογραφήσεις του Superfunk (drums,bass,keyboards,rhythm & lead guitars) έγιναν στα AμΠa RoadS στούντιο στο Παγκράτι ενώ οι lead κιθάρες του Matawan έγιναν στα νέα υπερσύγχρονα στούντιο του στη Θεσσαλονίκη, εντελως αναλογικά φυσικά στο έτοιμο να τινάξει τα πέταλα “Mac καλό για μέταλ» του. Για τους gearheads (όλους εδώ μέσα δηλαδή) χρησιμοποιηθηκαν: Matawan: Lead Guitar: (0.43-1.22) Fender Johnny Marr Jaguar,(2.42-3.29) Fender Jazzmaster Amp:80s Fender Concert (miked w/ Thomann ribbon mike) Superfunk: Lead guitar (2.00-2.37) : Fender 8502 Telecaster (amp: Tweed deluxe miked with Rhode NT1) rhythm: Yamaha SA1200S (amp: Marshall 1974x miked with Sennheiser E906) additional: 1991 Fender strat plus (amp: Tweed deluxe miked with Rhode NT1)
    6 βαθμοί
  2. Μια χαρά τα λες. Να δείτε ότι σε καμιά τριανταριά χρόνια, ο Sin Boy θα θεωρείται classic.
    4 βαθμοί
  3. Δεν ισχύουν έτσι ακριβώς αυτά που λες. Αν εννοείς "θραύση" το ότι υπάρχει ένα niche market με κάτι περισσότερο από ανύπαρκτες πωλήσεις συγκριτικά με digital stream services, τότε ναι. Αλλά σε συγκρίσεις 1:1 δεν υπάρχει πουθενά ούτε το βινύλιο, ούτε το GameBoy, ούτε τίποτα από αυτά. Οι εποχές που αυτά τα μέσα ήταν mainstream έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, ναι μεν υπάρχει μια αναγέννηση υπό την έννοια ότι υπάρχουν κάτι ελάχιστοι hipsters/φασαίοι ή 40-50άρηδες που ακουμπάνε χρήματα εκεί, αλλά από εκεί σε πραγματικό market domination (=θραύση) υπάρχει απόσταση. Θραύση κάνει το Spotify, το PlayStation 5, το Fortnite και η pop/trap. Καλώς ή κακώς.
    3 βαθμοί
  4. Φαντασου δηλαδη ποσο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ πρεπει να ειναι καποιος.... Να εχει δωσει μια περιουσια για πλατω Linn Sondek ,κεφαλη Koetsu, προενισχυτη λυχνιας Audio Research SP6 , τιποτα λαμπατους τελικους Marc Levinson και τιποτα Altec Voice of Theater και να ακουει τετοιες ΜΑΛΑΚΙΕΣ 8ωρες απο ΒΙΝΥΛΙΟ.... Ρε ΜΝΗΜΟΝΙΑ μεχρι να χορεπΣουν οι αγελαδες τσα-τσα
    3 βαθμοί
  5. Κάτσε ρε ΦιλωΟυς εσύ ακούς δίσκους ή τους ΜΟΝΤΑΡΕΙΣ κι όλας; Ισε διλαδοι μοντατορε;
    3 βαθμοί
  6. Ε μάλλον φταίει το ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μαστερινγκ ΧΩΡΙΣ πλαγκιν για την επιτυχία αΦτη.
    2 βαθμοί
  7. Είμαι ΤΑΡΑΤΑΤΑ (όχι μοντατόρε). Εντάξει, δεν τους μοντάρω κιόλας, αλλά άμα μου στραβώσει ασούμε .... έτσι θα τον αφήσω? Να με κοροδέβουνε μετά ότι μου φταίνε οι τρίχες?
    2 βαθμοί
  8. Το θέμα είναι ότι οι δίσκοι στραβώνουν. Και δεν έχουνε και truss rod να τους ισιώσεις ασούμε.
    2 βαθμοί
  9. @dimsonic έχεις δίκιο, δύσκολα μπορεί κανεις να αντιληφθεί με εικονίτσες και περιπτωσιολογία τι ακριβώς συμβαινει και για ποιο λόγο σετάρουμε κατα το δοκούν διαφορετικά σε καθε οργανο. Προς το παρόν εχε κατα νου ότι μιλάμε για αποκλίσεις δεκατων του χιλιοστού και όχι για τις υπερβολές στις εικόνες, χάριν κατανόησης. Χρήζει μεγαλύτερης και πιο συγκροτημένης ανάλυσης για την οποία θα χρειαστώ λιγο παραπανω χρόνο, τη βοήθεια σκαριφηματων και ενδεχομενως, βίντεο και φυσικα πιο κατανοητό κείμενο. Δεσμεύομαι να το πράξω κάποια στιγμή, αλλά σε περίπτωση που βρεθούμε δια ζώσης, θα ήταν χαρα μου να τα πούμε επί τόπου, με ένα όργανο στα χέρια.
    2 βαθμοί
  10. 2 βαθμοί
  11. Ρε μήπως πρέπει να κόψουμε τα Aravanis gkourm.. κλπ και να παρουσιαζόμαστε ως πχ "NOIZy Τhree"?? Σκέψου πόσο οικονομία θα κάνουμε στο πάτημα πλήκτρων. Ειδικά στο δικό σου pc, θα του δώσει κάνα δυο χρόνια ζωής ακόμα....
    1 βαθμός
  12. Ειναι κακο; Εχω ελπιδες; Δυστυχως ηρθε ο LK και μου τα πηρε.
    1 βαθμός
  13. Εγω εβαλα ενα ψιλο ναυλον μεταξυ ταστων και χορδων και τις ελουσα. Μετα πανι και μια μια τις καθαριζα. Το εκανα δυο τρεις φορες και βουαλα . Τα χρονια ειναι 25. Ενταξει, δεν ειναι και τοσο τραγικο η αλλαγη, αλλα βαριομουν .
    1 βαθμός
  14. Να είχε και ΗΧΟ και intonation καινούργιας θα ήταν τέλεια ...
    1 βαθμός
  15. Βαζεις σε βαμβακι, ή πανακι και καθαριζεις τις χορδες, τριβοντας τις πανω κατω. Αφαιρειται ολη η μπιχλα και η σκουρια, και εχει αισθηση καινουργιας.
    1 βαθμός
  16. Δεν ηθελα να γραψω 25, γιατι ντρεπομουν.
    1 βαθμός
  17. Αυτό μου φτάνει, για να καταλάβω ότι είσαι μερακλής.
    1 βαθμός
  18. Κατ' εμε: 1. Αν δεν παιζει σε live η κιθαρα (ωχ...σορυ...δεν επρεπε να το γραψω τωρα αυτο....) 2 φορες το χρονο με lemonoil γενικα ειναι καλό (όπως γραφει παραπανω φιλος). Βεβαια, αναλογα και την χρηση και μεσα στο σπιτι, εξασκηση κτλ. Γενικα, όταν δεις οτι αρχιζει να μαζευει βρωμια γυρω απο τα ταστα ή ειναι εμφανης ακριβως κατω απο τις χορδες (γιατι γυρω τους συνηθως το δαχτυλο την τριβει και φευγει) και πιο συχνα ή αναλογα πόσο ιδρώνουν τα χερια κτλ. 2. Αν το παρακανεις με το λεμονολαδο, θα το δεις στην ταστιερα, που θα βγαζει στιγματα λαδιου σε σημεια. Το προβλημα ειναι να μην μπαινει παρα πολυ λαδι και μουσκευει γενικα κατω απο τα ταστα, γιατι αναλογα πώς εχουν τοποθετηθει κτλ (με CA κολλα ή όχι) μπορει να τα πεταξει καποια που ειναι ισως ηδη χαλαρα...(μην φανταζεσαι οτι θα βγουν να βγαλουν κανενα ματι, απλα θα ειναι loose και θα φαινεται και στον ηχο ισως) 3. Εγω αφου εχω καθαρισει την ταστιερα με πανι που εχω βρεξει με το λεμονολαδο να φυγουν οι περισσοτερες βρωμιες (εκτος αν εχει τοσο μαζεψει που θελει βγαλσιμο) τοτε με μια μπατονετα που βουταω στο λεμονολαδο, περναω ολοκληρο το ταστο (ή 2-3 με ενα dip). Και αφου περασω ολη τη ταστιερα, με ενα στεγνο πανι τριβω καθε ταστο, μεχρι να μην πολυγυαλιζει. Αν εχεις βαλει πολύ, θα δεις οτι σου αφηνει στιγματα, οποτε ξανασκουσπιζεις. 4. FastFret συνεχεια στις χορδες, πριν ξεκινησω, κατα την διαρκεια αν σερνει πολύ η εξασκηση/ προβα, και σιγουρα σκουπισμα με πανακι τις χορδες και παλι fastfret στο τελος. 5. Όταν αλλαζω χορδες, εχω σε ενα μικρο μπουκαλακι, ελαφρυ λαδι ραπτομηχανης κτλ, και με μια βελονα ή ακρη λεπτης χορδης ακουμπαω πανω στο βαγονακι εκει που ακουμπαει η χορδη (οσο ειναι επανω). Μεταλλο με μεταλλο, χορδη βαγονακι, το λαδι αυτο ειναι το καλυτερο να μην σκουριαζει εκει η χορδη και να σπαει , και να επιστρεφει εκει μετα απο bends. 6. Περασμα με "Βrasso" τα ταστα με αλλη μπατονετα και σκουπισμα τριψιμο με βαμβακι, αφου το αφησω λιγη ωρα επανω. Πραγματικα τα καλογυαλισμενα ταστα, τα κανει λεια. (αυτο γενικα στα μεγαλα διαστηματα service 2 φορες το χρονο ή αν τα βλεπεις οτι αρχιζουν και χανουν τη γυαλαδα τους 7. Το σωμα απλα, με πανι νωπο με νερο και σκουπισμα ......Ο,τι θυμηθηκα....
    1 βαθμός
  19. ενδεικτικά κάποιες χρήσεις του ass στην καθομιλουμένη αμερικάνικη (_|_) small ass (__|__) big ass (___|___) huge ass (_?_) dumb ass (_E=MC2_) smart ass (_$_) rich ass (_✝_) dead ass μετά βγάζουν όλα νόημα
    1 βαθμός
  20. Καλησπέρα και απο εμενα! Ηθελα να κανω μια διατυπωση/διαπιστωση κτλ κτλ...Δεν ξερω αν συμφωνειτε, αλλα θελω την γνωμη σας σε αυτο: Καποιος μου ειχε πει, οτι κατι που βγαινει σημερα, στα επομενα χρονια ειναι απλα παλιο, αλλα μολις κλεισει μια γενια (30χρ.) γινεται "κλασσικο" και ακόμα πιο μετα γινεται "vintage".. Δηλ, οταν βγηκε την δεκατια του '80 το cd και εγινε ευρεως γνωστο, σιγα σιγα ο πολυς κοσμος αφηνε στην ακρη τα βινυλια και αναζητουσε τον "ψηφιακο ηχο του μελλοντος-τον αψεγαδιαστο στουντιακο ηχο" στα cd. Ετσι, που λιγο μετα, δεν τολμουσε ο πολύς κόσμος να βαλει βινυλιο (ξαναλεω ο πολυς- η μαζα, οχι οι πιστοι οπαδοι του βινυλιου και του ηχου του) Πλεον, εχουν συμπληρωθει 30+χρονια απο το βινυλιο πηγε στην ακρη απο το cd, εφυγε και αυτο και ανελαβε το cloud streaming, και πλεον γινεται comeback του βινυλιου ως "κλασσικο" μεσο της προηγουμενης γενιας... Ισχυει κατι τετοιο;;; Σε 30 χρονια απο σημερα, τα παιδια μας θα εχουν σημερινα πραγματα μας που θα κανουν την επανεμφανιση τους ή σας γραφω βλακειες;;;; (ΥΓ.: Οντας 40 πλεον, εχοντας γεννηθει το 1980, η γενια του Mario, Tetris, GameBoy, κλτ 80λας, βλεπουμε να κανουν θραυση τα πχ retro games και σε κινητα κλτ, επανεκδοσεις συσκευων με ολα τα παιχνιδια ρετρο κτλ,που μεχρι χθες απλα ηταν παλια... Ηδη σε μαγαζια αφιερωμενες cult βραδιες, 80s κλτ. )
    1 βαθμός
  21. Και πρώτο σε πωλήσεις βινυλίου αυτήν την εβδομάδα αν είδα καλά είναι ο δίσκος της Cardi B με όνομα WAP. Παραθέτω μερικούς στίχους από το τραγούδι της με το όνομα wap(wet ass pussy) Yeah, yeah, yeah, yeahYeah, you fucking with some wet ass pussyBring a bucket and a mop for this wet ass pussyGive me everything you got for this wet ass pussy Σφουγγαρίστρα και κουβά!!!!!
    1 βαθμός
  22. Με παρεξήγησες. Κατ' αρχήν δεν είμαι κανένας κολλημένος με fender, το αντίθετο θα έλεγα. Από εκεί και πέρα, δεν με ενδιαφέρει να φτιάξω κάτι τέτοιο (όχι ακόμα τουλάχιστον), αλλά με ενδιαφέρει να μάθω περισσότερες πληροφορίες από κάποιον που ξέρει (και μάλιστα πρακτικά) περισσότερα πράγματα, όπως .... - εργονομία - τι σε έκανε εσένα να ασχοληθείς - πώς λειτουργεί στην πράξη μια τέτοια ταστιέρα (τι βελτιώνει) κλπ. Γι' αυτό πρότεινα να ανοίξει ένα θέμα κάποιος που ξέρει τα σχετικά.
    1 βαθμός
  23. Λες και εχεις google maps παρακολουθητηρι..... Πριν απο 2 ωρες περασα απο τον ΝΑΟ The LEGO® Store Berlin Tauentzienstraße 20, 10789 Berlin 030 21016222 https://maps.app.goo.gl/2asQxerXVT6mGsSR9 πήρα το MINECRAFT για τον μικρο,αΦτο με τα PANDA ,το ειχαν προσΦορα, ΕΣΥ θες τιποτα? Διπλα ειμαι και πινω καφε** στο KaDaWe δεν ειναι κοπος... εχει γονατίσει ο τουριΖμος φετος και δεν εχει ουρες. **Να και ο καφες .... α ρε @fusiongtr που ησαι.... **
    1 βαθμός
  24. Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του noiz.gr. Στο σημερινό επεισόδιο Ask The Guitar Coach μιλάω για ένα θέμα εξοπλισμού, το οποίο πιστέυω πως ταλαιπωρεί πολλούς από εμάς. Πιο συγκεκριμένα η ερώτηση που μου στείλανε είναι η εξής: "Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω τάστα στην κιθάρα μου?" Αν έχετε κάποια απορία μην διστάσετε να την γράψετε από κάτω.
    1 βαθμός
  25. Μια μεγαλη δουλεια που ανελαβα και ομορφη συνεργασια με φοβερα ατομα απο ολο τον κοσμο, απο την οικο κοινοτητα Ο Κηπος της Καλμης! We are very excited to share this special new song, which has been in the making for some months now! The idea for this song sparked last spring, during a period in which the world was hit with a sudden wave of confusion and fear and everybody was forced into isolation. Yet the song talks about keeping our head up, living every precious moment and accepting the circular nature of life! Every difficult situation is bound to be followed by a bright one! For this song, volunteers and friends of the project participated and merged their voices together, some from their homes in different places around the world, showing that no matter the circumstance people will find a way to connect and come together! 16 people in total from 8 different countries! Listen on good speakers or headphones as it is heavily layered! Enjoy! https://www.facebook.com/Calme-Garden-173404589960108/ https://calmegarden.bandcamp.com/track/here-and-now https://youtu.be/NGvf2de9Ei0
    1 βαθμός
  26. Μακαρι να την ειχα γραψει εγω.... ο ΘΕΟΣ την εγραψε.... Και δυστυχως το συνθετικο μου ταλεντο δεν φτανει ουτε το ενα χιλιοστο του.... Σχετικα με το "χρονικο" του τΣεμπαλου : Ισως το υπερβολικα loose feel σε μπερδευει ( μια και δυστυχως εχουμε συνηθίσει όλοι μας πλεον την δικτατορια του stick του the grid) .. Θελησαμε να ακολουθησουμε το original ,που ειναι πολυ χαλαρο ρυθμικα ,(ειδικα στην εισαγωγη ειναι στα ορια του...ξεχυλωματος)
    1 βαθμός
  27. Εισαι με τα καλα σου? Σε stage 50 μετρων? Που αν εισαι 20 μετρα απο τον ενισχυτη ακους με delay 1-2 δευτερολεπτα? In ear φυσικα (ειχαν, δεν παιζουν πλεον το διαλυσανε) Δεν νομιζω να υπαρχουν μπαντες που να ΜΗΝ χρησιμοποιουν in ear ή monitor για να ακουνε τους ενισχυτες τους ,εδω εμεις που το μεγαλυτερο live μας ηταν στο Gagarin & στο ΡΟΔΟΝ ,σιγα τα αυγα, ακουγαμε μονο απο monitor....(καλα δεν μιλαμε για υπαιθριους χωρους) Σε μικρα stages αν βαλεις τον ενισχυτη σου σε θεση που να μπορεις να τον ΑΚΟΥΣ (οχι δηλαδη στο ΠΑΤΩΜΑ να κοιταει την ΚΑΜΠΑΝΑ του 70s KOTΛΕ παντΑλονιου σου ) μια χαρα τον ακους και χαμηλα....αλλα ακομα και το πιο πεταμενο stage στην εποχη μας εχει monitor....ασε που πλεον τα in ear ειναι κανονας (ειδικα σε επαγγελματιες) Δες και εδω τα volume settings του υπερ-ΘΕΟΥ https://www.premierguitar.com/articles/27653-rig-rundown-u2s-the-edge ωραια και ΧΑΜΗΛΑ.... (καλα αυτος πλεον δεν τους εχει καν πανω στο stage)
    1 βαθμός
  28. Ναι φυσικα, εξαρταται απο το Wattage, τα χρονια. τις μοντες, το μοντελο κλπ κλπ ενδεικτικα εγραψα το 1-2-5 και με βαση τον δικο μου ενισχυτη αλλα καταλαβαινομαστε
    1 βαθμός
  29. Είναι θεμα παιξίματος, μια φορά έπαιξα θυμάμαι με μια 7 χροδη Schecter hellraiser 26", στην οποία ο παικταράς πωλητής δεν έτριζε καθόλου, αλλά εγω αισθανόμουν action αρκετα υψηλό σε σχεση με τα δικά μου σεταπ, και αυξημένο buzz, μερα με την νύχτα με την Ibanez Universe που πηρα τελικά. Και εμενα μου αρεσει το μηδενικό ριλιφ, όποτε μπορεί όμως αυτο να γίνει εφικτο και δεδομένου του εκάστοτε στυλ αλλά και συνθηκών. π.χ. έχεις μια single cut, mahogany, 6-string, 25" με 11άρες και θες να παίζεις και drop-C π.χ. καλιώρα august burns red, ΔΕΝ γίνεται χωρίς relief. Θα ακούγεται μια ασάφεια ένα buzz, κανενα definition. Και αν θες να είσαι λιγο πιο ανετος σε standard tuning, και γουσταρεις 10άρες? Οπότε στις δικές μου σετάρω με ριλιφ, ελάχιστο μέν (σε μερικές περιπτώσεις στις πρίμες χορδες μηδενικό όταν αυτο επιτρέπεται) αλλά στις μπασες, δεν μπορώ να βρω ένα σεταπ με μηδενικό ρηλιφ που να ακούγεται παντού σχεδόν ανεκτά, και μιλάω για άξιον στο 24ο 1.1mm (high E) και 1.5mm (low E, low B), στο 1.5mm χρειάζεται ριλιφ για να δώσει κάποιο αέρα να μην πνίγονται τα ριφς. Σέβομαι την εμπειρία των γραφόντων (αν και εγω δεν έχω λίγη σετάροντας απο το 1986 και παίζοντας απο το 1980), απλά παραθέτω κάποια στοιχεία που ίσως δώσουν εξήγηση στο γιατί πάρα πολλοί κιθαρίστες παίζουν με κάποιο (μικρο ή μεγάλο) ριλιφ.
    1 βαθμός
  30. αυτό αυτό που υποψιαζόμουνα. Και τι χρησιμότητα έχει? ΟΚ έχεις λίγο relief μετά το 12. Και στο 8 δηλαδή πως παίζεις? και να στο κάνω και λιανά, γιατί έχεις την εντύπωση ότι μπαίνουμε μέσα και γράφουμε ό,τι θέλουμε χωρίς να διαβάσουμε τα προηγούμενα (ΟΚ κάτι μπορεί να ξεφύγει, αλλά όχι και έτσι) Λοιπόν μιλήσαμε για backbow. Καταλάβαμε τι είναι και ο Φάνης λέει ότι είναι η μόνη λύση για 7άρια μπράτσα για να διορθώσεις την περιοχή μετά το 12. Εγώ με το ΦΤΩΧΟ μου μυαλό καταλαβαίνω ότι αν δώσεις backbow για να διορθώσεις κάτι στο 12 και πέρα, θα σηκώσεις το μπράτσο και θα το φέρεις κοντά στις χορδές κοντά στην περιοχή του 8. ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? είναι εύλογη απορία ή όχι? αν θέλει κάποιος μου λύνει την απορία, ή μου εξηγεί ότι κατάλαβα λάθος ή κάπου γράφτηκε και το αγνόησα για να χαλάσω το νήμα.
    1 βαθμός
  31. Νομιζω οτι το μυστικο τπυ λαμπατου ειναι η ενταση, εκει που ο ενισχυτης δειχνει τις δυνατοτητες του.Ολοι νομιζω εχουμε παρατηρησει την τεραστια διαφορα που υπαρχει παιζοντας με λαμπα στο 1-2 (με σκαλα ως το 10) που ο ηχος ειναι αψυχος και θολος και πρεπει να κανεις ακραιες ρυθμισεις στο EQ, και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender) Στον SS πιστευω γινεται ακριβως το αντιθετο χαμηλα ο ηχος ακουγεται μια χαρα αλλα οταν ανεβει η ενταση γινεται shril & fizzy Προσωπικα εχω εναν fender bandmaster 68, και ενα peavey studio pro SS τουs εχω ακουσει διπλα-διπλα απειρες φορες και ειλικρινα οταν ειναι να παιξω χαμηλα δεν υπαρχει λογος να ανοιξω τον bandmaster
    1 βαθμός
  32. Καθόλου έτσι και κακώς, αν συμβαίνει. Μιλαμε για να παίζει μια κιθαρα απροβληματιστα σε όλο το ευρος της. Και το backbow αφορά κυρίως την περιοχή μετά το 12.
    1 βαθμός
  33. Ομορφο αποτελεσμα. Μπορει να γινει πολυ καλυτερο. Θα σου δωσω μερικες απλες συμβουλες: 1. Προσπαθησε να μην ανεβοκατεβαινεις απλα την κλιμακα πχ 1 3 5 7 5 7 9 7 5 3 5. Προσπαθησε εσκεμμενα να "πηδας" καποιες νοτες ή και ολοκληρη χορδη οταν παιζεις στην κλιμακα. Θα βγουν ενδιανφεροντες ηχοι. Προσπαθησε να εχεις ποικιλια. 2. Μην παιζεις πεντατονικη σε ολο το κομματι. Σε καποια σημεια που θα επιλεξεις, καλο ειναι να χρωματισεις προσθετοντας αλλες δυο νοτες (do, fa#). Ετσι θα γινεις πολυ μελωδικοτερος και με περισσοτερη ποικιλια. 3. Κανε παυσεις. Δοκιμαζε 8α, 4α και ολοκληρα. Και τριηχα εαν μπορεις. Και μια τεταρτη πιο δυσκολη: 4. Προσπαθησε να κανεις τετραμετρα με μικρα θεματα ( πχ 1 3 1), οπου σε καθε μετρο θα παραλασσεις τη μελωδια ή θα την κανεις πολυπλοκη προσθετοντας νοτες. Ετσι θα αποκτησει δομη ο αυτοσχεδιασμος σου.
    1 βαθμός
  34. Η αλλαγή τάστων είναι η στιγμή που κάνεις το απόλυτο setup και μπορεί να αποκαλύψει ότι είναι αδύνατον... Αν το μπράτσο ρυθμίζεται κανονικά το φέρνεις dead straight με ένα εγγυημένα ίσιο αντικείμενο, έχω ένα μεταλλικό χάρακα με λεπίδα την οποία τοποθετώ στην ταστιέρα χωρίς τάστα... δηλαδή με ενδιαφέρει η επιφάνεια της ταστιέρας να είναι dead straight πρώτα από όλα Εν πάση περιπτώσει, έχοντας πει τα παραπάνω, αν όταν τελειώσεις και βάλεις χορδές το μπράτσο αποκτά ένα τυχαίο relief το οποίο δεν διορθώνεται με το truss rod τζάμπα τα έχεις τα εργαλεία ακριβείας καθώς το αποτέλεσμα είναι τυχαίο, αυτό αποκαλύπτει η αλλαγή τάστων... Δεν λέω ότι το όργανο είναι για πέταμα, για πούλημα απλά, αφού το λέει και στο manual της fender
    1 βαθμός
  35. Δεν ισχύει ότι το relief κάνει καμπύλη στα πρώτα ταστα, εκτός αν είναι προβληματικό το μανίκι και πρέπει να διορθωθεί ανεξαρτήτως relief. Γενικά η συνθήκη καλής ρύθμισης του οργάνου είναι πάντα dead straight, ως σημείο αναφοράς γιατί εκεί πάντα παιζει καλά ένα όργανο, ανεξαρτήτως προτίμησης. Το relief αυξάνει τη δυσκολία παιξίματος 1-9 και παράλληλα αυξάνει -εκ των πραγμάτων- το action μετά το 9 γιατι αλλιώς θα πνίγονται τα πάντα, ακόμη και σε όργανα που δεν κάνεις κανείς bends. Σετάρισμα "χώμα" γίνεται ΜΟΝΟ με dead straight ή backbow και αυτό είναι αξίωμα. Ούτε καν ισχυρισμός. Τώρα, εδώ εσύ φτιαχνεις extreme καταστάσεις με Torzal necks και θηριώδη scale lengths + fan frets και θα κολλησεις στο relief? Πιο relief, εδώ οι περισσότεροι που θα δουν torzal neck θα πουν ότι είναι χαλασμένο. Μπορεί να πας το μπασο σου σε μαστορα και να στο γυρίσει "ίσιο". "Bro, η ταστιερα σου ειχε στρίψει και στην έφερα στα ίσα..."
    1 βαθμός
  36. Στο παραπάνω βίντεο είναι η ηχογράφηση φωνής και κιθάρας μόνο. Μπορείτε να βρείτε και τα υπόλοιπα όργανα στο youtube. Η συναυλία ηχογραφήθηκε σε 8 tracks, εκ των οποίων τα 7 για τα όργανα και το 8ο για timecode. Τα 7 tracks ήταν: 1. Vocal 2. Guitar 3. Bass 4. Kick Drum 5. Overhead Drum 6. Snare Drum 7. Audience
    1 βαθμός
  37. Σε μια κιθάρα όπου το μήκος δόνησης της χορδής μπορεί να είναι από 650 έως 200mm, ποιο ακριβώς είναι το μέσο της παλλόμενης χορδής; Δεν θα συνεχίσω γιατι όντως καβαλαμε ένα ποστ και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Όποιος θέλει έρχεται από το εργαστήριο να του δείξω γιατί ένα όργανο παίζει και ακούγεται στο μέγιστο με μηδέν relief(τηρουμένων των αναλογιών). 12 χρόνια δουλειάς, έχω σετάρει μερικές χιλιάδες κιθάρες, με κάποιες από αυτές στην αρχή της πορείας μου, λανθασμένα ακολουθωντας εργοστασιακές προδιαγραφές. @fusiongtr ένα δονούμενο αντικείμενο, η κιθάρα και οι χορδές, παράγουν κινητική ενεργεια που εκτονώνεται σε άλλες μορφές όπως ηχητική και θερμική. Ίσως εκεί οφείλεται η παρατήρησή σου όσον αφορά το ξεκούρδισμα, αν και προσωπικά σπάνια έχω παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο σε κιθάρα μου, στο βαθμό που αναφέρεις. Σε ένα ευθύ μανικι, το ύψος της χορδής αυξάνεται διαδοχικά σε κάθε τάστο λόγω γεωμετρίας. Δες το σαν ένα ορθογώνιο τριγωνο με την ταστιέρα μία κάθετο, τον καβαλάρη δεύτερη και τη χορδή ως υποτείνουσα.
    1 βαθμός
  38. Για τα δικά μου δεδομένα έχω να ρυθμίσω TR στις κιθάρες μου δεκαετία και βάλε... Και στις 11 κιθάρες μου παραμένουν τυφέκια με σχεδόν μηδενικό relief Βέβαια ζω στο κέντρο της Αθήνας όπου έχομεν ακόμα Αττικόν κλίμα
    1 βαθμός
  39. Τα έχουν πει αναλυτικότατα παραπάνω και ιδιαίτερα ο Πνοή και Νύξη σαν οργανοποιός. Διάβασε πιο προσεκτικά απο την αρχή σε παρακαλώ για να μην πάμε στο Α μετά απο 8 σελίδες.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου