Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      46.990


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5.214


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. panorios

    panorios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.204


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/10/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Η περίφημη "ελευθερία της έκφρασης" είναι μια κοινή φράση που χρησιμοποιείται για να εκφράσει διαφορετικά όρια ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του ατόμου (εθνικότητα, θρησκεία, κουλτούρα, φύλο, σεξουαλικός προσανατολισμός κλπ.) Εν ολίγοις δεν υπάρχει αντικειμενικός ορισμός της ελευθερίας της έκφρασης ούτε θα μπορούσε να υπάρξει ποτέ. Επειδή όμως σε ολόκληρο τον online κόσμο είναι απαραίτητο να υπάρχει κάποιος έλεγχος (οι υποστηρικτές της online αναρχίας, καλά θα κάνουν να το σκεφτούν λίγο καλύτερα ειδικά αν έχουν ή σκοπεύουν να κάνουν οικογένεια), χρειάζονται και αντίστοιχοι κανόνες. Προς το παρόν ο προσανατολισμός των κανόνων αυτών είναι η πολιτική ορθότητα. Ένα σύστημα δηλαδή που προσπαθεί να συμπεριλάβει στους περιορισμούς του, το μεγαλύτερο δυνατό κομμάτι ιδιαιτεροτήτων και χαρακτηριστικών. Για πολλές κουλτούρες και πολιτισμούς, αυτή η πρακτική, ερμηνεύεται ως περιορισμός της ελευθερίας της έκφρασης. Από άλλους ερμηνεύεται ως ασυδοσία. Η αλήθεια είναι τελικά ότι ελευθερία έκφρασης όπως την έχουμε στο μυαλό μας ο καθένας ξεχωριστά, μπορούμε να έχουμε μόνο σε ελεγχόμενα και περιοριζόμενα από εμάς περιβάλλοντα. Τον στενό μας κύκλο με άλλα λόγια.
    4 βαθμοί
  2. Καλοπροαίρετη κουβέντα μπορεί να γίνει απο άτομα που είναι έτοιμα να αναθεωρήσουν απόψεις και θέσεις όταν βρεθούν απέναντι σε στοιχειοθετημένες με τεκμήρια τοποθετήσεις. Απο κάθε πλευρά. Τις περισσότερες φορές όμως ο κόσμος που ζει στον έξω κόσμο έχει "πιστεύω" και παγιωμένες αξίες απο τα πολύ τρυφερά χρόνια. Ως εκ τουτου του είναι πολύ δύσκολος χώρος μια ανοιχτή συζήτηση σε ένα φόρουμ με πολυποίκιλες απόψεις και άλλα δεδομένα. Ας μην ξεχνάμε πως δεν ξεκινούμε όλοι με κοινά σημεία αναφοράς, ούτε διαθέτουμε τις ίδιες γνώσεις. Η προσκόλληση λοιπόν σε δογματικές θέσεις (Mac vs Pc, Humbucker vs Single coil ...you get my drift) αφήνει σε κάποιους τις περισσότερες φορές μια πίκρα γιατι δεν τους καταλαβαίνουν οι "άλλοι", με αποτέλεσμα να καταφεύγουν στα μετα το 2006 μεγάλα social media, όπου συντάσσονται με τις αγέλες των συμφωνούντων στο δόγμα. Και εκεί φυσικά αντρειεύει η διάσταση απόψεων με τους απέναντι, μιας και δεν υπάρχει αντίλογος. Παγκόσμιο πρόβλημα. Σε ένα φόρουμ υπάρχει μπόλικος χώρος για τοποθετήσεις... σελίδων. Αυτό που νικάει δεν είναι οι σελίδες αλλά η εμπεριστατωμένη θέση και ας μην έχεις την αίσθηση αυτή σαν συζητητής, μιας και η κουβέντα μπορεί να μην σταματάει αυτόματα εκεί. Ο ανεπηρέαστος αναγνώστης όμως παίρνει αυτό που θα του φανεί νηφάλιο και to the point, διαβάζοντας το εν ψυχρώ και όχι απαραίτητα αμέσως. Και εκεί επίσης είναι που νικάει και το χιούμορ, για όποιους το έχουν όπως λες, όταν βλέπουν πως οι συζητητές του (εκείνη τη στιγμή) δεν συμμερίζονται τις θέσεις του. Μαθαίνεις να συνυπάρχεις έτσι, γιατι έτσι είναι ο κόσμος πλασμένος, με διαφορά φάσης. Για άλλους πάλι, φταίει απλά η διαιτησία.
    2 βαθμοί
  3. Εκει τους ξέρω. Είναι σύντροφοι κομουνιστές. Θα είχα πάει αλλά έχω θέμα. Δεν επιτρέπουν κάποια video games που παίζω. Εκει έχουμε θέμα
    2 βαθμοί
  4. Μα ο τύπος ήθελε να του επισκευάσω τον σπασμένο λαιμό. "Ποιον λαιμό", του λέω, αφού δεν έχεις καν σβέρκο". "Μα κύριε δικαστά, ήθελε να μην ακουμπήσει την κιθάρα του, ο Πακιστανός τεχνικός του εργαστηρίου μου".
    2 βαθμοί
  5. ....ίσως να είναι ενδιαφέρον και για κανέναν ακόμα. Επισυνάπτω ένα line σε-ας πούμε- C Lydian. Τέτοιου είδους lines/studies φτιάχνω για να δουλεύω την τεχνική σε συνάρτηση με υλικό που θέλω να εντάξω στο παίξιμο μου. Αποτελούνται από μικρά στοιχεία-για παράδειγμα, scale fragments, triad/7th/quatral/quintal arps κλπ-τμήματα από lines που έχω κλέψει από αλλού κλπ. Όλα τα επιμέρους αυτά στοιχεία έχουν μελετηθεί ξεχωριστά σαν patterns/sequences. Έχω συμπεριλάβει και μια μικρή ανάλυση/αναγνώριση πάνω από το κάθε στοιχείο, δεν είναι πάντα ξεκάθαρο τι ξεκινάει που, καθώς υπάρχει κάποιες φορές overlapping. Επίσης, κάποια-όπως πχ το sequence του Kreisberg που λέγαμε τις προάλλες-λόγω του αριθμού των νοτών που περιέχουν, δημιουργούν ρυθμικές μετατοπίσεις. Κάποιες από τις δαχτυλοθεσίες ίσως φανούν παράξενες, υπάρχουν-φυσικά-διαφορετικοί τρόποι να παιχτεί σχεδόν οτιδήποτε, ώστε να εξυπηρετηθεί η τεχνική του καθενός. Η ηχογράφηση είναι πρόχειρη, απλά να δώσει μια ιδέα. Στην αρχή παίζω τα διαδοχικά στοιχεία κάπως αποκομμένα. Στο τέλος, το line ολόκληρο. C Lydian Line for noiz.gr.pdf C Lydian Line for noiz.gr.mp3
    2 βαθμοί
  6. Η Γερμανια σε σχεση με ΟΛΕΣ τις Ευρωπαϊκες χωρες απο το 1000 και μετα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ αυτη που εχει κανει τις ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ εισβολες και σιγουρα και η λιγοτερο "δεξιοκαπιταλιστικη" και ιμπεριαλιστικη .Επισης οι επιδόσεις της στην αποικιοκρατία ειναι εξαιρετικα φτωχες σε σχεση με τα ...αντιπαλα δέη της...& ΣΗΜΕΡΑ εχει ΣΙΓΟΥΡΑ το ισχυρότερο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ κρατος στον πλανητη (το οποίο πληρώνουν φυσικα οι "καπιταλιστες" που δραστηριοπιούνται στη χώρα) Το να συγκρινεις δε την ΣΗΜΕΡΙΝΗ Γερμανια με την περιοδο των ΝΑΖΙ (και τον WW2) ειναι αν μη τι αλλο ΑΦΕΛΕΣ..... Αν είχες ΖΗΣΕΙ στην Γερμανια θα καταλάβαινες ότι και πάλι "λες πολλα τραγουδια έξω απο τον χορο"... Η εκάστοτε Γερμανική κυβέρνηση έχει ΜΟΝΙΜΩΣ να αντιμετωπίσει ΔΥΟ ΤΕΡΑΤΑ του παρελθόντος της : 1.To τερας του ΝΑΖΙΣΜΟΥ 2.Το τερας του ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ Και τα 2 ειναι υπευθυνα για εκατομβες νεκρων και 2 καραμπινατες ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ που βυθισαν στην εξαθλίωση ,την ανέχεια ,την περιφρόνηση και την δυστυχία τον Γερμανικο λαο για δεκαετίες ... Παρόλα αυτα ΣΩΣΤΑ δινει το μεγαλύτερο βαρος της ΠΡΟΛΗΨΗΣ στο ΠΡΩΤΟ τέρας μια και ΔΕΝ ειναι το ΙΔΙΟ επικίνδυνο και σκοτεινο όσο το ΔΕΥΤΕΡΟ τερας (ασχέτως αν το δεύτερο έχει ΟΝΤΩΣ περισσοτερα ΘΥΜΑΤΑ αν χρησιμοποιήσεις ως δεικτη τον αριθμό της απώλειας ανθρώπινης ζωης) μια και το δευτερο τερας ειναι αποτελεσμα "good intentions gone wrong" & όχι "sinister intentions from the start" όπως το πρώτο. Για αυτο και τα προληπτικά μέτρα που λαμβάνει είναι μεχρι και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ.... π.χ.το συνεχες ΕΝΟΧΙΚΟ σφυροκόπημα που υποβάλει ΟΛΟΥΣ τους Γερμανους απο το ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ,στο οποιο το ΠΡΩΤΟ πραγμα που μαθαινουν τα παιδια ειναι το ποσο ΑΘΛΙΟΥΣ και ΕΝΟΧΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ειχαν και τι ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ κατα της ανθρωποτητας εκαναν με ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ευθυνη ,φαινεται "ΑΠΟΝΟ" και σκληρό αλλα μονο ετσι μπορει να καταπολεμηθεί ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ του φασισμου σε μια χωρα που ,εστω και για ενα ΕΛΑΧΙΣΤΟ χρονικο διαστημα, υπήρξε η κυριαρχη ιδεολογια και το right thing to be... Η επανενωση δε των 2 Γερμανιων έκανε ΑΚΟΜΑ πιο επιτακτική την ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΡΟΛΗΨΗ μια και στις εξαθλιωμένες απο τον κομμουνισμο μάζες των Ανατολικογερμανων βρισκει ο ΝΕΟ-ναζισμος το πιο προσφορο εδαφος για να αναπτυχθει.... (αν δεις τον "χαρτη" των νεο-ναζι θα δεις οτι οι συντριπτικη πλειοψηφια των θυλακων του βρίσκεται στην πρωην Α.Γερμανια) Δεν υπαρχει ΧΡΟΝΟΣ να "ασχοληθεί" ΣΟΒΑΡΑ με τις ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ακροτητες/οργανωσεις μια και (αν και σιγουρα έχουν και αυτες αιμα στα χερια τους) δεν αποτελουν παρα ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ οπως άλλωστε και ΠΑΝΤΟΥ στον κοσμο & απασχολουν μονο τις θλιβερες μειοψηφιες που ασχολουνται με τετοιες ΜΠΟΥΡΔΕΣ εν ετη 2020.... Σε απλα....ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ο κινδυνος του ΦΑΣΙΣΜΟΥ ειναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ μεγαλυτερος στην Γερμανια απο ότι ο κινδυνος του κομμουνισμου ,ο οποιος έτσι κι αλλιως ειναι πλεον ενα ξεδοντιασμενο ρετρο τερας ικανός να κάνει καρΓιερα μονο σε λουνα παρκ ή ως διασκεδαστης εύπορων πρωκτοπαιδων που θέλουν να κανουν "επανασταση" πριν κληρονομισουν τα λεφτα ή την δουλεια του "μπαμπα" τους σε "καλτ" χώρες με κακομαθημενους απο την καλοπεραση και τα δανεικα κατοικους (ονοματα δεν λεμε υπολείψεις δεν θιγουμε ) Και επειδη με τετοια πραγματα ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ, πολυ ΚΑΛΑ κανει η γερμανικη κυβερνηση και "ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ" τον καθε ψυχοπαρανοϊκο ΝΑΖΙ που χρησιμοποιεί το διαδικτυο για προπαγανδα...αν το είχε κανει και επι της Δημοκρατιας της Βαϊμάρης ο κοσμος μας θα ηταν ΠΟΛΥ καλυτερος....
    2 βαθμοί
  7. Μήπως είναι πιο βολικό η λίστα με τα τελευταία θέματα να είναι στην αρχική σελίδα και να μην χρειάζεται να πατήσεις πρώτα σε κάποιο thread για να τη δεις. Όπως ήταν μέχρι χτες δηλαδή με τα 4 τελευταία θέματα που ήταν στα αριστερά της σελίδας..
    1 βαθμός
  8. Όπως το λες "παρά την πολιτική ορθότητα" που ουσιαστικά καταργεί την υπόλοιπη πρόταση.
    1 βαθμός
  9. Καλά, ας είσαι δημόσιος υπάλληλος, δημοσιογράφος, προμηθευτής, επιτελής κλπ. και τόλμησε να διαφωνήσεις με ή να πεις κάτι για τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ( και για να μην τον αδικώ, για οποιονδήποτε είναι πρωθυπουργός, πρόεδρος, επικεφαλής κόπου στον τόπο μας) και θα νιώσεις στο πετσί σου αν επιτρέπεται στη χώρα μας που δεν είναι κομμουνιστική, η διαφορά φάσης. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    1 βαθμός
  10. Σε αΦτο έχουν ένα πλεονεΧτιμα οι κομμουνισταί αλλά κε οι ναζιστΑι Όταν καταλαμΒανουν την εκΣουσια απαγορεύουν απλά τη διαφορά φάσης κι όλοι συΝφονουν... Καλα ντε μη βαράς αΦεντικΩ πλάκα κανό. Αχαψαχαψαψα (τι μονοΝ ο @cos_dr θα χαχανιζει;)
    1 βαθμός
  11. Ναι, αλλά δεν ρώτησες γιατί του έσπασε ο λαιμός και στον έφερε για επισκευή. Μήπως ανέβασε τίποτα στο youtube και έφαγε λογοκρισία? Και ανέβασε και πίεση και πάνω στα νεύρα του έσπασε τον λαιμό της κιθάρας? Οπότε το youtube φταίει για όλα. Και για τον λαιμό, και για το σβέρκο, και για τον Πακιστανό τεχνικό.
    1 βαθμός
  12. Το παραπάνω κείμενο του @Tamtam απαντά καθαρά σε ότι αφορά το ισχύον πλαίσιο. Ολα τα άλλα είναι για να έχουμε να λέμε. Εκτός και αν είναι παράνομος οπότε είναι θέμα της δικαιοσύνης κάθε χώρας.
    1 βαθμός
  13. Έλα όμως που η online δραστηριότητα είναι υπερπολλαπλάσια της ανταλλαγής απόψεων. Είναι κυρίως ανάρτηση οπτικοακουστικού υλικού (βίντεο, φωτογραφίες, ήχοι) και κειμένων όπου δεν υπάρχει καμία δυνατότητα παρέμβασης. Το τι υλικό είσαι ελεύθερος να αναρτάς είναι τραγικά πολυπλοκότερο θέμα από το αν συζητώντας, διαφώνησα πολιτισμένα ή σε προσέβαλα.
    1 βαθμός
  14. Κι εγώ μάρτυρας υπεράσπισης, όποτε θες. Ειρήσθω εν παρόδω, νομίζω ότι ο τίτλος του ποστ είναι επίσης ανοιχτός στις χιλιάδες ερμηνείες και στον υποκειμενισμό (ποιος είναι... "άξιος"?! να λογοκρίνει ) . Όχι πως χρειάζονται και επιπλέον παρακίνηση για να ξεσαλώσουν τα παλικάρια του φόρουμ μας αλλά... λέμε. Having said this, νομίζω ότι ο τίτλος του poll που δημοσίευσες, OP, είναι πολύ πιο to the point ("Eχουν το δικαίωμα εμπορικές επιχειρήσεις να λογοκρίνουν?") και μπορεί, μπορείιιι , λέγω, να υπήρχε διάθεση να συζητηθεί σοβαρά κάτι τέτοιο . (ξαναλέμε) Η πολιτική ορθότητα όπως τη θέτεις είναι τεράαααστιο θέμα. Και θα έπρεπε να γράφουμε σεντόνια και να διαφωνούμε ακόμη κι εκεί που συμφωνούμε κατά βάση. Όλοι. Από τη στιγμή που αυτό που "ενννοεί" ο ένας δεν είναι αυτό που "εννοεί" ο άλλος, υπάρχει πρόβλημα ουσιαστικό επικοινωνίας , συναίνεσης και συνύπαρξης. Τι να λέμε... Σε μια κρίση καλής προαίρεσης, θα απέδιδα ολα μας τα δεινά, στην υπερπληροφόρηση. Too much information.
    1 βαθμός
  15. Γερμανία φοβερή χώρα.Ουτε να με πλήρωναν δεν θα πήγαινα.Καλυτερα με ελιές και παξιμάδια στο χωριό παρά σε αυτήν την άθλια χώρα.
    1 βαθμός
  16. Εγω ήμΑνε αριστερος απο το ΚολΩνακι αγωνες πολλους εδωΚα στο τεννις και στο σκακι Και ο μΠαμπας μου αγορασε μια μερα ενα τσιμπουκι και τοτε εγω του ζητησα λαπτοπ και φεϊςμπουκι Μου πηρε τοτε ενα ΜΑΚ και εδωΚε ενα ΜΥΡΙΟ τοτε ειχαμε βλεπεις ΔΡΑΧΜΗ και οχι ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΟ και με το ΜΑΚ μου ανοιξα acoount στο φεϊσμπουΚΙ μηπως και βγαλω γκοΜινα και νοιωσω τι ειν' ......%$#%^$ ομως γΛηγορα ανακαλυψα οτι οι γκομεναρες αδιαφορουνε για τον ΤΣΕ και θενε αμαξαρες Ετσι ειπα στον μΠαμπακα μου αμακΣι να μου παρει πεντε χιλιαδες κυβικα να φευγει στο φαναρι Οπως οι ΧΙΤΕΣ εφευγαν μπρος στην θωριά του ΑΡΗ που ειχε σθενος και ορμη και μακρουλο παπαρΙ Και τους φασιστες τσακιζε και τσι αρχοντοχωριατες αμα δεν του τα σκαγανε επλακωνε στις φαπες Και ετσι μου πηρε μια ΜπεΜβε που ειχε πολλες τις χαρες και μου εκατσε μια γκοΜΙνα με πλαστικες βυζαρες Και μαμησα ο Χριστιανος πρωτη φορα στα τριαντα και ετσι εξεκαΒλωσα και εκανα στην Μπαντα Τα αριστερα πιστεβΩ μου το διΚηο του ΕργαΤη και με τα φραγκα του ΜΠΑΜΠΑ το'ριξα στο ραχατι Μα το φειμπούκ με μπαναρε γιατι ημΑνε ΛΙΓΟΥΡΗΣ και ετσι τωρα ξεμεινα μοναχος και καψουρΗς
    1 βαθμός
  17. Φιλε πολυ καλό! Πιανιστας ειμαι αλλά ανετα μελετη για κανα synth lead. Μπράβο! Προτείνω να κανεις κάτι και σε lydian augmented.
    1 βαθμός
  18. Τελέψαμε! Μπήκαν και τα σαφώς καλύτερα Gotoh locking SG381 mg t τώρα είμαστε cool για clip
    1 βαθμός
  19. ένας έξυπνος δύναται πρόσκαιρα να φερθεί (ακούσια ή εκούσια) ηλίθια... όχι όμως να γίνει ηλίθιος... αν λοιπόν αυτός ο κακός ο "σύστημας" πιστεύει ότι μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο μαζικά είναι απλά ο ίδιος ηλίθιος... εκτός αν αυτά τα σύντομα (σε κανόνες αιωνιότητας) διαστήματα ως wannabe έξυπνος βαυκαλίζεται ότι τα καταφέρνει... γιατί αν ήταν εγγενώς έξυπνος θα γνώριζε από την θυμόσοφη ιστορία ότι αυτά τα σύντομα διαστήματα τελειώνουν ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ με άσχημο τρόπο για τον ίδιο (μέχρι τον επόμενο ομόκεντρο κύκλο)...
    1 βαθμός
  20. Νομίζω ότι το νήμα έχει καφενοποιηθεί -και όχι άδικα, δεδομένου ότι το op ήταν αρκετά ασαφές Γενικά πάντως, έχω την εντύπωση ότι ισχύουν και τα δυο που διακρίνω να συζητούνται α) ένας ιδιωτικός ιστοχώρος/πλατφόρμα κλπ έχει δικαίωμα να ορίζει τον κανονισμό του και τους όρους χρήσης του β) θα πρέπει αυτοί οι κανονισμοί να είναι σύνομμοι , τουλάχιστον με τους νόμους της χώρας, που έχει έδρα η επιχείρηση | Παράδειγμα: μπορεί ο ζουκενμπεργκ να αλλαζει από τέμπλειτ μέχρι όρους χρησης όποτε γουστάρει, ή το Paypal να σου στέλνει ειδοποιηση ότι π.χ. αυξάνει τις κρατήσεις του κ.ο.κ., όμως δεν μπορεί πχ. ο πρώτος να χρησιμοποιήσει προσωπικά σου δεδομένα, ή π.χ. το Paypal να λειτουργήσει με όρους τοκογλυφικούς κλπ, γιατί αυτά αντίκεινται στην ισχύουσα νομοθεσία. Τα γράφω όλα αυτά βέβαια, χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά τονίζω ότι δεν είναι άσπρο-μαύρο όπως το παρουσιάζουν μερικοί συνομιλητές ούτε θέμα ιδεολογικό, αλλά θέμα κανόνων της αγοράς. Εν ολίγοις, μια χαρά θα τον πετάξεις έξω από το μαγαζί σου Πνοή και Νύξη, κι εγώ το ίδιο θα έκανα, αλλά αυτό δεν αποκλείει ότι αν ο τύπος θέλει να το τραβήξει το θέμα από τα μαλλιά, ότι δεν μπορεί να σε καταγγείλει για άρνηση παροχής υπηρεσιών...
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Εάν καταλαβαίνω καλά το θέμα για το οποίο μιλάει ο Άγιος είναι εάν μπορούν τόσο μεγάλα μαγαζιά όπως είναι το γιουτιούμπ, για παράδειγμα, να κάνουν ότι θέλουν σε σχέση με ευαίσθητα θέματα όπως η ελευθερία του λόγου. Και έχει ένα δίκιο. Πέρα από τον χρωματισμό του λόγου. Όπως κάποιος δεν μπορεί να πει "δεν σερβίρω μαύρους στο μαγαζί μου" έτσι δεν θα έπρεπε να μπορεί να πει "δεν αφήνω ιδέες με τις οποίες διαφωνώ στο μαγαζί μου". Το ποιες ιδέες είναι λάθος και ποιες είναι σωστές όπως καταλαβαίνουμε δεν είναι εύκολο να αποφασιστεί όχι μόνο από τα μαγαζιά αλλά ακόμα και από τους νομοθέτες. Δεν είναι ξεκάθαρο το όριο στην ευρωπαϊκή νομοθεσία και αυτή την στιγμή που το συζητάμε γράφονται νόμοι που μπορούν να λύσουν ή να δημιουργήσουν προβλήματα. Δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα πρόσωπα του ευρωκοινοβουλίου δυστυχώς και επειδή δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη θεωρώ ότι κάθε διάλογος είναι χρήσιμος.
    1 βαθμός
  23. Εγώ πάντως, μετά από 5 σελίδες, ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το θέμα. - Αν έχει δικαίωμα ένας ιδιωτικός ιστοχώρος, να απορρίπτει περιεχόμενο για τον όποιο λόγο? Έχει. Εδώ ταξιτζήδες, και σου λένε δεν σε παίρνω κούρσα ασούμε. - Αν μας αρέσει αυτό? Όχι, δεν μου αρέσει. - Αν γουστάρουμε την λογοκρισία? Τι είναι λογοκρισία? Εσείς πώς την ορίζετε? Όχι δεν την γουστάρω. - Αν γουστάρουμε να διαβάζουμε ότι π@π@ριά κατεβάσει η κούτρα του καθενός στα ίντερνετς? Όχι ... αλλά και ναι, γιατί διασκεδάζω κάποιες φορές. - Πως μπορούμε να σταματήσουμε αυτόν τον οχετό π@π@ρολογίας? Δεν μπορούμε, ποτέ δεν μπορούσαμε, απλά τώρα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις το φαινόμενο λόγω ανάπτυξης των επικοινωνιών. Αλλά ... και ... γιατί να το σταματήσουμε? Δεν έχουμε κρίση εμείς να αξιολογούμε ότι διαβάζουμε? Αν δεν έχουμε επαρκείς γνώσεις για να αξιολογήσουμε κάτι, μήπως είναι καλή ευκαιρία να το ψάξουμε? Δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό δηλαδή, πίσω από το νήμα αυτό.
    1 βαθμός
  24. Προσπαθώ να δω ποια θα ήταν η εναλλακτική. Κι εγώ είμαι κατά της λογοκρισίας αλλά δεν μπορώ να φανταστώ έναν κόσμο που θα απαγορευόταν το moderation. Φόρουμ συνταγών με τσόντες, απειλές και εκβιασμοί σε πολιτικές συζητήσεις. Προσωπικά μπορεί να μην με πείραζε αλλά δεν μπορώ να επιβάλω στους άλλους να μην τους πειράζει. Ο κόσμος δεν είναι όμοιος με εμάς, τρόλ, απατεώνες, υποκριτές, ψυχοπαθείς, snowflakes, μικροί, μεγάλοι, πιστοί, άθεοι, όλα υπάρχουν σε μεγάλες ποσότητες και πρέπει να συνυπάρχουν, είναι πρότζεκτ Γι' αυτούς που τους αρέσει το χάος υπάρχει χώρος απλά θέλει λίγη δουλίτσα και καλύτερα που είναι έτσι τα πράγματα. Οι πλατφόρμες δεν είναι τέλειες, πολλά τα κάνουν με λάθος τρόπο ή μισά αλλά είναι καθρέφτης της κοινωνίας. Το θέμα έχει πολύ ψωμί και θέλει κουβέντα. Εσένα ποια είναι η γνώμη σου; Πως θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα το σύστημα; Με περισσότερη ή λιγότερη παρέμβαση; Σε κρατικό ή ευρωπαϊκό επίπεδο;
    1 βαθμός
  25. Δεν κατάλαβα τι παίχτηκε αλλά θα πω την αποψάρα μου γιατί έτσι: είμαι κάθετα κατά της λογοκρισίας οποιουδήποτε είδους, ακόμα και σε απόψεις/ιδέες που βρίσκω ενοχλητικές ή και επικίνδυνες (κάτι που είναι απόλυτα υποκειμενικό). Είμαι υπέρ του φιλτραρισματός των απόψεων που αναρτώνται ώστε να υπάρχει μια ομαλή ροή και και αβρότητα στον τρόπο που αναπτύσσονται. Τι εννοώ: δεν θα λογόκρινα μια άποψη που την βρίσκω ρατσιστική αλλά αν αυτή αναπτυσσόταν με τα γνωστά "ψόφος" κ.α. τότε τα λέμε. Και οι λόγοι που δεν θα την λογόκρινα είναι οι εξής: 1. Θεωρώ ότι η λογοκρισία είναι μέσο χειραγώγησης των απόψεων και ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα στην προώθηση ευγενών ιδεών; ένας φασίστας δεν θα πάψει να είναι φασίστας επειδή η αποψάρα του δεν ακούγεται, αντίθετα θα βρει άλλο μέσο και οι ιδέες του θα φτάσουν σε όποιον θέλει να τις ακούσει. 2. Δεν θα αντικρούσεις τις ιδέες που δεν σου αρέσουν με αυτό τον τρόπο αλλά αντίθετα με διάλογο και επιχειρήματα, όποιος αντέχει το κάνει οι υπόλοιποι ετοιμάζουν φίμωτρα. 3. Η λογοκρισία είναι πολύ επιδερμική μέθοδος και ουσιαστικά αγνοεί παράγοντες όπως η καθημερινή ζωή κ.α. γιατί ως επί το πλείστον ψάχνει λέξεις κλειδιά: τι εννοώ: αν κάποιος εκφέρει μια αρνητική άποψη για πχ τους Ρομά, τότε λογοκρίνεται, χωρίς όμως να υπολογίζει κανείς αν αυτός ζει σε περιοχή με έντονη παραβατική συμπεριφορά των εν λόγω ανθρώπων (απλό παράδειγμα). Σε γενικές γραμμές η λογοκρισία επιβάλλεται από άτομα που δεν έχουν επαφές με την πραγματικότητα. 4. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα: το ότι στο μυαλό σου έχεις μια ηθική ουτοπία δεν σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα για να την επιβάλλεις. ΄Όταν κάποιος χρησιμοποιεί ολοκληρωτικές μεθόδους για την επιβολή των ιδεών του (φίμωμα, απαγόρευση βιβλίων κ.α.) ακόμα και αν πιστεύει σε "ανθρωπιστικές ιδέες" δεν γίνεται αυτόματα ανθρωπιστής. Όσον αφορά το youtube είναι ιδιωτική πλατφόρμα ας κάνει ότι θέλει και σε όποιον δεν αρέσει ας φύγει.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου