Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11.681


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      46.990


  3. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.811


  4. ekim

    ekim

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      624


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/11/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Ανέβασα ξανά τα κομμάτια της συνεργασίας μας με τον @matawan με αρκετά καλύτερο mastering. Enjoy!
    3 βαθμοί
  2. Μαζί σου. Όμως αλλού είναι το θέμα όπως είπα προηγουμένως.
    2 βαθμοί
  3. 1] Gain 2] Pan 3] Bell, Notch 4] Q 5] Render 6] Bounce 7] Jog 8] Shuttle 9] On/Off 10] Όλοι οι CC Controllers, και οι ορολογίες του προτύπου MIDI 11] Envelope 12] Fade / Crossfade / Fader 13] Insert / Send Ορίστε μερικά σκληρά καρύδια. Ειδικά για το 4 και το 9, τα έγραψα και για άλλο λόγο, πέραν της ακριβούς μετάφρασης. Δεν ξέρω πώς είναι στημένη η μετάφραση, αλλά αν είναι με tags υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο απλές αθώες λέξεις όπως το ΟΚ, ΟΝ, OFF να χρησιμοποιούνται σε πολλά σημεία, αλλά να ζητούν άλλη μετάφραση κατά περίπτωση. Ή να έχουν 2 λέξεις από 1 tag η κάθε μία και να συνδυάζονται, π.χ. "Channel" + "Settings", που στα ελληνικά δεν θα μας έβγαινε γιατί θέλουμε να κλίνεται το κανάλι. Θα έπρεπε να μπορούμε να ορίσουμε και κλίσεις. (Αν υπάρχει μετάφραση στα Ρώσικα, υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να έχουν προνοήσει και να γίνεται) Q: Το εύρος συμπαρασυρομένων συχνοτήτων. 1 χαρακτήρας, 34 χαρακτήρες. Πώς θα χωρέσει στις μπάντες ενός EQ 10 περιοχών; Θα ξεχειλίζει σε όλη την οθόνη. Και εντάξει, το Q μπορεί να μείνει αμετάφραστο, όμως βλέπεις ότι και το GUI επιβάλει τους δικούς του περιορισμούς. Δεν αρκεί η λέξη να είναι μόνο εύστοχη, πρέπει να είναι και τέτοιου μήκους ώστε να χωράει στα πεδία... Μπελάς. Είναι πολύ δύσκολο αυτό που διάλεξες να κάνεις, και μπράβο σου, και μαζί σου, γιατί όπως είπα μου αρέσει να βρίσκουμε τις λέξεις και στη δική μας γλώσσα, γιατί μου αρέσει η δική μας γλώσσα. Φοβάμαι όμως μήπως είναι μάταιος κόπος. Γιατί όπως είπες κι εσύ, απευθύνεσαι σε αυτούς που δεν γνωρίζουν καθόλου αγγλικά, (και έχω τέτοια περίπτωση μέσα στον κύκλο μου) οι οποίοι για εμένα είναι tabulae rasae. Είτε τρακ τους το πω, είτε μπλικ, είτε τσιφ, είτε δίαυλο, είτε κανάλι, γι' αυτούς είναι εκείνο το παραλληλόγραμμο που εμφανίζεται στην οθόνη και δίπλα δείχνει τα συμβάντα/αποκόμματα/μέρη events/clips/parts όσα γράψαμε τέλος πάντων. Αν τους έκανα ξεφτέρια στο ελληνικό μου DAW Aliba:Route 384/64 με τη δική μου ορολογία, κι αυτοί μετά το γυρνάγανε στα Pro Tools... φτου κι από την αρχή θα ήταν γι' αυτούς. (Γιατί μη ξέροντας αγγλικά, δεν μπορούν να μεταφέρουν τον ελληνικό όρο στα αγγλικά) Εμένα πάντως θα μου άρεσε να υπάρχει συζήτηση επ' αυτού, εν είδει σφυγμομέτρησης, να δούμε ποιες λέξεις θεωρούμε καλύτερες, όσο γίνεται πάντα, κι ας χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα την ορολογία (στα Αγγλικά).
    2 βαθμοί
  4. η συγκεκριμενη τυπισσα (tash sultana)οργανωνει ενα challenge οπου θα δωσει,λεει,στον νικητη μια strat.. την sultana λοιπον την αγνοουσα μεχρι που το ειδα κατα τυχη σε μια σελιδα στο fb.. ετσι λοιπον ευκαιριας και καραντινας δοθεισης ειπα να στειλω και εγω μια συμμετοχη..(αν και για αλλη μια φορα βγαινω απο τα χωραφια μου) κ αν τυχον ενδιαφερει κ καποιον αλλο συμφορουμιτη επισκεπτεται τα social media της συγκεκριμενης και ακολουθει τη διαδικασια.
    2 βαθμοί
  5. Ενοχλούμαι σε μέγιστο βαθμό απο αυτούς που χρησιμοποιούν αγγλικούρες στην καθομιλουμένη. Εχω πάει σε αγγλικά σχολεία απο παιδί αλλά απο τη μέρα που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα προσπαθώ (κι ας μην το πετυχαίνω πάντα) να μην μπερδεύω τις δύο γλώσσες όταν μιλώ. Δυστυχώς, υπάρχει μεγάλη πενία σε ότι αφορά την πληροφορία στην γλώσσα μας (και στο διαδίκτυο) και ίσως υποσυνείδητα γι αυτό έκανα και το Noiz στα ελληνικά το '99 κι ας είχα άνεση στα αγγλικά όπου οι πιθανότητες επιτυχίας τότε ήταν περισσότερες. Για μένα είναι μεγάλο στοίχημα να υπάρξει πληροφορία και γνώση που είναι δεδομένη στα αγγλικά και στη γλώσσα μας. Η ηχοληψία όπως και η πληροφορική όμως είναι τέχνες με αγγλική ορολογία ενω για παράδειγμα στην ιατρική είναι ελληνική και διατηρείται έτσι. Θέλει μεγάλη προσοχή, γνώση και μακροχρόνια τριβή στον επαγγελματικό χώρο για να μπεις στην διαδικασία μιας πετυχημένης μετάφρασης ενός τέτοιου εργαλείου. Τυχαίο είναι που πολλοί χρησιμοποιούν αγγλικά Windows; Μετάφρασε σωστά το paste και download ώστε να είναι αυτονόητο στον μέσο άνθρωπο και μετά το συζητάμε.
    2 βαθμοί
  6. Έχεις απόλυτο δίκιο για την παραμόρφωση αλλά δυστυχώς έτσι γράφτηκε από τον αξιοσέβαστο κιθαρωδό και συνεργάτη μου οπότε δεν μπορούσα να κάνω και πολλά, άλλα έτσι κι αλλιώς ημεθα και ΠΑΝΚ οπότε το άφησα ολίγη παραμόρφωσης δεν έβλαψε ποτέ κανέναν
    1 βαθμός
  7. Δεν ειναι το ειδος της μουσικης που θα κατσω ευκολα να ακουσω αλλα αναγνωριζω τον τρομερο ηχο και τη δουλεια που εχει πεσει για να βγει αυτο το αποτελεσμα!Το πρωτο θα το επαιρνα μαζι μου στη ΓΑΥΔΟ και θα το εβαζα λουπα να παιζει κανα τριημερο... Και το δευτερο θα επαιζε τσιτα δυνατα (απο το 1:30 και μετα)....ζορικο!Το τελευταιο θα προσπαθουσα να το χωρεσω καπου μεσα στο casa de papel (εκει στο 2:42 μου αφηνει την αισθηση οτι πικαρει λιγο η κιθαρα....κανει μπαμ σαν το πουρακι το Caprice που προεξεχει απο τα υπολοιπα...) Ευγε (as usual....)
    1 βαθμός
  8. Εχει βγει και τριτο. Μανα το πηγα για σερβις το τρακτερ.
    1 βαθμός
  9. Δεν είδα κάποια παράβαση των κανονισμών. Τόση κουβέντα γίνεται και με τεκμηριωμένες απόψεις. Διαλέγει και παίρνει ο καθείς. Δεν σημαίνει πως πρέπει να ταυτίζονται με την άποψη του ΟΡ.
    1 βαθμός
  10. Εγώ είχα την τύχη και τιμή να τους φιλοξενώ στο studio όπου έκαναν πρόβες και με Θανάση Παπακωνσταντίνου αλλά και με Blues Wire. Tεράστιο σχολείο. Ο δε Μπαντούκ συνδύαζε τεχνολογία(midi & mac) και old school( απίθανη συλλογή πεταλιών) εντελώς φυσιολογικά. Εποχές 2002-2005. Κάποια στιγμή μοιράστηκε τις φυσαρμόνικές του με τις κιθαρες μου σε μια παραγωγή για τον Τηλέμαχο Ζαγρέα. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1446254495426582&id=100001261357540 Για τί πράγμα μιλούσαμε όμως;... Α ναι. Κι εγώ έμαθα traditional ponytail από Παπαδόπουλο.
    1 βαθμός
  11. Εγώ το έβλεπα ακριβώς αντίθετα. Όταν χρησιμοποιούσα τον monte allums moded cs-3 μόνιμα on με πολύ χαμηλό compress και ψηλό level, ένιωθα ότι μου γυάλιζε τα πάντα, τα έκανε πιο πολιτισμένα και έχανα αυτή την «ωμότητα, ατέλεια» you name it, που αναζητούσα
    1 βαθμός
  12. Υπερβολές. Τελε ινε. Ίσως μόνο αν την πατήσεις με το τρακτέρ χαλάσει λίγο το ιντονεΣιο.
    1 βαθμός
  13. εχω και πιό παλιούς. Σπίτι θα παρω βασικά βέβαια αυτό αντίσταση είναι.... αλλά...who cares
    1 βαθμός
  14. Πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους όλοι αυτοί οι κιθαρίστες. Για τον frusci δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Για τον κομπρέσσορα αυτό ακριβώς το ίσιωμα και γυάλισμα που κάνει αν θες, μου χαλάει την διάθεση. @Tamtam Κι εγώ είμαι ροκάς αλλά θέλω ατέλειες, φασαρία, δυναμικές. Μισώ δε τα transparent πετάλια, αν δεν έχει χαρακτήρα το πετάλι το αποκλείω. @gkourmoul1 Βλέπεις πόσο διαφορετική αντίληψη έχει ο καθένας μας για τον ήχο
    1 βαθμός
  15. Λατρεύω τους RHCP, αυτό που συνθέτουν -αντιστικτικά τα όργανα (μπάσο , κιθάρα, τύμπανα, μελωδική γραμμή της φωνής) συνθέτεται πρώτα μουσικά και μετά μτο παίρνει ο Kiedis και βάζει στίχους (γι αυτό ίσως οι στίχοι του είναι πάντα κάπως αούα και αλλού. Συνθετικά , το μεγαλέιο τους, το πώς αλληλοσυμπληρώνονται με κάθε όργανο να έχει διακριτό ρόλο, δεν έχει να κάνει με τον Frusciante ή όποιον κιθαρίστα έρθει στη θέση του - και το είδαμε αυτό όταν δεν έπαιζε στο γκρουπ. επίσης το είδαμε και στις σόλο δουλειές του... (είμαι fan, αλλά δεν τον θεωρώ τόσο σπουδαίο καινοτομικά, όσο π.χ. τον τυπά από τους Radiohead ή άλλους που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό). Κοινώς, δε μου λέει τίποτα το ότι έχει ένα εκατομμύριο πετάλια - τα live τους εξάλλου είναι επειεικώς κακά... (ίσως επειδή δεν παίζουν σχεδόν ποτέ στεγνοί)... Το Maximizer το ξέρω αλλά δενμου κάνει. Κάνει τον ήχο πολύ bright και "τέλειο" αν με εννοείς. Εγώ είμαι ροκάς, θέλω μουντάδα, και να gringάρει το όργανο. Και επειδή χτυπάω αρκετά τις χορδές, έχω ανάγκη τον κομπρέσορα ακόμη κι αν είναι στο 0 το compression. Αυτό που ΔΕΝ θέλω, είναι να φαίνεται το picking, να έχει ψηλό attack - είτε παίζω reggae είτε funk, σπάνια μπορούσε να καταλάβει κανείς ότι είχα compressor engaged. (οι φανκάδες μάλιστα μου γκρινιάζανε, επειδή δεν ακουγόταν η κιθάρα τόσο bright και "τσαντισμένη" όσο στους δίσκους που κάναμε cover.
    1 βαθμός
  16. Νομιζω το χαρτι ειναι αχρηστο διοτι 1) Εχω την εντυπωση οτι οτι χαρτι και να εχεις στα χερια σου αμα αποδειχτει οτι το οργανο ειναι κλεμμενο η κλεπταποδοχη σε πιανει και εσενα κι ας εχεις χαρτι, μπλεκεις ουτως η αλλιως 2) Ο πωλητης μπορει στα στοιχεια του να βαλει fake στοιχεια μην μου πεις οτι θα του ζητησεις και ταυτοτητα, και λογαριασμο ΔΕΚΟ για να πιστοποιησεις τα γραφομενα του 3) Αυτο που αναφερθηκε παραπανω για sites με SN και αλλαγες αναλογα με τον κατοχο ειναι πρακτικα παντελως ανεφαρμοστο και δεν μπορει φυσικα να καλυψει και την πλειοψηφεια των μεταχειρισμενων που κυκλοφορουν εξω αφου υπαρχουν οργανα και παρελκομενα 10-20-30-40 ετων και βαλε
    1 βαθμός
  17. δεν θέλω σχόλια για την προφορά, την έκανα όσο πιο βραζιλιάνικη μπορούσα
    1 βαθμός
  18. Δεν θα αισθανόμουν άνετα πάντως αν έδινα αυτά τα στοιχεία σε κάποιον άγνωστο.
    1 βαθμός
  19. Αγαπητέ φίλε, αν δεν είσαι ηχολήπτης από σχολείο θα σου έλεγα πως θα δυσκολευτείς πολύ για κάτι τέτοιο και το αποτέλεσμα ίσως να μην εξυπηρετεί και τον τελικό χρήστη. Διότι η ορολογία είναι δεδομένη μιας και σαν εφαρμοσμένη τέχνη, διδάσκεται. Για παράδειγμα, το track αποδίδεται ως κανάλι. Δεν χωράει άλλη έννοια. Έτσι συνεννοούνται οι ηχολήπτες. Στα αγγλικά η 24-κάναλη κονσόλα είναι 24-channel console ενώ το 24-κάναλo μαγνητόφωνο 24 track recorder. Εκείνοι τα διαχωρίζουν, εμείς όχι μιας και το ένα αντιστοιχεί στο άλλο. Κάθε κανάλι εισόδου της κονσόλας πηγαίνει σε κάποιο κανάλι ηχογράφησης. Συνέβη απο την εποχή πριν μπουν σε DAW. Στην θέση σου αν είχα τέτοια βασικά ερωτήματα θα το ξανασκεφτόμουν. Διότι σημαίνει πως ίσως να μην έχεις σφαιρική γνώση του αντικειμένου σαν επαγγελματίας και το αποτέλεσμα ίσως και να μην είναι το αναμενόμενο. Επίσης η ορολογία της ηχοληψίας είναι αγγλική. Εχουν προκύψει μεταφράσεις στο παρελθόν που τραβούσαμε τα μαλλιά μας καθως η mixing console έγινε τράπεζα μίξεως ήχου, για παράδειγμα. Πολλές φορές είναι προτιμότερο κατα την άποψη μου να παραμένει αγγλικός ο όρος παρα να μεταφράζεται π.χ. κονσόλα μίξης.
    1 βαθμός
  20. πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση... αν μου επιτρέπεις όμως μια μικρή παρατήρηση-θέση-προσωπικό συμπέρασμα-συμβουλή ως προς το πρακτικό του θέματος... αν σε ενδιαφέρει κατά πρώτον η εργονομία του εγχειριδίου, μην μεταφράσεις ΚΑΝΕΝΑΝ τεχνικό όρο... αυτό που θα καταφέρεις (πλέον της γοητευτικής δεν αντιλέγω φιλολογικής προσέγγισης), είναι το να το κάνεις (κατά πάσα πιθανότητα) δυσνόητο μια και οι όροι ούτε μεταφράζονται εύκολα επακριβώς (ως τεχνολογικά ad hoc πολλοί από αυτούς), ούτε μπορείς εύκολα (μάλλον απίθανο και δύσκολα) να τους επιβάλεις αυθαίρετα Μπαμπινιώτη απόντος , ούτε μπορείς εύκολα να τους αλλάξεις ξαφνικά ενώ ήδη χρησιμοποιούνται (και πολλοί έχουν ενσωματωθεί) ατόφιοι και κατά κόρον, στα καθ ημάς δρώμενα, ακόμα κι αν είχες και την έγκρισή του μεγάλου... κατά την ταπεινή μου γνώμη τα παραπάνω και ελπίζω χωρίς παρεξήγηση και χωρίς να σας χαλάω την ατμόσφαιρα... για αυτό να καταθέσω και τον όβολoν μου περί του "track"... μια και στο daw είναι αντιστοίχηση των track ενός hardware πολυκάναλου εγγραφέα, εγώ θα το μετέφραζα ως "τμήμα"... ΥΓ... παρεμπιπτόντως, είχα δοκιμάσει να το κάνω για το τεχνικό βιβλίο που γράφω αυτό το καιρό και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο κι από "γκουγκλομετάφραση" ως προς την κατανόηση...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου