Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.810


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Αpussyα

    Αpussyα

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.576


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/05/2021 σε Αναρτήσεις

  1. Οι χρήσεις των δύο δεν έχουν κανένα μέτρο σύγκρησης πέρα του χρηματικού, αν και νομίζω κατά μέσο όρο ένα midi είναι πολύ φθηνότερο από μια 12χορδη. To midi που λες κάνει γύρω στα 170. Αμφιβάλω αν βρεις αξιοπρεπή κιθάρα (και μάλιστα 12χορδη) με τόσα - στα ίδια λεφτά, η ποιότητα του midi μάλλον θα είναι καλύτερη και θα βγάλει περισσότερο value. Επίσης αν δεν έχεις καθόλου midi τότε υποθέτω ότι θα αυξήσει την παραγωγηκότητά σου, ειδικά αν θες να πειραματιστείς. Δε χρειάζεται να δώσεις και πολλά λεφτά. Εξαρτάται και από το τι θες από ένα midi (πλήκτρα/keybed, μέγεθος, knobs, faders, pads, κτλ). Η 12χορδη οκ, θα σου δώσει τον μαγικό ήχο της, αλλά μέχρι εκεί. Νομίζω λοιπόν ότι το midi έχει προτεραιότητα - αν φυσικά δεν έχεις.
    5 βαθμοί
  2. Στηριγμένος καθαρά στα δικά μου γούστα, θα πω ότι εγώ θα έπαιρνα ή midi keyboard, ή ένα μπάσο.
    1 βαθμός
  3. Εχοντας περάσει απο τα χέρια μου δύο 12άχορδες τα τελευταια 15 χρόνια θα μοιραστώ τις σκέψεις μου...εξαιρετικές για εμπνευση (ακόμα και τα δικά σου κομμάτια να παιξεις με 12χορδη θα ακουστουν τόσο διαφορετικά που ίσως γίνει ένα κλικ μέσα σου και τα πας πιο μακριά ή προς τα αλλού) αλλά και στις 2 περιπτώσεις πολύ συντομα έμειναν παρκαρισμένες στα σταντς τους για πολυ καιρο και αχρησιμοποιητες. Προφανώς αν είσαι του folk (δικα σου κομμάτια, διασκευές κοκ) θα έχει χρήση, αλλιώς μαλλον θα σου μεινει κρεμασμένη στον τοιχο ή σε κάποιο σταντ και θα τρώει σκόνη. Καθαρά δική μου εμπειρια και εκτίμηση, μπορεί για σένα να είναι διαφορετικά. Απο εκει και πέρα, και τα 2 οργανα ήταν στα 200 ευρω περιπου, μια ηλεκτρακουστική Stagg το 2006 (είχα ταξιδευσει μεχρι τον Στολλα, την είχα δοκιμάσει και την αγορασα επιτοπου, ηλεκτρικα τιποτα το ιδιαιτερο, βασικότατα και passive) και πριν απο 2 χρονια αν θυμαμαι καλά μια ακουστική Ibanez PF1512-NT (στα 156 ευρώ απο Thomann τότε, τώρα ειναι στα 180-190 απο οτι βλεπω) και δεν είχα κάποιο θέμα με καμα απο τις 2. Η Ibanez είχε δε τόσο στενο μπράτσο για 12χορδη, που η μεταβαση απο ηλεκτρικη κιθαρα δεν είναι τόσο δραματικη, και πολυ χαμηλό action (οχι οτι η Stagg με ειχε ενοχλησει). Οπότε ακουστικη 12χορδη σε αυτή την ταξη τιμης μπορεις να βρεις (ηλεκτροακουστική χλωμο, λαβε το και αυτό υποψιν αν σκέφτεσαι να ηχογραφησεις). Για μένα μακροπρόθεσμα είναι πιο χρήσιμο ένα midi keyboard για λόγους που ήδη έχουν αναφερθεί σε αυτό το thread. Αν μπορεις να αγοράσεις μονο ένα απο τα δυο η ψήφος μου πάει στο keyboard. Η 12χορδη (εκτός απο τις περιπτωσεις που ανέφερα) - οπως και οποιοδήποτε έξτρα διαφορετικό μουσικο όργανο - ειναι πάντα ενα nice to have οπότε αν έχεις το budget, τον χώρο και δεν σε χαλάει να βλέπεις για πολυ καιρό ένα οργανο που θα πιάνει σκόνη (εμένα με αρρωσταίνει οπότε βγαίνουν αγγελία), κανένα προβλημα.
    1 βαθμός
  4. 1 βαθμός
  5. Η μουσική δεν έχει ντροπές, ακούς ότι θες, ότι σε εκφράζει, ότι γουστάρεις..., χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανέναν!! εντάξει υπάρχει και ο Γονίδης......
    0 βαθμοί
  6. Μετά από όλη αυτή την ποιότητα που άκουσα στις προηγούμενες σελίδες, ντρέπομαι για την επιλογή μου αλλά...αυτό ακούω τώρα..
    0 βαθμοί
  7. Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω πως ηχητικά μάλλον δεν θα δεις διαφορά. Εφόσον η χρήση είναι χομπιστική βρες κάποια προσφορά σε χαλί τώρα που είναι και καλοκαίρι και τοποθέτησε το. Υπάρχουν εκατοντάδες σχέδια , τύποι , υλικά κτλ. Τώρα αν η τσέπη σου αντέχει μοκέτα και θέλεις ένα πιο τέλειο αποτέλεσμα..Its up to you
    0 βαθμοί
  8. το ξέρω. Απλά αν δεν έχεις Live δεν το σκέφτεσαι. Αρα έχω καλυφθεί
    0 βαθμοί
  9. Αν μάθεις το τι ακριβώς κάνει το κάθε εργαλίο - plugin, θα καταλάβεις ακριβώς και πότε/πού πρέπει να το χρησιμοποιήσεις. Νομίζω προς το παρόν έχεις μπερδευτεί με το να βλέπεις βίντεο απανωτά, και έχεις χάσει το νόημα με ορολογίες και περιττά πράγματα. Αν ξέρεις τι είναι το compression, δε χρειάζεται να σου πει κάποιος αν πρέπει να το χρησιμοποιήσεις ή όχι. Μαθαίνεις τι κάνει, πώς να το χρησιμοποιήσεις, και μετά είναι στο χέρι σου να το κάνεις ότι θες, όπως θες. Δέν υπάρχουν κανόνες, δεν υπάρχουν "πρέπει". Ένα sample μπορεί να είναι τέλειο και να μη χρειάζεται ούτε να κουνίσεις το μικρό σου δαχτυλάκι. Σπάνιο, αλλά μπορεί να τύχει. Δε χρειάζεται κανένα VU meter, ούτε πριν, ούτε μετά. Ουτε gain plugins χρειάζονται - δώσε σημασία στη λέξη, κυριολεκτικά μιλάω. Δεν χρειάζονται. Τα χρησιμοποιούμε μόνο όταν πρέπει να τα χρησιμοποιήσουμε, ανάλογα την περίπτωση, όχι γιατί το είπε ένα tutorial. Υπάρχει ένας μικρός κανόνας, μόνο και μόνο για να σου κάνει πιο εύκολη τη ζωή στο mixing. Αυτός είναι το λεγόμενο "headroom" - να αφήνουμε χώρο στις εντάσεις - και κυρίως στον μείκτη και στα faders, έτσι ώστε να μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στις εντάσεις χωρίς να χρειαζόμαστε περαιτέρω επεξεργασία με plugins. Στο Ableton αυτός είναι ο μείκτης σου, εδώ βλέπουμε το track 1, ρυθμισμένο στην ένταση 0. (a) (d) Περίπτωση 1η - Έστω ότι βάζεις ένα όργανο και παίζει πολύ δυνατά σχετικά με το υπόλοιπο mix. Τι κάνεις? > Κατεβάζεις το fader από το 0, κάπου ώστε να κάθεται καλά και ισορροπημένα. Εύκολο. Περίπτωση 2η - Έστω ότι το όργανο είναι πολύ χαμηλά όταν το φορτώνεις. Τι κάνεις? > Επιλογή 1: Ανεβάζεις το fader πάνω από το 0. Εδώ δημιουργείται το πρόβλημα. Αν θες να το ανεβάσεις παραπάνω, μπορείς μέχρι τα +6db (b). Αυτό κάνει το mix πολύ περιορισμένο για πάρα πολλούς λόγους. Σκέψου ότι δεν έχει γίνει ακόμα καμία επεξεργασία - απλά έβαλες το όργανο. Πχ, αν πας να κάνεις compression, το επίπεδο θα πέσει και μετά τέλος, το fader στον μείκτη είναι άχρηστο. > Επιλογή 2: Βάζεις ένα gain plugin και το φέρνεις στα μέτρα του χωρίς να αγγίξεις το fader. Έτσι αφού κάνεις επεξεργασία, μπορείς να κάνεις μικροαλλαγές μέσω του fader. Κάτι που κάνουν πολλοί, είναι να κατεβάζουν όλα τα faders από την αρχή του mix έτσι ώστε να μπορείς να παίζεις με τις εντάσεις χωρίς gain plugins (c). Άλλοι προτιμούν το -6, άλλοι το -8, άλλοι το -12. Στο τέλος του mix δεν πρέπει τίποτα να είναι κοντά στο 0 (d) (όχι στον fader, αλλά στην πραγματική ένταση, αυτή που βλέπεις με πράσινα να ανεβοκατεβαίνει όταν κάτι παίζει). Αυτό γίνεται στο mastering. Γι αυτό λοιπόν πρέπει να ξεκινάμε με χαμηλές εντάσεις. Το αν θα κάνεις πρώτα EQ και μετά Compress είναι μεγάλη συζήτηση. Εξαρτάται από ένα σωρό πράματα + καθαρά προσωπική άποψη. Τέλος, κλείνω με το εξής: Κάθε plugin που βάζεις έχει 3 σκοπούς. Είτε για να διορθώσεις κάτι, είτε για να αλλάξεις τον ήχο (sound design), είτε για να σε βοηθήσει να δεις κάτι (βλέπε LUFS meters). Δεν είναι μόνο για live. Έχει 2 modes, το live performance/loop mode και το production/daw mode. Aλλάζει με ένα κουμπί. Οι περισσότεροι παραγωγοί ηλεκτρονικής μουσικής χρησιμοποιούν Ableton άντε και FL Studio, αν και έχει πέσει πολύ.
    0 βαθμοί
  10. για μένα ηχητικά είναι το ίδιο τουλάχιστον θεωρώ ότι η διαφορά αυτή είναι ελάχιστη ηχητικά σε σύγκριση με τις αντανακλάσεις του χώρου από το πλάι και επάνω.
    0 βαθμοί
  11. 0 βαθμοί
  12. https://www.rollingstone.com/music/music-news/roger-hawkins-muscle-shoals-swampers-drummer-dead-obit-1172490/amp/ Αμέτρητα τα κομμάτια που έπαιξε, οι καλλιτέχνες που στηρίχτηκαν πάνω του, η επιρροή στην σύγχρονη μουσική
    0 βαθμοί
  13. Ντάξει ρε μη βαράτε :P Έψαξα στα γρήγορα το μοντέλο του αΘρώπου να δω τα specs και βρήκα αυτά... Όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Είμαι γενικά τρόμπας, να το ξέρετε.
    0 βαθμοί
  14. ω!!! συγνώμη!!!... ήταν τυχαίο...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου