Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Haris

    Haris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3.334


  2. Stoyo

    Stoyo

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      311


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2.682

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1.633

    • Αναρτήσεις

      1.811


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/06/2021 σε όλα

  1. Το να πηγαίνεις ως απλά "έμπειρος στη χρήση DAW" σε ένα επαγγελματικό στούντιο χωρίς ηχολήπτη είναι περίπου, ως οδηγός αυτοκινήτου να καλείσαι να πετάξεις ένα Airbus. Αν, όπως φαντάζομαι, το πρόβλημα είναι οικονομικό, το να περιμένετε μέχρι να έχετε μπάτζετ για πληρώσετε τον ηχολήπτη είναι η καλύτερη λύση. Τα VST που αναφέρθηκαν πιο πάνω είναι η δεύτερη καλύτερη λύση, αν και μεγάλη ξενέρα για τον ντράμερ.
    2 βαθμοί
  2. Mixed voice = Chest + Head, αυτό που λέει και η λέξη, είναι μια μίξη με ότι αυτό συνεπάγεται. Δε σημαίνει ότι θα είναι 50/50, μπορεί να είναι 20/80, 70/30 κτλ. ανάλογα πόσο μπορείς ή θέλεις να χρησιμοποιήσεις. Δεν είναι απαραίτητα πέρασμα, μπορεί ένα τραγούδι να ξεκινάει με νότα που είναι σε mixed, το είπα για σου δείξω πως η φωνή είναι μια και θα έπρεπε να έχει συνέχεια, επίσης δε θα έλεγα πως είναι διαφορετική τεχνική, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά απότι τα σκέφτεσαι. Σωστά, αντί για πηγαίνεις κατευθείαν από 100% chest σε 100% head θα είσαι κάπου ενδιάμεσα, σκέψου μια ημιτονοειδή καμπύλη. Ο καθένας έχει διαφορετικό σημείο που ξεκινάει να φεύγει από τη στηθική φωνή, αυτό εξαρτάται από φυσικούς παράγοντες, από την εξάσκηση της φωνής και είναι μεταβλητό μέχρι ένα σημείο. Τραγουδάς εκεί που μπορείς αυτή τη στιγμή, σιγά-σιγά ανεβάζεις τονικότητα στο σημείο που είσαι άνετος. Αυτά που σου έγραψα παραπάνω και θα έλεγα πως όχι, δεν είναι head dominant ο ήχος του. Δε θα μπω στη διαδικασία να διαβάσω όλο το θέμα απλά θα σου πω πως μπορείς να τραγουδάς ένρινα και χωρίς να βγάζεις αέρα από τη μύτη, για να μη γράφω ότι νάναι το δοκίμασα κιόλας, σκέψου όταν έχεις βουλωμένη μύτη, δε βγαίνει αέρας αλλά ο ήχος είναι πολύ ένρινος. Το πιο απλό που μπορώ να σου πω είναι πως μπορείς να αποφύγεις να έχεις ένρινο ήχο όταν κλείσεις τη μύτη και καταφέρεις να τραγουδάς χωρίς να πηγαίνει καθόλου αέρας προς τη μύτη. Όσο λιγότερος πάει τόσο λιγότερο ένρινο ήχο έχεις, υπό κανονικές συνθήκες είναι οκ να πηγαίνει λίγος αέρας γιατί ο κύριος ήχος υπερκαλύπτει τον ένρινο, το θέμα είναι να το ελέγχεις εσύ πότε και πόσο θα το χρησιμοποιείς. Αυτός έχει πολύ καλό υλικό: https://www.youtube.com/watch?v=ENun4U9HN6A Πολύ ωραία, απλά να ξέρεις πως κάνοντας απλά τις ασκήσεις χωρίς να γνωρίζεις αν τις κάνεις σωστά μπορεί να αποκτήσεις κακές συνήθειες οι οποίες στην καλύτερη περίπτωση θα είναι πολύ χρονοβόρο να τις αποβάλεις, αν δεν σου δημιουργήσουν και κάποιο πρόβλημα. Κάτι επίσης σημαντικό που θα σου πρότεινα να εστιάσεις είναι η ερμηνεία, άρθρωση, δυναμικές, χρώμα κτλ. αυτά είναι που ουσιαστικά δίνουν ζωή στο τραγούδι και γενικά στη μουσική και όχι το αν θα χτυπήσεις σωστά την νότα. Θα προτιμούσα κάποιον που δε πατάει πολύ σωστά τονικά αλλά ερμηνεύει πολύ καλά παρά κάποιον ο οποίος τραγουδάει τέλεια αλλά αποστειρωμένα και μηχανικά. Τέλος ψάξε αυτόν https://www.yourvocalteacher.com/free-vocal-lessons/ https://www.youtube.com/c/danielformica-yourvocalteacher/videos Πέρα από φοβερός τραγουδιστής είναι και πολύ πρόθυμος να βοηθήσει. Παλιά προσέφερε 1 δωρεάν 15' μάθημα (για μένα είχε τραβήξει πάνω από 30') το οποίο απότι είδα πλέον χρεώνει 5$ αστεία τιμή με την ισοτιμία $-€ είναι ένας καφές... Δες τα βίντεό του, πολλές φορές ώστε να τα εμπεδώσεις και σου προτείνω να επικοινωνήσεις οπωσδήποτε * . Απλά προετοιμάσου για το μάθημα, να μη ψάχνεσαι εκείνη την ώρα τι θες να ρωτήσεις, κάνε μια λίστα με ερωτήσεις, ετοίμασε καμιά ασκησούλα/κομμάτι και θα σε βοηθήσει πάρα πολύ, για μένα ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις αυτή τη στιγμή. * Εννοώ να ασχοληθείς με τα βίντεό του αρκετό καιρό ώστε να έχεις μια υποδομή όταν θα κάνετε το μάθημα, να μη ρωτάς υποτυπώδη πράγματα που καλύπτει ήδη στα βίντεο.
    1 βαθμός
  3. Αν και έχω λίγα χρόνια που παράτησα τα περί φωνητικής επιτρέψτε μου να διαφωνήσω σε κάποια πράγματα με ότι θυμάμαι Εκτός αν έχεις κάποια ανατομική ιδιαιτερότητα ή κάποιο πρόβλημα μπορείς να τραγουδήσεις σε ότι mode θέλεις, απλά χρειάζεται να ξέρεις τι κάνεις. Το head από το falsetto διαφέρει στο closure, αν και σαν ορισμό ορισμένοι χρησιμοποιούν μόνο το head voice αντί για το falsetto το οποίο είναι ουσιαστικά head voice στο οποίο οι χορδές αφήνουν να περάσει παραπάνω αέρας. Falsetto = Head voice - (μείων) Closure Όσο πιο πολύ αέρας περνάει τόσο πιο κοντά σε falsetto είσαι, δεν είναι απαραίτητα άσπρο ή μαύρο. Για να καταλάβεις τις διαφορές των modes γενικά, δες αυτό από το 7:35 και μετά Για να φτάσεις τόσο ψηλά με chest και να έχεις σωστό αποτέλεμα χρειάζεσαι χρόνια... δεν λέω απλά να χτυπάς τις νότες, το θέμα είναι να έχουν μουσικότητα και εσύ να μπορείς να έχεις διάρκεια. Μπορείς να τραγουδίσεις ψηλά χωρίς να χρειαστεί να δώσεις πόνο είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά απλά είναι πιο δύσκολο, μην ταλαιπωρείσαι με πράγματα που είναι αρκετά εκτός των δυνατοτήτων σου, δεν έχεις κάτι να κερδίσεις. Επίσης η "δύναμη" και ο πόνος που αναφέρεται ο Alex φαντάζομαι και ελπίζω να εννοεί την στήριξη-support και όχι την καταπόνηση των φωνητικών χορδών. Ερώτημα 1) Άρα με τι τεχνικές μπορείς να "πιάνεις" ψηλές νότες σε chest voice που είναι έξω από το range σου; Τι τεχνικές πρέπει να μάθω για να πιάνω χαμηλές νότες και τι τεχνικές για ψηλές που είναι έξω από το range μου; Ερώτημα 2) Να φανταστώ για τις πολύ ψηλές νότες που βγαίνουν εκτός range του head voice η τεχνική που χρησιμοποιείς για να "πιάσεις" μεγαλύτερες είναι το falsetto σωστά; Την έκτασή σου μπορείς να την ανεβάσεις αρκετές νότες αλλά το θέμα είναι πως εστιάζεις σε λάθος στόχο. Αν έχουμε 2 τραγουδιστές που ο ένας τα λέει στην κανονική τόνικότητα αλλά μέτρια και ο άλλος τα λέει 2-3 ημιτόνια κάτω αλλά ωραία, το 99% θα προτιμήσουν τον 2ο και όχι μόνο δε θα το καταλάβουν, θα περάσουν και καλύτερα γιατί θα μπορούν να τραγουδήσουν και οι ίδιοι... Αναφέρεσαι στο whistle voice το οποίο είναι σχεδόν άχρηστο, κάπως δύσκολο να το μάθεις και κατά τη γνώμη μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί περιστασιακά ίσως για εφέ ή για να κάνεις flex την έκτασή σου, μακριά! Σαν τελευταίο λόγο θα σου πρότεινα να βρεις έναν καλό δάσκαλο φωνητικής μιας και έχεις βάσεις για να κάνεις κάτι πιο σοβαρό. Όλα αυτά θα στα είχε λύσει ούτε σε μισή ώρα και θα σου έδινε ουσιαστικές ασκήσεις για τη δική σου φωνή αντί να ψάχνεις μόνος σου και το σημαντικότερο να μη γνωρίζεις καν αν τις κάνεις σωστά. Αν είσαι στενός οικονομικά (ποιος δεν είναι) συνεννοήσου με τον καθηγητή, δοκίμασε μισάωρα ή κάνε 1 ώρα κάθε 2 εβδομάδες, πάντως ξεκίνα εφόσον ψάχνεσαι και σε ενδιαφέρει. Επειδή είδα πως είσαι Θεσ/νίκη αν θες μπορώ να σου προτείνω, καλή συνέχεια.
    1 βαθμός
  4. Ένα παλιό μου κοματάκι. Το έγραψα και το ανέβασα εδώ πριν 3 χρόνια. Έκανα κάποιες αλλαγές και το ξανανεβάζω... Υ.Γ. Το μόνο που θυμάμαι (που λέει και το γνωστό άσμα της Ευρυδίκης) είναι, όχι δεν μύριζε άνοιξη..., το πόσο με παίδεψαν και πόσο καιρό έκανα για να γράψω (με μολυβάκι...) τα midi των πλήκτρων...
    0 βαθμοί
  5. Απόστολε θα το ήθελα με πιο πολύ reverb, gate και atack (Phil Collins style), αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω αυτό χωρίς να το "χαλάσω"...
    0 βαθμοί
  6. Μα γιατί να πιάσεις head σε αυτό το σημείο? Αφού στο 0:54 το πιάνεις σε chest! Γενικά όσο πιο κοντά (από πάνω)στο crack, τόσο πιο εύκολα θα σου βγαίνει falsetto, γιατί είναι περίεργο το σημείο. Κάποιες νότες όμως που είναι κοντά, μπορείς να τις πιάσεις με chest αν δώσεις λίγο παραπάνω ένταση. Όσο για το ότι ακούγεσαι ακόμα πολύ ένρινα, δοκίμασε να "ανοίξεις" το λαιμό και τη μύτη σου προσπαθώντας να κατεβάσεις τη γλώσσα. Το μήλο του αδάμ θα πρέπει να μη βρισκεται ψηλά. Θα παρατηρήσεις ότι όταν ανοίγεις το λαιμό σου, το μήλο κατεβαίνει προς τα κάτω.
    0 βαθμοί
  7. Η ηχογράφηση είναι πολύ καλή, θα έλεγα σε όλο το τραγούδι τραγουδάς ένρινα απλά στο ee είναι πιο εύκολο να το καταλάβεις. Αυτά που θα σου πω είναι στο περίπου και φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος Στην αρχή είσαι breathy light mix/falsetto, ελάχιστο closure. Mέχρι το 19 είσαι chest και chest dominant mix και μετά πας και σε λίγο πιο light mix με μερικά falsetto ανάμεσα. Στο τέλος στο slide που έκανες ισχύουν αυτά που έγραψες απλά αντί για head voice αυτό που κάνεις είναι falsetto. Breathy head voice = falsetto
    0 βαθμοί
  8. Όπου βρεις παράθυρο και το ανοίξεις .... Το "βρέχει φωτιά στην στράτα μου" γιατί νομίζεις ότι γράφτηκε?
    0 βαθμοί
  9. Αν έχεις crack point σημαίνει ότι είτε δεν έχεις κάνει καλό ζέσταμα είτε ότι δεν έχεις δυναμώσει αρκετά τη φωνή σου (και τη στήριξη ουσιαστικά - support) και δεν μπορείς να υποστηρίξεις τη νότα, απαιτείς περισσότερα από αυτά που μπορεί να σου δώσει. Κανονικά πρέπει να έχεις ομαλό πέρασμα - bridge από τη στηθική-chest στην κεφαλική-head χωρίς σπάσιμο, αυτό που λέμε mixed voice. Γενικά τραγουδάς καλά αλλά ένρινα και αυτό για μένα μειώνει κάπως την ερμηνεία. Ιδανικό θα ήταν να βελτιώσεις και να εξασκήσεις τη φωνή σου ως έχει και να μην προσπαθείς να ακουστείς όπως ο κάθε τραγουδιστής, μπορείς να αντιγράψεις τεχνικές αλλά καλύτερα όχι και τον ήχο. Πρόσεξε τις αναπνοές σου γιατί σε ορισμένα σημεία ακούστηκε σαν να είσαι οριακά, λογικό αφού χρησιμοποιείς περισσότερο αέρα απότι χρειάζεσαι, δεν έχεις καλό closure και φεύγεις προς falsetto. Όταν κάνεις ασκήσεις και ειδικά όταν τραγουδάς αν δεν θες να είσαι με πιο αργό χρόνο, που θα στο συνιστούσα, να έχεις τουλάχιστον την κανονική ταχύτητα και σίγουρα όχι πιο γρήγορα όπως στα ηχητικά που ανέβασες. Αυτοί που ακούς ξεκίνησαν όπως και εσύ, δεν ξύπνησαν μια μέρα και τραγουδούσαν ψηλά ξαφνικά, είναι μια διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνια, χρόνια, ναι χρόνια, όχι χρονιά, χρόνια, πληθυντικός. Μετάφερε τα κομμάτια στην τονικότητα στην οποία μπορείς να έχεις την ίδια ποιότητα με του τραγουδιστή, αν αυτός ξεκινάει το mix κοντά στο G4 ενώ εσύ στο D4 σημαίνει πως πρέπει να ρίξεις το κομμάτι περίπου 5 ημιτόνια. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό με κάποιο πρόγραμμα, όποιο σε βολέψει, εγώ πχ έτυχε να βρω το Realtek Audio Console και έχει μεταξύ άλλων ένα πολύ ικανοποιητικό πρόγραμμα καραόκε για να ανεβοκατεβάζεις την τονικότητα. Αυτό που τραγουδάει είναι mixed voice και μπόλικο distortion - γρέζι το οποίο δίνει την αίσθηση ότι είναι chest, για να καταλάβεις διαφορά δες το βίντεο παρακάτω. Στο επίπεδο που είσαι δε θα σου πρότεινα τίποτα παραπάνω από το να πειραματιστείς για λίγο μόνο, εφόσον θες και αφού έχεις κάνει καλό ζέσταμα και κατόπιν να κάνεις και cooldown ασκήσεις, να κλείνεις τραγουδώντας καθαρά. Μην το χρησιμοποιείς σαν κύρια τεχνική και ιδιαίτερα χωρίς δάσκαλο που υποθέτω δεν έχεις, καθώς δυναμώνει η φωνή σου θα μπορείς να το χρησιμοποιείς όλο και πιο πολύ. Έχω ένα φίλο που ακόμα και κανονικά να μιλάει νομίζεις ότι μαρσάρει μηχανάκι, εσένα (όπως και τους περισσότερους) εφόσον δεν σου βγαίνει φυσικά θα πρέπει να προσέξεις πολύ μην κάνεις καμιά ζημιά. Εν τω μεταξύ για άλλο λόγο μπήκα απλά είδα το μήνυμά σου στο feed και τι μέπιασε να γράψω σεντόνι... https://www.youtube.com/watch?v=OQVXYZMv02Y
    0 βαθμοί
  10. Από 0 εως 100%. Πέρα από την πλάκα, μερικές ερωτήσεις: - Ποιά η διαδρομή του σήματος; Υπάρχει κονσόλα; Υπάρχουν εξωτερικοί επεξεργαστές σήματος; Αν ναι, υπάρχει και patch-bay; Γνωρίζετε το χώρο, είστε εξοικειωμένοι με το πού καρφώνει τι; - Πόσα κανάλια θα μπαίνουν στον υπολογιστή και πώς; Είναι ήδη όλα ρυθμισμένα; - Τι μικρόφωνα υπάρχουν; Έχετε κάποιο πλάνο/προτίμηση προς κάποια συγκεκριμένη τεχνική ηχογράφησης; Αν είστς εξοικειωμένοι με το χώρο και το στήσιμο, υπάρχει καλή πιθανότητα. Αν όχι... Εγώ πάω σε ξένο σπίτι και δεν ξέρω πού πρέπει να κατουρήσω, όχι να γράψω τύμπανα.
    0 βαθμοί
  11. Τα χεις μπερδέψει μου φαίνεται πάλι! Σκέψου ότι το falsetto είναι το ίδιο με το head, και ότι η μόνη διαφορά είναι ότι το head είναι πιο power, πιο καθαρό, πιο δυνατό. Falsetto=ψεύτικη="κοριτσίστικη", ενώ head=κεφάλι=δύναμη="πονοκέφαλος". 1) Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνικές, υπάρχουν ασκήσεις για να καταλάβεις ποιους μύες πρέπει να χρησιμοποιείς, πού να είναι η γλώσσα, ο λαιμός, κτλ. Ουσιαστικά μαθαίνεις να χειρίζεσαι το σώμα σου έτσι ώστε να μη ζορίζεσαι όταν θες να τραγουδίσεις μια συγκεκριμένη νότα - και κάποια στιγμή αυτό το κάνεις χωρίς να το σκέφτεσαι (το λεγόμενο muscle memory). Υπάρχουν τεχνικές όπως το compression έγραψα πιο πάνω, αλλά είναι τρόπος ελέγχου του αέρα και το πώς περνάει από το λαιμό. 2) Εκτός range του head voice, φεύγεις στο whisper register που πολύ λίγοι μπορούν να το πιάσουν, μιας και είναι μια χαζά δύσκολη τεχνική. Σου το χουμε ξαναπεί, μη δίνεις τόοοοση δα σημασία στα ονόματα και στις τεχνικές. Η δική μου συμβουλή είναι να ακούς καθαρά και να προσπαθείς να μιμηθείς αυτό που κάνει ο τραγουδιστής - με το μαλακό πάντα.
    0 βαθμοί
  12. Τι ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΕΣ ακουγε κάποτε ο κοσμος.. και live (με την Α' εθνικη των Ελληνων μουσικων στη μπαντα)
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου