Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11.682


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6.284


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. sonicapg

    sonicapg

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      174


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 26/12/2021 σε Αναρτήσεις

  1. Ζήτα βοήθεια απο τον ντράμερ. Σαν τριο πρέπει να γεμίζει όταν σολαρεις. Πες του ευγενικά να ακούει τι συμβαίνει γύρω του και να ανεβάζει π.χ. με ride στα σόλο σου και να ησυχάζει πάλι στα κουπλέ με hihat. Βασικά πράγματα που ανεβάζουν το συνολικό επίπεδο.
    1 βαθμός
  2. Μπορείς να ασφαλίζεσαι ως μουσικός με διάφορους τρόπους, και ως ελεύθερος επαγγελματίας και ως μισθωτός (με πρόσληψη-απόλυση) κλπ. Υπάρχουν ΚΑΔ για όλες τις περιπτώσεις. Φυσικά όπως σε κάθε τομέα στην Ελλάδα, δεν είναι δύσκολο να γίνει η πατατιά. Πχ ο εργοδότης να σου κολλήσει ένσημο σερβιτόρου αντί μουσικού, ή το δημόσιο από τη μεριά του να έχει ΚΑΔ μουσικών υπηρεσιών με τίτλο μηχανικός αεροσκαφών (αληθινή περίπτωση) κλπ. Πολλοί έχασαν το εποχικό, για βλακείες τέτοιες άλλων, και τρέχουν να κάνουν ενστάσεις, το δημόσιο να βγάλει για τον ΟΑΕΔ διορθωτικές οδηγίες κλπ κλπ Το κόκκινο φωτάκι έξω από την πόρτα λείπει μόνο. ΥΓ αυτό το "πρέπει να είναι ελεύθερος επαγγελματίας", σωστό, αλλά με τα έσοδα που έχει ένας μέσος μουσικός, θα πρέπει να βάζει κι από την τσέπη του για να κάνει το επάγγελμα του ως ελεύθερος επαγγελματίας. .
    1 βαθμός
  3. Σε προσκαλώ να έρθεις στο εργαστήριο για μία εβδομάδα να παρακολουθήσεις πώς βγαίνει μια κιθάρα και πόση δουλειά χρειαζεται για να στηθεί και να παρουσιαστεί σωστά ένα μέρος του οργάνου σε μικρή, τοπική κλίμακα. 6 μέρες x10 ώρες. Καλό είναι να μην αφορίζουμε ούτε να γενικεύουμε. Θα έπρεπε να προσβληθώ κανονικά, αλλά θα σου δώσω ένα δίκιο, ως προς τον ελιτισμό και το κοινό στο οποίο στοχεύουν ορισμένοι κατασκευαστές. Ρίξτε λίγο τους τόνους. Αυτό δεν είναι review. Αυτό είναι μίσος για όλες τις κιθάρες πλην τις low budget.
    1 βαθμός
  4. Αυτό που αναφέρεις για το clipping είναι dealbreaker. Σ ευχαριστώ. Επίσης πολύ σημαντικό θέμα, αν και δεν είχα ποτέ ανάλογο ζήτημα με το Radar. Με τις προενισχύσεις που έχω δε μου έχει λέιψει ποτέ το extra της προσομείωσης τελικού γιατί συνήθως αυτές είναι για high gain (Mesa Studio, Marshall JMP-1) οπότε εκεί ο ήχος είναι έτσι κι αλλιώς 99% preamp gain. Πολύ καλή πρόταση η πρώτη. Το torpedo μου φαίνεται overkill γι αυτό που θέλω. Έτσι κι αλλιώς δε έχω βρει καλύτερα IRs απ της Celestion και είμαι 1000% καλυμμένος με αυτά. Απευθείας και το IR να τρέχει στο PC δεν μπορώ να κατέβω σε ανάλογο latency με το hardware monitoring. Ναι, φυσικά το έχω δοκιμάσει στα 44.100. Οπότε δεν παίζει. Έστω και ελάχιστα παραπάνω latency μου χαλάει πάρα πολύ την αίσθηση. Σ ευχαριστώ για την απάντηση και τις ιδέες.
    0 βαθμοί
  5. Eγώ είχα το mooer radar και μετά το nux, τα έδωσα και τα δυο και σπίτι χρησιμοποιώ από ir loader από daw (nadir). Kαταρχήν για το nux, για την χρήση που θέλεις δουλεύει το thru αλλά έχε υπόψην στα αρνητικά: 1. οι ir που έχει μέσα είναι σε χαμηλότερο volume από ότι αυτές που έρχονται από celestion, ownhammer, redwirez κλπ. Δλδ όταν κάνεις load μια custom ir το nux θα κλιπάρει, οπότε θα πρέπει να βρίσκεις τρόπο να την επεξεργαστείς πρώτα στα όρια του nux. 2. υποτίθεται πως δέχεται σήμα μεταξύ ενισχυτή και καμπίνας (ή loadbox) και έχει και xlr έξοδο, δεν έχει όμως ground lift οπότε σε τέτοια χρήση ειδικά αν μπεί κάποιο πετάλι μπροστα να περιμένεις πολύ feedback και να γίνεται άχρηστο σε αυτή τη λειτουργία 3. αν πηγαίνεις από προενίσχηση, μεταξύ των επιλογών προσομοίωσης τελικού έχει μεγάλη διαφορά headroom , πάλι μετά τα όρια του κλιπινγκ, μόνο το el34 είναι οκ Οπότε θα σου πρότεινα ως καλύτερη λύση ένα παθητικό di να βάλεις μετά το radar πού ήδη έχεις (με κόστος περίπου 30 ευρώ) ή εναλλακτικά αν μπείς σε κόπο για αγορά άλλου loader να δεις το torpedo cab που αναφέρθηκε πιο πάνω, ή το amt pangea, μεταξύ άλλων. Τέλος αν και το latency με το daw είναι θέμα drivers, κάρτα ήχου και πισι γενικά, δοκίμασες να τρέχεις τις ir στα 44.100 όπως τρέχουν και τα loaderq (γιατί κι εγώ από daw αυτόματα διαλέγω τις μεγαλύτερες στα 96.000)
    0 βαθμοί
  6. Καλημέρα χρόνια πολλά.θέλω να σε ευχαριστήσω για την ανάρτηση σουέχω παραγγείλει την συγκεκριμένη κιθάρα και την περιμένω αύριο
    0 βαθμοί
  7. Σίγουρα στα περισσότερα επαγγέλματα μπορείς να δηλωθείς όπως θέλεις. Το επάγγελμα του μουσικού και τα παρεμφερή όμως αφού δεν έχουν ένα εργοδότη αλλά πολλούς, δεν κερδίζει τίποτα σαν μισθωτός με ένσημα ΙΚΑ, παρά παρατυπίες και παρεξηγήσεις σαν αυτές που αναφέρεις. Εκτός βέβαια απο το να αποφεύγει την συνδρομή για αυτασφάλιση του ελ. επαγγελματία και πολλές φορές να καταλήγει χωρίς σύνταξη (ξέρω αρκετούς τέτοιους επαγγελματίες μουσικούς γύρω μου). Περνούν τα χρόνια όμως και δεν έχει αποδειχθεί σωστή επιλογή. Ένας μουσικός, σαν ελ. επαγγελματίας έχει πελάτες και όχι εργοδότες. Και μπορεί να έχει 2 και 3 ιδιότητες όπως μουσικού εκτελεστή, δασκάλου μουσικής, μουσουργού κ.α. Έχει ασφάλιση γι αυτόν και την οικογένεια του, αυτόματο δικαίωμα σε όποια επιδόματα αλλά και υποχρεώσεις όπως συνδρομή στον πρώην ΟΑΕΕ και την εφορία μιας και είναι καταχωρημένος. Δεν είναι ήξης αφήξεις μισθωτός μουσικός ή σερβιτόρος κατα περίπτωση και έρμαιο του κάθε μαγαζάτορα για 2 Σ/Κ και μετα τίποτα και μετά 2 βδομάδες κλπ. που όπως αποδείχτηκε στην πανδημία δυσκολεύεται σαν μουσικός να αποδείξει πως ασκεί το επάγγελμα. Δεν είμαι λογιστής, ούτε φοροτεχνικός απλά φροντίζω τα λογιστικά μονος μου και έχω καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα και για τον εαυτό μου, που μπορεί να βοηθήσουν πολλά παιδιά που δεν τα γνωρίζουν και βρίσκονται σε δυσάρεστες καταστάσεις. Αν και έγιναν αρκετές ελαφρύνσεις κυρίως για νέους επαγγελματίες όπως στον ΕΦΚΑ, αλλά και φοροελαφρύνσεις για χαμηλά εισοδήματα, προσωπικά θεωρώ πως εκεί θα έπρεπε να εστιαστεί η προσοχή των μουσικών ώστε να δημιουργηθούν ακόμα καλύτερες και συμφέρουσες συνθήκες για τον αυτοαπασχολούμενο. Σε ότι αφορά τους κωδικούς ΚΑΔ γύρω απο τη μουσική δεν κατάφερα να βρω κάτι περίεργο μιας και μπήκα στη διαδικασία για να τους αναρτήσω εδω. Οι κύριοι χρήσιμοι για μουσική είναι: διδασκάλων μουσικής 85.52.12 καθηγητή μουσικής 85.52.12.01 εκτελεστή μουσικών έργων 90.01.10.02 έντυπης μουσικής, παραγωγής 59.20.31 μουσικής έντυπης, παραγωγής 59.20.31 μουσικής καθηγητή 85.52.12.01 μουσικής κάλυψης εκδηλώσεων 93.29.19.03 μουσικής ορχήστρας 90.01.10.12 μουσικής φυσικών μέσων άλλων, παραγωγής 59.20.33 μουσικής, διανομής 59.20.40 μουσικού συγκροτήματος 90.01.10.13 μουσικών αρχείων 91.01.12.04 μουσικών εκδόσεων 59.20.3 μουσικών έργων εκτελεστή 90.01.10.02 μουσικών οργάνων ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης 77.29.13 μουσικών οργάνων επισκευής και συντήρησης 95.29.13 μουσικών οργάνων κουρδίσματος 95.29.19.06 μουσικών σχολών 85.52.12 μουσουργού 90.03.11.07 ορχήστρας μουσικής 90.01.10.12 συγκροτήματος μουσικού 90.01.10.13 ταινιών μουσικής, παραγωγής 59.20.33 Ολους θα τους βρείτε εδω: https://www.aade.gr/sites/default/files/2017-01/4g_Evretirio_Ypiresiwn_a1.pdf Χρόνια πολλά!
    0 βαθμοί
  8. Μετά την κρίση είχα τον χρόνο να κάνω την αυτοκριτική μου και διαπίστωσα ότι έκανα πολλά πράγματα λάθος επαγγελματικά. Προσπάθησα να τα διορθώσω και έφτιαξα μια λίστα την οποία μέχρι σήμερα προσπαθώ να εφαρμόσω και την εμπλουτίζω. Δυστυχώς, ακόμα δεν έχω καταφέρει να είμαι ο επαγγελματίας που θα ήθελα αλλά το προσπαθώ. Ουσιαστικά, είναι τα πράγματα που θα ήθελα από τους ανθρώπους που συνεργάζομαι. Είτε αυτοί είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, ιδιωτικοί υπάλληλοι ή δημόσιοι λειτουργοί. Για εμένα δεν έχει σημασία, όλοι πρέπει να είναι σωστοί επαγγελματίες. Προσπαθώ, Να ξεκινάω κάθε συνεργασία από το μηδέν, να μη φορτώνω τον επόμενο πελάτη με την εμπειρία του προηγούμενου. Να μη μετράω τα πάντα σε χρήμα και χρόνο. Υπολογίζοντας την παράμετρο "σχέση" στην εξίσωση. Μπορεί να χάσω χρόνο και χρήμα αλλά ο πελάτης που θα φύγει χαρούμενος θα είναι κεφάλαιο. Να έχω καλή διάθεση, ακόμα και όταν πρέπει να γκρινιάξω (γιατί άνθρωποι είμαστε) να το κάνω με χιούμορ. Να εξελίσσομαι, είμαι φωτογράφος, μαθαίνω photoshop, ζωγραφική, βίντεο, 3d. Ότι μπορεί να με κάνει καλύτερο και να μου δώσει πλεονέκτημα. Να ακούω με προσοχή και να μη βιάζομαι να απορρίψω τη γνώμη του άσχετου, δεν είμαι θεός. Τα αυτονόητα για εμένα δεν είναι αυτονόητα για κάποιον που δεν κάνει τη δουλειά μου. Να προσπαθώ κάθε μέρα να είμαι υπερήφανος για κάτι που έκανα. Να είμαι ταπεινός, μεθοδικός και τυπικός. Να μην κοιτάζω το κινητό μου όταν συνεργάζομαι με άλλους. Είναι πολύ δύσκολο να είναι κάποιος σωστός επαγγελματίας, δεν είναι καθόλου αυτονόητο και σίγουρα κανείς δεν είναι τέλειος. Προσπαθώντας όμως, κάνουμε καλό στον εαυτό μας και στην κοινωνία. Για τον κλάδο των μουσικών το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να εκφράσω τη συμπαράστασή μου. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και εύχομαι να γίνει κάτι για να βελτιωθούν. Μέχρι τότε προσπαθήστε να συνεργαστείτε, ανοίξτε Patreon, twitch και ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω υπάρχει κόσμος που θα στηρίξει τις καλές προσπάθειες. Χρόνια πολλά και μια καλύτερη χρονιά για όλους.
    0 βαθμοί
  9. Το λάιβ τελικά έγινε χθες, αργά το απόγευμα. Αρκετό κρύο, και ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα πολύ στο παίξιμο. Τα δάκτυλα μου δεν "άκουγαν". Ξέχασα να ζητήσω από τον ηχολήπτη να ηχογραφήσει το λαιβ. Ούτε και εγώ πάτησα στο κινητό το rec. Τελευταίο μισάωρο μόνο έγραψα ο,τι πρόλαβα, και τι κινητό το είχα στο αναλόγιο μου πανω (ακούγεται πολύ η κιθάρα στο μιξ). Ο ήχος είναι τρισάθλιος... walking by myself walking by myself.mp3 money for nothing money for nothing.mp3
    0 βαθμοί
  10. Μα εννοείται αυτό. Και εγώ στο παιδί μου τέτοια θα έπαιρνα μια σαν αυτή που πόσταρε ο Σατανάς των 150 ευρώ Αν μου έλεγε ''μα εγώ μπαμπά θέλω Fender USA/Gibson'' θα του έλεγα ''τότε κάτσε μάθε να παίζεις πρώτα μαλακισμενο ''
    0 βαθμοί
  11. Και τωρα που το ειδα και παρακατω, ενισχυει την αποψη μου στο οτι οταν ακους απο τους αλλους τον ηχο δεν μπορεις να ξεχωρισεις τοσο τις διαφορες. Στα χερια σου ομως φαινονται αμεσως. Δες στο 18.30. Εμενα μου αρεσει οταν πιανω οργανα των 150 ευρω και βλεπω οτι παιζουν για πολυ παραπανω. Θαυμαζω τους "μαστορες" που με τοσο μικρο μπατζετ βγαζουν τοσο καλο αποτελεσμα. Υπαρχει λογος μαλλον. Οταν ημουν πιτσιρικας και δεν ειχα τα φραγκα να παρω το καλο το ακριβο το οργανο, με τα τοτε 150 ευρω επαιρνες οργανο που δεν επαιζε ουτε 10. Και να ηταν μονο αυτο? Ακομα και με 500 ευρω, σπανια εβρισκες οργανο που επαιζε. Αν δεν εσκαγες την 1500αρα να παρεις φενδερ και γιμπσον δεν εβγαζες ακρη. (ενδεικτικες οι τιμες) Τα σημερινα παιδια μπορουν ομως και παιρνουν με 150 ευρω, noname οργανο που παιζει για 500 (ψιλο-yesname), και δεν σιχαινονται τη μουσικη και το οργανο πριν καν ξεκινησουν να ασχολουνται σοβαρα. Οταν πανε στα 500-800 παιρνουν οργαναρες .
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου