Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.982


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.477


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/01/2023 σε Αναρτήσεις

  1. Μουσικός και αμάξι πάνε πακέτο, δυστυχώς.
    2 βαθμοί
  2. ( Η ιδέα των "δικαιωμάτων" δεν αφορά κατ' αρχήν χρήματα, αλλά την επιβολή ορίων στο που και πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα (καλλιτεχνικό) έργο. Δηλαδή, εγώ δεν θέλω να βρεθεί ένα κομμάτι μου να ακούγεται σε διαφήμιση παγωτού (π.χ.). Ελλείψει άλλου μέσου επιβολής αυτού του ορίου, σκαρφίστηκαν ότι "εντάξει, θες να βάλεις τη μουσική μου σε ένα πορνογράφημα (π.χ.), πολύ καλά, αλλά θα πληρώσεις τόσα". Απλώς δεν υπολόγισαν ότι θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα μπορούν να πληρώσουν οποιοδήποτε ποσό - περί αυτού πρόκειται. Τα "δικαιώματα" λοιπόν, είναι μία μάλλον χρήσιμη ιδέα στη βάση της - θυμάμαι το αρχικό εσώφυλλο του "Σκληρός Απρίλης του '45" του Χατζιδάκι, όπου με φωτογραφημένο χειρόγραφο ο συνθέτης απαγορεύει τη χρήση της μουσικής του δίσκου σε πλειάδα περιπτώσεων. ) ---- Η λεγόμενη "μουσική βιομηχανία" την οποία μοιρολογεί ο αγαπητός dimsonic που-και-που, ήταν στημένη σε σωρεία λανθασμένων παραδοχών, λάθος αντίληψη των κοστολογίων διανομής, λάθος αντίληψη του πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το κοινό, λάθος αντίληψη γισ το ποια θα είναι στο μέλλον τα μέσα διανομής κλπ. Λογικό ήταν να "πεθάνει", και πράγματι όσοι πρόλαβαν να βγάλουν όλα αυτά τα χρήματα, μάλλον λαμπάδα πρέπει να ανάψουν.
    2 βαθμοί
  3. Αυτό που βλέπω εγώ να άλλαξε είναι πρώτον, ότι η ηχογραφημένη μουσική είναι σήμερα τσάμπα, δεν υφίσταται πλέον δηλαδή σαν έσοδο για τον μουσικό. Μπορεί να κοστίζει 7-8 ευρώ το μήνα στον ακροατή, αλλά ο μουσικός, εκτός ένα πολύ μικρό ποσοστό, δεν παίρνει τίποτε. Ακόμα και οι λίγοι δημοφιλείς μουσικοί που πληρώνονται, παίρνουν ψίχουλα μπροστά σε αυτά που θα έπαιρναν 20 χρόνια πριν. Τα άλμπουμ πλέον γίνονται για άλλους λόγους, και για αυτό φθίνουν, και αντικαθίστανται από singles, EP, βίντεος κτλ. Όσον αφορά δε την έκθεση μέσω internet, συνήθως δεν μεταφράζεται σε οικονομικές απολαβές. Είναι επίσης διαφορετικός κλάδος, με διαφορετικές απαιτήσεις το να παίζει κανείς λάιβ με και για κόσμο, και σπίτι του με backing track και edit μπροστά σε μια κάμερα. Το να κρίνει κανείς τους μουσικούς του YouTube από τους 100 πιο γνωστούς που βλέπει, είναι σαν να θεωρεί ότι κανονικοί επαγγελματίες μουσικοί είναι οι 100 πιο διάσημοι recording artists στον κόσμο. Που καμιά σχέση, υπάρχουν χιλιάδες μουσικοί που βιοπορίζονται παίζοντας και δεν τους ξέρει κανείς, πράγμα που δεν υφίσταται online. Όπως σε όλους τους κλάδους, αν ένα επάγγελμα υποβιβάζεται σε ερασιτεχνική απασχόληση, το επίπεδο μοιραία πέφτει. Άλλο να ασχολείται κανείς 24 ώρες το 24ωρο με κάτι, άλλο 2. Άλλο να αφιερώνει τη ζωή του, άλλο ένα μέρος του ελεύθερου χρόνου του..
    1 βαθμός
  4. Εμένα μου θύμισε ένα είδος μουσικής που δεν είχε επίσημη ονομασία, το λέγανε hair rock, glam rock, poser rock και δεν ξέρω εγώ πως αλλιώς. Κάτι μπάντες στιλ Dokken, Tyketto κλπ που άκουγα στα νιάτα μου. Α ρε χρόνια... (Πάλι καλά που έφυγαν )
    1 βαθμός
  5. Στη Θεσσαλονίκη άμα βγεις λίγο από το κέντρο το αμάξι είναι must. Στα περισσότερα προάστια δεν έχει θέμα το πάρκινγκ και είναι άθλια τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αθήνα είναι αλλιως. Τα Χριστούγεννα έμεινα μια βδομάδα Παγκράτι. Παλεύεται η συγκοινωνία και τα πόδια σε πάνε αρκετά. Βέβαια είχα και τα παιδιά οπότε δε μπορούσα να περπατήσω πολύ, πήγαμε Παγκρατι- Ακρόπολη με τα πόδια και ψοφήσαμε. Αυτό που με έσπασε απίστευτα ωστόσο ήταν η κινηση. Οι ουρές. Περισσότερο και απ' το πάρκινγκ. Πώς την παλεύετε;
    1 βαθμός
  6. Πάντως με βάση τις παρατηρήσεις μου ( καθως πλέον καπνιζω μονο εξω και στο σπίτι και στο γραφείο), είναι πώς το 75-80% αυτών που κάνουν χρήση αυτοκινήτου ......είναι γυναίκες.
    1 βαθμός
  7. Αυτο το ολοι οι πρωθυπουργοι και αρχοντες στην ελλαδα να ειναι ξενοι με ξεπερναει
    1 βαθμός
  8. Και σε καμιά 10αριά χρόνια, να χρειάζεσαι καινούρια μπαταρία που κάνει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο. Άρα δεν συμφέρει. Το πετάς και παίρνεις άλλο φθηνότερα. Και που θα πάνε τα παλιοσίδερα? Στο περιβάλλον που υποτίθεται ότι προστατεύεις. Εκτός και αν τα παίρνουν κοψοχρονιά για ανακύκλωση.
    1 βαθμός
  9. Κι επίσης, άμα δουλεύεις απ' το σπίτι καλά είναι. Άμα όμως θέλεις να πας πχ Γλυφάδα - Μαρούσι στην δουλειά και θέλεις δύο-τρεις συγκοινωνίες και κανένα μισάωρο περπάτημα μετά, θέλεις κανένα τρίωρο μόνο να πας, θα πρέπει να είσαι την μισή μέρα στον δρόμο. Άσε δε που μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει να παίζεις ξύλο για να μπεις τις ώρες αιχμής, και άμα τα καταφέρεις, μυρίζεις όλη την ευωδιά που αναβλύζει γάργαρα από τα σώματα και τις αναπνοές των άλλων. Πίκρα. Και αν θέλεις να καθίσεις κάπου μετά τις 12 το βράδυ, θα πλερώσεις αδρά. Ας το να πάει στο διάολα.
    1 βαθμός
  10. Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Εκτός αν πηγαίνεις κάθε μέρα σουπερ μαρκετ και αγοράζεις 1-1 τα πράγματα που σου λείπουν. Αλλά αυτό με τις μπύρες είναι πρόβλημα. Γιατί σε μία μέρα φεύγει ένα κιβώτιο εύκολα νομίζω. Άρα; Ποτς κουμπαλάν;
    1 βαθμός
  11. Για εξηγείστε μου ρε μάγκες, άμα κάποιος θέλει να πάει σούπερ μάρκετ να πάρει δύο κιβώτια μπύρες, τι κάνει? Παίρνει ταξί ή κάνει τον Σουγκλάκο ασούμε?
    1 βαθμός
  12. Και για να μην είμαι (είμαστε ) και εκτός θέματος. 1ον το internet (όποια πλατφόρμα και αν είναι) σαφώς βοήθησε τους νέους καλλιτέχνες και τους έκανε γνωστούς (όσο τους έκανε) στο ευρύτερο κοινό, μιας και αλλιώς δεν θα είχαν καμία τύχη- πρόσβαση στην tv ή στο radio. 2ον Ακόμα και να έπεσαν λόγω Internet οι αμοιβές , αυτός δεν είναι λόγος να μην γράφεται και σήμερα καλή μουσική , μιας και ο μουσικός δεν είναι τζουκ μποξ ήτοι να παίζει ανάλογα με τα κέρματα που του ρίχνεις. Ο Μουσικός (ο πραγματικός) θα βγάλει αυτό που έχει να βγάλει ούτως ή άλλως (πληρωθεί δεν πληρωθεί, θησαυρίσει δεν θησαυρίσει). 3ον Πάντα , σε όλα τα επαγγέλματα, στην πτώση τους ξεκαθάριζαν τα πράγματα και μένουν όσοι πραγματικά το ήθελαν και φεύγουν οι αλεξιπτωτιστές που είδαν φως και μπήκαν. 4ον Όλα σχεδόν τα επαγγέλματα έχουν κάποιο τέλος, και ακόμα και αν δεν εξαλειφθούν αλλάζουν τόσο πολύ τα χαρακτηριστικά τους που είναι σαν να μιλάμε για ένα νέο / διαφορετικό επάγγελμα.
    1 βαθμός
  13. Τα 'χουμε ξαναπεί. Και τις περισσότερες φορές ο κόσμος έβλεπε την "αδικία" με τα καφέ που τα πληρώνουν. Τα δικαιώματα πρέπει να κατοχυρώνονται για να αποδίδουν και να υπάρχουν κάποιοι να τα εισπράττουν εκ μέρους σου. Ακόμα κι όταν τα πουλήσεις, λεφτά θα πάρεις. Και όπως σου είπαν παραπάνω έχουν μεσολαβήσει τόρεντς και σύγκριση μουσικής γνώσης σε γιγαμπάιτ... Αλλά εσύ επιμένεις πως το καταραμένο σποτιφάι φταίει για όλα. Υπάρχει ιστορικό κενό στο αφήγημα. Η πειρατεία φταίει.
    1 βαθμός
  14. 0 βαθμοί
  15. Και γιατί να μην ανεβάσουμε μια λίστα με αυτούς που ζουν... ακόμα.
    0 βαθμοί
  16. 0 βαθμοί
  17. Εγω εχω εμπιστοσύνη στο λαό. Ο λαός ξέρει και θα αποφασίσει σοφά.
    0 βαθμοί
  18. Ο λαός θα αποφασίσει σε λίγο καιρό ποιος θσ είνσι πρωθυπουργός. Όλοι έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας στο σοφό λαό. Ο σοφός λαός θα αποφασίσει.
    0 βαθμοί
  19. @Spyros Delta Στο 2ο βιδεο, το 80'ς ....παρατηρούσα πότε θα πέσει η στάχτη απο την τσιγάρα....αλλά αν είσαι pro....
    0 βαθμοί
  20. 0 βαθμοί
  21. Με plugin προσπαθησα στο παρελθον (με διαφορα, amplitube, positive grid bias, guitar rig) αλλα ενω μαρεσει να το ακουω απο αλλους, εμενα δεν μου δινει καλη αισθηση στο χερι οταν παιζω. Μηδεν δυναμικες. Γιαυτο στο σπιτι παιζω και γραφω με μια line 6 HD500X σε μια καρτα Steinberg UR44 και Cubase. Tα preset ειναι φυσικα ΓΤΠ και εχω φτιαξει δικα μου. Στην εγγραφη απενεργοποιω delay και reverb και παιζω με του cubase (delay και reverb παντα στα inserts κοινο για ολα τα tracks να μη βαραινει το συστημα, και αναλογα τα υπολοιπα εφφε, στα sends του track). Επισης χρησιμοποιω καποια effects του cubase με automation οταν θελω να ανοιγοκλεινουν στην εγγραφη χωρις να ασχολουμαι με footswitches. Η φαση με την πεταλιερα εχει και το καλο οτι τη χρησιμοποιω και με 4C method στον λαμπατο στα λαιβ και ειναι μεγαλη ανεση (απενεργοποιοντας φυσικα τα amp simulators) για να μη κουβαλαω κανα εργοστασιο με πεταλια. Εδω ενα δειγμα για να ξερεις για τι ηχους μιλαω. Εδω ανοιγοκλεινουν με automation ολα τα εφφε του κομματιου (ιδιως αυτο το Phaser που ανοιγει μονο οταν παιζω την κενη χορδη για λιγο, μετα στο πρωτο solo εχει ελαφρυ octaver, chorus κλπ) Εδω βιντεο με το μικροφωνο του τηλεφωνου, με την κιθαρα να ακουγεται απο τα active monitor. Εδω ειναι ενα παλιοτερο λαιβ ελληνικο με 4C method (και 30 κιλα βαρυτερος). Chorus και Delay απο τη HD500 (την παλιοτερη χωρις το X, καμια διαφορα ηχητικα με την X, απλα εχει μεγαλυτερη επεξεργαστικη δυναμη DSP) σε ενα koch studiotone 20W. Το mix του Delay παντα ελεγχομενο με το ποδι στο expression pedal. Eδω εχω γραψει ενα περιεργο μεταλαδικο με positive grid bias Καθολου δυναμικες, Οσο και να το σκαλισα, δεν απεφυγα το τζιτζικακι. Και σκαλιζω 40 χρονια.
    0 βαθμοί
  22. 0 βαθμοί
  23. Πάντως αυτό με τα κυβικά μου θύμισε την ατάκα που μου είπε αυτός που μου έδωσε την dodge charger του για φωτογράφιση. Μου πε λοιπόν: "σε δύο λίτρα βγαίνουν μόνο χυμοί και γάλατα"
    0 βαθμοί
  24. Άρα είναι κρυφοπασόκος ασούμε;
    0 βαθμοί
  25. Κι ο Λουτσέσκου πιστεύει. Αλλά πρωτάθλημα δεν παίρνει, και μετά θα λέει "για μένα φέτος ο ΠΑΟΚ είναι πρωταθλητής, αλλά μου το κλέψανε κι αυτό".
    0 βαθμοί
  26. Ο Τσίπρας πιστεύει. Και είναι θαύμα ούτως ή άλλως να βλέπεις πρώην ΚΝΙΤΗ στην εκκλησία με λαμπάδα αχαχαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  27. Και ο Χρυσός Φαρισαίος για φέτος απονέμεται...
    0 βαθμοί
  28. Όπου δούνε νεκρούς και δυστυχία τρέχουνε όλοι αυτοί, και τα κανάλια μαζί. Αλλά την πατήσανε, δεν ξέρανε ότι ο νεκρός θα αναστηθεί.
    0 βαθμοί
  29. Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ θέλει να μας ελευθερώσει από τον βραχνά των αυτοκινήτων. Γι' αυτό ανεβάζει το κόστος τους (καύσιμα, τέλη, ασφάλειες, κλπ). Για να μην αντέξουμε και να τα πουλήσουμε όλοι τα αυτοκίνητα. Και μετά θα έχουμε υγεία, και μια Ελλάδα πράσινη.
    0 βαθμοί
  30. Αυτό δεν το ήξερα. Τώρα δεν πρόκειται να τον ψηφίσω με τίποτα. Σκεφτόμουν να τον ψηφίσω για να έχουμε πολιτική σταθερότητα αν και δεν τον πάω, αλλά μετά από αυτό δεν πρόκειται. ο Τσίπρας πήγε και στην εκκλησία την Ανάσταση.
    0 βαθμοί
  31. Τεκμήριο πως αυτός που το έχει είναι ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ του ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ και παίρνει ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ λόγω του κατεπείγοντος άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ
    0 βαθμοί
  32. Αχ βρε Νέκκονα, δεν την παλεύουμε.
    0 βαθμοί
  33. 0 βαθμοί
  34. Εγώ μένω σε μεζονέτα - από όροφο σε όροφο πάω με το αυτοκίνητο - 12000 κυβικά ντήζελ, δικέ μου - με fender twin μέσα, tele σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου, και πένες από ελεφαντόδοντο - ωραία διαδρομή και δεν έχει και πολύ κίνηση - μια φορά που πήρα Uber ήταν χάλια
    0 βαθμοί
  35. Όχι , είναι μόνο γυναίκες. Είτε μόνες, μέχρι τα 30. Από 30-40 με μωρό, και μετά συμπεθέρες, που πάνε ΠΑΝΤΑ δυό-δύο.
    0 βαθμοί
  36. Δηλαδή σε κάθε αυτοκίνητο είναι 1 άντρας και 4 γυναίκες?
    0 βαθμοί
  37. Μια φορά με ένα XT που είχα μικρός ανέβηκα σούζα όλη την Ακαδημίας στην Αθήνα από το φανάρι της Βεραντζέρου και με έπιασε το τελευταίο φανάρι της ευθείας και κώλωσα αλλιώς θα έπαιρνα τη στροφη και θα συνέχιζα μέχρι τη Βουλή. Αυτά χάνεις με τα μέσα μεταφοράς Αυτά και το ΚΑΤ με free ride με το ασθενοφόρο
    0 βαθμοί
  38. Lidl πήγα. Δεν πρόσεξα καν τι έχει απέναντι να σου πω... ημουν σε μεγαλη ταραχή
    0 βαθμοί
  39. Μα σου λεω "μαλώσαμε" (στα ορια του debate εννοώ) , με την φιλενάδα γι αυτόν τον λόγο. Της λέω (γιατί και αυτη κεντρο μένει) ότι είναι λαλακία να ερχεσαι μεχρι εδώ με το αμάξι, ακόμα και φθηνότερα να είναι (που είναι) , γιατί δεν υπολογίζεις στο συνολικό κόστος την βενζίνη και τον φαναρτζη (από τις συμπεθέρες). Καταλήξαμε στο ότι είμαι μονόχνωτος - γεροπαράξενος που δεν θέλει να ξεκουνιέται για τίποτα, αλλά δεν το συνέχισα γιατι μπορεί να είναι και έτσι, αλλά εγώ λεφτά σε λαμαρινά δεν δίνω ρε φίλε για μια χλωρίνη και ένα μαλακτικό,
    0 βαθμοί
  40. Ναι, κι άμα ξυπνήσεις κανένα βράδυ και σε έχει κόψει λόρδα, και ανοίξεις το ψυγείο και δεν έχει τίποτα τι θα κάνεις? Θα ξυπνήσεις τον σουπερμαρκετζή να σου ανοίξει το ψυγείο του να πάρεις κανένα σαλαμάκι? Ή άμα στις 1 το πρωί σε πιάσει μια δίψα για μπυρίτσα? Θα πας με τις Μπιτζάμες στο μπαρ από κάτου, με τις κιουρίες τις καλές να σε κεράσουνε ασούμε?
    0 βαθμοί
  41. Κοινότοπα μπορεί να ακούγονται τώρα γιατί στο μεταξύ βγήκαν εκατοντάδες μπάντες που εμπνεύστηκαν από τους Floyd και άλλοι τόσοι που τους αντέγραψαν. Και οι μεταγενέστερες γενιές που δεν ακούσαμε το Dark Side π.χ. την εποχή που βγήκε, ακούσαμε πρώτα τους "μιμητές" και μετά τους "original". Για του λόγου το αληθές, ρώτα έναν σύγχρονο πιτσιρικά που του αρέσει το είδος, τι γνώμη έχει για τον Van Halen π.χ. Το πιθανότερο είναι ότι θα σου πει "οκ πολύ καλός αλλά υπερεκτιμημένoς γιατί ο τάδε και ο τάδε και οι τάδε είναι πολύ καλύτεροι". Και δίκιο θα έχει γιατί άκουσε πρώτα τους τάδε και μετά τον Van Halen. Αυτό που του διαφεύγει φυσικά είναι ότι όταν πρωτοβγήκε ο Van Halen, αυτά που έπαιζε δεν είχαν ξανακουστεί ποτέ.
    0 βαθμοί
  42. Οταν βγηκαν οι Metallica με το napster, που οι metallica, ειδικα οι τοτε μεταλλικα, ηταν ενα τιμιοτατο γκρουπ, που σεβονταν το κοινο του με χορταστικα live και προσεγμενους δισκους. Λοιπον βγηκαν τοτε τα παληκαρια και ειπαν "Μαλακες με αυτα που κανετε με την πειρατεια θα γαμηθει η φαση". Ποια ηταν η αντιδραση του κοινου; "ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑΑΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟΙΙΙΙ, ΖΗΤΩΗΠΕΙΡΑΤΕΙΑΑΑ11!!1!!" Και να τα video memes της εποχης, να παρουσιαζουν τον hetfield σαν καθυστερημενο, και να το κραξιμο στα τοτε internet στεκια κλπ κλπ κλπ Φατε τωρα λοιπον bad bunny, πολυ σας ειναι, και οι μεγαλοι δισκοι και τα υπεργκρουπ τελος, στην αλλη ζωη θα ξαναβγουν οι νεοι stones, beatles, floyd κλπ, τωρα κανα οπα γκαγκναμ σταιλ στο youtube στο τσακιρ κεφι και μεχρι εκει.
    0 βαθμοί
  43. Παντα οι εταιριες στον πλουτισμο τους αποσκοπουσαν. Μια ματια ας πουμε στην ιστορια του πρωιμου hollywood αρκει για να κανει καποιος εμετο. Παντα οι εταιριες προσπαθουν να περιορισουν το ρισκο και να μεγιστοποιησουν το κερδος. Το ιδιο εκαναν και οι " κανονικες" δισκογραφικες εταιριες , για να αρχισουν να σου δινουν κατι και εσενα επρεπε πρωτα να βγαλουν ολα τα εξοδα τους καλα καλα, και μετα και παλι κρατουσαν τη μεριδα του λεοντος. Του μεγαλου λεοντος, του σαν τους δρακους της Καλισι λεοντος. Το θεμα ειναι οτι επαιρναν και κανα ρισκο, εβαζαν λεφτα για να γινει η παραγωγη. Μετα ομως το ξεφτιλισμα της μουσικης απο το ιντερνετ και την τεχνολογια γενικοτερα, τα κοζια αλλαξαν. Και αφου ξεφτιλιστηκε η μουσικη καλα καλα για δεκαετιες, ε μαθαμε οτι γαμι@@στε, πλακωσανε και οι γυφτοι του spotify. Διοτι αυτοι και αν δεν παιρνουν ρισκο. Ακομα και την επισημη γραμμη τους να δεις, και να την παρεις μετρητοις σα χανος, αρκει. 30 % τσεπη, με τα υπολοιπα πληρωνουμε λειτουργικα εξοδα, και οτι περισσεψει βλεπουμε. 30 % κερδος ειναι εξωφρενικα υψηλο, ποσο μαλλον οταν δεν ρισκαρεις τιποτα, ετοιμα τραγουδια ανεβαζεις, τιποτα δεν παραγεις, οι "καλλιτεχνες" τρεχουν να βγαλουν τον κ@λο τους και να ρεζιλευτουν στο διαδυκτιο για να γινουν viral οποτε η προωθηση ( το μεγαλο εξοδο δηλαδη) παιρνει το δρομο της, και οποιο απο τα σκουπιδια και να αρεσει στο λα(γ)ο, προβλημα του, το ιδιο κανει για σενα. Ετσι ειναι το ιντερνετ, ξεφτιλιζει οτι βρει και στο τελος το πουλανε τα μεγαθηρια για τρελο κερδος. Εδω το ιδιο εγινε με την ιδιωτικοτητα μας και τα προσωπικα μας δεδομενα, στη μουσικη θα κολλησουμε;
    0 βαθμοί
  44. Ζει τόσο πολύ το σκουλήκι...;
    0 βαθμοί
  45. υπάρχει και η αρχή του peritto
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου