Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      119

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      93

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      92

    • Αναρτήσεις

      825


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      88

    • Αναρτήσεις

      9.447


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 05/05/2023 σε Track Σχόλια

  1. Ξέρεις κάτι Γιώργο? Το κομμάτι είναι σαν το "χαχαχα" του σε κάθε ποστ. Δεν ξέρεις πότε είναι σοβαρό και πότε χιουμοριστικό. Για να είμαι ακριβής, είναι σοβαρό και χιουμοριστικό ταυτόχρονα. Είναι εκπληκτικός ο συνδυασμός. Και πάνω απ' όλα .... είναι cos_dr.
    6 βαθμοί
  2. Α ρε Φιουζιε γαμωτη σου Κανε κατι ρε ανθρωπε, αμαρτια ειναι Ειναι πανεμορφο
    5 βαθμοί
  3. δυστυχώς Απόστολε, εκ του μακρόθεν δεν μπορώ να διαπιστώσω επακριβώς σε ποιο στάδιο της παραγωγικής σου αλυσίδας γίνεται το "έγκλημα" αλλά θα σου γράψω μερικά tips που ελπίζω ότι ίσως σε βοηθήσουν μελλοντικά... 1. κατά την ηχογράφηση πρέπει να αφιερώσεις αρκετή ώρα(ες) σε πειραματισμούς ώσπου να καταλήξεις στην σωστή(-ότερη) τοποθέτηση του μικροφώνου στο χώρο, την γωνία και την απόσταση του απέναντι σου, αλλά και την αναζήτηση πατεντών για την διόρθωση αδυναμιών του χώρου σου (από την τοποθέτηση μαξιλαριών περιμετρικά του μικ, μέχρι -γιατί όχι-την ηχογράφηση παρέα με την βαπόνα μπροστά ή και μέσα στην ντουλάπα με τα ρούχα σου)... μπορεί να είναι βαρετό κάτι τέτοιο και να σε κουράζει και μόνο η ιδέα, αλλά μια φορά θα κουραστείς για κάτι που θα σου γλυτώσει ανεκτίμητες ώρες επεξεργασίας αναπόφευκτα επαναλαμβανόμενες σε κάθε project αν δεν το κάνεις... 2. πρότερη πολύ καλή ενυδάτωση του οργανισμού σου για να βοηθήσεις την ελαστικότητα των χορδών αλλά όχι την ώρα της ηχογράφησης γιατί θα προσθέσεις πολλούς ενοχλητικούς θορύβους και "πλάτσα πλούτσα" που το μικρόφωνο θα τους πολλαπλασιάσει σε ένταση... για νεράκι του θεούλη μιλάμε πάντα... για καφέδες τσάγια, αλκοόλ, σοκολάτες και ειδικά γάλα δεν συζητάμε καν... 3. το πολύ καλό "ζέσταμα" ακριβώς πριν τραγουδήσεις είναι εκ των ων ουκ άνευ... 4. το reverb κατά την ηχογράφηση μπορεί να βοηθάει την ψυχολογία σου ενδεχομένως, αλλά είναι ότι χειρότερο για την επικέντρωση του εγκεφάλου στην "τεχνική" προσήλωση ευνοώντας τις τονικές αστάθειες και τα ανεξέλεγκτα sibilants... 5. το balance πρέπει ΠΑΝΤΑ να γέρνει υπέρ της συνοδευτικής αρμονίας... όταν η φωνή μας στα ακουστικά είναι υπερβολικά δυνατά σε σχέση με την ορχηστρική συνοδεία, είναι παράλληλα και η χαρά του φάλτσου όταν τραγουδάμε... 6. βάζε το eq μετά το comp στο track της φωνής (και όχι μόνο) ώστε να μπορείς να προβαίνεις σε ρυθμιστικές επεμβάσεις σε τυχόν συχνοτικά artifacts που θα προκύψουν από την χρήση του δεύτερου... 7. μην το φοβάσαι και χρησιμοποίησε αν απαιτηθεί δύο ή και τρία de-esser σε διαφορετικές συχνότητες (αλλά πάντα με φειδώ στα threshold και συχνά A/B τεστ)... 8. ένα μεγάλο λάθος που γίνεται συχνά είναι να τονίζουμε υπερβολικά τις μεσουψηλές για να "καθαρίσουμε" την φωνή μέσα στο mix ενώ τις περισσότερες φορές αρκεί ένα ελαφρύ "άδειασμα" μεσοχαμηλά (με παράλληλη ανάλογη αύξηση της έντασης αν και εφόσον χρειαστεί)... 9. τέλος (γιατί πήρα φόρα και υπερέβην σε αρκετά σημεία το θέμα που ξεκίνησα ), το λέω και το ξαναλέω για να το ακούω πρώτα οπό όλους εγώ, δεν μιξάρουμε κουρασμένοι (όση εμπιστοσύνη κι αν έχουμε στην εμπειρία και την γνώση μας)...
    3 βαθμοί
  4. Δεν ξερω για ΑΙ και αλλες τετοιες τριχες κατσαρες αλλα εισαι συνθεταρα φιλωΟυζ. Μεγαλη συνθεταρα.
    3 βαθμοί
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!Και στιχουργικά και ηχητικά!Ολες οι φωνες πολυ ωραιες και στο κλιμα του τραγουδιου.Το μονο που (ισως) εκανα ειναι σε αυτο το vocal rotation να εβαζα καπου και μια γυναικεια.Ετσι για να σπαει.Ατμοσφαιρικότατο!Εύγε!!!
    3 βαθμοί
  6. Θα ήθελα να πω και εγώ απο την μεριά μου ότι ο Απόστολος για ακόμα μια φορά έδωσε στιχουργικό ρεσιτάλ και ο Γιώργος έγραψε ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι τελείως διαφορετικό απο αυτά που μας έχει συνηθίσει πολύ πρωτότυπο και το έντυσε με μία εξαιρετική ενορχήστρωση. Πιστεύω αν συνεχίσει να ακροβατεί σε τέτοιου είδους μουσικές εμπνεύσεις θα μας χαρίσει στο μέλλον πολλές εκπλήξεις.
    3 βαθμοί
  7. η ισχύς εν τη ενώσει... πολύ ωραίο το άσμα φίλοι και ωραία τα ηχοχρώματα της ενορχήστρωσης (που ανέβασαν και την δυσκολία ως προς τις απαιτήσεις της μίξης τους μεν αλλά με το αποτέλεσμα από την άλλη να παραμένει ευάκουστο δε)... μπράβο σας...
    3 βαθμοί
  8. Ωραιο κομματι, ωραιες ερμηνειες, ωραιοτατοι στιχοι κ ωραιο ντυσιμο
    3 βαθμοί
  9. Ωραιο κομματι, πρωτοτυπο και οι στιχοι σουπερ, και εμενα μου αρεσε που τραγουδησατε ολοι ,μια και ειστε φωναρες !
    3 βαθμοί
  10. Μπράβο στην 3αδα! Πολύ ωραίο το κομμάτι. Μου άρεσε που τραγουδήσατε κι οι τρεις.
    3 βαθμοί
  11. 3 βαθμοί
  12. Ρε μπαγάσες, μέσα πέσατε, δεν χρειάζεται να το ακούσετε. Μην το χάσετε παιδιά, είναι εκπληκτικό.
    3 βαθμοί
  13. Εμείς είμαστε παραπάνω από οκ.
    3 βαθμοί
  14. Πάρα μα πάρα πολύ ωραίο. Μπράβο Γιώργο. Αυτή την φορά όλα είναι εκεί που πρέπει όπως πρέπει. Ούτε ελλείψεις, ούτε υπερβολές, με πολύ καλές δυναμικές, με πολύ ωραίο θέμα, ταιριαστές αρμονίες βαλμένες με γούστο, και φοβερό παίξιμο. Για πες τώρα τι χρησιμοποίησες στο ampero ... Σαν να μου φαίνεται ότι σου έδωσε έμπνευση. Είδες ότι καμιά φορά τα ψηφιακά δεν είναι κακόηχα. Πουθενά στο κομμάτι δεν βγαίνει ψηφιακίλα πάντως.
    3 βαθμοί
  15. Τι τεμαχιο βαρβατο ηταν αυτο?!!!!! Ξεκιναει... ωραιο λεω Απο τη θεματαρα που μπαινει ομως απο το 0:50 κ μετα, απο ωραιο γινεται απιστευτο! Σε πιανει απο τους ωμους σε σηκωνει κ σε αναγκαζει να κουνιεσαι μεχρι το τελος. Θεματαρες, κ σολαρα του παιδιου που εφερες για τρομπονι. (μινι ενσταση πως με αυτη την ηχαρα κ αυτο το παιξιμο πρεπει να υπηρχε ενα πιο "παραδοσιακο" κιθαροσολο)
    3 βαθμοί
  16. Φανταστικό το αποτέλεσμα. Ο Γιώργος έδωσε "πνοή" στο κομμάτι Μπράβο σας!
    3 βαθμοί
  17. Ψάχνω ήδη στα ίντερνετς, να δω από ποιο δίσκο του Gary Burton είναι. Υπάρχει κανένα "Burton plays Jobim" με guest τον Sco? Κατ' αρχήν είναι κομματάρα. Ο Βρασίλης σπέρνει στην κυριολεξία πραγματικά. Εσύ κυρ Αλή μου τι παίζεις εδώ? Γιατί με όλα αυτά τα όργανα που παίζεις έχω μπερδευτεί. Βιμπράφωνο φοβερό, πλήκτρα επίσης, τα 'χασα ρεεεεεε. Φανταστικοί και οι δύο.
    3 βαθμοί
  18. Εξαιρετικό. Έχεις προχωρήσει πολύ και σαν συνθέτης και σαν εκτελεστής.
    3 βαθμοί
  19. Ολη η γνώση και η σοφία ενός παλαιού μουσικού μαζεμένη εδω.Μαζί της όλες οι επιρροές πιστεύω. Εξαιρετικό και ανωτέρου επιπεδου.
    3 βαθμοί
  20. Πολύ ωραίο το κομμάτι παιδιά. Φοβερή μελωδική γραμμή. Super τα ηλεκτρονικά στοιχεία. Ωραίες οι κιθαριές Γιώργο. Πάνο, για μένα αυτή ήταν η καλύτερη ερμηνεία σου. Σε ευχαριστήθηκα! Μπράβο!
    3 βαθμοί
  21. Ενδιαφέρουσα φαίνεται, αλλά πες μας και δύο λόγια παραπάνω, και για σας και για το album. Έτσι όπως έχεις βάλει το θέμα, είναι καθαρό δελτίο τύπου.
    3 βαθμοί
  22. Πολυ ωραιο Πανο. Το χαλαει η μιξη στο δευτερο μισο κ ειναι πολυ κριμα. Οι ηχοι που εχεις επιλεξει μου φαινονται ευστοχοι (κ το κομματι προχωραει πολυ ωραια λογο αυτων) αλλα κατι παει λαθος στην επεξεργασια. Δε νομιζω να ειναι θεμα μονο εντασεων. Κοιταξε το, νομιζω αξιζει τον κοπο, ειναι πολυ ωραιο κ επειδη βαζισεται πολυ στην ατμοσφαιρα που δημιουργουν αυτοι οι ηχοι στο "δευτερο" μερος (η ενορχηστρωση δηλαδη εχει να κανει με sound design) δε θα παρει απλως πανω του αν καταφερεις κ το φτιαξεις αλλα θα απογειωθει.
    3 βαθμοί
  23. Είσαι παλαβός βρε Λουκά? "Ας μην είναι κάτι σπουδαίο"? Ευχαριστείς εσύ εμένα? Όχι φίλε μου, κάποια πράγματα, είναι παραπάνω από αυτό που νομίζει ίσως ακόμα και ο ίδιος τους ο δημιουργός. Και δεν δακρύζω εύκολα.
    3 βαθμοί
  24. Στράτε θα μπορούσες να ξεκινήσεις με το στόχο σου, τα δύο χρόνια 8ωρη μελέτη ("λάθος" τρόπος κατ εμε για να ξεκινήσει κανείς αλλά αν παρακινεί δε βλέπω γιατί όχι), και στη πορεία να δημιουργείς με όποιο επίπεδο βρίσκονται τα χέρια σου. Το θέμα είναι να υπάρχει η ανάγκη για επικοινωνία και έκφραση των συναισθημάτων σου. Η ανάγκη αυτή θα οδηγήσει σε λύσεις και ανακωχές αυτής της καταραμένης εσωτερικής μάχης. Οπότε πιάσε το όργανο, χωρίς να σκέφτεσαι που θα έπρεπε να είσαι που ήσουν και όλα αυτά τα αυτομαστιγώματα, και το πράμα θα που πάει μόνο του.
    3 βαθμοί
  25. Ωραία παραγωγή! Μου άρεσε πολύ όπως έχεις χρησιμοποιήσει το Hammond. Μου άρεσε πολύ και η ρυθμική με το wah που βάζεις στο 2:04. Είναι auto-wah ή κανονικό; Και σκάλωσα με το outro (3:45 και μετά). Αυτό που δε μου άρεσε ήταν ότι μου "κλότσαγαν" χρονικά σε σημεία οι lead κιθάρες.
    2 βαθμοί
  26. Ωραίο feel! Μπράβο! Μια παρατήρηση μόνο: Έχω την εντύπωση ότιη κιθαάρα παραήταν "hot" σε σημεία (στην αρχή και στο τελός που παίζεις το riff) και "παραμόρφωνε άσχημα". Με το Toneking της Neural έπαιξες?
    2 βαθμοί
  27. 2 βαθμοί
  28. Πάρα πολύ καλό. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Έχει και λίγο απο Pink Floyd και αυτό το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό.
    2 βαθμοί
  29. Είσαστε μια ωραία ατμόσφαιρα και αυτό μεταδίδεται. Ζήλεψα!
    2 βαθμοί
  30. Aπο τα καλυτερα σου. Τοσο που το αφησα να παιζει στα ακουστικα οσο διαβαζα το φορουμ. .
    2 βαθμοί
  31. Πραγματικα πολυ ωραιο Πανο. Η φωνητικη μελωδια κ το φραζαρισμα της σε σημεια θυμισε Μπιορκ!
    2 βαθμοί
  32. Το κομμάτι δεν ξέρω αν ταιριάζει σε αδίστακτο μάγο, αλλά είναι φοβερό! Ωραία riffs. Φοβερή δουλειά στις κιθάρες. Και παιχτικα και ηχητικά. Τα leads είναι όλα δικά σου; Μου αρεσε πολύ το vibrato και το lick εκεί στο 1:34. Το μόνο που δε μου άρεσε είναι ότι τα τύμπανα είναι θαμμένα. Είναι αρκετά πίσω και θαμπά.
    2 βαθμοί
  33. Φοβερό είναι Μάνο. Τα τύμπανα που είπε και ο Γιώργος είναι ένα θέμα. Ένα άλλο είναι η σόλο κιθάρα στο 1:40κάτι, και η θέση της στον χώρο. Μάλλον την έγραψες αργότερα και δεν την πολυπρόσεξες. Αλλά είναι πάρα πολύ ευρηματικό το θέμα, και οι άλλες φωνές από πίσω που κινούνται αντιστικτικά.
    2 βαθμοί
  34. Αυτό έχει φάση και με τις λούπες, που λένε π.χ. Dm σαξ, και παίζει μια φράση. ΝΟΜΙΖΕΙΣ είναι ρε μινόρε φίλος, το χώνω και σε σι σαμπαχ άμα ταιριάζει και τραβάει τα μαλλιά του ο λουποπροντούκτορας.
    2 βαθμοί
  35. Πέρα από τις ιδέες και το παίξιμο, αυτό είναι που πάντα "ζηλεύω" στον Σπύρο. Κάποια μαγεία κάνει και ακούγονται όλα τόσο ζωντανά μέσα από τα studio monitors, που είναι λες και παίζει μπροστά σου.
    2 βαθμοί
  36. Ααααα, έχεις και μπάσο άτιμε. Vst δηλαδή? Άκουσέ με λίγο εδώ. Το σόλο είναι πραγματικά ασυνήθιστο, και καταπληκτικά δομημένο. Παίζεις με μεγάλα διαστήματα (στην αρχή νόμιζα ότι υπάρχουν καθαρά διαστηματικά σημεία, έξω από τονικότητες και κλίμακες), παίζεις νότες μάλλον απρόσμενες, και με πολύ "περίεργο" contour (κατεύθυνση φθόγγων). Οι δε χρόνοι του σόλο, υποστηρίζουν πλήρως αυτή την διαστηματική προσέγγιση. Όταν λες parallel modes εννοείς ότι έκανες στο μυαλό σου τις αντίστοιχες αρμονικές αντικαταστάσεις/προσθέσεις που θα μπορούσαν να προκύψουν από ακκόρντα σε παράλληλα modes, μέχρι να τις "ακούσεις" και να παίξεις πάνω σ' αυτές? Superimposition δηλαδή? Επίσης δεν μίλησες για τον ήχο. Από που προέρχεται, από τι αποτελείται, και πώς τον έφτιαξες. Τελικά είσαι εντελώς fusion. Τα άλλα τα hard rock να τα αφήσεις και να αφοσιωθείς σ' αυτό. Ξαναμπράβο.
    2 βαθμοί
  37. @vrasidas27 Που λες κουνάβι μου, δεν ξέρω πώς σου φάνηκε εσένα, αλλά εμένα μου φάνηκε οτι εδώ παίχτηκε αυτό που άλλοι λένε "ιδανική διαχείριση" του υλικού, κι εγώ "κάλλιασε η φάση". Είναι ένα απλό θέμα, οκ; Όμως, αισθητικά, εξελίσσεται σε κάτι πολύ πιο βαθύ και σύνθετο, αλλά δεν είναι αναζήτηση σε σκοτεινό δωμάτιο, δεν είναι η προσπάθεια ψηλάφισης που παραμένει στο τέλος αόρατη, ανέγγιχτη, νεφελώδης. Αυτό για μενα είναι η ουσία της όλης φάσης "μου ρθε κάτι και θέλω να το γράψω". Να ξεκινάς από κάτι απλό, να το περνάς βόλτες από ευχάριστα, αναπάντεχα μέρη, με περιπέτεια αλλά και σιγουριά. Σε αυτό το κομμάτι το έχεις κάνει στο 100%. Συμφωνώ με τον κυρφιουζιονάρα ότι είναι διαμαντάκι. Μπράβο κούναβε. Τα σέβη μου. Κυριακή γουελ σπεντ.
    2 βαθμοί
  38. Ωραιότατο,μου θυμίζει Primal Scream στα ντουζενια τους.
    2 βαθμοί
  39. Αυτό είναι πάρα πολύ καλό. Αλλά είναι 100% τραγούδι. Θέλει στίχους και φωνή. Χωρίς αυτά μου ακούγεται μισό.
    2 βαθμοί
  40. Αν και με ιδιαιτερη "φορμα" και ενορχηστρωση, εχει ενα στρωτο γνωριμο ακουσμα για ελληνικο τραγουδι που θα μπορουσε να επαιζε στα ραδιοφωνα και εγω δεν θα αλλαζα σταθμο.
    2 βαθμοί
  41. Καταπληκτικό κομμάτι, καταπληκτικά παιξίματα, καταπληκτική παραγωγή!!!
    2 βαθμοί
  42. Ωραίο κομμάτι, εξαιρετικές lead κιθάρες. Μέτριος ήχος και παίξιμο στην αρχική κιθάρα συνοδείας κι ενώ είναι καλή η φωνή πάσχει στη προφορά.
    2 βαθμοί
  43. Μπράβο παίδες. Ωραίο old school rock τύπου Dio/Rainbow (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον).
    2 βαθμοί
  44. έχει προσόντα για κάτι καλύτερο. Εχει εξαιρετικά σημεία, σχεδόν άψογη παραγωγή και ερμηνεία κι από τους δυο. Αν το πάρετε στα σοβαρά θα κάτσετε και θα πείτε "δεν με ικανοποιεί δεν πάει παραπάνω ?....το αφήνω μέχρι να βρώ τι λείπει" Αλλά δεν το λέτε. Πάντως υψηλό επίπεδο, gilmour και έτσι... στο τέλος χαμηλώνει και χάνεται και ξαναέρχεται. Δείτε το...
    2 βαθμοί
  45. Μπραβο παιδες, πολυ ενδιαφερον το κομματι.
    2 βαθμοί
  46. Εννοείς ότι έκανες copy paste το ίδιο take και απλα το κούνισες μερικά ms? Δεν θα δουλέψει αυτό. Θες άλλο take. Ρίξε μια ματιά εδώ: 1:18-3:30 https://youtu.be/Mc8W-cSkZHo?si=Fd5wnJSzUx9fZJk-&t=78 Άκου όση διαφορά κάνει. Στο 3:05 θα ακούσεις αυτό που λέω με την 3η κιθάρα στο κέντρο.
    2 βαθμοί
  47. Ναι τώρα είναι πιο ισορροπημένα τα φωνητικά και το σημείο που έλεγα έχει αποδοθεί καλύτερα. Για το χτύπημα που λέει ο cos, ακούγεται λίγο περίεργο, είτε γιατί έχει αργήσει το χτύπημα είτε έχει έρθει ελαφρώς νωρίτερα. Αλλά μάλλον το πρώτο. Το ακούω σχεδον στο "1" του επόμενου μέτρου που παίζει η μπότα και ακούγεται σαν να "σκοντάφτει" (δε μπορώ να το περιγράψω καλύτερα). Για να πω την αλήθεια, μέχρι να το αναφέρει ο cos δεν το είχα παρατηρήσει.
    2 βαθμοί
  48. Μονη μου αντίρρηση το "στυφνό" κρασί,στυφο πρέπει να λέει. Κατά τα άλλα κλασσικός Πάνος εγγύηση ευαισθησίας και μελωδικότητας και φωναρα
    2 βαθμοί
  49. Φοβερή ιδέα. Πιάσατε κομματάρα και διακρίνω να διαγράφεται λαμπρό μέλλον για το project κύριε Νίκο. Συγχαρητήρια! Επειδή δεν θέλω να μιλάω υποκειμενικά αλλά τεχνοκρατικά εδω μέσα, πάρε και λίγη γκρίνια μπας και βοηθήσει. Η κιθάρα με τα ακόρντα χρειάζεται περισσότερη φαντασία διότι καθορίζει το ύφος ρυθμικά. Και αν το ύφος είναι λαϊκό, τότε γιατι να μην ακούσω το αυθεντικό; Το αρμόνιο αν και πετυχημένο είναι πολύ δυνατά και σε συνδυασμό με την κιθάρα που μάχονται σχεδόν στην ίδια συχνοτική περιοχή, με τόνους βάθους, υπερκαλύπτουν τα υπόλοιπα. Θα ήθελα διαχωριστικά μαζέματα. Απόψης θα μου πεις... και θα συμφωνήσω. Να περιμένω Πόλυ Πάνου στη συνέχεια;
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου