Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6.218


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.708


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.990


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/05/2023 σε όλα

  1. Επισης, υπαρχει μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ. Ενας δισκος υψηλων προδιαγραφων, εχει φτιαχτει, κακα τα ψεματα, για να ακουστει πολλες φορες απο τον ακροατη, Να γινει ο αγαπημενος του δισκος, ειδικα τοτε που τους δισκους ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ και τους ΛΙΩΝΑΜΕ, δεν καναμε μια ξεπετα στο youtube και μετα παλι πισω στο facebook και το pornhub Σε αυτο το πλαισιο λοιπον, ενα εμφανες και κραχτο λαθος στην εκτελεση, παυει να ειναι ενα περαστικο λαθακι που δεν εχει σημασια οπψς στο live, και γινεται ουσιαστικα ενα ΕΛΑΤΤΩΜΑ του ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, μια ατελεια της ηχογραφησης που ειναι καταδικασμενη να ενοχλει ξανα και ξανα τον ακροατη, καθε φορα που η βελονα θα περναει απο αυτο το σημειο. Σε αυτο το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ δινει λυση το editing, δε φτιαχτηκε για να κανει τον Τακη τον Καλαμπορτζακη να φαινεται οτι ξερει να παιζει, ασχετα αν στην πορεια, και με τη βελτιωση των εργαλειων, εχουμε πλεον και αυτην τη δυνατοτητα.
    3 βαθμοί
  2. Καταρχας οταν εγραφαν οι ηρωες μας δεν υπηρχε η ΠΑΡΑΝΟΙΑ με το 100% compliance στον ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ...με εξαιρεση δε τους Beatles που οντως ο Ρινγκο ειναι μετρονομος και δεν χανει μια οι περισσοτερες μπαντες ΕΧΑΝΑΝ σαν τρελλες (ακου Deep Purple ας πουμε ή Stones το κομματι αρχιζει στα 100 bpm και τελειωνει στα 115 ) Επισης απο τη στιγμη που βγηκε το OVERDUB το εχουν ΞΕΣΚΙΣΕΙ ολοι απο το 1964 και μετα..οποτε μη θεωρεις οτι το...."και μπαμ" ειναι και τοσο "και μπαμ" ... Κατα δευτερον επεφτε και τοτε το editing της αρκουδας εχει πεσει συνεφο το.... σε χιλιαδες δισκους γραμμενους αναλογικα σε ταινια. . Δεν φταιει το DAW λοιπον.... και φυσικα εχει και ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΧΟ ως digital μεσον
    3 βαθμοί
  3. Βρε δεν είναι θέμα σύνθεσης/παραγωγής, είναι θέμα εκτέλεσης. Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι στο στούντιο ήταν νηφάλιοι και στο live το έριχναν λίγο έξω? Ούτε με σφαίρες. Τα ίδια χάλια ήταν. Αλλά όταν γράφει ο καθένας το μέρος του, στα π@π@ρια του αν κάνει λάθος, θα το ξανακάνει χίλιες φορές το take, ή θα του το διορθώσουνε. Ασφαλώς και είναι για live αυτή η μουσική, αυτό κάνει τα κακά live ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν είναι θέμα καλών ή κακών μουσικών, είναι θέμα μπάντας και συμπεριφοράς. Δεν είναι θέμα αν μπορούν ή όχι να παίξουν κάτι ζωντανά, αν βάλουν το κώλο τους κάτω φυσικά και μπορούν. Αλλά είναι στα π@π@ρια τους. Το θέμα δεν είναι αν βγήκαν ή όχι από αυτοσχεδιασμούς τα θέματα (γιατί όχι, φυσικά μπορεί), το θέμα είναι ότι επειδή ο αυτοσχεδιασμός σε αυτή την μουσική είναι άγνωστη λέξη, πρέπει να τα παίξουν σχεδόν ίδια και live, για να ευχαριστηθεί ο κόσμος.
    2 βαθμοί
  4. Οπως και να εχει, το live δεν εχει ουτε editing, ουτε "το παμε αλλη μια", ουτε "αστο για αυριο, σημερα ελιωσα τελειως". Θελει συνεπεια και σταθεροτητα. Αντιθετα στο studio με ενα καλο budget και εναν καλο παραγωγο, τη διαφορα μπορει να την κανουν ανετα μονο στιγμες εκλαμψης. Για την ακριβεια θα προτιμουσα χιλιες φορες τον τελειωμενο, που θα μου δωσει δυο λεπτα εκπληκτικης εμπνευσης και μετα θα πεσει παλι πανω στο τραπεζι, παρα τον συνεπη που θα παιζει αψεγαδιαστα prima vista οτι δει μπροστα του. Σε live παλι, θα προτιμουσα το εντελως αντιθετο.
    2 βαθμοί
  5. Θα πω μόνο αυτό. Ένα από τα εμβληματικότερα album των Judas Priest, ήταν το Live τους Unleashed in the East του 1979. Από τα πολλά overdubs, πολλοί το αποκαλούν Unleashed in the Studio. Λέγεται δε, ότι τα περισσότερα μέρη του album επανηχογραφήθηκαν αργότερα σε στούντιο. Ο Halford κάποια στιγμή είχε υποστηρίξει, ότι είναι όντως live, αλλά τα original φωνητικά του είχαν καταστραφεί, και έτσι μπήκε στο στούντιο και τα ξανάγραψε. Και μιλάμε για live album υποτίθεται, όχι στούντιο.
    2 βαθμοί
  6. Αναλογως ποιους ειχες για ηρωες, και τι θεωρεις editing. Oι Beatles ας πουμε, τα μεγαθηρια αυτα, εκαναν εκτενη χρηση καθε στουντιο δυνατοτητας που υπηρχε. Γενικα το προιον "δισκος" δεν ταυτιζεται με την εννοια "μουσικος που παιζει καλα live". Kαι μονο τα double tracks αρκουν, ειναι ποτε δυνατον να σου τραγουδισουν δυο john lennon ταυτοχρονα; Στο στουντιο ομως, ειχε βαρεθει τοσο το παλικαρι τα double takes, που εβαλε να του φτιαξουν μηχανημα να τα προσομοιωνει. Μοιαζει καπως η φαση με την αντιθεση θεατρου- κινηματογραφου. Ο ηθοποιος φαινεται στο σανιδι (live- μουσικος) ο σκηνοθετης στην ταινια (δισκος-μουσικος παραγωγος) Τα εργαλεια τυπου editing πραγματι δε σε κανουν μουσικο, γιατι ειναι εργαλεια για τον ΠΑΡΑΓΩΓΟ.
    2 βαθμοί
  7. Δε νομίζω να υπάρχει πρόγραμμα που να ΜΗΝ το κάνει αυτό. Μουσικός από μουσικό έχει διαφορά. Δηλαδή. Ότι μπορείς τη σήμερον με το όποιο DAW να κάτσεις να γράφεις συνθέσεις, με δίχως παρτιτούρα, και με άμεση και ακριβέστατη ηχητική ανάδραση, είναι βελτίωση της ποιότητας ζωής. Όπως το 80 όλοι γράφανε σενάρια, τώρα όλοι γράφουμε μουσικές. Κι επειδή τα εργαλεία είναι δυνατά, μας επιτρέπουν να τις φέρουμε εις πέρας (ανάλογα και με την πολυπλοκότητα) Υπάρχει και ο μαματος ρυθμικος κιθαρίστας όμως, που δεν παύει να είναι μαμάτος, και μάλιστα είναι μαμάτος πάντοτε, ΚΑΙ εις το ζωντανόν κυρίως, κι ας μη γράφει αν δεν έχει έφεση. Οπότε, κι αυτός είναι μουσικός, κι ο άλλος που γράφει στο daw τσούκου τσούκου είναι μουσικός. Η κέντα είναι ότι σήμερα τουλάχιστον, νομίζω ότι ο κόσμος ακούει ηχογραφημένη μουσική σε ποσοστό 95% - 5%. Μην είμαι και συντηρητικός στην εκτίμηση. Το οποίον δυσκολεύει το γήπεδο του μαμάτου ρυθμικού κιθαρίστα, γιατί ενώ στο ζωντανό επί τη εμφανίσει λες "ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΕ Μ#Λ#Κ# ΤΟ ΑΤΟΜΟ;", στις ηχογραφήσεις κανείς δε σκέφτεται αν αυτό που ακούει έχει φάει hard quantize, τρελό comping, ενώ γράφτηκε 10 νούμερα κάτω π.χ.. Οπότε, βαράτε ο καθένας με το μέσον του και μην έχετε ενοχές και δεύτερες σκέψεις.
    2 βαθμοί
  8. Τους ειδα το 2006. Καλος ηχος, καλη αποδοση μπαντας, ακομα κ ο Αξλ ηταν καλυτερος απ'τι περιμανανε ολοι . Συμπαθω πολυ κ τον Μπαμπλφουτ που ηταν αψογος. Αφου καμμια 20αρια ατομα συμφωνησαμε σε αυτα τα συμπερασματα, ολοι μαζι στα καπακια ειπαμε αυτο που ειπες εσυ με αλλα λογια (αλλοι πιο ηπια, αλλοι ισοπεδωνοντας τα παντα αλλα.. με προλογο)
    1 βαθμός
  9. Ωραίο παίξιμο αδιάφορος ήχος.
    1 βαθμός
  10. Καταπληκτικοί οι Queen live αλλά η Ιστορία τους έχει ήδη γράψει με χρυσά γράμματα για το στουντιακό Bohemian Rhapsody όπου όντως "ζωγράφισαν" όπως εύστοχα λες.
    1 βαθμός
  11. Ειναι θλιβερο οντως να βλεπεις γκρουπ που εχουν κανει χιτς και εχουν καλους δισκους να ειναι χαλια live, θλιβερο θεαμα οντως. Και ειναι οτι καλυτερο να πηγαινεις σε live και να ξεπερνα τις προσδοκιες σου η μπαντα. C'est la vie.
    1 βαθμός
  12. Το θέμα Μάνο μου, είναι ότι από ένα σημείο και μετά, το εργαλείο "έφαγε τον μάστορα". Υπήρχαν "στούντιο μπάντες" και "live μπάντες". Μπάντες δηλαδή που ήταν πολύ καλές ειδικά στα live τους, και μπάντες με φοβερά στούντιο πονήματα, που στα live ήταν αρκετές φορές "Αντίο Ζωή" Γιώργος Φούντας, Ελένη Χατζηαργύρη. Κλασσικά παραδείγματα αυτών των τελευταίων ήταν οι Guns 'n' Roses, και οι Evanescence.
    1 βαθμός
  13. Το στουντιο αλμπουμ το βλεπω σαν ενα μουσικο πινακα. Μας ενδιαφερει το αποτελεσμα κ τι συναισθηματα μας προκαλει. Δε χρειαζεται να ειναι παρον ο/οι συνθετης/ες, μουσικοι οταν το ακους, οπως κ σ'εναν πινακα δεν ειναι εκει ο ζωγραφος πχ οταν πας σε γκαλερι/μουσειο να το δεις Αναλυουμε το νοημα των στιχων κ τα επι μερους στοιχεια/τεχνικες/συντελεστες του εργου (ο καθενας σε αλλο πιθανο βαθος κ με διαφορετικο σημειο εστιασης) αλλα το θεμα ειναι πως αισθανομαστε οταν ακουμε/βλεπουμε το εργο Το τι εκανε ο καλλιτεχνης για να το παραξει δηλαδη, ναι μεν το αναλυουμε αλλα επ'ουδενι δεν καθοριζει την πιθανη αξια του. Ο δε καλλιτεχνης εδω κ καποιες δεκαετειες, πολλες φορες δεν αναρωτιεται καν πως θα παιχτει λαηβ. Βρισκει ο,τι λυση χρειαζεται να βρει για να αποτυπωθει οσο πιο καθαρα γινεται το οραμα του (ειτε σε βινυλιο, ειτε σε σιντι, ειτε στο σπετσοφαι) Τις λυσεις του πως θα παιχτει λαηβ, τις βρισκει (ως εναν διαφορετικο γριφο) οταν ερθει η ωρα της περιοδειας (αν ερθει) Προφανως αν το οραμα του εχει παραδοσιακα ζωντανα μερη που σου δινουν την αισθηση λαηβ ροκ μπαντας, πιθανοτερο να ηχογραφησει ζωντανα, ολοι στο στουντιο κ πολλα τεηκ της μπαντας συνολικα, μεχρι ενα να εχει το περφορμανς/ενεργεια που ψαχνει. Αν η μπαντα ειναι οι Μπητλς που μολις εχουν αποφασισει να κοψουν τα λαηβ (αρα δεν τους νοιαζει πως θα παιχτει λαηβ) κ εχεις κ απο πισω τον Μαρτιν ε τοτε βγαζεις το Αμπεη ροουντ κ αλλαζεις το τοπιο στις μουσικες παραγωγες μια για παντα
    1 βαθμός
  14. Δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο. Ξερετε ποια ειναι η πιο κακοπαιγμενη μουσικη; Η χειροτερα παιγμενη μουσικη ειναι η τελεια παιγμενη μουσικη. Don' t take my word for it. Απλα κατεβαστε ενα midi αρχειο κομματιου κλασσικης ας πουμε, με ολες τις νοτες quantized ακριβως οπως ειναι στην παρτιτουρα. Χαλια, αισχος, ονειδος. Χωρις την ανθρωπινη εκφραστικοτητα, η οποια στην ουσια ειναι random διακυμανσεις και υποκειμενικες αισθητικες εμφασεις, χωρις δηλαδη τον ανθρωπινο παραγοντα, γινεται η φαση χαλια. Το προβλημα λοιπον δεν ειναι οι διορθωτες παντως ειδους, διοτι ενα performance αν εχει το μουσικο ενδιαφερον που δινει η ποιοτικη ανθρωπινη εκτελεση στα σωστα του σημεια, δε χαθηκε και ο κοσμος να διορθωσουμε και καποιες στιγμιαιες αστοχιες της εκτελεσης, σιγα, τι να κανεις punch in και να ξαναπαιξεις για λιγο, τι να κανεις ενα edit, η ουσια ιδια ειναι. Το μεγαλο προβλημα ομως ειναι οτι απαξ και η ανθρωπινη εκτελεση, και οι μικροδιακυμανσεις της που αναφεραμε στην αρχη, θεωρηθει ΟΛΟΚΛΗΡΗ ως μη - επιθυμητη, και το μονο που μεινει ειναι η χαλια οπως ειπαμε ρομποτοειδης εκτελεση ακριβως οπως στο πενταγραμμο, εκει ειναι το προβλημα. Και δεν ειναι κατι μελλοντικο, αντιθετα υπαρχει εδω και δεκαετιες, πολυ πριν το cubase. Ολοκληρα μουσικα ειδη εξαρτωνται απο αυτο, τι θα ηταν ας πουμε οι kraftwerk χωρις τα βιομηχανικως σταθερα hardware sequencers του τοτε; Για τους kraftwerk ομως, και τα παρομοια ειδη μουσικης, ηταν αισθητικη επιλογη, οι ανθρωποι για ρομποτ μιλουσαν Τι σχεση εχει το ροκ με αυτη τη φαση; Και ομως, ακους πλεον καινουργια κομματια παντως ειδους, και οι kraftwerk μπροστα τους ειναι πιο ανθρωπινοι, ολα πλεον σιδερωμενα και ισαδι.
    1 βαθμός
  15. “Κουτσοί, στραβοί, στον Άγιο Παντελεήμονα”... Χωρίς πλάκα τώρα... πολλοί "μουσικοί" γίναμε μουσικοί με όλα αυτά....
    1 βαθμός
  16. Δεν φταίω εγώ, το ζητούσε το κοινό μου να είμαι πιο αυστηρός. Εγώ απλά τους έκανα το χατήρι.
    1 βαθμός
  17. Ειναι μια σοβαρη λυση ! Αργησε λιγο αλλα λυνει τα χερια
    1 βαθμός
  18. Με βλεπω να το τυπωνω και να το ριχνω στην καλπη
    1 βαθμός
  19. Πάρε αν μπορείς την τελευταία έκδοση και τουλάχιστον για 5 χρόνια (λίγα λεω) δεν θα θες αναβάθμιση. Για πιο λόγο αλλωστε;
    1 βαθμός
  20. Σαν σήμερα το 2022 ο τεράστιος Βαγγέλης Παπαθανασίου μάς άφησε στη μιζέρια μας και την έκανε για άλλα, καλύτερα μέρη. Ένα φωτο-αφιέρωμα παρακάτω με υλικό απ'το αρχείο μου για να θυμηθούμε τον Master. 140+ φωτογραφίες, αν δείτε και καμιά διπλή σχωράτε με.
    0 βαθμοί
  21. Μου άρεσε ο ήχος, και είπα να τραβήξω ένα βιντεάκι... Παίζω με ενα distortion pedal απευθείας στο multicab, και λίγο delay.
    0 βαθμοί
  22. Dave Holland από το album του Another Land του 2021. Το σχήμα είναι τρίο ... Dave Holland – bass, bass guitar Obed Calvaire – drums Kevin Eubanks – guitar
    0 βαθμοί
  23. Μήπως να το στείλεις στον Τσακάλη να τσιμπήσεις καμιά χορηγία ξερωγώ;
    0 βαθμοί
  24. Ειναι αλλο μεσο, το μεσο ειναι το μηνυμα. Στο live πας να διασκεδασεις, θελεις να εχει κεφι ο μουσικος και να μην ειναι παγοκολωνα στη σκηνη, αλλα δε θες και να τον βλεπεις και να τον λυπασαι, τοσο οσο, αλλιως ειναι αποτυχια. Οι δισκοι παλι ειναι smoke and mirrors, αλλο μεσο, θελεις να βαλεις το δισκο στο στερεο και να χαθεις στη μαγεια, το πως πετυχε τη μαγεια ο παραγωγος και τι γολγοθα τραβηξε ουτε το ξερεις, ουτε και σε νοιαζει. Αν πας στο θεατρο να δεις τον Αλ Πατσινο, περιμενεις να παιξει ωραια και να χαρεις, δε θελεις να τον δεις στα πατωματα. Το τι τραβηξαν ομως ολοι για να γινει ο Νονος ειναι ταινια απο μονο του, δε σε νοιαζει ομως, εσυ βαζεις την ταινια και τη χαιρεσαι. Αν παντως οντως σε νοιαζει, δες τη μινι- σειρα the offer, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ, ΟΚ, εχει και τις σαλτσες της, αλλα φαι χωρις σαλτσα δε γινεται, οποιος γουσταρει νονο (δηλαδη ολοι ) ας σπευσει.
    0 βαθμοί
  25. Σιγα την επιστημη (καλυψε καλα τους μαγνητες σου πρωτα) ' ΜεγειΕς!
    0 βαθμοί
  26. Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Σίγουρα θα έπαιζε όσο πετσόκομμα επιτρεπόταν, στο μέτρο του εφικτού, και ανάλογα το είδος. Ακόμα και στα pure είδη, παίρνεις cd Miles Davis και έχει μέσα alternate take. Και το σόλο είναι φόλα. Δηλαδή. Κάποιος τότε αποφάσισε ότι "αυτό το σόλο να βάλουμε ρε που είναι φωτιά" (άρα γράψανε χώρια τα heads και χώρια τα solo), αλλά μετά από χρόνια που το προϊόν Miles Davis εκτοξεύθηκε, και υπήρχε μεγάλη ζήτηση ακόμα κι αν το εργοστάσιο έκλεισε (φάγαμε τα σπερνά του Miles ντε), σου λέει ο άλλος, "ρε δε βγάζουμε κι ένα άλμπουμ με τις τσούκες και τις φόλες και τα παραλειπόμενα; Αφού ο κόσμος διψάει για μάιλς, τρύπα να ναι κι ό,τι να ναι." Αλλά ακόμα γράφουν μπαμ και κάτω. Αλλά για να γράψεις μπαμ και κάτω, πρέπει ΠΡΩΤΑ να έχεις τη μουσική. Να έχει φύγει από τη σφαίρα της πλατωνικής σούπας, να έχει αποτυπωθεί, να έχει γίνει download σε 4-5 ψυχές που μαζεύονται και την εκτελούν. Στο την εκτελούν πάει αυτομάτως και να την έχουν κάνει κτήμα τους έτσι; Αυτό προϋποθέτει η κότα να κάνει το αυγό. Όμως. Όταν ο ντραμμίστας δουλεύει υπεύθυνος ρεσεψιόν, ο μπασσίστας είναι αγρότης, ο πληκτράς ασφαλιστής και ο κιθαρίστας φούρνιαρης/συνθέτης, πρώτα θέλουμε το αυγό, για να κάνει την κότα. Δηλαδή τσούκου τσούκου ψαρεύουμε στην πλατωνική σούπα όλων των ιδεών, τα βάζουμε σε μια σειρά στο DAW, κάτι βγαίνει, κάτι παίζουμε, κάτι μαθαίνουμε, ωραία. Και μετά μπορεί να έρθει κι η κότα, αν πάρουν όλοι οι άλλοι άδεια, κι αν το κομμάτι το παιξουμε μαζί 3 χρόνια, μπορεί να κλείσουμε κι ένα στούντιο να πάμε να το γράψουμε μπαμ και κάτω. Τώρα αν γίνεται αυτό, άλλη υπόθεση. Εγώ πάντως έτσι το βλέπω. Συνθετικό εργαλείο. Όχι το τέλος. Η αρχή. Οτι και τα δύο γίνονται με τον ίδιο τρόπο στο ίδιο πρόγραμμα, είναι λίγο αποπροσανατολιστικό, σύμφωνοι.
    0 βαθμοί
  27. @manosx & @Ali Barout παιδιά (λαίμαι τώρα..) καλά τα λέτε αλλά.....τις δεκαετίες '60's και '70's (μην μιλήσω και για πιο παλιά...) οι "ήρωες" μας πως έγραφαν αυτά που έγραψαν; με editing στο τελικό αποτέλεσμα ή με κάποιες πρόβες και μπαμ και κάτω στα καρούλια; Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάπου χάθηκε, με όλες αυτές τις "ευκολίες" της τεχνολογίας, η έννοια "μουσικός" στην σημερινή εποχή. Πέρα από την σύνθεση και κάποιες λίγες καινούριες ιδέες και προτάσεις, μόνο κακό βλέπω ότι έκαναν τα daw στην μουσική. Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.. Και δεν μιλάω για την trap κ.τ.λ.......
    0 βαθμοί
  28. Σχετικά με την TE-25th (telecaster): Έφτασε από thomann σε περίπου 1 εβδομάδα. Το πακετάρισμα ήταν μέτριο, με την κιθάρα να βρίσκεται εκτός θήκης - υποθέτω ότι περιορίζουν χρόνο και κόστος έτσι. Αν και το κουτί ήταν αρκέτα ταλαιπωρημένο, ευτυχώς η κιθάρα ήταν άθικτη. Στα θετικά: Εντυπωσιακό χρώμα και άριστο double binding. Ήρθε σχεδόν άριστα σεταρισμένη - διόρθωσα μόνο το intonation ελάχιστα. Τα locking tuners φαίνονται μια χαρά και η γέφυρα είναι η τίμια Willkinson WTB με brass saddles -ίσως την αλλάξω αργότερα με μία πιο modern. Οι μαγνήτες είναι alnico V και μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος, ακούγονται αρκετά ευέλικτοι. Οι χορδές είναι Elixir αλλά θα τις αλλάξω σύντομα. Το roasted maple μπράτσο με εντυπωσίασε περισσότερο, έχει ωραία αίσθηση και όμορφα "νερά". Τέλος, ως bonus, η κιθάρα μοιάζει με την Fender JV Modified 60's. Στα αρνητικά: Αρκέτα μεγάλο βάρος ( ίσως λόγω alder;), πλησιάζει μία epiphone les paul standard του 2008 - δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για ακριβή μέτρηση. Δεν έχει γίνει σωστό polishing στα τάστα και μερικές φορές το καταλαβαίνω στα bends. Πρέπει να δω πως θα λυθεί αυτό το πρόβλημα διότι δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τάστα μόνος μου. Ελπίζω να φαίνεται στις φωτογραφίες, είναι δυστυχώς από κινητό. Τα άκρα τους πάντως είναι σωστά, καμία ενόχληση.
    0 βαθμοί
  29. Όταν βαριέσαι να κάνεις κάμποσες πρόβες τα μέρη, παίζεις χωρίς μετρονόμο (γιατί έτσι....), βαριέσαι να κουρδίζεις κάθε τόσο, νομίζεις ότι γράφεις ΤΟ αριστούργημα και ξέρεις ότι θα σε αποθεώσουν στο Νόιζ (εξαιρείτε ο Νέστορας και τώρα τελευταία ο fusiongtr....), τότε το Reaper ίσως σε παιδέψει λίγο παραπάνω....και αναφέρομαι στο editing.
    0 βαθμοί
  30. Σας έδωσα ένα βιαστικό δείγμα προχτές, αλλά επειδή ήμουν εκτός Ελλάδος δυσκολευόμουν λίγο με τις "σωστές" αναρτήσεις. Ανεβάζω παρακάτω ένα cover του Ran kan kan από τους σπουδαστές της σχολής όπου σπουδάζει κι η θυγατέρα (Latin Class, οι περισσότεροι 2ετείς, 3ετείς). Ήταν το Live της παρουσιασης της φετεινής τους δουλειάς. Μια 15μελής μπάντα από όλο τον κόσμο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Κορέα, Ισπανία, Κύπρο, Ελλάδα. Πιό κάτω, το δικό μας, Αν σ αρνηθώ αγάπη μου, και μετά το Y hoy como ayer του Benny More
    0 βαθμοί
  31. Δες και το Ardour, είναι δωρεάν και open-source. Εχει πολλές δυνατότητες αλλά θέλει ψάξιμο όπως όλα τα DAW, τρέχει και σε Linux natively
    0 βαθμοί
  32. Αυτό δεν το ήξερα..... Το αγόρασα πριν χρόνια και από τότε δεν ξαναασχολήθηκα.
    0 βαθμοί
  33. Το reaper κοστίζει 60 δολάρια αλλά τα πληρώνεις μόνο αν θέλεις και όποτε θέλεις.Μετα τους δύο μήνες απλά όταν το ανοίγεις σου έχει ένα παράθυρο που κρατάει για 4-5 δευτερόλεπτα και σου υπενθυμίζει αν θες να πληρώσεις . Όταν το κλείσεις συνεχίζει να δουλεύει φουλ χωρίς κανένα περιορισμό και σου δίνει όλες τις αναβαθμίσεις. Αυτο συνεχίζεται επ αόριστον. Συμφωνώ 60 δολάρια είναι πολύ καλά για αυτά που προσφέρει.
    0 βαθμοί
  34. -Τι είναι καλύτερο από ένα ocd? -Δύο οcd....
    0 βαθμοί
  35. Εννοείς αυτά που μπαίνει το λάστιχο για να στερεώνει το τροφοδοτικό; Αν ναι, ήταν ήδη πάνω στο pedalboard της HB.
    0 βαθμοί
  36. Νεκρανάσταση σε αυτό το θρεντ πρέπει να καθιερωθεί να γίνεται τακτικά. Εγώ θα την κάνω με κάτι που δεν είναι νοιζ meme, αλλά παραείναι καλό κ έπρεπε να το βάλω. Να βλέπετε ντοκιμαντέρ παιδιά!
    0 βαθμοί
  37. Αυτα σου τα εχω ξαναπει. Απορω πως σε τετοια τρακ βγαζεις σχεδον 4 λεπτα με ενδιαφερον. Ειναι για πολυ λιγοτερο
    0 βαθμοί
  38. Εγώ το λέω και πιο πρακτικά. Δηλαδή, αν έχεις σε έναν χώρο ζωντανό μουσικούς, που ξοδεύουνε την ώρα τους εκεί, με κάποιο επίπεδο, γίνεται άλλη φάση. Δηλαδή, στο ωδείο όπως το βίωσα εγώ, κάποιος μάθαινε πίσω από μια κλειστή πόρτα σύνθεση, κι έγραφε pppppp 32α ρε ντο σι ντο ρε ντο σι ντο ρε τέρμα θεού στο τρομπόνι, και στη δίπλα πόρτα κάποιος πάλευε να έχει ωραίο σολ μια πέμπτη κάτω. Και δεν του έλεγαν μια μέρα ούτε του ενός, ούτε του άλλου, για μπες μέσα να δεις τι γίνεται, εσύ στον έναν, κι εσύ στον άλλον, να γίνει μια ζύμωση βρε αδερφέ. Για μενα η ουσία είναι στο πιο ολιστικό. Ακούς από εδώ, ακούς από εκεί, επηρρεάζεσαι. Προσθέτεις. Χτίζεις. Αλλιώς είσαι εσύ κι η πάρτη σου, και ενίοτε κάνεις και κάποια "συζήτηση" με κάποιον άλλον.
    0 βαθμοί
  39. Κοιτα, πιστευω οτι δε σε βοηθαει να βελτιωθεις το να ακους ταυτοχρονα τον αλλο τραγουδιστη, ισα ισα μπορει να κρυβονται τα λαθη σου. Οποτε στην δικη σου φωνη να επικεντρωνεσαι. Δεν ειναι αναγκη ουτε και εφικτο να το πεις ακριβως οπως ο αλλος το τραγουδι. Απλα ακου το αρκετες φορες, μπες στο κλιμα, μαθε το καλα και μετα πες το οπως σου βγαινει.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου