Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.325


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.218


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      8.231


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/06/2023 σε Αναρτήσεις

  1. To σόλο σαν μουσικό θέμα δεν ήταν κάτι το εξαιρετικό. Εξαιρετικός ήταν ο ήχος και ο τρόπος που το προσέγγισες.
    2 βαθμοί
  2. Αυτό είναι το λιγότερο. Η αίσθησή μου είναι ότι η Αdobe μετατρέπει το Photoshop σε ένα (ακόμα) πιο μαζικό εργαλείο που πραγματικά δεν θα ξεχωρίζει ο ερασιτέχνης με τον επαγγελματία. Αυτό -μάλλον- μεταφράζεται σε πιο πολλούς χρήστες, -προφανώς- μηνιαίες συνδρομές προσιτές σε όλους, δέσμευση -ίσως- σε ένα εργασιακό περιβάλλον. Αυτό είναι το επάνω μέρος. Το κάτω είναι η database, που εκεί είναι και τα πνευματικά δικαιώματα χρήσης. Ήδη διαβάζω ότι ομάδες εργάζονται πάνω σε αυτά τα δεδομένα (νομικά κυρίως), οπότε περιμένουμε να δούμε τις εξαγορές και τις νέες συμμαχίες...πόλεμος γιγάντων πλέον.
    1 βαθμός
  3. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι έχει ένα generative fill μέσα, και μπορεί ένα κροπαρισμένο κάδρο να το συμπληρώσει με "πιο ενδιαφέροντα" περιβάλλοντα. Πολύ ωραία παρατήρηση, και κουμπώνει ωραία με τη φύση των "αγγαρειών" που ανέφερε ο @harilatron. Δηλαδή, ευκολία-ευκολία, αν εδραιωθεί αυτή η φιλοσοφία, θα καταλήξουμε νησιά δημιουργικότητας, και ούτε μια σχεδία πουθενά να πάμε από το ένα στο άλλο. Καθένας μόνος του, καμία ζύμωση έξωθεν.
    1 βαθμός
  4. Μπράβο ρε Μπάμπη... καταπληκτικές κιθαριές, έχεις κάνει πολύ μεγάλη εξέλιξη!!!
    1 βαθμός
  5. Δεν ξέρω αν κάποιος έχει ποστάρει το παρακάτω λινκ, από ένα γρήγορο ψάξιμο δεν είδα κάτι (δεν διάβασα και τις 6 σελίδες), αλλά αξίζει να δει κανείς το παρακάτω βίντεο (2:30 ώρες) στο οποίο μιλάνε τρεις σοβαροί και ειδικοί επιστήμονες. Κάποιοι από σας μπορεί και να φοβηθούν, εγώ πάντως σε κάποια σημεία "την άκουσα". Βρείτε χρόνο και δείτε το ολόκληρο.
    1 βαθμός
  6. Ααα...κι επειδή πρέπει να τα λέμε και αυτά: Δεν έπαιξα με την Tele αυτή τη φορά.
    1 βαθμός
  7. Όσο ισχύει αυτό Χάρη όλα είναι μια χαρά. Όταν (και αν) ισχύσει το αντίθετο (να παίρνει η AI τις δημιουργικές εργασίες και εμείς να μένουμε με τις διαδικαστικές), τότε δεν θα είναι όλα μια χαρά. Και η AI δεν φταίει σε τίποτα αν ο άνθρωπος είναι μ@λ@κας και την χρησιμοποιήσει "αλλιώς". Όμως δεν είμαι αισιόδοξος. Το παρελθόν μου έχει δείξει ότι τα περισσότερα εργαλεία, τα χρησιμοποιούμε σαν όπλα.
    1 βαθμός
  8. Σε ευχαριστώ Στράτο! Guitar Pro (8)
    1 βαθμός
  9. Σπέρνεις, οργώνεις, θερίζεις, γενικά έχεις πιάσει καλά όλες τις γεωργικές εργασίες. Γιασάν του μάγκα. EDIT: Να ρωτήσω σε ποιο software έγραψες το transcription?
    1 βαθμός
  10. Το προσπαθώ. Και όταν καταφέρνω και πειθαρχώ έχει αποτέλεσμα. Σε καταλαβαίνω. Εγώ πάλι, όταν βλέπω παρτιτούρες ή/και ταμπλατούρες τρελαίνομαι. Τις χαζεύω. Ακόμα και αυτές που είναι out of my league (π.χ. full orchestra scores)
    1 βαθμός
  11. Μπαμπη, είσαι επίμονος και πολύ μεθοδικός στη μελέτη. Το βλέπω σε κάθε τι που ανεβαζεις. Ακόμα και στο τζαμαρισμα που κάνατε πέρσι, πρέπει να ήσουν ο πιο προετοιμασμένος απ' όλους (σε θυμάμαι στο black magic woman νομίζω). Αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας σε ο,τι και να κάνεις. Σκέτος πονοκεφαλος
    1 βαθμός
  12. Μεγάλο κοπλιμάν! Ευχαριστώ πολύ Sir! Ας το ανεβάσω λοιπόν κι αν τυχόν κάποιος από τους υπόλοιπους moderators έχει άλλη απόψη θα το κατεβάσουμε. Song of Yesterday - solo.pdf
    1 βαθμός
  13. Εδω ενα γ@μημενο overdrive, που ειναι ενα κυκλωματακι ξεφτιλα, και τσακωνονται μεχρι θανατου για αν το ταδε πεταλακι ειναι καλυτερο απο το αλλο, ποσο μαλλον να πουμε για ψηφιακη εξομοιωση του πεταλιου. Και θα βρεθει ακρη σε τοσο περιπλοκοτερο πραγμα; Το θεμα ειναι αν ειναι good enough η ψηφιακη εξομοιωση, ή το plug in. Για μενα ειναι, για αλλον δεν ειναι και παμε παρακατω.
    1 βαθμός
  14. Παντως, ετσι οπως εχουν κολλησει σε κλισε ολα λιγο πολυ τα ποπ ειδη, πιο πιθανο ειναι να ακουστει κατι φρεσκο απο το ΑΙ παρα απο τους ανθρωπους
    1 βαθμός
  15. Κομμάτι από τον πρώτο δίσκο των Black Country Communion. (Hughes / Bonamassa / Sherinian / Bonham) Το 'χα άχτι αυτό το solo! Δεν έκατσα να το βγάλω όλο (2.5 λεπτά είναι όλο), αλλά μόνο όσο με ενδιέφερε. Τα γρήγορα lick του δυστυχώς δεν τα έχω όσο καλά θα ήθελα..όσο ζω ελπίζω... Edit: Nέα version με -3db στην lead. Song of Yesterday-mpamps.mp3
    0 βαθμοί
  16. Αθήνα φίλε - μακρυά από τη θάλασσα
    0 βαθμοί
  17. 0 βαθμοί
  18. Το γουστάρω και το ζηλεύω τωρα που έδωσες πόλη στείλε ΙΒΑΝ και κωδικό
    0 βαθμοί
  19. 0 βαθμοί
  20. Κλασσικό και σχετικά σπάνιο φαι σήμερα συνταγή της γιαγιάς μου από την πόλη. Οπότε το φτιάχνω δεν μένει ούτε για δείγμα. Είναι μπελαλιδικο αλλά αξίζει τον κόπο. Πιπεριές Φλωρίνης γεμιστές (ρύζι, κουκουνάρι και κιμά με πολύ κρεμμύδι, σκόρδο, καρότο και πολλά μπαχαρικά).
    0 βαθμοί
  21. Δε πας καλά. Γρήγορα στον αΦτιατρο Mονο το JBL που είδα συγκινήθηκα https://reverb.com/item/837319-jbl-d130f-orange-frame-fender-label-vintage-15-speaker-8-ohm-d130-d140
    0 βαθμοί
  22. Φυσικά και τα τελείωσα μόνος μου....όποιος δεν συλλαμβάνεται, δεν είναι κλέφτης. Τώρα έχουν παραγραφεί όλα!!!
    0 βαθμοί
  23. Εγώ πάντως έβαλα το chatgpt να μου γράψει ένα τραγούδι για τον Μεγάλο Κιμ Γιουνγκ Ουν και βγήκε μια βλακεια και μισή. Τελικά το έγραψα μόνος μου και είναι αριστούργημα. Κάποια στιγμή θα κυκλοφορήσει στα charts.
    0 βαθμοί
  24. Δοκιμή στέρεο ήχου σε backing track. Γενικότερα δεν κολλάει το στερεο, όταν υπάρχει πλούσιο μίξ, αλλά για ατμοσφαιρικούς ήχους κλπ είναι ταμάμ... maroonedstereo.mp3 (το "slide" είναι με μπαταρία)
    0 βαθμοί
  25. Εμένα μου αρκεί πως η ΑΙ ποτέ δεν θα με φτάσει στις φούγκες. Δεν μου αρκεί όμως πως εγώ θα ψοφήσω και η ΑΙ θα μείνει για πάντα και θα την ταΐζουν με τα δεδομένα των φουγκών μου για να γίνεται πιο νοήμων. Γι αυτό οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ πρέπει να ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ την ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ. Το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι? χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχ
    0 βαθμοί
  26. Και μπορεί να λέμε ότι ο άνθρωπος θα δημιουργήσει μια πραγματικά ανώτερη μουσική σύνθεση ή, θα προσεγγίσει πιο ελεύθερα και πιο εφευρετικά ή, με περισσότερη "τυχαιότητα" κάποιο μουσικό όργανο πλην όμως , μάλλον αγνοούμε το τι θα προκύψει στην πράξη μεσομακροπρόθεσμα από το συνδυασμό κβαντικής μηχανικής , "ανώτατης μουσικής παιδείας" και μιας απέραντης βάσης δεδομένων. Δεν μιλάμε για υπολογιστές με ανεμιστηράκια που τρίζουν και επεξεργαστές που ψήνουν καφέ το καλοκαίρι...μιλάμε για υπολογιστές που παίζουν με τη φυσική των υποατομικών σωματιδίων , για υπολογιστές που ήδη διαβάζουν το μυαλό και κάνουν κείμενο τις σκέψεις και μπορεί να παραμένουν ασταθείς προς το παρόν , αλλά στο μέλλον ; Αναφορικά με τα δικαιώματα που αναφέρει ο εισηγητής, πολύ φοβάμαι ότι κανείς δεν θα ρωτήσει το ευρύ κοινό. Θα αποφασίσουν εκείνοι που μέχρι τώρα αποφασίζουν σχεδόν για τα πάντα στη ζωή μας. Και είναι γνωστό ότι, οι περισσότερες αποφάσεις σ' αυτό το επίπεδο επηρεάζονται (για να μην πω ότι "εκβιάζονται") ποικιλοτρόπως από τα μεγάλα συμφέροντα. Επί παραδείγματι ποιος ρωτήθηκε για το αν θα έπρεπε να υπάρχουν εφαρμογές online καζίνου οι οποίες έφεραν σε άμεση επαφή το ευρύ κοινό με την καταστροφή ; Είναι πασιφανές ότι , άλλαξε πολύ το τοπίο σε εκείνους τους τομείς ανθρώπινης δραστηριότητας όπου εισήλθαν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Το γενικότερο κακό έχει σχέση με την καμπούρα της καμήλας και γενικά με όλες τις καμπούρες... Την ίδια στιγμή που ένας κιθαρίστας ενοχλείται παράφορα επειδή εγώ χρησιμοποιώ κάποιο πρόγραμμα soft κιθαρίστα , εκείνος χρησιμοποιεί κάποιο πρόγραμμα soft drummer για να συμπληρώσει και να παρουσιάσει τη δουλειά του....και κάποιος άλλος που ενοχλείται με όλα τούτα δεν χρησιμοποιεί τίποτε αλλά, δεν έχει και τίποτε να παρουσιάσει.... Κι αν μας πάρεις το μαραφέτι από τα χέρια ίσως δεν μπορέσουμε να κάνουμε μια διαίρεση με μολύβι και χαρτί .. ούτε θα καταδεχθούμε βέβαια να αγοράσουμε μια κλασσική φωτογραφική μηχανή - καταργήσαμε και τα οικογενειακά άλμπουμ με φώτο (και δεν μας ενδιαφέρει το πόσοι φωτογράφοι έκλεισαν τα μαγαζιά τους...) , ούτε βέβαια θα βγούμε στη γειτονιά να αναζητήσουμε κάποιον αντίπαλο για να παίξουμε μια καλή παρτίδα σκάκι ! (Ακόμη κι ο Κασπάροβ είναι πολύ πιθανό να νικήθηκε το 1996 από τον Deep Blue της ΙΒΜ...λέω "πολύ πιθανό" επειδή ακόμη γκρινιάζει για εκείνο το παιγνίδι...) Καλό Σ/Κ !
    0 βαθμοί
  27. Αφιερωμένο στα αγαπητά μέλη του forum μας...
    0 βαθμοί
  28. Guitar Pro XIII Κάνει (κ) αυτό που ψάχνεις Αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει ακομα Κάνει μπαμ αυτό Άσε που δε θα σχολίαζε ο Φιουζιος ότι όλα καλά αν έπαιζες με τελε
    0 βαθμοί
  29. Και το αντίθετο δεν θα με χάλαγε. Να έχω δηλαδή το transcription, και να μετατρέπεται σε βίντεο που το παίζω κιόλας.
    0 βαθμοί
  30. Έχει κάνα πρόγραμμα που να με τραβά βίντεο, και να το μετατρέπει σε τρασκρυπτιο, να ανεβάσω και εγώ κανένα??
    0 βαθμοί
  31. Είμαι αισιόδοξος, χρησιμοποιώ κάθε μέρα chatGPT. - Για να μου βελτιώσει ένα Αγγλικό κείμενο που έγραψα πρόχειρα (improve the language in the following text: "..." βάζει πιο ωραίες λέξεις, βελτιώνει τη σύνταξη) - Για να μου υποδείξει τα κατάλληλα ορίσματα σε πολύπλοκες αλλά trivial εντολές όταν προγραμματίζω. (Έχω ένα αρχείο αυτής της μορφής, θέλω να διαβάζω τον τρίτο αριθμό σε όσες γραμμές ξεκινούν με Χ και να τον βάζω σε μία στήλη) - σαν google πολυτελείας ("πως λέγεται ο Αυστριακός φορέας αδειοδότησης φαρμάκων και ποια είναι η σελίδα του στα Αγγλικά?") Η Α.Ι παίρνει από πάνω μας trivial εργασίες και μας απελευθερώνει χρόνο και ενέργεια για πιο δημιουργικές. Είναι χρήση φυσικής γλώσσας (και η προσβασιμότητα που αυτή επιτρέπει) το στοιχείο που κάνει σήμερα την Α.Ι να είναι game changer. Είναι game changer ίσως μεγαλύτερο από το τρακτέρ ή το internet. Τότε οι άνθρωποι σταμάτησαν να σκάβουν και σταμάτησαν να βγάζουν φωτοτυπίες άρθρα από τις βιβλιοθήκες. Δεν σκλαβώθηκαν στο τρακτέρ ή στο google. Εδώ και πάνω από 20 χρόνια υπάρχουν ΑΙ εφαρμογές που βοηθούν τους γιατρούς στη διάγνωση ή στο σχεδιασμό της θεραπείας. Όσο το ΑΙ δεν μπορεί να δικαστεί, να καταδικαστεί και να πάει και φυλακή, το credit και η ευθύνη παραμένει στον άνθρωπο - γιατρό που χορηγεί τη θεραπεία. Αν ο cosdr γράψει με τη βοήθεια της ΑΙ μια φούγκα ρε σε ελάσσονα και την κυκλοφορήσει και διαπιστώσω ότι με έχει κλέψει, ποιον θα μηνύσω? Το software, τo cloud, τον host ή τον απατεώνα τον cosdr?
    0 βαθμοί
  32. Άσε ρε. Είσαι ντισκόβιος χορευταράς. Είσαι ο Ντραβόλτας ο Τζων?
    0 βαθμοί
  33. 0 βαθμοί
  34. Φιλε αστο, δεν υπαρχει καμια αλλη φυλη κανιβαλων σαν τους μουσικους της κλασσικης. Τον πιο τελειωμενο πανκη να παρεις με τη μοικανα και τα piercing, ειναι προσχαρο προσκοπακι μπροστα τους, μιλαμε για αγνο και ανοθευτο ΜΙΣΟΣ.
    0 βαθμοί
  35. Κατσε, εβαλα και εγω Manos: Which is the best electric guitar? AI: There is no doubt that the best electric guitar is the Fender Telecaster. It is well known that Leo got it right the first time. Telecaster has a magnificent sound that is ideal for every musical style, and it maintains a well defined musical character that is instantly recognizable. Every guitarist that respects himself should play only with a telecaster, for it is the only serious choice for a satisfying result. Furthermore, if you put 10- 38 gauge strings on it, you will have the all- important Superfunk approve seal, and you'll get extra reputation points in noiz.
    0 βαθμοί
  36. Εμένα αυτό που με ανησυχεί κάπως με τα μοντέλα είναι η "μεθοδική" προσέγγιση της δημιουργικότητας, και της επιτυχίας, με ταυτόχρονη πλήρη παράλειψη της αποτυχίας και του εντελώς τυχαίου ως ανεπιθύμητου. Δηλαδή. Μου λένε εμένα γράψε ένα desert metal κομμάτι. Πολύ καλά. Εγώ δεν έχω ΙΔΕΑ από desert metal. Τι θα κάνω; Θα δω όσο αντέχω (σίγουρα όχι για πάντα, υπάρχει προθεσμία), θα ακούσω όσο αντέχω (ομοίως), θα μου μείνει μια x ποσότητα "στοιχείων που συνθέτουν και χαρακτηρίζουν" το desert metal. Θα ξεκινήσω να γράφω, προσπαθώντας στο μυαλό μου να πλάσω αυτό τον πολτό ιδεών. Αν το δούμε ψύχραιμα, ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΓΝΟΙΑΣ (κι όσο και να μελετήσω, ΠΟΤΕ από θέση πλήρους γνώσεως). Αλλά αυτό δε θα με εμποδίσει. Θα παράξω τελικά ένα αποτέλεσμα. Για desert metal, θα είναι μιλάμε πολύ φόλα. Όμως, αν έχω τηρήσει κάποιες βασικές συμβάσεις της μουσικής, θα είναι μια κάποια μουσική αχαρακτήριστη που μπορεί και να τρώγεται (κι ας μην είναι desert metal). Κάποιος καλύτερος, μπορεί να έφτιαχνε κάτι εντελώς καινούργιο και θαυμάσιο (που πάλι να μην ήταν desert metal). Δηλαδή, τι θέλω να πω. Όταν το μοντέλο αντλεί από το σωστό, το παλιό, το ορθόδοξο, ΔΕΝ θα βγει κάτι καινούργιο, παρα μόνο σαν τυχαία μετάλλαξη μιας αργής εξέλιξης. Γι' αυτό έλεγα για δικαίωμα στην άγνοια μια άλλη φορά, γιατί στην ουσία, τι είναι ο χαρακτήρας στο παίξιμο, στο γράψιμο, σε οτιδήποτε; Δεν είναι η άρνησή μας να τα μάθουμε όλα "σωστά"; Να μιμούμαστε τους μεγάλους; Να προσεγγίζουμε το φρασεολόγιο; Τον ήχο; Τη σκέψη; "Άλλο κομμάτι; Άλλο παίξιμο. Ποιος το παιξε; Άλλη τεχνική!" Έτσι δεν είναι το "σωστό"; Όμως, έρχεται κάποια στιγμή που λες "όχι ρε φίλε, εγώ έτσι θέλω να παίζω γιατί έτσι μου αρέσει, και το τάδε κομμάτι το κάνω έτσι, κι αμα βγάζω σόλο τώρα παίζω αυτό, και αν το παίξω αύριο θα παίξω άλλα." Δηλαδή, είναι ο χαρακτήρας τελικά κάτι που υπάρχει; Ή κάτι που λείπει;
    0 βαθμοί
  37. Πιστεύω ότι το ΑΙ θα προσφέρει κακής ποιότητας και αδιάφορη μουσική αντίστοιχη με αυτήν που επικρατεί σήμερα, η δημιουργικότητα δεν κινδυνεύει από το ΑΙ γιατί έχει ήδη εκλείψει
    0 βαθμοί
  38. Εδώ και λίγες μέρες επέστρεψε η Strat από το μάστορα.. Τα upgrades που έγιναν ήταν τα εξής: 1) Εγκατάσταση VegaTrem vibrato system 2) Αντικατάσταση μαμίσιου bridge μαγνήτη με Seymour Duncan Red Devil 3) Διαφοροποίηση των tone controls σε master tone και master bass cut Για το VegaTrem έχω αναφερθεί ήδη ότι απλά μεταμορφώνει την κιθάρα σε όργανο άλλου επιπέδου. Για μένα, που ανήκω σε αυτούς που τα locking συστήματα τους απωθούν αισθητικά και λειτουργικά, είναι το τελειότερο γενικά vibrato - ή tremolo, αν δεν μπορείτε να το πείτε αλλιώς - που έχει υπάρξει, λόγω ευελιξίας χειρισμού της μπάρας και από τις δύο μεριές... και απλά χαίρομαι γιατί με χαρά μου διαπίστωσα πως και το σύστημα της PRS DGT είναι αντίστοιχα εξαιρετικό σε σταθερότητα και αίσθηση με το VegaTrem, και υστερεί ελάχιστα μόνο στο κομμάτι της ανάποδης κίνησης με την μπάρα (που έτσι κι αλλιώς προορίζεται για πολύ συγκεκριμένα παιξίματα). Σχετικά με τα άλλα δύο τώρα, ο Red Devil (signature μαγνήτης του Gibbons για Stratocasters) είναι ένας μεσαίος humbucker με όχι τρελά γκάζια, αλλά με μπόλικο όγκο.. και αν και είναι αρκετά διαφορετικός από τους άλλους δύο Fender μονοπήνιους της κιθάρας, η vintage Τεξανή χροιά του είναι στα γούστα μου, και μπορούν να συνδυαστούν όμορφα και φυσικά μεταξύ τους θεωρώ. Σε αυτό βοηθάει πολύ και η πατέντα που λέγεται bass cut (κάτι που κάνει σε όλα τα μοντέλα της η Reverend, πιθανά και άλλοι κατασκευαστές), η οποία είναι απίθανα χρήσιμη για οποιοδήποτε όργανο εκεί έξω, και ακόμα περισσότερο για όσα φέρουν humbuckers, P90s ή γενικά μπασάτους μαγνήτες. Πέρα από προφανείς χρήσείς όπως στα μέγιστα γκάζια που παίζει ο καθένας, ώστε να καθαρίζει τον πάτο από μπασίλα και να τοποθετεί την κιθάρα καλύτερα στο mix, ή σε funk ρυθμικά που θέλεις να τσιμπάνε όσο γίνεται περισσότερο, μπορώ να πω ότι ο τελειότερος λαμπρός φεντερίσιος ήχος (σκεφτείτε καθαρά Eric Johnson) επιτυγχάνεται για μένα στην επιλογή middle και bridge μαγνήτη, με το bass cut κάπου στο 7-8. Αυτό σε ένα καθαρό κανάλι με 6L6 ή 6V6 λάμπες, μαζί και με ένα καλορυθμισμένο tape echo, και είμαι πραγματικά στον προσωπικό μου tone heaven. Συμπέρασμα... πολύ χαρούμενος για τις αλλαγές, και πρόταση για όλους: αν έχετε κιθάρα με πάνω από ένα tone knobs, κάντε το ένα master και το 2ο bass cut.. θα με θυμηθείτε. Εμένα μου αρέσει τόσο που σκοπεύω να πράξω στο ίδιο και στην D'Angelico semi-hollow που έχω.
    0 βαθμοί
  39. Πες του "When LK was coming, you were still going".
    0 βαθμοί
  40. Στην νομική επιστήμη , όπως έχω ξανα πει, δεν υφίσταται η ερώτηση "τί ισχύει" ή ¨τι λέει" ο νόμος. Ισχύει το "πες μου τι θες να κάνεις, να σου δώσω νομικά επιχειρήματα". Εν τάχει: Κατά τη δική μου γνώμη, υποκείμενο δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας μπορεί να είναι μόνο ο άνθρωπος. Συνεπώς το έργο που παράγεται με τεχνητή νοημοσύνη, δεν προστατεύεται από τον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Η Τ.Ν είναι το μέσον , θα ήταν δηλαδή σαν να προστατευόταν το λαπτοπ ή ο κειμενογράφος , που γράφει κάποιος ένα μυθιστόρημα π.χ. Άλλωστε η Τεχνητή Νοημοσύνη , στην παρούσα φάση είναι μια "βάση δεδομένων" , και ως γνωστό " Η προστασία αυτή δεν εκτείνεται στο περιεχόμενο των βάσεων δεδομένων και δεν θίγει κανένα από τα δικαιώματα που υφίστανται στο περιεχόμενο αυτό. Ως βάση δεδομένων νοείται η συλλογή έργων , δεδομένων ή άλλων ανεξάρτητων στοιχείων , διευθετημένων κατά συστηματικό ή μεθοδικό τρόπο και ατομικώς προσιτών με ηλεκτρονικά μέσα ή με άλλο τρόπο"." ( 1 άρθρ.7 Ν.2819/2000,ΦΕΚ Α 84/15.3.2000.) που πρόσθεσε παράγραφο 2α στο άρθρο 2 του Ν. 2121/1993. Από εκεί και πέρα, δεν αποκλείω , αν επεκταθεί και εξελιχθεί η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και προκύψουν έργα "πρωτότυπα" με καλλιτεχνική άξια, να μπορεί να τύχουν προστασίας από πλευρά πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε τί ποσοστό στην πλατφόρμα και σε τί στον χρήστη, φαντάζομαι θα εκτιμάται κατά περίπτωση , ανάλογα με τη συνεισφορά του καθενός. Ως γνωστό άλλωστε η τεχνολογία, προηγείται της ρυθμιστικής νομοθεσίας, αλλά αυτό σίγουρα είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει τον νομοθέτη μελλοντικά.
    0 βαθμοί
  41. Σε αυτόν... Πέρα από την πλάκα, αναθετεις σ'εναν AI να σου γράψει ένα κομμάτι. Ο κόσμος πως το ξέρει? Αν εσύ ο ίδιος διασκευάσεις το κομμάτι (με ή χωρίς αλλαγές) κ ανθρώπινο παίξιμο , πως θα το καταλάβει κάποιος (αν δε το δηλώσεις φυσικά) Υπάρχει αρχείο με όλα τα... πάρε δώσε ανθρώπου - AI κ ελέγχεται?
    0 βαθμοί
  42. Αυτές οι μακρινές μετατροπίες του Ντεοντάτο που είναι λες και σου παίρνει η θαλάσσια αύρα το ξανθό ίσο μαλλί... με τρελαίνουν!
    0 βαθμοί
  43. Η Γαλλική σκηνή δέν σταμάτησε ποτέ να παράγει,ούτε τώρα,το συγκεκριμένο είδος.Οι σειρές αυτές βγήκαν μεταγενέστερα.Η τελευταία αναβίωση του είδου μαζικά,έγινε όταν έσκασε αυτό(2006,θυμίζει λίγο ψόφιο ποντικό) και όλα τα dancefloor της ευρώπης ακολούθησαν,μαζί αρκετοί μεγάλοι παραγωγοί/σχολές,djs(deadmau5,pryda κ.α),δίνοντας ο κάθε ένας την δική του οπτική. Και μήν ακούτε διαφημίσεις,όλα hardware.Βασικά εκεί γίνετε η αποδοχή του ενός καλλιτέχνη/στούντιο/σκηνής με το άλλο,στο ποιός θα βγάλει τον πιό "άρρωστο-μοναδικό-δύσκολο στήν αντιγραφή" ήχο και οι τεχνικές,όχι ποίος θα είναι ο εκατομμυριοστός μαλάκας που θα χρησιμοποιήσει το sample uk bass απο το m1 για να γράψει deep house η το έτοιμο kick από το sample pack που έχουν άλλοι 100.000.000 ατάλαντοι σαν αυτόν,όπως σήμερα.Βασικά μόνο το kick απο το παρακάτω να προσπαθήσουν να βγάλουν,θα βαράνε μία μπότα για το υπόλοιπο της ζωής τους. Με λίγα λόγια η συνταγή της επιτυχίας είχε να κάνει με αυτήν την σειρά.Πρωτα θα σε αποδεχτούν οι άλλοι επαγγελματίες/στούντιο/σχολές που κάνουν ακριβώς αυτό που κάνεις και εσύ και μετά ο κόσμος.Μιλάμε για την κορυφή της μουσικής βιομηχανίας και τον εξοπλισμό/τεχνογνωσία που διαθέτει. Που πάτε ωρέ ξεβράκωτοι με τα vst? Ωραίοι καιροί για όσους τους έζησαν. Δέν υπάρχει ακριβώς μιμητισμός,απλά ερασιτεχνικά κακέκτυπα.
    0 βαθμοί
  44. Μπα.Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάω για Ντατσουν Σάντα Μπάρμπαρα με πατάτες πάνω.
    0 βαθμοί
  45. Τα πάντα είναι σχετικά. Αν έδωσε datsun 240z και πήρε mercedes 180e.....βρες ποιός είναι το κορόιδο
    0 βαθμοί
  46. Μη σκεφτεσαι ουτε τους ενισχυτες, ουτε καν την κιθαρα. Να σκεφτεσαι συνολικα το κομματι που φτιαχνεις. Αν εχει καποιο ρολο αυτο που κανεις στο κομματι, εχει καλως. Αλλιως οσο απλοτερο, τοσο καλυτερο. Για στερεο παιχνιδι παντως, πιο συνηθισμενο ειναι αυτο που σου εγραψα, μια mono κιθαρα σε ενα stereo ping pong delay ας πουμε δινει κατι το διαφορετικο. Αν παλι θελεις να "ανοιξεις" την στερεοφωνικη εικονα της κιθαρας, ειναι πολυ ανωτερο να παιξεις δυο φορες το ιδιο πραγμα σε μονοφωνικα καναλια, τα οποια θα παναρεις δεξα- ζερβα. Φυσικα και με δυο ενισχυτες μπορεις να εχεις εναν αλλο ηχο, αλλα αν δεν παιξεις παλι με στερεο εφε δε θα παρεις κατι το "μεγαλο" σε στερεο εικονα. Γενικα, στο συνολοκο ακουσμα του κομματιου, ειναι πιο ευκολο να εχουμε μονοφωνικες πηγες που θα τις μοιρασουμε εξυπνα στο στερεοφωνικο πεδιο ωστε ολο το κομματι να εχει ευρυ φασμα, παρα να εχουμε πολλους στερεο ηχους που θα γινουν σαλατα μεταξυ τους.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου