Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      10.697


  2. kosthrash

    kosthrash

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      143


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.956


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.979


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/02/2024 σε όλα

  1. Το Epsilon Studio βρισκόταν στο κέντρο του Παρισιού και χρησιμοποιήθηκε από τον Παπαθανασίου την περίοδο 1992-1993. Σε αυτό ηχογραφήθηκαν διάφορα projects, με γνωστότερο το score για την ταινία του Ridley Scott "1492: Conquest Of Paradise". Το στούντιο ήταν φτιαγμένο σχεδόν όλο από γυαλί και ήταν διαμπερές, ενώ περιβαλλόταν από διάφορα πολυώροφα κτήρια με διαμερίσματα και γραφεία. Ο Παπ. είχε πει ότι είχε βαρεθεί τόσα χρόνια να ηχογραφεί σε υπόγεια ή σκοτεινά στούντιο, οπότε ο συγκεκριμένος χώρος ήταν ιδανικός για να τον μετατρέψει σε στούντιο, ένας χώρος απ'τον οποίο μπορούσε να παρακολουθήσει τις αλλαγές της ημέρας, του καιρού και των εποχών. Ακολουθεί φωτο-αφιέρωμα με σπάνιες φωτογραφίες. Από αριστερά: άγνωστη φίλη του Παπ, Roman Polanski, Emmanuelle Seigner, Λώρα Μεταξά και Παπ. Ο Παπ. μαζί με τον Philippe Colonna, έναν εκ των δύο βασικών και μακροχρόνιων sound engineers του Με αγνώστου ταυτότητας φίλη Ο Παπ. είχε τρελό κόλλημα με την τοξοβολία ήδη από τα '60s Ο Philippe επί το έργον Οι δύο engineers που δούλευαν μαζί του ως το τέλος της ζωής του, Philippe Colonna & Frederick Rousseau Το ένα εκ των δύο synth setups του στούντιο. Το συγκεκριμένο διέθετε analog κ' digital synths, σε αντίθεση με το 2ο setup που ήταν εξ ολοκλήρου digital and hop... O Guy Protheroe, conductor, musical director, διευθυντής της English Chamber Choir και ένας από τους πιο παλιούς και στενούς συνεργάτες του Παπ. απ΄τα μέσα των '70s και το "Heaven And Hell". Στη φωτό με το 2ο synth setup του Epsilon Studio. Με τον Παναγιώτη Τουλάτο! που δεν είχε ακόμα μούσι. Παράξενες παρέες είχε ο Βαγγέλης... Παπ., Ridley Scott & Frederick Rousseau Με Ridley Scott Mε Gerard Depardieu, Philippe Colonna, Ridley Scott, Frederick Rousseau και Λώρα Μεταξά Γενέθλια κάποιας φίλης του Παπ., με τον ίδιο να της παίζει το Happy Birthday (υπάρχει και σχετικό βίντεο). Στην παρέα η διεθνούς φήμης Κλασική πιανίστρια Akiko Ebi (φωτό κάτω αριστερά) Στιγμιότυπα από την εκπομπή "Musiques Au Coeur" που προβλήθηκε στην Γαλλική tv το 1993 και ήταν αφιερωμένη στον Παπαθανασίου. Στις φωτογραφίες με την παρουσιάστρια της εκπομπής και τον Roman Polanski. Στα τέλη του 2022 ο Ελληνο-Γάλλος συνθέτης Zorzes Katris βρήκε την περιοχή που ήταν το Epsilon Studio και πήρε κάποιες φωτογραφίες. Ο χώρος πλέον φαίνεται να είναι εγκαταλειμμένος.
    3 βαθμοί
  2. Αυτή η Solar πώς σου φαίνεται; https://www.solar-guitars.com/product/v1-6frc-carbon-black-matte-2/
    1 βαθμός
  3. Να'σαι καλά φίλε μου, σε ευχαριστώ! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το θυμάμαι το σχόλιό σου...Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι! Η ibanez είναι η GRGR221PA-AQB και με αυτήν έχω γράψει τις δεξιές ρυθμικές κιθάρες καθώς και όλα τα leads & solos.
    1 βαθμός
  4. Ας ηρεμήσουμε. Οι HB παίζουν μια χαρά. Όλες οι σύγχρονες κιθάρες έχουν υψηλό επίπεδο playability. Σε άλλον αρκούν σε άλλον όχι. Είμαστε μια «παρέα» εδώ μέσα, και καλό είναι να μη στεκόμαστε στις «λέξεις», καθώς ο γραπτός λόγος είναι δύσκολο να ερμηνευτεί, αρα είναι και πολύ παρεξηγήσιμος.
    1 βαθμός
  5. Μου άρεσε το tone σου εδώ πολύ Περισσότερο απ' το ampero Προβοκάτσια
    1 βαθμός
  6. Μπράβο Γιώργο! Όλα τέλεια! πάντα τέτοια!
    1 βαθμός
  7. Δίπλωμα στην μέση , σε μεγάλη νάυλον θήκη για ρούχα του ΙΚΕΑ. Όμορφα με διαφανές υλικό, εύκαμπτη σε ανθρώπινες διαστάσεις. Χωρά στο κάτω μέρος της ντουλάπας και δεν φτάνει σε ύψος τα σιδερωμένα πουκάμισα. https://www.ikea.gr/proioda/skubb-thiki-apothikeysis/70290360 https://www.ikea.gr/proioda/parkla-thiki-apothikeysis/50395382 https://www.ikea.gr/proioda/gorsnygg-thiki-apothikeysis-55x49x19-cm/40504193
    1 βαθμός
  8. Ένα από τα πιο όμορφα και άκρως ενδιαφέροντα post που έχω διαβάσει εδώ.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Αν τις βάλεις κατά μήκος.......θα πιάσουν πολύ χώρο... Πρέπει να μπουν η μια πάνω στην άλλη (ως καλλίτερη δυνατή λύση μετά τις κούτες).
    1 βαθμός
  11. Αυτή η Framus έχει active μαγνήτες, έβενο ταστιερα και original fr, και στα λεφτά που κοιτάς... https://www.thomann.de/gr/framus_d_series_artist_line_wh_1_sblk.htm
    1 βαθμός
  12. εγω πλεον τα εχω καταργησει ολα τα αλλα πινελα και χρησιμοποιω αποκλειστικα 2 συνθετικα της Omega τα οποια δεν αλλαζω με τιποτα, απιστευτα αποτελεσματικα , κανουν γρηγορα αφρο και στεγνωνουν σχεδον αμεσως. ειναι δε τζαμπα (5-6 EUR)
    1 βαθμός
  13. Συμφωνώ και επαυξάνω... 100 φορές basswood, απ' το να πάρεις poplar.
    1 βαθμός
  14. Δεν ξέρω γιατί έχεις κόλλημα με το να μην είναι bolt on αλλιώς θα σου έλεγα να πάρεις αυτή στα μισά λεφτά. Θα ζήσεις λίγο μαζί της να δεις αν σου ταιριάζει σαν σχήμα και αν την κρατήσεις πετάς πάνω ένα schaller τρέμολο (η FR αν επιμένεις στο όνομα) και 2 EMG που σου αρέσουν. Tι σε εμποδίζει να πάρεις μια τέτοια και να αλλάξεις αυτό που δε σ' αρέσει?
    1 βαθμός
  15. Γενικά οποιαδήποτε Jackson japan μεταχειρισμένη είναι μια καταπληκτική κιθάρα σε καταπληκτική τιμή, οπότε μπορείς να περιμένεις να βγει καμιά σε αγγελία. Σχετικά με το σχήμα, επειδή παλιότερα (αλλά πολύ παλιά, πάνω από 10 χρόνια) είχα μια king V θυμάμαι ότι δεν είχε καλό ζύγισμα (αλλά ούτε και εντελώς χάλια) και έχει μεγάλο μήκος = είναι πολύ εύκολο μα χτυπήσεις σε καμιά γωνία. Οπότε σου προτείνω να δοκιμάσεις μία πριν πάρεις. Σχετικά με το floyd: Δεν κάνω "βαριά" χρήση και αυτό γιατί δεν τα εμπιστεύομαι, είτε μιλάμε για το low profile της Jackson είναι για το edge pro της Ibanez, ποτέ δεν ένιωθα σιγουριά (αν και απο το edge pro δεν είχα ποτέ πρόβλημα). Οπότε το συμπέρασμα μου είναι το εξής: Αν κάποιος χρησιμοποιεί το floyd και η κιθάρα του έχει φτηνό τότε αργά ή γρήγορα θα φαγωθούν τα μαχαίρια και θα χρειαστεί αντικατάσταση με ένα original floyd ή αγορά της βάσης που έχει καινούργια μαχαίρια.
    1 βαθμός
  16. 7,40? Πρέπει να καθαρίζει πολύ καλά αυτό!
    1 βαθμός
  17. Ωραίοι. Το πρώτο το παίζαμε κι εμείς με την μπάντα (κάπου πρέπει να έχω και μια liFe ηχογράφηση) και το Easy Livin', αν και το παίζαμε πάντα στις πρόβες, περιέργως δεν το παίξαμε ποτέ σε live. H πλάκα είναι ότι δεν το παίζαμε στην αρχή γιατί δεν είχαμε Hammond, και όταν αποκτήσαμε δεν το παίξαμε ποτέ, πάντα για κάποιο λόγο έμενε έξω από τη λίστα με σκεπτικό να παιχτεί στο επόμενο live. Πάρτε ένα πληκτρά, τα κομμάτια αυτά τον "τραβάνε".
    1 βαθμός
  18. Δεν ξέρουμε ακόμα που θα καταλήξει ο εξοπλισμός των studios του και αν πουληθεί ή μπει σε κάποιο μουσείο ειδικά φτιαγμένο γι αυτόν. Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πουληθεί οτιδήποτε, κι ελπίζω κάποτε όλα αυτά και ακόμα περισσότερα που είχε σε αποθήκες (καθώς ο Βαγγέλης δεν πούλαγε ποτέ τίποτα) να γίνουν προσβάσιμα για το κοινό σε κάποιον ειδικό χώρο.
    1 βαθμός
  19. Eιναι φοβερο αυτο το μαραφετι, και εξαιρετικα έξυπνη η ιδεα του. Oκ ειναι ακριβο αλλα στην τελικη με αυτο κανεις μια αγορα και "σωζεις" ταυτοχρονα ολες σου τις ακουστικες, φτανει να εχουν πανω piezo ή καποιο bridgeplate transducer.
    1 βαθμός
  20. @Nestoras : telecaster (all lead guitars) @Terry RoscoeBeck5 : Bass , μπαμπάδες από το Rio SF: καφέδες , keys, guitars, drums, ενορχηστρωση, παραγωγη, μιΚση & μαστερινΓΚ Ακόμα μια υπερπαραγωγή διασκευή στο τεράστιο κομμάτι που πρωτοτραγουδησε ο τιτάνας Τολης Βοσκοπουλος.
    0 βαθμοί
  21. O Άρχοντας των Συνθεσάιζερ, ο Guru των Romplers, o Undisputed Composer cos_dr proudly presents: Φίλοι μου, αυτόν τον μήνα ασχολήθηκα αρκετά με το Triton VST όπως είχα αναφέρει και στο ανάλογο thread του φόρουμ μας. Κατά τη διάρκεια της εκτενούς μου ενασχόλησης, προέκυψε και αυτό το … trance downbeat κομμάτι. Η αγάπη μου για τη σειρά TRITON είναι γνωστή και θα είναι για πάντα μεγάλη και παντοτινή. Το παραθέτω λοιπόν και σαν ένα φόρο τιμής μου θα έλεγα, για το KΟRG Triton Classic, το Μusic Workstation που την εποχή που κυκλοφόρησε ως μετεξέλιξη των προηγούμενων μοντέλων της KORG, έδωσε κατά τη γνώμη μου μια σημαντική ώθηση στη μουσική τεχνολογία επαναπροσδιορίζοντας τη δυνατότητα της αυτόνομης, δημιουργίας και διαμοιρασμού ολοκληρωμένης μουσικής παραγωγής, υψηλού, στουντιακού επιπέδου, από ένα και μόνο πληκτροφόρο όργανο, γεγονός που επηρέασε και τους άλλους κατασκευαστές πραγματικών αλλά και virtual οργάνων. Έφαγα αρκετό χρόνο για να το φτιάξω, δε θα το κρύψω αλλά δεν το μετανιώνω γιατί αναδεικνύει παράλληλα τις world class δυνατότητες του cos_dr στο παίξιμο και τον προγραμματισμό των ΣΥΝΘΕΣΑΊΖΕΡΣ αλλά και τον μέγιστο βαθμό στον οποίο κατέχει το συγκεκριμένο όργανο Μεράκλωσα και έφτιαξα και ένα βιντεάκι γι αυτό, έκανα προσπάθεια να είναι καλή η μουσική παραγωγή και να μη θάψω το όργανο Οι ήχοι (και εφφέ και φίλτρα κλπ.)είναι preset του οργάνου, όλα έχουν βγει από το TRITON VST παιγμένα φυσικά από τον μοναδικό και καλό σας φίλο και συμφορουμίτη cos_dr Ελπίζω να σας αρέσει και κάθε σχόλιο ή παρατήρηση πάντα ευπρόσδεκτα!!!! KORG TRITON FOREVER!!!! ΤΡΕΜΕ MONTAGE Μ! Τα κουρέλια τραγουδούν ακόμα!
    0 βαθμοί
  22. Είχαμε σήμερα κοπή της πίτας στο ωδείο και περάσαμε ένα όμορφο μεσημέρι… att.YMq4wS6SKvDduQZFQAAeLhOM2_NMTBByuTv3oARFC3g.mov att.OKxdhv8iiMW9B81VWl-seEwi6r2uXfxVH2cnpODGXuE.mp4 έκανα τις πρασινάδες μου αλλά δεν πειράζει…
    0 βαθμοί
  23. Εγώ ψήνομαι για την 7χορδη της budget σειράς https://www.sbysolar.com/product/ab4-7c-7-string-s-by-solar-carbon-black-matte/
    0 βαθμοί
  24. Προσωπική μου άποψη. Δεν είναι vfm. Ίσως ήταν όταν ξεκινούσε την εταιρία. Τώρα με το όλο hype ο Ola την έχει δει premium και έχει ανεβάσει τις τιμές στον θεό. Κυκλοφόρησε και τη sub μάρκα S by Solar με χαμηλότερες τιμές αλλά παράλληλα και την ανάλογη έκπτωση στην ποιότητα.
    0 βαθμοί
  25. Καίγομαι να ρωτήσω... Από καθαρά τι λένε;
    0 βαθμοί
  26. Μου αρέσουν πολυ οι solar (τις ζαχαρώνω τελευταίες βδομαδες), και φαίνονται εξαιρετικό vfm, αλλά φοβάμαι μη μου τρυπήσουν κάνα χέρι, κάνα πόδι. Πολύ μυτερές ρε παιδί μου.
    0 βαθμοί
  27. Αυτή είναι ωραιότατη και IMHO ο ορισμός της "μεταλοκιθάρας". Badass look, ένας humbucker (δεν θες κάτι άλλο για να παίξεις metal) , locking τρέμολο, μαονάκι (καλό για metal)... Αλλά... Η τιμή νομίζω ότι ξεπερνά αρκετά το budget του Γιάννη. Πάντως είναι ωραία...
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. Guardianάκιδες του forum συγκεντρωθείτε γύρω απ'τη φωτιά για να σας πω μια ιστορία για ένα πολύ γενναίο ξωτικό και μια επική μάχη. Πρόκειται για τον Fingolfin και την μονομαχία του με έναν εκ των Βάλαρ, τον Morgoth, τον οποίον μάλιστα ο ίδιος τον προκάλεσε!! Τα υπόλοιπα τα περιγράφουν καλύτερα από μένα οι στίχοι του Hansi Kursch! Λοιπόν, φίλτατοι τι έχουμε εδώ? Έχουμε μία εκ των κορυφαίων συνθέσεων των Blind Guardian απ'το concept album τους "Nightfall In Middle-Earth" το μακρινό, πλέον, 1998. Κομμάτι-ανατριχίλα που μιλάει για την προαναφερθείσα μάχη η οποία, αν έχεις γνώση για τα μεγέθη των 2 μερών (σωματικά και σαν ιδιότητες-παρουσίες), δεν μπορεί να σε αφήσει ασυγκίνητο! Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα, μαζί με τον Sozos Michael των Gloryhammer για ακόμη μια φορά, να το φέρουμε εις πέρας με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Και αυτό γιατί, ειδικά όταν πρόκειται για Guardian, έχω έναν λόγο παραπάνω να βάλω το μεράκι μου! Στα τεχνικά τώρα:--- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι το suite του KRIMH από την Bogren Digital.--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton και σαν amp software έχω το Bass Knob.--- Ρυθμικές κιθάρες είναι 4, με το MLC S_zero 100 της Bogren Digital. --- Lead και solo κιθάρες είναι με διάφορους ενισχυτές από Amplitube 4 μαζί με guitarhack impulses. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!! Stay safe & keep it heavy!!!
    0 βαθμοί
  30. Και οι δυο ενισχυτές ανήκουν στον ιδιο (δεν φαινεται στο βίντεο διότι προσπαθεί να παίξει πλήκτρα). Του αρέσει περισσότερο ο ac10 που πρόσφατα του πούλησα σε σχέση με τον Princeton. Πάνω στο πάλκο είχε παρά πολλά μπάσα ο Φέντερ. Στον ac10 δεν εκανα soundcheck πάνω από 15’’. Κούμπωσα πετάλια και έπαιξα.
    0 βαθμοί
  31. Δώσε λίγο... παραπάνω. Που, τι, ποιοι; Για αυτό πρέπει να στραφείς στα πιο value for money όργανα στην ιστορία των οργάνων: Ibanez Ναι δεν είναι V, δεν έχει EMG, έχει όμως Edge-Zero II τρέμολο και είναι αρκούντως metalοκίθαρο. Και above all θα σου δώσει πολύ περισσότερα από αυτά που θα πληρώσεις. Την ακόλουθη ή κάτι σχετικό... https://www.thomann.de/gr/ibanez_rg320exz_bkf.htm
    0 βαθμοί
  32. Με βάσει τα παραπάνω και θα μιλήσω για τελευταία φορά, και μετά θα σωπάσω για πάντα. ΔΕΝ χρειάζεται καν να μου απαντήσεις. Απλά σκέψου το κυρίως κάντο εικόνα! Άρα θες μια μετολοκιθάρα (και πολύ καλά κάνεις) , για την ποζεριά (και πολύ καλά κάνεις), αν παίξετε μια φορά την εβδομάδα (και πολύ καλά θα κάνετε) ....δέκα τραγούδια (πολύ καλά θα κάνετε). Έχεις μπάτζετ (με βάση το ποστ σου 766 € ). Με ακόμα 43 ευρώ κοίτα τί παίρνεις. Αλλάζεις κιθάρα μετά από κάθε τραγούδι....και στο τέλος της σαιζόν....τις σπας και τις καις στη σκηνή. Με ευχαριστείς μετά
    0 βαθμοί
  33. Το σύγχρονο mini-modular του Β. Παπαθανασίου που είχε φτιάξει και είχε στο τελευταίο του στούντιο στο Παρίσι. Μπορεί να είναι mini στο μέγεθος, αλλά αποτελείται από τουλάχιστον 16 ξεχωριστά modules. Το κόστος της συγκεκριμένης modular υλοποίησης ξεπερνάει τα €7Κ. Τα modules από τα οποία αποτελείται είναι τα κάτωθι: • Hermod 8-track sequencer (by Squarp Instruments) • Plaits macro-oscillator (by Mutable instruments) • Morgasmatron filter (by Intellijel) • 2x Spherical Wavetable Navigator synth (by 4ms Company) • Rings resonator (by Mutable instruments) • Morphagene (by Make Noise) • Lubadh stereo looper (by Instruo) • Sponde mixer (by IO Instruments) • Beads texture synth (by Mutable instruments) • Planar recordable joystick & vector mixer/router (by Intellijel) • Ochd LFOs (by DivKid) • Voltage Multistage (by Verbos Electronics) • Bitbox sampler (by 1010music) • A-143-2 Quad ADSR (by Doepfer) • Mother-32 synth (by Moog) Υπάρχουν και 2-3 modules που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα. Όποιος modular γνώστης μπορεί να μας διαφωτίσει, ελεύθερα. Εγώ πάντως από τις παραπάνω εταιρείες μόνο τις Doepfer, Mutable instruments και Mg ξέρω.
    0 βαθμοί
  34. https://www.rihardos.gr/en/jackson-pro-series-signature-gus-g-san-dimas-candy-apple-red-ilektriki-kithara.html Δε στηρίζουμε το εγχώριο προϊόν;
    0 βαθμοί
  35. Η ΗΒ ήταν η πρώτη μου επαφή με active μαγνήτες (μια ασπρη explorer με emg) και ο λόγος που θέλω να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου με μεταλ όργανο. Δυστυχώς το όργανο ήρθε σε άθλια κατάσταση και έπρεπε να φύγει. Ο λόγος που θέλω μια μεταλ τύπου κιθάρα είναι γιατί αν και με την μπάντα παίζουμε classic πράγματα, τώρα τελευταία έχουμε ανανενώσει το ρεπερτόριο με πιο heavy πράγματα τύπου Saxon, Ozzy, Priest κτλ. OK δεν είναι must να έχεις active όργανο για να τα παίξεις αυτά, ούτε αυτοί είχαν όταν τα έγραφαν αυτά, αλλά πλέον παίζουν με EMGs οι περισσότεροι στα λάιβ τους και μου αρέσει ο πιο κοφτός και επιθετικός ήχος-προσέγγιση όταν παίζουν ζωντανά τα classics τους. Συν του ότι είμαι και metalhead οπότε δεν με χαλάει να έχω και μια τέτοια Με λίγα λόγια την κιθάρα την θέλω για το ''δεύτερο πρόγραμμα'' και όχι σαν μια βασική μου κιθάρα. Δεν έχω κρίση μέσης ηλικίας Αλλά σε κάτι megadeth - metallica οι EMGs βοηθάνε πολύ. Γι αυτό δεν με απασχολεί το πόσο τυρανία είναι το floyd ή schaller τρέμολο.. μιλάμε για μια φορά την βδομάδα, σε συγκεκριμένο μαγαζί, το δεύτερο πρόγραμμα (10 κομμάτια) και ΑΝ το σηκώνουν οι περιστάσεις... σορρυ για την πολυλογία απλά ήθελα να δώσω και το πλαίσιο στο οποίο με ενδιαφέρει ένα τέτοιο όργανο. Γι αυτό δεν ψάχνω κάτι high end αλλά κάτι μεσαίας κατηγορίας... αυτή είναι yummy! Και με ωραίο headstock... τα inlays είναι λίγο κουκουρούκου.. και είναι set neck και όχι neck through. Χμ... ενδιαφέρουσα περίπτωση
    0 βαθμοί
  36. Έχει πληκτρά (και μαλιστα πολύ ταλαντούχο) το ωδείο, αλλά είναι Γ' Λυκείου φέτος και δεν μπορεί να συμμετέχει στα γκρουπάκια του ωδείου. Τον είχαμε πέρσι στις εμφανίσεις που κάναμε, και ευελπιστούμε να τον ξανάχουμε σύντομα...
    0 βαθμοί
  37. Να σαι καλά Αλεξ! Είναι απίστευτο συναίσθημα το πάλκο. Μπορεί να μην πολυακουγα τι έπαιζα, αλλά ευχαριστήθηκα κάθε δευτερόλεπτο από το 40λεπτο που έπαιξα. Επαιξα με τον ac10 που πούλησα για να αγοράσω τον jcm. Δεν τον είχα ποτέ πάρει σε και σήμερα έπαιξα με αυτόν ενώ ανήκει σε άλλον. Νομίζω είχα πολύ καλό ήχο.
    0 βαθμοί
  38. Πάρτε και ένα easy livin att.xXl3C6YM4dR9fvbxh2M3S57Xp913EtmLbif0rd2JZY8.mov
    0 βαθμοί
  39. Μου πήρε η γυναίκα μου πανί ξεσκονισματος D'Addario από τον Νακα 7.40€. Ή μ αγαπάει πολύ, ή με αυτό ξεσκονιζε ο SRV τις Strat του
    0 βαθμοί
  40. Για πες μας κάποιους καλλιτέχνες/αθλητές/φαντάρους(?) που προσφέρουν ανιδιοτελώς για τη χώρα. Οι καλλιτέχνες που το κάνουν είναι ελάχιστοι, και το κάνουν σπάνια. Οι αθλητές το κάνουν πρωτίστως για την πάρτη τους (και καλά κάνουν) ενώ οι φαντάροι ό,τι κάνουν το κάνουν αναγκαστικά. Ο Παπαθανασίου δεν πήρε ποτέ κρατικό χρήμα, δεν πληρώθηκε ποτέ για συναυλία του ή για οτιδήποτε άλλο πρόσφερε, ίσα ίσα που έβαλε πολλές φορές γερά το χέρι στην τσέπη του (την ίδια στιγμή που κάποιοι άλλοι έβαζαν/βάζουν το χέρι βαθιά στον κρατικό κουμπαρά). Για το ηχητικό σήμα των ειδήσεων της ΕΡΤ που τους έγραψε το 1983 και παίζει μέχρι σήμερα ζήτησε ως αμοιβή να του στείλουν στο Λονδίνο...2 τενεκέδες λάδι. Μη σου πω πόσα έπαιρνε για αντίστοιχα σήματα που έφτιαχνε για διαφημιστικά εκτός Ελλάδας. Στα μέσα των '70s για να καταλάβεις, για 20" μουσικής του γραμμένη για κάποιο διαφημιστικό εταιρείας, της General Motors πχ που είναι μια περίπτωση που θυμάμαι, τσέπωσε £200,000, κάπου £2 εκατομμύρια δηλαδή σε σημερινές τιμές. Όλα αυτά λοιπόν που έκανε τζάμπα για την Ελλάδα (και για πάμπολλους άλλους που ούτε καν φαντάζεσαι) δεν τα έκανε με σκοπό να του φτιάξουν κάποτε κάποιο...μουσείο. Το Ελληνικό κράτος όμως, που έχει ταΐσει και συνεχίζει να ταΐζει με άφθονο δημόσιο χρήμα αμέτρητους καραγκιόζηδες, χαραμοφάηδες, τεμπελχανάδες και κομματόσκυλα , αν μη τι άλλο θα έπρεπε να τιμήσει κάπως και τον Βαγγέλη Παπαθανασίου. Τόσο απλά.
    0 βαθμοί
  41. Μια HB από εμένα σε όποιον έτυχε το φλουρί!
    0 βαθμοί
  42. Α να γειά σου . Το έπιασες το νόημα....κάτι τέτοιο ήθελα !
    0 βαθμοί
  43. H Δήμητρα Γκουντούνα, παλιά καραβάνα της ΕΡΤ. Η εκπομπή απ'ότι θυμάμαι γράφτηκε λίγο πριν τη συναυλία του στο Καλλιμάρμαρο, για την προώθηση της υποψηφιότητας της χώρας μας για τους Ολυμπιακούς του '96. Το τι τζάμπα lives και "τρέξιμο' είχε ρίξει ο μακαρίτης για να πάρουμε κάποιους Ολυμπιακούς δεν λέγεται. Και τα λεφτά που έβαλε κι από την τσέπη του όλα αυτά τα χρόνια. Και η χώρα του τον τίμησε δεόντως στους Ολυμπιακούς του 2004, γράφοντας τον στα π@π@ρια της. Ώσπου μάς μούτζωσε όλους στο τέλος και την έκανε μόνιμα για έξω, Λονδίνο και μετά Παρίσι. Πάρε και μια φωτό παρακάτω που δεν έχεις ξαναδεί, από τις πρόβες της συναυλίας στο Καλλιμάρμαρο το 1990.
    0 βαθμοί
  44. Πριν πολλά χρόνια σε μια μετακόμιση κάποιες κιθάρες τις πήρα εγώ στο αυτοκίνητο και κάποιες άλλες τυλίχτηκαν μαζί με τις θήκες και bubble wrap και με αυτό το πλαστικό film. Μερικοί ενισχυτές (και καναδυό κιθάρες μαζί με τις υπόλοιπες θήκες) είναι ακόμα έτσι πακεταρισμένοι στην αποθήκη. Περιμένουν σαν τον τουτανχαμών να τις ξετυλίξει κάποιος.
    0 βαθμοί
  45. Όχι κ. συνήγορε... Το σύμπαν (μέσω του SF) σου μιλάει ξανά... Πάλι δεν θα το ακούσεις; Στο απώτατο μέλλον, ποιος θα ανοίξει τις κούτες, ποιος θα ξεσκονίσει τις θήκες, ε...ε; Ερωτήματα αδυσώπητα. Νομίζω ότι για μια ακόμη φορά το σύμπαν σε καλεί να λάβεις σημαντικές αποφάσεις...
    0 βαθμοί
  46. Δεν νομίζω, στο Sound Studio (λεωφόρος Μεσογείων 184) έγραφε για κάποια χρόνια, τέλη '80s με αρχές '90s. Για άλλο στούντιο δεν ξέρω.
    0 βαθμοί
  47. Έλα ωρε. ολόκληρο θρεντ έχω ανοίξει γι αυτο, και ήσουν μέσα. Το σπίτι/στούντιο που πωλείται πίσω από το προεδρικό μέγαρο, στην Μελεάγρου 9. Εκεί ηχογράφησε και το score του Alexander του Oliver Stone.
    0 βαθμοί
  48. Θα πήγαινα -όπως και πάρα πολλοί άλλοι- να δω ένα μουσείο αφιερωμένο στον Παπαθανασίου με πλήθος οργάνων και μουσικό εξοπλισμό που είχε χρησιμοποιήσει σε άλμπουμς & lives, προσωπικά αντικείμενα, φωτογραφίες κλπ. Δεν θα ήταν ούτε το πρώτο μουσείο τέτοιου τύπου ούτε το τελευταίο. Για τον Ντέμη Ρούσσο πχ έχει φτιαχτεί μεγάλο μουσείο στην Ολλανδία. Δεν είχε σύζυγο ο Παπαθανασίου, ούτε καν σύμφωνο συμβίωσης. Γι αυτό τρέχουν ακόμα στα δικαστήρια με τα ανίψια του. Ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιος/ποιοι θα κληρονομήσουν και τι. Κάτσε ντε, ακόμα ασχολούνται με τον παγκοσμίως γνωστό (στην Κούβα) Μίκη Θεοδωράκη, που να βρουν χρόνο για Παπαθανασίου και Σκαλκώτα? Ένα ένα, όλα θα γίνουν με τη σειρά και εν ευθέτω χρόνω... Ένας νοικιασμένος χώρος ήταν που χρησιμοποιήθηκε σαν στούντιο για δύο μόλις χρόνια, no big deal. Αυτό που σίγουρα θα έπρεπε να μείνει ήταν το ιστορικό Nemo Studio που είχε ο Βαγγέλης στο Λονδίνο την περίοδο 1975 με 1987, και στο οποίο είχε ηχογραφήσει άπειρα πράγματα, πασίγνωστα και εντελώς άγνωστα. Τι να πρωτοαναφέρουμε? Blade Runner, Chariots Of Fire , Mask, Soil Festivities, Antarctica, See You Later, Heaven And Hell, China, La Fete Sauvage, Rapsodies, Opera Sauvage, Odes, Spiral, Albedo 0.39, Invisible Connections... To συγκεκριμένο στούντιο χάθηκε για πάντα μια και ολόκληρο το κτήριο κατεδαφίστηκε στα τέλη των ΄80s. Ο εξοπλισμός του στούντιο όμως υπάρχει και είναι σε κάποια αποθήκη, κάποια από τα synths του στούντιο τα χρησιμοποιούσε ο Παπ. μέχρι το τέλος (κάποια από τα CS80 του πχ), ή διάφορα αντικείμενα που υπήρχαν εκεί βρίσκονταν και στο τελευταίο σπίτι/στούντιο του στο Παρίσι. Αλλά μια και θυμήθηκα το Nemo, ας ποστάρω και μερικές χαρακτηριστικές φωτός από τον χώρο για να πάρουν μια ιδέα όσοι δεν έτυχε ποτέ να το δουν.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου