Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Άγιος

    Άγιος

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.247


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      6.281


  3. methylene blue

    methylene blue

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      540


  4. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2.255


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/02/2024 σε Αναρτήσεις

  1. Πολλές φορές βλέπω ορθογραφικά και συντακτικά λάθη αμέσως μόλις δημοσιεύσω ένα σχόλιο, καλό είναι να έχουμε ένα μικρό περιθώριο να τα διορθώσουμε χωρίς να χαρακτηρίζεται ''επεξεργασμένο'' το σχόλιο
    3 βαθμοί
  2. Έχετε δικαίωμα να υποβάλετε ηλεκτρονική αίτηση για τακτική επιδότηση ανεργίας μέσα σε 60 ημέρες από την ημερομηνία απόλυσης (Καταγγελία Σύμβασης Εργασίας ή Λήξη Σύμβασης Εργασίας Ορισμένου Χρόνου).
    1 βαθμός
  3. Γιατί δεν παίρνεις μια Vintage V120 τότε; Αξιοπρεπέστατη κιθάρα και οι μαγνήτες της Wilkinson μου εμπνέουν μεγαλύτερη σιγουριά από τους ΗΒ. https://www.ebay.com/itm/175144047785?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=G8yJ4bHnSPa&sssrc=4429486&ssuid=znkfpiwsrnm&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    1 βαθμός
  4. με τα δεδομένα που θέτεις (αν τα εξέλαβα σωστά) δεν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις τρεις φορές παραπάνω από ότι σου ζητάει ένα φτωχό πλην τίμιο και αξιοπρεπές Superlux E523/D ... ΥΓ αν δεν έχεις κάμερα η λύση που προτείνει ο Σπύρος είναι best buy και για μένα και αν σε παίρνει να ανέβεις λίγο η Q8n-4K σου δίνει και την δυνατότητα στο μέλλον να πειραματιστείς και με διάφορα και ακριβότερα μικρόφωνα... ______________________________________________________ ΕΔΙΤ άκυρο το υστερόγραφο δεν είδα την απάντηση σου... ______________________________________________________
    0 βαθμοί
  5. Μπορεί να δημιουργήσει την εντύπωση ότι το σχόλιο έχει αλλάξει ίσως και σε νόημα, και όσο πιο παλιό είναι τόσο δυσκολότερο είναι να δεις ότι μια επεξεργασία έγινε 30 δευτερόλεπτα μετά τη δημοσίευση Δεν το γνώριζα αυτό
    0 βαθμοί
  6. Δεν ξέρω, πάνω στο μεθύσι μου αυτό βρήκα για να δώσω ένα παράδειγμα.
    0 βαθμοί
  7. Έχεις απόλυτο δίκιο και το λογικό θα ήταν να κάνω αυτό που λες. 'Εχω φάει πέτρα με την Marshall μάλλον. Χτες έστησα τον ενισχυτή μου στο μαγαζί, το οποίο αισίως κοντεύει τον μισό αιώνα λειτουργίας, άρα δεν θα υπάρχει για πολύ ακόμη. Είναι το μόνο μέρος ίσως που μπορώ να παίξω με αυτά που πραγματικά θέλω (σε όλα τα υπόλοιπα μέρη χρησιμοποιώ compact λύσεις) Ιδανικά (αν και τα πράγματα ποτέ δεν έρχονται ποτέ ιδανικά στην ζωή) θα ήθελα να παίξω μια χρονιά με τον silver jubilee και ίσως και μια τελευταία και ''για την τιμή των όπλων'' με τον jcm800 (ναι, θέλω και αυτόν, δεν πάω καλά, βεβαια με προβληματίζει το ότι δεν είναι δικάναλος κάτι που μου είναι απαραίτητο αλλά θα ανησυχήσω γι αυτό αργότερα ). Μην νομίζεις ότι δεν μου τρέχουν τα σάλια για αυτούς τους ενισχυτές (engl, evh κτλ)... και για άλλους.. blackstar κτλ. Ο δε Τρεμόντι φανταστικός σε τιμή, μέγεθος και features γαμώτο... Μέταλ ήχο θέλω να βγάζω από hot rodded Marshall (όχι τελείως high gain Marshall) πουσαρισμένο με SD-1... όχι όμως ότι με χαλάνε και αυτά που παράθεσες.. καλά να είμαστε να αγοράζουμε πράγματα
    0 βαθμοί
  8. Δε θέλω να σε αποθαρρύνω από τον silver jubilee, μια χαρά ενισχυταρα είναι, απλά αν έχεις όπως λες ήδη 2 Marshall, ίσως να σκεφτόσουν και έναν ενισχυτή με διαφορετικό tone για metal, για να διευρύνεις την ηχητική σου παλέττα... https://www.thomann.de/gr/prs_mt_15_amp.htm https://www.thomann.de/gr/engl_e633_fireball_25.htm https://www.thomann.de/gr/evh_5150_iconic_80w_top_iv.htm?offid=1&affid=355&utm_source=skroutz.gr&utm_medium=affiliate&utm_campaign=feed_id-355
    0 βαθμοί
  9. Αυτό είναι το σωστό χρώμα κατ'εμε.
    0 βαθμοί
  10. Ναι ενα λουσιματακι του εκανα μονο (σαν καινουργιο που ειναι) και το εβαλα εκει να φυγουν τα πολλα. Θα το γυρισω. Ειναι και πιο ωραιο αναποδα με τη λαβη κατω.
    0 βαθμοί
  11. κιθαρουκλα....η μονη Les Paul που γουσταρω με τα χιλια.
    0 βαθμοί
  12. αν δεν εχει αλκοολ το AS βραστα κι αστα.. κατσε να βαλω εγω ενα (μουφα μονο το μπουκαλι ειναι γεμισμενο με το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ AS στο διπλανο πλαστικο μπουκαλι που το παιρνω οταν ειμαι στην Ζαλονικη απο την αρωματοποιια "Λινα" στη Λ.Σοφου) . Παντως και το 10αρι ειναι φοβερο ειδικα για φρεσκαδουρες το καλοκαιρι...γενικα εχω μανια με τα AS και εχω..δεκαδες...
    0 βαθμοί
  13. Προτιμας το after shave Μενουνος απο το balsam που βλεπω? Καλά το Stirling Barbershop που εχεις, έχει το καλύτερο άρωμα σαπουνιού που μύρισα ανάμεσα σε πολλά δείγματα που μου έστειλε φίλος. Έχει μπει wishlist.
    0 βαθμοί
  14. Η δικη μου custom shop special ασπριζει λιγο….
    0 βαθμοί
  15. Σπύρο το συνθετικό πινέλο δε χρειάζεται να το έχεις στο stand ανάποδα. Δεν παθαίνει τίποτα να μένει όρθιο. Στο λέω για την περίπτωση που έχεις κάποιο άλλο που μπορεί να πάρει τη θέση του. Επίσης, σε αντίθεση με τους ασβούς και τα γουρούνια, δε χρειάζεται μούλιασμα πριν το ξύρισμα. Όπως είναι στεγνό, το βουτάς μια φορά στο νερό και το πιέζεις λίγο να φύγει ο αέρας και είναι έτοιμο.
    0 βαθμοί
  16. το δικο μου pedalboard οσον αφορα το ξυρισμα (7-8 χρονια στο παραδοσιακο ξυρισμα) διαμορφωθηκε οπως φαινεται στη φωτογραφια.απουσιαζει το after shave νο 10 μενουνος επειδη τελειωσε.και απο λεπιδες συνηθως bic η gillete silver blue για τη μηχανη η οποια ειναι η parker 69cr(η οποια μου εκατσε πολυ καλα)στην οποια βαζω συνηθως την κλειστου τυπου κεφαλη και οταν χρησιμοποιησω τη σαβετα (1 φορα το μηνα συνηθως) βαζω astor λεπιδα.το σαπουνακι του παπουτσανη ειναι συνηθως το pre-save και υπαρχει και ενα σπλεντιτ για οταν χρησιμοποιησω σαβετα.
    0 βαθμοί
  17. Επίσης πήρα τα δύο πιο μικρά μπολάκια από σετ της vicko και κολλώντας στο καπάκι τα χαρτάκια από τα reffil σαπούνια, τακτοποιήθηκαν μια χαρά.
    0 βαθμοί
  18. Πήρα μια ταμπακιέρα της stanley Και τακτοποίησα αρκετά πράγματα και ψιλολοιδια που δεν είχα χώρο να τα βάλω. Απελευθερώθηκε χώρος στα ντουλαπάκια
    0 βαθμοί
  19. Κλασσικά πράματα σήμερα
    0 βαθμοί
  20. Όχι ρε γαμώτο το έμαθαν όλοι ότι μετράω μια απόλυση.
    0 βαθμοί
  21. Αυτά τα έκανε και ο Μπο Τζόβι στο Σαμπορα στο u give love a bad name. Θα σέβεστε. Στο 2:27 και σε όλη τη διάρκεια του σόλο.
    0 βαθμοί
  22. Για τον μικρό,μετα απο 5 χρόνια στην κατοχή μου. Ρομποτικό pcb,λάμπες αλλαγή με τον που τον πάρεις γιατί βγάζει ένα περίεργο buzz σε μεσαίο/υψηλό volume,αποφεύγουμε δια ροπάλου jj γιατί τον κάνουν αρκετά harsh στα ψιλά,tung sol θέση 3-4,EH gold στην θέση 2(volume) και μία telefunken στην θέση 1 για εμένα,το ηχείο είναι ο.κ,αλλά αν κάποιος πάει σε αλλαγή αντι για green καλύτερα cream,το οποίο λόγο μεγέθους(10'') θα ακουστεί πιο πριμαριστό απο το αντίστοιχο 12'', κατι ανάμεσα σε green και cream. Ακόμη και αν το pcb είναι χάλια,ολα κοντά,σε περίπτωση βλάβης θα έχει αρκετα δύσκολη επιδιόρθωση η πέταμα,οι λάμπες κάνουν διαφορά,το cream (μαζί με άλλη μια τροποποίηση,ίσως να μην δουλέψει σε άλλους και να κάνει περισσότερο κακό απο ότι καλό στον ήχο τους) μου έδωσε όμορφα ζεστά καθαρά,άρρωστα βρώμικα,με πετάλια. Για το πια πετάλια θα πάρει η οχι καλά,δεν παίρνω θέση καθώς εχω ελάχιστα και diy. Το ψηφιακό reverb θέλει ελάχιστα άνοιγμα,μέτριο/καλό. Closeback με αρκετό μπάσο,το eq θέλει αρκετό πείραγμα για να έρθει ο ήχος εκεί που θές. Το volume αρκετό για ένα μικρό event,το gain μετά την αλλαγή λάμπας είναι 2 διαφορετικά πράγματα με το πρίν,πλέον "δαγκώνει"`. Πολυ ταλαιπωρία και έξτρα χρήματα για να τον πάω εκεί που θέλω,κάποιες φορές σε υψηλό volume έχω πάλι buzz σε χαμηλές συχνοτητες,το οποίο σταματάει αν σηκώσω την χειρολαβή,κάποια χαλαρή βίδα η κάτι στο πλαίσιο πιθανών. Καλύτερα έναν handwire μεταχειρισμένο,αν δέν έχεις όρεξη να σκαλίζεις. Μην ξεγελίεστε με άλλες μάρκες,δέν τον πήρα γιατί ήταν καλός εκ πρώτης,αλλά ο λιγότερο χειρότερος απο τους ανταγωνιστές του,σε αυτήν την κατηγορία. Και για να βγάλω ήχο αλλά QOTSA. Τον λατρεύω για τον ήχο που βγάζει(όχι τόσο τα καθαρά του,σε αντιθεση με άλλους,αλλά τα ιδιαίτερα βρώμικα) και μόνο με την αλλαγή σε λάμπες,τον μισώ γιατί δέν με αφήνει σε ησυχία με τα θέματα του. 700e επειδή τον έβαψαν κόκκινο,δέν πάνε καλά.
    0 βαθμοί
  23. Είναι πολύ απαραίτητο το να σιχαθεί κάποιος την δουλειά του.... ό,τι και να κάνει. Αν η δουλειά ήταν καλό πράγμα δεν θα την λέγανε "δουλειά ", θα τη λέγανε... κεφτέδες
    0 βαθμοί
  24. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ διαφωνία μου σε ότι είπες . Σε όλα τα άλλα συμφωνώ 1000% Και η διαφωνία μου δεν αφορά μόνο τους session μουσικούς. Αφορά τα πάντα .....με αυτήν την αντίληψη. Μια μέρα κόντεψα να έρθω στα χέρια με έναν (φίλο μου) όταν μου είπε το..."Εγώ είμαι τεχνοκράτης jukebox .Όσα κέρματα μου ρίξεις....τόσο θα σου ανταποδώσω - (οικονομολόγος είναι)". Και μου γύρισε το μάτι......σίγα ρε τραχανά (σκέφτηκα) Προσωπικά είμαι 25 έτη δικηγόρος και είτε με πληρώσεις 5.000,00 € είτε το κάνω δωρεάν, την ίδια δουλειά θα κάνω, και θα είναι ......το καλλίτερο που μπορώ (τσαπατσουλιές - εκπτώσεις- δουλειές του ποδαριού , ούτε μου τις επιτρέπω- ούτε μπορώ να τις κάνω) . Δηλαδή τι; Να το πάμε στον μουσικό πάλι. Ανάλογα με τα λεφτά θα παίξει λιγότερες ή περισσότερες νότες ή θα φέρει λιγότερο εξοπλισμό για το τραγούδι (που στην ουσία τον ήχο του θα χαλάσει- πρώτα κακό γι αυτόν δηλαδή και μετά για το τραγούδι) .....η θα χορέψει με την κιθάρα στη σκηνή.....λιγότερο . Ο Επαγγελματίας είναι Pro....no matter what....για τον απλό λόγο ότι δεν μπορεί να είναι ερασιτέχνης και να ρίξει το επίπεδό του.
    0 βαθμοί
  25. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά ανάμεσα στα δύο πιάνα που αναφέρεις, προσωπικά θα διάλεγα με κλειστά μάτια το Yamaha., για καρα-ευνόητους λόγους. Ο πρώτος και βασικότερος καρα-ευνόητος λόγος (γι αυτούς που μόλις προσγειώθηκαν για πρώτη φορά στον πλανήτη μας) είναι η 124χρονη εμπειρία της εταιρείας στην κατασκευή πιάνων. Μετρημένα στα δάχτυλα είναι τα grand pianos που μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα σε ένα Yamaha CFX grand των €300+Κ. Καλή κι η Roland, δεν αμφιβάλω ότι ο ήχος του μοντέλου της θα είναι πολύ καλός, αλλά...
    0 βαθμοί
  26. Θα σου πω τι κανουν οι φιρμες στην Ελλαδα. Επιλεγουν τον αψογο recording musician για το στουντιο, γιατι ειναι κατι που θα μεινει για παντα και ειναι λεφτα που θα δωσουν μια φορα και στα λαιβ παιρνουν καλους μουσικους μεν, οχι τοσο καλους οσο οι recording δε, γιατι ειναι πιο ακριβοι και εχουν απαιτησεις και οικονομικες και περιβαλλοντος εργασιας. Κοιταζουν συνηθως για τους μουσικους του λαιβ, απλα να βγαζουν τουλαχιστον στο οριο το προγραμμα, να ειναι καλοδιαθετοι (παρολες τις κακες συνθηκες που θα συναντησουν), yes men (ενιοτε να ειναι γλυφτες, ρουφιανοι) και να ειναι οικονομικοι. Για αυτο σταματησα να πηγαινω κι εγω να ηχογραφω για φιρμες, αφου στα λαιβ (που ειναι περισσοτερα "μεροκαματα") περνανε τους αλλους. .
    0 βαθμοί
  27. Ο λόγος που το TV Yellow λέγεται έτσι είναι ότι τα έπιπλα τηλεόρασης στην Αμερική των 50s ήταν της μόδας να βγαίνουν σε μία απόχρωση που λεγόταν "limed mahogany". To finish της Junior είναι ουσιαστικά limed mahogany με περασμένο από πάνω ένα clear nitro που έχει κιτρινίσει και αυτό ανάλογα με το χρόνο. Γι αυτό μπορείς να δεις κάποιες καινούργιες Junior να είναι υποκίτρινες και κάποιες παλιότερες να είναι σαν θολή Dijon.
    0 βαθμοί
  28. Το Epsilon Studio βρισκόταν στο κέντρο του Παρισιού και χρησιμοποιήθηκε από τον Παπαθανασίου την περίοδο 1992-1993. Σε αυτό ηχογραφήθηκαν διάφορα projects, με γνωστότερο το score για την ταινία του Ridley Scott "1492: Conquest Of Paradise". Το στούντιο ήταν φτιαγμένο σχεδόν όλο από γυαλί και ήταν διαμπερές, ενώ περιβαλλόταν από διάφορα πολυώροφα κτήρια με διαμερίσματα και γραφεία. Ο Παπ. είχε πει ότι είχε βαρεθεί τόσα χρόνια να ηχογραφεί σε υπόγεια ή σκοτεινά στούντιο, οπότε ο συγκεκριμένος χώρος ήταν ιδανικός για να τον μετατρέψει σε στούντιο, ένας χώρος απ'τον οποίο μπορούσε να παρακολουθήσει τις αλλαγές της ημέρας, του καιρού και των εποχών. Ακολουθεί φωτο-αφιέρωμα με σπάνιες φωτογραφίες. Από αριστερά: άγνωστη φίλη του Παπ, Roman Polanski, Emmanuelle Seigner, Λώρα Μεταξά και Παπ. Ο Παπ. μαζί με τον Philippe Colonna, έναν εκ των δύο βασικών και μακροχρόνιων sound engineers του Με αγνώστου ταυτότητας φίλη Ο Παπ. είχε τρελό κόλλημα με την τοξοβολία ήδη από τα '60s Ο Philippe επί το έργον Οι δύο engineers που δούλευαν μαζί του ως το τέλος της ζωής του, Philippe Colonna & Frederick Rousseau Το ένα εκ των δύο synth setups του στούντιο. Το συγκεκριμένο διέθετε analog κ' digital synths, σε αντίθεση με το 2ο setup που ήταν εξ ολοκλήρου digital and hop... O Guy Protheroe, conductor, musical director, διευθυντής της English Chamber Choir και ένας από τους πιο παλιούς και στενούς συνεργάτες του Παπ. απ΄τα μέσα των '70s και το "Heaven And Hell". Στη φωτό με το 2ο synth setup του Epsilon Studio. Με τον Παναγιώτη Τουλάτο! που δεν είχε ακόμα μούσι. Παράξενες παρέες είχε ο Βαγγέλης... Παπ., Ridley Scott & Frederick Rousseau Με Ridley Scott Mε Gerard Depardieu, Philippe Colonna, Ridley Scott, Frederick Rousseau και Λώρα Μεταξά Γενέθλια κάποιας φίλης του Παπ., με τον ίδιο να της παίζει το Happy Birthday (υπάρχει και σχετικό βίντεο). Στην παρέα η διεθνούς φήμης Κλασική πιανίστρια Akiko Ebi (φωτό κάτω αριστερά) Στιγμιότυπα από την εκπομπή "Musiques Au Coeur" που προβλήθηκε στην Γαλλική tv το 1993 και ήταν αφιερωμένη στον Παπαθανασίου. Στις φωτογραφίες με την παρουσιάστρια της εκπομπής και τον Roman Polanski. Στα τέλη του 2022 ο Ελληνο-Γάλλος συνθέτης Zorzes Katris βρήκε την περιοχή που ήταν το Epsilon Studio και πήρε κάποιες φωτογραφίες. Ο χώρος πλέον φαίνεται να είναι εγκαταλειμμένος.
    0 βαθμοί
  29. Για πες μας κάποιους καλλιτέχνες/αθλητές/φαντάρους(?) που προσφέρουν ανιδιοτελώς για τη χώρα. Οι καλλιτέχνες που το κάνουν είναι ελάχιστοι, και το κάνουν σπάνια. Οι αθλητές το κάνουν πρωτίστως για την πάρτη τους (και καλά κάνουν) ενώ οι φαντάροι ό,τι κάνουν το κάνουν αναγκαστικά. Ο Παπαθανασίου δεν πήρε ποτέ κρατικό χρήμα, δεν πληρώθηκε ποτέ για συναυλία του ή για οτιδήποτε άλλο πρόσφερε, ίσα ίσα που έβαλε πολλές φορές γερά το χέρι στην τσέπη του (την ίδια στιγμή που κάποιοι άλλοι έβαζαν/βάζουν το χέρι βαθιά στον κρατικό κουμπαρά). Για το ηχητικό σήμα των ειδήσεων της ΕΡΤ που τους έγραψε το 1983 και παίζει μέχρι σήμερα ζήτησε ως αμοιβή να του στείλουν στο Λονδίνο...2 τενεκέδες λάδι. Μη σου πω πόσα έπαιρνε για αντίστοιχα σήματα που έφτιαχνε για διαφημιστικά εκτός Ελλάδας. Στα μέσα των '70s για να καταλάβεις, για 20" μουσικής του γραμμένη για κάποιο διαφημιστικό εταιρείας, της General Motors πχ που είναι μια περίπτωση που θυμάμαι, τσέπωσε £200,000, κάπου £2 εκατομμύρια δηλαδή σε σημερινές τιμές. Όλα αυτά λοιπόν που έκανε τζάμπα για την Ελλάδα (και για πάμπολλους άλλους που ούτε καν φαντάζεσαι) δεν τα έκανε με σκοπό να του φτιάξουν κάποτε κάποιο...μουσείο. Το Ελληνικό κράτος όμως, που έχει ταΐσει και συνεχίζει να ταΐζει με άφθονο δημόσιο χρήμα αμέτρητους καραγκιόζηδες, χαραμοφάηδες, τεμπελχανάδες και κομματόσκυλα , αν μη τι άλλο θα έπρεπε να τιμήσει κάπως και τον Βαγγέλη Παπαθανασίου. Τόσο απλά.
    0 βαθμοί
  30. H Δήμητρα Γκουντούνα, παλιά καραβάνα της ΕΡΤ. Η εκπομπή απ'ότι θυμάμαι γράφτηκε λίγο πριν τη συναυλία του στο Καλλιμάρμαρο, για την προώθηση της υποψηφιότητας της χώρας μας για τους Ολυμπιακούς του '96. Το τι τζάμπα lives και "τρέξιμο' είχε ρίξει ο μακαρίτης για να πάρουμε κάποιους Ολυμπιακούς δεν λέγεται. Και τα λεφτά που έβαλε κι από την τσέπη του όλα αυτά τα χρόνια. Και η χώρα του τον τίμησε δεόντως στους Ολυμπιακούς του 2004, γράφοντας τον στα π@π@ρια της. Ώσπου μάς μούτζωσε όλους στο τέλος και την έκανε μόνιμα για έξω, Λονδίνο και μετά Παρίσι. Πάρε και μια φωτό παρακάτω που δεν έχεις ξαναδεί, από τις πρόβες της συναυλίας στο Καλλιμάρμαρο το 1990.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου