Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Guitar Instrumental

       (1 κριτική)

    JimmyKonsta

    Καλησπέρα, σε παγκόσμια πρώτη το νέο μου τραγουδάκι στο noiz για να ακούσω κριτικές για τη σύνθεση και τη μίξη/παραγωγή πριν την "επίσημη" κυκλοφορία!

     

    Τα κατάφερα πάλι και βγήκε μόνο 7 λεπτά! Δεκτός κάθε έλεγχος 😆

    Όποιος θέλει κάνει και μία "βυσματική" εγγραφή στο κανάλι μου εδώ 

     

    https://www.youtube.com/@jimmykonsta

    Ευχαριστώ!


    • Like 14
    • Συμφωνώ 2

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Πολύ ωραίος lead ο ήχος.

    Παίξιμο φοβερό.

     

    Για μίξη /παραγωγή δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις να σχολιάσω.
    Ότι γράψω θα είναι μόνο η αίσθηση που μου άφησε ως ακροατή.
    Στο chorus που μπαίνουν και τα πλήκτρα μου ακούγεται "μπουκωμένο".
    Λες και όλο το background γίνεται μια μαζα.
    Σαν κάτι να χρειάζεται για να καθαρίσει.

     

    Γράψε αν θες και καμιά λεπτομέρεια με τι έγραψες.

     

    P.S. Πολύ ωραίο το bend που πίανεις και την απο πάνω χορδή στο 2:03. Πολυ τα γουστάρω κάτι τετοια. Τα έκανε πολύ συχνά και ο αγαπημένος μου Gary (και πολλοί άλλοι βεβαια).
     

    Επεξεργασμένο από mpamps
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ καλό γενικά. Ωραία παιξίματα, καθαρά, με πολύ καλή μείξη και γενική παραγωγή!

    Αφου το ζητάς, τι θα έφτιαχνα εγώ:

    - Στο 0:00 ακούγεται κάτι κρουστό, σαν μποτιά. Είναι επίτηδες ή το ξέχασες?
    - Τα tom ελάχιστα πιο κάτω, ίσως 1db να κάνει τη διαφορά. Τώρα όταν παίζουν γίνονται ξαφνικά πρωταγωνιστές.

    - Τα δέκατα-έκτα στο basic beat της μπότας ακούγονται ελάχιστα off-grid. Μπορείς να τα βάλεις λίγο πιο πάνω στο grid, αλλά λίγοι θα το καταλάβουν.

    - Η κιθάρα στην αρχή πρέπει να ρθει λίγο πιο πάνω και να πέσει με automation όταν μπει η lead, γιατί τώρα υπάρχει τεράστια διαφορά στις εντάσεις.

     

    Συνθετικά, αλλά προσωπική άποψη: Το τελευταίο κομμάτι, VI-VII-Ι κουράζει πολύ. Ξεκινάει από το 3:25 και πάει μέχρι τέλους. Για μένα θα πρεπε να τελείωνει είτε στο 3:57, ή άντε ένα οκτάμετρο παραπάνω, στο 4:31. Μετά θέλει αλλαγή, για μένα πάντα. Δεν είναι δα και κανένα τρομερό αρμονικό sequence για να κάθομαι να το ακούω 3 λεπτά σερί.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σας ευχαριστώ πολύ που μπήκατε στον κόπο!

     

    @Panos Kostagiannis φίλε μου σε ευχαριστώ θερμά, ελπίζω να σε "ταξίδεψε"

     

    @mpamps όντως το "ρεφραιν" έτσι το ήθελα, ουσιαστικά να έχει ένα "μεγάλο" pad και μια πολύ μικρή υποψία βρώμικης ρυθμικής. Les Paul, Fractal Fm3 με JVM patch, Superior Drummer και παίζω και το μπάσο (ο Θεός να το κάνει χαχαχα 😀 ).  

     

    @Alex Raptakis σε ευχαριστώ για την αναλυτική και εμπεριστατωμένη κριτική, το tom στην αρχή απλώς ξέφυγε, δεν θα υπάρχει στην "επίσημη" έκδοση. Στην παρατήρησή σου περί του συνθετικού θα πω πως...παίρνω το χρόνο μου. Αν ακούσεις και τα υπόλοιπα κομμάτια μου, μου αρέσει να ανακαλύπτω νέες μελωδίες πάνω σε έναν σταθερό αρμονικό κύκλο για αρκετή ώρα :)

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru

    πολύ καλός ήχος στις κιθάρες και καταπληκτικό σόλο... αν μου έλεγαν ότι παίζει οποιοσδήποτε "μεγάλος" του ύφους, θα το πίστευα... 👏

     

    τώρα για την παραγωγή... την αδικεί το over compression του rythm section που κάνει γενικότερη ζημιά στην ισορροπία των δυναμικών κυρίως στις χαμηλές... μια ανάλογη συχνοτική "δίαιτα" στο πάχος της μπότας θα βοηθούσε να ξεκαθαρίσει το τοπίο... επίσης να θυμάσαι ότι μια πλήρης ορχήστρα στο φόρτε της είναι "άκομψο" να έχει εναλλαγές με "άδεια" μέρη με ισομεγέθη αίσθηση όγκου και έντασης...

     

    καταλαβαίνω (νομίζω) τι θες να πετύχεις στο background αλλά μάλλον το παρακάνεις κάπως παρασυρμένος από τον ενθουσιασμό σου ως κλασικό θύμα του "κιθαριστικού ναρκισσισμού" από τον οποίο εννοείται δεν ξεφεύγει εύκολα κανένας... τώρα θα μου πεις όμως ότι οι παρατηρήσεις κατόπιν εορτής είναι εύκολες και θαχεις δίκιο...😉

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Γ@μ@ει.

    Δεν μου φανηκε μεγαλο καποιο μερος.
    Ωραια ιδεα να μενει το πιανο στο τελος, απλα επρεπε να παιξει κατι πιο ενδιαφερον. Οχι πολυπλοκο, απλα πιο ενδιαφερον.

    Τα συχνοτικα και ενορχηστρωτικα θεματα, παραγωγη κλπ, χρειαζονται μαλλον και μια δευτερη γνωμη απο καποιον αλλον αν επροκειτο να κυκλοφορησει κανονικα.

    Για τη συνθεση παντως και την εκτελεση, ισχυει η πρωτη μου λεξη στο σχολιο.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 ώρες πριν, npap είπε

    πολύ καλός ήχος στις κιθάρες και καταπληκτικό σόλο... αν μου έλεγαν ότι παίζει οποιοσδήποτε "μεγάλος" του ύφους, θα το πίστευα... 👏

     

    τώρα για την παραγωγή... την αδικεί το over compression του rythm section που κάνει γενικότερη ζημιά στην ισορροπία των δυναμικών κυρίως στις χαμηλές... μια ανάλογη συχνοτική "δίαιτα" στο πάχος της μπότας θα βοηθούσε να ξεκαθαρίσει το τοπίο... επίσης να θυμάσαι ότι μια πλήρης ορχήστρα στο φόρτε της είναι "άκομψο" να έχει εναλλαγές με "άδεια" μέρη με ισομεγέθη αίσθηση όγκου και έντασης...

     

    καταλαβαίνω (νομίζω) τι θες να πετύχεις στο background αλλά μάλλον το παρακάνεις κάπως παρασυρμένος από τον ενθουσιασμό σου ως κλασικό θύμα του "κιθαριστικού ναρκισσισμού" από τον οποίο εννοείται δεν ξεφεύγει εύκολα κανένας... τώρα θα μου πεις όμως ότι οι παρατηρήσεις κατόπιν εορτής είναι εύκολες και θαχεις δίκιο...😉

     

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα (ομολογουμένως πολύ) καλά λόγια και την σούπερ αναλυτική κριτική στο mix, με βοηθάς πάρα πολύ! Δεν έχω κάνει εγώ τη μίξη αλλά πάντα με βοηθάει να ξέρω εάν έχει γίνει καλή δουλειά. Το ακούω κι εγώ το overcompression, γενικά όλες οι μίξεις που μου κάνουν κάπως έτσι είναι. Μήπως φταίει το ότι τα τύμπανα δεν είναι πραγματικά? Ή μηπως φταίει το ότι "προσλαμβάνω" συνήθως νέα παιδιά που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία από analog κονσόλες και παλιά στούντιος κλπ? Δεν είμαι σίγουρος. 

     

    Και βέβαια εξαρτάται κι από το στόχο. Αυτό που κάνω με αυτά τα τραγούδια είναι 95% χόμπυ και 5% δουλειά. Ακόμα κι αν είχα δηλαδή τη δυνατότητα να δώσω 500 ευρώ για ένα σούπερ mix δεν ξέρω εάν θα άξιζε. Ας πούμε πως το σκεπτικό μου είναι το 90% όσων ακούσουν το τραγούδι, να έχουν μία σχετικά "ακριβή" απεικόνιση του και μέχρι εκεί. Αυτό το πετύχαμε τουλάχιστον?? 😀

     

     

    5 ώρες πριν, Spyros Delta είπε

    Γ@μ@ει.

    Δεν μου φανηκε μεγαλο καποιο μερος.
    Ωραια ιδεα να μενει το πιανο στο τελος, απλα επρεπε να παιξει κατι πιο ενδιαφερον. Οχι πολυπλοκο, απλα πιο ενδιαφερον.

    Τα συχνοτικα και ενορχηστρωτικα θεματα, παραγωγη κλπ, χρειαζονται μαλλον και μια δευτερη γνωμη απο καποιον αλλον αν επροκειτο να κυκλοφορησει κανονικα.

    Για τη συνθεση παντως και την εκτελεση, ισχυει η πρωτη μου λεξη στο σχολιο.

     

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είναι τιμή μου να ακούω τέτοια λόγια από σένα. Με αφορμή το σχόλιο για το πιάνο θα καταθέσω εδώ μια μικρή ιστορία..

     

    Την περίοδο που έγραφα το κομμάτι, περίπου στη μέση της διαδικασίας σκοτώθηκε σε τροχαίο μία συγγενής της γυναίκας μου (27 χρονών) την οποία είχα δει μία-δύο φορές, πλην όμως γνωρίζω τους γονείς της περισσότερο. Η εικόνα τους στην κηδεία ήταν κάτι που με επηρέασε πολύ για κάποιες μέρες και σίγουρα κάποιες νότες από το συγκεκριμένο είναι επηρεασμένες από αυτές τις εικόνες. 

     

    Αποφάσισα λοιπόν να της αφιερώσω το κομμάτι, και επειδή πλέον ότι γράφω και ότι παίζω είναι μόνο ένστικτο (δηλαδή δεν το σκέφτομαι πολύ, αν μου αρέσει το κρατάω), αυτό το πιάνο μου "κάνει" σαν μία "μετάβαση στο φως" για το αδικοχαμένο κορίτσι. Σίγουρα θα μπορούσε να είναι κάτι "καλύτερο".

     

    Δεν πρόκειται για κάποια σοβαρή κυκλοφορία, στο spotify θα ανεβάσω και κανά βιντεάκι για το youtube ώς συνήθως. Σε ευχαριστώ και πάλι!

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το παίξιμο είναι καταπληκτικό.

    Εκφραστικότατο, με πολύ ωραία ανάπτυξη/δομή και φοβερό story telling και phrasing.

     

    Όμως το κομμάτι δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, το βρήκα πολύ κοινότοπο σαν σύνθεση και ίσως λίγο "απλοϊκό".

    Δεν είχε κάτι δηλαδή να μου τραβήξει την προσοχή συνθετικά.

    Μου ακούστηκε σαν backing track για να σολάρεις από πάνω.

     

    Ο ήχος της κιθάρας επίσης (αλλά και των τυμπάνων), μου φάνηκε πολύ κομπρεσαρισμένος (περισσότερο από όσο θα έπρεπε για τα γούστα μου) και αυτό είναι πιο εμφανές στην αρχή που παίζεις το θέμα.

     

    Από εκεί και πέρα respect για το παίξιμο και το φοβερό phrasing.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Το παίξιμο είναι καταπληκτικό.

    Εκφραστικότατο, με πολύ ωραία ανάπτυξη/δομή και φοβερό story telling και phrasing.

     

    Όμως το κομμάτι δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, το βρήκα πολύ κοινότοπο σαν σύνθεση και ίσως λίγο "απλοϊκό".

    Δεν είχε κάτι δηλαδή να μου τραβήξει την προσοχή συνθετικά.

    Μου ακούστηκε σαν backing track για να σολάρεις από πάνω.

     

    Ο ήχος της κιθάρας επίσης (αλλά και των τυμπάνων), μου φάνηκε πολύ κομπρεσαρισμένος (περισσότερο από όσο θα έπρεπε για τα γούστα μου) και αυτό είναι πιο εμφανές στην αρχή που παίζεις το θέμα.

     

    Από εκεί και πέρα respect για το παίξιμο και το φοβερό phrasing.

     

    Ευχαριστώ για όλα, θετικά και αρνητικά! Λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν!

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το κομμάτι και το παίξιμό σου ανακαλούν συναισθήματα, συγκλονιστική η δραματική κορύφωση. Τι να λέμε για το παίξιμο, σούπερ

    Συγχαρητήρια!

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 20

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου