Προς το περιεχόμενο

kpeyos

Moderator
  • Αναρτήσεις

    2.243
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    12

kpeyos ήταν Μέλος της ημέρας 3 Απριλίου

kpeyos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

1 Follower

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Style
    Acoustic
    Alt. Rock
    Ambient
    Classical
    Classic Rock
    Electro
    Ελληνικό ροκ
    Funk
    Fusion
    Instrumental
    Jazz
    Metal
    Pop
    Punk
    Reggae
    Ρεμπέτικο
    Rock
    Rockabilly
    Soul
    Παραδοσιακά
  • Gear List
    Electrics: Gibson Les Paul R8 / Gibson LP Studio Alpine White / Gibson SG Special / PRS SingleCut / Fender Jazzmaster / Tokai Breezysound Tele/ USACG Stratocaster
    Acoustics: Fender Paramount PM2 Deluxe
    Basses: Parts Precision
    Keys: Korg CX-3 (1979) / Behringer Deepmind 12
    Drums: Premier Elite 70s / Rogers (Pearl)
    Snares: Premier Model 36 COA / Premier Super Ace '64 COB / Premier 2000 COB / Yamaha Maple Custom 14x6,5 / Gabriel Diana 13x6 / Pearl FF Aluminum 14x8 / Pearl FF Brass 14x3,5 / Pearl FF Maple 14x6,5 / Pearl King Snare COS 14x5 / Tama Kingbeat COS 14x6,5 / Dixon Maple 14x5,5
  • My Band(s)
    Birthmark, Αμάλγαμα, Mother Shipton
  • Day job
    Technical Manager in Shipping
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.981 προβολές προφίλ

Συμμετοχή kpeyos

  1. Οχι δε θα πάθει τίποτα ο ενισχυτής. Αρκεί η εμπέδηση να είναι σωστή. Να είναι δηλαδή 4Ω.
  2. Τα μπάσα έχουν να κάνουν κυρίως με την κατασκευή της καμπίνας του ενισχυτή. Επίσης τα μεγάφωνα είτε θα έχουν πλούσια μπάσα, είτε μεγάλη ένταση ανάλογα με την κατασκευή. Όσο μεγαλώνει το sensitivity, πέφτει η απόκριση και θ απόδοση στα μπάσα.
  3. 1. Ο ενισχυτής σου είναι solid state, οπότε η ισχύς των ηχείων δε χρειάζεται να ξεπερνά την ισχύ του ενισχυτή μιας και ενισχυτής σου δεν πρόκειται ποτέ να την ξεπεράσει. Αν την ξεπερνούσε, το αποτέλεσμα θα ήταν φρικτό. Μπερδεύεσαι με τους λαμπάτους όπου εκεί η ισχύς μετριέται στα καθαρά και παραμορφωμένος ο ενισχυτής μπορεί να βγάζει πολύ μεγαλύτερη ισχύ, οπότε εκεί μπορείς να πας σε μεγαλύτερα μεγάφωνα και να κάνει διαφορά. 2. Η ισχύς των ηχείων δεν έχει να κάνει καθόλου με την ένταση. Έχει να κάνει μόνο με την ισχύ του ενισχυτή που μπορούν να αντέξουν. Η ένταση εξαρτάται από ένα άλλο χαρακτηριστικό των ηχείων που ονομάζεται sensitivity. 3. To πόσα μπάσα μπορούν να βγάλουν, γκάζια κλπ κλπ εξαρτάται και από όλη την κατασκευή και τον όγκο της καμπίνας. 4. Ο ενισχυτής σου έχει ουδέτερο προφίλ για να μπορεί να βγάλει πιστά διαφορετικές πηγές. Αλλάζοντας μεγάφωνα θα το διαταράξεις αυτό. Με όλα αυτά προσπαθώ να σου πω: Μην το κάνεις. Αν θες καλύτερο ήχο κιθάρας μπορείς να πας σε ένα καλύτερο modeller.Πχ: https://www.thomann.de/gr/hotone_70th_ampero_silver_edition.htm Έχοντας γράψει αυτά: https://www.thomann.de/gr/celestion_eight_15_4_ohm.htm αυτό είναι 20 watt, είναι και Celestion. https://dbmelectronics.gr/megafona-antallaktika/tweeters/master-audio-bst09-4b.html?skr_prm=WyI4ZTJiNWU5ZC0yYzE1LTQ2OTAtYjJmMy01NDczMTVhNWUxMWQiLDE3MTQ3MjM0MzgxMDEseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiYiIsInRhZ3MiOiIifV0 αυτό εδώ είναι ένα tweeter. 200w !!! Όπως βλέπεις λύσεις υπάρχουν ήδη έτοιμες. Δε χρειάζεται να φτιάξεις κάτι. Αν ψάξεις λίγο ακόμη κι εσύ θα βρεις ακόμη περισσότερες.
  4. Όταν γράφεις "να φτιάξεις" εννοείς να κατασκευάσεις μόνος σου ή να παραγγείλεις κάποιο ηχείο ειδικών προδιαγραφών; Στη δεύτερη περίπτωση υπάρχει αυτός, τον οποίο δε γνωρίζω βέβαια γιατί ωδεν έχω χρειαστεί κάτι τέτοιο: https://www.pantazopoulosspeakers.gr/υπηρεσιεσ/κατασκευή-ηχείων Θα βοηθούσε αν μας έγραφες και τί ακριβώς ψάχνεις σε ηχείο.
  5. Χαμηλομεσαία = καμπίνα. Προτείνω μια oversized closed back 2x12 είτε με Mesa Celestion V30s 2x12, είτε με Fryette P50, είτε, αν σε ενδιαφέρει και ο καλός καθαρός, με Celestion H30 Αnniversary. Οι Orange open back καμπίνες έχουν τα περισσότερα μπάσα σε όλα τα μεγέθη, αν πρέπει οπωσδήποτε να πας σε απλή open back. Αν θες τα μπάσα αλλά δεν το χεις με τις μεγάλες καμπίνες, υπάρχουν και οι ported. Ενισχυτές με attenuation υπάρχουν λίγοι, και από τη στιγμή που θα τον χρησιμοποιήσεις ως pedal platform δε νομίζω ότι θα σου είναι απαραίτητοι. Επίσης οι ενισχυτές που κάνουν σωστό attenuation (reactive) είναι και πανάκριβοι, οπότε αν θες attenuation καλύτερα να πάρεις όποιον ενισχυτή θες και να προσθέσεις μετά όποιο attenuator θέλεις. Από ενισχυτές οι Orange όντως φημίζονται για τα χαμηλομεσαία τους αλλά εγώ δεν τους θεωρώ φοβερό pedal platform γιατί δεν είναι τόσο ουδέτεροι όσο ένας Fender ή όσο ένας Vox στο non-top boost κανάλι. Ακούγονται πάντα σαν Orange. Οι δικάναλοι Orange δε μου αρέσουν. Το καθαρό κανάλι είναι πολύ καθαρό και αδιάφορο και το βρώμικο πολύ βρώμικο. Ξεφεύγουν από τη λογική "ούτε καθαρό, ούτε βρώμικο, άπειρο headroom, fuzz pedal's best friend" των κλασσικών Orange. Πολύ περρισσότερο προτιμώ τους μονοκάναλους Tiny Terror με τους οποίους έχω καταφέρει να βγάλω κλασικούς Orange ήχους συγκρίνοντας μάλιστα με 100άρη '70s Orange φίλου ως ενισχυτή αναφοράς. Aν ο Orange ήταν ο κύριος ήχος μου, μάλλον θα πήγαινα σε Matamp. Αλλάζει όμως το budget...
  6. To μεγάλο ζήτημα είναι το πόσο απαιτητικό θα είναι το παίξιμο σου. Αν θες keybed στο οποίο να μπορείς να παίζεις γρήγορες τρίλιες πχ, εκεί στο χιλιάρικο θα είσαι λίγο οριακά. Τα πραγματικά καλά stage pianos με τριπλούς αισθητήρες και καλά keybeds ξεκινούν από λίγο παραπάνω νομίζω. Προσωπικά θα πήγαινα σε κάποιο Kawai με RH3 μηχανισμό έτσι κι αλλιώς για να είμαι σίγουρος ότι θα αγοράσω μία φορά. Συνήθως αυτός είναι ο πραγματικά φθηνότερος τρόπος.
  7. Σε όλα αυτά τα modellers τα IRs της καμπίνας κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Η αίσθηση στο χέρι είναι πιο compressed και είναι πιο ευκολόπαιχτο από έναν πραγματικό ενισχυτή, αυτό συμβαίνει όμως και με όλα τα υπόλοιπα modellers/plugins. Νομίζω αυτό έχει 70 δικά του IRs συμπεριλαμβανομένων 10 τα οποία είναι acoustic modellers, συν 20 user presets τα οποία φτάνουν και περισσεύουν για να φορτώσεις μερικά Celestion ή York και να κλείσει το θέμα. Προσωπικά δεν χρειάζομαι πάνω από 10, μπερδεύομαι μετά. Νομίζω ότι υπάρχουν και άλλες διαφορές μεταξύ της πλήρους έκδοσης και του mini. ΥΓ Για το αν αξίζει έχει να κάνει με τί το συγκρίνεις. Σίγουρα και η Hotone έχει το Ampero II που κοιτάει στα μάτια "τα μεγάλα παιδιά" αλλά κάνει από 475€ έως 600€. Αλλά αν σκεφτείς ότι ένα κομμάτι κιθαριστών παίζει με παλιά Line6 ή συνεχίζει και θεωρεί την Tonelab καταπληκτική, τότε το μηχάνημα σπέρνει. Και κάνει 180€.
  8. Ένα από τα τίμια μικρά σε πολύ καλή τιμή: https://www.thomann.de/gr/hotone_70th_ampero_silver_edition.htm Η τιμή στην κανονική 'εκδοση είναι στα 295€
  9. Εξαρτάται από την αρχική αξία αλλά και από το τι άλλο περιλαμβάνει η συμφωνία. Αν ας πουμε πρέπει να οδηγήσω μιάμιαση ώρα πήγαινε-έλα μες την κίνηση είναι άλλα τόσα σε βενζίνη, χώρια την ταλαιπωρία.
  10. Πριν 15 χρόνια οι boutique κατασκευαστές ήταν πολύ εξειδικευμένοι, ο καθένας στο είδος του. Τώρα όλες αυτές τις κλασικές υλοποιήσεις μπορείς να τις βρεις από πλειάδα κατασκευαστών και κλονοποιών που έκαναν catch-up, μιας που δε μιλάμε για πυρηνική φυσική. Φυσικά ο Skreddy παραμένει top κατασκευαστής με το δικό του hype που φτιάχτηκε την περίοδο της μεγάλης του δόξας στο the gear page. @gkourmoul1 Εξαιρετικός ήχος και παίξιμο όπως πάντα. Προσωπικά σε anti-muff πετάλι κατέληξα στο BJFE/Bearfoot Pink-Purple Fuzz. Ήθελα κάτι κοντά στον ήχο του "The Wall" από το συγκεκριμένο πετάλι. Saturated αλλά ευγενικό. Για stonerιές και για bluesofuzz έχω άλλα πετάλια.
  11. Τώρα τελευταία είχα κλείσει κάτι πιατίνια και λίγο πριν το ραντεβού η πωλήτρια βρήκε καλύτερη τιμή. Με πήρε και μου το είπε, αν ήθελα να δώσω κι εγώ αυτά τα λεφτά. Την ευχαρίστησα και της ευχήθηκα καλή τύχη. Αυτό όμως για μένα δεν είναι κακή συμπεριφορά. Ελεύθερη αγορά έχουμε. ΟΚ, αν είχα οδηγήσει 45 λεπτά θα είχα σίγουρα εκνευριστεί. Αυτό που έκανε ο συγκεκριμένος πωλητής είναι άσχημο Τώρα το αν έχω προσωπικά άσχημες εμπειρίες από τις αγγελίες: Θα έλεγα μόνο μία στα 20+ χρόνια που συμμετέχω πολύ ενεργά σε αυτές. Κι αυτή η μία θα μπορούσε πανεύκολα να έχει αποφευχθεί αν δεν ήμουν πλέον τόσο καλόπιστος βάσει όλων των προηγούμενων εμπειριών μου. Παρόλα αυτά κρατάω κάποιους κανόνες όλα αυτά τα χρόνια: Δε βάζω τηλέφωνο, επικοινωνώ με email. Αν τον δω περίεργο τον άλλον ή αν δεν έχει μια στοιχειώδη ευγένεια, πάει spam απευθείας.
  12. Κοντά στο Γκάζι είναι τα Εξάρχεια. Εκεί υπάρχουν πολλοί και διάφοροι: Jimmy's, Κουρμπής, Καγμάκης... Έχω πολύ καιρό να κατέβω στην παλιά μου γειτονιά αλλά νομίζω ότι όλοι αυτοί παίζουν. Το set up μιας partcatser είναι πολύ εύκολη δουλειά αν όλα τα parts είναι συμβατά μεταξύ τους (συνήθως ενός εργοστασίου) αλλά μπορεί να γίνει πολύπλοκη φάση αν τα parts είναι mix & match (από διάφορες Squier διαφορετικών περιόδων, από Ebay κλπ κλπ)...
  13. Αν σου πιάνουν χώρο πουλάς, ακόμη και αν δεν έχεις ανάγκη τα χρήματα. Για το χέρι φαντάζομαι ότι με τη σωστή αποκατάσταση θα μπορέσει να διορθωθεί τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό το θέμα (εκγύμναση μυών κλπ κλπ). Κι αυτό πρέπει να γίνει έτσι κι αλλιώς και μπορεί αλλάξει την οπτική σου όταν συμβεί. Στη θέση σου θα πήγαινα σε μια back to basics λογική. Σε καμία περίπτωση δε θα κρατούσα τόσο πολύ εξοπλισμό, αλλά μια, άντε το πολύ δύο κιθάρες, ένα φθηνό πολυεφέ τύπου Mooer να μην πιάνει χώρο, ένα μικρό ενισχυτάκι καλό, και κάνα plugin. @trolleyΔυστυχώς δεν το βλέπω να ανεβαίνουν οι τιμές του gear στο μέλλον, η τάση είναι μάλλον αντίθετη μετά τον οργασμό αγορών την εποχή του COVID. Πόσο μάλλον για gear που έχει υποστεί και μετατροπές.
  14. Σαν πρώτη εντύπωση εμένα μου έκανε μάλλον καλύτερο απ' το Amplitude και το Tonex plug-in. Αλλά χθες το κατέβασα, μπορεί να κάνω και λάθος. Πάντως όλοι αυτοί οι Virtual Amps βελτιώνονται πολύ με ένα πακέτο Impulse Responses της επιλογής του χρήστη. Και εκεί υπάρχουν άπειρα δωρεάν για να δοκιμάσει και να καταλήξει. Όπως και στον πραγματικό κόσμο η καμπίνα και το tone stack είναι το 80% του ήχου έτσι κι αλλιώς. Επίσης μιλάμε για δωρεάν plugin. Με αυτή τη λογική με μια Yamaha Pacifica των 300€, ένα αντίστοιχο Ibanez μπασάκι, ένα midi controller και μια συνδρομή στον Slate δε χρειάζεται κανείς τίποτα άλλο. Αλλά στην πραγματικότητα έχουμε πολλά και ακριβά και διάφορα γιατί το κάθε ένα από αυτά κάτι προσφέρει. Τα modelers δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τους ενισχυτές, όπως ένας Fender Twin δεν μπορεί να αντικαταστήσει έναν Peavey 5150, όπως μια Les Paul δεν μπορεί να αντικαταστήσει μια Strat. Different tools for different jobs.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου