Προς το περιεχόμενο

methylene blue

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    539
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Μπάσο
    Παραδοσιακό Όργανο
  • Style
    Fusion
    Pop
    R&B
    Soul
    Παραδοσιακά
    World
  • Gear List
    ...
  • My Band(s)
    ...
  • Day job
    x
  • Τόπος
    x

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

944 προβολές προφίλ

Συμμετοχή methylene blue

Musician

Musician (2/4)

43

Φήμη

  1. https://www.samash.com/closing-stores
  2. Εαν είσαι σε ένα αυτοκίνητο με σβηστή μηχανή, κλειστές πόρτες και παράθυρα, σε ένα ήσυχο σημείο, οκ πρόκειται ουσιαστικά για έναν ιδιόμορφο (μεν) χώρο ακρόασης (δε). Μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να συγκεντρωθείς στη μουσική είτε για να την απολαύσεις είτε για να τεστάρεις αν καταλαβαίνεις τις διαφορές που συζητούσαμε. Με ένα καλό ηχοσύστημα, λόγω της μικρής απόστασης από την πηγή του ήχου, το χαμηλό χρόνο αντήχησης κλπ, παίζει να είναι καλύτερα από ότι στο σπίτι σου. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα booth. Ωστόσο συνήθως όταν λέμε ακούω μουσική στο αυτοκίνητο εννοούμε οδηγώντας. Ο θόρυβος βάθους σε μια τέτοια συνθήκη, όχι μόνο σε μποτιλιάρισμα, είναι σχετικά υψηλής στάθμης, αρκετά πλούσιος στο φάσμα των συχνοτήτων, και παρουσιάζει έντονη διακύμανση. Το να τον αγνοήσεις και να αξιολογήσεις το σήμα της πηγής ανεπηρέαστος θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο και δυσκολεύει ακόμη περισσότερο εφόσον μέρος της προσοχής σου απασχολείται από τα οπτικά ερεθίσματα ή τις απαιτήσεις της οδήγησης. Σε εμένα τουλάχιστον έτσι συμβαίνει. Όπως είπα και παραπάνω δεν μπορώ να το τεκμηριώσω, απλώς υποθέτω.
  3. Αυτό ισχύει και έχει γίνει και κάποιο σχετικό πείραμα. Το μέσο αυτί δεν διακρίνει ούτε τη διαφορά μεταξύ 320 και 256 kb/s. Όμως δεν έχουν όλοι το μέσο αυτί. Κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι στην αντίληψη της ακουστικής ποιότητας, και εάν εκείνοι ακούν τη διαφορά (που άλλωστε υπάρχει, δεν ακούν φαντάσματα) αυτό είναι πέρα για πέρα σεβαστό ακόμη και εάν οι υπόλοιποι δεν την αντιλαμβανόμαστε. Ωστόσο σε περιβάλλον αυτοκινήτου (ακόμη και ηλεκτρικού), με το θόρυβο της τριβής των ελαστικών, τον περιβάλλοντα αστικό θόρυβο, τα έντονα οπτικά ερεθίσματασ, την μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης στην ακρόαση λόγω οδήγησης κλπ μου φαίνεται ακόμη πιο σπάνιο να γίνει αντιληπτή η διαφορά ακόμη και από ένα εξαιρετικό αυτί. Αυτό δεν μπορώ να το τεκμηριώσω, απλώς έτσι πιστεύω. Και πάλι βέβαια κάποιος θα υπάρχει. Ε αυτός ας βάλει CD.
  4. Καποιος θα υπαρχει, αλλα οχι σε αυτοκινητο με αναμενη μηχανη
  5. Παρακολουθω συστηματικα τις αγγελιες, ενω δεν θελω να αγορασω κατι. Τις κοιταζω επειδη μου αρεσει να χαζευω στο τι κυκλοφορει σε μεταχειρισμενα, αλλα κι επειδη σκοπευω καποια στιγμη να ξεφορτωθω κι εγω διαφορα και θελω να δω ποσα πιανουν. Διαπιστωνω οτι σε μερικα ειδη εχουν παγιωθει καποιες τιμες. Πχ μεξικανικη fender stratocaster στα 600+. Σημειωνω οτι η καινουργια κανει περιπου 800 και για να το συνδεσω με το προηγουμενο σχολιο που ειχα κανει (περι ΦΠΑ), αυτα τα περιπου 800 ευρω ειναι ουσιαστικα 645+ΦΠΑ. Εαν δηλαδη καποιος μπορει να την αγορασει ως εξοδα επαγγελματος η καινουργια του κοστιζει 645. Τα βασικα επιχειρηματα που παιζουν για να δικαιολογησουν την υψηλη τιμη του μεταχειρισμενου ειναι ειτε καποιες αναβαθμισεις που εχουν γινει (που τις περισσοτερες φορες αποτελουν μειωση της αξιας) ειτε κατι γενικοτητες του στυλ "τωρα δεν βγαινουν τετοιες κιθαρες". Η κυρια παρατηρηση που απτεται του νηματος ειναι οτι χαζευοντας τις αγγελιες διαπιστωνω οτι, τα οργανα τουλαχιστον, μενουν απουλητα στη συντριπτικη πλειοψηφια τους. Βλεπω τα ιδια και τα ιδια για μηνες. Εχουμε δηλαδη τη διαμορφωση καποιων στανταρ τιμων που εχουν εδραιωθει απο την "πιατσα" που ομως φαινεται να μην πετυχαινουν το στοχο (εαν αυτος ειναι τελικα η πωληση) κανοντας, κατα τη γνωμη μου, τελικα κακο στην αγοραπωλησια των μεταχειρισμενων που συσσωρευονται και καποια στιγμη θα χασουν την αξια τους ολα μαζι (αυτο ισχυει φυσικα για τρεχοντα ειδη και οχι για σπανια κομματια). Μεχρι να ερθει εκεινη η στιγμη, απο τη μια ειμαι χαρουμενος που η εδραιωμενη τιμη της κιθαρας μου ειναι 600+ απο την αλλη ξερω οτι οι πιθανοτητες να πουληθει τοσο δεν ειναι και πολλες. Αλλα με δεδομενη την τιμη της "πιατσας" δεν μου παει να τη δωσω φθηνοτερα γιατι νοιωθω οτι την ξεπουλαω. Τι θα κανω λοιπον; Θα τη βαλω 700 και θα περιμενω κι εγω μαζι με ολους τους αλλους για τον αγοραστη των ονειρων μας που θα λυπηθει ενα κατοσταρικο παραπανω για καινουργια κιθαρα αλλα θα δωσει εφτα κατοσταρικα για τη δικια μου. Μια χαρα.
  6. Μη νοιώθεις άσχημα Σε άλλους δεν αρέσει η Satti
  7. Δεν το θυμαμαι αυτο. Ποτε ηταν;
  8. “You know what the fellow said – in Italy, for thirty years under the Borgias, they had warfare, terror, murder and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci and the Renaissance. In Switzerland, they had brotherly love, they had five hundred years of democracy and peace – and what did that produce? The cuckoo clock.” Graham Greene, The Third Man
  9. off topic στις κιθάρες και τα μπάσα ποια είναι η αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αντιπρόταση; Υπάρχει;
  10. Εγω δεν τους ηξερα Μολις ακουσα το album και το βρηκα εξαιρετικο. Θα το ξανακουσω σιγουρα. Θα ακουσω και τα υπολοιπα.
  11. https://newsroom.heart.org/news/8-hour-time-restricted-eating-linked-to-a-91-higher-risk-of-cardiovascular-death
  12. Αυτα περιλαμβανουν και το hum στις θεσεις 2 και 4
  13. Αυτό έχει ένα νόημα, ότι η ηχητική ενέργεια που σπαταλάται στη δόνηση του σώματος δεν αξιοποιείται από τους μαγνήτες. Εάν ισχύει όμως σημαίνει ότι ένα άκαμπτο βαρύ ξύλο είναι καλύτερο από ένα αντίστοιχο ελαφρύ και επίσης ότι σώμα κατασκευασμένο από πολλά κομμάτια είναι καλύτερα από ότι λιγότερα. Λες;
  14. Πολύ ενδιαφέρον... Δεν το είχα πάρει χαμπάρι όταν έγινε θα τα ακούσω όταν θα είμαι σε συνθήκες που μπορεί να γίνει ακρόαση
  15. Συμφωνώ Η ερώτηση όμως παραμένει ως εξής: "Υπάρχει σχέση στην ποιότητα μεταξύ plugged και unplugged ήχου (ευθεία ή αντίστροφη) και, εάν όχι, που οφείλεται αυτή η διαφορά που δεν 'περνάει' στον ενισχυτή;" ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Παίζει να οδηγηθούμε σε κανένα συμπέρασμα ότι το ξύλο δεν παίζει ρόλο στον ήχο. Είναι επικίνδυνα μονοπάτια αυτά
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου