Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.713


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.215


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/02/2019 σε όλα

  1. Το 2006 μια λίστα από σπάνιους μουσικούς ανέλαβε να φτιάξει ένα tribute album στους Steely Dan. Τα ονόματα είναι ...υπεράνω. Κάποιοι έτυχε να παίξουν στους δίσκους τους και δεν επιλέχτηκαν ποτέ στο τελικό μιξ, άλλοι δεν έτυχε καν να προσκληθούν. Δεν λέω πολλά. ο δίσκος μιλάει
    4 βαθμοί
  2. Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.
    4 βαθμοί
  3. Χτες το βράδυ έκανα αυτό το βινδεάκι με τον Super Champ. Δεν ξέρω πόσο βγαίνει προς τα έξω αλλά ο ήχος είναι κλασσικότατος Strat. Τώρα για να είναι και Hendrix θέλει άλλα χέρια απ τα δικά μου. Ίσως και κανένα μαρσάλλι καλό. Γενικά το σετ μου άρεσε και θα παραμείνει σε αυτή τη συγκεκριμένη κιθάρα. Το τρέμολο είναι floating με 5 ελατήρια. Αρκετά μαλακό αν το ρυθμίσεις σωστα.
    3 βαθμοί
  4. Ιεροσυλία....; Ιεροσυλία στην μουσική; Δημήτρη (με όλο το θάρρος...) ακούγεσαι σαν 20χρονος που του είπαν άσχημες κουβέντες για τους αγαπημένους του μουσικούς..... Όσο για τους Villagers of Ioannina City αυτό που κάνουν προσωπικά μου αρέσει πολύ και δεν με "χαλάει" καθόλου το ότι έφεραν ξανά στο προσκήνιο την Ηπειρώτικη μουσική, έστω με τον (πολύ ωραίο) τρόπο τους!
    2 βαθμοί
  5. να δεις πόσο καλύτερα ήταν το να δεις Fleetwood Mac χωρίς Lindsey Buckingham.... (με Peter Green...)
    2 βαθμοί
  6. O διαγωνισμός τελείωσε, και τώρα που καταλάγιασε η αδρεναλίνη της δημιουργίας των προηγούμενων ημερών μπορούμε ίσως να δούμε πιό ψύχραιμα τι φτιάξαμε. Αρχικά είχα σκοπό όπως είπα να κολλήσω τις λούπες σε κάτι παλιότερο, αλλά τελικά στο δρόμο όλα άλλαξαν. Μιά δυό από τις λούπες (ιδίως στα τύμπανα όσες δεν θύμιζαν ηλεκτρονική τριπ χοπ και δεν ξέρω τι άλλο) μου άρεσαν σαν βασική δομή. Ξεκίνησα λοιπόν και βρήκα κάποιες άλλες έτοιμες λούπες στο μπάσο που με βόλεψαν. Αυτές αποφάσισα να είναι η βάση μου. Το κομμάτι ξεκινάει με την κουρτίνα από τα δεδομένα που είναι περασμένη 4 φορές, με μιά μικρή διαφορά φάσης, σε reverse και hard panned και μιά φορά προς το τέλος κανονική. Η τέταρτη reverse έχει ένα echo repeat. Στην πορεία διαπίστωσα ότι η τονική αίσθηση της κουρτίνας ήταν μισό τόνο πιό πάνω από την πρώτη μου μπασο λούπα, αλλά μου άρεσε αυτό το κατέβασμα. Μπαίνουν οι μαράκες, η λούπα με τα τύμπανα των δεδομένων και η πρώτη μου λούπα στο μπάσο. Η λούπα αυτή είναι muted και γύρω στο 0.22 αποφάσισα να την ανεβάσω μια οκτάβα ώστε να την ντουμπλάρω σαν muted κιθάρα πλέον (στο στυλ που ντουμπλάρει ο Becker το μπάσο πχ στο Jossie), κάτι που γίνεται hard panned δεξιά και αριστερά. Την ίδια ώρα για ατμόσφαιρα μπαίνει το B3 με leslie...και το μπάσο αλλάζει σε μιά άλλη μπασολούπα που βρήκα γύρω στο 0.30. Την λούπα αυτήν την ντουμπλάρισα με κιθάρα και με B3 (με το fishman) φτιάχνοντας το αντίστοιχο κιθαριστικό θέμα. Στο 0.46 έρχεται η 3η μπασολούπα η οποία με βόλεψε για να γράψω το βασικό θέμα σε στυλ Wes (περισσότερο θα έλεγα Ritenour copying Wes) σε οκτάβες και τα σχετικά ακορντάκια πάλι με το Fishman. Στο ίδιο σημείο έχω αλλάξει τα τύμπανα των δεδομένων με κάτι πιό αεράτο από ezdrummer. Γύρω στο 1.00 υπάρχει ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό μέρος (όλα με την dot μέχρι στιγμής) στο ίδιο ύφος. (το Rhodes που συνοδεύει είναι η strato με το fishman) Στο 1.34 επαναλαμβάνεται το θέμα με προσθήκη άλλων δυο φωνών που μας οδηγεί σε μια μετατροπία με το εισαγωγικό μέρος του σόλου στο Rhodes για 8 μέτρα όπου το σόλο είναι πιό ανάλαφρο με την αλλαγή επίσης στα κρουστά. Στο 2.06 γυρνάμε στην κανονική τονικότητα και συνεχίζεται το σόλο στο Rhodes (Fishman / strato) με την προσθήκη του ντεφιού για πιό 70ς ατμόσφαιρα. Κάπου ανάμεσα έχουμε μερικά ακορντάκια με την στρατο. Στο τέλος σε ένα τυπικό outro σβήσιμο, έχουμε δυό B3 με leslie με ένα υποτονικό γρατσούνισμα στην στρατο, σε πιό αεράτο θέμα στα τύμπανα πάλι από το ezdrummer γιατί το σφιχτό δεδομένο τέμπο δεν ταίριαζε με τίποτα. Στο φινάλε έχουμε πάλι την λούπα της κουρτίνας των δεδομένων σε reverse όμως αυτή τη φορά κατεβασμένη μισό τόνο ώστε να κλείσουν όλα μαζί. Πάνω κάτω αυτό ήταν, χρησιμοποίησα τα βασικά εργαλεία του cubase συν πρόσθετα κάποια CLA compressors σε pluggins, όπως και κάποια mastering pluggins της waves, όπως και multiband limiters. Κάποιοι ίσως πουν ότι το κομμάτι το πουσάρισα αρκετά σαν τελικές στάθμες, όμως αυτό έγινε για δυό λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι καθώς έρχονταν οι υποψηφιότητες στον διαγωνισμό έβλεπα καθε φορά όλο και υψηλότερες στάθμες και δεν ήθελα να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο δεύτερος ήταν ότι σαν βάση (αναφορά) για την συνολική μίξη ήταν αυτό το κομματι του Marcus Miller Cousin John, καθώς και κάποια του Lee Ritenour από το δίσκο Wesbound. Επίσης η διάρκεια του κομματιού έμεινε στα 3 λεπτά, διότι θεωρώ ότι όταν λέμε περίπου 3 λεπτά είναι περίπου 3 λεπτά. Ούτε 2 ούτε 5. Στην πορεία αφέθηκε περισσότερο ελεύθερος ο χρόνος, αλλά ήδη ο βασικός σκελετός είχε φτιαχτεί στα 3 και κάτι και έδωσα από ένα σημείο και πέρα βάση στην παραγωγή. Στο κομμάτι επένδυσα αρκετό χρόνο και θεωρώ ότι καλό θα ήταν να πάει στο mix και να μην μείνει απλώς ως ένα από τα 115 τόσα κομμάτια. Απόψεις..... Ευχαριστώ για το όποιο ενδιαφέρον! (εάν διαβάσατε ως εδώ και αν ακούσατε παράλληλα με τις σημειώσεις.) πιο κάτω η ηχητική αναφορά (σίγουρα πιό πουσαρισμένη ακόμα!)
    1 βαθμός
  7. Τελικα νομιζω οτι εχεις δικιο.. Τα παιδια πρεπει να αλλαξουν συνταγη.. Αλλωστε τετοιες παραγωγες, καθε Ελληνικη ροκ μπαντα πλεον την... εχει.,. {και κοσμο}...
    1 βαθμός
  8. Δεν θέλω σχόλια... εμένα μ'αρέσει! Άντε με τα ροκάδικα σας....
    1 βαθμός
  9. Μόλις το πρόσθεσα στην συλλογή μου στο Spotify. Μου είχε διαφύγει τελείως! Ευχαριστώ dimsonic.
    1 βαθμός
  10. ΟΚ παντως σχετικα με τον τιτλο , εγω τουλαχιστον δεν χρησιμοποιω λαθος χορδες. 9-42 στα σολιστικα μεταλα, και κανονικα και μισο τονο κατω. 10-46 κανονικα και μισο τονο κατω 11-50 μισο τονο κατω Υβριδικα σετ με λεπτα καντινια και παχια μπασα εχω δοκιμασει και ειναι οτι χειροτερο. (φτιαχνεις τον ηχο να παιζει καλα στα μπασα και πας στα καντινια και ειναι πορδες, φτιάχνεις τον ηχο στα καντινια και πας στα μπασα και βουιζει ο τοπος) Υβριδικα σετ με λεπτα μπασα και χοντρα καντινια οπως το 10-38 δεν εχω δοκιμασει αλλα θα δοκιμασω. Ξερω οτι μια λιγο πιο λεπτη σολ και μια λιγο πιο λεπτη μι μπασο θα ηταν ενδιαφερον πειραμα, αλλα ξερω οτι δεν ειναι το 10-13-15-26-32-38 αυτο που θα ηθελα για αυτο το πειραμα. Οκ το 15αρι σολ ας το δεχτω, αντε και το 32 λα, αλλά το 38 μι μπασο ειναι εκτος (δικης μου) πραγματικοτητας. Πχ ενα πειραμα με 9-11-15-24-32-40 αντι 9-11-16-24-32-42 (αυτο υπαρχει πχ fender 150XL ή ernie ball 5105, o EVH τα χρησιμοποιουσε. Αλλα τι να το κανεις? ηδη ειναι πουπουλο το 9-42. Αν παει και ημιτονιο κατω? ... Van Halen επαιξα με 9-42 ημιτονιο κατω, που ελεγα πριν) 10-13-16-26-36-44 αντι 10-13-17-26-36-46 11-14-17-28-38-48 αντι 11-14-18-28-38-50 Δεν το εχω κανει γιατι εχω βρει το ηχο μου με τις κιθαρες χορδες μαγνητες ενισχυτες treble bleed και επιλογεα μαγνητων (τα tone ειναι ξηλωμενα) και αντε να φτιαχνεις τωρα custom σετ χορδων.
    1 βαθμός
  11. Τα ειδα λοιπον και τα δυο βιντεακια και αυτο το clean εμενα δεν μου αρεσει. Δεν σκαει τιποτα. Ιδιως στο ημιτονιο κατω .... (Βεβαια δεν ειναι ο μονος παραγοντας οι χορδες αλλά λεμε) Προσπαθω να σκεφτω ενα τραγουδι που θα μπορουσα να παιξω με αυτον τον ηχο και δεν βρισκω. Μονο ακορντα "σκουπα" σαν ακουστικη θα επαιζα κατι, με το ζορι και αν. Σε 9-42 (9-11-16-24-32-42 υπολογιζω το ιδιο τραβηγμα θα ειναι περιπου με το 10-13-15-26-32-38 10-38) που ειχα κουρδισει ημιτονιο για να παιξω κατι, οι χορδες ισα ισα που κραταγαν κουρδισμα στα χερια. Φυσαγε ελαφρυ αερακι και αλλαζε κουρδισμα Και ο ηχος πολυ ντοιν ντοιν στο clean, (στο πολυ γκαζι ηταν μια χαρα για τα συγκεκριμενα τραγουδια που επαιξα) Ειναι βεβαια και πως εχει ο καθενας το CLEAN STRAT TONE στο μυαλο του. Για μενα πχ το εντελως clean strat tone ειναι κατι σαν σε αυτο το σημειο
    1 βαθμός
  12. Πάντως εφαρμογές μετρονόμου με bluetooth συγχρονισμό μεταξύ συσκευών υπάρχουν βλ. ορισμένες εδώ (σε κάποιες από αυτές το αναφέρει) : https://www.lindebladpiano.com/blog/best-metronome-apps Τώρα αν αυτό σε real time λειτουργεί με ή χωρίς προβλήματα ... δεν έχω ιδέα
    1 βαθμός
  13. Μάλλον δεν τα εξηγώ καλά. Δεν λέμε να ταστάρει το όργανο σε βαθμό που να μην έχεις sustain. Αυτό είναι προβληματικό (στα περισσότερα είδη, σε κάποια άλλα είναι προτέρημα). Αν ακούσεις ηχογραφήσεις κιθαρών (και μπάσων, εκεί να δεις) προ-distortion, θα εκπλαγείς από το πόσο buzz υπάρχει στην καθαρή έξοδο. Αν ψάχνουμε όμως να βρούμε συνθήκη "μη buzz" σε ηλεκτρικό όργανο, θα τη βρούμε μόνο σε high action καταστάσεις. Προσπαθώ να διαχωρίσω την ένοια buzz από το ταστάρισμα, αν με εννοείτε. Ένα δευτερογενές "κροτάλισμα" της χορδής σε πρώτο (attack) ή σε δέυτερο χρόνο (swell). Aυτό αποφεύγεται μόνο με action στο θεό και πολλές φορές εξαρτάται όχι μόνο από τη γεωμετρία αλλά και από τη φυσική και το resonance του εκάστοτε οργάνου, με άλλα λόγια τους συντονισμούς που συντελούνται σε κάθε δόνηση. Γι' αυτό και πολλές φορές, όργανα με απόλυτο fret dress και ολόισιες ταστιέρες δεν διορθώνουν το, σε μεγαλύτερο βαθμό buzz, που είναι αποτέλεσμα συντονισμών του ίδιου του οργάνου. Και όπου η τεχνη σηκωνει τα χέρια ψηλά στην επιστήμη...
    1 βαθμός
  14. Αλλάζουμε θέμα βέβαια αλλά σε μια κουβέντα λογικό είναι να παρεκκλίνουμε τριγύρω. Όπως με τα του Χέντριξ, πχ, χάσαμε την ουσία, που είναι όντως το ότι σετ χορδών με 10e, 15G και 38Ε είναι όντως η λογική σειρά αν θέλουμε να έχουμε καλό balance στον ήχο. Δεν μετριέται δυστυχώς το relief ούτε με τηλεκάρτες ούτε με feeler gauges. Eίναι κάτι πέρα από το "πατάω 1ο και 14ο ή 1ο και 17ο, ή 1ο και τελευταίο και βλέπω τι relief έχω". Υπάρχουν όργανα που έχουν relief από το 0 έως το 3 τάστο και backbow από το 5 έως το 12 και rising tongue από 16 και πέρα. Αυτό το όργανο δεν έχει ένα relief, αλλά έχει μία-δύο ρυθμίσεις/θέσεις ΄όπου θα παίξει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. To αν θα παίξεις powerchords ή θα σκάψεις από το 1ο έως το 9ο τάστο σε όργανο με μηδέν relief (για την ακρίβεια με ίσιο μανίκι) εξαρτάται από το είδος τους σκαψίματος (υπάρχουν πάρα πολλά) και από την ανοχή του καθενός στο "σύρσιμο" ή buzz το οποίο ούτως ή άλλως είναι κανόνας στο ηλεκτρικό όργανο και θα πρέπει να μάθει κανείς να ζει με αυτό, αφού είναι κάτι που ΔΕΝ περνάει στο τελικό αποτέλεσμα δηλ. μέσα από τον ενισχυτή, μετά από την μπάντα και έξω στο PA ή στο ηχοσύστημά μας. Είναι κάτι που πολλές φορές επισημαίνω στους μουσικούς ότι καλύτερα χαμηλότερα οι χορδές και λίγο buzz παρά πολύ ψηλότερα αλλά και πάλι, λίγο λιγότερο buzz. Τους περισσότερους τους ενοχλεί το buzz που ακούνε απ' ευθείας από το όργανο. Το sustain πριν από το 10ο έρχεται από μόνο του, απλά λόγω μήκους χορδής που δονείται ελεύθερα. Μια ΛΑ στη ΣΟΛ χορδή στο δευτερο τάστο θα ηχήσει περισσότερη ώρα, ακόμη και στη συνθήκη της χαμηλότερης γωνίας πρόσπτωσης της χορδής στο τάστο (αναποφευκτο γεωμετρικά) και με buzz, σε σχέση με μια καθαρή ηχητικά ΛΑ στο 14ο τάστο. Ειδικά δε, στα είδη όπου ειπισέρχεται distortion και μάλιστα το sustain είναι σχεδόν αχρείαστο ( τι να το κάνεις όταν παίζεις μπουκωτά 32α ). Όταν μειώνεις relief, τις περισσότερες φορές η αίσθηση στα τελευταία τάστα (16-22/24) είναι ότι αυξάνεται το action (με την προϋπόθεση ότι διατηρείς το action στο 12, σταθερό). Γεωμετρικά, αλλάζει η γωνία αν έχεις 1μιση mm πχ στο 12 θα έχεις σίγουρα ψηλότερο του 1μιση στο τελείωμα της ταστιέρας. Άρα η αίσθηση εκεί είναι ότι αυξάνεται το action εκεί.
    1 βαθμός
  15. Φυσικά. Εγώ έχω διώξει ότι 9.5άρι rad έχει περάσει από τα χέρια μου.
    1 βαθμός
  16. Ρε ας αφήσουμε τον μουσικό τύπο κι ας κοιτάξουμε τον προσωπικό τύπο. Αυτές οι ξεροκεφαλιές της εφηβείας μας, πλέον μου φαντάζουν δογματικές, αν όχι φονταμενταλιστικές. Τα ίδια συνέβαιναν κάθε που "παραστράτιζε" η αγαπημένη μας μπάντα από την ασφάλεια (δόγμα) αυτού που είχαμε συνηθίσει. Νομίζω δηλ.
    1 βαθμός
  17. Συμφωνώ και σ' αυτό. Απλά για μένα είναι δύο διαφορετικά group παρόλο που μοιράζονται το όνομα. Το πρώτο με ενδιαφέρει περισσότερο, από άποψη γούστου. Το rumors όμως είναι δισκάρα και οι Fleetwood έδιναν σπουδαία show ελέω Lindsey, του οποίου είμαι fan. Και τώρα, έχουν πάρει σπουδαίους "συνεχιστές". Ο Mike Campbell είναι από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες. Απλά για λόγους νομικούς, διατηρούν το όνομα.
    1 βαθμός
  18. Με μακρυτερες βιδες και μαλακοτερα ελατηρια σιγουρα λυνεται αυτη η "εξισωση". Και 5 ειναι ιδανικα για τον λογο που εξηγεις.
    1 βαθμός
  19. Εχει μακρύτερες ατσάλινεs βίδες ο Callaham και τα ελατήριά του ´λέει ´ ότι ειναι -και καλα- vintage correct γιατί τότενες τα κάμαν πιο μαλακά.... ξέρω και γω... παντως χαλαρώνοντας τις βίδες ήρθε εκεί που ήθελα και ,αν μπορεί να ακουστεί στο βίδεο , είναι πολύ σμουυυυυδ. Ίσως γιατί τα 5 ελατήρια δεν είναι τόσο τεντωμένα κάνουν λιγότερη δουλειά. πάντως με 5 ελατήρια έχω μια πιο σταθερή αίσθηση του τρέμολο δεν το νιώθω φτερό στον άνεμο. Ίσως και πιο γεμάτο ήχο σε μια ουτοπική χώρα χωρίς ντιστόρσια και ντραηβζ. f=kx αν θυμαμαι καλά. Αν το k είναι μικρότερο (σταθερά σκληρότητας του εκάστοτε ελατηρίου) και το χ δηλ η απολσταση μικρότερη , τότε ασκούν λιγότερη δυναμη (f). Correct me if I ‘m wrong..
    1 βαθμός
  20. Το ξέρω και περίμενα να "τσιμπήσεις".... Έπαιζε και σ'αυτούς ο Peter Green...?
    1 βαθμός
  21. Όλα τα Mac σχήματα είχαν φοβερους δίσκους (Μr Wonderful, Then play on, Mystery to me, Bare trees, Rumours, Tango in the night, κλπ). Η περίοδος με τον Green είναι άλλο πράγμα από τη συνέχεια (Είναι και ο αγαπημένος μου κιθαρίστας). Είναι όμως τόσα πολλά τα καλά κομμάτια, που ένα greatest hits δεν τα χωράει. Μην ξεχνάμε ότι όλα τα σχήματα είχαν καταπληκτικούς lead vocalists και βέβαια τεράστιους συμθέτες. (Green, Welch, Perfect, Buckingham ...)
    1 βαθμός
  22. Αγαπημενη στιγμη..
    1 βαθμός
  23. Καλημέρα σε όλους! Πειραματιζόμενος με τις λούπες του Garage Band και ηχογραφώντας όλες τις κιθάρες έφτιαξα το D.N.A. Ελπίζω να σας αρέσει! Φυσικά, όλα τα καλοπροαίρετα σχόλια είναι καλοδεχούμενα....
    1 βαθμός
  24. Vintage 1999. 20 ετών. Περνούν τα χρόνια.
    1 βαθμός
  25. φανταζομαι πρεπει να ηταν ενα ..κοσμογονικο γεγονος... σαν την ανακαλυψη της πενικιλλινης ενα πραμα.. Ο κοσμος δεν θα ηταν ποτε πια...ο ιδιος.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου