Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Haris

    Haris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3.334


  2. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5.457


  3. rockhead

    rockhead

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      278


  4. RayDTutto

    RayDTutto

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10.763


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/02/2019 σε όλα

  1. Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι, Ένα teaser από το επερχόμενο άλμπουμ των 16 Strings, που πρόκειται να βγει στον 'αέρα΄, σε ψηφιακή κατ' αρχήν μορφή, μέσα στις επόμενες μέρες. Βαγγέλης - 'Vagtanplan' - Παπάζογλου: Φωνή Σπύρος - 'Jazzjoker' - Χατζηαντωνίου: Κιθάρα Νίκος Κουρομιχελάκης: Κιθάρα Στράτος Αργυρίου: Μπάσο Χάρης - 'ο υποφαινόμενος' - Κούνουπας: Ντραμς Στίχοι, μουσική: Σπύρος Χατζηαντωνίου Ηχογραφημένο live στο στούντιο. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ακρόαση. Θα δούμε αν θα σας ευχαριστήσουμε εκ των υστέρων για την κριτική...
    7 βαθμοί
  2. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    3 βαθμοί
  3. Μore photos here: https://www.facebook.com/EchelonGuitars/
    2 βαθμοί
  4. Αυτη η αισθηση οταν ακουγαμε παλια ενα ροκ δισκο και δεν επρεπε μεσα σε 30" να περιμενουμε σονι και καλα να μπει η φωνη. Και χωρεσες και μινορε πεντανονικη πανω σε καθαρα ματζ προγκρεσιον (2.08)
    1 βαθμός
  5. Φιλε Gvour... Εισαι ο μονος που οταν ανεβαζεις κατι...με κανεις κ χαμογελαω ρε φιλε. και με ενα κινητο να εγραφες...εγω παλι θα σε θαυμαζα. Να σαι καλα.
    1 βαθμός
  6. Ωραία σύνθεση. Και ωραία παιξίματα. Για το δικό μου το γούστο - και συμφωνώντας με το σχόλιο του @Nestoras - θα ήθελα το κομμάτι με πιο βαριές κιθάρες ιδίως δεδομένου του ριφ. Πιο stoner-άδικο κάπως... Ωραία σόλα επίσης, ιδίως το πρώτο. Η φωνή να δουλέψει λίγο την προφορά. Ιδίως έτσι "έξω" που είναι στην παραγωγή, κάνει μπαμ.
    1 βαθμός
  7. Ο παίκτης και το rig είναι σημαντικά στοιχεία. Αλλά ο μαγνήτης είναι η πρωταρχική πηγή του ήχου. Ό,τι λείπει από εκεί, δεν μπορείς να το βρεις πουθενά. Αν δεν έχει μπάσα ο μαγνήτης, όσο και να ανεβάσεις τα μπάσα από τον ενισχυτή, δεν θα τα βρεις. Αν δεν έχει attack ο μαγνήτης, το ίδιο. Το να ανεβάζεις την παραμόρφωση, απλώς τονίζει τις συχνότητες που έχεις, δεν παράγει άλλες συχνότητες. Το ίδιο συμβαίνει με το attack. Έχω πειραματιστεί κι εγώ με μονόδιπλους. Έχω και έναν σε μια Strat μου (που λέω να βγάλω εδώ και πέντε χρόνια αλλά βαριέμαι). Μάλιστα σας νικάω όλους επειδή έχω και το μοναδικό (νομίζω - μπορεί να κάνω λάθος) μοντέλο διπλού μονόδιπλου που έχει βγει: Τον Dimarzio Multibucker Η δική μου η γνώμη λοιπόν όπως καταλάβατε είναι ότι οι μονόδιπλοι για ο,τιδήποτε πάνω από blues rock είναι ένας κακός συμβιβασμός και μια προσωρινή λύση η οποία ΠΑΝΤΑ σύμφωνα με την εμπειρία μου και την εμπειρία άλλων κιθαριστών που γνωρίζω είναι προσωρινή - καθώς πάντα τελικά νικάει ο full χαμπάκας (όταν δεν βαριέσαι) - και άρα κοστοβόρα λύση.
    1 βαθμός
  8. Πρώτη σύνθεση και γνωριμία με το δώρο του διαγωνισμού Komplete 12. Φανταστικά εργαλεία και βιβλιοθήκες, προσπάθησα να χρησιμοποιήσω λίγο απ όλα στο κομμάτι. Κύριο ρόλο κατέχει το Santur από την την India Discovery Series. Δεν βρήκα κάποια βιβλιοθήκη για μεγάλα ορχηστρικά τύμπανα και έτσι χρησιμοποίησα τα toms του studio drummer, τα οποία χωρίς πολύ επεξεργασία κάθισαν ωραία πιστεύω.
    1 βαθμός
  9. Ευχαριστούμε Στράτε μας. Όσο για την πρόταση περί του ανεβάσματος με συνέχεια του σόλο, είναι πολύ καλή ιδέα για τη live εκτέλεση του κομματιού.
    1 βαθμός
  10. Μάλιστα, έζησα να το ακούσω κι αυτό από τον bill . Θα έχω να το λέω στα εγγόνια μου, τις κρύες νύχτες του χειμώνα γύρω απ' την φωτιά. Σχετικά με το θέμα, είμαι της άποψης ότι σημαντικότερος είναι ο ενισχυτής και τα εφφέ στο να έχει κανείς deathdoomtrisatanic ήχο, παρά οι μαγνήτες με τον τρόπο που αναφέρεται εδώ. Νομίζω ότι ένας high output διπλός σε μέγεθος μονού (όλοι αυτοί που προτάθηκαν είναι μια χαρά) θα κάνει και αυτή την δουλειά αξιοπρεπώς (λέω "και αυτή" γιατί αν θέλεις μόνο αυτή, η strat δεν είναι το καλύτερο όχημα, όχι ότι δεν μπορεί, αλλά... άλλες το κάνουν καλύτερα). Τώρα αν μπορείς και θέλεις ... βάλε διπλό, γιατί όχι? Μια χαρά θα είσαι. Αν πάντως βάλεις single coil sized humbucker, εκτός από το output, έχε το νου σου και στο eq του μαγνήτη, καθότι ο bridge στην Strat έχει αρκετά πρίμα (που απ' ότι είδα δεν σου αρέσουν). Ο Dimarzio fast track II, έχει πιο πολλά μπασομεσαία απ' ότι πρίμα, ίσως να σου κάνει.
    1 βαθμός
  11. Ανάλογα το digital. Άλλο Line 6 Spider III, άλλο Axe Fx III/Kemper. Άλλο Bugera 6262, άλλο Peavey 5150.
    1 βαθμός
  12. με τι ενισχυτή παίζει ο φίλος στο βίντεο; Εγώ με τον line 6 η παλαιότερα με το fullbore metal ή ακόμα πιο παλιά με το death metal της digitech δεν έβλεπα μεγάλες διαφορές. Στην λάμπα φαίνεται αρκετά ο μαγνήτης αλλά στον digital ή στο τρανσίστορ όχι τόσο (γνώμη μου)
    1 βαθμός
  13. @RayDTutto εγώ προσωπικά δε διαφωνώ, εννοείται αν μπορεί να βάλει διπλό στη γέφυρα ας βάλει. Το θέμα είναι ότι η διαφορά στην ένταση που θα έχει θα είναι τεράστια. Single coils σε neck-middle και ένας Full Shred ή Pegasus στη γέφυρα και το volume drop θα είναι για γέλια και για κλάματα. Φίλε αν πας για humbucker εν τέλει πρόσεξε το output του μαγνήτη. Και ένας κλασικός-απλός-γ*μάτος JB θα σου βγάλει τους ήχους που θες. Σε ένα γενικότερο πλαίσιο όμως δε συμφωνώ κιόλας με τον φίλτατο Ray. Εγώ έχω 250k pots στην κιθάρα μου γιατί δεν ήθελα να χαθεί τελείως το Tele στοιχείο του οργάνου, με λίγο περισσότερο output και 500άρια pots παίρνεις αυτό το αποτέλεσμα. Πόσο metal παραπάνω δηλαδή;
    1 βαθμός
  14. Βλέπω κατά καιρούς αυτό το θέμα να παίζει πολύ στο You tube απο μουσικούς που έχουν τελειώσει το Berklee. Αξίζει κάποιος να σπουδάσει στο Berklee..είναι το θέμα του σημερινού άρθρου λοιπόν. Να ξεκινήσω λέγοντας οτι ΔΕΝ έχω σπουδάσει στο Berklee. Η άποψη μου είναι λοιπον... όχι.. Ας το αναλυσω. Δεν πιστεύω οτι υπάρχει κάτι που θα σε διδάξει το Berklee , που δεν μπορείς να το βρείς σε μια εγχώρια μουσική σχολή. Την δεκαετία του 80 που ξεκίνησα έγω , ναι υπήρχε ένα χάσμα γνώσης ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αμερική. Δεν υπήρχε Internet..και τα βιβλία απλά..δεν ερχόντουσαν. Σήμερα , δεν θεωρώ οτι υπάρχει αυτό το χάσμα. Η γνώση έχει περάσει πλέον τον Ατλαντικό και είναι διαθέσιμη τόσο απο σχολές όσο κ απο μουσικούς που έχουν αποφοιτήσει απο πανεπιστήμια του εξωτερικού. {ή απο μουσικούς που απλά την..ψάχνουν}. Επίσης υπάρχει το ..ίντερνετ. Δεν πιστεύω επίσης ότι έχεις ανάγκη αυτό που πλασάρουν σαν "μουσικό περιβάλλον" ..Μια ατμόσφαιρα δηλαδή οπου ένας μουσικός θα είναι όλη μέρα γύρω απο μουσική κ μουσικούς αν το επιλέξει και αυτο θα τον βοηθήσει να στρωθεί. Μπορείς να το βρείς κ στην Αθήνα ή την Θεσσ/κη αυτό. Μπορείς να στρωθείς κ εδώ αν πραγματικά το θέλεις. Δεν χρειάζεται να επιβαρύνεις 300 χιλιάρικα τους γονείς σου , απλα και μόνο για να μπείς σε αυτό το..mood. Δεν πιστεύω οτι θα έρθεις με ένα χαρτί απο το Berklee, και θα ανοίξουν οι πόρτες διάπλατα για σένα . Πάλι θα πρέπει να ιδρώσεις - πάλι θα πρέπει να είσαι σοβαρός και τρομερός παίχτης πάνω απο όλα . Οι θέσεις λίγες - οι μουσικοί και οι απαιτήσεις για Level πολλές. Και η Ελλάδα έχει ήδη εξαιρετικούς session μουσικούς..πολλοί εκ των οποίων ..κάθονται. Με κόστος γύρω στα 60.000 δολάρια την χρονιά {με έξοδα διαμονής}...το κόστος είναι απλά δυσθεώρητο. Πάντα ήταν με την συγκεκριμένη σχολή - απλά τα τελευταία χρόνια σε συνεργασία με το Νάκα έδιναν κάποιες υποτροφίες και βοήθησαν κάποιους να φύγουν. Αυτή η συνεργασία νομίζω δεν ισχύει πλέον. Δεν πιστεύω ότι θα γυρίσεις κ θα είσαι παιχτούρα.. Σίγουρα αν πας, θα σε κάνουν να στρωθείς και θα σου δώσουν μια γενικότερη γνώση γύρω απο την μουσική. Προσωπικά έχω παίξει με μουσικούς απο Berklee..που ήταν εξαιρετικοί..έχω παίξει ομως και με μουσικούς που ήθελα να τους ρωτήσω μετά την πρόβα αν πραγματικά τελείωσαν το Berklee. Γενικά βάσει πείρας , την έχω απομυθοποιήσει λίγο την σχολή...και αυτό που έχω καταλάβει είναι, ότι όσοι μουσικοί γύρισαν εξαιρετικοί απο το Berklee..ήταν εξαιρετικοί συνήθως πριν πάνε σε αυτό. Νομίζω οτι όσοι πάνε πλέον, πάνε για το χαρτί {το οποίο εννοείται έχει κάποια βαρύτητα αν θες να διδάξεις σε... ωδεία.}
    1 βαθμός
  15. Αυτά είναι για τους υψηλόμισθους. Σε σουβλατζίδικο τυλιχτής και πολύ του είναι.
    1 βαθμός
  16. Ίσως ο μοναδικός λόγος για να πάει κάποιος στο Berklee. Αλλιώς είναι σαν να έχεις τελειώσει το ΜΙΤ για να πιάσεις δουλειά των 800 ευρώ στο Υπουργείο Περιβάλλοντος
    1 βαθμός
  17. Καλησπέρα, εγώ έχω την u-phoria UM2, δεν χρησιμοποιώ το guitar rig, αλλά θα σου δώσω τη δική μου εγκατάσταση: u-phoria UM2->usb σε AV linux λειτουργικό στον φορητό. (φθηνός από προσφορά,intel i3/8gb ram) Αρχικά έπαιζα με το guitarix(μοιάζει με το rig που λες), τελευταία όμως περνάω το σήμα της κιθάρας και βάζω τα plugin στη γραμμή του σήματος στην Carla(audio plugin host). Κατέβασα τα Impuse Responses αυτών: https://www.redwirez.com/free1960g12m25s.jsp και κάτι plate reverb IR(μπορώ να ψάξω για σύνδεσμο). Για plugins-ας τα πούμε LADSPA αντί VST- υπάρχουν πάρα πολλά που κάνουν,θα έλεγα, καλύτερη δουλειά από τα επι πληρωμή. Ηχογραφώ με το NON-DAW,είναι modular daw, έχει πάρα πολλές δυνατότητες παρά την απλοϊκή του εμφάνιση,απλά εμένα μου ταίριαξε. Οι περισσότεροι πάντως χρησιμοποιούν το ardour, ειδικά αν έρχονται από cubase. η κάρτα έχει έξοδο rca(κόκκινο-άσπρο),εγώ την πάω στα ηχεία,μπορώ και στον ενισχυτή. Και εμένα αυτό με βασανίζει..... Για έλεγχο του guitarix μέσω ποδοπεταλιέρας, δεν έχω καταλήξει,δεν έχω βρει κάτι ικανοποιητικό. Σκέψου όμως, ότι δεν χρειάζεται καν να είναι midi γιατί ο υπολογιστής δέχεται εντολές του στυλ 'a' μέσα από usb, είχα δει ένα πρότζεκτ που προσάρμοζαν ένα παλιό πληκτρολόγιο με αυτήν τη λογική. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει αρκετό open hardware. Πολύ ενδιαφέρουσα είναι αυτή η σελίδα,όπου φτιάχνει έναν midi controller και έναν με κάμερα:http://omfootctrl.sourceforge.net/#MIDI Δεν ξέρω γιατί οι midi πεταλιέρες είναι τόσο ακριβές.Πάντως η fcb1010 της behringer προτείνεται πολύ στα λίνουξ+audio(επειδή έχει μια δυνατότητα προγραμματισμού...κάποιου πράγματος,μου διαφεύγει αυτή τη στιγμήν) και εγώ αυτήν θα έπαιρνα, είναι από τις φθηνότερες,αλλά το σκέφτομαι να επενδύσω 100+ ευρώ. Ανεβάζω δύο εικόνες,στην πρώτη είναι ένα patchbay στην Carla (χύμα τα plugin,δεν είναι κάποιο συγκεκριμένο πρότζεκτ),στην δεύτερη το calf chorus με 2 φωνές και...ότι γράφει, για τις φάσεις του LFO. Αν κάποιος κάνει μίξη/ηχογράφηση ή παίζει σε λίνουξ, ας ανοίξει συζήτηση, θα την παρακολουθώ και μπορώ και να απαντήσω σε ότι ξέρω.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου