Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      7.492


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      9.353


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 13/06/2019 σε όλα

  1. Αυτά δεν είναι λόγια του Δημήτρη....
    4 βαθμοί
  2. Μην δείξεις το παρόν τόπικ στην κόρη σου, γιατί θα χάσει πάσα ιδέα για τα σάιτς που μπαίνεις....
    4 βαθμοί
  3. το σχήμα όπου συμμετέχει η θυγατέρα έκανε ένα live προχτές. Ενα μικρό απόσπασμα. Στο σχήμα συμμετέχει επίσης ο έμπειρος θείος της Στέφανος Κυριαζίδης (Ειδικές Δυνάμεις) και ο Μπάμπης Σταθερόπουλος Εδώ η σελίδα τους https://www.facebook.com/douzpoua/?__xts__[0]=68.ARC3QUBxBEWV-Y-bLWJkr8SBWYIeBmNvI0GSwcJpKRUuSqqpg5ipeCK4qS6NKZHB6Khy8UZ-ubrKxf5DbtOLVgQW53UyxjTDlEKk6oR2l8X5W3ioERxOWTZmKCv7X1lmSMWyMhSe7R9bhTxiVOY6n1QHvf_Yo6OIEXNE4I9GMzuahd1qYO3RMmMpOVGXILIXphIPLGCA9i0sfC_YfRRMzRHBfYAiB6jN5dfkmg6Ugtb7v_eK401GxthtlTJ-JwWFl-Fuu13CWpKcbF2cq_i9iw
    3 βαθμοί
  4. Είχα πολύ καιρό να κάτσω να ηχογραφήσω κάτι λόγω διαφόρων τρεχαμάτων. Το συγκεκριμένο κομμάτι το δουλεύω 2-3 μέρες κυρίως ηχητικά αλλά έχασα τη μάχη με τη ζέστη και το χρόνο οπότε το ανεβάζω στην παρούσα βερσιόν που δεν ξέρω κατά πόσο "περνάει" γιατί κάθε φορά που το ξανακούω θέλω να αλλάξω κάτι και αυτό δεν τελειώνει ποτέ. Τεσπά ιδού.
    3 βαθμοί
  5. Και εμενα που τις αγγιζουν συνεχεια, τι εχω καταλαβει? Μονο εκνευριζομαι..... (Εχουν μικρη ηλικια)
    3 βαθμοί
  6. 3 βαθμοί
  7. 30 εχει ολους και ολους. Ειναι με ηλικιακη σειρα...
    3 βαθμοί
  8. Όλα μου τα άσματα (έντεκα τον αριθμό) με στίχους, άλλοτε με πρόζα και άλλοτε τραγουδιστά μαζεμένα σε ένα ψηφιακό άλμπουμ στο Bandcamp. Εννοείτε ότι θα ακολουθήσουν και τ'άλλα τρία άλμπουμ μου (μετανοείτε Χριστιανοί...) με τα instrumental κομμάτια μου. Ξαναεννοείτε ότι επειδή τα μίξαρα και τα μαστεράρισα μόνος μου, το αποτέλεσμα (τουλάχιστον στην παραγωγή...) είναι μετριότατο. Μην ξεχνάμε ότι είμαι ένας bedroom player με ότι κι αν συνεπάγεται αυτό! https://fotistsigos.bandcamp.com/album/slowly-dying
    2 βαθμοί
  9. όταν τους είδα λαηβ στο Ηρώδειο , εγώ κατάλαβα προσωπικά . Just sayin' φυσικά
    2 βαθμοί
  10. 2 βαθμοί
  11. 2 βαθμοί
  12. Τριακοστός! Πω ρε .... Ούτε καν στους 10 πρώτους? Και είχα καλή γνώμη για σένα dim.
    2 βαθμοί
  13. θες να σε καμω φιλο; ε θες;
    2 βαθμοί
  14. 1 βαθμός
  15. Σιγά μην τις άλλαξες εσύ. Απλά θα έγινε το κλασσικό "έλα δω παιδί μου, δεν μπορώ να ..." και μετά τα σχετικά γέλια εκ μέρους της, το έλυσε σε δύο λεπτά. Να την χαίρεσαι ρε dim, είναι πολύ καλή. Έχει μέταλλο στην φωνή, και ωραίο βιμπράτο, βγάζει και γρεζάκι, ωραία χροιά, μπράβο της. ΣΚΟΤΩ το κορίτσι. Ελπίζω να την καμαρώνεις και να βρίσκεσαι εκεί μπροστά να χτυπάει 150 παλμούς η καρδιά σου που την βλέπεις. Χίλια "μπράβο". EDIT: Και βλέποντάς την αναρωτιέμαι ... Θα βρεθεί κανένας να της γράψει μερικά καλά τραγούδια, να ταιριάζουν και με την φωνή της, για να μην παίζει μόνο διασκευές το κορίτσι? Για να φτιάξει ίσως κάποτε ένα αλμπουμάκι να πάει λίγο παραπέρα το πράγμα? Θα βρεθεί ίσως κανένας να γράψει τραγούδια γι' αυτόν και να την πάρει να τραγουδήσει? Απλά αναρωτιέμαι ...
    1 βαθμός
  16. Καταλαβαίνω πώς το βλέπεις, αλλά εγώ προσωπικά δεν ακούω djent (αν και σιχαίνομαι τον όρο) για να χορέψω, χτυπηθώ, κλπ. Εκτιμώ πολύ το συνδυασμό heavy-απόκοσμης καμιά φορά κιθάρας με τις ατμόσφαιρες που δημιουργούν στα ambient parts, ή τα πολύ ενδιαφέρονται breakdowns, κλπ. Αν θέλω να χορέψω ακούω άλλα πράγματα.
    1 βαθμός
  17. Για να μην ανοίγουμε κι άλλο thread. Ένα νέο entry level arranger από την Roland, συνέχεια των E-X20 και E-X20A. Roland E-X30 Και από την Boss τα ακόλουθα νέα προϊόντα. WL-60 (Wireless System) DD-200 (Digital Delay) EQ-200 (Graphic Equalizer) MD-200 (Modulation) OD-200 (Hybrid Drive) Σημείωση προς τα πιό πάνω πεντάλ διαθέτουν και MIDI, οπότε ο έλεγχος στο live είναι πιό ευέλικτος, αρκεί να υπάρχει και το ανάλογο controller.
    1 βαθμός
  18. Να μια ευκαιρία να ανεβάζεις βίντεο σε σελίδες που δεν σε κρατάνε αποκλειστικά στην πλατφόρμα τους. Οπως στο Youtube, Vimeo κ.α. αν ο στόχος σου είναι η δημόσια προβολή φυσικά. Αλλά για τι άλλο τα δημοσιεύει κανείς; Εκτός και αν στις επιλογές που έκανες ανεβάζοντας το βίντεο εκεί δεν επιτρέπεις την αναδημοσίευση, αφου όλα τα άλλα Facebook video αναπαράγονται κανονικά. π.χ.
    1 βαθμός
  19. Να χαίρεσαι τη θυγατέρα σου. Χαίρω που ακολουθεί τα χνάρια του Daddy. Οι δικές μου δεν θυμάμαι να έχουν αγγίξει τις κιθάρες μου πάνω από 1 φορές.
    1 βαθμός
  20. Μόλις τελείωσα το άκουσμα και έχω να πω τα εξής. Το album αποπνέει μια αφοπλιστική ειλικρίνεια και αμεσότητα, και στιχουργικά/απαγγελτικά, και παιχτικά/μουσικά. Στην ελληνική αγορά, μπορεί ακόμα και να γίνει cult (με αυτή την αισθητική της μουσικής και την θεματική των στίχων), με κατάλληλη προώθηση, από την στιγμή που η απαγγελία είναι πολύ πρωτότυπο είδος αφ'ενός, αλλά και την εξυπηρετείς φανταστικά αφ'ετέρου. Για την χροιά σου τα έχουμε ξαναπεί, πραγματικά είναι killer. Επίσης θα ήθελα να σου πω ότι αν στείλεις κάποια ντέμο σε κατάλληλα χέρια (στυλιστικά εννοώ) η καριέρα είναι μπροστά σου (είτε σαν leader, είτε για να απαγγέλεις στα Ηρώδεια). Όλα αυτά, παντρεύονται με μια γνήσια ροκ αισθητική, με χώρο στις επιθετικές κιθάρες, και πραγματικά αυτό το αμάλγαμα εντυπωσιάζει για τα ελληνικά δεδομένα. Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση αν στο επόμενο φεστιβάλ ελληνικού ροκ, όχι απλά σε καλούσαν να συμμετέχεις, αλλά θα είχες και πιστούς οπαδούς που θα τα ήξεραν όλα τα κομμάτια απ' έξω. Χίλια "μπράβο σου" παλίκαρε. Μόνο μια ερώτηση. Της πόντιας πώς της φάνηκε?
    1 βαθμός
  21. Σου άρεσε το "The Beach"....; Ήρωα...!
    1 βαθμός
  22. Ενημερωμένο σε βρίσκω.....
    1 βαθμός
  23. Φίλως αν και είμαι από πόλη κάτι ξέρω για αγροτικές εργασίες. Όχι 5μιση, 3 ξεκινάνε να μαζεύουν τα καπνά.
    1 βαθμός
  24. Μπορεί να θέλει να δει την ανατολή. Κι εγώ πάντως κάθε μέρα στις 5μιση .... κοιμάμαι.
    1 βαθμός
  25. Κι όμως, αν πάει και της πει το και το, "εγώ τα ανέβασα, ξέρεις γιατί δεν σε βλέπουν αυτοί?" αμέσως θα λυθεί το θέμα λέμε.
    1 βαθμός
  26. @VangelisVΜιάς και έβαλες τη φωνάρα,εδώ, σε μια κομματάρα με τους elf.
    1 βαθμός
  27. Ήταν όντως συχνό το φαινόμενο ασυμβατότητας των drivers των συσκευων με chipsets διαφορετικών της texas instruments, ειτε το firewire ηταν onboard ειτε επεκταση ,το έβλεπα πολύ συχνα σε παράπονα σε forum. Εγω παντως εχω ακομα μια mobo 10ετιας (και βαλε, asus p5q deluxe) με onboard LSI chipset , και ποτε δεν ειχα προβλημα με την maudio profire (την οποία αυτή και εαν καταδικαζουν στο web για κακους drivers, ποτέ δεν ειχα θεμα). Δυστυχώς για το μέσο χρήστη αυτά διαπιστώνονται εκ του αποτελέσματος. Ας είναι τουλαχιστον το chip texas instruments (ή έστω LSI )
    1 βαθμός
  28. παλια ανέβαιναν παντως απο φβ στο νοιζ... και γινονταν και embed. ισως αυριο αν βρω χρονο να τα βαλω στο dropbox ή στο σωλήνα
    1 βαθμός
  29. Δημήτρη πρέπει να νιώθεις περήφανος...!! Πολλά εύγε στην θυγατέρα σου!
    1 βαθμός
  30. Οι Tool ειναι για μενα απ τις λιγες μπαντες που " βαζουν φωτια" στο μυαλο μου την ωρα που τους ακουω χωρις να ακουγονται καθαρα "κοιταξτε ποσο πολύπλοκα μπορουμε να παιξουμε " οπως οι DT. Δεν πιστευω οτι οι Tool προσπαθουν να παιξουν πολυπλοκα...απλα ετσι παιζουν . Εμεις αλληθοριζουμε. Exoυν βρει δηλαδή την χρυση τομη αναμεσα στην πολυπλοκοτητα κ το groove , εχοντας εφευρει μια μορφη εξαιρετικης και καθαρα προσωπικης τραγουδοποιιας με ιδιαιτερο ηχο . Ο ηχος τους ηταν πραγματικα κατι φρεσκο απο την πρωτη στιγμη που εφτασαν στα αυτια μου. Αν κ τα ακουσματα μου ειναι περισσοτερο fusion Latin- big band Jazz oriented..παντα τους ακουγα με εξαιρετικο ενδιαφερον, Ειναι το μελλον του μεταλ? Λιγο με ενδιαφερει. Αλλα παντα βρισκω χρονο για μουσικες που εξαπτουν το ενδιαφερον μου κ με εξελισσουν σαν μουσικο . Στο πλαισιο αυτο..βαζω κ ολη την σκηνη Djent σημερα. Αν κατι θεωρω το "μελλον" του Μεταλ - ροκ οπως θελετε πειτε το...ειναι αυτα τα παιδια.
    1 βαθμός
  31. πριν λίγο καιρό είχα βάλει ένα αποσπασματάκι στο προφιλ...ακόμα το έψαχνα.... Εδώ και λίγες μέρες ήταν έτοιμο, και είχα μεγάλες προσδοκίες απ αυτό. Τελικά, άλλαξα γνώμη και το άφησα περίπου όπως ήταν, λιτό, απλό χωρίς φτιασίδια και σχετικά.
    1 βαθμός
  32. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη wide και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός. Με την παντοφλίτσα, τον καφέ κάτω από τις αφίσες των AC/DC και του Moby, γρατζουνάω την κιθάρα και την ηχογραφώ ακόμα και το Πάσχα που είναι όλα κλειστά. Τι χρειάζομαι λοιπόν για αυτή τη Νιρβάνα; Πολύ κοινά αλλά σωστά επιλεγμένα πράγματα. Ας τα πάρουμε ένα -ένα. Ο Υπολογιστής Το σημαντικότερο μέρος του σημερινού στούντιο είναι ο υπολογιστής. Οι προδιαγραφές αλλάζουν καθημερινά καθιστώντας το περσινό, παλιό. Για να γράψω μουσική, καλό θα είναι να είναι όσο πιό σύγχρονος γίνεται με τελευταίας γενιάς επεξεργαστή και Windows 10 - 11, 64bit. 16 Gb μνήμη RAM είναι ικανή για σοβαρή δουλειά αλλά σαν κανόνας όσο περισσότερη τόσο καλύτερα για να σηκώνει μεγάλα αρχεία. Ιδανικά ας υπάρχουν 2 δίσκοι. Ένας Solid State SSD NVMe για τα προγράμματα και το λειτουργικό και ένας μεγάλος HDD 7200 rpm με αρκετό χώρο για να σώνω τα αρχεία ήχου και τις τεράστιες ηχοθήκες samples. Σαν αναφορά, ένα τετράλεπτο stereo κομμάτι στα 16-bit, 44.1 Khz = 40 mb και όσο αυξάνεται ο ρυθμός δειγματοληψίας αυξάνεται και το μέγεθος του αρχείου. To motherboard καλό είναι να έχει τελευταίας τεχνολογίας chipset και όλες τις χρήσιμες πόρτες σύνδεσης USB 3, Ethernet, κ.α. Η κάρτα γραφικών μπορεί να είναι μια απλή onboard καθώς τα μουσικά προγράμματα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις στην εικόνα όπως τα games και επιπλέον θέλουμε να αποφύγουμε τους θορυβώδεις ανεμιστήρες που αυτές διαθέτουν και το σοβαρό κόστος τους που αναλογεί όσο άλλο ένα PC σχεδόν. Και επειδή έχει αποδειχτεί πως το να ρίχνεις εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών σε ένα κουτί δεν κάνει απαραίτητα έναν γρήγορο και λειτουργικό υπολογιστή (λόγω διαφόρων ασυμβατοτήτων), θα κοίταζα για έτοιμες λύσεις απο εταιρίες HP, Dell, κ.α. που το κάνουν καλά αυτό. Στα laptop φυσικά είναι μονόδρομος αυτή η επιλογή, αν δεν σας περιορίζει το μέγεθος της οθόνης. Μία σχετικά μεγάλη οθόνη 24-27" HD ή 4K wide (ίσως και 2) αφού καλό και εύχρηστο είναι να υπάρχει σε θέα το timeline, τα plug-ins (εφέ και όργανα) και ο μείκτης σε μια ματιά. Καλό είναι να κρατώ το σύστημα μου όσο πιό καθαρό και ελαφρύ γίνεται χωρίς περιττές εγκαταστάσεις «δοκιμαστικών» προγραμμάτων, γιατί το βαραίνουν και καθυστερεί μέχρι κάποιο αναπόφευκτο format μετά απο λίγο καιρό ανεμελιάς. Εαν προτιμούσα Apple θα πήγαινα σε iMac και πάνω αν και η δουλειά γίνεται σχεδόν ανέμελα και με MacMini. Το software Για να γράφω θέλω ένα πολυκάναλο recorder και μαζί μια κονσόλα για να μιξάρω τα κανάλια. Φυσικά σε software. Παλαιότερα τα προγράμματα αυτά χωρίζονταν σε audio εγγραφείς και midi sequencers. Τώρα δεν υπάρχει διακριτή διαφορά και ένα sequencer γράφει δεδομένα midi και ήχο πλάι – πλάι και αποκαλείται DAW (Digital Audio Workstation). Ταυτόχρονα επειδή αυτά τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε σουίτες virtual studio, προσφέρουν και software εκδόσεις οργάνων (πιάνα, μπάσα, synths, drum machines), τα λεγόμενα VST instruments (VSTi) ή TDM ανάλογα με την πλατφόρμα. Επίσης προσφέρουν κάθε λογής εφέ 'οπως reverb, delay, chorus, compressors και ότι περάσει από το νού του φαντασιόπληκτου και δημιουργικού καλλιτέχνη, σε μορφή plug-in. Επειδή μια από αυτές τις σουίτες θα γίνει το περιβάλλον που θα γράφω μουσική, θα πρέπει να το μάθω καλά για να εκμεταλλευτώ τις τεράστιες δυνατότητες του, που σημειωτέον απευθύνονται σε ειδικούς και ξεπερνούν κατά πολύ τις απαιτήσεις του μέσου χρήστη. Στόχος είναι να αφοσιωθώ στο να γράφω μουσική και να μην καταντήσω περιπλανώμενος νομάς απο εταιρία σε εταιρία. Κάτι που συχνά συμβαίνει σε όσους δεν διαβάζουν το manual, αποδίδοντας την δική τους άγνοια σε αδυναμία του software. Οι προτάσεις είναι πολλές. Ableton Live, Cubase Pro, Reason, Reaper, Bitwig Studio, Samplitude, Sonar, Logic Pro, Pro Tools, κ.α. Τα προγράμματα αυτά είναι τεράστια και πέρα απο χρήμα απαιτούν γνώσεις μουσικής τεχνολογίας, που για τις ανάγκες κάποιου που θέλει να γράψει 10 κανάλια ήχου και να βάλει βάθος και delay, είναι σαν να παίρνει ολόκληρη νταλίκα για να πάει στο περίπτερο για τσιγάρα. Αν διαθέτω τις γνώσεις ή την υπομονή να μάθω μελετώντας ολοκληρωμένες λύσεις, είναι το Sonar πλέον δωρεάν και το Reaper με συμβολικό ποσό. Υπάρχουν εκδόσεις light για σχεδόν όλα τα γνωστά DAW που κοστίζουν κάτω από 100 ευρώ όπως τα Sequel, Cubase Essential, Sonar Essential, Live Intro, που περιορισμοί τους όπως τα maximum 64 κανάλια ηχογράφησης δεν θα επηρεάσουν αρνητικά ποτέ έναν ερασιτέχνη μουσικό και θα λειτουργήσουν σαν βάση αν θέλετε να εξοικειωθείτε με κάποιο απο αυτά και αργότερα να αναβαθμίσετε αν χρειαστείτε περισσότερα εργαλεία. Φυσικά υπάρχουν και δωρεάν προτάσεις σοβαρών προδιαγραφών όπως το Garage Band που προσφέρεται απο την Apple, το Krystal για Windows και το Ardour για όσους προτιμούν Linux. Η κάρτα ήχου Η είσοδος και έξοδος στον μουσικό υπολογιστή. Μου δίνει ποιότητα ήχου, αθόρυβη εγγραφή, MIDI για να ελέγχω και να συνδέω εξωτερικά keyboards και synthesizers και επιλογές διασύνδεσης. Να μπορώ να συνδέω όποια εξωτερική συσκευή έχω, στον υπολογιστή δηλαδή. Φροντίζω να υποστηρίζει τεχνολογίες ASIO, κ.α. με εργοστασιακούς οδηγούς/drivers ώστε να μπορώ να κάνω real-time χρήση των VST instruments και plug-in. Έτσι όταν πατάω ένα πλήκτρο στο κλαβιέ, ο ήχος θα ακούγεται σύγχρονα και όχι αργότερα. Latency είναι η λέξη που πρέπει να αποφύγω. Η καθυστέρηση δηλαδή που προκύπτει όταν δεν είναι εγκατεστημένοι οι ειδικοί ASIO drivers Οι κάρτες ήχου είναι το σημείο που θα συνδέσω το μικρόφωνο και τα όργανα μου. Γι αυτό υπάρχει ποικιλία εισόδων και εξόδων (αναλογικές, ψηφιακές, πολυκάναλες με ADAT optical και MIDI). Επιλέγω βάσει των αναγκών που υπαγορεύονται απο τον αριθμό των πηγών (οργάνων) που θα ηχογραφώ ταυτόχρονα. Για έναν τραγουδοποιό π.χ. μια stereo κάρτα είναι συνήθως αρκετή, αφού θα γράφει ένα όργανο ή μια φωνή ή και τα δύο τη φορά. Υπάρχουν εκδοχές εξωτερικών καρτών που συνδέονται στον υπολογιστή με Thunderbolt και USB που είναι τα σημαντικά πρωτόκολλα σήμερα. Μικρόφωνα Τη δουλειά μου για ένα demo την κάνω και με το δυναμικό μικρόφωνο που χρησιμοποιώ στα live. Το Shure SM-58. Στο κάτω-κάτω την έμπνευση της στιγμής θέλω να πιάσω! Αν όχι... και θέλω να το στείλω στην κατανάλωση, ίσως να χρειαζόμουν κάτι πιο πιστό. Ένα πυκνωτικό μικρόφωνο, που πλέον με τα κινέζικα στην αγορά, αρχίζουν απο την ίδια τιμή και είναι καλύτερη επιλογή για το στούντιο αλλά πιο ευαίσθητο στην κακομεταχείριση και τις εντάσεις. Γι αυτό χρειάζομαι έναν αθόρυβο προενισχυτή μικροφώνου στην κάρτα μου, με τροφοδοσία ρεύματος 48 volt (phantom power) για να το συνδέσω. Συνήθως περιλαμβάνονται και στην πιο προσιτή κάρτα ήχου αλλά όσο ανεβαίνει η τιμή ανεβαίνει και η ποιότητα τους. Εναλλακτικά υπάρχουν και standalone προενισχυτές σε άπειρες εκδοχές με 1, 2 ή 8 εισόδους, με Equalizer, compressor, κύκλωμα λυχνίας αν επιθυμώ και έξοδο με Analogue to Digital (A/D) converter. Ηχεία Για να έχω ένα σημείο αναφοράς, καλό είναι να επενδύσω σε ένα σετ active monitors, (δηλαδή ηχείο με ενισχυτή στο ίδιο κουτί). Όταν λέω σημείο αναφοράς εννοώ ότι θα πρέπει να ακούω σωστά, χωρίς χρωματισμούς ώστε όταν μεταφέρω το “αριστούργημα” μου στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι του φίλου μου, να ακούγεται σχεδόν το ίδιο. Δηλαδή να μην ακούω μόνο το ταμπούρο και το hi-hat και να είναι χαμένα τα μπάσα ή το arpeggio του 303... και αντίστροφα. Ενα σωστό ηχείο είναι ο καθρέφτης της ηχογράφησης, που φανερώνει τα λάθη και δεν τα καλύπτει, ούτε τα ομορφαίνει, ώστε να μπορώ να τα διορθώνω. Αυτά πάντως δεν είναι τα ηχεία που πήρα με τον υπολογιστή προς €30. Θα βρώ μεγάλη ποικιλία, στα σχετικά μουσικά καταστήματα ενώ ένα αξιοπρεπές ζευγάρι κοστίζει από €250 και πάνω. Χρήσιμο θα είναι και ένα σετ καλών ακουστικών. Μπορεί να κοιμάται το μωρό ή ο κύριος Αλέκος δίπλα... ή να με απειλεί η Στέλλα με το πιστολάκι της, μετά τις 173 επαναλήψεις του κουπλέ που ακούει τις τελευταίες εβδομάδες. Για πολύωρη χρήση, ένα σετ ημι-ανοικτού τύπου είναι σωστό και ξεκούραστο, ενώ για υψηλές εντάσεις απαιτούνται κλειστού τύπου που συνήθως όμως έχουν χαμηλότερη πιστότητα. Η αλήθεια είναι ότι με λιγότερα χρήματα βρίσκεις καλύτερα ακουστικά από ότι σωστά ηχεία. Τα ακουστικά βέβαια δεν αντικαθιστούν τα ηχεία. Controllers Controller λέγεται το μέσον (πέρα από το ποντίκι) που ελέγχει το software. Μπορεί να είναι πλήκτρα πιάνου, pads για να παίζω τύμπανα με τα δάχτυλα ή επιφάνειες εργασίας για να ελέγχω τα fader του virtual μείκτη. Υπάρχει ποικιλία πλήκτρων, από 2 οκτάβες μέχρι 7, βαρυκεντρισμένα και μη, με σύνδεση στον υπολογιστή από τη θύρα MIDI ή την USB. Συνδέω και παίζω. Τόσο απλά. Επίλογος Μ’ αυτά και μ’ αυτά στήνεις μια πολύ σοβαρή βάση για να γράψεις μουσική. Αν μιλάμε για synthesizer και loop-based φάσεις δεν χρειάζεται να πάμε παραπέρα. Αυτά θα χρειαστώ από εργαλεία. Αν μιλάμε για πιό ροκ κι ακουστικές καταστάσεις είναι αρκετά για να στηθούν τα σημαντικότερα όπως κιθάρες, μπάσα, πλήκτρα και φωνές. Τα τύμπανα; Ε... και τι θα κάνουν τα επαγγελματικά στούντιο; Κλέφτες θα γίνουν; Θα μεταφέρω τη δουλειά που έκανα στο σπίτι σε ένα κατάλληλο χώρο για να γράψω ντραμς και να τα μειξάρω με τη σημαντική βοήθεια του επαγγελματία ηχολήπτη. Γίνεται απλά και γρήγορα. Μα πάνω απ’ όλα όμως χρειάζεται να ξέρουμε τα εργαλεία μας. Η μουσική δεινότητα σε συνδυασμό με την τεχνική κατάρτιση δίνει το σωστό αποτέλεσμα. Ικανό φυσικά και για κυκλοφορία. Γιάννης Μεθενίτης
    1 βαθμός
  33. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το νέο cd μου με τϊτλο «Origins». Όπως και τα προηγούμενα cd έτσι και αυτό έγινε καθαρά από αγάπη στην μουσική και με σκοπό την επικοινωνία με τούς μουσικούς που συμμετείχαν και με τούς ακροατές της. Όχι πάντως για εμπορικούς σκοπούς . Ιδιαίτερη χαρά και τιμή μου, καθώς και μεγάλη επιθυμία από παλιά,ήταν η συμμετοχή και τριών πολύ αξιόλογων μελών και μουσικών του noiz του Yameth του gvour και του fusiongtr στο cd. Πρόκειται για καταπληκτικούς μουσικούς με πολύ μεγάλη γνώση και εμπειρία και συνάμα ταπεινούς σε ότι κάνουν. Τοϋς ευχαριστώ πολϋ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Τρομπετίστα Στέλιο Ιατρίδη από την Θεσσαλονίκη που δέχθηκε να συμμετάσχει σε τέσσερα κομμάτια μετουσιώνοντας τις μουσικές γραμμές αλλά και βάζοντας και προσωπικά ιδιαίτερα στοιχεία. Επϊσης τον Σπύρο Πανουργιά που έκανε την μίξη το mastering και επέβλεψε και σε θέματα ηχογράφησης συμμετέχοντας παράλληλα σε δυο κομμάτια το ένα μάλιστα με την ιδιόχειρη ηλεκτροκλασική του κιθάρα. Τέλος τούς μουσικούς Στάθη Παπαλάμπρο,Γιάννη και Θωμά Βλάχο,Δημήτη Ματσώτα και τον δεκαεννιαχρονο σαξοφωνίστα Αλέξανδρο Λίβα. Καλή ακρόαση. Scherzo Latìno – Yameth ηλ. κιθάρα !
    1 βαθμός
  34. Κι όμως ούτε αυτό φτάνει. Μπήκα από τον λογαριασμό της μητέρας μου και .... ΕΛΕΟΣ! Μας έχεις αποκλείσει φίλως.
    0 βαθμοί
  35. Εμείς δηλαδής που δεν ασχολούμαστε με FB να μην το δούμε?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου