Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Satanas

    Satanas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.091


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      6.273


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.209


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/08/2019 σε όλα

  1. Γι αυτα τα λαιβαδικα μιλάς?? Αστο καλύτερα, αλλη μεγαλη συζητηση που πονάει.... Άλλωστε γι αυτο εκλεισαν οι περισσότεροι κι εχουν μεινει ελαχιστοι που κι αυτοι εχουν φτιάξει το δικο τους κυκλωμα προκειμενου να επιβιώσουν με το ψωνιο των συγκροτημάτων... Tώρα βλέπεις ΟΛΟΙ γραφουν CD, κανουν βιντεο, μιλάμε σαν ROCKSTARS, και μετά ερχεται η προσγείωση της φωτο
    8 βαθμοί
  2. Αυτο ειναι το νόημα. Ψωνίζεις διαδικτυακά και πληρώνεις μεχρι και τη Dominos pizza αμα λαχει. Μεταφέρεις καποιο μεγαλύτερο ποσό μια στις τόσες οταν το χρειαστείς εδω.
    2 βαθμοί
  3. Τα νέα μου είναι ότι με τα καινούρια μου ηχεία ακούω πολύ καλύτερα και δε νομίζω να έχω προβλήματα όπως αυτά που γράφω παραπάνω, δηλαδή δεν έχουν πρόβλημα οι πηγές μου και θα πάνε όλα καλά στη ζωή μου. Δέχομαι συγχαρητήρια
    2 βαθμοί
  4. ΕΓΩ, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ σας cos_dr, μετά από πολύχρονη απουσία (κανά δυο τρεις βδομάδες χαχαχαχαχαχαχα), παρουσιάζω: Κάθισα εχθές στο command center των πλήκτρων μου και άρχισα να παίζω κάτι θέματα και λέω, δεν γράφω τίποτα? Ξεκίνησα με κάποια σκόρπια θεματάκια στο triton, μετά τα πέρασα στο V-Synth για περαιτέρω επεξεργασία, πρόσθεσα και μερικά πράγματα και έτσι ΕΣΚΑΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!! Αφιερωμένο ιδιαίτερα στους συναγωνιστές που κάνουν διακοπές στην πόλη, είτε επειδή το επιθυμούν έτσι, είτε λόγω ανωτέρας βίας Χαλαρώστε και απολαύστε. Απολαύστε με!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις/σχόλια ευπρόσδεκτα!!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου!!!!!!!!! Y.Γ. Κάποιος να μου δωρήσει 1100 ευρώ γιατί θέλω να πάρω το YAMAHA MODX6, το χρειάζομαι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT 1 Λίγες διορθώσεις στο 2ο μέρος για να ακούγεται καθαρότερα EDIT 2 Μετά από παραίνεση των εκλεκτών ακροατών και φίλων συναγωνιστών μουσικών, έκανα μια αλλαγή στο ρυθμό. Δεν πείραξα κάτι άλλο προς το παρόν, για να το δω λίγο και βλέπουμε. Βλέπουμε χαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μια προσθήκη/παραλλαγή του ρυθμού στη γέφυρα, για καλύτερη μετάβαση και σύνδεση με το τελείωμα. EDIT 4 Και επειδή ακόμα δεν μου έδενε η αλλαγή στη γέφυρα, ήταν κάπως περίεργη, άλλαξα στο σημείο εκείνο το μοτίβο της κιθάρας και νομίζω έδεσε καλύτερα. EDIT 5 Λίγη ενίσχυση στον ρυθμό γιατί ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    1 βαθμός
  5. Ο Άρχοντας του Variphrase, ο Γητευτής του KARMA, καβάλησε και πάλι, της μουσικής το ΑΡΜΑ. Ξενύχτησε ως το πρωί, δεν έκλεισε ούτε ΜΑΤΙ και έτσι γλυκά με την αυγή, μας έσκασε ΚΟΜΜΑΤΙ! Ο Cos_dr, ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΝΘΕΤΑΡΑΣ παρουσιάζει: Ένα καλοκαιρινό, αισθησιακό κομματάκι που έκανε εχθές ξεκινόντας να παίζει με ένα vocal sample που πέρασε στο V-Synth του και έχτισε ένα κομματάκι πάνω σε αυτό τελικά. Με κράτησε και το τελείωσα τις πρωινές ώρες παραπαίοντας και έπεσα ξερός. Μου ακούγεται καλά πάντως και το παραθέτω. Έκανα και ένα ArtWork για το εξώφυλλοι του δίσκου χαχαχαχχαχα Όποιες παρατηρήσεις ευπροσδεκτες. Πιθανώς να θέλει μια βελτίωση. Το βάζω σε αυτή την ενότητα και αν συνεχίσει να μου κάθεται καλά θα τιμήσω και το mix μου. Το κομμάτι είναι αφιερωμένο στην μια αδελφή μου για τρείς λόγους. Πρώτον γιατί της αρέσει το στυλ που έτυχε να μου βγει. Δεύτερον γιατί το trolo-εξώφυλλο που μίξαρα την φάτσα μου της μοιάζει. Τρίτον γιατί είναι και αυτή παιχτρόνι-πιανίστρια. Δικό σου μικρή!!!! Για τις άλλες που έχω....... άλλη φορά. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!! EDIT 1 Αλλαγή στις πλάτες, τα pads σε κάποια σημεία στα σόλο γιατί συνηχούσαν έντονα και φόρτωναν τη σύνθεση. Ένα Low Pass φίλτο ελαφρά στα κρουστά για να γλυκάνει η χροιά του ταμπούρου. EDIT 2 Μια μικρή αλλαγή στο eq της κιθάρας για να δέσει καλύτερα κυρίως στις υψηλές και να μην σκεπάζει το ταμπούρο. Ελάχιστη αύξηση στην ένταση του μπάσου, τόσο όσο να τονίζεται λίγο καλύτερα η τονική στο δευτερο κυριως μέρος. μιαχαχαχχαχα EDIT 3 Και λίγο καλύτερο "χωσιμο" της lead ηλεκτρικής στη μίξη γιατι .... παραδέσποζε στα αυτιά μου Ηθελα και το άλλο το lead το ........σαξοφωνοειδες να το κατεβάσω λίγο αλλά προς το παρόν το αφηνω ως έχει. EDIT 4 Λιγη ενίσχυση των drums γιατί ήταν λίγο χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    1 βαθμός
  6. Σας καλησπερίζω μετά από αρκετά χρόνια απουσίας ως ενεργό μέλος (παρακολουθώντας σποραδικά και σιωπηλά όμως). Πρόσφατα έπεσα πάνω σε προσφορά εντόπιου καταστήματος (του μεγαλύτερου στην Ελλάδα) που δε μου άφηνε άλλη επιλογή από το να αλαφρώσω το πορτοφόλι μου. Έτσι μοιραία έγινα κάτοχος ενός Fender Bassbreaker Head 45w. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και κάποιο διάστημα με "έτρωγε" να ψαχτώ για νέο ενισχυτή καθώς το τρέχον setup μου είχε αρχίσει να μη με καλύπτει. Κυρίως έπαιζα με έναν Vox AC15 (στο σπίτι και σε live), με έναν Vox AC30 (στις πρόβες) και με έναν Egnater Tweaker 15w (στο σπίτι και σε κάποια live). Το πρόβλημα μου ήταν στην περίπτωση των Vox ότι πολλά πετάλια (fuzz/od) δεν με ικανοποιούσαν χωρίς όμως να φταίνε τα πετάλια (έχανα σε articulation και όγκο) και στην περίπτωση του Egnater το headroom. Ψιλοάσχετη παρατήρηση, τα προβλήματα εμφανίστηκαν κυρίως όταν αποφάσισα να χρησιμοποιώ στις πρόβες την Gretsch streamliner που έχω (μαμά μαγνήτες) αντί της Jazzmaster που χρησιμοποιουσα (με Curtis Novak vintage μαγνήτες). Ενημερωτικά παίζω στο όριο του breakup (εκεί είναι το "καθαρό" μου) και η χρήση OD/Fuzz είναι σχεδόν συνεχής. Πάμε τώρα στο ζουμί. Σαν ενισχυτή καλώς ή κακώς τον άκουσα σε demos στο YouTube μετά την παραγγελία και μέχρι την παραλαβή του και ομολογώ ότι δεν μου έπεσαν και τα σαγόνια (ήμουν όμως συγκρατημένα αισιόδοξος). Επίσης σαν features τον λες και φτωχό (θα ήθελα master volume, effects loop, reverb, tremolo), ενώ σίγουρα μπαίνει στην εξίσωση ότι είναι ένας μαζικής παραγωγής λαμπάτος ενισχυτής με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. Παρόλ' αυτά, πήρα το ρίσκο μιας και η τιμή ήταν στο 40% της προτεινόμενης λιανικής που δίνει η Fender με την σκέψη ότι αν δε μου κάνει να τον πουλήσω. Μετά από περίπου ένα μήνα μαζί του, τον ενισχυτή, καθότι κεφαλή, τον έχω ακούσει με μια Marshall 4x12 καμπίνα στο προβάδικο ενώ στο σπίτι μην έχοντας καμπίνα, έχω modάρει τον Vox (με το μαμά Celestion Greenback 12αρι speaker των 25w) ώστε να λειτουργεί και ως cab. Συνοπτικά, και στην πρόβα αλλά και στο σπίτι οφείλω να ομολογήσω ότι με εξέπληξε πολύ πολύ ευχάριστα! Έχει αρκετό headroom, ο ήχος του και στα τρία κανάλια μου έκατσε γάντι (και τα καθαρά και στο όριο του breakup που συνηθίζω να παίζω - και τα βρώμικά του θεωρώ ότι είναι παραπάνω από decent απλά δεν είναι κάτι που εγώ θα χρησιμοποιήσω) και κυρίως είναι φοβερή πεταλομηχανή! Ό,τι πετάλι και να του έβαλα (οι δοκιμές κυρίως στο σπίτι με τη Vox καμπίνα), φτηνό η ακριβό, ψηφιακό ή αναλογικό, ακούγεται θαυμάσια! Κομπλιμεντάρει ό,τι και να του βάλεις μπροστά και βγάζεις ηχάρα όπως και να έχει! Έχω φτάσει σε σημείο να περιμένω να γυρίσω από τη δουλειά για να παίξω κιθάρα (πραγματικά δεν το είχα ποτέ αυτό), συν ότι το riffin' πάει σύννεφο! Τα ερωτήματά μου προς εσάς είναι δύο: 1) Σκέφτομαι την αγορά μιας καμπίνας. Για την ώρα λέω να ξεκινήσω από την matched cab (Bassbreaker BB-212 2x12 με Celestion V-type 70w το καθένα). Έχετε κάποια άλλη καλή ιδέα/πρόταση; Επίσης, τι διαφορά θα έχω μεταξύ 1x12 και 2x12 (ναι, οκ, θα "κινείται" περισσότερος αέρας αλλά τι λέει αυτό ως προς προς την ένταση ή το focus στον ήχο); Την καμπίνα την θέλω για το σπίτι και για live χρήση. 2) Δεδομένου ότι δε ζω σε απομονωμένο χωριό αλλά σε γειτονιά της Αθήνας (ευτυχώς σε μονοκατοικία με όλα τα κιθαριστικά στο υπόγειο) πρέπει να είμαι λίγο προσεκτικός με τις εντάσεις. Μπορώ μεν να παίζω άνετα σχετικά με ενισχυτή αλλά σε ανθρώπινες εντάσεις. Δυστυχώς το voltage control που έχει ο Bassbreaker επάνω του (από 1 μέχρι 45 watt) δεν έχει ιδιαίτερη επιρροή στην ένταση, αφού ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός. Με τα παραπάνω δεδομένα έχω αρχίσει και σκέφτομαι τη λύση του attenuator. Προτάσεις/ιδέες πάνω σε αυτό; Το ιδανικό θα ήταν να μπορώ να δοκιμάσω μια τέτοια λύση, για να δω πόσο αλλάζει ο ήχος (ποιοτικά αλλά και σε ένταση). Τέλος, ξαναλέω ότι είμαι αρκετά ενθουσιασμένος με τον συγκεκριμένο ενισχυτή και όχι άδικα. Σκεφτείτε ότι στην πρώτη πρόβα που τον χρησιμοποίησα κούμπωσε τόσο καλά με την υπόλοιπη μπαντα που ο τραγουδιστής μας ενθουσιάστηκε με τον ήχο του. Στην δε επόμενη πρόβα που δεν τον κουβάλησα, ο τραγουδιστής μας φυσικά αναρωτήθηκε γιατί...
    1 βαθμός
  7. Costastag Optimum A Kostastag Optimum A.MP3
    1 βαθμός
  8. Η Fender Bassbreaker 2x12" Cabinet ειναι μια χαρα και ταιριαζει και εμφανισιακα με τον ενισχυτη. Τωρα για "χαμηλο" volume σε ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ με 45w ενισχυτη ΞΕΧΝΑ το οτιδηποτε μεγαφωνο και να βαλεις... Βαλτον στο 1 βαττ και χαμηλωσε το volume και ο θεος βοηθος... Τα attenuator της ΠΡΟΚΟΠΗΣ θα σου κοστισουν οσο ο ενισχυτης οποτε τα ξεχνας και αυτα..
    1 βαθμός
  9. Σε ευχαριστω πολυ. Με ενα audio switcher γινεται να κανεις την συνδεσμολογια των διαφορων racks τα οποια πλεον μπορεις να τα χειριζεσαι οπως πολυ σωτήρια μου ειπες απο ενα Midi controller. Βεβαια το budget ξεφευγει αλλα ελπιζω να υπαρχουν λυσεις πιο οικονομικες
    1 βαθμός
  10. ΕΙμαι πολυ φρεσκος στην μουσικη παραγωγη και χωρις μουσικη εκπαιδευση.Δουλευω με το αυτι και ναναι καλα το YouTube με τα τοσα tutorials.Ζουμε σε μια πολυ καλη εποχη,ολη η πληροφορια βρισκεται στα χερια μας.
    1 βαθμός
  11. Εγώ αυτό έκανα τόσο καιρό με τα Κάπιταλ κοντρόλ που ήταν ο πιο εύκολος τρόπος να κάνεις συναλλαγές με έξω. Κι αν μαζευτούν τα φέρνεις με μια και βγαίνει πιο φτηνά
    1 βαθμός
  12. κατι καινουργιο, αποψης...!
    1 βαθμός
  13. Εννοείται, ακόμα και κάποιους λογαριασμούς μπορείς να πληρώνεις.
    1 βαθμός
  14. Μπορω και να τα αφησω μεσα και να ψωνιζω με Paypal
    1 βαθμός
  15. Έτσι. Ενώ εγώ στην Alpha ..... ταληράκι ταληράκι.
    1 βαθμός
  16. Τα εχω αλλα τα εκοψα και αφησα ,μονο της εθνικης που με ενδιεφερε. Τωρα ψαχνω καθε ποτε μπορω να μεταφερω χρηματα απο την paypal στην τραπεζα, μηπως υπαρχει καποιο οριο πχ μια φορα την εβδομαδα. Νομιζω οτι καπου ειχα διαβασει μια φορα την ημερα. Αν ειναι ετσι, τοτε ετσι για σπασιμο θα μεταφερω μεχρι 15 ευρω καθε μερα οπου δεν υπαρχει προμηθεια.
    1 βαθμός
  17. Βρηκα το γιατι 0-15: δωρεαν 15-5000: 3 ευρω Πολλα χαρατσια μαζευονται 20% το fiver 1 e το paypal για την αλλαγη νομισματος 3 e η τραπεζα προμηθεια Απο τα 60 δολαρια = 54 ευρω, μεινανε 39 ευρω
    1 βαθμός
  18. H συζήτηση έχει νόημα, και είναι και ενδιαφέρουσα και διαφωτιστική. Η αγγελία, όχι τόσο.
    1 βαθμός
  19. Γενικά όπου ακούτε καριέρες στο εξωτερικό, περιοδείες, κλεισμένα λαιβ να ξέρετε ότι οι μπάντες τα βάζουν από την τσέπη τους. Όταν μια μεγάλη μπάντα του εξωτερικού κάνει ένα τουρ στην Ευρώπη συνήθως παίρνει από μια έως 2 μπάντες οι οποίες καλύπτουν τα έξοδα του τουρ δηλαδή το τουρ μπας τον οδηγό τις βενζίνες διόδια βινιετες κλπ. Είναι το λεγόμενο pay to play που λένε. Όσο αφορά τις τιμές σε αυτό για ένα τουρ διάρκειας ενός μήνα τα ποσά έρχονται γύρω στα 20000 ευρώ. Αυτό δεν είναι η ελληνική πραγματικότητα έτσι δουλεύει πλέον το σύστημα. Τώρα αν είναι κακό ή όχι για εμένα εννοείται ότι είναι κακό. Η αγγελία είναι σαφέστατη σε αυτό που λέει δηλαδή να έχουν την οικονομική δυνατότητα δηλαδή να τσονταρουν το μερίδιο τους για να πάει η μπάντα να παίξει στα λαιβ. Επίσης την ανεξαρτησία για να το κάνει δηλαδή να μην έχει κάποια δουλειά που να μην τον αφήνει να εγκαταλείψει τα πάντα για κάποιο διάστημα για να πάει στο εξωτερικό να το κάνει. Τώρα όσο αφορά τα έσοδα της μπάντας σε τέτοιες περιπτώσεις τα μόνα έσοδα είναι το merchandise της μπάντας το οποία έσοδα δεν ξέρεις πως το κανονίζουν και αν θα πάει να καλύψουν τα έξοδα του τουρ αλλά και πάλι μέσα θα μπουν 100 %. Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια του καθενός πως το βλέπει.
    1 βαθμός
  20. 1 βαθμός
  21. Πολυ ωραια. Συνεχισε το. Και ο ηχος μια χαρα.
    1 βαθμός
  22. Καλησπέρα σε όλους , μετά απο πολύ καιρό είπα να ανοίξω ενα νέο θέμα για ενα όργανο που έχω ξεκινήσει και ειναι στα τελειώματα... Telecaster Esquire κατ όνομα τουλάχιστον γιατι οσον αφορά τα specs δεν μοιάζει και πολύ μόνο το σχήμα και ο ένας μαγνήτης θα θυμίζουν κάτι Σώμα απο φλαμούρι -basswood που πλησιάζει στο alder τουλάχιστον στο βάρος, μπράτσο κελεμπέκι -maple, ταστιέρα rosewood
    1 βαθμός
  23. Εκανα αρκετες ωρες α) γιατι ειμαι ψειρας και β ) επειδη οπως ειπα ηταν η πρωτη δουλεια που θα παρεδιδα και με ενδιεφερε να ειναι αψογη για εμενα και οχι να ικανοποιησει απλα τον πελατη. (και θα συνεχισω φυσικα να το κανω αυτο εν μερη και οπου αξιζει). Εκανα λοιπον περισσοτερα απο οτι μου ζητηθηκαν τα οποια ηταν 3 κιθαρες + 1 μπασο για ενα 3λεπτο κομματι. Καταρχην ειχα χρονο και ασχοληθηκα περισσοτερο με το pre και post production. Να ακουσω δλδ καλα το κομματι, να μελετησω την αρμονια και τις μελωδιες του και να σκεφτω πως θα το στησω με ακουστικες και δωδεκαχορδες, και post, να κανω editing, τοσο στο vocal track οσο και στα δικα μου, ωστε να "κατσουν" οσο καλυτερα και φυσιολογικα γινεται (δεν ειχε κλικ τρακ το κομματι). Δεν ηθελα να αφησω τη δουλεια αυτην, σε αυτον που θα εκανε τη μιξη. Ποιος ξερει αν θα την εκανε οπως επρεπε? Αυτα, μπορει και 12 ωρες. Τα παιξιματα δεν μου πηραν περισσοτερο απο ενα 6ωρο (γιατι ειχα και το μανικι χωρις κλικ να "κυνηγαω" τις φωνες, και δεν μπορουσα να κανω πουθενα copy paste). Ηχογραφησα λοιπον : 1 τρακ μπασο 3 x 12χορδες (οι μια εξ αυτων ηταν ντουμπλαρισμα γηια στερεοφωνια αλλα και με διφωνιες σε καποια σημεια) και 2 x 6χορδες (η μια ντουμπλαρισμα στην αλλη) για 3λεπτο περιπου κομματι, 6 Tracks συνολο. Αυτα συμφωνα με το τιμολογιο μου στο premium gig στο Fiver, θα ηταν 60 δολαρια για τις κιθαρες + extra 20 για το μπασο. Θα εβαζα ομως + 40 για τις ιδιαιτεροτητες* του project και θα εδινα ενα custom offer, συνολο120 δολαρια, ισον 96 ευρω. Εφοσον ομως δεν μου ζητηθηκαν ολα αυτα, δεν μπορουσα να τα χρεωσω. Τα εκανα για παρτη μου. Ηθελε ομως να κανουμε κι αλλα κομματια (οπως και εγινε), και τα εδωσα προσφορα στην τιμη του Gig μου που περιλαμβανει ολες τις κιθαρες για ενα κομματι, δλδ στα 60 δολλαρια, ισον 48 ευρω, ισον 42 καθαρα (ουσιαστικα, εκανα δωρο το μπασο και τις ιδιαιτεροτητες). Στα επομενα κομματια δουλεψα πιο εξυπνα Εβαλα κλικ εγω (με παραλλαγες) και εβαλα το Vocal Track πανω στο κλικ, κι ετσι εκανα και καποια copy paste. Εγιναν ολα στο μισο χρονο, που και παλι ειναι πολυς, αλλα ... ειμαι ψειρας. Αποτελεσμα: 1. Εχω 3 reviews με αποθεωτικα σχολια και 5 αστερια σε ολους τους τομεις (Seller communication level, Recommend to a friend, Service as described) 2. Το βασικο, απο την 20η σελιδα (με 50 περιπου κιθαριστες στη καθε μια) των recommended** κιθαριστων, πηγα στην 1η σελιδα. * α) το βασικο οτι δεν υπηρχε κλικ, β) επρεπε να βγαλω με το αυτι ολα τα παιξιματα ενος συγκεκριμενου -και οχι απλου αρμονικα- κομματιου και να το κανω ακουστικη διασκευη **Υπαρχουν 3 κατηγοριες best sellers, recommended και new arrivals. .
    1 βαθμός
  24. Ενα απο τα μειονεκτηματα. Αλλο μειονεκτημα ειναι οτι συνηθως πρεπει να παρατεισαι απο τα συγγενικα δικαιωματα (για να εισαι ανταγωνισιμος). Πλεονεκτημα ομως ειναι οτι δεν περιμενεις οπως στην Ελληνικη δισκογραφια (που εχεις μεν συγγενικα δικαιωματα - τα οποια ομως εχουν γινει ψιχουλα πλεον) να πληρωθεις του Αγιου (και ενα χρονο καθυστερηση μου εχει τυχει) μερικες φορες να απειλησεις και δικαστικα. Σε 17 μερες μετα την πωληση του Gig μπορεις να μεταφερεις τα χρηματα στο Paypal, απο εκει συνηθως αμεσως στην τραπεζα σου και σε 1-3 εργασιμες να φτασουν στα χερια σου. Σε 20 μερες συνολο ας πουμε. Το αλλο πλεονεκτημα ειναι οτι αν κανεις ονομα (πχ με πωλησεις και καλα reviews), μπορεις να ανεβασεις τις οικονομικες σου απαιτησεις σταδιακα. Και αν τωρα που αρχισα με μηδεν πωλησεις και καθολου reviews, ειχα βαλει μια τιμη χαμηλη κα παλι βγηκε αξιοπρεπης αμοιβη σε σχεση με τα Ελληνικα δεδομενα, στη συνεχεια μπορει να φτασει το εσοδο να αντιστοιχει για τη δουλεια που προσφερω και με το παραπανω. Δεν ειπε κανεις αυτο. Κριτικη για το μεγεθος του ποσοστου καναμε. Αν δεν ηθελα, δεν θα το δεχομουν και δε θα προσεφερα υπηρεσια εκει. Το δεχτηκα και πηγα. Δικαιωμα στην κριτικη εχω ομως. Οπως εχω και δικαιωμα αν βρω κατι καλυτερο να παω εκει. .
    1 βαθμός
  25. Με ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των συναδέλφων από πάνω και παραθέτω και τη δική μου οπτική: Κατ' αρχήν δεν συμφωνώ με τον τίτλο του thread και την ερώτηση. Αυτή η αγγελία δεν έχει κάτι το "ελληνικό", αν υπάρχει δηλαδή κάποιο τέτοιο ποιοτικό χαρακτηριστικό ας πούμε στον κόσμο της αναζήτησης μουσικών. Με άλλα λόγια θεωρώ ότι θα μπορούσε αυτούσια να υπάρχει σε οποιοδήποτε site μουσικών ή μη αγγελιών οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ουσία ο συντάκτης αναζητά session μπασίστα τον οποίο όμως δεν θα πληρώσει με κάποια εξαρχής συμφωνία (εκτός κι αν κατ' ιδίαν υπάρχει άλλη πρόταση). Θεωρώ ότι εννοείται ότι από τα κέρδη των όποιων δραστηριοτήτων της μπάντας, το νέο μέλος θα πάρει το ποσό που του αντιστοιχεί. Συνχεχίζοντας: Νομίζω ότι το "όντας απογοητευμένος" εξηγεί το υπόλοιπο, αν μου επιτρέπεις, αυθαίρετο συμπέρασμα. Δηλαδή εσύ απογοητεύτηκες για τους λόγους σου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι μουσικοί εν γένει δεν θέλουν τις συνεργασίες. Μπάντες δημιουργούνται και αλλάζουν μέλη συνέχεια και ειδικά στην μικρή Ελλάδα είμαστε λίγο σαν συγκοινωνούντα δοχεία, τουλάχιστον μέσα στο ίδιο μουσικό είδος. Τα μέλη πάνε κι έρχονται και μετά από κάποια χρόνια στην "πιάτσα" καταλήγεις να έχεις παίξει κατά καιρούς με πάρα πολλούς μουσικούς του χώρου σου. Δεν είναι καθόλου ελληνικό φαινόμενο χωρίς να έχω καμιά καούρα να υπερασπιστώ την ελληνική πραγματικότητα, μουσική ή μη. Ο αρχηγός/συνθέτης/ιδρυτής έχει την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τα μέλη της μπάντας. Το τι ζητά είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και καλά θα κάνει να το δηλώσει εξαρχής (όπως κι ο συντάκτης της αγγελίας). Από εκεί και πέρα η "αγορά" θα δείξει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του με προτάσεις. Π.χ. σε έναν μικρό πληθυσμό όπως ο δικός μας, μια εξαιρετικά απαιτητική αναζήτηση, μπορεί να μην αποφέρει καθόλου καρπούς. Όσο αυξάνεται το δείγμα στο οποίο κανείς απευθύνεται όμως, αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρει ακριβώς αυτό που ζητά. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, το μόνο που αναγνωρίζω ως ελληνικό χαρακτηριστικό στον χώρο, είναι μια εξαιρετικά διαδεδομένη ασυνέπεια. Και το λέω γιατί αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ κοινό σε όλους τους επαγγελματικούς και μη χώρους στην Ελλάδα. Η ασυνέπεια που προσωπικά συναντώ πάρα πολύ συχνά, ξεκινά από το να αγνοεί (ή ακόμα και να μην διαβάζει) κανείς τους όποιους όρους μιας αγγελίας μέχρι να μην είναι ποτέ διαβασμένος ή στην ώρα του. Το τελευταίο ειδικά, κυρίως στο χώρο των μη αμοιβόμενων/ερασιτεχνών μουσικών είναι κάτι σαν παράδοση. Δηλαδή αν πας στην ώρα σου μπορεί και να κινήσεις υποψίες. Όποτε χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία με την μπάντα μου για να βρούμε νέο μέλος, έπεσα σε αυτή την ιδιαιτέρως κοινή συμπεριφορά κι εξηγούμαι: Επειδή κατ' αρχήν το θέμα της μουσικής είναι για μένα κάτι παραπάνω από χόμπι και δευτερευόντως επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, οι αγγελίες που κατά καιρούς έχω συντάξει είναι "σεντόνια" και αναφέρουν συγκεκριμένες απαιτήσεις. Όχι κάτι εξεζητημένο φυσικά αλλά π.χ. όταν γράφω "απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αρκετού ελεύθερου χρόνου για μελέτη και πρόβες" το εννοώ και δεν το βάζω επειδή είναι της μόδας ξέρω γω. Από τα αποτελέσματα της εκάστοτε αναζήτησης είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ένα ποσοστό τουλάχιστον 50% αυτών που ανταποκρίνονται, δεν διαβάζουν καν τι γράφει το κείμενο. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές και με πόσα μέλη έχω ανατρέξει στην αρχική μου απαίτηση κι έχω εισπράξει βλέμα απόλυτης άγνοιας ή απλά αδιαφορίας. Το "έλα μωρέ τώρα" είναι το θέμα μας πριν από οτιδήποτε άλλο πιστεύω.
    1 βαθμός
  26. Άνοιξες μεγάλο θέμα και είναι αργά αλλά δε βαριέσαι, είμαι σε διακοπές. Λοιπόν όσο περίεργη και αν φαίνεται η αγγελία κρύβει κάποιες αλήθειες πίσω από τον κυνισμό της. -1ον. Ο καθένας δικαιούται να ζητάει ότι θέλει. -2ον. Πολλές φορές σε μια ομάδα ανθρώπων χρειάζεται να υπάρχει κάποιος που κάνει κουμάντο, θα τον πεις "αρχηγό"; "ενορχηστρωτή"; δεν έχει σημασία. Είναι σπάνιο να μοιράζονται όλοι μια αισθητική και ένα κοινό όραμα, κάποιος το κάνει συγκεκριμένο στο μυαλό του και προσκαλεί τους υπόλοιπους. Εάν θέλουν ακολουθούν. -3ον. Το να είσαι καλός μουσικός δεν σημαίνει αυτόματα και επιτυχία, υπάρχουν πολλές παράμετροι που μπορεί απλά να μην είναι το δυνατό σου σημείο. Εάν μιλάμε για φίλους που θέλουν απλά να περνάνε καλά παίζοντας μουσική τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει, σκέψου όμως την άλλη περίπτωση. Έχεις φάει χρόνια φτιάχνοντας ένα υλικό, σύνθεση, στίχους, ενορχήστρωση. Έχεις κάνει κάποιες ηχογραφήσεις, γνωριμίες, κάποια αναγνώριση, καμιά 500αριά φάνς. Έχεις κάνει χάρες, έχεις παρακαλέσει, έχεις χαλάσει χρήματα, κυνηγώντας το όνειρο. Ο μπασίστας που παίζατε μαζί φεύγει στο Ντουμπάι γιατί δεν τον παίρνει άλλο, ή γιατί παντρεύεται την πριγκίπισσα Jasmine. Έχεις κλεισμένες ημερομηνίες για εμφανίσεις. Έχεις ακούσει 2-3 μπασίστες. Ο ένας ήθελε να κάνει τα κομμάτια περισσότερο φάνκ, ο άλλος περισσότερο Reggae. Γράφεις μια αγγελία. Άμεση, χωρίς φτιασίδια. Δεν γνωρίζω τον συντάκτη και μπορεί να πέφτω πολύ έξω αλλά με αυτό το σενάριο δεν του δίνεις κάποιο δίκιο; Κάτι ακόμα, Ψάχνω χρόνια να βρω κάποια μπάντα με συγκεκριμένο σκοπό και αισθητική που να μου ταιριάζει, με έτοιμο το υλικό που δεν κατάφερα ποτέ να φτιάξω. Να πω "αυτό είναι" και να γίνω το δουλάκι τους. Δεν με νοιάζει να βγάλω λεφτά ούτε να γίνω διάσημος, θέλω απλά να παίζω μουσική που μου αρέσει, σε ένα σύνολο που εκτιμώ, με μια ιδέα. Μέχρι στιγμής τζίφος. Και θα μου πεις, γιατί δεν φτιάχνεις αυτό που θέλεις εσύ; Γιατί δεν είμαι ικανός; Εργατικός; Αφοσιωμένος; Επίμονος; Κατάλαβες που το πάω;
    1 βαθμός
  27. Κάποιοι για τέτοιο "κίνδυνο" θα έδιναν κανένα-δύο νεφρά ξέρεις ....
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου