Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      5.457


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. panorios

    panorios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1.204


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/01/2020 σε όλα

  1. Έχω την αντίθετη εμπειρία. Το επάγγελμά μου εκτοξεύθηκε από τότε που έβαλα συνεταίρους δύο υπέροχους τύπους που με γλύτωσαν από σίγουρη υπερκόπωση. Έχει να κάνει με τους ανθρώπους. Πέρασαν πολλοί υπάλληλοι οι οποίοι δεν άγγιξαν και άλλοι συνέταιροι με τους οποίους δεν κράτησε αλλά δύο από τους υπαλλήλους είχαν όλα όσα δεν είχαν οι άλλοι και πολλές αρετές που έλειπαν από εμένα. Και δεν είναι τόσο σπάνιο τελικά, άλλος ένας υπάλληλος βρίσκεται αυτή την στιγμή υποψήφιος για συνέταιρος. Πιστεύω πολύ στις συνεργασίες, στους ανθρώπους και στην ανεπάρκειά μου. Μια φιλική συμβουλή, μην ξεκινάτε με τα αρνητικά χαρακτηριστικά του συνεργάτη-συμπαίχτη, δώστε έμφαση στα θετικά. Όλοι χρειαζόμαστε την επιβράβευση, είναι η δύναμη πίσω από κάθε δημιουργική διαδικασία. Επενδύστε στους ανθρώπους και όχι στα εργαλεία.
    6 βαθμοί
  2. Πάντως είναι μεγάλο σχολείο το να παίζεις με άλλους. Ακόμα και αν θέλει κάποιος τελικά να είναι DIY σπίτι του, καλό είναι να έχει επαφή με αυτή τη φάση. Στην τελική τα περισσότερα είδη σε φάση ροκ κλπ έτσι δημιουργήθηκαν, γκρουπ και άγιος ο θεός, είναι άλλη αίσθηση το interaction και άλλα πράγματα παίρνεις, όταν έρχεται η φάση και γκρουβάρει κάτι ομαδικά είναι μια απόλαυση που δε θα την πάρεις από κανένα DAW. Άλλωστε δε νομίζω ότι έχει και πολύ νόημα να παίζεις ροκάκια ξέρω γω μόνος στο σαλόνι. Ή βγες έξω, γίνε λιώμα, παίξε ροκ, μετά παίξε μπουνιές και στο τέλος γάμα μια σαύρα που αύριο θα πεις "τι έκανα ο μαλάκας", ή ρίξτο στο πιάνο ή την κλασσική κιθάρα να είσαι αυτόνομος κολλημένος βγάζοντας τρέλα, με μαλλιά σηκωμένα, καταραμένος καλλιτέχνης και έτσι. Να είσαι τώρα στο σαλόνι, με παντούφλες, τον Χατζηνικολάου στην TV και μπάμιες με κοτόπουλο στο τραπέζι μπροστά σου, και να τραγουδάς σιγούλια σιγούλια μην σε κράξουνε "σμόοοουκ ον δα γουόταααααρρρρ, εν φάιρ ιν δε σκάι" και ντου ντου ντου ντου ο 5 βατ μόντελινκ ενισχυτής... κατάντια, μιζέρια, καλύτερα πρεζάκιας που έλεγε και ο εκλιπών
    4 βαθμοί
  3. Όλες οι σχέσεις, επαγγελματικές, φιλικές, ερωτικές, συγγενικές, ψυχαγωγικές κλπ. έχουν οφέλη και κόστη. Και κάπως έτσι τις βάζουμε σε μια ζυγαριά (ασυνείδητα) η οποία βαραίνει προς τη μία πλευρά ή την άλλη ανάλογα, κυρίως, με το χαρακτήρα μας και την ιδιοσυγκρασιακή μας οπτική. Μισοάδειο-μισογεμάτο. Η πλειοψηφία των ανθρώπων βρίσκει, στην πλειοψηφία των σχέσεών της, περισσότερα οφέλη παρά κόστη και πορεύεται αναλόγως σε μία διευρυμένη αλληλεπίδραση με το κοινωνικό περιβάλλον. Κάποιοι άλλοι, βρίσκουν τα κόστη περισσότερα και επιλέγουν πιο κλειστές ζωές. Κάποιοι τρίτοι, τέλος, πάνε στις audition αδιάβαστοι.
    4 βαθμοί
  4. Σαν ενήλικας πρέπει να απαντάς σε αγγελίες που κρίνεις ότι σε αφορούν. Δεν σε πήρανε αναγκαστικά. Σαν ενήλικας πάλι έχεις την κρίση να προφυλαχθείς και να μην συμμετάσχεις απο την αρχή όταν σου ζητάνε: Δεν είμαστε έρμαια στις ορέξεις του καθενός. Είμαστε άνθρωποι ενήλικες που μπορούμε να ενεργήσουμε με κρίση και να μην πέσουμε "θύματα" σαν την αθώα περιστερά. Πρέπει να δεχόμαστε πότε κάνουμε λάθος επιλογές και να μην τις χρεώνουμε στους άλλους. Αυτή είναι η άποψη μου.
    3 βαθμοί
  5. Αριστουργημα,το λιγοτερο. Και δεν ηταν το μονο που ειχε γραψει. Σα να ηταν σημερα που το ακουγαμε με τον Χρηστο(φιλος καλος) και επειτα πηγαιναμε σχολειο(πως περασαν τοσα χρονια ρε γμτο). Ενεκα της ημερας(σα σημερα πεθανε και το πηρε χαμπαρι ο γιγαντας ο Φωταρος).
    3 βαθμοί
  6. Το είδα σε έναν κιθαρίστα με τον οποίο έπαιξα και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας. Μοιάζει πολύ καλή μέθοδος για όσους απεχθάνονται το βέλκρο. Ο τύπος, πολύ απλά, δεν αφαιρεί την ταινία του αυτοκόλλητου βέλκρο και το μόνο που κάνει είναι να του ανοίγει τρύπες και να το βιδώνει στις τέσσερις βίδες της κάτω πλάκας του πεταλιού! Θα το δοκιμάσω σίγουρα στα επόμενά μου αποκτήματα! Ειδικά στα μίνι πετάλια όπου το βέλκρο έχει την τάση να ξεκολλάει διαρκώς ή να μην τα κρατά στη θέση τους, όπως είναι αυτό της φωτογραφίας, ίσως αποδειχθεί χρυσή λύση. Και τόσο απλή που με κάνει να απορώ πώς δεν το σκέφτηκα ποτέ! (τώρα που το ξαναβλέπω, μπορεί να μπeί και οριζόντια )
    2 βαθμοί
  7. To μπασο ειναι το πιο δυσκολο κατα την αποψη μου στη μιξη. Κι εγω το παλευω ακομα. Ειχα βρει ενα προγραμμα που νομιζω ειναι απο τα καλυτερα, το Trilian, και παρολο που ηθελε πολυ σκαλισμα στο ιδιο το software (εχει απειρα κολπα) να ερθει εκει που ηθελα, σκαλισμα στη μιξη και στο midi map κλπ, κι ομως παλι δεν μπορουσε να καλυψει ολα τα θελω μου παιχτικα (εκτος οτι ηθελε πολυ δουλεια για τα ghost notes κλπ, τα slides ειχαν περιορισμενες δυνατοτητες). Κι ειναι και βαρυ (θελει καλο PC) Ηχητικα παντως νομιζες οτι ειναι αληθινο. Τελικα πηρα ενα μπασακι αληθινο (με τα μισα λεφτα που κοστιζει το Trilian) και βρηκα την υγεια μου. Κι αυτο ομως θελει τα δικα του. Προενισχυση, eq comp, σκαλισμα στη μιξη σε καλα monitor κλπ Ευχομαι να βρεις ακρη. Το βασικο ειναι να σκεφτεσαι σαν μπασιστας. Ωριμος μπασιστας. Εδω ειναι η πρωτη προσπαθεια που ειχα κανει με το trillian (παρασυρμενος στη μιξη, δυνατα το μπασο νομιζω) Ολα Midi εκτος της κιθαρας. Κι εδω οι δυο πρωτες προσπαθειες μου με το αληθινο μπασακι (επιοικια, δεν ειμαι μπασιστας) Πανω σε backingtracks
    2 βαθμοί
  8. Αφού έγιναν όλα αυτά, ήρθε η ώρα για νέο levelling στα τάστα. Αφαίρεσα το zero fret για πιο σωστή δουλειά. Επειδή η κιθάρα ήρθε στα ίσια της με την κόλληση σχεδόν με τρεις χεριές φάνηκε να ισιώνουν όλα. Με λίγη επιμονή, διορθώθηκαν μικροατέλειες υψών των τάστων και ήρθε η ώρα για crowning και γενικότερο fret dress. Το zero fret ξανακολλήθηκε με τη βοήθεια του εργαλείου jaws του stew mac. Με το βραβευμένο fret rocker του Έλληνα GMI ελέγχονται τα τάστα και περνούν και αυτόν τον έλεγχο. Ώρα για χορδές, σφίξιμο truss rod και πέρασμα χορδών. Ο ήχος μου άρεσε πολύ! Στρογγυλότατος!! Πάρτε μια ιδέα μέσα από έναν Marshall Class 5! O SF την παρέλαβε μετά από ένα playdate των παιδιών μας και νοϊζοκαφέ οπότε παραλαμβάνει και τη σκυτάλη για να μας πει πώς του φάνηκε , να δώσει κλιψ κλπ!! Πάντως , αν δεν είχαν ξεφύγει τόσο σε τιμή άνετα έψαχνα το ebay για να πάρω και εγώ μία! Σκέφτομαι να την αντιγράψω έστω! Σίγουρα πήρα ιδέες γι την oddball που ετοιμάζω!!
    2 βαθμοί
  9. Ένα καινούριο τεμάχιο. 5 διαφορετικές σκηνές για μια φανταστική ορχήστρα (υπνο)δωματίου+ κιθάρα. Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.
    1 βαθμός
  10. Χρόνια πολλά συμφορουμίτες! Ένας αυτοσχεδιασμός πάνω στην ίσως πιό παιχνιδιάρικη τονικότητα, την μιξολύδια. Έτσι για να ξεκινήσει καλά η χρονιά.
    1 βαθμός
  11. Είναι ενα από τα καλύτερα που εχω ακούσει από εσένα. Πολύ ωραία η αλλαγή με το lead, με γεμάτη ενορχήστρωση που το κορυφωνει συναισθηματικά. Το μόνο που ίσως θα ήθελα ήταν στο πρώτο lead αυτό με το lfo να κοβόταν το sustain σε μερικά σημεία για να αναπνέει λίγο. Ίσως. Δεν είμαι σίγουρος. Τι ωραία. Ήθελα να παίξω και εγω μουσική σήμερα, αλλα τώρα που άκουσα μερικά κομμάτια φίλων τόσο ωραία μου έφυγε. Γιατί να παιδεύομαι? Καλή Χρονιά με υγεία και μουσική δημιουργία σε όλους και εγω αντί να γράψω μουσική θα παίξω battlefield και assetto corsa με την τιμονιερα μου και θα ακούω τα δικά σας. Χαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  12. 1. Ναι 2. Όχι Πςςςς Λακωνικότατος έτσι? Ξεκίνα με ένα hi-pass filter (κόβει μπάσα αυτό), μέχρι να το ακούσεις να είναι πιο ευκρινές. Αν μετά σου φαίνεται σιγά, τσίμπα λίγο τα μεσαία (προς την πλευρά των ψηλών).
    1 βαθμός
  13. Τέλεια!! Δες το και θα δεχτείς ερωτήσεις!!! Δε με λες τα temps παίζει να τα κάνεις εστω ένα αουλαην σε Α3 και να μου τα ταχυδρομήσεις;;; ΑΝ και Οποτε εχεις χρονο !!!
    1 βαθμός
  14. Είναι μόνο χίλιες φορές καλύτερο, θα μπορούσε να είναι και περισσότερες, αν έκοβες λίγο τα πρίμα στα πιάτα (για τα τύμπανα μιλάω). Από εκεί και πέρα το να σκέφτεσαι σαν μπασίστας δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη, μια χαρά είναι το μπάσο (ίσως ένα eqδάκι το ήθελε ακόμα, γιατί ψιλομπουμάρει σε κάποια σημεία).
    1 βαθμός
  15. Πρεπει να ακους μουσικη , εστιαζοντας στο μπασο.
    1 βαθμός
  16. Το θεμα δεν ειναι μονο τα velocity κλπ Ειναι και η μπασογραμμη να ειναι μπασογραμμη μπασιστα
    1 βαθμός
  17. Θα συμφωνήσω εδώ. Παρακολούθησα μέχρι εδώ την εξέλιξη της κουβέντας χωρίς να σχολιάσω τίποτα μιας και υπήρξαν ήδη ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις. Και από το πουθενά ... η θύελλα ! Αφορισμοί, τσιτάτα και βεβαιότητες που οφείλουν να ασπαστούν όλοι οι μουσικοί αυτού του φόρουμ... Οσοι δηλαδή δεν χαλάνε ένα ζευγάρι παντόφλες κάθε χειμώνα.... Εντάξει, ίσως ο manosx να μην συνειδητοποίησε πως με την δυναμική των λόγων του (αλλά οφείλει να δει πως είναι ακραίο) ουσιαστικά λέει πως όποιος διαφωνεί μαζί μου κάνει λάθος , εξηγώντας : Αν είναι στη ζωή μου να μη γ*μάω σαύρες στους δρόμους, και από πάνω να κάθομαι σπιτάκι μου να τρώω μπάμιες, τότε καλύτερα από μένα ο κάθε ναρκομανής (γιατί αυτός τουλάχιστον "Κάνει Κάτι" -να υποθέσω- ενώ όποιος Διαφωνεί μαζί μου, όχι) Ελπίζω, να συνεχίσει δημιουργικά η ήδη καλή κουβέντα..
    1 βαθμός
  18. Αν λες εσύ για φάση ροκ κλπ, για σκέψου τι γίνεται στην αυτοσχεδιαζόμενη μουσική (πχ jazz/fusion) που δεν ξέρεις ανά πάσα στιγμή από που θα σου 'ρθει τι. Ακόμα η AI δεν έχει φτάσει σε τέτοια σημεία "απροσδόκητου", ειδικά όταν μιλάμε για ελευθερία αυτοσχεδιαστική από όλους στην μπάντα, εκεί που πάνε και οι φόρμες περίπατο.
    1 βαθμός
  19. Εάν αποφασίσεις να γράψεις ποτέ κάτι σε βιβλίο ενημέρωσε είμαι φαν.
    1 βαθμός
  20. Τωρα προσεξα οτι γραφεις "πληκτράς". Νομιζα οτι παιζεις κιθαρα και θα ηταν καπως πιο ευκολο να παιξεις και μπασο.
    1 βαθμός
  21. Ξεκινά με ένα καλό κομπρεσσαρισμα του μπάσου. Τουλάχιστον 8:1 (θα σου έλεγα και παραπάνω μια και τα synth basses το χρειάζονται) με σχεδόν μηδενικό attack και 800 ms release.
    1 βαθμός
  22. ναι βρε Σπύρο, όταν θέλουμε σωστό μπάσο παίζουμε μπάσο. Όμως ο Νίκος μάλλον δεν μπορεί και δεν έχει κι όλας.
    1 βαθμός
  23. Απίστευτη ιστορία!! Καλό!! Το σημειώνω!! Αραίωση titebond με νερό!! Μπορεί να αντιστρέψει κανείς την επισκευή αυτή αν τον λένε Pete Townsend! Λάθος μου , είχα την εντύπωση ότι συνδέονται με κάποιον τρόπο στην παραγωγή ηλεκτρικών κιθαρών(ε)! Νομίζω ναι μέχρι να δοκιμάσω να κολλήσω ταστιέρα από την αρχή και επινοήσω καινούριες βρισιές!!! Εκεί εγώ τουλάχιστον θέλω run time!!
    1 βαθμός
  24. λες να είναι αυτό? είσαι θεούλης! θα το δοκιμάσω αύριο γιατί τώρα βλέπω πουλάκια
    1 βαθμός
  25. https://www.steinberg.net/forums/viewtopic.php?t=7678
    1 βαθμός
  26. Καλη χρονια σε ολους. Πιστευω Νικολη,το μπασο θελει πιο χαμηλα και σιγουρα μεγαλυτερες αξιες-νομιζω εχεις την ταση να παιζεις μικρες αξιες σςτα κομματια σου και κοφτα στα μπασα αλλα μαλλον ετσι σου αρεσει-και η γενικη μειξη ενα καθαρισμα. Στα υπολοιπα,το κομματι ειναι ωραιο και σιγα σιγα ακουγεται και βγαινει το υφος στο παιξιμο και τη συνθεση. Δεν εχει σημασια που ειναι παλαιοτερο,ο τροπος που τα προσεγγιζεις εχει τη σφραγιδα σου πια.
    1 βαθμός
  27. Το ανάποδο θα έλεγα να κάνεις (το πιάνο είναι πολύ μπροστά, πρέπει να πάει λίγο πιο πίσω, δώσε του λίγο παραπάνω χώρο/reverb). Επίσης μην μειώνεις από το ένα και αυξάνεις από το άλλο. Βγάλε τελείως το reverb από όλα, και ξεκίνα με ένα ένα όργανο, ή ... ή βρες μια βάση που να ταιριάζουν οι χώροι τους (πχ ρυθμική και τύμπανα), και φέρε τα άλλα όργανα στον ίδιο χώρο.
    1 βαθμός
  28. reverb θα βάλεις αφού πρώτα έχεις κανονίσει velocity, εντάσεις, eq και τέτοια.
    1 βαθμός
  29. Δεν είναι μόνο θέμα eq, αλλά και reverb. Αν κρίνω από την μπότα, μάλλον.
    1 βαθμός
  30. θα έλεγα να μην πετσοκόψεις τίποτα. Παίξε με το velocity σε όλα τα όργανα. Και απόφυγε θα έλεγα τιμές από 100-105 και πάνω. Το όργανο χάνει την χροιά του (όποιο είναι) με τιμές πάνω από το 115 ιδίως. Γίνεται σχεδόν κρουστό και άψυχο.
    1 βαθμός
  31. δεν μπορεί να μην έχει velocity. Δεν είναι midi? με ποιό daw δουλεύεις?
    1 βαθμός
  32. το μπάσο είναι ψευταδούρα. Εγώ δεν θα το κρατούσα με τίποτα. Συχνοτικά είναι καλούτσικα, αλλά ψηλά σε παρουσία. Τα άλλα δεν τα πρόσεξα. Γενικά τα σύνθια στο κομμάτι δεν μου κάθονται καλά... Υπήρχε άλλο νήμα ή κάνω λάθος? να προσθέσω ψευταδούρα εννοώ φαίνεται ότι είναι πλήκτρο. Συνεπώς θα πρότεινα να ρωτήσεις τον Σταύρο που το κάνει καλά πχ εδώ που έπαιξα κιθάρα...
    1 βαθμός
  33. Μάλλον επηρεάστηκες από τις Martin και έβαλες ψαρόκκολα Στο σημείο αυτό δεν χρειάζεται να είναι αντιστρέψιμη η κόλληση σε τέτοια κρακ βάζω πάντα αραιωμένο titebond Πω πω τα Τάστα είναι όντως τερατώδη θεόψηλα ωραίος την έκανες jet Καλόπαιχτη η Ιταλίδα καλλονή
    1 βαθμός
  34. 1 βαθμός
  35. Η κόλλα καθαρίζει πανεύκολα λίγα λεπτά αφού τη βάλεις που γίνεται σαν κρύο gel. Απλά σκουπίζεις με ένα πανάκι και εξαφανίζεται. Επίσης δε λεκιάζει το ξύλο οπότε μπορείς άνετα να βάψεις από πάνω μετά με ανιλίνες κλπ. Πολύ χρήσιμο ειδικά αν κολλάς flame maple καπάκια και πας για εντυπωσιακό stain. Αφού κόλλησα και καθάρισα, πλάνισα στον ταινιολειαντήρα για να έρθει ολόισια το heel και να είναι έτοιμο για βίδωμα πάλι στο σώμα. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι Crucianelli ήταν οι Lexus της Eko. Τρικολλητό maple μανίκι με κόντρα νερά, lux μαγνήτες, lux φινίρισμα. Πανάλαφρο σώμα. Ωραίο hardware που αντέχει στο χρόνο. Μια χαρά κούρδισμα κρατάνε τα κλειδιά και η γέφυρα δίνει όγκο και σκάσιμο στον ήχο.
    1 βαθμός
  36. Εγώ εδώ και 3 χρόνια παίζω πλέον με το hughes n kettner grandmeister deluxe 40 που έχει εφφε (chorus, flange, delay, phaser, 4 κανάλια) και μπορείς να κάνεις presets κλπ..... Ρίξε μια ματιά και ότι θες ρώτα. Πέρασα από Kemper με μεγάλες προσδοκίες όπως εσύ αλλά για μένα ήταν ένα μεγάλο όχι. Τουλάχιστον στα χέρια μου. Πότε δεν ακούστηκε σαν ενισχυτής που ισχυρίζονται. Ειδικά τα καθαρά ήταν αδιάφορα τελείως. Καμία σχέση με τα καθαρά ενο; λαμπατπυ σε καμπίνα με σκασιμο κλπ. Είχα παραμύθιαστει και εγώ με αυτά που άκουγα σε βίντεο αλλά ποτέ δεν πέτυχα ήχο. 3 χρόνια δεν..... Μάλλον εφταιγα εγώ. https://youtu.be/X7Xl-Qlf2jM
    1 βαθμός
  37. Χρόνια πολλά. Clockwise κοιτώντας από ταστιέρα προς headstock, είναι χαλάρωμα, οπότε φυσιολογικά δεν σου έσφιγγε.
    1 βαθμός
  38. Ένα κομμάτι για τη νέα χρονιά που ελπίζω, επιτέλους, να είναι smooth like butter, για όλους μας. hope you like it!
    1 βαθμός
  39. Τις τελευταίες μέρες περιμένοντας τα Χριστούγεννα έφτιαξα ένα νεο κομμάτι. Δεν έχει καμμία σχέση φυσικά με Χριστούγεννα, απλώς έτυχε να γίνει τώρα. Καθαρα στο πνεύμα του off line Improvisation όπως το λέω, είναι ένα κομμάτι καθαρά αυτοσχεδιαστικό αρχικά, αλλά τελικά με αρκετά γραμμένα μέρη. Ξεκίνησε σαν ένα παιχνίδι με το looper, και πάνω του έχτισα διάφορες ιδέες, που η μιά έφερνε την άλλη, και επηρρέαζε την άλλη, με εφέ και νέα pluggin που έτυχε να έρθουν. Δεν έχει αρχή, μέση ή τέλος....απλώς πηγαίνει... Η διάρκεια θα είναι για κάποιους ένα θεματάκι καθώς άγγιξε τα 10 λεπτά, αλλά έτσι έχω μάθει να δουλεύω... Για όσους ενδιαφέρονται για τα τεχνικά, χρησιμοποιήθηκε το Looper από ένα πολυεφέ digitech, το γνωστό Behringer v-amp, η Squier Affinity και η Dot λιγότερο, το Ηarper άταστο και αρκετά...τεχνάσματα.... όπως πχ το Reel ADT της Waves... Enjoy!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου