Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. nasokosm

    nasokosm

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      2.288


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Panos Kostagiannis

    Panos Kostagiannis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      590


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/12/2020 σε όλα

  1. Ενα μικρο κομματι με αυτο το τρομερο καινουργιο vst-synth Vital που ειναι και δωρεαν
    4 βαθμοί
  2. Έτοιμη η ταστοδουλειά και στη δεύτερη τάστα hosco medium standard M2 2,4mm φάρδος Λες να φτιάξω μία με δυο μπράτσα
    4 βαθμοί
  3. Αυτά που είχα στην κατοχή μου και μου άρεσαν πραγματικά ήταν τα πλήκτρα του M1 και του V-Synth. Το V-Synth τα έχει μικρότερα λίγο γιατί έχει άλλο προσανατολισμό αλλά έχουν πολύ καλή απόδοση και action. To M1 μετάνιωσα που το έδωσα, έχω παίξει σε πολλά που δεν τα είχα αγοράσει, αλλά σαν το M1 δεν ένιωσα κανένα. Και επειδή είμαι και παιχταράς, (ναι είμαι) είχαν και πολύ ποιοτική αίσθηση και απόλυτη απόκριση έπρεπε να το κρατήσω σαν controller, αλλά ήταν τεράστιο. Τρομερό clavier πάντως. Συμφωνώ με άλλα που ειπώθηκαν και έχω παίξει σε αυτά, κυρίως σε στουντιο και εκθέσεις η και σε φίλους στο παρελθόν και μου άρεσαν πολύ του SY77 και εμένα. Για σύγχρονα controller έχω επίσης δοκιμάσει πολλά και κάποια στιγμή θέλω να πάρω το NI Komplete Kontrol S61 MKII, και το προηγούμενο είναι καλό. Πολύ καλή αίσθηση. Δεν βιάζομαι, κάποια στιγμή στο μέλλον όλο και κάποιος θα το σκοτώσει στις αγγελίες 200-250 ευρώ και μόλις το δω και είναι καλό, θα το πάρω, το θέλω. Στα Triton και KRONOS μου αρέσουν τα πλήκτρα, αλλά έχω το Le που μαλλον έχει το ......... βασικο fatar keybed δεν είναι τόσο καλό όπως τα μεγαλύτερα, βασικά μάπα είναι αλλά το aftertouch του ειναι καλό , ανταποκρίνεται. Αλλά όταν το πήρα με ενδιέφεραν άλλα πράγματα, δεν το πήρα για το clavier του. Το θέμα του clavier το έχω ξεπεράσει, ως παιχταράς και συνθεταράς και ιδιαίτερα για σύνθεση και ενορχήστρωση που ασχολούμαι τα τελευταία χρόνια για χόμπι δεν με ενδιαφέρει προσωπικά. Αλλά ένα καλό κλαβιε, είναι ένα καλό κλαβιέ. Αδιαμφισβήτητα και βοηθάει και στη μελέτη/εξάσκηση/απόδοση
    3 βαθμοί
  4. Από την προηγούμενη καραντίνα!!!! Η Μαρία Σωτηρίου στη φωνή! Your attention please....! Thn prosoxh sas parakalw!!!!
    2 βαθμοί
  5. Και ‘γώ δεν παίζω έχω βαρεθεί μόνος η μουσική θέλει παρέα αλλά αυτό το GAS δε μου έχει φύγει ακόμα, όσο μπορώ θα φτιάχνω και θα ενσαρκώνω τις κατά καιρούς φαντασιώσεις μου
    2 βαθμοί
  6. δεν υπάρχει τίποτα σαν ένα καλό ουσακλίδικο γύρισμα
    2 βαθμοί
  7. Κι αμανήτανε ασούμε F ματζόρε η κλίμακα?
    2 βαθμοί
  8. Πολύ ωραία αίσθηση θυμάμαι πως είχε το motif es6 , ακόμα καλύτερη έχω την εντύπωση πως έχει το sy77. To motif xs/xf ήταν απλά ok. Μέτρια αίσθηση έχει το novation sl mkII , ενώ το x-station (ίδιο με το remote audio , πρωτη γενια των remote) είναι αρκετά καλύτερο. Επίσης το site yamahasynths έχει πληροφορίες που χρειάζονται διόρθωση/ συμπλήρωση, καθώς στο keybed του sy77 δεν αναφέρει τύπο ( νομίζω fs ) Στο x-station δεν αναφέρει aftertouch , κάτι που γίνεται στο remote ενώ είναι στην ουσία τα ίδια controllers ( το x-station είναι στην ουσία το remote audio , με περασμένο στο firmware του τη synth engine του KS synth)
    2 βαθμοί
  9. Καλύτερα keybed που έχω παίξει: 1. Korg Triton Studio (ίσως το καλύτερο που βγήκε ποτέ) 2. Korg pa1X pro 3. Roland Fantom X6 (πολύ ξεκούραστο για πιανιστικά θέματα) 4. Korg 01W/FD 5. Nord Electro 3 6. Kurzweil pc3 (το πιο κατάλληλο για πιανιστικά) Χειρότερα: 1. Korg m50 (δεν παιζότανε με τίποτα το πούλησα σχεδόν καινούργιο) 2. Korg pa700 (συνηθίζεται με τον καιρό αλλά δεν έχει aftertouch) Σημειοτέον ότι τα Korg χρησιμοποιούσαν ως ένα σημείο keybed της Yamaha και τα Roland της Fatar, οπότε στην ουσία η σύγκριση γίνεται ανάμεσα σε αυτέςτις 2 εταιρίες όχι της μητρικές που χρησιμοποιούσαν απλά τα κλαβιε και παρείχαν το σασί και το synth engine...
    2 βαθμοί
  10. Χρονια πολλα και καλα σε ολους! Παντα γεροι και δυνατοι.
    2 βαθμοί
  11. 2 βαθμοί
  12. Πειραματίστηκα με κάτι λίγο διαφορετικό, ελαφρώς πιο jazzy. Καλή ακρόαση.
    2 βαθμοί
  13. Καλησπέρα σε όλους, Μετά από πολύ καιρό αδράνειας λόγω υποχρεώσεων αποφάσισα και πάλι να συμμετέχω ενεργά όσο μπορώ στην ομάδα. Όπως προδηλώνει και ο τίτλος ψάχνουμε για τα καλύτερα σε αίσθηση πλήκτρα(synth action) σε synth και midi controllers… Η ενασχόληση με το θέμα ξεκίνησε το τελευταίο διάστημα που ψάχνω πλήκτρα για το home studio που στήνω. Από αυτά που έχω διαβάσει στο internet και σε ξένα forum κατέληξα σε διάφορους τύπους πλήκτρων που θεωρούνται οι καλύτεροι(ενδεικτικά αναφέρω και κάποια όργανα στα οποία απαντώνται οι εν λόγω τύποι). · Fatar TP8S: Roland A70/G70 – GEM S2/S3 – Kawai K5000 – Novation SuperNova · Yamaha FS: Yamaha DX7/Motif ES – Korg 01/M1/Triton/Trinity/i30/Oasys · Yamaha FSX: Yamaha Tyros 2-5/Motif XS-XF/Montage · Fatar TP9S weighted: Kurzweil K2000/K2661 – Novation SL · Matsushita SK61: Korg M3/Kronos – Technics WSA1 · Matsushita SK961: Roland Fantom S-X-G/V-Synth Εγώ σε αυτά που έχω παίξει μέχρι τώρα ξεχωρίζω το Korg M3(στιβαρό, γρήγορο με ομαλό βύθισμα). Βέβαια το θέμα της αίσθησης των πλήκτρων είναι και υποκειμενικό, ανάλογα και στα γούστα και στο στυλ παιξίματος του καθενός αλλά πιστεύω ένας «κοινός τόπος» θα βρεθεί… Οπότε ας παραθέσει ο καθένας τις εμπειρίες με τα πλήκτρα που έχει παίξει και του άρεσαν ή όχι και να ξεκινήσει η συζήτηση. Υ.Γ. Πληροφορίες για τους τύπους των πλήκτρων κάθε οργάνου μπορείτε να βρείτε στις παρακάτω σελίδες: https://www.yamahamusicians.com/forum/viewtopic.php?t=11929 https://www.syntaur.com/
    1 βαθμός
  14. Ναι μου αρεσει πολυ η ντο μινορε.Thanks Ευχαριστω φιλε Και ειναι.Εχει και επι πληρωμη εκδοση αλλα και η δωρεαν ειναι πληρως λειτουργικη.Δεν ξερω αν επιτρέπεται να βαλω λινκ εδω αλλα αμα βαλεις στη google vst vital θα στο βγαλει πρωτο Ευχαριστω φιλε
    1 βαθμός
  15. Ωραιο Πάνο. Περνει αρκετη αναπτυξη το θεμα.
    1 βαθμός
  16. Πολύ καλό Πάνο! Το έχτισες όμορφα και έκανες και ωραία επιλογή ηχων! Δεν το ήξερα αυτό το synth, ακούγεται εξαιρετικά! Μπράβο! Να ανεβάζεις συχνότερα!
    1 βαθμός
  17. Είσαι στο στοιχείο σου. Άψογο.
    1 βαθμός
  18. Απο τα καλυτερα που εχω ακουσει απο σενα, Πανο. Το απολαυσα απο την αρχη μεχρι το τελος. Πολυ ωραιοι ηχοι μαι μελωδιες. Μπραβο. Το Ντο πρεπει να ειναι τονος σου. Συχνα το χρησιμοποιεις σαν root, και "φωναζει" οτι ειναι δικο σου κομματι.
    1 βαθμός
  19. Οτι πρεπει να ξεχαστουμε λιγο απο ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας τελευταια.Μπραβο παιδια
    1 βαθμός
  20. Ωραία επιλογή μαγνητών!
    1 βαθμός
  21. Όχι φίλως, εγώ θέλω απλά πράγματα. Αφτό το πανκ είναι δύσκολο.
    1 βαθμός
  22. Μαγνητες εβαλα τους εξεις,Bridge SD SSL5,Midle SD SSL1 Rw/Rp αντι για (CS 69), Neck SD SSL1 αντι για (CS Fat 50s). Tremolo Wilkinson,και tuners vintage Wilkinson 14:1.
    1 βαθμός
  23. Πολύ σωστή κίνηση, έτσι τακτοποιεί πού πάει τι και μπορεί να βοηθήσει όποιον αυτός κρίνει.
    1 βαθμός
  24. Ο πολιτισμός σε αναπτυγμένες κοινωνίες όπως της ΕΕ, προϋποθέτει πως στις χώρες μέλη δεν υπάρχει θανατική καταδίκη διότι ο άνθρωπος δεν έχει αυτό το δικαίωμα απέναντι στον άλλον. Η συζήτηση έχει γίνει και έχουμε καταλήξει σε αυτές τις αξίες. Φυσικά υπάρχουν "υπήκοοι" που αποφασίζουν για άλλους, σκοτώνοντας τους και γι αυτό τους μαζεύουμε στη φυλακή ως παραβατικούς εγκληματίες. Αυτοί που βάζουν τον εαυτό τους πάνω απο τον άλλο εν μέσω πανδημίας, δεν πολυδιαφέρουν. Η κουβέντα έχει γίνει, έχει γραφτεί σε βιβλία και είναι νόμος σε πολιτισμένα μέρη όπου δεν επικρατεί ο τσαμπουκάς του γρόθου. Είναι δύσκολες εποχές και υπάρχει μια χαλάρωση. Θα περάσει.
    1 βαθμός
  25. Συμφωνώ για τα πλήκτρα του SY77, το οποίο ξέρω καλά. Έχει πολύ μεγάλη δυναμική απόκριση: από πολύ απαλά μέχρι πολύ δυνατά, το velocity αντιστοιχεί σε τιμές από το 1 μέχρι το 127 με γραμμικό τρόπο, το οποίο είναι ιδανικό για synthesizer αλλά ίσως όχι και για πιανιστικό παίξιμο. Επίσης, έχει και μεγάλη αντοχή στο χρόνο. Τα πλήκτρα του MOFX σχετικά καλά, συμφωνώ.
    1 βαθμός
  26. το πήραμε άλλη φορά...
    1 βαθμός
  27. Yamaha es και Triton ΄έχουν τα ίδια άκρως επαγγελματικά σε ευαισθησία, aftertouch και βάρους synth action keybed. Προσωπικά έχω το es7. Θα προσθέσω και την σειρά Κ2000-Κ2500-Κ2600 της Kurzweil. +1 για Roland Fanrom x.
    1 βαθμός
  28. Ομοιως. Εισαι σε καλο δρομο Γιωργη,βαρα του.
    1 βαθμός
  29. Σε όλα είμαι σύνφωνος. Ομορφιές . Δυο όργανα έχω στα χέρια μου με έβενο . Αν και το κελεμπέκι είναι η πρώτη μου επιλογή. Η αρχοντιά που περιγράφεις είναι εμφανής.
    1 βαθμός
  30. Το synthmaster player (με 1800 presets) δωρεάν από το shop του kvraudio: https://www.kv331audio.com/synthmasterplayer.aspx
    1 βαθμός
  31. Κι εσύ Βρούτε .... Εγώ άλλα σκέφτομαι, αλλά .... 1ον δεν παίζω πια κιθάρα, και 2ον δεν έχω τα χρήματα να υποστηρίξω τέτοιο project.
    1 βαθμός
  32. 1. Έτσι 2. Ακόμα πιο έτσι ....
    1 βαθμός
  33. φίλοι σας ευχαριστώ κι εγώ με την σειρά μου όλους σας... συνονόματοι Χρόνια μας πολλά, να ζήσουμε δημιουργικά να μας χαίρονται οι φίλοι μας...
    1 βαθμός
  34. Χρόνια πολλά παιδιά.
    1 βαθμός
  35. Να πω εδώ οτι ο έβενος σε ταστιέρα δίνει μια ¨αρχοντιά ¨, μια αίσθηση πολυτέλειας απίστευτη, νομίζω οτι θα τον χρησιμοποιήσω ποιό πολύ στο μέλλον να δούμε και την αίσθηση που θα δώσει στο παίξιμο ήδη σκέφτομαι μια σούπερ tele με έβενο, μικρότερα παραλληλόγραμμα inlays και binding όνειρα κορωνοεποχής
    1 βαθμός
  36. εγώ στις δικές μου δεν βάζω καθόλου
    1 βαθμός
  37. Χρόνια πολλά!
    1 βαθμός
  38. Ένα εορταστικό από εμένα, εύχομαι καλές γιορτές σε όλους σας, με υγεία! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Κουρμούλη για την βοήθεια και την υπομονή του! O Χιονάνθρωπος (Verse 1) Η μύτη παγώνει το χιόνι πως γλυστρά. Πιάσε μου το χέρι τώρα και πάμε αγκαλιά. Χιονάνθρωπος θα γίνω καρότο και κουμπιά. Μάτια - μύτη φτιάξε μου να 'ρθούνε τα παιδιά. (Chorus) Ο χρόνος αλλάζει, γελάει η καρδιά ξανά. Εσύ είσαι ο λόγος. Γλυκά να λιώσω στων χειλιών σου τα ζεστά φιλιά. (Verse 2) Το σώμα κρυώνει παγωμένα τα σκαλιά κάνε μου φατσούλες τώρα κι έλα πιο κοντά. Χιονάνθρωπος θα μείνω τα ρούχα μου λευκά. Ζέστανέ μου την καρδιά ωραία να μπει η χρονιά. (Chorus) Ο χρόνος αλλάζει, γελάει η καρδιά ξανά. Εσύ είσαι ο λόγος. Γλυκά να λιώσω στων χειλιών σου τα ζεστά φιλιά.
    1 βαθμός
  39. καλημέρα Εκ των πραγμάτων οι περισσότεροι synth developers χρησιμοποιούν τις διαφορές φάσης ανάμεσα στα δύο κανάλια ενός stereo patch για να δημιουργήσουν μια διευρημένη στερεοφωνική εικόνα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από το fact οτι η διαφορά φάσης ανάμεσα στο δεξί και αριστερό κανάλι ενός stereo track δεν είναι από την φύση της πρόβλημα αλλά αντίθετα πολλές φορές μπορεί να είναι ένα πολύ δυνατό και ενδιαφέρον επεξεργαστικό εργαλείο. Σαν ένα generic tip τώρα, αυτό που θα μπορούσε κα΄ποιος να κάνει για να πετύχει ένα καλύτερο ή έστω πιο αποδεκτό mono compatibiity είναι να στοχέυσει στον διαχωρισμό της στερεοφωνικής απεικόνισης ενός τέτοιου ήχου σε σχέση με το συχνοτικό περιεχόμενο του. Οι ακυρώσεις είναι πολύ πιο εμφανείς (και καταστροφικές) στο χαμηλότερο μέρος του συχνοτικού φάσματος (λόγω μεγαλύτερου μήκους κύματος) και τις περισσότερες φορές ανεπαίσθητες στην μεσαία και υψηλότερη περιοχή του. Με αυτό σαν οδηγό μπορύμε ουσιαστικά σε μία τέτοια περίπτωση (πχ σε εναν ήχο pad) να δημιουργήσουμε ένα τρίτο mono track από το left πχ του αρχικού stereo track στο οποίο με ένα αυστηρό low pass φίλτρο (πχ 18db ανά οκτάβα) να κρατήσουμε μόνο το χαμηλοσυχνοτικό περιεχόμενο το οποίο θα τοποθετήσουμε dead center. Αντίστοιχα στο αρχικό stereo track θα δουλέψουμε αντίστροφα: με ένα αυστηρό Hi Pass φίλτρο θα αφαιρέσουμε ουσιαστικά το συχνοτικό περιεχόμενο του mono track που δημιουργήσαμε στο προηγούμενο βήμα. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα πιο σφιχτό low end γενικότερα και πολύ καλύτερο mono campatibility.
    1 βαθμός
  40. κι εσύ ΠΑΣΟΚ ειδωλο; φλάντζα κεφαλής έκαψε
    1 βαθμός
  41. Όταν ακούμε κάτι που μας αρέσει, απο κάποιον άλλο. Όταν ψάχνουμε έμπνευση. Οταν στήνουμε ειδικά rig για κάθε κιθάρα, αν έχουμε περισσότερες απο μία. Οταν αποδίδουμε την αμπαλοσύνη μας στον εξοπλισμό μας. Οταν θέλουμε να κάνουμε ένα μικρό δώρο στον εαυτό μας. Οταν μας τρώει η τσέπη μας. Σίγουρα υπάρχουν άπειροι λόγοι που μου διαφεύγουν. Ολοι εξαιρέσεις φυσικά. Για πέστε...
    1 βαθμός
  42. Το "να αλλάζουμε" του ερωτήματος δεν έχει νόημα. Αν όμως ρωτάς κάθε πότε πρέπει να αγοράζουμε, η απάντηση είναι τουλάχιστον 2 φορές το μήνα.
    1 βαθμός
  43. Συνέχεια μετά απο κάτι αιώνες με ταστοδουλειά Ξεκίνησα με την δεύτερη στη σειρά κιθάρα γιατι δεν έχω κολλήσει ακόμα το μπράτσο και έτσι ειναι ποιό ευκολη η ταστοδουλειά τάστα medium standard M3 της Hosco επιλέχτηκαν γιατι έχουν χαμηλό προφίλ 1,17mm ύψος και λιμάρονται γρήγορα
    1 βαθμός
  44. πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση... αν μου επιτρέπεις όμως μια μικρή παρατήρηση-θέση-προσωπικό συμπέρασμα-συμβουλή ως προς το πρακτικό του θέματος... αν σε ενδιαφέρει κατά πρώτον η εργονομία του εγχειριδίου, μην μεταφράσεις ΚΑΝΕΝΑΝ τεχνικό όρο... αυτό που θα καταφέρεις (πλέον της γοητευτικής δεν αντιλέγω φιλολογικής προσέγγισης), είναι το να το κάνεις (κατά πάσα πιθανότητα) δυσνόητο μια και οι όροι ούτε μεταφράζονται εύκολα επακριβώς (ως τεχνολογικά ad hoc πολλοί από αυτούς), ούτε μπορείς εύκολα (μάλλον απίθανο και δύσκολα) να τους επιβάλεις αυθαίρετα Μπαμπινιώτη απόντος , ούτε μπορείς εύκολα να τους αλλάξεις ξαφνικά ενώ ήδη χρησιμοποιούνται (και πολλοί έχουν ενσωματωθεί) ατόφιοι και κατά κόρον, στα καθ ημάς δρώμενα, ακόμα κι αν είχες και την έγκρισή του μεγάλου... κατά την ταπεινή μου γνώμη τα παραπάνω και ελπίζω χωρίς παρεξήγηση και χωρίς να σας χαλάω την ατμόσφαιρα... για αυτό να καταθέσω και τον όβολoν μου περί του "track"... μια και στο daw είναι αντιστοίχηση των track ενός hardware πολυκάναλου εγγραφέα, εγώ θα το μετέφραζα ως "τμήμα"... ΥΓ... παρεμπιπτόντως, είχα δοκιμάσει να το κάνω για το τεχνικό βιβλίο που γράφω αυτό το καιρό και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο κι από "γκουγκλομετάφραση" ως προς την κατανόηση...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου