Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      9.352


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.273


  4. ignantios

    ignantios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.585


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/01/2021 σε όλα

  1. Όποιος θέλει να κάνει την επανάστασή του τώρα, μπορεί με την ευχή μου να πάει να γαμηθεί με μία λευκή αρκούδα (η μαύρη μπορεί να τον πονέσει λίγο παραπάνω, κρίμας κι άδικος είναι). Μήπως να ενηλικιωθούμε λίγο. Λέω εγώ...
    4 βαθμοί
  2. 3 βαθμοί
  3. Ενρινη ισον βοσκοπουλος. Σημαινει οτι αφηνεις να βγαινει αερας και απο τη μυτη. Γιαυτο, κλεινε μυτη τακτικα (την ωρα που τραγουδας) ωστε να τσεκαρεις οτι η φωνη δεν αλλαζει ηχο.
    2 βαθμοί
  4. Μαζί με το εμβόλιο, δώρο και ένα setup.
    2 βαθμοί
  5. Το μόνο καλο της καραντίνας....... Παίζεις κιθάρα.
    2 βαθμοί
  6. δειξε στην γυναικα πως ήταν οι γκλαμ-μεταλαδες το 80 να ειναι ευχαριστημενη που δεν κυκολοφορείς με latex, περμανάντ και eye liner :)
    2 βαθμοί
  7. Τώρα άμα σου πω η γυναίκα μου ήθελε μια γαλάζια και εγώ τη ροζ..... Πόσο διαταραχή παίζει?
    2 βαθμοί
  8. Αλλαγή κάθε 40 χρόνια ή κάθε 30.000 ώρες παιξίματος. Ότι έρθει πρωτο.
    2 βαθμοί
  9. Απο 5 στα 3 και αντιστροφα ειναι συνηθισμενο το δυνατο γδουπ. Οπως το αντιλαμβανομαι, στο μεγαφωνο παει ηχος, απο τη στιγμη που ακους το γδουπ αυτο. Τσεκαρε οτι τα ποτενσιομετρα της κιθαρας και του ενισχυτη ειναι ανοικτα. Εαν εχεις εξωτερικη καρτα ηχου, μπορεις να τσεκαρεις και την κιθαρα με το καλωδιο.
    1 βαθμός
  10. Δεν μπορω να σκεφτω αλλον, ευκολο, τροπο να τσεκαρεις το μεγαφωνο. Δοκιμασε να το βαλεις στην θυρα για 8ohm, και σιγα σιγα ανεβασε ενταση.
    1 βαθμός
  11. Στα πληκτροφορα υπάρχουν διαφορες κατηγορίες πληκτρων για διαφορετικές χρήσεις. Οι περιπτώσεις των synth έχουν ελαφριά πλήκτρα, με μικροδιαφορές στον κατασκευαστή. Το πιάνο έχει βαριά πλήκτρα, και εαν κάποιος θέλει αίσθηση πιανο , πρέπε να πάει σε πλήκτρο με χαρακτηρισμό " weighted keys",παλι με διαφορές ανα κατασκευαστή. Μπορεί να τα βρεις να αναφέρονται και ως "Hammer action keys" ( απο το σφυρακι του πιανο ).Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που κάποιος να μη θελει βαρυκεντρισμένα πλήκτρα (weighted) και σε αυτές τις περιπτώσεις προσφέρεται το " semi - weighted" . Προσωπικά δε μου αρέσει. Αντικειμενικά , δεν πρέπει να πας εκεί αφού θες εξάσκηση για πιανο, πόσο μάλλον με αίσθηση που να το προσεγγίζει. Το θέμα είναι εαν κάποιος έμπειρος μπορεί να προτείνει με σιγουριά κάποιο πλήκτρο με ποιότητα και αίσθηση πιανο(κατα το δυνατόν σε αυτά τα χρήματα). Παλαιότερα θυμάμαι που έβλεπα καλές κριτικές για τα casio privia. Σκεφτομαι κ εγω την περίπτωση ηλ πιανο μήπως αρχίσω ξανά τη μελέτη αλλά μάλλον θα πρέπει να γίνει δοκιμή απο κοντά για να μην την πατήσουμε... αλλά τέτοια εποχή αυτο δε γίνεται... Είναι σπουδαίο να προτείνει κάποιος με βεβαιότητα, πχ καθηγητής πιανο, γιατι το action μπορεί να είναι αρκτετά βαρύ , όπως στο keystation pro 88 που έχω , που καθιστά τη μελέτη στο πιάνο (για μένα ) σχεδόν αδύνατη. Πάντως εμένα μου "γυάλισε" το korg απο αυτά που προτάθηκαν.
    1 βαθμός
  12. Γιαπωνεζικο αμαξι. Τιμια λυση. Ξερεις τι παίρνεις, δεν δινεις ενα σκασμο λεφτά και περνας καλα μαζι του. Αντιστοιχα ενα Yamaha πιανακι P45 εμένα την κανει μια χαρα τη δουλεια του ...
    1 βαθμός
  13. Όταν αγοράζω μεταχειρισμένα πέφτω πάντα σε καλούς ανθρώπους διότι έχω ατελείωτο χρόνο για χάσιμο και αναζητώ για μεγάλα διαστήματα, ακόμη και χρόνια χD Αλλά ρε όταν πουλάω να πέφτω πάντα *τετραπληγικούς? Η μόνη εξήγηση είναι ότι διαλέγω έναν πωλητή ανάμεσα σε 1000ους ενώ πουλάω στον πρώτο ή τον δεύτερο που θα ενδιαφερθεί... στατιστικά αναπόφευκτο φαινόμενο. Μηδενική υπομονή στις πωλήσεις, θέλω μονο να φύγει από εμένα τώρα ότι πουλάω καλές αγορές κακιες πωλήσεις EDIT *δεν είναι κατάλληλη λέξη, αναξιοπρεπείς είναι αυτό που εννοώ, Γιώργο μην μου πεις ρε ότι δεν έχεις χαρακτηρίσει ποτέ κάποιον περιπαικτικά ΑΜΕΑ, γιωτά, με κάποια μορφή αναπηρίας που όλοι έχουμε στο κάτω κάτω? ....... εν τη ρύμη του λόγου ρε, καμιά διάθεση να προσβάλω ανθρώπους που δεν γνωρίσω
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. Σωστά, δε πρέπει να βγάζεις αέρα από τη μύτη, εκτός αν θες να κάνεις μίμηση χαχαχα
    1 βαθμός
  16. Εδώ στο Noiz είναι παράδοση να ανοίγουμε θέματα μέσα από άλλα θέματα, άρα έκανα και εγώ την ερώτησή μου :P @dimsonic σκέφτομαι να πάρω έτσι κ αλλιώς ένα nanoKontrol που έχει DAW controls, γιατί θέλω τα faders. Το μόνο midi controller 88άρι hammer action με faders είναι το Arturia αλλά τα έχει δεξιά και εγώ τα θέλω αριστερά... Και τώρα λέω, μπας και είναι καλύτερη ιδέα να πάρω το nanoKontrol με ένα digital grand, για να έχω και offline ήχο, και λένε ότι κρατάνε περισσότερο, και θα βγει πιο φθηνά...
    1 βαθμός
  17. Απο τα δυο αν είναι μόνο για σπίτι ίσως βολέψει περισσότερο αυτό με τις 8 οκτάβες. Το άλλο με τις 7 σίγουρα είναι πιό βολικό για μεταφορά. Αλλά αν είναι για σπίτι μόνο ίσως να δεις κάποιο απο όσα προτάθηκαν που να έχει πιό ισχυρό ενισχυτή, εκτός αν έχεις κάποιο άλλο ενισχυτή ή θα μπεί σε στερεοφωνικό ή ακουστικά. Από τα δυό yamaha πχ θα δεις ότι αυτό με τις 8 οκτάβες είναι πιό φτηνό από εκείνο με τις 7. Αρα κάπου ...μετράει κάτι άλλο
    1 βαθμός
  18. κάπου κάποια παραπάνω, κάποια λιγότερο. Βάλτα δίπλα δίπλα και κρίνεις ανάλογα με το τι ζητάς.
    1 βαθμός
  19. για τα χρήματά του πολύ καλό θα έλεγα. Από τον Νάκα. Αν και πιστεύω οι τιμές είναι ίδιες πάνω κάτω παντού.
    1 βαθμός
  20. Και στα 3 παραδείγματα δε μου ακούγεται να χρησιμοποιείς head voice, καθώς είσαι στο "βολικό" - φυσικό σου register. Δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις head voice σε χαμηλά registers. Σκέψου κάτι σαν τα power metal screams. Όταν μπεις σε head voice, θα ξυπνάνε οι γείτονες, γιατί για να βγει χρειάζεται περισσότερη δύναμη. Δε νομίζω ότι κάποιο από αυτά τα δύο τραγούδια είναι πιο εύκολο ή πιο δύσκολο. Ίσως σου φαίνεται πιο εύκολο το Τράβα Σκανδάλη γιατί το πήγες μια οκτάβα κάτω, αντί να το φέρεις σε ένα τόνο που είναι στο δικό σου register. Έτσι θα μπορείς να το βάλεις τόσο ψηλά για να μη ζορίζεσαι - αλλά και να μπορείς να το πεις με head voice. Όπως είπε και ο Γιώργος, η φωνή σου βγαίνει πολύ ένρινη. Τραγούδα μόνο φωνίεντα και κλείσε τη μύτη σου με το ένα σου χέρι. Τα φωνίεντα πρέπει να ακούγονται κανονικά. Επίσης μου φαίνεται ότι όταν τραγουδάς, βιάζεσαι. Δε χρειάζεται να βιάζεσαι. Κράτα ρυθμό, και ίσως και λίγο πιο αργό από το original για να χτίσεις σταθερότητα.
    1 βαθμός
  21. Με πιθανες παρενεργειες και στο σεταπ. Ξεκουρδισια στο 12ο και στραβο μπρατσο.
    1 βαθμός
  22. Μην αγχωνεσαι βρε. Μεχρι να ληξει το Lockdown θα εχεις φτασει στο καντινι πιστευω.
    1 βαθμός
  23. @Miltos23 Έχει πέσει αρκετή επίκληση στα θεία αυτές τις μέρες. Δουλεύω με ένα group για να παρουσιάσουμε research proposal τέλη του μήνα, μέσω Skype, chat app και shared Google Doc. Μετά από όλα αυτά, συν διάβασμα-γράψιμο, αντί να κάτσω να παίξω, βλέπω βιντεάκια με σύρματα και στραμπουλάω τα δάχτυλά μου για να περάσω τσάτρα-πάτρα μία χορδή. Θέλω να πιστεύω ότι σήμερα θα προλάβω να περάσω και τις υπόλοιπες στην Pacifica και να σας δείξω πώς πήγε.
    1 βαθμός
  24. λοιπόν, ας εξηγήσω μερικά πράγματα στον αγαπητό Bill: 1. Τα βίντεο που βλέπεις σε παραπλανούν γιατί τυλίγουν τις τυλιχτές χορδές, αυτές, αντε και η σολ ειναι οι πιο εύκολες. Στα καντίνια γίνεται το πάρτυ 2. ΟΛΟΙ μας εδώ μέσα όταν πρωτοπερνάγαμε τα καντήνια σίγουρα είχαμε κάνει μεγαλη επίκληση στα θεία τις πρώτες φορές 3. Για τα vintage κλειδια σου είπαν τα παιδιά το κολπο με την οδοντογλυφίδα και ο SF σου πόσταρε αυτό που είναι οκ 4. Πάμε τώρα στη pacifica, η βασικη δυσκολια ειναι πως κρατας σταθερη τη χορδή που βγαίνει απο το κλειδί, πως "οδηγείς" αυτή που μπαίνει στο κλειδί και πως τυλίγεται ωραία ενώ ταυτόχρονα πρέπει να γυρίζεις τη μανιβέλα. Well, όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή θέλει τρία χέρια για γίνει αυτό ή να χαλάσεις πολλές χορδές μέχρι να μάθεις. Σε αυτό το βιντεο έχει 4 μεθόδους, μου αρεσει η δευτερη αλλα οπως λεει και στο βίντεο σου σπάει τα νεύρα για να τις βγάλεις. Πρόσφατα που ηθελα να αλλάξω χορδές χρησιμοποίησα τη τριτη μαζί με επίκληση στα θεία. Βλέπεις όμως ότι και σε αυτό το βίντεο ΔΕΝ βάζει τις σι και μι γιατί είναι tricky. Το mooer γ@μει τόσο που πήρα και δεύτερο για να κάνω "τρικάναλη" προενίσχυση. προς το τέλος της εβδομάδας θα αλλάξω χορδές ευχαρίστως να σου δείξω
    1 βαθμός
  25. Ναι. Εγω το βαζω εκει που ακριβως δειχνει η φωτο. Εγραψα νατ γιατι δεν μπορουσα να περιγραψω γραπτως ακριβως το που. Γιαυτο εψαξα και βρηκα φωτο.
    1 βαθμός
  26. ο Bobby Whitlock λεει ότι ο Ερικ το παρατσούκλι το πήρε επειδή αργούσε πολύ να περάσει χορδές. Εδώ το ξαναλέει
    1 βαθμός
  27. τον δεικτη τον βαζω μεταξυ νάτ και κλειδιού, ενω προσέχω να μην αγγίζει το νατ για 2 λόγους : 1) επιτρέπει στις σπειρες-στροφες να έρθουν ακόμα πιο χαμηλά (εξαρτάται βέβαια και απο το πόσο θέλω χρηση τρεμ) 2) αποφεύγω άσκοπη φθορά του νατ, ιδίως στις μπασες χορδες βεβαια αν μιλάμε για locking nut το πράγμα ειναι απλούστερο.
    1 βαθμός
  28. Αυτό είναι το μεγάλο σέρβις. Κάνω και ευθυγράμμιση ταστιέρας, και ζυγοστάθμιση μαγνητών. Και το κάνω μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
    1 βαθμός
  29. και σούπερ 80s κιθάρα. σωραιος
    1 βαθμός
  30. ΚΤΕΟ τις έχεις περάσει ;;
    1 βαθμός
  31. Ρε κουφάλες, εσείς θα με κάνετε να αλλάξω χορδές χωρίς λόγο (3 χρόνια τις έχω μόνο) να τα ξαναθυμηθώ. EDIT: Αααα, το βρήκα, Αν τις αλλάξω, θα τις κρατήσω για νέα αλλαγή στα 5 χρόνια. Ίσα που θα στρώνουν οι καινούριες δηλαδή. Αλλά θα πρέπει να ρίξω πάλι wd-40 στην μανιβέλα, γιατί θα έχει κολλήσει γμτ.
    1 βαθμός
  32. Αν καταφερει και κανει 16 στροφες χωρις σπασιμο, θα του χαρισω κιθαρα με καινουργιες, περασμενες, χορδες.
    1 βαθμός
  33. Μεχρι το 0.10 ηταν σχετικα ανοικτη η φωνη. Εμοιαζε να βγαινει αβιαστα και ανετα. Μετα το 0.10 αρχισες να ζοριζεσαι και να φαινεται οτι πιεζεις τον λαιμο. Επισης, ΜΗΝ φερνεις τη φωνη στην μυτη. Ακουγεται πολυ ενρινη. Πρεπει, οταν τραγουδας και κλεινεις μυτη να μην ακουγεται αλλος ηχος. Συνεχισε. Και το βιμπρατο με ρεγουλα οπου πρεπει.
    1 βαθμός
  34. Είχαμε πρόσφατα συζήτηση για το συγκεκριμένο φιλμ. Δεν θα μπω σε περιγραφές κλπ. Απλά βάζω εδώ το λινκ από μια σειρά βίντεο (συνολικά 7 επεισόδια) που έγιναν πρόσφατα και μετά από σειρες αφιερωμάτων για τα 50 χρόνια της ταινίας από το BBC που μπαίνει σε λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο που λειτούργησε ο σκηνοθέτης για να φτιάξει την ταινία. Εχω δεί παρα πολλές φορές την ταινία και σχεδόν κάθε ντοκυμανταιρ και αφιέρωμα, αλλά τα συγκεκριμένα βίντεο είναι κατα τη γνώμη μου τα καλύτερα. Δίνουν στην ταινία και το έργο του σκηνοθέτη και των συνεργατών του την επισφράγηση μιας δικαίωσης που ίσως στερήθηκε τα πρώτα χρόνια και ήρθε κάπως αργότερα. Είναι απλώς ...Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Α και προσωπικά τα είδα σερί...
    1 βαθμός
  35. Μου έχει τύχει πολλές φορές. Προσωπικά με ενοχλεί πολύ η αγένεια και η τσιπιά που υπάρχει. Ή το κλασικό παζάρι με τα μεταφορικά...ή που απαντάς και δεν στέλνει ποτέ ξανά για να σου αν συμφωνεί ή όχι. Χάσιμο χρόνου
    1 βαθμός
  36. Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται οπότε θεωρώ κάποιου είδους "χρέος", όσοι από εμάς είχαν προσωπική εμπειρία, όσο κι αν είναι επώδυνο, να τη διαδίδουν. Η δική μου ιστορία λοιπόν έχει ως εξής: Στο πατρικό μου σπίτι μένουν οι γονείς μου ετών 82 και 80 μαζί με την αδερφή μου ετών 51. Ενίοτε μαζί τους μένει και η ανιψιά μου ετών 22. Μιλάμε για ένα μεγαλούτσικο διαμέρισμα και όχι για μονοκατοικία με πατώματα κλπ. Η μητέρα μου ταλαιπωρείται εδώ και χρόνια με ένα πολύ κακό αυτοάνοσο που λέγεται μυασθένεια gravis. Με λίγα λόγια το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται σε όλους τους μυϊκούς ιστούς. Τα συμπτώματα σε ελαφρές περιπτώσεις, είναι ταχύτατη κόπωση παντού στο σώμα, ακόμα και στα δάχτυλα των ποδιών. Σε βαριές μιλάμε για σοβαρότατη αναπνευστική ανεπάρκεια. Η αντιμετώπιση περιλαμβάνει ένα σωρό φάρμακα μεταξύ των οποίων μεγάλες δόσεις κορτιζόνης και ανοσοκατασταλτικών ανάλογα με αυτά που παίρνει κανείς όταν έχει κάνει μεταμόσχευση. Εν ολίγοις, ο ασθενής καταλήγει σχεδόν να μην έχει ανοσοποιητικό σύστημα προκειμένου να μπορεί να ζήσει μια λειψή καθημερινότητα. Η αδερφή μου κόλλησε κορονοϊό από συνάδελφο στη δουλειά της ο οποίος πήγε όντας φορέας, χωρίς να έχει νοσήσει ακόμα και φυσικά χωρίς να το γνωρίζει. Κόλλησε δε χωρίς να τον συναντήσει καν εκείνη τη μέρα, απλά μπήκε σε στούντιο ραδιοφωνικών παραγωγών μετά από αυτόν. Να σημειώσω ότι η αδερφή μου είναι τρελή με τα μέτρα πρόληψης, τουτέστιν μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, θερμομετρήσεις, τεστ και όλο το πακέτο. Γύρισε φυσικά στο σπίτι χωρίς να γνωρίζει τίποτα. Την επόμενη μέρα, ο συνάδελφος που την κόλλησε, έκανε rapid test και βγήκε θετικός. Είχε ανεβάσει πυρετό το προηγούμενο βράδυ. Για να μη σας κουράζω, έκανε κι η αδερφή μου τεστ, βγήκε θετική και αμέσως μπήκε σε καραντίνα εντός του διαμερίσματος, μάταια απ' ό,τι μας είπαν μετά γιατί είχε ήδη κολλήσει τους πάντες μέσα στο σπίτι από το πρώτο κι όλας βράδυ που έμεινε όντας θετική. Η ίδια και ανιψιά μου πέρασαν την ασθένεια αυτό που λέει ο κόσμος "ελαφρά". Δηλαδή δέκατα, μεγάλη κόπωση και πόνος στο σώμα, απώλεια όσφρησης και γεύσης και ενίοτε δύσπνοια και πόνος στο στήθος. Σημειωτέον ότι πολλά από τα συμπτώματα κρατούν ακόμα, δύο εβδομάδες σχεδόν μετά τα αρχικά θετικά τους τεστ. Ειδικά η εύκολη κόπωση και ο πόνος στο στήθος καθώς και η όσφρηση που δεν έχει επανέλθει. Γενικά αυτό που λέγεται περί "απλής γρίπης" είναι κουραφέξαλα για να αισθανόμαστε κάποια ανακούφιση. Η ασθένεια, φυσικά ανάλογα και με τη σοβαρότητα, έχει πολύ δυσάρεστα συμπτώματα τα οποία κάνουν πάρα πολύ καιρό να περάσουν. Η αίσθηση δε, ακόμα κι όταν το τεστ είναι πια αρνητικό, είναι ότι είσαι ακόμα άρρωστος και ευάλωτος. Ο πατέρας μου ετών 82 είχε την απερίγραπτη τύχη να είναι πλήρως ασυμπτωματικός. Δεν ξέρουμε τι και πώς αλλά έχει ένα σούπερ ανοσοποιητικό γιατί γενικά δεν αρρωσταίνει από ιώσεις ποτέ. Θετικός στο τεστ αλλά απολύτως υγιής. Η μητέρα μου ετών 80 όμως, δεν ήταν τόσο τυχερή. Αρρώστησε και έκανε υψηλό πυρετό ενώ εντός 2 ημερών χρειάστηκε να νοσηλευτεί, αρχικά προληπτικά, γιατί έπεσε το οξυγόνο της. Στην αρχή δεν μπήκε σε ΜΕΘ γιατί δε χρειαζόταν. Πολύ γρήγορα όμως η κατάστασή της επιδεινώθηκε, εκδηλώθηκε πολύ σοβαρή πνευμονία και μπήκε επειγόντως σε αναπνευστήρα στη ΜΕΘ. Αυτή τη στιγμή, 10 ημέρες μετά τον πρώτο πυρετό, είναι σε σοβαρότατη κατάσταση με ελάχιστες πιθανότητες επιβίωσης και πολύ εκτεταμένες και μη αναστρέψιμες βλάβες στους πνεύμονες. Ευτυχώς σε καταστολή χωρίς να αισθάνεται τίποτα. Τα παραπάνω, όπως είπα και στην αρχή, γιατί θεωρώ χρέος μου, να διαδίδω αυτό που βίωσα με τους δικούς μου ακόμη κι αν όλη μου η πληροφόρηση ήταν τηλεφωνικά. Εκτός της ασθένειας και των συμπτωμάτων, δεν ξέρω αν χρειάζεται να αναφέρω το τραγικό ψυχικό βάρος και την ανείπωτη πίεση, του να είσαι κλεισμένος σε ένα σπίτι, να μην ξέρεις αν θα χειροτερέψεις, να ξέρεις ότι κόλλησες τους πάντες και να φοβάσαι ότι οι γονείς σου και η κόρη σου θα πεθάνουν. Αυτά.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου