Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.811


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7.492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/06/2022 σε όλα

  1. Μου έφτιαξε την διάθεση το κομμάτι,άριστο! Τελικά είσαι και καλός πληκτράς, τα έχεις όλα και συμφέρεις :)
    1 βαθμός
  2. Ωραίο. Το ταμπούρο στην αρχή θα το ήθελα πιο "σφιχτό", να μην κάνει τόσο "τσουφ", να απλώνει λιγότερο, αλλά γούστα είναι αυτά. Ωραία και η αλλαγή.
    1 βαθμός
  3. Ο μόνος λόγος να κλείσεις πρώτα το stand by είναι η σιγουριά όταν θα ξανανοίξεις τον ενισχυτή να είσαι σε stand by
    1 βαθμός
  4. Κυρ Αλή μου με πέτυχες στην καρδιά. Έχω ψάξει πάρα πολύ τρόπους να το πετύχω αυτό, και παιχτικούς και ηχητικούς. Οι ηχητικοί δεν έπιασαν, έπιασαν λίγο οι παιχτικοί. Είναι η όλη κατασκευή του οργάνου, οι χορδές και ο τρόπος παιξίματος. Δεν είναι οι τρούπες. Δεν είμαι οργανοποιός για να ξέρω ποια χαρακτηριστικά της κατασκευής δίνουν αυτό τον χαρακτήρα, αλλά ... - Ο τρόπος κατασκευής του σκάφους, η τεχνική κατασκευής του καπακιού, το μακρύτερο scale παίζουν σημαντικό ρόλο. Σκέψου ότι κάθε κατασκευαστής είχε τις ιδιαιτερότητές του. Πχ ο Busato έφτιαχνε κιθάρες με μεγαλύτερο σκάφος, που ήταν "ηχητικές βόμβες", είχαν τεράστιο ήχο, αν και κάθε μια ήταν διαφορετική από την άλλη. Μέχρι το bracing άλλαξε κάποια στιγμή, αλλά ο ήχος είχε τα ίδια χαρακτηριστικά. Ο Favino (ο γέρος) είχε πιο "γλυκό" ήχο, ενώ ο πιο σύγχρονος Dupont έχει πιο "στεγνό" και projected ήχο. - Οι χορδές είναι 10άρες ή 11άρες, και είναι Silver-plated copper, όχι bronze ή phosphor bronze που συνήθως έχουν οι ακουστικές. - Όσο μεγαλύτερο το scale length, τόσο πιο gypsy ακούγεται η κιθάρα, γι' αυτό οι D hole με μικρότερο scale length, ακούγονται πιο κοντά στην ακουστική, έχουν περισσότερα μπάσα, και γι' αυτό τα τελευταία χρόνια φτιάχνονται όλο και περισσότερο D hole με μεγαλύτερο scale length. - Ο τρόπος που χτυπάνε τις χορδές είναι πολύ ιδιαίτερος (gypsy picking). Χρησιμοποιούν το rest stroke (η πένα ακουμπάει στην από κάτω χορδή μετά το χτύπημα) και παίζουν περισσότερο με downstrokes για να είναι δυνατό το χτύπημα. Κοινώς σκάβουν υπερβολικά. - Οι πένες είναι κάτι γκουμούτσες τεράστιες και χοντρές, για να σκάβουν πιο έντονα. - Το action είναι ψηλό (2.6 με 3 mm) ακριβώς για να μπορεί η χορδή να πάλλεται χωρίς να ταστάρει λόγω του πολύ δυνατού χτυπήματος. Όμως .... Στην παλιά σκεβρωμένη κλασσική μου, με χοντρή πένα και χορδές κλασσικής βέβαια, αν χτυπάω πολύ δυνατά κοντά στην γέφυρα, με πηγαίνει λίγο προς το ύφος αυτό (καλά μην φανταστείς gypsy ήχο, λέμε τώρα). Παρ' όλα αυτά, όλο και περισσότερο βλέπει κανείς τζαζόγυφτους να παίζουν με άλλου τύπου κιθάρες σήμερα. Κυρίως ηλεκτρικά jazz σκάφη, αλλά ακόμα και κανονικές ακουστικές. Δεν είναι gypsy ο ήχος, αλλά το παίξιμό τους είναι τέτοιο, που καμιά φορά ελάχιστα σου λείπει ο αυθεντικός ήχος. Το πρόβλημα του electrified gypsy ήχου δεν λύνεται εύκολα και είναι άλλο τεράστιο κεφάλαιο, γι' αυτό πολλοί βολεύονται .... αλλιώς. Πολύ θα ήθελα όμως, να μας πει κάποιος ηχολήπτης/μηχανικός ήχου, πώς μπορούμε με eq και κομπρέσορα να προσεγγίσουμε ηχητικά μια τέτοια κιθάρα (συχνοτικά) με πχ ακουστική κιθάρα.
    1 βαθμός
  5. Πολύ ωραίο groove. To μπάσο διαυγέστατο σαν γάργαρο νεράκι. Ύφος πολύ κινηματογραφικό, παραγωγή υψηλής ποιότητας. Super!
    1 βαθμός
  6. Παραγωγικότατος είσαι πουλάκι μου... Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες: Δροσιστικό και χαλαρωτικό. A fine summer track (που λέμε εδώ εις τα παράλια).
    1 βαθμός
  7. Άκρως δροσιστικό!
    1 βαθμός
  8. μπόλικο breezin' και σηκώνει και mixolydian με τη σέσουλα.... Βεβαια και για το βουνό μια χαρά είναι
    1 βαθμός
  9. Ισχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).
    1 βαθμός
  10. παλευω ενα χρονο τωρα να πεισω τον εαυτο μου οτι δεν χρειαζομαι jazzmaster. Δεν υπαρχει σωτηρια τελικα.
    1 βαθμός
  11. Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης είπαμε με τον σουφού να κάνουμε μια τζαζαμάσαταρ με αυξημένη (για μένα) δυσκολία, μιας και είχε πάνω πράματα που δεν είχα δοκιμάσει να κάνω μαζί. Εν ολίγοις, το νέο task για μένα ήταν μανίκι με round lam (βλέπε double bound tele project) ΑΛΛΑ με binding και pearl blocks! Η Fender λένε πως καρβάριζε τις ταστιέρες, εμείς αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε θερμότητα και να λυγίσουμε πάνω στο μανίκι ένα κομμάτι indian rosewood με ωραία νερά και πάχος μόλις 2.5 χιλιοστών όπως είχαν οι late 60s fender. Σε άλλα σπεξ: One-piece Obeche body (Υπερπανάλαφρο) 9.5" radius 6150 frets bone nut CBS headstock vintage tuners Halon JM bridge και tremolo tortoise shell pickguard Fender True vintage JM pickups CTS pots Switchcraft 3-way switch το μπάσο κύκλωμα πήγε υπέρ πατρίδος για να είμαστε no-frills nitro finish enjoy! Όποιος έχει απορίες από τον καταιγισμό του φωτορομάντζου μπορεί να τις εκφράσεις ευχαρίστως να απαντήσω! … αν ξέρω! Περιμένουμε να ωριμάσει το νιτρο γυαλλίζω με buffer και φεύγει Αθήνα να μας πει και ο σουφού τη γνώμη του. (πιο πριν ίσως διενεργηθεί τσεκ από alderbody , dimsonic, ez ,halon @Πνοή και Νύξη σε μια σεμνή τελετή.
    0 βαθμοί
  12. Ενα ασΘμα δια την παραλια
    0 βαθμοί
  13. Επιστροφή στον σκληρό ήχο με νεο project! Granophyre και Ninja amp για ρυθμικες, Archetype Nolly για lead και clean, di μπασσο με διαφορα saturation και GGD Modern & Massive για τα τύμπανα.
    0 βαθμοί
  14. Πολυτεχνιτης και ερημοσπιτης είμαι αλλά ευχαριστώ για τα καλά λόγια :)
    0 βαθμοί
  15. Επειδή δεν μένει για πολύ καιρό έξω δείτε το πριν φύγει πάλι. Γι όσους δεν έχουν ζήσει την ιστορία
    0 βαθμοί
  16. H γέφυρα είναι ολόχρυση καδένα μπλινγκ φακαδόρο! Πιμπ είν αυτός! Το πρότζεκτ ήθελα να είναι οβερ δε τοπ Σταλόνε κόμπρα και τέτοια πράματα. Θα το δοκιμάσω κι αν δε μ αρέζει με τις επόμενες χορδαί θα βάλω την τορτουγα!
    0 βαθμοί
  17. Όλο και κάποια θα σκοτώσουν εκεί στο Α.Ζ.Π......Οπότε περίμενε λίγο και θα το έχεις τζάμπα.
    0 βαθμοί
  18. Βάλε δέρμα από πραγματική λεοπάρδαλη.
    0 βαθμοί
  19. Εγώ θα το προτιμούσα. Τολμηρό! Απο την άλλη βέβαια δεν είμαι ο παραδοσιακός φαν της jazzmaster.
    0 βαθμοί
  20. Αψογο, παντρεμα Djent, νεο-κλασικαλ, μια πινελιά Πλοκάμι Καρχαρία, ταυτοχρόνως τόσο μα τόσο όμορφο. Ευγε!
    0 βαθμοί
  21. 0 βαθμοί
  22. Μπράβο, τώρα θέλω παγωτό...
    0 βαθμοί
  23. Αν και δεν άκουσα απο ηχεία αναφοράς, δεν προέκυψε κάτι που να με ξενίσει. Μια χαρά.
    0 βαθμοί
  24. Να κάνω μια ερώτηση τώρα μεταξύ μας. Ελλείψει του μαμαλούκου (υποκοριστικού του μάμαλου, βλ. λήμμα ) και της κατανόησης από το περιβάλλον (συζύγου) περι αποκτήσεως γύφτισσας κιθαρός, υπάρχει κάποια μέθοδος ανάγκης ωστε να προσεγγίσουμε κάπως τον ήχο με πιο συμβατικά όργανα; Δηλαδή τι κάνει την gypsy gypsy? Είναι το μήκος; Το βάθος του σκάφους; Το καπάκι; Οι τρούπες; Οι χορδές; Το χέρι μας και μόνο;
    0 βαθμοί
  25. Με αυτές τις Maj7 μπορούσες να το τζαζέψεις λίγο περισσότερο...αλλά κι έτσι μια χαρά θα το άκουγα στο Nammos....
    0 βαθμοί
  26. Ειπα να γράψω και κανα ματζορε για αλλαγη
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. To άσμα είναι εν μέρει παλιό. Ήταν ένα πείραμα από τα πολύ πρώτα με το Boss BR600 κάπου 13-14 χρόνια πριν. Το είχα ανεβάσει και εδώ πολύ παλιά. Εκανα κάποιες επεμβάσεις στο δεύτερο μέρος. (οι έχοντες ευαίσθητα ώτα ας το αποφύγουν)
    0 βαθμοί
  29. Είδα κάμποσο (όχι όλο, ήμαρτον! ), πέρα απ'τους παπάδες εντύπωση μου έκανε το βιμπράτο του...
    0 βαθμοί
  30. Το phase 90 είναι 4 stage phaser, to phase45 όπως είπε και ο παραπάνω είναι 2 stage phaser. Άλλη τεράστια κουβέντα.. Κάποιοι λένε ότι στην κιθάρα ταιριάζουν τα 6 stage καλύτερα.. Άστα, άστα καλύτερα...
    0 βαθμοί
  31. Ένας ακόμα εκπληκτικός Ολλανδός κιθαρίστας αν και όχι ιδιαίτερα γνωστός στο ευρύ κοινό. Γεννημένος το 1978 κοντά στο μέρος που έμεναν οι Rosenberg.
    0 βαθμοί
  32. Εντάξει δεν απαγορεύεται, με προσοχή όμως πάντα η μετακίνηση....., αλλά καλό είναι να περιμένεις ένα δεκάλεπτο για να κρυώσουν οι λάμπες. Όσο για τα αυτοκίνητα βάζεις μπρος και φεύγεις.., απλώς στο πρώτο πεντάλεπτο δεν ανεβαίνεις πάνω από τις 3 με 3,5 χιλιάδες στροφές.
    0 βαθμοί
  33. Νομίζω ότι το ιδανικότερο δεν είναι αυτό, αλλά να ξεκινάμε το όχημα μετά από μισό λεπτό, και να διατηρούμε χαμηλές στροφές μέχρι να πιάσει θερμοκρασία ο κινητήρας (κάνα 15λεπτο), ωστε τα λάδια να γίνουν τόσο ρευστά όσο χρειάζεται. Όπως κάνουμε και στους λαμπατους. Βάζουμε μπροστά, χαϊδεύουμε τις χορδές με καμία τζαζιά για κάνα 10λεπτο, και μετά ξεκινάμε thrash...
    0 βαθμοί
  34. Στο έχω ξαναγράψει, ότι φτιάχνεις κομμάτια για live. Κατά την γνώμη μου, αυτή η αισθητική θα ταίριαζε ή σε prog των 70s/80s σε στούντιο άλμπουμ, ή σε σύγχρονη αυτοσχεδιαζόμενη μουσική σε live. Το κομμάτι είναι σαν ένα ηχητικό happening, συμβαίνουν πράγματα εκείνη την στιγμή που περιγράφονται με ήχους. Μου άρεσε πολύ, αλλά δεν είναι όλοι σαν εμένα. Η κιθάρα, αν δεν είναι η dot, είναι η Μπρεντ Μέισον (καρνέισον).
    0 βαθμοί
  35. Ωραιο ονομα για συγκροτημα btw. Και στα εΝγκλεζικα ακουγεται ωραια The Slowlypriests
    0 βαθμοί
  36. Σας καταγγελΝω εδώ και τώρα! Σιγανοπαπαδιες....
    0 βαθμοί
  37. Έριξα και μια τζίφρα και νομίζω δε θα μας απασχολήσει άλλο , οπότε ρίχνω μερικές τελικές φωτογραφίες και ετοιμάζω το βιντεάκι να την ακούσουμε καλύτερα
    0 βαθμοί
  38. Εδώ όμως νιώθεις τη φανκομπλουζιά να ρχεται κατα πανω σου!!!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου